Lekker maat. @Tjacka was mij voor met de link helaas.quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben NU Onrecht aan het kijken.
@:wereldgozer
Wat een aflevering.quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker maat. @:Tjacka was mij voor met de link helaas.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker maat. @:Tjacka was mij voor met de link helaas.
Boys, zitten jullie ook op de Vetrain?quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een aflevering.
Ook weer geen fuck opgelost.
LIMBURGED
Wel blij dat het ondertiteld werd. Verstond er geen zak van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Boys, zitten jullie ook op de Vetrain?Ja, maar met kleingeld. Geen idee wat ik er nog op heb staan. 300 piek ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, maar met kleingeld. Geen idee wat ik er nog op heb staan. 300 piek ofzo.
Ik vond het een TOPshowquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Onrechtgoden
Limburg tokkiegarantie
Net even gekeken. Heb 40k VET staan. Zat dus wel aardig in de buurt met mijn schatting.quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok
Snel wat investeren voordat ze straks op 10 cent staan.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Boys, zitten jullie ook op de Vetrain?Net verkocht, even wachten op het dipje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Net verkocht, even wachten op het dipje.Dan stop ik met werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het vriendquote:Op vrijdag 15 november 2019 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij kom ik te weinig op fok, 90% van de mentions gaat over Ed Baars.
Hij zet wel goed tempo achter zijn uploads die Ed, hij is lekker bezig.
Dat is wel de basis van fok he.quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt
Beetje met je problemen te koop willen lopen hier, wat bezielt je!
Eigenlijk is dit wel waar ja.quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat is wel de basis van fok he.
Mensen met problemen.
Ik heb een probleem met jouquote:Op vrijdag 15 november 2019 14:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat is wel de basis van fok he.
Mensen met problemen.
KUT AJAX.quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een probleem met jou
@:zipportal
Dank voor de mention. Gereageerd.quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:28 schreef GGMM het volgende:
@:rensajacied @:zipportal @:lenny_leonard
SHO / Monica Geuze en Lars Veldwijk uit elkaar
groot nieuws
Gedraag je dan ook eens.quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:19 schreef Zipportal het volgende:
De week is om. Nieuwe note erbij.
Op naar JUICHBAAK.
Is het niet 'dan roep je het over jezelf af' ?quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor de mention. Gereageerd.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is het niet 'dan roep je het over jezelf af' ?
Als je als mod/FA op 'wijzig' klikt bij een bericht van iemand zie je de editgeschiedenis.quote:
Weet ik. Overigens gebruik ik die functionaliteit niet buiten FEE.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je als mod/FA op 'wijzig' klikt bij een bericht van iemand zie je de editgeschiedenis.Handige tip dit he?
quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet ik. Overigens gebruik ik die functionaliteit niet buiten FEE.
Kan gebeuren maatquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar vooruit, ik ga wel door het stof. Dank voor de verbetering. Ik maakte een foutje.
Klootzakquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je als mod/FA op 'wijzig' klikt bij een bericht van iemand zie je de editgeschiedenis.Handige tip dit he?
Ik wijzig zelden posts. Zeker niet nu ik weet dat de blauwen dit blijkbaar kunnen checken.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg.
Of was je van plan dit te wijzigen en ben ik je nu te snel af?
Ohquote:Op vrijdag 15 november 2019 16:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik wijzig zelden posts. Zeker niet nu ik weet dat de blauwen dit blijkbaar kunnen checken.
Ik bedoelde het overigens niet negatief, ik was alleen een smiley vergeten.
Deze:
picanhaquote:Op vrijdag 15 november 2019 16:28 schreef PicoMMP het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond?
Ik ga zuurkoolstamppot maken. Ben net naar de Hema gereden gelopen voor een rookworst.
Erg jammer dat je ons niet prijswaardig vindt. Maar ik zie dat je bansheeboy een positieve stem hebt gegeven. Ik kan je lijst daarom niet heel serieus nemen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:03 schreef GGMM het volgende:
JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Stemtopic!
Jammer dat ik @:jancees @:onlogisch en @:lenny_leonard nergens kwijt kon, die verdienen ook een prijs eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |