vermoeden van photoshop.quote:Op maandag 18 november 2019 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar ik heb FOK! greenlisted (of hoe je dat ook wil noemen) een groen duimpje er bij, dan blokkeert die toch niet.
[ afbeelding ]
@yvonne weet misschien wel hoe dat komt of zij gelooft jou ook niet!quote:Op maandag 18 november 2019 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar ik heb FOK! greenlisted (of hoe je dat ook wil noemen) een groen duimpje er bij, dan blokkeert die toch niet.
[ afbeelding ]
Blijkbaar wel. Geen idee eigenlijk hoe die shit werkt. FB / Autoparse (of hoe het heet) stuk? hier een topic dat erover gaat, wellicht vind je daar je antwoord.quote:Op maandag 18 november 2019 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmm, ik twijfel nu over mijn stem voor Meest behulpzame user.quote:Op maandag 18 november 2019 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Geen idee eigenlijk hoe die shit werkt. FB / Autoparse (of hoe het heet) stuk? hier een topic dat erover gaat, wellicht vind je daar je antwoord.
Dank voor de mention, afgehandeld.quote:Op maandag 18 november 2019 16:13 schreef KingRoland het volgende:
Ik doe mijn plicht en heb een TR gemaakt. Sorry makker @:elan
@:lenny_leonard
Als Yvonne dit niet gelooft dan heeft Elan een GROOT PROBLEEM.quote:Op maandag 18 november 2019 16:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:yvonne weet misschien wel hoe dat komt of zij gelooft jou ook niet!
was helaas niet in Nederland vriendquote:Op maandag 18 november 2019 16:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor de mention, afgehandeld.
[..]
Als Yvonne dit niet gelooft dan heeft Elan een GROOT PROBLEEM.
Welkom terug trouwens maatGisteren wel kerk gegaan of wegens privé-omstandigheden niet gelukt?
In het buitenland hebben ze ook kerken. Of telt dat niet?quote:Op maandag 18 november 2019 16:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
was helaas niet in Nederland vriendmoest met spoed naar het buitenland dit weekend
google maps zei van niet.quote:Op maandag 18 november 2019 16:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In het buitenland hebben ze ook kerken. Of telt dat niet?
slap excuusquote:Op maandag 18 november 2019 16:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
was helaas niet in Nederland vriendmoest met spoed naar het buitenland dit weekend
Was weekendje wegquote:Op maandag 18 november 2019 18:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom ben je in Duitsland maat
Bedankt vriendquote:
Mokersaai.quote:Op maandag 18 november 2019 18:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bedankt vriendhoe was Noord-Ierland - Nederland? Ik ben best teleurgesteld dat Stengs geen minuten heeft gekregen
Hoe ist maatquote:Op maandag 18 november 2019 18:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was weekendje weg
De vrouw wil nu cosmetica dingen hebben en dat schijnt daar goedkoper te zijn
ik heb 6 flessen gin
@:picommp
Ik woon dan ook niet meer in Tilburg.quote:Op maandag 18 november 2019 11:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
twitter:bdtilburg twitterde op maandag 18-11-2019 om 10:35:32Rijkste Brabanders wonen in Alphen-Chaam, Tilburgers zijn het minst vermogend https://t.co/VeiWsfOvLm reageer retweet
!
@:kapiteintje
@:atypisch
@:donraja
BROEKHOVENED
Wat een zielige irritante gast is dat zeg.quote:Op maandag 18 november 2019 19:18 schreef Caland het volgende:
Waarom is die gozer eigenlijk voor Willem II? @:lenny_leonard
ooit meer naarquote:Op maandag 18 november 2019 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een zielige irritante gast is dat zeg.
Dat hele Pownews is van hetzelfde niveau als die schijtlollige Youtube-shows.
Ik kijk hier ooit meer naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |