Pas het gewoon zelf aan.quote:Op maandag 18 november 2019 11:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar je hebt geen overgewicht dus? Ik had dan een verkeerd beeld van je.
@:ggmm dank voor de snelle reactie op mijn TR. Jammer dat de VBL mods weer nergens te bekennen zijn en je alles weer zelf moet oplossen.
welvaartsbuikje?quote:Op maandag 18 november 2019 11:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
wel ben gezellig dik niet viesdik
Pics?quote:Op maandag 18 november 2019 11:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik eet NU een passievrucht
@:ggmm
Zonder schil
Bedanktquote:
Gelukt. Jammer dat er altijd zo weinig in zit. Gelukkig had ik er nog 2.quote:
Tering wat domquote:Op maandag 18 november 2019 07:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niemand let op hier hoor.
Maar het prijst voor je dat aangeeft soms een mislukkeling te zijn.
Tegen wie moet jequote:Op maandag 18 november 2019 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kaartjes binnen voor bekerwedstrijd.
Benieuwd hoe de cupfighters het deze ronde gaan doen.
@:el-stinho
@:tjacka
Tegen wie moet jequote:Op maandag 18 november 2019 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kaartjes binnen voor bekerwedstrijd.
Benieuwd hoe de cupfighters het deze ronde gaan doen.
@:el-stinho
@:tjacka
heb veel op je gestemdquote:Op maandag 18 november 2019 11:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
wel ben gezellig dik niet viesdik
bedankt grote vriendquote:Op maandag 18 november 2019 12:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tegen wie moet je
[..]
heb veel op je gestemd
Wel de club van Rotterdamquote:Op maandag 18 november 2019 12:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sparta. Moet te doen zijn dus.
Wij zijn cupfighters. We kunnen van iedereen winnen.quote:Op maandag 18 november 2019 12:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel de club van Rotterdam
Toch een best grote stad..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |