Weet ik. Overigens gebruik ik die functionaliteit niet buiten FEE.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je als mod/FA op 'wijzig' klikt bij een bericht van iemand zie je de editgeschiedenis.Handige tip dit he?
quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet ik. Overigens gebruik ik die functionaliteit niet buiten FEE.
Kan gebeuren maatquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar vooruit, ik ga wel door het stof. Dank voor de verbetering. Ik maakte een foutje.
Klootzakquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je als mod/FA op 'wijzig' klikt bij een bericht van iemand zie je de editgeschiedenis.Handige tip dit he?
Nou zeg.quote:
Ik wijzig zelden posts. Zeker niet nu ik weet dat de blauwen dit blijkbaar kunnen checken.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg.
Of was je van plan dit te wijzigen en ben ik je nu te snel af?
Ohquote:Op vrijdag 15 november 2019 16:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik wijzig zelden posts. Zeker niet nu ik weet dat de blauwen dit blijkbaar kunnen checken.
Ik bedoelde het overigens niet negatief, ik was alleen een smiley vergeten.
Deze:
picanhaquote:Op vrijdag 15 november 2019 16:28 schreef PicoMMP het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond?
Ik ga zuurkoolstamppot maken. Ben net naar de Hema gereden gelopen voor een rookworst.
Erg jammer dat je ons niet prijswaardig vindt. Maar ik zie dat je bansheeboy een positieve stem hebt gegeven. Ik kan je lijst daarom niet heel serieus nemen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:03 schreef GGMM het volgende:
JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Stemtopic!
Jammer dat ik @:jancees @:onlogisch en @:lenny_leonard nergens kwijt kon, die verdienen ook een prijs eigenlijk.
Ik vind je juist wel prijswaardig, maar ik had geen plek voor je.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg jammer dat je ons niet prijswaardig vindt. Maar ik zie dat je bansheeboy een positieve stem hebt gegeven. Ik kan je lijst daarom niet heel serieus nemen.
Ik kijk nu al uit naar de VBL-awards. Wanneer starten die?quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind je juist wel prijswaardig, maar ik had geen plek voor je.
Misschien bij trouwste user, omdat je toch gewoon fan van Willem II blijft ondanks alles.
Beetje geforceerd, maar toch!
Dit zijn de awardsquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de VBL-awards. Wanneer starten die?
Ohquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zijn de awards
Vorig jaar deden er zoveel VBL-mensen mee dat het sowieso de VBL-awards zijn.
Eens. Derhalve boycot ik die zooi gewoon. Wat een fucking wanbeleid dat ik nergens genoemd ben. En dat noemt zich een vriend.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:03 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat ik @:jancees @:onlogisch en @:lenny_leonard nergens kwijt kon, die verdienen ook een prijs eigenlijk.
• De onlogisch award - De mod die er niks van kan.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
VBL / [VBL Awards] De uitslagen!
Doe even normaal zeg!quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nicki vanavond uitschiet met haar mascara en dat ze daar verdrietig over is
En in ONZ heeft hij het over zijn andere 'vrienden' die hij niet nomineert.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Derhalve boycot ik die zooi gewoon. Wat een fucking wanbeleid dat ik nergens genoemd ben. En dat noemt zich een vriend.
Ik hoop dat Nicki vanavond uitschiet met haar mascara en dat ze daar verdrietig over is
quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:21 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat ik @:i @:jr-style-93 en @:fok-it nergens kwijt kon, die verdienen ook een prijs eigenlijk.
Snitch!!quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En in ONZ heeft hij het over zijn andere 'vrienden' die hij niet nomineert.
[..]
Tering. Jammer dat @GGMM zo met ons om gaat.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En in ONZ heeft hij het over zijn andere 'vrienden' die hij niet nomineert.
[..]
Chimichurri erbij?quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jou
Hahahaha
@:onlogisch
@:elan
@:ggmm
poppenspeler.ocxquote:
FEE / Kroket/bitterbal letterquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
poppenspeler.ocx
@:doublepain @:onlogisch
Dat poppenspelerplaatje is echt nooit een succes geworden. Kap er gewoon mee, geef het op.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
poppenspeler.ocx
@:doublepain @:onlogisch
Heerlijk. Hoe maak jij die picanha klaar?quote:
afgevinktquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
FEE / Kroket/bitterbal letter
Ik ben benieuwd naar jouw mening.
ik zie geen plaatje hierquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat poppenspelerplaatje is echt nooit een succes geworden. Kap er gewoon mee, geef het op.
zijn probleemquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is er niet wegens privé omstandigheden. Maandag is ie er weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |