Albert Heijnquote:Op maandag 18 november 2019 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ligt aan het merk. Welk merk?
Ja dat is toch terechtquote:Op maandag 18 november 2019 10:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je hebt me genomineerd in de categorie Grootste aanwinst
Ik had ook niet anders van je verwacht.quote:
wel 20+quote:Op maandag 18 november 2019 10:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht.
Ook al is dit geen A-merk @:kingroland , dit is veruit de beste sambalsmeerkaas die er is.
Die ken ik niet. De gewone is zwaar superieur aan merken als Milner.quote:Op maandag 18 november 2019 10:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel 20+
Moet beetje op de lijn letten
ik let er altijd op idiootquote:Op maandag 18 november 2019 10:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die ken ik niet. De gewone is zwaar superieur aan merken als Milner.
Maar goed dat je op de lijn let. Dit zouden meer mensen moeten doen.
@:jancees @:drizzt
vraag aan je lieve moederquote:Op maandag 18 november 2019 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat je zo smerig dik bent? Of is dat een onterecht imago?
twitter:bdtilburg twitterde op maandag 18-11-2019 om 10:35:32Rijkste Brabanders wonen in Alphen-Chaam, Tilburgers zijn het minst vermogend https://t.co/VeiWsfOvLm reageer retweet
Maar je hebt geen overgewicht dus? Ik had dan een verkeerd beeld van je.quote:Op maandag 18 november 2019 11:22 schreef JanCees het volgende:
ik leef snel daar hoort een biertje bij
wel ben gezellig dik niet viesdikquote:Op maandag 18 november 2019 11:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar je hebt geen overgewicht dus? Ik had dan een verkeerd beeld van je.
@:ggmm dank voor de snelle reactie op mijn TR. Jammer dat de VBL mods weer nergens te bekennen zijn en je alles weer zelf moet oplossen.
Ik zie het nu pasquote:Op maandag 18 november 2019 09:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het prijst voor je dat aangeeft
Domme kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |