quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:19 schreef Scuidward het volgende:
Het is een applicatie, blijkbaar patent aangevraagd door Microsoft, maar nergens lees ik 5G.
Ik leg zelf eigenlijk dat verband...grotendeels vanwege de PR campagne Van Bill Hates in de mainstream media.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:23 schreef 2dope het volgende:
Toon het verband dan eens aan met de vele 5G-applicaties? Jij beweert immers.
Het schiet niet echt op om een verband te suggereren en vervolgens mensen te gaan vragen dit te ontkrachten. Het patent rept volgens mij nergens over 5G, maar wellicht kun jij uitleggen aan de mensen hier hoe 5G dergelijke informatie kan uitlezen? Volgens het patent wordt er gebruikgemaakt van fMRI, EEG en NIRS.
Dit is overigens niet nieuw: https://news.bitcoin.com/(...)cies-with-body-heat/
Dat zijn natuurlijk gewoon definities. Kan je anders niet even copy-pasten wat je zorgen baart bij dit specifieke patent?quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:02 schreef MidiMan het volgende:
De woorden certificate,global vaccination en digital ID zijn bv al meerdere malen ter sprake gekomen.
Zoveel informatie bevat de link niet...quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:32 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk gewoon definities. Kan je anders niet even copy-pasten wat je zorgen baart bij dit specifieke patent?
Zoveel informatie bevat die link anders wel wanneer je hem daadwerkelijk bestudeerd.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:36 schreef MidiMan het volgende:
[..]
Zoveel informatie bevat de link niet...
Het zou je of niet moeten laten nadenken of wel.
Thats it.
Het nummer is ook minstens 'opmerkelijk' te noemen.
2020 060606
De mensen hier proberen jou niet te ridiculiseren maar iedereen vraagt om sluitend bewijs voor de enorme claim die jij neerlegt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:02 schreef MidiMan het volgende:
[..]
[..]
Ik leg zelf eigenlijk dat verband...grotendeels vanwege de PR campagne Van Bill Hates in de mainstream media.
De woorden certificate,global vaccination en digital ID zijn bv al meerdere malen ter sprake gekomen.
In de aluhoedjes wereld gaat het ook vooral om de dotjes te proberen te connecten..de gevestigde orde gaat je dat natuurlijk niet allemaal uitleggen...
Google censureert het hele anti 5G gebeuren, dus websites als Fok hebben ook zo'n 'please follow the narrative' brief gekregen.
Ik bedoel mods hier gaan 'full force' tegen alles en iedereen in die een tegengeluid geeft.
Rediculiseren is de gebruikelijke wijze.
Interessant!quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:36 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zoveel informatie bevat die link anders wel wanneer je hem daadwerkelijk bestudeerd.
https://patentscope.wipo.(...)6&tab=PCTDESCRIPTION
Vooral omdat wij electriciteit uitzenden bij gedachtes, e moties...quote:Some exemplary embodiments of the present disclosure may use human body activity associated with a task provided to a user as a solution to“mining” challenges in cryptocurrency systems. For example, a brain wave or body heat emitted from the user when the user performs the task provided by an information or service provider, such as viewing advertisement or using certain internet services, can be used in the mining process.
5G komt van een paal naar je device. En eventueel van device weer naar paal.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:52 schreef MidiMan het volgende:
[..]
Interessant!
[..]
Vooral omdat wij electriciteit uitzenden bij gedachtes, e moties...
Kom ik toch weer bij 5G.
En natuurlijk kan ik dat niet bewijzen, de tijd zal het ons leren.
Use your fucking imagination...quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:47 schreef wimschim het volgende:
[..]
De mensen hier proberen jou niet te ridiculiseren maar iedereen vraagt om sluitend bewijs voor de enorme claim die jij neerlegt.
Grote claims vragen om een goed bewijs en tot op heden kom jij enkel met jouw eigen ideeen aanzetten.
Gisteren heb ik jou nog gevraagd waarom jij Robert Kennedy geloofd boven de honderden, zo niet duizenden mensen die het tegenovergestelde beweren. Jouw antwoord hierop was "Robert Kennedy is een expert omdat zijn familie is uitgemoord.Hopelijk snap je dat niemand dit als een goed antwoord ziet en niemand kan iets met dit antwoord.
Nogmaals, jij komt met een enorme claim en de bewijslast ligt volledig bij jou. Deze ligt niet bij mij om jouw ongelijk aan te tonen.
Ik ga de vraag van 2dope herhalen in de hoop een antwoord te krijgen en de discussie op gang te krijgen : Toon het verband dan eens aan met de vele 5G-applicaties?
Ok, u heeft dus geen idee hoe 5G werkt, u heeft dus geen idee hoe de wereld er daadwerkelijk uit ziet. Het enige wat u dus heeft is uw eigen geloof in hoe dingen behoren te werken en hier zit u compleet naast. Blijkbaar is Mavo niveau natuurkunde al te hoog voor u gegrepen. Dat is jammer want je bent hier wel bezig om jouw ongefundeerde onzin op een forum uit te spugen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:56 schreef MidiMan het volgende:
[..]
Use your fucking imagination...
(excuse my french)
Ik ben van school gegaan op mijn 15e om te gaan werken en ben sinds 2006 een professionele muzikant...dus ja, ik mis veel van de indoctrinatie.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:01 schreef wimschim het volgende:
[..]
Ok, u heeft dus geen idee hoe 5G werkt, u heeft dus geen idee hoe de wereld er daadwerkelijk uit ziet. Het enige wat u dus heeft is uw eigen geloof in hoe dingen behoren te werken en hier zit u compleet naast. Blijkbaar is Mavo niveau natuurkunde al te hoog voor u gegrepen. Dat is jammer want je bent hier wel bezig om jouw ongefundeerde onzin op een forum uit te spugen.
Ik vind het erg triest dat je deze beweringen blijft doen zonder ook maar enige vorm van kennis betreffende het onderwerp.
En om je verder te feliciteren. 5g gaat eraan komen, het hele land gaat er mee volgezet worden en over 5 jaar heb jij nergens maar dan ook nergens last van. Hopelijk ga je dan eens doorkrijgen hoe simplistisch jouw conspiracytheorien eigenlijk zijn. Maar gelukkig kun je dan nog altijd doorgaan naar de Flat-earth mensen, die zoeken altijd nog goedgelovige mensen zoals jij!
Nogmaal wil ik je een kans geven tot discussie : Toon het verband dan eens aan met de vele 5G-applicaties?
Nee, ik zal dit topic blijven volgen en ik zal je blijven wijzen op onzinnige verhalen zonder enig vorm van bewijs. Zoiets heet discusseren maar zo te horen heb jij liever niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:16 schreef MidiMan het volgende:
[..]
Ik ben van school gegaan op mijn 15e om te gaan werken en ben sinds 2006 een professionele muzikant...dus ja, ik mis veel van de indoctrinatie.
Verder beweer ik hier helemaal niks, ik vraag om een vraag beantwoord te krijgen...niet de zaken gaan omdraaien.
Niemand kan mij verhinderen hoe ik zaken bekijk...
Wat ik voel bij figuren zoals jij, is angst, ik zie het aan hoe je praat en je denigrerende manier van schrijven, het rediculiseren en over flat earth gaan beginnen.
Whatever man.
Allemaal prima, ik durf alle kanten op te denken zonder een limiet te hebben...gewoon omdat het kan.
Als je je zo stoort aan me, fuck dan gewoon een end op.
God, geef het op man...jij wint!quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:23 schreef wimschim het volgende:
[..]
Nee, ik zal dit topic blijven volgen en ik zal je blijven wijzen op onzinnige verhalen zonder enig vorm van bewijs. Zoiets heet discusseren maar zo te horen heb jij liever niet.
Uiteraard mag je mij bang noemen maar ik zie dit meer als de ketel die de pot verwijt. Ik heb namelijk nul angst voor technologie, omdat ik snap hoe het werkt en ik snap wat wij te vrezen hebben van deze technologieen (niets maar dan ook helemaal niets).
Ik ridiculiseer jou niet, Ik geef enkel aan dat jij Robert Kennedy als jouw natuurkundige inzet en voor mij heeft deze vent nul komma nul geloofwaardigheid. Waarom denk je dat ik jouw belachelijk maak als ik jouw eigen woorden herhaal?
Om jouw vraag te beantwoorden, het patent wat jij geeft in jouw startpost heeft niets te maken met 5G, heeft niets te maken met de hele wereld in de "Matrix" krijgen als batterijen. Het is gewoon een patent over cryptocurrency en niets meer dan dat. 5G wordt niets eens genoemd in het patent.
Maar goed, leg jij dan eens uit, waarom ben jij zo bang voor dit patent. Wat zegt dit patent volgens jou dan precies?
Het gaat hier niet om winnen of verliezen. Of heb jij het idee dat dit een wedstrijd is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |