Dan zeg je je abo op en ga je iets nuttigs doenquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan betaal ik maandelijks voor niks.
Nee, dit is geen optie!
NEE DAT WIL IK NIET OKEquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:02 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dan zeg je je abo op en ga je iets nuttigs doen
Betaal je hier serieus voor?quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan betaal ik maandelijks voor niks.
Nee, dit is geen optie!
Kun je beter 2 goeie kappa knoffos voor klappenquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, niet heel serieus.
Iets van 8 euro per maand ofzo
Beetje vervelend dat ik de hele tijd mijn geluid uit of zachter moet zetten tijdens het kiezen van een serie en dan als ik er één gekozen heb weer aan moet zetten.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:09 schreef Solotovski het volgende:
Dan zet je je geluid even wat zachter of uit.
Ofzo
En als je het toetsenbord gebruikt ipv de muis?quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje vervelend dat ik de hele tijd mijn geluid uit of zachter moet zetten tijdens het kiezen van een serie en dan als ik er één gekozen heb weer aan moet zetten.
Ik ben niet zo tevreden over deze oplossing.
Dan kan ik wel van boven naar onder, maar dan kan ik niet in zo'n lijst van 'Trending' bijvoorbeeld naar links en rechts, daar heb ik dan de muis weer voor nodig.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En als je het toetsenbord gebruikt ipv de muis?
Kijk, hier heb ik iets aan.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:31 schreef I het volgende:
Verder komt er, als je over zo'n vlakje hovert, een geluidsicoontje tevoorschijn waarmee je het geluid kan dempen. Wanneer je die eenmalig ingeklikt hebt, blijft het voor de andere vlakjes ook gedempt. Ook in de toekomst, wanneer je Netflix weer bezoekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |