Waarom liggen die alleen om die ene zendmast van jou heen? Ik heb dit nog nooit gezien. Staan erg veel masten hier in de buurt.quote:Op maandag 20 april 2020 18:53 schreef Tingo het volgende:
Paar jaren terug was er 'n grote zendmast langs m'n wandeltje naar en van m'n werk geplaats.
Ik heb me nooit in m'n leven in zo'n korte tijd (a few days) zoveel dode vogels op straat gezien. En nee, niet plat in de weg van 'n ongelukje waren. And they didn't look sick either. They looked as if they had just fell from the sky.Binnen 5 dagen heb ik 'n stuk of 3 of 4 gezien. En sinds toen veel minder vogels in de gebied te zien zijn. Die weg heb ik 15 jarenlang gebruikt. Collega's van me had 't ook gemerkt.
Die staan overal vlakbij.quote:Als mensen zo zeker dat die dingen 100% veilig zijn, kunnen ze hun huisadres aan de zendmast bouwers geven en misschien kunnen ze wat rente/huur aanvragen om zo'n ding op hun dak of in hun tuin laten plaatsen. Misschien 'n gratis phone krijgen! Yippee! Cool man!
Of misschien 't allemaal NIMBY (not in my back yard) typetjes zijn.
Jeetje...quote:Op maandag 20 april 2020 19:07 schreef Tourniquet het volgende:
Ik had vandaag gewoon analoog fakenews in de brievenbus.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dit echt walgelijk. Al moet ik aan het eind wel lachen om die links. Wie gaat dat nou over typen?quote:Op maandag 20 april 2020 19:07 schreef Tourniquet het volgende:
Ik had vandaag gewoon analoog fakenews in de brievenbus.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat vond ik ook wel schattig eigenlijk.quote:Op maandag 20 april 2020 19:36 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik vind dit echt walgelijk. Al moet ik aan het eind wel lachen om die links. Wie gaat dat nou over typen?
Dat had ik niet eens gezien...quote:Op maandag 20 april 2020 19:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook wel schattig eigenlijk.
Was voor mij ook nieuw dat de EU nu blijkbaar uit 36 landen bestaat.
Hadden die vogels ook van giftige besjes gesnoept just like those birds in The Hague?quote:Op maandag 20 april 2020 18:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
Paar jaren terug was er 'n grote zendmast langs m'n wandeltje naar en van m'n werk geplaats.
Ik heb me nooit in m'n leven in zo'n korte tijd (a few days) zoveel dode vogels op straat gezien. En nee, niet plat in de weg van 'n ongelukje waren. And they didn't look sick either. They looked as if they had just fell from the sky.Binnen 5 dagen heb ik 'n stuk of 3 of 4 gezien. En sinds toen veel minder vogels in de gebied te zien zijn. Die weg heb ik 15 jarenlang gebruikt. Collega's van me had 't ook gemerkt.
Dat was in Den Haag wel de eerste gedachte, er is ook onderzoek gedaan door ze open te snijden.quote:Op maandag 20 april 2020 19:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hadden die vogels ook van giftige besjes gesnoept just like those birds in The Hague?
Sowieso knap aangezien er nog geen werkende 5G palen in Nederland staan, afgezien van de paar recente testlocaties (waarvan ik heb begrepen dat die alleen het 5G protocol testen en niet alle frequenties omdat die nog niet zijn geveild.quote:Op maandag 20 april 2020 19:58 schreef illusions het volgende:
Mensen kennen altijd iemand die dode vogels in de buurt van een 5G mast hebben gezien.
Wat een overweldigend bewijs.
Ah oké, ik dacht dat het die besjes waren maar blijkbaar zijn de meningen verdeeld: https://www.ad.nl/den-haa(...)-botsingen~a06e7b5f/quote:Op maandag 20 april 2020 19:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat was in Den Haag wel de eerste gedachte, er is ook onderzoek gedaan door ze open te snijden.
Gezien de inwendige schade aan de vogels (bloedingen, zwellingen) zijn ze vermoedelijk toch gewoon te pletter geslagen op de grond.
Dat klinkt gek maar er zitten daar zo 10.000 spreeuwen in een groep, dus 1x de hoogte verkeerd inschatten of vluchten voor een roofvogel of een stuk vuurwerk en je hebt een paar honderd dode vogels.
Is vaker gebeurd, zal ook nog vaker gebeuren.
Maar Tingo heeft natuurlijk jaren geleden al dode vogels gezien, en z'n collega's ook.quote:Op maandag 20 april 2020 20:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Sowieso knap aangezien er nog geen werkende 5G palen in Nederland staan, afgezien van de paar recente testlocaties (waarvan ik heb begrepen dat die alleen het 5G protocol testen en niet alle frequenties omdat die nog niet zijn geveild).
Ja, meningen zijn idd verdeeld.quote:Op maandag 20 april 2020 20:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ah oké, ik dacht dat het die besjes waren maar blijkbaar zijn de meningen verdeeld: https://www.ad.nl/den-haa(...)-botsingen~a06e7b5f/
Naja, dat kan natuurlijk ook. Ik heb hier ook iedere lente dode mussen, pimpelmezen en koolmezen in de tuin. Die vliegen zich te pletter als ze vluchten.quote:Op maandag 20 april 2020 20:03 schreef illusions het volgende:
[..]
Maar Tingo heeft natuurlijk jaren geleden al dode vogels gezien, en z'n collega's ook.
Tuurlijk kan dat, maar het zou wel dubbel zo bizar zijn als dat een paar jaar geleden door een 5G mast kwam.quote:Op maandag 20 april 2020 20:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Naja, dat kan natuurlijk ook. Ik heb hier ook iedere lente dode mussen, pimpelmezen en koolmezen in de tuin. Die vliegen zich te pletter als ze vluchten.
Een enkele was knock-out en heb ik op een takje gezet.
Dode eenden zie je hier in de lente ook vaak bij bosjes op de wegen hier, meestal 2 mannetjes die "blind" achter een vrouwtje aangevlogen zijn (voortplantingsdriften) en aangereden.
Vorige zomer had ik nog een merel die ineens naast me op de grond lag, vermoedelijk tegen een raam gevlogen. Na een kwartiertje is hij wel weer weggevlogen.
[ afbeelding ]
Geen idee, gewoon 'n ware anekdote is.quote:Op maandag 20 april 2020 19:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hadden die vogels ook van giftige besjes gesnoept just like those birds in The Hague?
Vooral veelzeggend: dat is waar complotdenkers hun bronnen vandaan halen.quote:Op maandag 20 april 2020 19:36 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik vind dit echt walgelijk. Al moet ik aan het eind wel lachen om die links. Wie gaat dat nou over typen?
Nee,maar 'n paar jaar geleden,rond zelfde tijd toen er grote zendmast daar in buurt geplaats was.quote:Op maandag 20 april 2020 20:03 schreef illusions het volgende:
[..]
Maar Tingo heeft natuurlijk jaren geleden al dode vogels gezien, en z'n collega's ook.
I said it was a zendmast. I didn't say it was 5G or not.quote:Op maandag 20 april 2020 19:58 schreef illusions het volgende:
Mensen kennen altijd iemand die dode vogels in de buurt van een 5G mast hebben gezien.
Wat een overweldigend bewijs.
quote:Op maandag 20 april 2020 18:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
I'm on the fence with this as I don't know enough (and am not that interested) about either side of the argument right now. En ik wil m'n tijd niet aan 'n wandeltje op Distraction Street verspillen.
Either way – ik zou echt niet zo'n ding op m'n dak wil hebben.
So what's the point of even mentioning it?quote:Op maandag 20 april 2020 20:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
I said it was a zendmast. I didn't say it was 5G or not.
I know you don't care, i just find it fucking hilarious, the bullshit you spout.quote:Op maandag 20 april 2020 20:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee,maar 'n paar jaar geleden,rond zelfde tijd toen er grote zendmast daar in buurt geplaats was.
I'll trust what I actually witnessed, thank you very much. I don't fuckin care what you or your cohorts think.
Taxus bessen, zie artikel in mijn post van 20:03.quote:Op maandag 20 april 2020 20:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon 'n ware anekdote is.
Wat voor typen bessen vergiftige waren 't?
Oh dear. Trying to start an argument about something which I did not write.quote:Op maandag 20 april 2020 20:31 schreef illusions het volgende:
[..]
So what's the point of even mentioning it?
[..]
I know you don't care, i just find it fucking hilarious, the bullshit you spout.
As usual, nothing concrete to mention.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |