abonnement Unibet Coolblue
pi_189699333
En hier verder
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 14:36 schreef RapaNui het volgende: [..] Niks geen fake nieuws. Je moet binnen de contekst lezen en de hele pagina/topic in beschouwing nemen. Niet één afzonderlijke post. Ik heb op deze pagina deze links geplaatst: https://www.rijksoverheid(...)ptimale-5g-netwerken https://www.nrc.nl/nieuws(...)van-de-mivd-a3060455 Daar staat duidelijk in dat het AIVD centrum in Burum zal moeten verkassen indien 5G volop gaat draaien in NL. Om niet steeds hetzelfde te moeten herhalen, verkort ik het met AIVD moet verkassen.
Daar staat niets over vermogens
pi_189699444
Een paar topics verder maar alles wijst erop dat 5G gewoon niet schadelijk is. ^O^

Rol maar uit, wat mij betreft.

Arme vogeltjes, leer vliegen. :P
  woensdag 30 oktober 2019 @ 15:41:47 #3
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189699807
Wat mij betreft mogen jullie gelijk krijgen maar er wordt helemaal niets bewezen dat 5G veilig is. Jammer dat er geen videos en info meegenomen wordt in de op.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_189699995
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat mij betreft mogen jullie gelijk krijgen maar er wordt helemaal niets bewezen dat 5G veilig is.
Zucht, WEER dit? Je kan helemaal niet bewijzen dat iets veilig is, dat is wetenschappelijk gezien compleet onmogelijk.

quote:
Jammer dat er geen videos en info meegenomen wordt in de op.
Misschien omdat er nog geen waardig videomateriaal voorbij is gekomen. Ik neem aan dat je die video die jij plaatst, waar ze zich (expres?) een factor 5000 vergissen, en waar je sindsdien vakkundig alle communicatie omtrent negeert, niet in de OP wilt hebben?
  woensdag 30 oktober 2019 @ 15:56:38 #5
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189700089
Wie bepaalt hier trouwens wat waardig videomateriaal is? Die communicatie mag van mij best hoor.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_189700142
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Wie bepaalt hier trouwens wat waardig videomateriaal is?
Wetenschap? :D

quote:
Die communicatie mag van mij best hoor.
Ok, blij dat dat mag van jou, maar zodra het hout snijdt reageer je er gewoon niet op? :P Wat vind je ervan dat de video die je aandroeg een factor 5000 fout zat, en dus helemaal geen schadelijke straling aantoont, enkel probeert te shockeren?

Erg duidelijk voorbeeld van manipulatie.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 16:07:01 #7
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189700250
Ik zeg nogmaals mij overtuig je niet. In de op staat totaal geen info van beide kanten niet.

Als je zo 100 % zeker ervan bent dat het gedebunked is zou ik het lef hebben het te plaatsen daar waar mensen zich juist zorgen maken en niet hier op safe ground hoog van de toren te blazen. Ik lees het wel weer want ik ben strijken! :W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_189700259
Vooral nergens op in gaan. :D Jou overtuig je toch niet, lekker puh! _O-

Close minded heet dat, het tegenovergestelde van kritisch denken, waar dit forum voor bedoeld is. Succes met strijken verder.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 16:10:33 #9
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189700307
Look who is talking, als je het lef hebt zou je het posten daar waar het meer nodig is dan hier. Laters!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_189700321
Mooie dooddoener, zo kan ik ze ook: als je het lef hebt ga je ergens op in, i.p.v. vingers in je oren en "lalala" roepen! :D
  woensdag 30 oktober 2019 @ 16:44:19 #11
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189700686
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zeg nogmaals mij overtuig je niet. In de op staat totaal geen info van beide kanten niet.

Als je zo 100 % zeker ervan bent dat het gedebunked is zou ik het lef hebben het te plaatsen daar waar mensen zich juist zorgen maken en niet hier op safe ground hoog van de toren te blazen. Ik lees het wel weer want ik ben strijken! :W
Het probleem is ook, het is alsof mensen denken dat het licht van een simpel rood LEDje kanker veroorzaakt. Dan mag je je terecht afvragen, hoe dan???
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_189700877
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat mij betreft mogen jullie gelijk krijgen maar er wordt helemaal niets bewezen dat 5G veilig is. Jammer dat er geen videos en info meegenomen wordt in de op.
Ik heb de OP niet aangepast, blijkbaar was hij in het vorige deel ook al zo.

Wat betreft het wél of niet bewijzen dat 5G veilig is: de video die je aandroeg verwarde vermogens per cm2 met vermogens per m2 en dat is een factor 10.000

Dat dat zo is kan ik helaas ook niet helpen, maar een vierkante meter is nu eenmaal 10.000 keer groter dan een vierkante centimeter. Vermogens zijn dan ook 10.000x lager per oppervlak gemeten.

Ik beweer nergens dat het aantoont dat 5G veilig is.
Ik beweer alleen dat de eenheden door elkaar gebruikt worden en je met die video zeker niet kan aantonen dat 5G wél schadelijk is.

Blijkbaar moet je (volgens het door jou aangedragen onderzoek) op 100mW per cm2 komen voor het schadelijk is voor kleine organismen als een muis. Maar als je een 200Watt zendmast hebt (wat in Nederland zo'n beetje het maximum is), hoeveel straling vang je dan per cm2?

In buitengebied heb je een bereik van zo'n 4 kilometer met zo'n zendmast, dus heb je een straal van 4 kilometer, ofwel een cirkel van 8 kilometer doorsnede.

De omtrek daarvan is 3,1415 x 8km = afgerond 25km
De hoogte van het optimale bereik is zo'n 50 meter.

Dat wetende kan je dus stellen dat (25.000 meter x 50 meter) het oppervlak waarover de "straling" zich verspreidt ongeveer 1.250.000 m2 is waar binnen je nog ontvangst hebt.

200 Watt vermogen is 200.000mW.

200.000mW / 1.250.000m2 = 0,16mW per m2 ofwel 0,000016mW per cm2.

Bij muizen was het schadelijk rond de 100mW per cm2.

Uiteraard is die afstand tot een zendmast variabel en sta je meestal tussen meerdere zendmasten in (want het is een dekkend netwerk).

Maar als je zie hoe het zich verspreidt, is het mogelijk (!) alleen gevaarlijk als je er op 1 meter afstand recht voor gaat staan. En dat lukt niet bij een zendmast van 15 of 20 meter hoog.

Zendmasten in de stad hebben te maken met bebouwing en hebben daarom veel lagere vermogens en compenseren dat met grotere aantallen. De rekensom kan je nu zelf maken voor iedere situatie.

Vergelijk het met de warmtestraling van een potkachel. Dicht bij de kachel voelt het heel warm, raak je de kachel aan dan verbrand je je zelfs. Maar op 5 meter van de kachel voel je het amper nog omdat het vermogen zich in alle richtingen uitstraalt en dat vermogen is niet oneindig dus zal het afnemen. Ook die warmtestraling is meetbaar per cm2 of m2 (wat je maar het liefst als eenheid gebruikt).

quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:07 schreef controlaltdelete het volgende:

Ik lees het wel weer want ik ben strijken! :W
Leuk detail: de elektrische straling van je strijkbout is op enkele decimeters van je lichaam vele malen hoger dan die eerder genoemde zendmast aan het eind van je straat.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 30-10-2019 17:11:52 ]
pi_189701127
Dit soort posts (met onderbouwingen en berekeningen) heb ik vroeger overigens ook bij enkele YouTube filmpjes geplaatst maar als je reacties steevast verwijderd worden dan ben je daar snel klaar mee.
pi_189701155
Verder is het onzin om te zeggen "4G of 5G is schadelijk".

3G, 4G en 5G zijn niets anders dan een verzameling (!) frequenties en protocollen, in dit geval "5th Generation", ofwel 5G.

Heel specifiek gezien zal je dan moeten zeggen "die en die frequentie van 5G is schadelijk bij dat vermogen op die afstand bij dat type antenne (omni, directioneel) en bij x uren blootstelling" en gek genoeg gaat geen van de filmpjes daar op in.

Dan het "met 5G kan je spioneren en weet men 24/7 waar je bent".
Nou, waar je bent kan men via triangulatie al sinds de eerste GSM telefoon vaststellen en je internetdata kan altijd onderschept worden zolang je dat onversleuteld verstuurt, daar hoeft men geen contact met je telefoon voor te hebben, je IP adres is voldoende (data kan via provider onderschept worden) en die heb je ook als je via een thuisaansluiting op internet zit.

Wil je niet gevolgd en onderschept worden, dan moet je niet op internet gaan, niet via je PC en ook niet via je telefoon.

Want als de overheid of politie wil weten wie "controlaltdelete" is, kan dat eenvoudig via je provider of FOK! opgevraagd worden... tenzij je alles via een goede VPN doet... en dan nog moet je uitkijken, want wil je kleding of een nieuwe strijkbout bestellen dan zal je toch weer je adres moeten opgeven.

[ Bericht 9% gewijzigd door TheFreshPrince op 30-10-2019 17:24:06 ]
pi_189701715
111
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
Verder is het onzin om te zeggen "4G of 5G is schadelijk".

3G, 4G en 5G zijn niets anders dan een verzameling (!) frequenties en protocollen, in dit geval "5th Generation", ofwel 5G.

Heel specifiek gezien zal je dan moeten zeggen "die en die frequentie van 5G is schadelijk bij dat vermogen op die afstand bij dat type antenne (omni, directioneel) en bij x uren blootstelling" en gek genoeg gaat geen van de filmpjes daar op in.

Dan het "met 5G kan je spioneren en weet men 24/7 waar je bent".
Nou, waar je bent kan men via triangulatie al sinds de eerste GSM telefoon vaststellen en je internetdata kan altijd onderschept worden zolang je dat onversleuteld verstuurt, daar hoeft men geen contact met je telefoon voor te hebben, je IP adres is voldoende (data kan via provider onderschept worden) en die heb je ook als je via een thuisaansluiting op internet zit.

Wil je niet gevolgd en onderschept worden, dan moet je niet op internet gaan, niet via je PC en ook niet via je telefoon.

Want als de overheid of politie wil weten wie "controlaltdelete" is, kan dat eenvoudig via je provider of FOK! opgevraagd worden... tenzij je alles via een goede VPN doet... en dan nog moet je uitkijken, want wil je kleding of een nieuwe strijkbout bestellen dan zal je toch weer je adres moeten opgeven.
Ook is laatst uitgekomen, en dit is wellicht iets offtopic, maar haakt in op het spy-aspect, dat criminelen beter via WhatsApp hadden kunnen communiceren dan via zogenaamde "encro phones", die meestal met PGP werken.

Natuurlijk is 128 of 256 bits encryptie prima, maar zodra je bij de bron bent, doet die encryptie helemaal niets meer. Dat is op heel veel dingen binnen de samenleving van toepassing, zeggen dat 5G dus gevaarlijk is omdat "ze je kunnen volgen" is dan ook klinklare onzin.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:08:42 #16
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189702046
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zeg nogmaals mij overtuig je niet. In de op staat totaal geen info van beide kanten niet.

Als je zo 100 % zeker ervan bent dat het gedebunked is zou ik het lef hebben het te plaatsen daar waar mensen zich juist zorgen maken en niet hier op safe ground hoog van de toren te blazen. Ik lees het wel weer want ik ben strijken! :W
Heb je een mobiel? Met internet? Maakt niet uit wat voor een!
En woon je op het platte land of in een wijk?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 5 november 2019 @ 18:42:46 #17
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189800433
Gemeenteraad Utrechtse Heuvelrug stemt unaniem tegen 4G/5G/WIFI en camera's op lantaarnpalen

Bij inwoners was substantiële bezorgdheid ontstaan over mogelijke nadelige gezondheidseffecten van straling en de eventuele inbreuk op de privacy. Dit nadat bekend was geworden dat op nieuwe lantaarnpalen allerlei Smart City-toepassingen zouden kunnen worden aangebracht.

5G - Waar staan de zendmasten voor test-uitzendingen?


Aha ... :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_189802622
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 18:42 schreef controlaltdelete het volgende:
Gemeenteraad Utrechtse Heuvelrug stemt unaniem tegen 4G/5G/WIFI en camera's op lantaarnpalen

Bij inwoners was substantiële bezorgdheid ontstaan over mogelijke nadelige gezondheidseffecten van straling en de eventuele inbreuk op de privacy. Dit nadat bekend was geworden dat op nieuwe lantaarnpalen allerlei Smart City-toepassingen zouden kunnen worden aangebracht.

5G - Waar staan de zendmasten voor test-uitzendingen?


Aha ... :{
Bij bewoners is bezorgdheid ontstaan, ja dus?

Dat Henk en Ingrid zich een beetje zorgen maken, maakt 5G niet ineens onveilig hoor.
  woensdag 6 november 2019 @ 07:26:54 #19
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189811328
Apeldoorn stelt besluit supersnel 5G-netwerk uit

APELDOORN - Apeldoorn wil de eerste zijn in Nederland met een 5G-netwerk. Maar de beslissing over een snel mobiel netwerk is uitgesteld nadat Apeldoorners en partijen in de gemeenteraad hun zorgen uitten.

https://www.dlmplus.nl/20(...)luit-5g-netwerk-uit/
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 6 november 2019 @ 07:30:05 #20
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_189811338
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Bij bewoners is bezorgdheid ontstaan, ja dus?

Dat Henk en Ingrid zich een beetje zorgen maken, maakt 5G niet ineens onveilig hoor.
Feelings over facts...
Wederom...
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  woensdag 6 november 2019 @ 07:31:26 #21
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189811350
Wetenschappers waarschuwen voor potentiële gezondheidsrisico’s door 5G

Zodra de antennes waren geïnstalleerd, meldden vele bewoners en hele gezinnen in het centrum van Genève soortgelijke ongewone symptomen:

luid oorsuizen;
intense hoofdpijn;
ondraaglijke oorpijn;
slapeloosheid;
pijn op de borst;
vermoeidheid;
en zich niet goed voelen in het huis.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 6 november 2019 @ 07:33:44 #22
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_189811365
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Wetenschappers waarschuwen voor potentiële gezondheidsrisico’s door 5G

Zodra de antennes waren geïnstalleerd, meldden vele bewoners en hele gezinnen in het centrum van Genève soortgelijke ongewone symptomen:

luid oorsuizen;
intense hoofdpijn;
ondraaglijke oorpijn;
slapeloosheid;
pijn op de borst;
vermoeidheid;
en zich niet goed voelen in het huis.

Wauw wat een goede bron.
Echt chapeau
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  woensdag 6 november 2019 @ 07:39:19 #23
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189811405
Artsen protesteren tegen 5G in Stuttgart – Hoog tijd voor actie in Nederland!

In de Stuttgarter Nachrichten viel vorige week te lezen dat een groep Duitse artsen op 23 oktober bij het Ministerie in Stuttgart heeft gedemonstreerd tegen 5G. Ze eisen preventie-strategieën om de bevolking te beschermen, verder onderzoek en een moratorium op de uitrol van 5G.

Ärzte protestieren gegen 5G-Mobilfunk
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 6 november 2019 @ 07:47:19 #24
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_189811458
Wederom echt geweldige bronnen.
Wauw echt betrouwbaar
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  woensdag 6 november 2019 @ 07:50:18 #25
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_189811488
Luister ff hier

quote:
De frequenties van 5G zijn vergelijkbaar met wifi, dat op 5 Gigahertz zit. Deze frequenties liggen ver buiten het gebied van kankerverwekkende straling. Röntgenstraling heeft bijvoorbeeld een frequentie van miljoenen Gigahertz
Dit is een feit.

Kunnen nu gewoon alle mensen die beweren dat het zo slecht is hun devices met wifi inleveren en in een hutje op de hei gaan wonen?

Bedankt alvast
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  woensdag 6 november 2019 @ 07:51:22 #26
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189811497
Meiske toch :*
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 6 november 2019 @ 07:56:56 #27
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_189811541
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Meiske toch :*
Op dit moment moet ik echt lachen om jouw profiel

quote:
OndertitelIk reageer niet op trollen
Signature
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  woensdag 6 november 2019 @ 08:00:40 #28
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189811567
Ik ook om jou "dictatorkunde - betaald dictator" maar dat is offtopic geneuzel. Fijne dag nog meis!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 6 november 2019 @ 09:24:11 #29
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189812274
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Meiske toch :*
Wat een trolletje ben je ook zeg...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_189813846
Studenten hebben een actie opgezet, om de installatie van 5G op de campus tegen te gaan. Daarbij hebben ze een foldertje uitgegeven met een aantal claims die worden ondersteund door een tiental wetenschappelijke publicaties.

Wetenschapper zijnde ga ik dan die publicaties na. Onderzoek naar mannen die minder sperma hebben tgv 4G? Uitgevoerd in een vruchtbaarheidscentrum. Methode: enquête. Confirmation bias? You bet. Correlatie of causatie?

Daarmee doe je weinig goeds voor de goede zaak.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_189813891
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 11:28 schreef Lyrebird het volgende:
Studenten hebben een actie opgezet, om de installatie van 5G op de campus tegen te gaan. Daarbij hebben ze een foldertje uitgegeven met een aantal claims die worden ondersteund door een tiental wetenschappelijke publicaties.

Wetenschapper zijnde ga ik dan die publicaties na. Onderzoek naar mannen die minder sperma hebben tgv 4G? Uitgevoerd in een vruchtbaarheidscentrum. Methode: enquête. Confirmation bias? You bet. Correlatie of causatie?

Daarmee doe je weinig goeds voor de goede zaak.
Linkje? Kan dit niet vinden.
  woensdag 6 november 2019 @ 11:40:58 #32
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_189814021
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 11:28 schreef Lyrebird het volgende:
Studenten hebben een actie opgezet, om de installatie van 5G op de campus tegen te gaan. Daarbij hebben ze een foldertje uitgegeven met een aantal claims die worden ondersteund door een tiental wetenschappelijke publicaties.

Wetenschapper zijnde ga ik dan die publicaties na. Onderzoek naar mannen die minder sperma hebben tgv 4G? Uitgevoerd in een vruchtbaarheidscentrum. Methode: enquête. Confirmation bias? You bet. Correlatie of causatie?

Daarmee doe je weinig goeds voor de goede zaak.
Whaha hah ja dat is echt de beste bron ever ja...
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  woensdag 6 november 2019 @ 20:14:39 #33
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189821455
Ik denk dat ik het heb gevonden.
Maar op een andere manier.
Als ik Arrow classic rock op zet.
87.60 FM is er niks aan de hand..
Maar als ik op radio NL zet..93.30 FM dan krijg ik hoofdpijn.

Dit kan 2 dingen inhouden.
A. Ik heb schurft hekel aan NL talige muziek.
B. Dit komt omdat de radio frequentie van radio NL hoger is.

Hmmmm
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_189845325
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 20:14 schreef theguyver het volgende:
Ik denk dat ik het heb gevonden.
Maar op een andere manier.
Als ik Arrow classic rock op zet.
87.60 FM is er niks aan de hand..
Maar als ik op radio NL zet..93.30 FM dan krijg ik hoofdpijn.

Dit kan 2 dingen inhouden.
A. Ik heb schurft hekel aan NL talige muziek.
B. Dit komt omdat de radio frequentie van radio NL hoger is.

Hmmmm
Ik kan een Andre Hazes of zelfs een Tino Martin (ja, i know) op z'n tijd heel goed hebben dus ik denk toch echt dat het aan de frequentie ligt die jouw hersenen pijnigen. De conclusie kan dus ook niet anders zijn dat radiogolven toch schadelijk zijn op die frequentie. Laten we 5G dus maar gewoon verbieden, ok?
pi_189850719
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Wetenschappers waarschuwen voor potentiële gezondheidsrisico’s door 5G

Zodra de antennes waren geïnstalleerd, meldden vele bewoners en hele gezinnen in het centrum van Genève soortgelijke ongewone symptomen:

luid oorsuizen;
intense hoofdpijn;
ondraaglijke oorpijn;
slapeloosheid;
pijn op de borst;
vermoeidheid;
en zich niet goed voelen in het huis.

Tjah als je je bang hebt laten maken krijg je dat soort stress/angst gerelateerde klachten... En zo ongewoon zijn die klachten ook weer niet. Zeker 2 miljoen mensen in NL hebben al oorsuizen....
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  vrijdag 14 februari 2020 @ 09:06:30 #36
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_191500275
Zwitserland zet de uitrol van 5G-netwerk stop vanwege gezondheidsrisico’s

In een brief die in januari door het Zwitserse milieuagentschap Bafu is verstuurd naar alle kantons staat dat ze de nieuwe 5G-masten niet mogen gebruiken, schrijft de Financial Times.

Bafu zegt momenteel niet te kunnen garanderen dat 5G-straling geen nadelige gezondheidseffecten heeft.


^O^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_191500411
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 09:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Zwitserland zet de uitrol van 5G-netwerk stop vanwege gezondheidsrisico’s

In een brief die in januari door het Zwitserse milieuagentschap Bafu is verstuurd naar alle kantons staat dat ze de nieuwe 5G-masten niet mogen gebruiken, schrijft de Financial Times.

Bafu zegt momenteel niet te kunnen garanderen dat 5G-straling geen nadelige gezondheidseffecten heeft.


^O^
Tijdelijk opgeschort.

Ook geen bewijs dar het schadelijk is.

Swisscom gaat wel door met de uitrol van apparatuur maar schakelt het nog niet in.

[ Bericht 3% gewijzigd door TheFreshPrince op 14-02-2020 09:43:21 ]
pi_191502407
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 09:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Zwitserland zet de uitrol van 5G-netwerk stop vanwege gezondheidsrisico’s

In een brief die in januari door het Zwitserse milieuagentschap Bafu is verstuurd naar alle kantons staat dat ze de nieuwe 5G-masten niet mogen gebruiken, schrijft de Financial Times.

Bafu zegt momenteel niet te kunnen garanderen dat 5G-straling geen nadelige gezondheidseffecten heeft.


^O^
* illusions zegt momenteel niet te kunnen garanderen dat broccoli geen nadelige gezondheidseffecten heeft.

Je kunt zoiets ook niet garanderen. Lekker staaltje onzin dus weer, maar dat zijn we gewend. ^O^
  Moderator zaterdag 15 februari 2020 @ 09:37:07 #39
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_191517555
Zet Zwitserland de uitrol nu echt stop?
A child is born with no state of mind.
pi_191519974
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 09:37 schreef SuperHartje het volgende:
Zet Zwitserland de uitrol nu echt stop?
Nee. de ingebruikname is tijdelijk opgeschort.
Overigens blijft Swisscom wel apparatuur installeren en plaatsen, dat gaat onverminderd door.
Alleen het inschakelen gaat daar pas na groen licht van Bafu.
  zaterdag 15 februari 2020 @ 17:06:17 #41
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_191521892
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat mij betreft mogen jullie gelijk krijgen maar er wordt helemaal niets bewezen dat 5G veilig is. Jammer dat er geen videos en info meegenomen wordt in de op.
Tja radio tv allerlei mobiele signalen wifi Bluetooth schotel en veel meer.

Hoe kunnen we dit uittesten of het echt super schadelijk is.. ik stel een experiment voor..en misschien is het ooit al eens gedaan.

Al dit in een klein hokje van paar 4kante meter van lood en 1 persoon er bij in zetten aan allerlei medische apparatuur vast knuppen en kijken of het dusdanig veel invloed heeft..


En ik ga er vanuit dat jij CAD verkast ben naar het platte land?

Bedoel heeel veel mensen hebben namelijk al een 5G modem hé.. en 4G op de mobiel en ik vraag me af hoe je dit typt via mobiel of laptop waarvan je de wifi natuurlijk niet gebruikt maar gewoon kabel..

En als je niet op platte land woont heb je al een gesprek gehad met je buren of ze niet alle apparaten uit zetten voor jou gezondheid!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 15 februari 2020 @ 17:06:59 #42
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_191521903
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 12:23 schreef illusions het volgende:

[..]

* illusions zegt momenteel niet te kunnen garanderen dat broccoli geen nadelige gezondheidseffecten heeft.

Je kunt zoiets ook niet garanderen. Lekker staaltje onzin dus weer, maar dat zijn we gewend. ^O^
Leven is dodelijk..
Er zijn namelijk geen overlevenden..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_191523993
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 13:49 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nee. de ingebruikname is tijdelijk opgeschort.
Overigens blijft Swisscom wel apparatuur installeren en plaatsen, dat gaat onverminderd door.
Alleen het inschakelen gaat daar pas na groen licht van Bafu.
Met andere woorden, niks aan de hand. ^O^
pi_191563471
Land of the free. Home of the brave.
pi_191563479
Er staan waar ik woon trouwens een aantal 5G torens en rondom de 5G torens zijn alle bomen en planten dood. Waar komt dat door? Ze zijn nu bezig de bomen weg te halen maar iedereen in de stad praat er over dat de bomen rondom de torens dood waren. Lijkt me niet echt iets waar je naast wilt wonen. Helaas kan ik geen foto maken aangezien de bomen nu weg zijn maar bizar is het wel.
Land of the free. Home of the brave.
pi_191564021
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 06:23 schreef Scarface88 het volgende:
Er staan waar ik woon trouwens een aantal 5G torens en rondom de 5G torens zijn alle bomen en planten dood. Waar komt dat door? Ze zijn nu bezig de bomen weg te halen maar iedereen in de stad praat er over dat de bomen rondom de torens dood waren. Lijkt me niet echt iets waar je naast wilt wonen. Helaas kan ik geen foto maken aangezien de bomen nu weg zijn maar bizar is het wel.
Ja tuurlijk joh. Je hebt geen foto's geen bron. Gewoon beetje roeptoeteren.
pi_191564042
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 08:13 schreef Tailless het volgende:

[..]

Ja tuurlijk joh. Je hebt geen foto's geen bron. Gewoon beetje roeptoeteren.
:') Ja want ik heb er veel baat bij om op een anoniem forum te gaan liegen? Voor de duidelijkheid ik woon in de VS. Die dingen staan langs de snelweg en het is niet makkelijk zomaar even een foto te knippen tijdens het rijden.
Land of the free. Home of the brave.
pi_191564052
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 08:16 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

:') Ja want ik heb er veel baat bij om op een anoniem forum te gaan liegen? Voor de duidelijkheid ik woon in de VS. Die dingen staan langs de snelweg en het is niet makkelijk zomaar even een foto te knippen tijdens het rijden.
Ik woon in een 5g mast en al mijn planten doen het nog.
Waarom zou je liegen op een anoniem forum.
pi_191564054
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 08:17 schreef Tailless het volgende:

[..]

Ik woon in een 5g mast en al mijn planten doen het nog.
Waarom zou je liegen op een anoniem forum.
Oke man.
Land of the free. Home of the brave.
pi_191564064
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 06:23 schreef Scarface88 het volgende:
Er staan waar ik woon trouwens een aantal 5G torens en rondom de 5G torens zijn alle bomen en planten dood. Waar komt dat door? Ze zijn nu bezig de bomen weg te halen maar iedereen in de stad praat er over dat de bomen rondom de torens dood waren. Lijkt me niet echt iets waar je naast wilt wonen. Helaas kan ik geen foto maken aangezien de bomen nu weg zijn maar bizar is het wel.
Tsja, ook als het al zo was, kan het net zo goed een of andere protesteerder zijn die een emmer accuzuur en RoundUp er heeft neergegooid. Dit soort dingen lijken meer op fearmongering want echt bewijs is er niet.
pi_191564087
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 08:18 schreef illusions het volgende:

[..]

Tsja, ook als het al zo was, kan het net zo goed een of andere protesteerder zijn die een emmer accuzuur en RoundUp er heeft neergegooid. Dit soort dingen lijken meer op fearmongering want echt bewijs is er niet.
Dat kan ja. Ik sluit het niet uit zoals ik zei ik heb er geen baat bij dit uit mijn duim te gaan zitten zuigen. Maar ik woon niet echt in een stad waar activisten of gekkies wonen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_191564092
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 08:21 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dat kan ja. Ik sluit het niet uit zoals ik zei ik heb er geen baat bij dit uit mijn duim te gaan zitten zuigen. Maar ik woon niet echt in een stad waar activisten of gekkies wonen.
Die wonen in speciale steden? :?
pi_191564104
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 08:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Die wonen in speciale steden? :?
Mwa. Als je in Seattle of Portland ofzo woont dan is die kans wel veel groter.
Land of the free. Home of the brave.
pi_191564201
Verder moeten jullie trouwens zelf weten of je het gelooft of niet gelooft. Mij maakt het niets uit, wij weten wat we gezien hebben. Iedereen had het er over. Daarom zijn de bomen nu ook weggehaald.
Land of the free. Home of the brave.
pi_191564423
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 08:21 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dat kan ja. Ik sluit het niet uit zoals ik zei ik heb er geen baat bij dit uit mijn duim te gaan zitten zuigen. Maar ik woon niet echt in een stad waar activisten of gekkies wonen.
Maar wel in een land waar gekkies wonen. 8-)
Conscience do cost.
pi_191567171
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 08:41 schreef Scarface88 het volgende:
Verder moeten jullie trouwens zelf weten of je het gelooft of niet gelooft. Mij maakt het niets uit, wij weten wat we gezien hebben. Iedereen had het er over. Daarom zijn de bomen nu ook weggehaald.
Of de bomen zijn weggehaald doordat ze in de weg stonden?
pi_191567277
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 08:41 schreef Scarface88 het volgende:
Verder moeten jullie trouwens zelf weten of je het gelooft of niet gelooft. Mij maakt het niets uit, wij weten wat we gezien hebben. Iedereen had het er over. Daarom zijn de bomen nu ook weggehaald.
5G heeft voor zendmasten voor de "long range" geen bijzondere frequenties t.o.v. 4G.
De specificatie is openbaar, de gebruikte frequenties ook.

Het valt binnen de bestaande frequentiebanden voor 3G / 4G en WiFi maar ook de oude UHF en VHF banden die we decennia voor TV-signalen hebben gebruikt (met mega zendmasten als Lopik, Wieringermeer en Smilde).

En kijk naar wat satellieten naar beneden sturen, o.a. TV satellieten die tussen de 11.7 GHz en 14.5 GHz signaal naar de aarde stralen, 24/7 en dat zijn er tientallen in een geostationaire baan.

Alleen de 26GHz frequentie wijkt duidelijk af maar die zal je niet snel op een grote zendmast zien aangezien die voor korte range zijn (hoge doorvoer, veel kanalen, laag bereik). 26GHz ga je zien in winkelstraten, concerthallen, pleinen en andere plekken waar veel mensen bij elkaar zijn en waar hoge bandbreedte nodig is.

95GHz bestaat ook nog binnen de 5G specificatie maar dat is eigenlijk alleen geschikt voor toepassingen binnenshuis, in 1 kamer / ruimte, zoals virtual reality e.d. Het komt amper tot niet door een deur of muur heen vanwege de korte golflengte. Dat probleem heeft 26GHz ook al in mindere mate.

Er is dus geen enkele reden waarom een boom wel zou verdorren op 700 of 3600MHz en niet op 800, 1800, 2100, 2400 of 5000 MHz.

Daarnaast, als er al een effect op bomen en planten zou bestaan dan ga je dat vanzelf over de hele wereld zien en kan je dat reproduceren door je vingerplant voor het raam te zetten als je bij zo'n zendmast woont. Zien we al dat soort beelden op plaatsen waar het is uitgerold?

Als het al zou gebeuren, is het op 1 frequentie die te pinpointen is, anders hadden we allang geen bomen meer met zoveel zendmasten en satellieten ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door TheFreshPrince op 18-02-2020 14:01:15 ]
pi_191569656
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 06:23 schreef Scarface88 het volgende:
Er staan waar ik woon trouwens een aantal 5G torens en rondom de 5G torens zijn alle bomen en planten dood. Waar komt dat door? Ze zijn nu bezig de bomen weg te halen maar iedereen in de stad praat er over dat de bomen rondom de torens dood waren. Lijkt me niet echt iets waar je naast wilt wonen. Helaas kan ik geen foto maken aangezien de bomen nu weg zijn maar bizar is het wel.
Geen idee of dat waar is, maar wat je wel ziet in NL dat alle hoge oude bomen gekapt zijn. Met een reden en er gaan nog veel meer bomen sneuvelen.
pi_191570221
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 13:27 schreef Tailless het volgende:

[..]

Of de bomen zijn weggehaald doordat ze in de weg stonden?
Er staan tientallen bomen naast elkaar alleen naast de toren zijn nu weg.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 13:35 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

5G heeft voor zendmasten voor de "long range" geen bijzondere frequenties t.o.v. 4G.
De specificatie is openbaar, de gebruikte frequenties ook.

Het valt binnen de bestaande frequentiebanden voor 3G / 4G en WiFi maar ook de oude UHF en VHF banden die we decennia voor TV-signalen hebben gebruikt (met mega zendmasten als Lopik, Wieringermeer en Smilde).

En kijk naar wat satellieten naar beneden sturen, o.a. TV satellieten die tussen de 11.7 GHz en 14.5 GHz signaal naar de aarde stralen, 24/7 en dat zijn er tientallen in een geostationaire baan.

Alleen de 26GHz frequentie wijkt duidelijk af maar die zal je niet snel op een grote zendmast zien aangezien die voor korte range zijn (hoge doorvoer, veel kanalen, laag bereik). 26GHz ga je zien in winkelstraten, concerthallen, pleinen en andere plekken waar veel mensen bij elkaar zijn en waar hoge bandbreedte nodig is.

95GHz bestaat ook nog binnen de 5G specificatie maar dat is eigenlijk alleen geschikt voor toepassingen binnenshuis, in 1 kamer / ruimte, zoals virtual reality e.d. Het komt amper tot niet door een deur of muur heen vanwege de korte golflengte. Dat probleem heeft 26GHz ook al in mindere mate.

Er is dus geen enkele reden waarom een boom wel zou verdorren op 700 of 3600MHz en niet op 800, 1800, 2100, 2400 of 5000 MHz.

Daarnaast, als er al een effect op bomen en planten zou bestaan dan ga je dat vanzelf over de hele wereld zien en kan je dat reproduceren door je vingerplant voor het raam te zetten als je bij zo'n zendmast woont. Zien we al dat soort beelden op plaatsen waar het is uitgerold?

Als het al zou gebeuren, is het op 1 frequentie die te pinpointen is, anders hadden we allang geen bomen meer met zoveel zendmasten en satellieten ;)
Ik heb wel meerdere fotos en videos gezien online waar bomen hetzelfde deden rondom 5G. Zoals je het uitlegt klinkt logisch. Ik wou dat ik er een foto van had genomen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_191570312
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 17:45 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Er staan tientallen bomen naast elkaar alleen naast de toren zijn nu weg.
[..]

Ik heb wel meerdere fotos en videos gezien online waar bomen hetzelfde deden rondom 5G. Zoals je het uitlegt klinkt logisch. Ik wou dat ik er een foto van had genomen.
5G is op zich niets.
Een verzameling frequenties en protocollen.

Als er al een probleem zou zijn met 1 van de frequenties of vermogen/veldsterkte dan is dat te reproduceren en te pinpointen, tot die tijd: land der fabelen.
pi_191570591
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 17:06 schreef funnywell het volgende:

[..]

Geen idee of dat waar is, maar wat je wel ziet in NL dat alle hoge oude bomen gekapt zijn. Met een reden en er gaan nog veel meer bomen sneuvelen.
Ah, en wat is de reden dan?
pi_191570702
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 17:45 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Er staan tientallen bomen naast elkaar alleen naast de toren zijn nu weg.
[..]

Ik heb wel meerdere fotos en videos gezien online waar bomen hetzelfde deden rondom 5G. Zoals je het uitlegt klinkt logisch. Ik wou dat ik er een foto van had genomen.
En als je een foto ervan had betekent dat alleen dat er een dode boom is waar ook een 5G mast staat. Er zijn vast ook dode bomen in de buurt van molens, zijn molens nu schadelijk? Behalve als je een klap van de wieken krijgt dan.
  dinsdag 18 februari 2020 @ 18:51:41 #63
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_191571300
Wat is de verborgen agenda achter de massale bomenkap?

Gemeente Amsterdam pleit voor meer groen in de stad ondertussen gaan mooie oude bomen eraan als compensatie komen ze met groene gevels, daken en tramhaltes. Niet alleen in Mokum wordt gekapt dit gebeurt wereldwijd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_191571426
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 18:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat is de verborgen agenda achter de massale bomenkap?

Gemeente Amsterdam pleit voor meer groen in de stad ondertussen gaan mooie oude bomen eraan als compensatie komen ze met groene gevels, daken en tramhaltes. Niet alleen in Mokum wordt gekapt dit gebeurt wereldwijd.
Is vaker aangehaald, evenals de bomen in Arnhem en Den Haag.

quote:
Frederik Hendrikstraat Krijg Iepen
De Frederik Hendrikstraat krijgt volgend jaar nieuwe bomen. De keuze is gevallen op iepen.

WEST – Bewoners van de Frederik Hendrikstraat hebben veel vragen aan de gemeente over de bomenkap in hun straat. De huidige bomen, watercipressen, moeten wijken vanwege de nieuwe inrichting van de straat. De plannen hiervoor zijn gemaakt in samenspraak met bewoners en ondernemers in de straat. De oude bomen zorgden voor een hoge ‘wortelopdruk’. Hierdoor komt de bestrating omhoog en dat kan gevaarlijke situaties opleveren. Voorafgaand aan het besluit de bomen te kappen, is de gemeente niet over één nacht ijs gegaan. Er is uitgebreid onderzoek gedaan naar de bomen, en alle opties zijn overwogen. ,,Op advies van boomdeskundigen en op basis van kwaliteitsafwegingen heeft bewonerswerkgroep ‘Herinrichting Frederik Hendrikstraat’ unaniem de variant gekozen van kap en herplant”, zo laat de gemeente weten op Amsterdam.nl.


[ Bericht 7% gewijzigd door TheFreshPrince op 18-02-2020 19:06:05 ]
  dinsdag 18 februari 2020 @ 19:05:24 #65
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_191571570
Je vertelt me niets nieuws. Nu 100 jaar wachten op mooie grote iepen. Slaat als kut op dirk dat groene beleid voor hun slimme stad.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_191571597
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 19:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Je vertelt me niets nieuws. Nu 100 jaar wachten op mooie grote iepen. Slaat als kut op dirk dat groene beleid voor hun slimme stad.
Wat is dan verder de relatie met 5G?

Kappen en herplanten wordt al decennia gedaan als bomen schade aanrichten aan paden of wegen.

Je haalt als voorbeeld aan dat de bomen verdwijnen, ga je dan zoeken blijkt dat ze vervangen worden.
pi_191571629
Dit soort berichten verschenen ook toen WiFi en 3G net zijn intrede begon te doen in huizen.
Kan me nog een docu herinneren waar een vrouw met aluminium hoedjes en behang zich probeerde te beschermen tegen die levensgevaarlijke straling.

Alles wat nieuw is, is eng. Of zijn er feiten die anders aantonen?
blablablabla
  Moderator dinsdag 18 februari 2020 @ 20:17:21 #68
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_191573004
Waar is @Pietverdriet eigenlijk?
A child is born with no state of mind.
pi_191574445
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 19:07 schreef Elan het volgende:
Dit soort berichten verschenen ook toen WiFi en 3G net zijn intrede begon te doen in huizen.
Kan me nog een docu herinneren waar een vrouw met aluminium hoedjes en behang zich probeerde te beschermen tegen die levensgevaarlijke straling.

Alles wat nieuw is, is eng. Of zijn er feiten die anders aantonen?
Geen feiten, alleen mensen die bang worden als bomen verdwijnen voor heel andere redenen, zie hierboven voor een voorbeeld. Daarom is de reden steevast ook "wij willen geen proefkonijn zijn" en willen ze 5G pas als bewezen is dat het niet schadelijk is. Dat kan natuurlijk niet, want een negatief kan per definitie niet bewezen worden, er is ook nog niet bewezen dat brocolli niet schadelijk is. :P
  woensdag 19 februari 2020 @ 23:49:21 #70
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_191593471
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 11:28 schreef Lyrebird het volgende:
Studenten hebben een actie opgezet, om de installatie van 5G op de campus tegen te gaan. Daarbij hebben ze een foldertje uitgegeven met een aantal claims die worden ondersteund door een tiental wetenschappelijke publicaties.

Wetenschapper zijnde ga ik dan die publicaties na. Onderzoek naar mannen die minder sperma hebben tgv 4G? Uitgevoerd in een vruchtbaarheidscentrum. Methode: enquête. Confirmation bias? You bet. Correlatie of causatie?

Daarmee doe je weinig goeds voor de goede zaak.
En straks jammeren dat hun internet ruk is 😃
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_191593520
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

En straks jammeren dat hun internet ruk is 😃
Ze trekken aan het kortste eind.
  donderdag 20 februari 2020 @ 00:02:11 #72
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_191593585
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 08:21 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dat kan ja. Ik sluit het niet uit zoals ik zei ik heb er geen baat bij dit uit mijn duim te gaan zitten zuigen. Maar ik woon niet echt in een stad waar activisten of gekkies wonen.
Eh hoe weet je dat zo zeker?
De meeste serie moordenaars vielen nou ook niet bepaald op!

Grappig is wel dat je in de buurt van een 5g zendmast woont waarvan de bomen etc al stuk zijn, ik heb een 5g modem, en bakje kattenkruid staat er niet ver naast, groeit prima.. verder heb ik geen planten, nja een cactus .. maar dat kan overal zo'n beetje groeien.

Wat ik nog veel raarder vind is dat er zoveel 5g masten al zijn, en alleen bij die van jou groeit niks, vind je dat zelf niet raar?

Ik heb jaren op helpdesk gewerkt en daar krijg je dit soort dingen wel vaker te horen, klanten die vragen of de wifi uitgezet kan worden omdat ze er bang voor zijn.
Mijn reactie daarop was altijd. Oke prima zetten we samen even uit.
Maare u geeft aan last van migraine te hebben sinds u de modem heeft, maare daarvoor nooit last van?
U woont namelijk in een stad/dorp en... U kunt me heel veel zeggen maar niet dat er geen wifi is buren bedrijven etc, dus eigenlijk had u er al 10/15 jaar last van moeten hebben, zelfs daarvoor nog toen u tv had met antenne en radio etc etc etc..
En dan hoor je altijd... Jaaaaa maar toen had ik er ook al last van hoor.....

Right.

Je kan het simpel testen men pakken een 5G modem en een plant. Zet ze naast elkaar deze moet gewoon dan heel snel kapot gaan!

Zo niet, dan heb je toch wel wat meer rare kwiebussen in je stad wonen dan je denkt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 20 februari 2020 @ 00:03:55 #73
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_191593596
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:55 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ze trekken aan het kortste eind.
Ja de meeste zullen wel balen hebben ze niks meer om te rukken.

Kak pornhub blijft weer hangen, en heb niet eens een tiet in beeld :(
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_191593733
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 00:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eh hoe weet je dat zo zeker?
De meeste serie moordenaars vielen nou ook niet bepaald op!

Grappig is wel dat je in de buurt van een 5g zendmast woont waarvan de bomen etc al stuk zijn, ik heb een 5g modem, en bakje kattenkruid staat er niet ver naast, groeit prima.. verder heb ik geen planten, nja een cactus .. maar dat kan overal zo'n beetje groeien.

Wat ik nog veel raarder vind is dat er zoveel 5g masten al zijn, en alleen bij die van jou groeit niks, vind je dat zelf niet raar?

Ik heb jaren op helpdesk gewerkt en daar krijg je dit soort dingen wel vaker te horen, klanten die vragen of de wifi uitgezet kan worden omdat ze er bang voor zijn.
Mijn reactie daarop was altijd. Oke prima zetten we samen even uit.
Maare u geeft aan last van migraine te hebben sinds u de modem heeft, maare daarvoor nooit last van?
U woont namelijk in een stad/dorp en... U kunt me heel veel zeggen maar niet dat er geen wifi is buren bedrijven etc, dus eigenlijk had u er al 10/15 jaar last van moeten hebben, zelfs daarvoor nog toen u tv had met antenne en radio etc etc etc..
En dan hoor je altijd... Jaaaaa maar toen had ik er ook al last van hoor.....

Right.

Je kan het simpel testen men pakken een 5G modem en een plant. Zet ze naast elkaar deze moet gewoon dan heel snel kapot gaan!

Zo niet, dan heb je toch wel wat meer rare kwiebussen in je stad wonen dan je denkt.
5G WiFi modem heeft dan weer niets te maken met 5G mobiel internet ;)

5G WiFi modem (of router) staat voor 5GHz WiFi waar 2.4G voor 2.4GHz staat.

5G voor mobiel internet staat voor "5th Generation", het is gewoon de 5e generatie.

Het draait in Nederland op 700MHz (0,7GHz) voor long range / relatief langzaam, 3.500MHz (3.5GHz) voor medium range en relatief snel en 26.000MHz (26GHz) voor short range en snel / veel bandbreedte.
pi_191594129
Overigens is 700MHz de oude Digitenne frequentie en dat hebben we ook overleefd ;)

3500MHz zit tussen de 2.4 en 5GHz van WiFi in dus dat is ook niet heel spannend.

Hou je de 26GHz over, laag vermogen, kort bereik, hoge snelheid, meer verbindingen (want hogere frequentie = meer bandbreedte beschikbaar).
Alleen interessant voor drukke locaties.
  zaterdag 22 februari 2020 @ 20:11:08 #76
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_191634767
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 00:21 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

5G WiFi modem heeft dan weer niets te maken met 5G mobiel internet ;)

5G WiFi modem (of router) staat voor 5GHz WiFi waar 2.4G voor 2.4GHz staat.

5G voor mobiel internet staat voor "5th Generation", het is gewoon de 5e generatie.

Het draait in Nederland op 700MHz (0,7GHz) voor long range / relatief langzaam, 3.500MHz (3.5GHz) voor medium range en relatief snel en 26.000MHz (26GHz) voor short range en snel / veel bandbreedte.
Wacht ff hoor..je zegt nu dat het verschil van GHz niks te maken heeft met verschil in GHz?
Dat slaat een beetje de plank mis.
De frequentie is hoger maar het principe is het zelfde.

Een tijdje terug werden er op BNW ook filmpjes gepost met een mobiel en bakjes popcorn die aan de kook raakte.. echt fucking bullshit.

Nja een idee zou zijn om te het te testen op een 2000 tal muizen.
Plaats groep van 1000 muizen in door lood afgesloten ruimte met een zendmast en een zonder, houd dat een maandje aan en bekijk het effect.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_191634898
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 20:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wacht ff hoor..je zegt nu dat het verschil van GHz niks te maken heeft met verschil in GHz?
Dat slaat een beetje de plank mis.
De frequentie is hoger maar het principe is het zelfde.
Je gebruikt 5GHz (WiFi) en 5G (5th Generation) mobiel internet door elkaar, dat bedoelde ik.

En uiteraard maakt golflengte wel uit voor het effect, zo is een magnetron op bepaalde frequenties ook effectiever dan op andere.
  zondag 23 februari 2020 @ 14:15:13 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_191645053
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 20:18 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je gebruikt 5GHz (WiFi) en 5G (5th Generation) mobiel internet door elkaar, dat bedoelde ik.

En uiteraard maakt golflengte wel uit voor het effect, zo is een magnetron op bepaalde frequenties ook effectiever dan op andere.
True maar een magnetron werkt anders, de techniek voor een 5g en modem zijn op elkaar gebaseerd, voor het verspreiden van internet.

Waar ik meer op duld, dat beide een hoge frequentie hebben, en je de zelfde klachten zou moeten hebben bij een modem als ik een 5g zendmast.

Waarom zal je denken, een zendmast staat hoog op een gebouw of zoals het woord al zegt in een mast een modem staat veel dichterbij.
Veel mensen hebben deze bij voorbeeld op een kast staan.

Maar goed er zijn zoveel apparaten wat zoveel verschillende soorten signaal uitzenden, waar men vaak niet eens bij stil staat.

Radio signaal dvbt signaal bluetooth, wifi, magnetische velden ga nog maar even door..
Merk je daar iets van??
Nee totaal niet, en al zou je het wel kunnen, is dit makkelijk om uit te testen of het wel zo is.

Mijn punt is dat dit een zoveelste upgrade is op een variant wat al bijna 20 jaar in omloop is.

Ja ik snap aan de ene kant de angst wel wat mensen er voor hebben, maar de andere kant negeren ze alle overige informatie.

Zoals ik al eerder zei, ik heb op een helpdesk gewerkt en dan had je mensen aan de telefoon die super bang waren voor wifi en dat het dan schadelijk zou zijn, je zet het dan samen met hun uit.. maar dan heb ik zoiets ja leuk prima, en al die andere wifi dan bij u in de buurt??
Beter verhuizen naar platte land, en scheelt dan kan je vaak niet eens internet krijgen of een telefoon signaal.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_191645179
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 14:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

True maar een magnetron werkt anders, de techniek voor een 5g en modem zijn op elkaar gebaseerd, voor het verspreiden van internet.

Waar ik meer op duld, dat beide een hoge frequentie hebben, en je de zelfde klachten zou moeten hebben bij een modem als ik een 5g zendmast.

Waarom zal je denken, een zendmast staat hoog op een gebouw of zoals het woord al zegt in een mast een modem staat veel dichterbij.
Veel mensen hebben deze bij voorbeeld op een kast staan.

Maar goed er zijn zoveel apparaten wat zoveel verschillende soorten signaal uitzenden, waar men vaak niet eens bij stil staat.

Radio signaal dvbt signaal bluetooth, wifi, magnetische velden ga nog maar even door..
Merk je daar iets van??
Nee totaal niet, en al zou je het wel kunnen, is dit makkelijk om uit te testen of het wel zo is.

Mijn punt is dat dit een zoveelste upgrade is op een variant wat al bijna 20 jaar in omloop is.

Ja ik snap aan de ene kant de angst wel wat mensen er voor hebben, maar de andere kant negeren ze alle overige informatie.

Zoals ik al eerder zei, ik heb op een helpdesk gewerkt en dan had je mensen aan de telefoon die super bang waren voor wifi en dat het dan schadelijk zou zijn, je zet het dan samen met hun uit.. maar dan heb ik zoiets ja leuk prima, en al die andere wifi dan bij u in de buurt??
Beter verhuizen naar platte land, en scheelt dan kan je vaak niet eens internet krijgen of een telefoon signaal.
Ik heb een klant gehad die met haar laptop via een kabel op internet zat om maar vooral geen WiFi te gebruiken vanwege haar EHS.

Alleen stond de WiFi op haar modem wel gewoon aan... die toen ook maar even uitgeschakeld ;)

Ook toen op m'n telefoon laten zien hoeveel WiFi er in de buurt zit (kon er doorheen scrollen).
pi_191645239
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 14:25 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik heb een klant gehad die met haar laptop via een kabel op internet zat om maar vooral geen WiFi te gebruiken vanwege haar EHS.

Alleen stond de WiFi op haar modem wel gewoon aan... die toen ook maar even uitgeschakeld ;)

Ook toen op m'n telefoon laten zien hoeveel WiFi er in de buurt zit (kon er doorheen scrollen).
Daar heb je dus alu hoedjes voor.

Je kan ook je hele huis inpakken.

pi_191645249
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 14:32 schreef illusions het volgende:

[..]

Daar heb je dus alu hoedjes voor.

Je kan ook je hele huis inpakken.

[ afbeelding ]
Ik zal Saul Goodman eens bellen.
  maandag 24 februari 2020 @ 00:25:39 #82
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_191656370
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 14:25 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik heb een klant gehad die met haar laptop via een kabel op internet zat om maar vooral geen WiFi te gebruiken vanwege haar EHS.

Alleen stond de WiFi op haar modem wel gewoon aan... die toen ook maar even uitgeschakeld ;)

Ook toen op m'n telefoon laten zien hoeveel WiFi er in de buurt zit (kon er doorheen scrollen).
Uhu en grappig is dan als je vraagt en hoe zit het dan met internet op je telefoon?
Dan gebruik ik 4G..

Nja de meest debiele die ik ooit heb gehad is een klant die constant zijn modem had geflasht en zo alle instellingen van zijn provider kwijt was en dus geen internet telefoon of tv meer kon gebruiken.
Had al 6 modems daardoor om zeep geholpen en.. oh zijn buurman jatte zijn ondertiteling van zijn tv zenders..

Heel lastig om dan nog een serieus gesprek te kunnen voeren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator woensdag 26 februari 2020 @ 07:57:36 #83
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_191691098
Providers slaan alarm: burgers in het geweer tegen 5G-masten
Providers slaan alarm nu bewoners op steeds meer plekken de komst van mobiele masten proberen tegen te houden. Deze stralingscritici vrezen dat 5G-masten gezondheidsschade opleveren.
David Bremmer 26-02-20, 03:00
Laatste update: 05:33

Door de komst van supersnel 5G mobiel internet zal het huidige aantal van 18.000 mobiele antennes komende jaren met minstens 10 procent toenemen. Die stijging leidt op veel plekken tot verzet. Hoewel er geen sluitend wetenschappelijk bewijs is en de straling onder de limiet lijkt te blijven, vrezen critici gezondheidsschade.

In heel Nederland heeft alleen KPN momenteel al driehonderd aanvragen voor nieuwe masten en antennes lopen. ,,In veel gevallen loopt dat bijzonder traag en stroperig”, zegt ceo Joost Farwerck op vragen van deze krant. Het bedrijf ervaart dezelfde tegenstand als destijds bij de komst van UMTS (3G).

T-Mobile en Vodafone vallen concurrent KPN bij. ,,Ook wij merken toenemende weerstand tegen het plaatsen van antennes”, stelt T-Mobile. ,,We zien dat mensen liever geen antennes in hun directe omgeving hebben.”

Vertraging
Volgens KPN kost het in normale gevallen vaak al anderhalf tot twee jaar om ergens een zendmast neer te zetten. Nu bewoners vaker naar de rechter stappen, slepen trajecten veel langer. In Nieuw Vennep was de provider op een bepaalde locatie zelfs twaalf jaar bezig.

Belangenclub Monet, die namens KPN, T-Mobile en Vodafone contacten met de overheid onderhoudt, wijst erop dat de overheid telecombedrijven miljarden euro's laat aftikken voor mobiele frequenties. ,,Het kan niet zo zijn dat we enerzijds diep in de buidel moeten tasten en vervolgens lokaal op talloze plaatsen worden tegengewerkt”, zegt Rob Bongenaar, directeur van Monet.

Naast gemeenten weren ook steeds meer corporaties de antennes van hun daken, onder druk van bewoners. ,,Het bestaande antennepark in de lucht houden is al een uitdaging”, stelt Bongenaar. ,,Laat staan de voor 5G benodigde uitbreiding realiseren.” In het uiterste geval wil hij dat corporaties wettelijk verplicht worden om masten op hun daken toe te laten.

KPN-baas Farwerck wil ook medewerking van de overheid. Hij wijst er op dat het kabinet in het veilingplan voor komende 5G-netwerken een hogere landelijke dekkingsgraad (minimaal 98 procent, red.) eist. ,,Daar zijn wij als KPN voor, alleen moet het ons dan ook mogelijk gemaakt worden om voor die dekking te zorgen.”

https://www.ad.nl/binnenl(...)-5g-masten~a1bade5a/
A child is born with no state of mind.
pi_191691463
Gezond is die straling niet zeker als je er bijna 24 uur inzit we zullen het wel gaan zien
I will do what i must !!
  woensdag 26 februari 2020 @ 09:46:22 #85
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_191692229
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 08:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gezond is die straling niet zeker als je er bijna 24 uur inzit we zullen het wel gaan zien
Kan je dat verder uitleggen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_191692393
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 09:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kan je dat verder uitleggen?
Nee ik ben geen wetenschapper maar iets in mij zegt dat
I will do what i must !!
pi_191692417
Ik weet wel dat een bepaalde dosis straling per dag niet zo erg maar als je er dus 24 uur inzit word het een ander verhaal
I will do what i must !!
  woensdag 26 februari 2020 @ 10:03:36 #88
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_191692450
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 09:59 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Nee ik ben geen wetenschapper maar iets in mij zegt dat
Okay...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_191692480
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 10:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Okay...
Een lage dosis straling kan je lichaam verwerken zonder probleem maar als het 24 uur op je gebombardeerd word word het een ander verhaal
I will do what i must !!
pi_191692507
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 10:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik weet wel dat een bepaalde dosis straling per dag niet zo erg maar als je er dus 24 uur inzit word het een ander verhaal
Ik weet dat ik een bepaalde tijd onder water kan maar als je er 24 uur inzit word het een ander verhaal.
pi_191692511
Die straling komt ook gewoon in de natuur voor
I will do what i must !!
pi_191692536
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 10:07 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ik weet dat ik een bepaalde tijd onder water kan maar als je er 24 uur inzit word het een ander verhaal.
Ik ben er ook op tegen hoor wat dat betreft
I will do what i must !!
pi_191692568
waar slaat het op dat je op je mobieltje wat sneller kan scrollen ik vind het achterlijk 8)7
I will do what i must !!
  woensdag 26 februari 2020 @ 10:12:31 #94
488006 Gnunix
за &#1
pi_191692596
Ik als IT'er die dit waarschijnlijk toch moet gaan uitrollen want het is "superhip als het hier ooit 's komt" zeg dat het me geen ene tyfus kan schelen.

gr gr
Слава России! Z
  woensdag 26 februari 2020 @ 11:39:43 #95
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_191693761
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 10:05 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Een lage dosis straling kan je lichaam verwerken zonder probleem maar als het 24 uur op je gebombardeerd word word het een ander verhaal
Welke straling heb je het dan over?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_191693904
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 08:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gezond is die straling niet zeker als je er bijna 24 uur inzit we zullen het wel gaan zien
Afgezien van de nieuwe frequentiebanden verandert er niet zoveel.
Meer antenne's betekent juist dat je telefoon met minder vermogen hoeft te zenden, accu gaat ook nog eens langer mee.

En het is radiosignaal, geen "straling".

quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 09:59 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Nee ik ben geen wetenschapper maar iets in mij zegt dat
Iets?

quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 10:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik weet wel dat een bepaalde dosis straling per dag niet zo erg maar als je er dus 24 uur inzit word het een ander verhaal
Nogmaals: het is radiosignaal, geen "straling".

quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 10:05 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Een lage dosis straling kan je lichaam verwerken zonder probleem maar als het 24 uur op je gebombardeerd word word het een ander verhaal
Is er ook uit maar uit iets gebleken dat we massaal omvallen sinds er radiozenders zijn?

quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 10:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
waar slaat het op dat je op je mobieltje wat sneller kan scrollen ik vind het achterlijk 8)7
De behoefte naar een hogere bandbreedte neemt toe. Steeds meer mensen streamen muziek en video onderweg, dat vergt meer bandbreedte.

5G biedt dat. En na 5G komt 6G, 7G, etc...
pi_191697833
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 10:05 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Een lage dosis straling kan je lichaam verwerken zonder probleem maar als het 24 uur op je gebombardeerd word word het een ander verhaal
En hoe gaat dat met die mobiele telefoon van je die al 15 jaar tegen je lichaam zit gekleefd? Omdat dat "iets" in jou je vertelt dat het niet gezond is zich baseert op onderbuikgevoelens, kan dat "iets" natuurlijk absoluut geen betrouwbaar oordeel vellen.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 10:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
waar slaat het op dat je op je mobieltje wat sneller kan scrollen ik vind het achterlijk 8)7
Wow, ja 5G is om sneller op je mobiel te scrollen. 8)7 :D

Email vonden ze vroeger ook helemaal niet nodig, ben blij dat ze het toch doorgezet hebben.
  woensdag 26 februari 2020 @ 17:21:35 #98
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_191698893

Mona over het belang van 5G. Crowd control? Daar zetten wel meer mensen vraagtekens bij zo te lezen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_191702552
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 17:21 schreef controlaltdelete het volgende:

Mona over het belang van 5G. Crowd control? Daar zetten wel meer mensen vraagtekens bij zo te lezen.
Ah, de poppenkast genaamd Nederlandse politiek. Dan zal het wel zo zijn!

Als ze in je straatje praten kan je er opeens wel mee schermen he? :D
  donderdag 27 februari 2020 @ 01:31:13 #100
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_191706077
:D :D :D :D :D :D :D
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_192583074
Tot nu toe, konden we er nog om lachen. Je moet toch wel heel ver heen zijn als je zo'n mast in de fik zet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2020 17:23:36 ]
pi_192608239
https://nos.nl/artikel/23(...)en-nu-in-almere.html

quote:
Opnieuw branden in zendmasten, nu in Almere
Bij twee zendmasten voor telecommunicatie in Almere Haven heeft gisteravond brand gewoed. Een woordvoerder van de brandweer zei tegen Omroep Flevoland dat het kleine branden waren die snel geblust konden worden.

Hoe groot de schade is en om wat voor zendmasten het gaat, is niet bekend. De politie doet onderzoek op de locaties bij Sportpark de Marken en de Sluiskade. Of sprake is van brandstichting is nog onduidelijk, zei een politiewoordvoerder.

De laatste tijd worden geregeld branden gesticht bij zendmasten omdat de nieuwe zend-technologie 5G op de sociale media in verband wordt gebracht met de uitbraak van corona. De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid noemde de sabotage van de masten "een zorgelijke ontwikkeling".

Levensgevaarlijk
Minister Grapperhaus van Justitie en Veiligheid sprak vorige week van "een aanval op onze hulpdiensten en daarmee onze samenleving". Hij noemde het levensgevaarlijk dat zendmasten in brand worden gestoken omdat die "vitaal" zijn voor de hulpdiensten.

De daders "spelen met levens" en kunnen dan ook "vrij forse" gevangenisstraffen verwachten, zei de bewindsman eerder.
idioten.
  dinsdag 14 april 2020 @ 08:58:02 #103
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192608307
quote:
13s.gif Op zondag 12 april 2020 17:10 schreef BroesWillems het volgende:
Tot nu toe, konden we er nog om lachen. Je moet toch wel heel ver heen zijn als je zo'n mast in de fik zet.
nja misschien wouden ze de firewall van 5G testen _O-
Nee flauw, Ik raad degene aan die dat doen, om ook auto's in de brand te zetten die rijden op diesel benzine en gas, want die uitstoot is 100% schadelijk voor de gezondheid
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 14 april 2020 @ 09:13:11 #104
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192608485
mochten ze er achterkomen wie het zijn, gewoon verbannen van mobiel en normaal internet })
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 14 april 2020 @ 17:49:55 #105
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192616714

De scimandan afl over 5g

Alleen de uitleg wat het is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 15 april 2020 @ 22:38:57 #107
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192639586
quote:
Randebielen, niet alleen boete maar gewoon geen internet meer, perma ban van mobiel en thuis internet..
Opbokken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 16 april 2020 @ 19:36:14 #108
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192653519
De strijd tegen 5G wordt grimmiger

In allerlei landen worden 5G-antennes in brand gestoken. Deze wanhopige uitingen van verzet staan niet op zichzelf. In hoeverre zijn de zorgen om 5G-straling terecht? Welke invloed heeft 5G in de corona-pandemie? Misschien is het tijd dat overheden en telecombedrijven de zorgen serieus gaan nemen.

Terechte zorgen gedenigreerd tot ‘complottheorie’

Daarnaast grijpen de mainstream media de gelegenheid aan om de propaganda te verspreiden dat 5G veilig is en pretenderen dat actievoerders er belachelijke ideeën op na houden. Men benadrukt het feit dat in een straal van enkele kilometers rond een vernietigde mast het noodnummer 112 niet meer gebeld kon worden. Zo schrijft de NOS bovendien dat “complottheorieën over de invloed van 5G op de verspreiding van het coronavirus” de oorzaak zijn. Om dit vervolgens door ‘experts’ af te doen als “klinkklare onzin” en te citeren: “Elektromagnetische velden kunnen geen virussen verspreiden.”

Daarmee ontstaat bij de niet goed geïnformeerde lezer de beeldvorming dat actievoerders tegen 5G denken dat het coronavirus door 5G-antennes of elektromagnetische straling wordt verspreid. Dat is een valse weergave van zaken omdat naar mijn weten 5G-critici dat nooit beweerd hebben.


Worden goede punten aangehaald in dit artikel. De media is (weer) lekker bezig.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 17 april 2020 @ 10:02:01 #109
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192661633
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 19:36 schreef controlaltdelete het volgende:
De strijd tegen 5G wordt grimmiger

In allerlei landen worden 5G-antennes in brand gestoken. Deze wanhopige uitingen van verzet staan niet op zichzelf. In hoeverre zijn de zorgen om 5G-straling terecht? Welke invloed heeft 5G in de corona-pandemie? Misschien is het tijd dat overheden en telecombedrijven de zorgen serieus gaan nemen.

Terechte zorgen gedenigreerd tot ‘complottheorie’

Daarnaast grijpen de mainstream media de gelegenheid aan om de propaganda te verspreiden dat 5G veilig is en pretenderen dat actievoerders er belachelijke ideeën op na houden. Men benadrukt het feit dat in een straal van enkele kilometers rond een vernietigde mast het noodnummer 112 niet meer gebeld kon worden. Zo schrijft de NOS bovendien dat “complottheorieën over de invloed van 5G op de verspreiding van het coronavirus” de oorzaak zijn. Om dit vervolgens door ‘experts’ af te doen als “klinkklare onzin” en te citeren: “Elektromagnetische velden kunnen geen virussen verspreiden.”

Daarmee ontstaat bij de niet goed geïnformeerde lezer de beeldvorming dat actievoerders tegen 5G denken dat het coronavirus door 5G-antennes of elektromagnetische straling wordt verspreid. Dat is een valse weergave van zaken omdat naar mijn weten 5G-critici dat nooit beweerd hebben.


Worden goede punten aangehaald in dit artikel. De media is (weer) lekker bezig.
Ze houden er ook belachelijke ideeën op na, en ja sommige gaan zo ver dat ze denken dat 5g het virus verspreid of veroorzaakt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator vrijdag 17 april 2020 @ 13:56:45 #110
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192665808
OP uit dit topic: BNW / Nee, van 5G krijg je GEEN Corona MAAR...
Topic op slot, omdat we al een 5G topic hebben en het ook al in andere topics aan bod komt.
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:56 schreef MidiMan het volgende:
Nadat ik wat reacties op de frontpage had gedaan omtrent dit topic, werd ik natuurlijk meteen uitgemaakt voor aluhoedje, users die je vertellen dat je van een gebouw moet springen, aan een 5G mast moet likken...etc etc, kortom je kent het wel, hoe het gross op Fok zich verankerd heeft in het mainstream narratief.

1 van de users zei dat ik op bnw thuis hoorde, ik had er eigenlijk nog niet van gehoord...

dus hier ben ik!

Kijk even mee naar de link die ik net toegezonden kreeg en vertel mij maar dat dit niets met 1 van de vele 5G applicaties te maken heeft.

https://patentscope.wipo.(...)060606&tab=PCTBIBLIO

Groet Midi
A child is born with no state of mind.
pi_192667880
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 19:36 schreef controlaltdelete het volgende:
De strijd tegen 5G wordt grimmiger

In allerlei landen worden 5G-antennes in brand gestoken. Deze wanhopige uitingen van verzet staan niet op zichzelf. In hoeverre zijn de zorgen om 5G-straling terecht? Welke invloed heeft 5G in de corona-pandemie? Misschien is het tijd dat overheden en telecombedrijven de zorgen serieus gaan nemen.

Terechte zorgen gedenigreerd tot ‘complottheorie’


Dat is ook niet gek, als je zulke uitspraken zonder verdere onderbouwing als facebook gebruikt:

https://www.dumpert.nl/item/7893149_dfbaa65f

Ze zaaien angst en paniek, zonder enige onderbouwing. Als er als gevolg daar van terroristische acties worden uitgevoerd, ben je imo mede verantwoord.

quote:

Daarnaast grijpen de mainstream media de gelegenheid aan om de propaganda te verspreiden dat 5G veilig is en pretenderen dat actievoerders er belachelijke ideeën op na houden. Men benadrukt het feit dat in een straal van enkele kilometers rond een vernietigde mast het noodnummer 112 niet meer gebeld kon worden. Zo schrijft de NOS bovendien dat “complottheorieën over de invloed van 5G op de verspreiding van het coronavirus” de oorzaak zijn. Om dit vervolgens door ‘experts’ af te doen als “klinkklare onzin” en te citeren: “Elektromagnetische velden kunnen geen virussen verspreiden.”

Daarmee ontstaat bij de niet goed geïnformeerde lezer de beeldvorming dat actievoerders tegen 5G denken dat het coronavirus door 5G-antennes of elektromagnetische straling wordt verspreid. Dat is een valse weergave van zaken omdat naar mijn weten 5G-critici dat nooit beweerd hebben.


Worden goede punten aangehaald in dit artikel. De media is (weer) lekker bezig.
Dat word wel beweerd.
https://www.geenstijl.nl/5152960/gelukkig-wel-respect-voor-de-doden/

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2020 15:55:46 ]
  vrijdag 17 april 2020 @ 16:10:21 #112
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192668135
Ja joh iedereen die zich zorgen over 5G maakt is een terroristische brandstichter en denken allemaal hetzelfde zoals die pipo in dat filmpje. Rot op met je hetze campagne en GeenStijl, meer woorden maak ik er niet aan vuil.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192668199
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja joh iedereen die zich zorgen over 5G maakt is een terroristische brandstichter en denken allemaal hetzelfde zoals die pipo in dat filmpje.
Dat heb ik ook niet beweerd, dat maak je er zelf van.

quote:
Rot op met je hetze campagne en GeenStijl, meer woorden maak ik er niet aan vuil.
Ik quote niets uit het Geenstijl artikel, gaat mij om de uitspraken die die man doet. In het artikel die jij plaatste deden ze een uitspraak dat door deze man ontkracht word.
  vrijdag 17 april 2020 @ 16:24:09 #114
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192668342
Ik ben totaal niet geïnteresseerd in de uitspraken van de man net alsof zo'n joker voor al die mensen praat die zich zorgen maken over 5G. Mooi staaltje van riooljournalistiek maar goed, GS komt van de Televaag dat zegt genoeg.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192668408
Ohja, vergeten dat betrouwbare bronnen alleen van facebook en youtube comments kunnen komen.
  vrijdag 17 april 2020 @ 18:13:13 #116
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192670249
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben totaal niet geïnteresseerd in de uitspraken van de man net alsof zo'n joker voor al die mensen praat die zich zorgen maken over 5G. Mooi staaltje van riooljournalistiek maar goed, GS komt van de Televaag dat zegt genoeg.
Waarom ben je tegen 5G?
Als ik vragen mag?

En je weet dat een trijkijzer gevaarlijker is???

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 16% gewijzigd door theguyver op 17-04-2020 18:15:39 (Extra info.) ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 17 april 2020 @ 18:37:10 #117
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_192670757
Ik zie die link niet met 5g en Corona.

In Rotterdam stond er zo’n zender op het appartement van een kennis. Zijn slaapkamer zit er pal onder dus ligt met zijn neus ongeveer drie meter van dat ding.

Die vond dat echt niet tof, is al twee jaar bezig om dat ding weg te krijgen.
  vrijdag 17 april 2020 @ 19:18:17 #118
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192671677
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 18:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik zie die link niet met 5g en Corona.

In Rotterdam stond er zo’n zender op het appartement van een kennis. Zijn slaapkamer zit er pal onder dus ligt met zijn neus ongeveer drie meter van dat ding.

Die vond dat echt niet tof, is al twee jaar bezig om dat ding weg te krijgen.
Als je er pal onder zit heb je nagenoeg niks aan hele 5G niet.
Dan bedoel ik echt recht er onder hé.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 17 april 2020 @ 19:31:21 #119
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192671960
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 18:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Waarom ben je tegen 5G?
Als ik vragen mag?

En je weet dat een trijkijzer gevaarlijker is???

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strijken doe ik nooit. Ik ben niet overtuigd door onze overheid en hun mannetjes die beweren dat het veilig is, zeker niet na de opmerking van Mona staatssecretaris EZK jl in haar pleidooi voor 5G dat het ingezet kan worden tbv crowd control, eng mens en een akelig idee.

Al zou het zo safe zijn als ze ons willen laten geloven dan vind ik het totaal geen verfraaiing van de woonomgeving verre van dat, in mijn woonplaats worden zo rond de 2000 masten geplaatst las ik laatst. Daarom alleen all hoeft het voor mij niet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 17 april 2020 @ 20:23:28 #120
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_192673156
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 19:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Als je er pal onder zit heb je nagenoeg niks aan hele 5G niet.
Dan bedoel ik echt recht er onder hé.
Ja, als het een rugslaper is ligt die er met zijn neus recht onder.

Hij is als de dood voor dat ding, maar wil het kopers wel laten weten. Ja die kiezen dan voor een andere.
pi_192673665
Je had eenzelfde beweging bij de opkomst van electriciteit. Ook allemaal van die gekkies die dachten dat hun hersenen, voor zover aanwezig, geroosterd werden. Ben benieuwd welke nieuwe uitvinding ze over 100 jaar gebruiken om hun slachtofferagenda te spekken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja joh iedereen die zich zorgen over 5G maakt is een terroristische brandstichter en denken allemaal hetzelfde zoals die pipo in dat filmpje. Rot op met je hetze campagne en GeenStijl, meer woorden maak ik er niet aan vuil.
Ja en iedereen die niet mee gaat met wat youtubecomments zeggen zijn slaafse msm volgers :z
Conscience do cost.
pi_192673771
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 19:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Strijken doe ik nooit.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:07 schreef controlaltdelete het volgende:

Ik lees het wel weer want ik ben strijken! :W
pi_192673914
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 19:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Strijken doe ik nooit. Ik ben niet overtuigd door onze overheid en hun mannetjes die beweren dat het veilig is, zeker niet na de opmerking van Mona staatssecretaris EZK jl in haar pleidooi voor 5G dat het ingezet kan worden tbv crowd control, eng mens en een akelig idee.

Al zou het zo safe zijn als ze ons willen laten geloven dan vind ik het totaal geen verfraaiing van de woonomgeving verre van dat, in mijn woonplaats worden zo rond de 2000 masten geplaatst las ik laatst. Daarom alleen all hoeft het voor mij niet.
Yup, zoiets zal zij inderdaad gezegd hebben. Gelukkig is zij van economische zaken en niet van natuurkundige zaken.
De term "crowd control" heb ik vaker voorbij horen komen de laatste tijd maar ik kan mij hier helemaal niets bij voorstellen. Wat versta jij onder deze term?
Op Fok wordt niet netjes gediscusseerd dus flikker dit account maar weg!
  zondag 19 april 2020 @ 13:40:06 #124
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192698382
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 19:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Strijken doe ik nooit. Ik ben niet overtuigd door onze overheid en hun mannetjes die beweren dat het veilig is, zeker niet na de opmerking van Mona staatssecretaris EZK jl in haar pleidooi voor 5G dat het ingezet kan worden tbv crowd control, eng mens en een akelig idee.

Al zou het zo safe zijn als ze ons willen laten geloven dan vind ik het totaal geen verfraaiing van de woonomgeving verre van dat, in mijn woonplaats worden zo rond de 2000 masten geplaatst las ik laatst. Daarom alleen all hoeft het voor mij niet.
Je weet dat 5g gewoon niet anders is als een upgrade op 4g en dat het crowd controll gebeuren ( wat het ook moge inhouden) dan allang kan, internet op je telefoon en GPS, dus dat 5G staat er totaal los van.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 19 april 2020 @ 13:40:48 #125
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192698396
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 20:53 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]


[..]

Ik was al aan het zoeken, daarom haalde ik een strijkijzer aan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 19 april 2020 @ 13:44:13 #126
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192698452
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 20:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, als het een rugslaper is ligt die er met zijn neus recht onder.

Hij is als de dood voor dat ding, maar wil het kopers wel laten weten. Ja die kiezen dan voor een andere.
Nja er onder zitten heeft juist een averechts effect, het uitzenden werkt meer als een boog, je kan dit uit testen, in Markelo staat een enorme zendmast, echt dat ding is enorm.
Als je er pal onder gaat staan heb je geen tot amper signaal.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 19 april 2020 @ 22:51:41 #127
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_192706351
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 13:44 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nja er onder zitten heeft juist een averechts effect, het uitzenden werkt meer als een boog, je kan dit uit testen, in Markelo staat een enorme zendmast, echt dat ding is enorm.
Als je er pal onder gaat staan heb je geen tot amper signaal.
dus lol heeft hij er ook niet van...

Maar zal het hem zeggen, al zal hij dat zelf niet meer geloven. Die haat is zo groot.

Ging net vallende sterren sporten met de kids, komt die satelliet trein van Musk voorbij 60 stuks, werd er boos en verdrietig van. Satellieten kijken in plaats van sterren.... wie bepaalt dat toch?
pi_192709125
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 22:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ging net vallende sterren sporten met de kids, komt die satelliet trein van Musk voorbij 60 stuks, werd er boos en verdrietig van. Satellieten kijken in plaats van sterren.... wie bepaalt dat toch?
Relevantie?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 20 april 2020 @ 10:04:13 #129
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_192710443
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2020 08:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Relevantie?
Wat doen al die dingen in de lucht? En wie bepaald dat? Musk?

Idem met die 5 g masten, die werden in Rotterdam op het dak vervangen vanwege een oud contact uit 1983. Dat contact is een paar keer doorverkocht en dat doet men maar gewoon.

Ik zie geen link met Corona maar hou ook niet van dat doordrukken. En de relevantie, ik kijk graag naar een schone lucht vol sterren niet naar een lucht vol vliegende dingen. Ik snap wel dat mensen er zwaar geïrriteerd van raken.
Idem met windmolens
pi_192710556
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 10:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat doen al die dingen in de lucht? En wie bepaald dat? Musk?

Idem met die 5 g masten, die werden in Rotterdam op het dak vervangen vanwege een oud contact uit 1983. Dat contact is een paar keer doorverkocht en dat doet men maar gewoon.

Ik zie geen link met Corona maar hou ook niet van dat doordrukken. En de relevantie, ik kijk graag naar een schone lucht vol sterren niet naar een lucht vol vliegende dingen. Ik snap wel dat mensen er zwaar geïrriteerd van raken.
Idem met windmolens
ik raak geïrriteerd van mensen die voortgang van de mensheid temperen door drogredenen en pseudowetenschap te bedrijven en dat doordrukken door maar veel niet onderbouwd, op facebook te schreeuwen en daarmee andere sukkels in hun leugens te laten geloven. :D
pi_192710662
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 10:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat doen al die dingen in de lucht? En wie bepaald dat? Musk?

Idem met die 5 g masten, die werden in Rotterdam op het dak vervangen vanwege een oud contact uit 1983. Dat contact is een paar keer doorverkocht en dat doet men maar gewoon.

Ik zie geen link met Corona maar hou ook niet van dat doordrukken. En de relevantie, ik kijk graag naar een schone lucht vol sterren niet naar een lucht vol vliegende dingen. Ik snap wel dat mensen er zwaar geïrriteerd van raken.
Idem met windmolens
Als je sterren wil zien kun je beter zorgen dat er minder lichtvervuiling is, dan zie je pas veel sterren. Maar ja, boos zijn op Elon Gates is stukken makkelijker.

Trouwens ook veel succes toegewenst met een leven waarin je geen gebruik meer maakt van dingen als gps-, weer-, en communicatiesatellieten. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 20 april 2020 @ 10:39:34 #132
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_192711013
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 10:12 schreef Basp1 het volgende:

[..]

ik raak geïrriteerd van mensen die voortgang van de mensheid temperen door drogredenen en pseudowetenschap te bedrijven en dat doordrukken door maar veel niet onderbouwd, op facebook te schreeuwen en daarmee andere sukkels in hun leugens te laten geloven. :D
De voorgang van de mensheid en hangt af van 5g, windmolens en honderden extra satellieten?

En de Corona app natuurlijk...
pi_192711254
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 10:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

De voorgang van de mensheid en hangt af van 5g, windmolens en honderden extra satellieten?

En de Corona app natuurlijk...
Jij hebt nog steeds internet via je 28k8 inbelverbinding uit 1997?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 20 april 2020 @ 10:58:36 #134
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_192711410
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2020 10:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Jij hebt nog steeds internet via je 28k8 inbelverbinding uit 1997?
Ik heb een postduif...

Maar waarom vinden jullie dit een vooruitgang?
pi_192712603
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 19:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Strijken doe ik nooit. Ik ben niet overtuigd door onze overheid en hun mannetjes die beweren dat het veilig is, zeker niet na de opmerking van Mona staatssecretaris EZK jl in haar pleidooi voor 5G dat het ingezet kan worden tbv crowd control, eng mens en een akelig idee.

Al zou het zo safe zijn als ze ons willen laten geloven dan vind ik het totaal geen verfraaiing van de woonomgeving verre van dat, in mijn woonplaats worden zo rond de 2000 masten geplaatst las ik laatst. Daarom alleen all hoeft het voor mij niet.
Wat is er precies akelig aan crowd control? Dat is gewoon pure noodzaak bij grote evenementen en helpt enorm om situaties zoals het Love Parade drama in Duisburg te voorkomen. 5G-techieken kunnen hierbij helpen, bijvoorbeeld massive-mimo en networkslicing.
pi_192712680
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 10:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik heb een postduif...

Maar waarom vinden jullie dit een vooruitgang?
goede En slimme postduif die ook nog eens je handschrift hier omzet in een posting.

Waarom ben jij bang voor 5g maar maak je naar alle waarschijnlijkheid wel vrolijk gebruik van andere radionetwerken?
  maandag 20 april 2020 @ 13:10:06 #137
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_192713584
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 12:08 schreef Basp1 het volgende:

[..]

goede En slimme postduif die ook nog eens je handschrift hier omzet in een posting.

Waarom ben jij bang voor 5g maar maak je naar alle waarschijnlijkheid wel vrolijk gebruik van andere radionetwerken?
Het is een aanname dat ik bang ben voor 5G. Ik maak me wel zorgen om de snelheid waarmee tegenwoordig zaken er doorheen gedrukt en geramd worden.
pi_192713945
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 13:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het is een aanname dat ik bang ben voor 5G. Ik maak me wel zorgen om de snelheid waarmee tegenwoordig zaken er doorheen gedrukt en geramd worden.
En hoe werden vroeger zaken er doorheen gedrukt? Tegenwoordig zijn er veel meer regeltjes wanneer iets ingevoerd wordt. Mijn subjectieve gevoel zegt me juist dat je je tegenwoordig minder zorgen hoeft te maken als vroeger toen we nog minder kennis in alle vakgebieden hadden.
pi_192714389
Over 5G masten zeuren, terwijl je tien uren per dag een smartphone naast je teelballen hebt hangen. :')
  maandag 20 april 2020 @ 13:53:33 #140
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192714392
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 22:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

dus lol heeft hij er ook niet van...

Maar zal het hem zeggen, al zal hij dat zelf niet meer geloven. Die haat is zo groot.

Ging net vallende sterren sporten met de kids, komt die satelliet trein van Musk voorbij 60 stuks, werd er boos en verdrietig van. Satellieten kijken in plaats van sterren.... wie bepaalt dat toch?
De eigenaar van het gebouw gemeente en de provider.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 20 april 2020 @ 14:00:52 #141
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_192714556
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 13:53 schreef theguyver het volgende:

[..]

De eigenaar van het gebouw gemeente en de provider.
Nee eigenaar van het gebouw niet, das een vve. Die is pas opgericht nadat die eerste zendmast geplaatst was.
pi_192714994
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 13:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Het is een aanname dat ik bang ben voor 5G. Ik maak me wel zorgen om de snelheid waarmee tegenwoordig zaken er doorheen gedrukt en geramd worden.
En dan? Moeten we wachten op een paar zielepoten die overal tegen zijn? Het is niet dat jij enige kennis van zaken hebt om hierover mee te kunnen praten.

Mensen die nu bezig zijn met elkaar opjutten over 5g zijn niet goed snik. Lekker cruciale zendmasten in de fik steken omdat je niet helemaal lekker bent in je bovenkamer. 8)7
  maandag 20 april 2020 @ 14:43:08 #143
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_192715374
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 14:22 schreef The_End het volgende:

[..]

En dan? Moeten we wachten op een paar zielepoten die overal tegen zijn? Het is niet dat jij enige kennis van zaken hebt om hierover mee te kunnen praten.

Mensen die nu bezig zijn met elkaar opjutten over 5g zijn niet goed snik. Lekker cruciale zendmasten in de fik steken omdat je niet helemaal lekker bent in je bovenkamer. 8)7
niemand heeft kennis van zaken. Ik zeg dat ik het allemaal maar vreemd vind.

Spullen in de fik steken is nooit een oplossing.
pi_192715403
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 14:43 schreef ootjekatootje het volgende:

niemand heeft kennis van zaken. Ik zeg dat ik het allemaal maar vreemd vind.

Spullen in de fik steken is nooit een oplossing.
Niemand heeft kennis van zaken??? Dat slaat echt nergens op. Mensen zoals jij zouden eens een keer moeten nadenken of het wel zin heeft om mee te praten als je geen idee hebt waar je het over hebt... 8)7
  maandag 20 april 2020 @ 14:50:40 #145
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_192715495
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 14:44 schreef The_End het volgende:

[..]

Niemand heeft kennis van zaken??? Dat slaat echt nergens op. Mensen zoals jij zouden eens een keer moeten nadenken of het wel zin heeft om mee te praten als je geen idee hebt waar je het over hebt... 8)7
Ja ja openbaar forum, je weet dat iedereen gewoon zijn mening mag geven.

Wat is iedereen toch licht ontvlambaar vandaag.
pi_192715510
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 14:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

niemand heeft kennis van zaken. Ik zeg dat ik het allemaal maar vreemd vind.

Spullen in de fik steken is nooit een oplossing.
Wat ik vreemd vind is dat jij hier beweerd dat niemand kennis van zaken heeft. Welke concrete zaken heb je het dan überhaupt over. Wat in de ruimte roepen over dingen die je niet begrijpt is al helemaal geen oplossing. :D
  maandag 20 april 2020 @ 15:17:55 #147
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192715936
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 13:56 schreef SuperHartje het volgende:
OP uit dit topic: BNW / Nee, van 5G krijg je GEEN Corona MAAR...
Topic op slot, omdat we al een 5G topic hebben en het ook al in andere topics aan bod komt.
[..]

Sorry SuperHartje, maar dit soort topics zijn eigenlijk gewoon gevaarlijk. Daar zullen we vast over verschillen qua mening, maar juist dit soort fake news zorgt voor veel onrust en hier krijgt men er gewoon een podium voor. BNW kan leuk zijn, maar dit is wel zo ver van de realiteit af dat je dit niet moet onderschatten in de mate van groei als een sneeuwbal, want deze vreemde theorie wordt steeds populairder. Dat is niet per se de schuld van Fok!, maar de ruimte geven aan dit soort gevaarlijke nonsens lijkt mij iets dat je juist niet wil op je mooie site.

Mensen lezen mee en zullen er misschien vatbaar voor zijn. Nu hoeft echt niet alle BNW verbannen te worden, maar topics als deze zijn gewoon schadelijk.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 20 april 2020 @ 15:26:22 #148
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192716085
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 15:17 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Sorry SuperHartje, maar dit soort topics zijn eigenlijk gewoon gevaarlijk. Daar zullen we vast over verschillen qua mening, maar juist dit soort fake news zorgt voor veel onrust en hier krijgt men er gewoon een podium voor. BNW kan leuk zijn, maar dit is wel zo ver van de realiteit af dat je dit niet moet onderschatten in de mate van groei als een sneeuwbal, want deze vreemde theorie wordt steeds populairder. Dat is niet per se de schuld van Fok!, maar de ruimte geven aan dit soort gevaarlijke nonsens lijkt mij iets dat je juist niet wil op je mooie site.

Mensen lezen mee en zullen er misschien vatbaar voor zijn. Nu hoeft echt niet alle BNW verbannen te worden, maar topics als deze zijn gewoon schadelijk.
Wat een onzin wat is er gebeurd met twee kanten van een verhaal horen en zelf beslissen :?
Zijn mensen zo geindoctrineerd dat ze het overnemen dat volwassen mensen " beschermd " moeten worden door tegengeluiden :') Te zielig voor woorden dat ALLES tegenwoordig op basis van ANGST is in plaats van bijv het respecteren van mensenrechten .

[ Bericht 5% gewijzigd door Summers op 20-04-2020 15:34:31 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192716202
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 22:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

dus lol heeft hij er ook niet van...

Maar zal het hem zeggen, al zal hij dat zelf niet meer geloven. Die haat is zo groot.

Ging net vallende sterren sporten met de kids, komt die satelliet trein van Musk voorbij 60 stuks, werd er boos en verdrietig van. Satellieten kijken in plaats van sterren.... wie bepaalt dat toch?
Die satellieten vormen vlak na de release een trein maar kiezen na verloop van tijd ieder hun eigen baan. Ik vind het wel een bijzonder gezicht, ga er juist voor naar buiten. En vooral nu met de heldere avonden en nachten is er genoeg te zien.
pi_192716243
Van wie overigens denkt dat 5G schadelijk is, zou ik (om het wetenschappelijk te houden) wel graag horen welk van de gebruikte frequentiebanden schadelijk zijn.

Dan is er een discussie mogelijk.

"5G is schadelijk" is de hele techniek op 1 hoop gooien, net zoiets als zeggen als "paddenstoelen zijn giftig", terwijl ik toch echt dagelijks paddenstoelen eet.

Dus:
- welke frequentieband is gevaarlijk
- bij welk vermogen / veldsterkte
- bij welke blootstellingsduur
pi_192716273
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 15:26 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat een onzin wat is er gebeurd met twee kanten van een verhaal horen en zelf beslissen :?
Zijn mensen zo geindoctrineerd dat ze het overnemen dat volwassen mensen " beschermd " moeten worden door tegengeluiden :') Te zielig voor woorden dat ALLES tegenwoordig op basis van ANGST is in plaats van bijv het respecteren van mensenrechten .
Er zijn geen twee kanten. Er is een kant. Dat tegengeluid is pseudowetenschappelijke onzin. Over angst gesproken. Straling huhuh ENG! 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2020 15:40:01 ]
pi_192716294
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 15:26 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat een onzin wat is er gebeurd met twee kanten van een verhaal horen en zelf beslissen :?
Zijn mensen zo geindoctrineerd dat ze het overnemen dat volwassen mensen " beschermd " moeten worden door tegengeluiden :') Te zielig voor woorden dat ALLES tegenwoordig op basis van ANGST is in plaats van bijv het respecteren van mensenrechten .
2 kanten van een verhaal, de wetenschappelijke onderbouwing en het uit de duim gezogen verhaal. :D

Dat is hetzelfde als men in de vs op scholen serieus het scheppingsverhaal tegenover evolutie theorie behandeld.
pi_192716350
Ik krijg de laatste tijd weer veel last van eczeem door de CMBR. Daar hoor je de hoge heren dan weer niet over!!1 :( :(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192716360
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 15:17 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Sorry SuperHartje, maar dit soort topics zijn eigenlijk gewoon gevaarlijk. Daar zullen we vast over verschillen qua mening, maar juist dit soort fake news zorgt voor veel onrust en hier krijgt men er gewoon een podium voor. BNW kan leuk zijn, maar dit is wel zo ver van de realiteit af dat je dit niet moet onderschatten in de mate van groei als een sneeuwbal, want deze vreemde theorie wordt steeds populairder. Dat is niet per se de schuld van Fok!, maar de ruimte geven aan dit soort gevaarlijke nonsens lijkt mij iets dat je juist niet wil op je mooie site.

Mensen lezen mee en zullen er misschien vatbaar voor zijn. Nu hoeft echt niet alle BNW verbannen te worden, maar topics als deze zijn gewoon schadelijk.
Helemaal eens. Nu er zend masten in de fik worden gestoken is dit topic erg ongepast geworden.
pi_192716662
Ik vind het topic niet ongepast. Maar ik zou graag wel wat wetenschappelijk onderbouwing zien.

5G is een verzameling van protocollen, lagen en frequentiebanden. Die eerste 2 zijn sowieso niet schadelijk, dan hou je de frequentiebanden over waar je een discussie over kan voeren.

Maar dan zou ik wel graag horen over welke frequentiebanden we het hebben.

Voor een groot deel werkt 5G op banden waar we al jaren op uitzenden (radio, TV, satellietcommunicatie, hulpdiensten onderling, vliegverkeer, marine/leger, WiFi, babyfoons, radioamateurs, etc), van alle frequenties weten we al decennia wat veilige waarden en juist mobiele telefonie werkt met hele zwakke zenders als je het vergelijkt met radio en TV zoals we al vele decennia gebruiken.

Waarom werkt mobiele telefonie met hele zwakke zenders?

Simpel: je telefoon heeft maar een hele zwakke zender dus het heeft geen nut om een sterke zender in een zendmast te plaatsen; het signaal moet ook retour kunnen komen.

Een accu in een mobiele telefoon is vaak zo'n 2500mAh, ofwel 2,5Ah en 3,7 volt. Zou je 4 uurtjes op 2 Watt moeten zenden met je telefoon dan trek je de accu dus in zo'n 4 uren geheel leeg. Dat is niet werkbaar, zeker als je beseft dat je scherm en processor ook nog stroom verbruiken.

Praktisch zal je telefoon dus zo'n 0,25Watt aan zendvermogen beschikbaar hebben (vergelijkbaar met een fietslampje) en dus zal je grote antenne's moeten plaatsen om dat op te pikken en niet te ver van de zendmast zijn.

Hoe lossen ze dat op bij mobiele telefoons? Meer zendmasten plaatsen.
Als je meer zendmasten plaatst met een laag vermogen dan krijg je een soort van honingraat qua dekking (hence the name "cell phone"). Op het moment dat je buiten het bereik dreigt te komen van zendmast A dan pikt zendmast B of C je seamless over.

Er is dan uiteraard nog de frequentie die invloed heeft.

Lagere frequenties dragen verder dan hoge frequenties bij hetzelfde vermogen.

Daarom zie je dat 700 tot 900MHz wordt gebruikt voor de langere afstanden, zodat je ook midden in een weiland nog kan internetten. Dat is dan wel trager want op lage frequenties heb je ook een kleinere bandbreedte beschikbaar.

Dat probleem met de kleinere bandbreedte is opgelost door hogere frequenties te gebruiken, zoals 1800, 2600 en zelfs 3500MHz (frequenties die in de buurt liggen van bijvoorbeeld WiFi).

Nadeel is natuurlijk wel dat die hogere frequenties op het platteland niet zo geweldig werken maar in dorp en stad kan je dat prima oplossen door meer zendmasten neer te zetten. Dan heb je mooi snelle 4G en loopt je accu niet in een halve dag leeg.

Nadeel van die frequenties blijft echter toch dat als je met veel mensen op 1 plek bent, die hogere frequenties ook onvoldoende zijn. Je hebt op die 2600MHz bijvoorbeeld maar zo'n 100MHz bandbreedte beschikbaar voor al die telefoons. Wie wel eens bij een druk concert heeft geprobeerd een filmpje te versturen via Whatsapp zal het wel herkennen, je moet soms 5x op opnieuw verzenden klikken.

Dat is op te lossen met? ... een hogere frequentie.
In Nederland hebben we de 26GHz band beschikbaar en daar mag 5G zo'n 3500MHz aan bandbreedte gebruiken. Dat is heel veel bandbreedte, dus heel veel gelijktijdige telefoons op hoge snelheid.

Nadeel is wel weer dat 26GHz niet goed door deuren, muren en andere objecten heen wil. Het bereik is dus best teleurstellend. Dat kan je oplossen door op drukke plekken (winkelstraten, pleinen, concerthallen) méér zenders te plaatsen zodat je een fijnere honingraat krijgt voor de dekking. Per stuk kan het zendvermogen dan weer wat omlaag, wat ook weer fijn is voor je accu.

Al met al kan je er nog niet eens een waterdruppel mee opwarmen, dus hoe je het voor je ziet dat die radiosignalen schadelijk zijn? Dat is vooral angst en heel veel desinformatie. Wie heeft daar belang bij? Vertel het mij maar.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 20-04-2020 16:06:15 ]
  maandag 20 april 2020 @ 16:11:11 #156
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192716848
Reinste waanzin bovenstaande verzoeken. Er is helemaal niemand die oproept tot brandstichting. De meeste mensen maken zich zorgen over de gevolgen voor de toekomst, de media koppelt dit elke keer aan het verband met corona. De enkelingen die hierin meegaan horen dit elke keer vanuit de msm.

Verder vraag ik me af hoe iemand het voorelkaar krijgt zo'n mast in brand te zetten? Zoals jl in Amsterdam stond die mast niet bovenop een dak? Hoe komt iemand daar? Vanuit mijn werk weet ik dat op ons dak ook zo'n zendmast staat.Voordat je bij de deur van het dak komt moet je eerst voorbij een paar andere deuren die zitten allemaal op slot ook de deur naar het dak natuurlijk. De sleutels zijn in het beheer van een paar medewerkers (2) + beveiliging, zelfs die sleutels liggen achter slot en grendel. Ook de mensen van het telecombedrijf krijgen niet zomaar sleutels. Ik ben wel eens op het dak geweest, mij lijkt het een lastige klus.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192717079
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 16:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Reinste waanzin bovenstaande verzoeken. Er is helemaal niemand die oproept tot brandstichting. De meeste mensen maken zich zorgen over de gevolgen voor de toekomst, de media koppelt dit elke keer aan het verband met corona. De enkelingen die hierin meegaan horen dit elke keer vanuit de msm.

Verder vraag ik me af hoe iemand het voorelkaar krijgt zo'n mast in brand te zetten? Zoals jl in Amsterdam stond die mast niet bovenop een dak? Hoe komt iemand daar? Vanuit mijn werk weet ik dat op ons dak ook zo'n zendmast staat.Voordat je bij de deur van het dak komt moet je eerst voorbij een paar andere deuren die zitten allemaal op slot ook de deur naar het dak natuurlijk. De sleutels zijn in het beheer van een paar medewerkers (2) + beveiliging, zelfs die sleutels liggen achter slot en grendel. Ook de mensen van het telecombedrijf krijgen niet zomaar sleutels. Ik ben wel eens op het dak geweest, mij lijkt het een lastige klus.
Bedoel je nu dat het in de brand steken van de masten niet echt gebeurd is? Is het een conspiracy tegen conspiracy theorists?
pi_192717232
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 16:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Reinste waanzin bovenstaande verzoeken. Er is helemaal niemand die oproept tot brandstichting. De meeste mensen maken zich zorgen over de gevolgen voor de toekomst, de media koppelt dit elke keer aan het verband met corona. De enkelingen die hierin meegaan horen dit elke keer vanuit de msm.
Dit zijn gewoon leugens. 8)7 Raar he dat normale mensen willen dat je hiermee op houdt!?
  maandag 20 april 2020 @ 16:41:59 #159
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192717456
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 16:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Reinste waanzin bovenstaande verzoeken. Er is helemaal niemand die oproept tot brandstichting. De meeste mensen maken zich zorgen over de gevolgen voor de toekomst, de media koppelt dit elke keer aan het verband met corona. De enkelingen die hierin meegaan horen dit elke keer vanuit de msm.

Verder vraag ik me af hoe iemand het voorelkaar krijgt zo'n mast in brand te zetten? Zoals jl in Amsterdam stond die mast niet bovenop een dak? Hoe komt iemand daar? Vanuit mijn werk weet ik dat op ons dak ook zo'n zendmast staat.Voordat je bij de deur van het dak komt moet je eerst voorbij een paar andere deuren die zitten allemaal op slot ook de deur naar het dak natuurlijk. De sleutels zijn in het beheer van een paar medewerkers (2) + beveiliging, zelfs die sleutels liggen achter slot en grendel. Ook de mensen van het telecombedrijf krijgen niet zomaar sleutels. Ik ben wel eens op het dak geweest, mij lijkt het een lastige klus.
Echt want mensen zijn nog steeds zo naief om te denken dat vrijheid van meningsuiting inperken alleen voor mensen is met een tegengestelde mening . Dodenherdenking is hierbij ook afgeschaft want dat hypocriete " nooit meer " zijn de zwakkelingen in deze samenleving helemaal vergeten . Ze trappen in elk trucje van het boekje als kudde die naar de slachtbank worden gebracht . :N .
Totaal geen ruggengraat en het belang van mensenrechten zien ze niet meer , bah bah bah .

Stop aub met tv kijken want mensen zijn slechts nog een schaduw , een verre echo van een mens met rechten en vrijheid die ze ooit waren . Piepende muisjes 8)7
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 20 april 2020 @ 16:44:04 #160
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192717494
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 15:17 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Sorry SuperHartje, maar dit soort topics zijn eigenlijk gewoon gevaarlijk. Daar zullen we vast over verschillen qua mening, maar juist dit soort fake news zorgt voor veel onrust en hier krijgt men er gewoon een podium voor. BNW kan leuk zijn, maar dit is wel zo ver van de realiteit af dat je dit niet moet onderschatten in de mate van groei als een sneeuwbal, want deze vreemde theorie wordt steeds populairder. Dat is niet per se de schuld van Fok!, maar de ruimte geven aan dit soort gevaarlijke nonsens lijkt mij iets dat je juist niet wil op je mooie site.

Mensen lezen mee en zullen er misschien vatbaar voor zijn. Nu hoeft echt niet alle BNW verbannen te worden, maar topics als deze zijn gewoon schadelijk.
Ik heb dit topic even gescant en volgens mij is er werkelijk niemand hier die de relatie met corona gelegd heeft en jij bent aan het huilen dat dit topic levensgevaarlijk is.

Ik denk dat jij een aanstellertje bent.
  maandag 20 april 2020 @ 16:45:38 #161
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192717527
Ik bedoel helemaal niets met mijn post dat is weer fraai woorden verdraaien. Ik vraag me alleen af hoe iemand het lukt op het dak te komen omdat ik weet dat dit bij ons niet kan. Ook al zou je het lukken het gebouw binnen te komen dan kom je zodra je boven bent bij de ingang(en) naar het dak afgesloten deuren tegen.

Nogmaals de media koppelt het elke keer terug naar conspiracy-corona-brandstichtgekkies terwijl heel veel mensen daar niets mee hebben maar zich wel zorgen maken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 20 april 2020 @ 16:55:04 #162
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192717704
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 16:44 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Ik heb dit topic even gescant en volgens mij is er werkelijk niemand hier die de relatie met corona gelegd heeft en jij bent aan het huilen dat dit topic levensgevaarlijk is.

Ik denk dat jij een aanstellertje bent.
Ik meende dat hij laatst in een FB-klaagzang aangaf niet meer te reageren in bnw?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192717710
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 16:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik bedoel helemaal niets met mijn post dat is weer fraai woorden verdraaien. Ik vraag me alleen af hoe iemand het lukt op het dak te komen omdat ik weet dat dit bij ons niet kan. Ook al zou je het lukken het gebouw binnen te komen dan kom je zodra je boven bent bij de ingang(en) naar het dak afgesloten deuren tegen.

Nogmaals de media koppelt het elke keer terug naar conspiracy-corona-brandstichtgekkies terwijl heel veel mensen daar niets mee hebben maar zich wel zorgen maken.
Wie zou het dan gedaan moeten hebben? Er wordt door sommige conspiracy theoristen een link gelegd tussen 5G en corona en er worden vervolgens 18 (?) 4G en C2000 zendmasten in de fik gestoken, met wisselend succes.
pi_192717780
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 16:45 schreef controlaltdelete het volgende:

Nogmaals de media koppelt het elke keer terug naar conspiracy-corona-brandstichtgekkies terwijl heel veel mensen daar niets mee hebben maar zich wel zorgen maken.
Zorgen maken waarover dan? Over de youtube en facebook pseudowetenschap die door sommigen heel goed bedreven wordt maar totale onzin aan het verkopen zijn in een sjiek jasje. :D

Heel veel mensen wat is heel veel, concretiseer dat eens. Net zoals wetenschappers doen.
pi_192717869
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 22:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ging net vallende sterren sporten met de kids, komt die satelliet trein van Musk voorbij 60 stuks, werd er boos en verdrietig van. Satellieten kijken in plaats van sterren.... wie bepaalt dat toch?
Even serieus, ben jij echt boos op Elon Musk omdat hij satellieten de ruimte in schiet? :P

Wie heeft daar nou last van?
  maandag 20 april 2020 @ 17:07:01 #166
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192717912
Mensen maken zich zorgen over de gevolgen van 5G en de toekomst of de internet of things wel zo geweldig is en onze gezondheid natuurlijk. In mijn kring ken ik ze ook en dat zijn heus geen conspiracy-nutties en ja als je reacties leest op artikelen zie je dit ook.

Voor nu ben ik er klaar met het verhoor want ik was alleen benieuwd hoe iemand op het dak komt, een goede verklaring hiervoor heb ik nog niet gelezen. Men zal de deuren wel wagenwijd open hebben staan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192717927
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Mensen maken zich zorgen over de gevolgen van 5G en de toekomst of de internet of things wel zo geweldig is en onze gezondheid natuurlijk. In mijn kring ken ik ze ook en dat zijn heus geen conspiracy-nutties en ja als je reacties leest op artikelen zie je dit ook.

Voor nu ben ik er klaar met het verhoor want ik was alleen benieuwd hoe iemand op het dak komt, een goede verklaring hiervoor heb ik nog niet gelezen. Men zal de deuren wel wagenwijd open hebben staan.
Heel raar dat mensen op daken kunnen komen ja!

_O-
pi_192718073
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Heel raar dat mensen op daken kunnen komen ja!

_O-
Met een voorbeeld met sample grote van 1 tot zover de serieuze wetenschappenlijke bijdrage van ctrlaltdel. :')
pi_192718094
Maar om weer even terug te gaan naar de discussie:

quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 15:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Van wie overigens denkt dat 5G schadelijk is, zou ik (om het wetenschappelijk te houden) wel graag horen welk van de gebruikte frequentiebanden schadelijk zijn.

Dan is er een discussie mogelijk.

"5G is schadelijk" is de hele techniek op 1 hoop gooien, net zoiets als zeggen als "paddenstoelen zijn giftig", terwijl ik toch echt dagelijks paddenstoelen eet.

Dus:
- welke frequentieband is gevaarlijk
- bij welk vermogen / veldsterkte
- bij welke blootstellingsduur
  Moderator maandag 20 april 2020 @ 18:11:04 #170
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192718862
Mafkezen heb je toch wel, met of zonder dit topic.
Het moet toch gwn bespreekbaar zijn? Ik had eerst ook verkeerde ideeën over 5G, maar door dit topic ben ik de techniek en wetenschap erachter meer gaan begrijpen. Dat is ook de bedoeling van dit soort topics... het is echt super dat er users zijn die hun tijd en energie willen besteden aan de kritische posts met goede onderbouwing. Daar worden de meesten echt wel wijzer van.

Vind dat FreshPrince het super oppakt...
A child is born with no state of mind.
pi_192719019
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 18:11 schreef SuperHartje het volgende:
Mafkezen heb je toch wel, met of zonder dit topic.
Het moet toch gwn bespreekbaar zijn? Ik had eerst ook verkeerde ideeën over 5G, maar door dit topic ben ik de techniek en wetenschap erachter meer gaan begrijpen. Dat is ook de bedoeling van dit soort topics... het is echt super dat er users zijn die hun tijd en energie willen besteden aan de kritische posts met goede onderbouwing. Daar worden de meesten echt wel wijzer van.

Vind dat FreshPrince het super oppakt...
Ik vind dat FreshPrince het ook goed oppakt en argumenten gebruikt. Die worden echter weer genegeerd... Er is geen enkel argument gegeven waarom 5G gevaarlijk zou zijn he.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2020 18:24:27 ]
  Beste debater 2022 maandag 20 april 2020 @ 18:31:05 #172
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192719154
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Mensen maken zich zorgen over de gevolgen van 5G en de toekomst of de internet of things wel zo geweldig is en onze gezondheid natuurlijk. In mijn kring ken ik ze ook en dat zijn heus geen conspiracy-nutties en ja als je reacties leest op artikelen zie je dit ook.

Voor nu ben ik er klaar met het verhoor want ik was alleen benieuwd hoe iemand op het dak komt, een goede verklaring hiervoor heb ik nog niet gelezen. Men zal de deuren wel wagenwijd open hebben staan.
Dit is het probleem met complotdenkers. Er is niet één complot, nee, alles is een complot.

Ga eens in op de argumenten, voor een keer. Leg eens uit wie of wat er in vredesnaam bij gebaat is om te liegen over complotgekkies die masten in de fik zetten? 'De elite'?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192719325
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 16:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Reinste waanzin bovenstaande verzoeken. Er is helemaal niemand die oproept tot brandstichting. De meeste mensen maken zich zorgen over de gevolgen voor de toekomst, de media koppelt dit elke keer aan het verband met corona. De enkelingen die hierin meegaan horen dit elke keer vanuit de msm.

Verder vraag ik me af hoe iemand het voorelkaar krijgt zo'n mast in brand te zetten? Zoals jl in Amsterdam stond die mast niet bovenop een dak? Hoe komt iemand daar? Vanuit mijn werk weet ik dat op ons dak ook zo'n zendmast staat.Voordat je bij de deur van het dak komt moet je eerst voorbij een paar andere deuren die zitten allemaal op slot ook de deur naar het dak natuurlijk. De sleutels zijn in het beheer van een paar medewerkers (2) + beveiliging, zelfs die sleutels liggen achter slot en grendel. Ook de mensen van het telecombedrijf krijgen niet zomaar sleutels. Ik ben wel eens op het dak geweest, mij lijkt het een lastige klus.
Hele goede vraag ook.

Die dingen van tubular steel alloy of zoiets gemaakt. Zo'n stevige ding kan je niet makkelijk in de fik steken. Ze zijn ook door dikke stalen hekken beschermd en zeer waarschijnlijk er ook CCTV is.

Misschien kunnen die zendmast terrorists 'n kleine alu vliegtuigje (met flesje benzine geladen) laten inknallen om zo'n ding naar beneden te brengen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192719443
Ah, de materialen-wetenschappers dienen zich weer aan.
Conscience do cost.
pi_192719559
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Mensen maken zich zorgen over de gevolgen van 5G en de toekomst of de internet of things wel zo geweldig is en onze gezondheid natuurlijk. In mijn kring ken ik ze ook en dat zijn heus geen conspiracy-nutties en ja als je reacties leest op artikelen zie je dit ook.

Voor nu ben ik er klaar met het verhoor want ik was alleen benieuwd hoe iemand op het dak komt, een goede verklaring hiervoor heb ik nog niet gelezen. Men zal de deuren wel wagenwijd open hebben staan.
I'm on the fence with this as I don't know enough (and am not that interested) about either side of the argument right now. En ik wil m'n tijd niet aan 'n wandeltje op Distraction Street verspillen.
Either way – ik zou echt niet zo'n ding op m'n dak wil hebben.

Paar jaren terug was er 'n grote zendmast langs m'n wandeltje naar en van m'n werk geplaats.
Ik heb me nooit in m'n leven in zo'n korte tijd (a few days) zoveel dode vogels op straat gezien. En nee, niet plat in de weg van 'n ongelukje waren. And they didn't look sick either. They looked as if they had just fell from the sky.Binnen 5 dagen heb ik 'n stuk of 3 of 4 gezien. En sinds toen veel minder vogels in de gebied te zien zijn. Die weg heb ik 15 jarenlang gebruikt. Collega's van me had 't ook gemerkt.

Als mensen zo zeker dat die dingen 100% veilig zijn, kunnen ze hun huisadres aan de zendmast bouwers geven en misschien kunnen ze wat rente/huur aanvragen om zo'n ding op hun dak of in hun tuin laten plaatsen. Misschien 'n gratis phone krijgen! Yippee! Cool man!
Of misschien 't allemaal NIMBY (not in my back yard) typetjes zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tingo op 20-04-2020 19:01:23 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192719588
Geen beter bewijs dan anekdotisch bewijs.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192719712


[ Bericht 100% gewijzigd door Tingo op 20-04-2020 19:03:48 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192719786
Ik had vandaag gewoon analoog fakenews in de brievenbus. :D ;(


pi_192720303
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 18:53 schreef Tingo het volgende:

Paar jaren terug was er 'n grote zendmast langs m'n wandeltje naar en van m'n werk geplaats.
Ik heb me nooit in m'n leven in zo'n korte tijd (a few days) zoveel dode vogels op straat gezien. En nee, niet plat in de weg van 'n ongelukje waren. And they didn't look sick either. They looked as if they had just fell from the sky.Binnen 5 dagen heb ik 'n stuk of 3 of 4 gezien. En sinds toen veel minder vogels in de gebied te zien zijn. Die weg heb ik 15 jarenlang gebruikt. Collega's van me had 't ook gemerkt.
Waarom liggen die alleen om die ene zendmast van jou heen? Ik heb dit nog nooit gezien. Staan erg veel masten hier in de buurt.
quote:
Als mensen zo zeker dat die dingen 100% veilig zijn, kunnen ze hun huisadres aan de zendmast bouwers geven en misschien kunnen ze wat rente/huur aanvragen om zo'n ding op hun dak of in hun tuin laten plaatsen. Misschien 'n gratis phone krijgen! Yippee! Cool man!
Of misschien 't allemaal NIMBY (not in my back yard) typetjes zijn.

Die staan overal vlakbij. 8)7 Interesseert me niks. Liever heb ik hem niet op mijn dak, dan is het bereik slechter, dan als ik hem op het dak van 'de buren' kan zien.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2020 19:35:08 ]
  Moderator maandag 20 april 2020 @ 19:33:37 #180
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192720320
quote:
13s.gif Op maandag 20 april 2020 19:07 schreef Tourniquet het volgende:
Ik had vandaag gewoon analoog fakenews in de brievenbus. :D ;(

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeetje...
A child is born with no state of mind.
pi_192720364
quote:
13s.gif Op maandag 20 april 2020 19:07 schreef Tourniquet het volgende:
Ik had vandaag gewoon analoog fakenews in de brievenbus. :D ;(

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dit echt walgelijk. Al moet ik aan het eind wel lachen om die links. Wie gaat dat nou over typen? 8)7
pi_192720406
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 19:36 schreef The_End het volgende:

[..]

Ik vind dit echt walgelijk. Al moet ik aan het eind wel lachen om die links. Wie gaat dat nou over typen? 8)7
Ja dat vond ik ook wel schattig eigenlijk. _O-

Was voor mij ook nieuw dat de EU nu blijkbaar uit 36 landen bestaat.
pi_192720520
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 19:38 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ja dat vond ik ook wel schattig eigenlijk. _O-

Was voor mij ook nieuw dat de EU nu blijkbaar uit 36 landen bestaat.
Dat had ik niet eens gezien... 8)7 Wat bedoelen ze met straling 100x groter en gevaarlijker? Ik zou eerder kleiner zeggen... (als je het zo moet verwoorden)
pi_192720549
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 18:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Paar jaren terug was er 'n grote zendmast langs m'n wandeltje naar en van m'n werk geplaats.
Ik heb me nooit in m'n leven in zo'n korte tijd (a few days) zoveel dode vogels op straat gezien. En nee, niet plat in de weg van 'n ongelukje waren. And they didn't look sick either. They looked as if they had just fell from the sky.Binnen 5 dagen heb ik 'n stuk of 3 of 4 gezien. En sinds toen veel minder vogels in de gebied te zien zijn. Die weg heb ik 15 jarenlang gebruikt. Collega's van me had 't ook gemerkt.
Hadden die vogels ook van giftige besjes gesnoept just like those birds in The Hague?
pi_192720728
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 19:46 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Hadden die vogels ook van giftige besjes gesnoept just like those birds in The Hague?
Dat was in Den Haag wel de eerste gedachte, er is ook onderzoek gedaan door ze open te snijden.
Gezien de inwendige schade aan de vogels (bloedingen, zwellingen) zijn ze vermoedelijk toch gewoon te pletter geslagen op de grond.

Dat klinkt gek maar er zitten daar zo 10.000 spreeuwen in een groep, dus 1x de hoogte verkeerd inschatten of vluchten voor een roofvogel of een stuk vuurwerk en je hebt een paar honderd dode vogels.

Is vaker gebeurd, zal ook nog vaker gebeuren.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 20-04-2020 20:02:01 ]
pi_192720804
Mensen kennen altijd iemand die dode vogels in de buurt van een 5G mast hebben gezien.

Wat een overweldigend bewijs. :P
pi_192720896
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 19:58 schreef illusions het volgende:
Mensen kennen altijd iemand die dode vogels in de buurt van een 5G mast hebben gezien.

Wat een overweldigend bewijs. :P
Sowieso knap aangezien er nog geen werkende 5G palen in Nederland staan, afgezien van de paar recente testlocaties (waarvan ik heb begrepen dat die alleen het 5G protocol testen en niet alle frequenties omdat die nog niet zijn geveild.

edit: aanvulling: behalve in Eindhoven waar met 26 en 60GHz getest is en Den Haag waar met 26GHz getest is. Die in Den Haag loopt 26 april af, die in Eindhoven is al afgelopen in november).

[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 20-04-2020 20:18:10 ]
pi_192720905
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 19:54 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat was in Den Haag wel de eerste gedachte, er is ook onderzoek gedaan door ze open te snijden.
Gezien de inwendige schade aan de vogels (bloedingen, zwellingen) zijn ze vermoedelijk toch gewoon te pletter geslagen op de grond.

Dat klinkt gek maar er zitten daar zo 10.000 spreeuwen in een groep, dus 1x de hoogte verkeerd inschatten of vluchten voor een roofvogel of een stuk vuurwerk en je hebt een paar honderd dode vogels.

Is vaker gebeurd, zal ook nog vaker gebeuren.
Ah oké, ik dacht dat het die besjes waren maar blijkbaar zijn de meningen verdeeld: https://www.ad.nl/den-haa(...)-botsingen~a06e7b5f/
pi_192720914
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:02 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Sowieso knap aangezien er nog geen werkende 5G palen in Nederland staan, afgezien van de paar recente testlocaties (waarvan ik heb begrepen dat die alleen het 5G protocol testen en niet alle frequenties omdat die nog niet zijn geveild).
Maar Tingo heeft natuurlijk jaren geleden al dode vogels gezien, en z'n collega's ook. _O-
pi_192720951
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 20:03 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ah oké, ik dacht dat het die besjes waren maar blijkbaar zijn de meningen verdeeld: https://www.ad.nl/den-haa(...)-botsingen~a06e7b5f/
Ja, meningen zijn idd verdeeld.

Maar dat ze zich te pletter vliegen is niets nieuws op zich, ik heb wel eens een krantenartikel uit de 80's gedeeld in BNW daarover maar ook in 2012 stond er een artikel over in het NRC.
Genoeg over te vinden.

https://www.nrc.nl/nieuws/2012/08/30/waarom-slaan-vogels-soms-te-pletter-12377998-a389906

Helaas kan je het artikel alleen lezen als abonnee of als je de URL door Google Translate haalt (Dutch tot Dutch :+ )
pi_192721021
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar Tingo heeft natuurlijk jaren geleden al dode vogels gezien, en z'n collega's ook. _O-
Naja, dat kan natuurlijk ook. Ik heb hier ook iedere lente dode mussen, pimpelmezen en koolmezen in de tuin. Die vliegen zich te pletter als ze vluchten.
Een enkele was knock-out en heb ik op een takje gezet.

Dode eenden zie je hier in de lente ook vaak bij bosjes op de wegen hier, meestal 2 mannetjes die "blind" achter een vrouwtje aangevlogen zijn (voortplantingsdriften) en aangereden.

Vorige zomer had ik nog een merel die ineens naast me op de grond lag, vermoedelijk tegen een raam gevlogen. Na een kwartiertje is hij wel weer weggevlogen.

pi_192721101
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:08 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Naja, dat kan natuurlijk ook. Ik heb hier ook iedere lente dode mussen, pimpelmezen en koolmezen in de tuin. Die vliegen zich te pletter als ze vluchten.
Een enkele was knock-out en heb ik op een takje gezet.

Dode eenden zie je hier in de lente ook vaak bij bosjes op de wegen hier, meestal 2 mannetjes die "blind" achter een vrouwtje aangevlogen zijn (voortplantingsdriften) en aangereden.

Vorige zomer had ik nog een merel die ineens naast me op de grond lag, vermoedelijk tegen een raam gevlogen. Na een kwartiertje is hij wel weer weggevlogen.

[ afbeelding ]
Tuurlijk kan dat, maar het zou wel dubbel zo bizar zijn als dat een paar jaar geleden door een 5G mast kwam. 8)7
pi_192721234
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 19:46 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Hadden die vogels ook van giftige besjes gesnoept just like those birds in The Hague?
Geen idee, gewoon 'n ware anekdote is.

Wat voor typen bessen vergiftige waren 't?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Beste debater 2022 maandag 20 april 2020 @ 20:20:26 #194
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192721290
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 19:36 schreef The_End het volgende:

[..]

Ik vind dit echt walgelijk. Al moet ik aan het eind wel lachen om die links. Wie gaat dat nou over typen? 8)7
Vooral veelzeggend: dat is waar complotdenkers hun bronnen vandaan halen.

Begint gevaarlijk te worden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192721379
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar Tingo heeft natuurlijk jaren geleden al dode vogels gezien, en z'n collega's ook. _O-
Nee,maar 'n paar jaar geleden,rond zelfde tijd toen er grote zendmast daar in buurt geplaats was.
I'll trust what I actually witnessed, thank you very much. I don't fuckin care what you or your cohorts think.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192721413
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 19:58 schreef illusions het volgende:
Mensen kennen altijd iemand die dode vogels in de buurt van een 5G mast hebben gezien.

Wat een overweldigend bewijs. :P
I said it was a zendmast. I didn't say it was 5G or not.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192721535
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 18:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

I'm on the fence with this as I don't know enough (and am not that interested) about either side of the argument right now. En ik wil m'n tijd niet aan 'n wandeltje op Distraction Street verspillen.
Either way – ik zou echt niet zo'n ding op m'n dak wil hebben.

In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192721537
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

I said it was a zendmast. I didn't say it was 5G or not.
So what's the point of even mentioning it? :D

quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee,maar 'n paar jaar geleden,rond zelfde tijd toen er grote zendmast daar in buurt geplaats was.
I'll trust what I actually witnessed, thank you very much. I don't fuckin care what you or your cohorts think.
I know you don't care, i just find it fucking hilarious, the bullshit you spout. _O-

As usual, nothing concrete to mention. :')
pi_192721644
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Geen idee, gewoon 'n ware anekdote is.

Wat voor typen bessen vergiftige waren 't?
Taxus bessen, zie artikel in mijn post van 20:03.
pi_192721692
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:31 schreef illusions het volgende:

[..]

So what's the point of even mentioning it? :D
[..]

I know you don't care, i just find it fucking hilarious, the bullshit you spout. _O-

As usual, nothing concrete to mention. :')
Oh dear. Trying to start an argument about something which I did not write.
You are always in attack mode. Sociopathic personality trait.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192721801
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 20:35 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Taxus bessen, zie artikel in mijn post van 20:03.
OK. I posted a simple, true anecdote and now am getting attacked as if I am a 5G zendmast terrorist-arsonist.
It seems like some users here might be suffering from cabin fever.

Back to the more important point: How do you go about setting a steel tower on fire?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192721932
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK. I posted a simple, true anecdote and now am getting attacked as if I am a 5G zendmast terrorist-arsonist.
Aww, would you like a lollipop to cheer you back up? You're mentioning dead birds around a mast, which has absolutely nothing to do with 5G, in a topic about 5G. 8)7

quote:
Back to the point: How do you go about setting a steel tower on fire?
Gasoline and a lighter, perhaps? _O-
pi_192721964
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

Back to the more important point: How do you go about setting a steel tower on fire?
Je hoeft niet de top van de mast te bereiken om schade aan te richten.
Stuurkast, bekabeling, kaput.

Maar inderdaad, benzine en een aansteker:




pi_192721983
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:46 schreef illusions het volgende:

[..]

Aww, would you like a lollipop to cheer you back up? You're mentioning dead birds around a mast, which has absolutely nothing to do with 5G, in a topic about 5G. 8)7
[..]

Gasoline and a lighter, perhaps? _O-
How much petrol would you need do you think?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192722012
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

How much petrol would you need do you think?
Niet zoveel, 5 liter zo te zien aan de jerrycan van die dader op de video.

Je hoeft niet de top van de mast te bereiken, zie foto / video hierboven.
pi_192722019
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

How much petrol would you need do you think?
Weet het niet man, ik zet niet zo vaak masten in de fik, jij zit dichter bij het vuur als we het over dat soort dingen hebben geloof ik. :P
pi_192722066
Al met al lopen we weer met randzaken om de feiten heen te huppelen en zijn we weer afgeleid van waar het om draait:

quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 15:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Van wie overigens denkt dat 5G schadelijk is, zou ik (om het wetenschappelijk te houden) wel graag horen welk van de gebruikte frequentiebanden schadelijk zijn.

Dan is er een discussie mogelijk.

"5G is schadelijk" is de hele techniek op 1 hoop gooien, net zoiets als zeggen als "paddenstoelen zijn giftig", terwijl ik toch echt dagelijks paddenstoelen eet.

Dus:
- welke frequentieband is gevaarlijk
- bij welk vermogen / veldsterkte
- bij welke blootstellingsduur
pi_192722112
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee,maar 'n paar jaar geleden,rond zelfde tijd toen er grote zendmast daar in buurt geplaats was.
I'll trust what I actually witnessed, thank you very much. I don't fuckin care what you or your cohorts think.
Je hebt een dode vogel gezien. Dat is wat je hebt meegemaakt. Alle andere dingen die je er wel/niet aan verbindt is bullshit.
pi_192722231
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:47 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je hoeft niet de top van de mast te bereiken om schade aan te richten.
Stuurkast, bekabeling, kaput.

Maar inderdaad, benzine en een aansteker:


[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh deze had ik niet gezien. Lijkt me ook 'n beetje overdrevend allemaal. Tis een of ander vandaal dus. I thought those crazy zendmast terrorists might've been cutting them down with plasma torches or something.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192722396
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:55 schreef The_End het volgende:

[..]

Je hebt een dode vogel gezien. Dat is wat je hebt meegemaakt. Alle andere dingen die je er wel/niet aan verbindt is bullshit.
Nee, ik heb drie of vier dode vogels binnen 5 dagen in rondom hetzelfde plek gezien tijdens m'n wandeltjes heen en weer naar m'n werk.

quote:
I'm on the fence with this as I don't know enough (and am not that interested) about either side of the argument right now. En ik wil m'n tijd niet aan 'n wandeltje op Distraction Street verspillen.
Either way – ik zou echt niet zo'n ding op m'n dak wil hebben.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192722399
quote:
13s.gif Op maandag 20 april 2020 19:07 schreef Tourniquet het volgende:
Ik had vandaag gewoon analoog fakenews in de brievenbus. :D ;(

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overigens wel gelachen om die "massive mimo" en "beamforming lasertechniek".

MiMo is een antennetechniek die je ook al vrij lang bij luxere WiFi routers ziet.

Oude antennetechniek stuurde alle signaal door 1 antenne waar meerdere clients mee verbonden zijn. Dat geeft natuurlijk beperkingen, aangezien je bij iedere client hetzelfde vermogen staat te stralen en je de antenne niet kan afstemmen op de client.

Hoger vermogen heeft vaak een negatieve invloed op de kwaliteit / snelheid van het signaal.

Daar is MiMo voor uitgevonden. Je voorziet meerdere kleine antenne's in een raster van een "centrale processor" die per (groepje) verbonden apparaat / apparaten optimaal afgestemd kan worden op 1 of meerdere antenne's uit zo'n raster.

Zo kan iemand die op 300 meter afstand staat wat meer signaalsterkte krijgen en iemand die op 100 meter afstand staat wat minder vermogen en een hogere snelheid.

Daardoor maak je efficiënter gebruik van je zendvermogen en je bandbreedte, want daar moet je binnen blijven als telecomprovider.

Dat wordt gebracht alsof er een "laserbeam" in zit die het vermogen op je afschiet maar dat is dus complete nonsense, het is niet richtingsgevoelig, het stuurt alleen op signaalsterkte en zorgt onder de streep juist voor minder totaal benodigd zendvermogen.
pi_192722438
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee, ik heb drie of vier dode vogels binnen 5 dagen in rondom hetzelfde plek gezien tijdens m'n wandeltjes heen en weer naar m'n werk.
[..]

Aha, je hebt 3 dode vogels gezien. Toen 5G masten nog niet bestonden.

Je hebt altijd zoveel in te brengen qua bewijs. :')
  maandag 20 april 2020 @ 21:11:08 #213
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192722511
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh deze had ik niet gezien. Lijkt me ook 'n beetje overdrevend allemaal. Tis een of ander vandaal dus. I thought those crazy zendmast terrorists might've been cutting them down with plasma torches or something.
Ze zijn best rap met de beelden, doorgaans komen ze pas met opnamen van iets wat maanden geleden heeft plaatsgevonden. Die brandstichter is geen helder licht met zijn witte bovenkleding aan loop je best in the picture. Laten we hopen dat hij snel in de kraag wordt gevat,
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192722537
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Aha, je hebt 3 dode vogels gezien. Toen 5G masten nog niet bestonden.

Je hebt altijd zoveel in te brengen qua bewijs. :')
of 4. I didn't state it was a 5G zendmast or not.
Belligerence - probably also a sociopathic trait.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192722574
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Al met al lopen we weer met randzaken om de feiten heen te huppelen en zijn we weer afgeleid van waar het om draait:
[..]

Zodra iemand zo ver komt om die vraag aan zichzelf te stellen, zijn ze al niet meer zo achterlijk om te denken dat 5G "straling" schadelijk is.
pi_192722619
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

of 4. I didn't state it was a 5G zendmast or not.
Belligerence - probably also a sociopathic trait.
Je zei inderdaad niet dat het geen 5G zendmast was, maar we kunnen aannemen dat het niet zo is. :P

Ok, dus je hebt een onbekend aantal dode vogels gezien, in de buurt van een zendmast, die niet voor 5G is. Met andere woorden, nul komma nul relevantie.
pi_192722738
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 14:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee eigenaar van het gebouw niet, das een vve. Die is pas opgericht nadat die eerste zendmast geplaatst was.
Misschien dat 'n goede VVE misschien kunnen wat over doen?
Ik zou 't echt niet prettig vinden.
They can better offer a free smartfoon and unlimited bellen and put the fckin things on the roof of someone who thinks they are totally safe.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 20 april 2020 @ 21:21:33 #218
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192722786
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ze zijn best rap met de beelden, doorgaans komen ze pas met opnamen van iets wat maanden geleden heeft plaatsgevonden. Die brandstichter is geen helder licht met zijn witte bovenkleding aan loop je best in the picture. Laten we hopen dat hij snel in de kraag wordt gevat,
Ja, nu je het zegt. Meestal gaat daar maanden overheen. Zelfs bij brute roofovervallen en liquidaties kun je maanden op de beelden wachten.
pi_192722840
Overigens worden we in Nederland ieder jaar blootgesteld aan straling rond de 400 tot 750THz met een vermogen van ~1000Watt/m2 maar daar hoor je niemand over.

En dat is absoluut kankerverwekkend.
pi_192722920
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:21 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Ja, nu je het zegt. Meestal gaat daar maanden overheen. Zelfs bij brute roofovervallen en liquidaties kun je maanden op de beelden wachten.
Klopt, ze willen de daders snel pakken omdat dit verschijnsel van brandstichtingen zich nogal als een virus verspreidt.

Bovendien gaat er een preventieve werking vanuit: steek je een zendpaal in de fik, kom je in Opsporing Verzocht.
pi_192723016
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ze zijn best rap met de beelden, doorgaans komen ze pas met opnamen van iets wat maanden geleden heeft plaatsgevonden. Die brandstichter is geen helder licht met zijn witte bovenkleding aan loop je best in the picture. Laten we hopen dat hij snel in de kraag wordt gevat,
Oh dus 'n beetje meer : ze zoeken maar wat of zo....
basically an act of criminal damage. Niet zo spannend dus.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 20 april 2020 @ 21:30:04 #222
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192723036
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:25 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Klopt, ze willen de daders snel pakken omdat dit verschijnsel van brandstichtingen zich nogal als een virus verspreidt.

Bovendien gaat er een preventieve werking vanuit: steek je een zendpaal in de fik, kom je in Opsporing Verzocht.
Dan moeten zie die palen verder uit elkaar zetten :+

Maar het lijkt mij dat ze daders van gewelddadige roofovervallen ook snel willen pakken of .. ?
pi_192723063
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:25 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Klopt, ze willen de daders snel pakken omdat dit verschijnsel van brandstichtingen zich nogal als een virus verspreidt.

Bovendien gaat er een preventieve werking vanuit: steek je een zendpaal in de fik, kom je in Opsporing Verzocht.
Volgens mij zoekt jij ook wel wat.samme zeg.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192723091
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:30 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Dan moeten zie die palen verder uit elkaar zetten :+

Maar het lijkt mij dat ze daders van gewelddadige roofovervallen ook snel willen pakken of .. ?
Er zijn duizenden zaken per jaar, je kan maar enkele in een Opsporing Verzocht aflevering stoppen.

Doorgaans zijn het zaken waar de recherche op een dood spoor zit en getuigenverhoren in de omgeving niets opgeleverd hebben of actuele zaken waar snel informatie gevraagd wordt.

Ik herinner me bijvoorbeeld ook een kunstroof kluisjesroof in Oudenbosch die vrij snel in OV werd behandeld, zat ook relatief weinig tijd tussen. Bij andere zaken is het vaak wel >1 jaar.
pi_192723185
Maar wederom gaat het over randzaken.
  maandag 20 april 2020 @ 21:41:08 #226
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192723302
Volgens mij is het goed als er snel een degelijk onafhankelijk onderzoek naar de risico's van de 5G straling komt. Nu is het niet bewezen dat de straling schadelijk voor de gezondheid is, maar het ook niet bewezen dat het niet schadelijk is. Zolang dat laatste niet bewezen is, lijkt het mij op zijn plaats om terughoudend te zijn met het uitrollen van 5G.
pi_192723489
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:41 schreef kontkapje het volgende:
Volgens mij is het goed als er snel een degelijk onafhankelijk onderzoek naar de risico's van de 5G straling komt. Nu is het niet bewezen dat de straling schadelijk voor de gezondheid is, maar het ook niet bewezen dat het niet schadelijk is. Zolang dat laatste niet bewezen is, lijkt het mij op zijn plaats om terughoudend te zijn met het uitrollen van 5G.
Je hoeft niet afzonderlijk onderzoek te doen naar de schadelijkheid van 5G aangezien 5G radio frequenties gebruikt en per frequentieband we al lang in kaart hebben gebracht bij welke vermogens / veldsterkten die frequenties schadelijk zijn.

1G t/m 5G blijven op al die frequentiebanden ruimschoots binnen de schadelijke vermogens. Iets wat je overigens ook simpel kan meten met een veldsterktemeter of een spectrumanalyzer. Ik heb hier wel een aantal spectrumanalyzers voor 2.4 en 5GHz band.

Die maximale vermogens weten we overigens ook van de frequenties tussen de 420THz en de 750THz en zolang jij je aan de geadviseerde lengte van blootstelling houdt (die 's zomers door de invalshoek groter is dan 's winters) en je goed insmeert loop je weinig risico.
  maandag 20 april 2020 @ 21:49:31 #228
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_192723529
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Overigens worden we in Nederland ieder jaar blootgesteld aan straling rond de 400 tot 750THz met een vermogen van ~1000Watt/m2 maar daar hoor je niemand over.

En dat is absoluut kankerverwekkend.
Vertel daar eens wat meer over?
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  maandag 20 april 2020 @ 21:50:43 #229
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192723561
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:47 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je hoeft niet afzonderlijk onderzoek te doen naar de schadelijkheid van 5G aangezien 5G radio frequenties gebruikt en per frequentieband we al lang in kaart hebben gebracht bij welke vermogens / veldsterkten die frequenties schadelijk zijn.

1G t/m 5G blijven op al die frequentiebanden ruimschoots binnen de schadelijke vermogens. Iets wat je overigens ook simpel kan meten met een veldsterktemeter of een spectrumanalyzer. Ik heb hier wel een aantal spectrumanalyzers voor 2.4 en 5GHz band.

Die maximale vermogens weten we overigens ook van de frequenties tussen de 420THz en de 750THz en zolang jij je aan de geadviseerde lengte van blootstelling houdt (die 's zomers door de invalshoek groter is dan 's winters) en je goed insmeert loop je weinig risico.
Meeroken was vroeger ook niet schadelijk.
pi_192723594
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:49 schreef Walterwhite64 het volgende:

[..]

Vertel daar eens wat meer over?
Zonlicht.

Geeft een vermogen van zo'n 1000Watt per m2 (waarvan we ongeveer 21% kunnen omzetten in stroom, wat resulteert in 210Wp /m2 ofwel zo'n 345 Watt piek voor een zonnepaneel van 1,62m2.

Dichter bij de evenaar kan dat vermogen wel oplopen tot zo'n 1350Watt per m2.
pi_192723595
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:15 schreef illusions het volgende:

nul komma nul relevantie.
Dat heb jij.
Sterkte nog.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192723629
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:50 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Meeroken was vroeger ook niet schadelijk.
Meeroken was vroeger wel schadelijk, alleen wisten we dat nog niet omdat we het niet onderzocht hadden. Daarvoor dachten we zelfs dat roken goed voor ons was, "de gezonde sigaret".

Je lijkt te suggereren dat er geen onderzoek is gedaan naar de frequentiebanden waarop 5G zendt.

Radio frequenties kunnen in potentie ook schadelijk zijn, als het vermogen maar hoog genoeg is.
We weten al decennia waar die limieten liggen, simpelweg door onderzoek te doen.

Daarnaast kunnen we tegenwoordig ook perfect de signaalpatronen van antenne's visualiseren, zodat je eventuele hotspots kan lokaliseren. Hotspots zijn juist niet wenselijk, dat betekent alleen maar inefficiëntie van een antenne.



[ Bericht 10% gewijzigd door TheFreshPrince op 20-04-2020 21:59:58 ]
pi_192723631
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:41 schreef kontkapje het volgende:
Volgens mij is het goed als er snel een degelijk onafhankelijk onderzoek naar de risico's van de 5G straling komt. Nu is het niet bewezen dat de straling schadelijk voor de gezondheid is, maar het ook niet bewezen dat het niet schadelijk is. Zolang dat laatste niet bewezen is, lijkt het mij op zijn plaats om terughoudend te zijn met het uitrollen van 5G.
Helemaal eens.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192723733
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:41 schreef kontkapje het volgende:
Volgens mij is het goed als er snel een degelijk onafhankelijk onderzoek naar de risico's van de 5G straling komt. Nu is het niet bewezen dat de straling schadelijk voor de gezondheid is, maar het ook niet bewezen dat het niet schadelijk is. Zolang dat laatste niet bewezen is, lijkt het mij op zijn plaats om terughoudend te zijn met het uitrollen van 5G.
Waarom snappen mensen zoals jullie 5G schreeuwers nooit dat je zoiets per definitie niet kan bewijzen?

https://www.logicallyfallacious.com/logicalfallacies/Proving-Non-Existence
https://en.wikipedia.org/wiki/Burden_of_proof_(philosophy)#Proving_a_negative

Zucht. :')
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:50 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Meeroken was vroeger ook niet schadelijk.
Nee klopt, dat is net pas schadelijk geworden. 8)7
pi_192723798
Nogmaals, als er iemand is die kan aangeven waarom 5G schadelijk is, om welke specifieke frequentieband het gaat en bij welk vermogen dan hoor ik het graag.

Dan kunnen we de onderzoeken erbij halen.
pi_192723832
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:53 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Meeroken was vroeger wel schadelijk, alleen wisten we dat nog niet omdat we het niet onderzocht hadden. Daarvoor dachten we zelfs dat roken goed voor ons was, "de gezonde sigaret".

Je lijkt te suggereren dat er geen onderzoek is gedaan naar de frequentiebanden waarop 5G zendt.

Radio frequenties kunnen in potentie ook schadelijk zijn, als het vermogen maar hoog genoeg is.
We weten al decennia waar die limieten liggen, simpelweg door onderzoek te doen.

[ afbeelding ]

En de macht van de tobacco lobby's ook zo groot was/is.
Technologie ook als tobacco was/is verkocht. Voor sommige mensen ook net zo'n verslavende middel is,vrees ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192723861
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

En de macht van de tobacco lobby's ook zo groot was/is.
Technologie ook als tobacco was/is verkocht. Voor sommige mensen ook net zo'n verslavende middel is,vrees ik.
Inmiddels weten we wel beter toch?

Maar bedenk bij radiosignalen dat we die frequenties al hebben onderzocht nog voor we mobiele telefonie hadden op deze planeet.

De belanghebbenden van nu, hebben niets te maken met de onderzoekers van destijds.
  maandag 20 april 2020 @ 22:07:43 #238
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192723901
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:53 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Meeroken was vroeger wel schadelijk, alleen wisten we dat nog niet omdat we het niet onderzocht hadden. Daarvoor dachten we zelfs dat roken goed voor ons was, "de gezonde sigaret".

Je lijkt te suggereren dat er geen onderzoek is gedaan naar de frequentiebanden waarop 5G zendt.

Radio frequenties kunnen in potentie ook schadelijk zijn, als het vermogen maar hoog genoeg is.
We weten al decennia waar die limieten liggen, simpelweg door onderzoek te doen.

Daarnaast kunnen we tegenwoordig ook perfect de signaalpatronen van antenne's visualiseren, zodat je eventuele hotspots kan lokaliseren. Hotspots zijn juist niet wenselijk, dat betekent alleen maar inefficiëntie van een antenne.

[ afbeelding ]

Ja natuurlijk bedoelde ik dat ook

Verder:

quote:
In april 2019 informeerde het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat het kabinet over mogelijke schadelijke gevolgen voor de volksgezondheid. In de brief stelt het ministerie dat ‘uit alle inmiddels afgeronde onderzoeken’ blijkt dat er geen aanwijzingen zijn voor schade, ‘zolang de blootstelling beneden de blootstellingslimieten blijft’.

Bron: https://www.ad.nl/tech/is(...)gezondheid~a09354d4/
Er wordt ruimte open gelaten. Ik denk dat dit mensen zorgen baart.
pi_192723922
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom snappen mensen zoals jullie 5G schreeuwers nooit dat je zoiets per definitie niet kan bewijzen?

Jy lijkt aan 't 'schreeuwen' te zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 20 april 2020 @ 22:08:45 #240
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192723927
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom snappen mensen zoals jullie 5G schreeuwers nooit dat je zoiets per definitie niet kan bewijzen?

https://www.logicallyfallacious.com/logicalfallacies/Proving-Non-Existence
https://en.wikipedia.org/wiki/Burden_of_proof_(philosophy)#Proving_a_negative

Zucht. :')
[..]

Nee klopt, dat is net pas schadelijk geworden. 8)7
:')

Je bent zelf de grootste schreeuwer op dit hele forum, denk ik. Je staat iig in de top 5.
pi_192723970
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:07 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Ja natuurlijk bedoelde ik dat ook

Verder:
[..]

Er wordt ruimte open gelaten. Ik denk dat dit mensen zorgen baart.
Waarom quote je dan ook het stukje daaronder niet even mee? ;)

quote:
Blootstelling
In april 2019 informeerde het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat het kabinet over mogelijke schadelijke gevolgen voor de volksgezondheid. In de brief stelt het ministerie dat ‘uit alle inmiddels afgeronde onderzoeken’ blijkt dat er geen aanwijzingen zijn voor schade, ‘zolang de blootstelling beneden de blootstellingslimieten blijft’.

Agentschap Telecom meet de sterkte van elektromagnetische velden bij antennes in Nederland. Uit de metingen blijkt tot nu toe dat alle veldsterkten onder de limieten voor blootstelling blijven. Op straatniveau wordt in de meeste gevallen 0,5 tot 3 V/m gemeten. In een woning is dit 1 V/m. Dit is volgens het agentschap ver onder de strengste blootstellingslimiet van 28 V/m.
Want dat is waar het om gaat: de veldsterkte.
pi_192724045
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2020 22:08 schreef kontkapje het volgende:

[..]

:')

Je bent zelf de grootste schreeuwer op dit hele forum, denk ik. Je staat iig in de top 5.
Misschien ook 'n sociopathische personality trait is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 20 april 2020 @ 22:16:40 #243
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192724115
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Waarom quote je dan ook het stukje daaronder niet even mee? ;)
[..]

Want dat is waar het om gaat: de veldsterkte.
Ikzelf heb niet zo'n moeite met 5G hoor. Ik zeg alleen dat ik vermoed dat een uitspraak als 'er zijn geen aanwijzingen voor schade aan de gezondheid' nog teveel ruimte overlaat voor mensen die er huiverig voor zijn.
pi_192724126
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:16 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Ikzelf heb niet zo'n moeite met 5G hoor. Ik zeg alleen dat ik vermoed dat een uitspraak als 'er zijn geen aanwijzingen voor schade aan de gezondheid' nog teveel ruimte overlaat voor mensen die er huiverig voor zijn.
Dat blijkt :P
pi_192724157
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:05 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Inmiddels weten we wel beter toch?

Ik zou niet zo zeker van zijn. Ligt eraan wie 'we' is/zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 20 april 2020 @ 22:19:31 #246
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192724181
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:17 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat blijkt :P
Wat blijkt? :P
pi_192724231
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:16 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Ikzelf heb niet zo'n moeite met 5G hoor. Ik zeg alleen dat ik vermoed dat een uitspraak als 'er zijn geen aanwijzingen voor schade aan de gezondheid' nog teveel ruimte overlaat voor mensen die er huiverig voor zijn.
Ik ook niet.
Many people have different sensivtivity levels for all kinds of things and it could well be that certain people do indeed get ill in some way from the technology/different frequencies etc.

And who is anyone to say how other people do or do not feel about new technology?
It's harmless because 'we' say so?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192724247
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2020 22:08 schreef kontkapje het volgende:

[..]

:')

Je bent zelf de grootste schreeuwer op dit hele forum, denk ik. Je staat iig in de top 5.
Ah, maar dat is het punt niet, het punt is dat jij iets verlangt wat per definitie onmogelijk is, dat wordt je vervolgens uitgelegd en je kiest ervoor om dat te negeren. Inhoudelijk reageren is natuurlijk teveel gevraagd. :D
pi_192724282
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien ook 'n sociopathische personality trait is.
Daar ben je wel heel erg op gefixeerd dat je het vandaag al 3 keer herhaalt he? :D

Sociopaat of niet, je kan nog steeds niet uitleggen waarom 5G slecht zou zijn. Oh nee, wacht, je hebt ooit 3 (of 4) dode vogels gezien in de buurt van een mast. Was ik helemaal vergeten. :')
pi_192724303
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Ah, maar dat is het punt niet, het punt is dat jij iets verlangt wat per definitie onmogelijk is, dat wordt je vervolgens uitgelegd en je kiest ervoor om dat te negeren. Inhoudelijk reageren is natuurlijk teveel gevraagd. :D
Ga even lekker 'n uurtje fietsen, jongen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192724327
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Many people have different sensivtivity levels for all kinds of things and it could well be that certain people do indeed get ill in some way from the technology/different frequencies etc.

And who is anyone to say how other people do or do not react to anything?
Als dat zo is, dan is dat te onderzoeken.

Je kan dan prima mensen die sensitief zeggen te zijn in een afgesloten ruimte zetten (kooi van Faraday) en stap voor stap bloot stellen aan verschillende frequenties en vermogens, constante signalen en pulsen.

Ze kunnen dan aangeven wanneer ze wat voelen en wanneer niet.
Op het moment dat je dat weet, herhaal je de test.

Uiteraard vertel je niet aan de persoon welke frequentie je test om het onderzoek niet te beïnvloeden.

Als daar consequent dezelfde frequenties uit komen kan je stellen dat die persoon gevoelig is voor die frequentie en bij welk vermogen. Misschien is er bij meerdere proefpersonen een patroon in te vinden.

Maar als je nu zegt dat je gevoelig voor EMF bent, dan is dat moeilijk aan te tonen en gezien de gebruikte vermogens ook moeilijk voor te stellen. Het kan ook tussen de oren zitten. En juist als het sinds WiFi, 4G of 5G is moet dat aan te tonen zijn met zo'n onderzoek.
pi_192724329
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ga even lekker 'n uurtje fietsen, jongen.
Ik heb geen fiets. En ben bang radiomasten tegen te komen.

Inhoudelijk nog iets in te brengen? Waarom 5G schadelijk zou zijn bijvoorbeeld?

Best knap, al bijna 3 topics gevuld en nog echt geen greintje bewijs.
pi_192724348
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik heb geen fiets. En ben bang radiomasten tegen te komen.

Inhoudelijk nog iets in te brengen? Waarom 5G schadelijk zou zijn bijvoorbeeld?

Best knap, al bijna 3 topics gevuld en nog echt geen greintje bewijs.
Tingo beweert op zich niet dat 5G schadelijk is :P
pi_192724352
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:24 schreef illusions het volgende:

[..]

Daar ben je wel heel erg op gefixeerd dat je het vandaag al 3 keer herhaalt he? :D

Geen herhaling. Ik heb 3 verschillende sociopathic personality traits benoemd.
Aren't you the antsy one.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192724394
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Geen herhaling. Ik heb 3 verschillende sociopathic personality traits benoemd.
Aren't you the antsy one.
Kom op, jij en Illusions samen stoppen met dat geneuzel onderling. Het voegt niets toe aan de discussie en ik ben er wel een beetje klaar mee.

Loop niet zo te donderjagen jullie!
pi_192724416
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Geen herhaling. Ik heb 3 verschillende sociopathic personality traits benoemd.
Aren't you the antsy one.
Inhoudelijk nog iets in te brengen? Waarom 5G schadelijk zou zijn bijvoorbeeld?

Oh nee, je hebt nooit bewijs voor je claims. Low IQ personality trait?
pi_192724438
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:27 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Tingo beweert op zich niet dat 5G schadelijk is :P
This is true.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192724466
Mooi. Nog iemand anders die niet snapt hoe het werkt? :P
pi_192724532
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Inhoudelijk nog iets in te brengen? Waarom 5G schadelijk zou zijn bijvoorbeeld?

Oh nee, je hebt nooit bewijs voor je claims. Low IQ personality trait?
I haven't made any claims. I've no idea what my IQ might be. Are IQ tests reliable?
I guess someone could have a really high IQ and still be an ignoramus/bellend.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192724554
Zucht. :')

Iemand anders nog een reden om aan te nemen dat 5G schadelijk zou zijn?
  dinsdag 21 april 2020 @ 00:43:28 #261
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_192726080
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

I haven't made any claims. I've no idea what my IQ might be. Are IQ tests reliable?
I guess someone could have a really high IQ and still be an ignoramus/bellend.
_O- _O- _O-
Huig
  dinsdag 21 april 2020 @ 00:45:55 #262
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192726091
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:35 schreef illusions het volgende:
Zucht. :')

Iemand anders nog een reden om aan te nemen dat 5G schadelijk zou zijn?
Loliporn en 2d-waifus ineens met 50mbit beschikbaar. Dat is tot nu toe het beste echte argument tegen 5G wat ik kan verzinnen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 21 april 2020 @ 04:12:29 #263
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192726528
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 02:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat een enorm vaag en onsamenhangend antwoord. Maargoed, satanisten zijn atheistisch dus het is wel duidelijk wie onderzoek dient te doen. Daarnaast ben ik niet aan het schreeuwen, noch iemand aan het verdedigen, ik wijs jou alleen op je gebrek aan kennis. Maar nogmaals, dit is het 5G topic.
:') blijf maar onwetend zolang het nog kan , terug naar 5G ^O^



[ Bericht 22% gewijzigd door Summers op 21-04-2020 05:40:47 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 21 april 2020 @ 09:12:12 #264
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_192727847
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:51 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Zonlicht.

Geeft een vermogen van zo'n 1000Watt per m2 (waarvan we ongeveer 21% kunnen omzetten in stroom, wat resulteert in 210Wp /m2 ofwel zo'n 345 Watt piek voor een zonnepaneel van 1,62m2.

Dichter bij de evenaar kan dat vermogen wel oplopen tot zo'n 1350Watt per m2.
Oh dat is interessant, nooit geweten. Dank voor de toelichting.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  dinsdag 21 april 2020 @ 10:20:23 #265
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_192728918
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:04 schreef illusions het volgende:

[..]

Even serieus, ben jij echt boos op Elon Musk omdat hij satellieten de ruimte in schiet? :P

Wie heeft daar nou last van?
Ik
pi_192729289
Graag weer verder over 5G.

Laat deze onzin in het topic waar het thuishoort.
  Moderator dinsdag 21 april 2020 @ 10:52:06 #267
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192729389
Opgeschoond. Ontopic blijven aub!
Excuses voor alle verwijderde reacties, maar even de hele off-topic kettingreactie verwijderd.
A child is born with no state of mind.
pi_192730140
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 10:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik
Wat heb je er dan voor last van, die ene keer dat je ze ziet wanneer ze gelanceerd worden? Verder is de enige satelliet die je een beetje duidelijk kan zien met het bloge oog het ISS, en dat lijkt me nou niet echt je uitzicht verzieken. Snap het oprecht niet wat iemand hier voor last van kan hebben of de reden van bezwaar - het vervuilt niets, zelfs je uitzicht niet.
pi_192730421
5G

me_think_free twitterde op maandag 20-04-2020 om 21:22:11 This is not natural behavior. What is causing this? https://t.co/oIiaYCUJeU reageer retweet
pi_192730489
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:52 schreef zoost het volgende:
5G

me_think_free twitterde op maandag 20-04-2020 om 21:22:11 This is not natural behavior. What is causing this? https://t.co/oIiaYCUJeU reageer retweet
Ja, kraaien die zich in een grote groep bewegen, dat kan natuurlijk alleen door 5G komen :D
pi_192730527
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:56 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ja, kraaien die zich in een grote groep bewegen, dat kan natuurlijk alleen door 5G komen :D
Het was een grapje :6
pi_192730532
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:58 schreef zoost het volgende:

[..]

Het was een grapje :6
Gebeurt vaker in Houston bljkbaar:


quote:
xenochrist15
2 maanden geleden
This is nothing new. I've lived here all of my life and this is not an abnormal scene outside of the grocery stores in west Houston. Hell, the h-mart off of Grand Parkway has placed speakers with sounds of birds of prey squawking on their light poles to ward off these birds.

3 jaar geleden:


4 jaar geleden:


En in 2009 waren de Counting Crows er ook al:

  dinsdag 21 april 2020 @ 12:12:34 #273
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_192730771
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat heb je er dan voor last van, die ene keer dat je ze ziet wanneer ze gelanceerd worden? Verder is de enige satelliet die je een beetje duidelijk kan zien met het bloge oog het ISS, en dat lijkt me nou niet echt je uitzicht verzieken. Snap het oprecht niet wat iemand hier voor last van kan hebben of de reden van bezwaar - het vervuilt niets, zelfs je uitzicht niet.
https://www.quest.nl/tech(...)hemel-1-satellieten/
pi_192730801
quote:
Dat is een uitleg van wat je ziet maar niet van wat je probleem met satellieten is.
pi_192730804
quote:
Ik weet hoeveel satellieten er rondsuizen, maar toch bedankt. Het doet vrijwel niets aan je uitzicht af verder. Enkel het ISS is duidelijk te zien, als je 'm al kan zien, en daar heb je last van?
pi_192730864
En hoezo heb je dan last van zo'n lichtpuntje, en waarom is het belangrijker dat jouw uitzicht schoon blijft van dat ene lichtpuntje die je bijna niet kan zien en echt op moet letten, ten opzichte van de voordelen die het biedt?
pi_192730904
Omdat de lancering van Starlink eenmalig iemand z'n uitzicht "verneukt", en dat lijkt me een héél groot woord voor een paar lichtjes op een rij, moeten we boos worden op Elon Musk en het hele gedoe maar laten. 8)7
  dinsdag 21 april 2020 @ 12:22:51 #278
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_192730967
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 12:14 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik weet hoeveel satellieten er rondsuizen, maar toch bedankt. Het doet vrijwel niets aan je uitzicht af verder. Enkel het ISS is duidelijk te zien, als je 'm al kan zien, en daar heb je last van?
Je opmerking dat je ze niet ziet is dus al complete onzin.
pi_192730987
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 12:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je opmerking dat je ze niet ziet is dus al complete onzin.
Geef eens antwoord want je praat er compleet omheen. Ik heb nooit gezegd dat je ze niet ziet.
pi_192731128
Je bent boos op Elon Musk omdat je tijdens de lancering z'n satellieten kan zien, kom op leg eens uit waarom en waarom die enorme verneuking van je uitzicht opweegt tegen het belang van die lancering zelf.
pi_192731203
Overigens is Starlink (het systeem dat met de raketten van SpaceX wordt uitgerold) geen onderdeel van 5G. Wel een concurrent, al zal het voornamelijk ingezet worden voor locaties waar juist nu geen of slechte internet dekking is. Op zee bijvoorbeeld, met Starlink kan je ook midden op zee prima op FOK! rondhangen.
pi_192731252
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 12:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
Overigens is Starlink (het systeem dat met de raketten van SpaceX wordt uitgerold) geen onderdeel van 5G. Wel een concurrent, al zal het voornamelijk ingezet worden voor locaties waar juist nu geen of slechte internet dekking is. Op zee bijvoorbeeld, met Starlink kan je ook midden op zee prima op FOK! rondhangen.
En die andere satellietdiscussie hebben we hier ook al gehad, maar ik heb zo'n idee dat mensen de oogkleppen op hebben en hij gewoon weer voorbij gaat komen. Intussen nog steeds nergens antwoord op, niet eens waarom het erg zou zijn dat je een lichtje in de lucht ziet.
pi_192731296
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 12:36 schreef illusions het volgende:

[..]

En die andere satellietdiscussie hebben we hier ook al gehad, maar ik heb zo'n idee dat mensen de oogkleppen op hebben en hij gewoon weer voorbij gaat komen. Intussen nog steeds nergens antwoord op, niet eens waarom het erg zou zijn dat je een lichtje in de lucht ziet.
Naja, voor de sterrenwacht is het wel vervelend. De Hubble en James Webb telescopen hebben er gelukkig geen last van.
pi_192731309
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 12:38 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Naja, voor de sterrenwacht is het wel vervelend. De Hubble en James Webb telescopen hebben er gelukkig geen last van.
Voor ootje's ogen ook, die hebben er kennelijk last van. :P Waarom, weten we nog niet.
  dinsdag 21 april 2020 @ 13:00:22 #285
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_192731658
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 12:30 schreef illusions het volgende:
Je bent boos op Elon Musk omdat je tijdens de lancering z'n satellieten kan zien, kom op leg eens uit waarom en waarom die enorme verneuking van je uitzicht opweegt tegen het belang van die lancering zelf.
5000 stuks, waarvan de helft het niet eens meer doet. hetzelfde als de plastic soep goedpraten.

Het belang van nog meer van die shit? Leg dat maar eens uit.
pi_192731696
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

5000 stuks, waarvan de helft het niet eens meer doet. hetzelfde als de plastic soep goedpraten.

Het belang van nog meer van die shit? Leg dat maar eens uit.
Je ziet ze niet allemaal hoor, je ziet er amper eentje.

Het is in de ruimte, het doet niemand kwaad, het vervuilt helemaal niets. Er zijn hele planeten vol met stoffen die als ze in de zee liggen, vervuiling zouden zijn, maar in de ruimte is dat het niet.

Wat is je punt nou precies? Waarom zijn satellieten bezwaarlijk?
pi_192731698
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

5000 stuks, waarvan de helft het niet eens meer doet. hetzelfde als de plastic soep goedpraten.
Zover ik weet hebben de vissen er geen last van.

En ze verbranden wel weer in de dampkring aangezien ze langzaam terugvallen door de aantrekkingskracht van de aarde.

quote:
Het belang van nog meer van die shit? Leg dat maar eens uit.
quote:
Starlink is een satellietnetwerk in opbouw van het Amerikaanse ruimtevaartbedrijf SpaceX voor het aanbieden van internettoegang. Door duizenden satellieten in een lage aardbaan te plaatsen hoopt het bedrijf wereldwijd breedbandinternet te kunnen leveren, tegen een prijs die vergelijkbaar is met huidige (bekabelde) internetverbindingen. De gebruiker heeft hiervoor een antenne nodig die “zo groot als een pizzadoos” is.

Een van de doelen van Starlink is volgens SpaceX’ directeur Elon Musk het verdienen van geld om de ontwikkeling van SpaceX marsraket Starship en aanverwante missies mee te financieren. Er zijn vergunningen voor het operationeel netwerk met tot 12.000 satellieten en SpaceX vroeg in oktober 2019 een vergunning voor een uitbreiding met nog eens 30.000 satellieten aan.[1] Na twee lanceringen met ieder 60 satellieten was Starlink in januari 2020 gemeten naar het aantal satellieten reeds het grootste satellietnetwerk ter wereld.

Elon Musk wil met Starlink drie tot vier procent van de internetmarkt bedienen. Het netwerk richt zich op het platteland waar geen hoogwaardig internet is en 5G-techniek onaantrekkelijk is vanwege de afstanden. Hij richt zich niet op stedelijke gebieden; een satellietnetwerk zou volgens hem nooit genoeg bandbreedte voor een dichtbevolkt gebied kunnen leveren.
  dinsdag 21 april 2020 @ 13:04:23 #288
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_192731735
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Je ziet ze niet allemaal hoor, je ziet er amper eentje.

Het is in de ruimte, het doet niemand kwaad, het vervuilt helemaal niets. Er zijn hele planeten vol met stoffen die als ze in de zee liggen, vervuiling zouden zijn, maar in de ruimte is dat het niet.

Wat is je punt nou precies? Waarom zijn satellieten bezwaarlijk?
Wat kun je met satellieten?
pi_192731787
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat kun je met satellieten?
Waarom geef je nooit antwoord?

Je kunt heel veel met satellieten, of denk je dat ze er voor de sier hangen? Je kunt ermee TV kijken, internetten, communiceren, bepalen waar je bent op aarde, de mogelijkheden zijn vrijwel eindeloos en het vervuilt helemaal niets, maar toch heb je er een of ander bezwaar tegen waardoor je zelfs boos bent op Elon Musk, en al 10+ posts lang ontwijkt te zeggen waarom? Waarom?
pi_192731811
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat kun je met satellieten?
Je hebt:
- weersatellieten (of andere meetwerk van luchtlagen en luchtvervuiling / spectrummeting)
- navigatiesatellieten
- communicatiesatellieten
- ruimtetelescopen
- tv-satellieten
- internet satellieten
- ruimtestation
- foto satellieten
- spionage satellieten
- en dan nog heel veel diverse projecten, bijvoorbeeld om de diepte van oceanen te meten
pi_192731833
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:09 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je hebt:
- weersatellieten (of andere meetwerk van luchtlagen en luchtvervuiling / spectrummeting)
- navigatiesatellieten
- communicatiesatellieten
- ruimtetelescopen
- tv-satellieten
- internet satellieten
- ruimtestation
- foto satellieten
- spionage satellieten
- en dan nog heel veel diverse projecten, bijvoorbeeld om de diepte van oceanen te meten
Kortom, prachtige stukjes technologie die letterlijk niemand kwaad doen noch iets vervuilen. ^O^ Daarom vraag ik me af waarom iemand boos op Musk kan zijn, ik denk dat je dat alleen bent als je het niet helemaal begrijpt.
pi_192732025
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Kortom, prachtige stukjes technologie die letterlijk niemand kwaad doen noch iets vervuilen. ^O^ Daarom vraag ik me af waarom iemand boos op Musk kan zijn, ik denk dat je dat alleen bent als je het niet helemaal begrijpt.
Voordeel is dan wel weer dat je deze discussie nooit met Tingo zal hebben, die gelooft niet in het bestaan van satellieten dus dan kunnen ze ook je uitzicht niet verpesten.
pi_192732053
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Voordeel is dan wel weer dat je deze discussie nooit met Tingo zal hebben, die gelooft niet in het bestaan van satellieten dus dan kunnen ze ook je uitzicht niet verpesten.
_O-

Dat zal wat worden morgen. Ik heb zo'n idee dat hij om één of andere reden niet in staat gaat zijn om morgenavond rond de klok van 10 naar buiten te kijken.
pi_192732092
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:20 schreef illusions het volgende:

[..]

_O-

Dat zal wat worden morgen. Ik heb zo'n idee dat hij om één of andere reden niet in staat gaat zijn om morgenavond rond de klok van 10 naar buiten te kijken.
"Seeing some man made stipjes in the sky, laserbeam fakery het is!".
pi_192732120
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:22 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

"Seeing some man made stipjes in the sky, it's laserbeam fakery!".
Wel benieuwd hoe de space deniers dat gaan uitleggen hoor, maar dat is weer een ander onderwerp.
pi_192732145
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:23 schreef illusions het volgende:

[..]

Wel benieuwd hoe de space deniers dat gaan uitleggen hoor, maar dat is weer een ander onderwerp.
Luchtballonnen die in een perfect voorspelbare koers in 1,5 uur de aarde rondvliegen.
Dat was zijn laatste verklaring voor satellieten.
pi_192732216
En al die tijd hebben we nog nergens antwoord op gekregen. :'(
  dinsdag 21 april 2020 @ 13:33:35 #298
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_192732327
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom geef je nooit antwoord?

Je kunt heel veel met satellieten, of denk je dat ze er voor de sier hangen? Je kunt ermee TV kijken, internetten, communiceren, bepalen waar je bent op aarde, de mogelijkheden zijn vrijwel eindeloos en het vervuilt helemaal niets, maar toch heb je er een of ander bezwaar tegen waardoor je zelfs boos bent op Elon Musk, en al 10+ posts lang ontwijkt te zeggen waarom? Waarom?
Dus zonder dat we daar überhaupt wat over te vertellen hebben, worden we gewoon gemonitord. Niet door een klein aantal van die dingen maar een hoop.

Niet door een gekozen regering maar door bedrijven. En volgens jou moet ik daar blij van worden...
pi_192732374
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dus zonder dat we daar überhaupt wat over te vertellen hebben, worden we gewoon gemonitord.

Niet door een klein aantal van die dingen maar een hoop.

Niet door een gekozen regering maar door bedrijven. En volgens jou moet ik daar blij van worden...
Hoe kom je erbij dat je gemonitord wordt door die Starlink satellieten? Onderbouw dat eens?

Je kan alleen communiceren met die satellieten als je er een geschikte antenne + transceiver en een abonnement bij hebt. En zelfs dan is het niet meer dan een internetprovider.
Ziggo of KPN kunnen hetzelfde zien.
pi_192732382
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dus zonder dat we daar überhaupt wat over te vertellen hebben, worden we gewoon gemonitord. Niet door een klein aantal van die dingen maar een hoop.

Niet door een gekozen regering maar door bedrijven. En volgens jou moet ik daar blij van worden...
Waar heb je het NOU weer over?

Je was boos op Elon Musk toch? Dat zijn je eigen woorden. Die monitort helemaal niemand met satellieten.

Overigens kost het meer dan jij in een jaar verdient om zo'n satelliet op jou te richten en je in de gaten te houden, dus het lijkt me sterk dat de bij de CIA denken "laten we 'm op ootje richten" maar daar ging het niet over.

Weer succesvol een antwoord ontweken. ^O^
pi_192732416
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:36 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat je gemonitord wordt door die Starlink satellieten? Onderbouw dat eens?

Je kan alleen communiceren met die satellieten als je er een geschikte antenne + transceiver en een abonnement bij hebt. En zelfs dan is het niet meer dan een internetprovider.
Ziggo of KPN kunnen hetzelfde zien.
Kwestie van SSL en VPN gebruiken en je provider kan ook niets meer zien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')