idioten.quote:Opnieuw branden in zendmasten, nu in Almere
Bij twee zendmasten voor telecommunicatie in Almere Haven heeft gisteravond brand gewoed. Een woordvoerder van de brandweer zei tegen Omroep Flevoland dat het kleine branden waren die snel geblust konden worden.
Hoe groot de schade is en om wat voor zendmasten het gaat, is niet bekend. De politie doet onderzoek op de locaties bij Sportpark de Marken en de Sluiskade. Of sprake is van brandstichting is nog onduidelijk, zei een politiewoordvoerder.
De laatste tijd worden geregeld branden gesticht bij zendmasten omdat de nieuwe zend-technologie 5G op de sociale media in verband wordt gebracht met de uitbraak van corona. De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid noemde de sabotage van de masten "een zorgelijke ontwikkeling".
Levensgevaarlijk
Minister Grapperhaus van Justitie en Veiligheid sprak vorige week van "een aanval op onze hulpdiensten en daarmee onze samenleving". Hij noemde het levensgevaarlijk dat zendmasten in brand worden gestoken omdat die "vitaal" zijn voor de hulpdiensten.
De daders "spelen met levens" en kunnen dan ook "vrij forse" gevangenisstraffen verwachten, zei de bewindsman eerder.
nja misschien wouden ze de firewall van 5G testenquote:Op zondag 12 april 2020 17:10 schreef BroesWillems het volgende:
Tot nu toe, konden we er nog om lachen. Je moet toch wel heel ver heen zijn als je zo'n mast in de fik zet.
Randebielen, niet alleen boete maar gewoon geen internet meer, perma ban van mobiel en thuis internet..quote:
Ze houden er ook belachelijke ideeën op na, en ja sommige gaan zo ver dat ze denken dat 5g het virus verspreid of veroorzaakt.quote:Op donderdag 16 april 2020 19:36 schreef controlaltdelete het volgende:
De strijd tegen 5G wordt grimmiger
In allerlei landen worden 5G-antennes in brand gestoken. Deze wanhopige uitingen van verzet staan niet op zichzelf. In hoeverre zijn de zorgen om 5G-straling terecht? Welke invloed heeft 5G in de corona-pandemie? Misschien is het tijd dat overheden en telecombedrijven de zorgen serieus gaan nemen.
Terechte zorgen gedenigreerd tot ‘complottheorie’
Daarnaast grijpen de mainstream media de gelegenheid aan om de propaganda te verspreiden dat 5G veilig is en pretenderen dat actievoerders er belachelijke ideeën op na houden. Men benadrukt het feit dat in een straal van enkele kilometers rond een vernietigde mast het noodnummer 112 niet meer gebeld kon worden. Zo schrijft de NOS bovendien dat “complottheorieën over de invloed van 5G op de verspreiding van het coronavirus” de oorzaak zijn. Om dit vervolgens door ‘experts’ af te doen als “klinkklare onzin” en te citeren: “Elektromagnetische velden kunnen geen virussen verspreiden.”
Daarmee ontstaat bij de niet goed geïnformeerde lezer de beeldvorming dat actievoerders tegen 5G denken dat het coronavirus door 5G-antennes of elektromagnetische straling wordt verspreid. Dat is een valse weergave van zaken omdat naar mijn weten 5G-critici dat nooit beweerd hebben.
Worden goede punten aangehaald in dit artikel. De media is (weer) lekker bezig.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:56 schreef MidiMan het volgende:
Nadat ik wat reacties op de frontpage had gedaan omtrent dit topic, werd ik natuurlijk meteen uitgemaakt voor aluhoedje, users die je vertellen dat je van een gebouw moet springen, aan een 5G mast moet likken...etc etc, kortom je kent het wel, hoe het gross op Fok zich verankerd heeft in het mainstream narratief.
1 van de users zei dat ik op bnw thuis hoorde, ik had er eigenlijk nog niet van gehoord...
dus hier ben ik!
Kijk even mee naar de link die ik net toegezonden kreeg en vertel mij maar dat dit niets met 1 van de vele 5G applicaties te maken heeft.
https://patentscope.wipo.(...)060606&tab=PCTBIBLIO
Groet Midi
Dat is ook niet gek, als je zulke uitspraken zonder verdere onderbouwing als facebook gebruikt:quote:Op donderdag 16 april 2020 19:36 schreef controlaltdelete het volgende:
De strijd tegen 5G wordt grimmiger
In allerlei landen worden 5G-antennes in brand gestoken. Deze wanhopige uitingen van verzet staan niet op zichzelf. In hoeverre zijn de zorgen om 5G-straling terecht? Welke invloed heeft 5G in de corona-pandemie? Misschien is het tijd dat overheden en telecombedrijven de zorgen serieus gaan nemen.
Terechte zorgen gedenigreerd tot ‘complottheorie’
Dat word wel beweerd.quote:
Daarnaast grijpen de mainstream media de gelegenheid aan om de propaganda te verspreiden dat 5G veilig is en pretenderen dat actievoerders er belachelijke ideeën op na houden. Men benadrukt het feit dat in een straal van enkele kilometers rond een vernietigde mast het noodnummer 112 niet meer gebeld kon worden. Zo schrijft de NOS bovendien dat “complottheorieën over de invloed van 5G op de verspreiding van het coronavirus” de oorzaak zijn. Om dit vervolgens door ‘experts’ af te doen als “klinkklare onzin” en te citeren: “Elektromagnetische velden kunnen geen virussen verspreiden.”
Daarmee ontstaat bij de niet goed geïnformeerde lezer de beeldvorming dat actievoerders tegen 5G denken dat het coronavirus door 5G-antennes of elektromagnetische straling wordt verspreid. Dat is een valse weergave van zaken omdat naar mijn weten 5G-critici dat nooit beweerd hebben.
Worden goede punten aangehaald in dit artikel. De media is (weer) lekker bezig.
Dat heb ik ook niet beweerd, dat maak je er zelf van.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja joh iedereen die zich zorgen over 5G maakt is een terroristische brandstichter en denken allemaal hetzelfde zoals die pipo in dat filmpje.
Ik quote niets uit het Geenstijl artikel, gaat mij om de uitspraken die die man doet. In het artikel die jij plaatste deden ze een uitspraak dat door deze man ontkracht word.quote:Rot op met je hetze campagne en GeenStijl, meer woorden maak ik er niet aan vuil.
Waarom ben je tegen 5G?quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben totaal niet geïnteresseerd in de uitspraken van de man net alsof zo'n joker voor al die mensen praat die zich zorgen maken over 5G. Mooi staaltje van riooljournalistiek maar goed, GS komt van de Televaag dat zegt genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door theguyver op 17-04-2020 18:15:39 (Extra info.) ]Er staat nog een vraag voor u open!!
Als je er pal onder zit heb je nagenoeg niks aan hele 5G niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik zie die link niet met 5g en Corona.
In Rotterdam stond er zo’n zender op het appartement van een kennis. Zijn slaapkamer zit er pal onder dus ligt met zijn neus ongeveer drie meter van dat ding.
Die vond dat echt niet tof, is al twee jaar bezig om dat ding weg te krijgen.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waarom ben je tegen 5G?
Als ik vragen mag?
En je weet dat een trijkijzer gevaarlijker is???Strijken doe ik nooit. Ik ben niet overtuigd door onze overheid en hun mannetjes die beweren dat het veilig is, zeker niet na de opmerking van Mona staatssecretaris EZK jl in haar pleidooi voor 5G dat het ingezet kan worden tbv crowd control, eng mens en een akelig idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al zou het zo safe zijn als ze ons willen laten geloven dan vind ik het totaal geen verfraaiing van de woonomgeving verre van dat, in mijn woonplaats worden zo rond de 2000 masten geplaatst las ik laatst. Daarom alleen all hoeft het voor mij niet.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
Ja, als het een rugslaper is ligt die er met zijn neus recht onder.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als je er pal onder zit heb je nagenoeg niks aan hele 5G niet.
Dan bedoel ik echt recht er onder hé.
Ja en iedereen die niet mee gaat met wat youtubecomments zeggen zijn slaafse msm volgersquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja joh iedereen die zich zorgen over 5G maakt is een terroristische brandstichter en denken allemaal hetzelfde zoals die pipo in dat filmpje. Rot op met je hetze campagne en GeenStijl, meer woorden maak ik er niet aan vuil.
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik lees het wel weer want ik ben strijken!
Yup, zoiets zal zij inderdaad gezegd hebben. Gelukkig is zij van economische zaken en niet van natuurkundige zaken.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Strijken doe ik nooit. Ik ben niet overtuigd door onze overheid en hun mannetjes die beweren dat het veilig is, zeker niet na de opmerking van Mona staatssecretaris EZK jl in haar pleidooi voor 5G dat het ingezet kan worden tbv crowd control, eng mens en een akelig idee.
Al zou het zo safe zijn als ze ons willen laten geloven dan vind ik het totaal geen verfraaiing van de woonomgeving verre van dat, in mijn woonplaats worden zo rond de 2000 masten geplaatst las ik laatst. Daarom alleen all hoeft het voor mij niet.
Je weet dat 5g gewoon niet anders is als een upgrade op 4g en dat het crowd controll gebeuren ( wat het ook moge inhouden) dan allang kan, internet op je telefoon en GPS, dus dat 5G staat er totaal los van.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Strijken doe ik nooit. Ik ben niet overtuigd door onze overheid en hun mannetjes die beweren dat het veilig is, zeker niet na de opmerking van Mona staatssecretaris EZK jl in haar pleidooi voor 5G dat het ingezet kan worden tbv crowd control, eng mens en een akelig idee.
Al zou het zo safe zijn als ze ons willen laten geloven dan vind ik het totaal geen verfraaiing van de woonomgeving verre van dat, in mijn woonplaats worden zo rond de 2000 masten geplaatst las ik laatst. Daarom alleen all hoeft het voor mij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |