Gelukkig hebben we @skysherrif nogquote:Op maandag 18 november 2019 06:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij doet toch zijn best door hier niet zoveel te zijn.
Tevens HALLO!
Niemand let op hier hoor.quote:Op maandag 18 november 2019 07:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Godver, flink aan het falen met die mention. Maar zijn naam komt natuurlijk ook niet zoveel voorbij
@:skysherrif
Beetje saai, maar wel oké.quote:Op maandag 18 november 2019 07:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedemorgen maat. Weekend goed doorgekomen?
Ook saai. Was niet echt fit dus vooral veel op bed gelegen.quote:Op maandag 18 november 2019 07:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Beetje saai, maar wel oké.![]()
Hoe was jouw weekend?
Prijst voor je dat aangeeft?quote:Op maandag 18 november 2019 07:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niemand let op hier hoor.
Maar het prijst voor je dat aangeeft soms een mislukkeling te zijn.
In mijn hoofd klopt dat gewoon, niet zo zeuren.quote:Op maandag 18 november 2019 07:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prijst voor je dat aangeeft?
@:elan
@:onlogisch
@:ggmm
Wat een debiele zin.quote:Op maandag 18 november 2019 07:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn je weer te zien.quote:Op maandag 18 november 2019 07:51 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben er weer jongens!
Nu samenvatting Noord-Ierland - Nederland kijken
Bedankt maatquote:Op maandag 18 november 2019 07:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn je weer te zien.
Ik heb je gemist en hoop dat je goed de dagen door bent gekomen.
Vervelend om te horen maat. Gaat het nu al wat beter?quote:Op maandag 18 november 2019 07:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook saai. Was niet echt fit dus vooral veel op bed gelegen.
Ik raad het je af. Ik denk dat zelfs de samenvatting mensonterend slaapverwekkend is.quote:Op maandag 18 november 2019 07:51 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben er weer jongens!
jazeker.quote:Op maandag 18 november 2019 07:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vervelend om te horen maat. Gaat het nu al wat beter?
Ja verwacht morgen weer aan het werk te zijn.quote:Op maandag 18 november 2019 07:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vervelend om te horen maat. Gaat het nu al wat beter?
Ja ik schrok behoorlijk toen ik Berghuis in het rijtje zag staan.quote:Op maandag 18 november 2019 08:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jazeker.
trouwens ik zie dat Stengs niet heeft gespeeld en Berghuis wel. Wat is dit nou weer voor onzin? Hoop dat Stengs nog wat minuten krijgt
Serieus Roland, doe het niet. Ik heb de hele wedstrijd gezien. Pure ellende.quote:Op maandag 18 november 2019 07:51 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben er weer jongens!
Het prijst voor je dat aangeeftquote:Op maandag 18 november 2019 07:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |