abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192583074
Tot nu toe, konden we er nog om lachen. Je moet toch wel heel ver heen zijn als je zo'n mast in de fik zet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2020 17:23:36 ]
pi_192608239
https://nos.nl/artikel/23(...)en-nu-in-almere.html

quote:
Opnieuw branden in zendmasten, nu in Almere
Bij twee zendmasten voor telecommunicatie in Almere Haven heeft gisteravond brand gewoed. Een woordvoerder van de brandweer zei tegen Omroep Flevoland dat het kleine branden waren die snel geblust konden worden.

Hoe groot de schade is en om wat voor zendmasten het gaat, is niet bekend. De politie doet onderzoek op de locaties bij Sportpark de Marken en de Sluiskade. Of sprake is van brandstichting is nog onduidelijk, zei een politiewoordvoerder.

De laatste tijd worden geregeld branden gesticht bij zendmasten omdat de nieuwe zend-technologie 5G op de sociale media in verband wordt gebracht met de uitbraak van corona. De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid noemde de sabotage van de masten "een zorgelijke ontwikkeling".

Levensgevaarlijk
Minister Grapperhaus van Justitie en Veiligheid sprak vorige week van "een aanval op onze hulpdiensten en daarmee onze samenleving". Hij noemde het levensgevaarlijk dat zendmasten in brand worden gestoken omdat die "vitaal" zijn voor de hulpdiensten.

De daders "spelen met levens" en kunnen dan ook "vrij forse" gevangenisstraffen verwachten, zei de bewindsman eerder.
idioten.
  dinsdag 14 april 2020 @ 08:58:02 #103
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192608307
quote:
13s.gif Op zondag 12 april 2020 17:10 schreef BroesWillems het volgende:
Tot nu toe, konden we er nog om lachen. Je moet toch wel heel ver heen zijn als je zo'n mast in de fik zet.
nja misschien wouden ze de firewall van 5G testen _O-
Nee flauw, Ik raad degene aan die dat doen, om ook auto's in de brand te zetten die rijden op diesel benzine en gas, want die uitstoot is 100% schadelijk voor de gezondheid
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 14 april 2020 @ 09:13:11 #104
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192608485
mochten ze er achterkomen wie het zijn, gewoon verbannen van mobiel en normaal internet })
  dinsdag 14 april 2020 @ 17:49:55 #105
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192616714

De scimandan afl over 5g

Alleen de uitleg wat het is.
  woensdag 15 april 2020 @ 22:38:57 #107
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192639586
quote:
Randebielen, niet alleen boete maar gewoon geen internet meer, perma ban van mobiel en thuis internet..
Opbokken.
  donderdag 16 april 2020 @ 19:36:14 #108
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192653519
De strijd tegen 5G wordt grimmiger

In allerlei landen worden 5G-antennes in brand gestoken. Deze wanhopige uitingen van verzet staan niet op zichzelf. In hoeverre zijn de zorgen om 5G-straling terecht? Welke invloed heeft 5G in de corona-pandemie? Misschien is het tijd dat overheden en telecombedrijven de zorgen serieus gaan nemen.

Terechte zorgen gedenigreerd tot ‘complottheorie’

Daarnaast grijpen de mainstream media de gelegenheid aan om de propaganda te verspreiden dat 5G veilig is en pretenderen dat actievoerders er belachelijke ideeën op na houden. Men benadrukt het feit dat in een straal van enkele kilometers rond een vernietigde mast het noodnummer 112 niet meer gebeld kon worden. Zo schrijft de NOS bovendien dat “complottheorieën over de invloed van 5G op de verspreiding van het coronavirus” de oorzaak zijn. Om dit vervolgens door ‘experts’ af te doen als “klinkklare onzin” en te citeren: “Elektromagnetische velden kunnen geen virussen verspreiden.”

Daarmee ontstaat bij de niet goed geïnformeerde lezer de beeldvorming dat actievoerders tegen 5G denken dat het coronavirus door 5G-antennes of elektromagnetische straling wordt verspreid. Dat is een valse weergave van zaken omdat naar mijn weten 5G-critici dat nooit beweerd hebben.

Worden goede punten aangehaald in dit artikel. De media is (weer) lekker bezig.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 17 april 2020 @ 10:02:01 #109
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192661633
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 19:36 schreef controlaltdelete het volgende:

In allerlei landen worden 5G-antennes in brand gestoken. Deze wanhopige uitingen van verzet staan niet op zichzelf. In hoeverre zijn de zorgen om 5G-straling terecht? Welke invloed heeft 5G in de corona-pandemie? Misschien is het tijd dat overheden en telecombedrijven de zorgen serieus gaan nemen.

Daarnaast grijpen de mainstream media de gelegenheid aan om de propaganda te verspreiden dat 5G veilig is en pretenderen dat actievoerders er belachelijke ideeën op na houden. Men benadrukt het feit dat in een straal van enkele kilometers rond een vernietigde mast het noodnummer 112 niet meer gebeld kon worden. Zo schrijft de NOS bovendien dat “complottheorieën over de invloed van 5G op de verspreiding van het coronavirus” de oorzaak zijn. Om dit vervolgens door ‘experts’ af te doen als “klinkklare onzin” en te citeren: “Elektromagnetische velden kunnen geen virussen verspreiden.”

Daarmee ontstaat bij de niet goed geïnformeerde lezer de beeldvorming dat actievoerders tegen 5G denken dat het coronavirus door 5G-antennes of elektromagnetische straling wordt verspreid. Dat is een valse weergave van zaken omdat naar mijn weten 5G-critici dat nooit beweerd hebben.

Ze houden er ook belachelijke ideeën op na, en ja sommige gaan zo ver dat ze denken dat 5g het virus verspreid of veroorzaakt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator vrijdag 17 april 2020 @ 13:56:45 #110
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192665808
OP uit dit topic: BNW / Nee, van 5G krijg je GEEN Corona MAAR...
Topic op slot, omdat we al een 5G topic hebben en het ook al in andere topics aan bod komt.
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 april 2020 10:56 schreef MidiMan het volgende:
Nadat ik wat reacties op de frontpage had gedaan omtrent dit topic, werd ik natuurlijk meteen uitgemaakt voor aluhoedje, users die je vertellen dat je van een gebouw moet springen, aan een 5G mast moet likken...etc etc, kortom je kent het wel, hoe het gross op Fok zich verankerd heeft in het mainstream narratief.

1 van de users zei dat ik op bnw thuis hoorde, ik had er eigenlijk nog niet van gehoord...

dus hier ben ik!

Kijk even mee naar de link die ik net toegezonden kreeg en vertel mij maar dat dit niets met 1 van de vele 5G applicaties te maken heeft.

https://patentscope.wipo.(...)060606&tab=PCTBIBLIO

Groet Midi
A child is born with no state of mind.
pi_192667880
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 19:36 schreef controlaltdelete het volgende:

Dat is ook niet gek, als je zulke uitspraken zonder verdere onderbouwing als facebook gebruikt:

https://www.dumpert.nl/item/7893149_dfbaa65f

Ze zaaien angst en paniek, zonder enige onderbouwing. Als er als gevolg daar van terroristische acties worden uitgevoerd, ben je imo mede verantwoord.

quote:

Dat word wel beweerd.
https://www.geenstijl.nl/5152960/gelukkig-wel-respect-voor-de-doden/

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2020 15:55:46 ]
  vrijdag 17 april 2020 @ 16:10:21 #112
189978 controlaltdelete
pi_192668135
Ja joh iedereen die zich zorgen over 5G maakt is een terroristische brandstichter en denken allemaal hetzelfde zoals die pipo in dat filmpje. Rot op met je hetze campagne en GeenStijl, meer woorden maak ik er niet aan vuil.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192668199
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja joh iedereen die zich zorgen over 5G maakt is een terroristische brandstichter en denken allemaal hetzelfde zoals die pipo in dat filmpje.
Dat heb ik ook niet beweerd, dat maak je er zelf van.

quote:
Rot op met je hetze campagne en GeenStijl, meer woorden maak ik er niet aan vuil.
Ik quote niets uit het Geenstijl artikel, gaat mij om de uitspraken die die man doet. In het artikel die jij plaatste deden ze een uitspraak dat door deze man ontkracht word.
  vrijdag 17 april 2020 @ 16:24:09 #114
189978 controlaltdelete
pi_192668342
Ik ben totaal niet geïnteresseerd in de uitspraken van de man net alsof zo'n joker voor al die mensen praat die zich zorgen maken over 5G. Mooi staaltje van riooljournalistiek maar goed, GS komt van de Televaag dat zegt genoeg.
pi_192668408
Ohja, vergeten dat betrouwbare bronnen alleen van facebook en youtube comments kunnen komen.
  vrijdag 17 april 2020 @ 18:13:13 #116
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192670249
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben totaal niet geïnteresseerd in de uitspraken van de man net alsof zo'n joker voor al die mensen praat die zich zorgen maken over 5G. Mooi staaltje van riooljournalistiek maar goed, GS komt van de Televaag dat zegt genoeg.
Waarom ben je tegen 5G?
Als ik vragen mag?

En je weet dat een trijkijzer gevaarlijker is???

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 16% gewijzigd door theguyver op 17-04-2020 18:15:39 (Extra info.) ]
  vrijdag 17 april 2020 @ 18:37:10 #117
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_192670757
Ik zie die link niet met 5g en Corona.

In Rotterdam stond er zo’n zender op het appartement van een kennis. Zijn slaapkamer zit er pal onder dus ligt met zijn neus ongeveer drie meter van dat ding.

Die vond dat echt niet tof, is al twee jaar bezig om dat ding weg te krijgen.
  vrijdag 17 april 2020 @ 19:18:17 #118
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192671677
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 18:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik zie die link niet met 5g en Corona.

In Rotterdam stond er zo’n zender op het appartement van een kennis. Zijn slaapkamer zit er pal onder dus ligt met zijn neus ongeveer drie meter van dat ding.

Die vond dat echt niet tof, is al twee jaar bezig om dat ding weg te krijgen.
Als je er pal onder zit heb je nagenoeg niks aan hele 5G niet.
Dan bedoel ik echt recht er onder hé.
  vrijdag 17 april 2020 @ 19:31:21 #119
189978 controlaltdelete
pi_192671960
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 18:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Waarom ben je tegen 5G?
Als ik vragen mag?

En je weet dat een trijkijzer gevaarlijker is???

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strijken doe ik nooit. Ik ben niet overtuigd door onze overheid en hun mannetjes die beweren dat het veilig is, zeker niet na de opmerking van Mona staatssecretaris EZK jl in haar pleidooi voor 5G dat het ingezet kan worden tbv crowd control, eng mens en een akelig idee.

Al zou het zo safe zijn als ze ons willen laten geloven dan vind ik het totaal geen verfraaiing van de woonomgeving verre van dat, in mijn woonplaats worden zo rond de 2000 masten geplaatst las ik laatst. Daarom alleen all hoeft het voor mij niet.
  vrijdag 17 april 2020 @ 20:23:28 #120
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_192673156
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 19:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Als je er pal onder zit heb je nagenoeg niks aan hele 5G niet.
Dan bedoel ik echt recht er onder hé.
Ja, als het een rugslaper is ligt die er met zijn neus recht onder.

Hij is als de dood voor dat ding, maar wil het kopers wel laten weten. Ja die kiezen dan voor een andere.
pi_192673665
Je had eenzelfde beweging bij de opkomst van electriciteit. Ook allemaal van die gekkies die dachten dat hun hersenen, voor zover aanwezig, geroosterd werden. Ben benieuwd welke nieuwe uitvinding ze over 100 jaar gebruiken om hun slachtofferagenda te spekken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja joh iedereen die zich zorgen over 5G maakt is een terroristische brandstichter en denken allemaal hetzelfde zoals die pipo in dat filmpje. Rot op met je hetze campagne en GeenStijl, meer woorden maak ik er niet aan vuil.
Ja en iedereen die niet mee gaat met wat youtubecomments zeggen zijn slaafse msm volgers :z
Conscience do cost.
pi_192673771
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 19:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Strijken doe ik nooit.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:07 schreef controlaltdelete het volgende:

Ik lees het wel weer want ik ben strijken! :W
pi_192673914
quote:

[..]

Strijken doe ik nooit. Ik ben niet overtuigd door onze overheid en hun mannetjes die beweren dat het veilig is, zeker niet na de opmerking van Mona staatssecretaris EZK jl in haar pleidooi voor 5G dat het ingezet kan worden tbv crowd control, eng mens en een akelig idee.

Al zou het zo safe zijn als ze ons willen laten geloven dan vind ik het totaal geen verfraaiing van de woonomgeving verre van dat, in mijn woonplaats worden zo rond de 2000 masten geplaatst las ik laatst. Daarom alleen all hoeft het voor mij niet.
Yup, zoiets zal zij inderdaad gezegd hebben. Gelukkig is zij van economische zaken en niet van natuurkundige zaken.
De term "crowd control" heb ik vaker voorbij horen komen de laatste tijd maar ik kan mij hier helemaal niets bij voorstellen. Wat versta jij onder deze term?
Op Fok wordt niet netjes gediscusseerd dus flikker dit account maar weg!
  zondag 19 april 2020 @ 13:40:06 #124
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192698382
quote:

[..]

Je weet dat 5g gewoon niet anders is als een upgrade op 4g en dat het crowd controll gebeuren ( wat het ook moge inhouden) dan allang kan, internet op je telefoon en GPS, dus dat 5G staat er totaal los van.
  zondag 19 april 2020 @ 13:40:48 #125
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192698396
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 20:53 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

[..]

Ik was al aan het zoeken, daarom haalde ik een strijkijzer aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')