OK. I posted a simple, true anecdote and now am getting attacked as if I am a 5G zendmast terrorist-arsonist.quote:Op maandag 20 april 2020 20:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Taxus bessen, zie artikel in mijn post van 20:03.
Aww, would you like a lollipop to cheer you back up? You're mentioning dead birds around a mast, which has absolutely nothing to do with 5G, in a topic about 5G.quote:Op maandag 20 april 2020 20:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK. I posted a simple, true anecdote and now am getting attacked as if I am a 5G zendmast terrorist-arsonist.
Gasoline and a lighter, perhaps?quote:Back to the point: How do you go about setting a steel tower on fire?
Je hoeft niet de top van de mast te bereiken om schade aan te richten.quote:Op maandag 20 april 2020 20:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Back to the more important point: How do you go about setting a steel tower on fire?
How much petrol would you need do you think?quote:Op maandag 20 april 2020 20:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Aww, would you like a lollipop to cheer you back up? You're mentioning dead birds around a mast, which has absolutely nothing to do with 5G, in a topic about 5G.
[..]
Gasoline and a lighter, perhaps?
Niet zoveel, 5 liter zo te zien aan de jerrycan van die dader op de video.quote:Op maandag 20 april 2020 20:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
How much petrol would you need do you think?
Weet het niet man, ik zet niet zo vaak masten in de fik, jij zit dichter bij het vuur als we het over dat soort dingen hebben geloof ik.quote:Op maandag 20 april 2020 20:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
How much petrol would you need do you think?
quote:Op maandag 20 april 2020 15:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Van wie overigens denkt dat 5G schadelijk is, zou ik (om het wetenschappelijk te houden) wel graag horen welk van de gebruikte frequentiebanden schadelijk zijn.
Dan is er een discussie mogelijk.
"5G is schadelijk" is de hele techniek op 1 hoop gooien, net zoiets als zeggen als "paddenstoelen zijn giftig", terwijl ik toch echt dagelijks paddenstoelen eet.
Dus:
- welke frequentieband is gevaarlijk
- bij welk vermogen / veldsterkte
- bij welke blootstellingsduur
Je hebt een dode vogel gezien. Dat is wat je hebt meegemaakt. Alle andere dingen die je er wel/niet aan verbindt is bullshit.quote:Op maandag 20 april 2020 20:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee,maar 'n paar jaar geleden,rond zelfde tijd toen er grote zendmast daar in buurt geplaats was.
I'll trust what I actually witnessed, thank you very much. I don't fuckin care what you or your cohorts think.
Oh deze had ik niet gezien. Lijkt me ook 'n beetje overdrevend allemaal. Tis een of ander vandaal dus. I thought those crazy zendmast terrorists might've been cutting them down with plasma torches or something.quote:Op maandag 20 april 2020 20:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je hoeft niet de top van de mast te bereiken om schade aan te richten.
Stuurkast, bekabeling, kaput.
Maar inderdaad, benzine en een aansteker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik heb drie of vier dode vogels binnen 5 dagen in rondom hetzelfde plek gezien tijdens m'n wandeltjes heen en weer naar m'n werk.quote:Op maandag 20 april 2020 20:55 schreef The_End het volgende:
[..]
Je hebt een dode vogel gezien. Dat is wat je hebt meegemaakt. Alle andere dingen die je er wel/niet aan verbindt is bullshit.
quote:I'm on the fence with this as I don't know enough (and am not that interested) about either side of the argument right now. En ik wil m'n tijd niet aan 'n wandeltje op Distraction Street verspillen.
Either way – ik zou echt niet zo'n ding op m'n dak wil hebben.
Overigens wel gelachen om die "massive mimo" en "beamforming lasertechniek".quote:Op maandag 20 april 2020 19:07 schreef Tourniquet het volgende:
Ik had vandaag gewoon analoog fakenews in de brievenbus.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aha, je hebt 3 dode vogels gezien. Toen 5G masten nog niet bestonden.quote:Op maandag 20 april 2020 21:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee, ik heb drie of vier dode vogels binnen 5 dagen in rondom hetzelfde plek gezien tijdens m'n wandeltjes heen en weer naar m'n werk.
[..]
Ze zijn best rap met de beelden, doorgaans komen ze pas met opnamen van iets wat maanden geleden heeft plaatsgevonden. Die brandstichter is geen helder licht met zijn witte bovenkleding aan loop je best in the picture. Laten we hopen dat hij snel in de kraag wordt gevat,quote:Op maandag 20 april 2020 20:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh deze had ik niet gezien. Lijkt me ook 'n beetje overdrevend allemaal. Tis een of ander vandaal dus. I thought those crazy zendmast terrorists might've been cutting them down with plasma torches or something.
of 4. I didn't state it was a 5G zendmast or not.quote:Op maandag 20 april 2020 21:08 schreef illusions het volgende:
[..]
Aha, je hebt 3 dode vogels gezien. Toen 5G masten nog niet bestonden.
Je hebt altijd zoveel in te brengen qua bewijs.
Zodra iemand zo ver komt om die vraag aan zichzelf te stellen, zijn ze al niet meer zo achterlijk om te denken dat 5G "straling" schadelijk is.quote:Op maandag 20 april 2020 20:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Al met al lopen we weer met randzaken om de feiten heen te huppelen en zijn we weer afgeleid van waar het om draait:
[..]
Je zei inderdaad niet dat het geen 5G zendmast was, maar we kunnen aannemen dat het niet zo is.quote:Op maandag 20 april 2020 21:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
of 4. I didn't state it was a 5G zendmast or not.
Belligerence - probably also a sociopathic trait.
Misschien dat 'n goede VVE misschien kunnen wat over doen?quote:Op maandag 20 april 2020 14:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee eigenaar van het gebouw niet, das een vve. Die is pas opgericht nadat die eerste zendmast geplaatst was.
Ja, nu je het zegt. Meestal gaat daar maanden overheen. Zelfs bij brute roofovervallen en liquidaties kun je maanden op de beelden wachten.quote:Op maandag 20 april 2020 21:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ze zijn best rap met de beelden, doorgaans komen ze pas met opnamen van iets wat maanden geleden heeft plaatsgevonden. Die brandstichter is geen helder licht met zijn witte bovenkleding aan loop je best in the picture. Laten we hopen dat hij snel in de kraag wordt gevat,
Klopt, ze willen de daders snel pakken omdat dit verschijnsel van brandstichtingen zich nogal als een virus verspreidt.quote:Op maandag 20 april 2020 21:21 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt. Meestal gaat daar maanden overheen. Zelfs bij brute roofovervallen en liquidaties kun je maanden op de beelden wachten.
Oh dus 'n beetje meer : ze zoeken maar wat of zo....quote:Op maandag 20 april 2020 21:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ze zijn best rap met de beelden, doorgaans komen ze pas met opnamen van iets wat maanden geleden heeft plaatsgevonden. Die brandstichter is geen helder licht met zijn witte bovenkleding aan loop je best in the picture. Laten we hopen dat hij snel in de kraag wordt gevat,
Dan moeten zie die palen verder uit elkaar zettenquote:Op maandag 20 april 2020 21:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt, ze willen de daders snel pakken omdat dit verschijnsel van brandstichtingen zich nogal als een virus verspreidt.
Bovendien gaat er een preventieve werking vanuit: steek je een zendpaal in de fik, kom je in Opsporing Verzocht.
Volgens mij zoekt jij ook wel wat.samme zeg.quote:Op maandag 20 april 2020 21:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt, ze willen de daders snel pakken omdat dit verschijnsel van brandstichtingen zich nogal als een virus verspreidt.
Bovendien gaat er een preventieve werking vanuit: steek je een zendpaal in de fik, kom je in Opsporing Verzocht.
Er zijn duizenden zaken per jaar, je kan maar enkele in een Opsporing Verzocht aflevering stoppen.quote:Op maandag 20 april 2020 21:30 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Dan moeten zie die palen verder uit elkaar zetten
Maar het lijkt mij dat ze daders van gewelddadige roofovervallen ook snel willen pakken of .. ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |