abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 20 april 2020 @ 18:55:40 #176
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_192719588
Geen beter bewijs dan anekdotisch bewijs.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192719712

[ Bericht 100% gewijzigd door Tingo op 20-04-2020 19:03:48 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192719786
Ik had vandaag gewoon analoog fakenews in de brievenbus. :D ;(

AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
pi_192720303
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 18:53 schreef Tingo het volgende:

Paar jaren terug was er 'n grote zendmast langs m'n wandeltje naar en van m'n werk geplaats.
Ik heb me nooit in m'n leven in zo'n korte tijd (a few days) zoveel dode vogels op straat gezien. En nee, niet plat in de weg van 'n ongelukje waren. And they didn't look sick either. They looked as if they had just fell from the sky.Binnen 5 dagen heb ik 'n stuk of 3 of 4 gezien. En sinds toen veel minder vogels in de gebied te zien zijn. Die weg heb ik 15 jarenlang gebruikt. Collega's van me had 't ook gemerkt.
Waarom liggen die alleen om die ene zendmast van jou heen? Ik heb dit nog nooit gezien. Staan erg veel masten hier in de buurt.
quote:
Als mensen zo zeker dat die dingen 100% veilig zijn, kunnen ze hun huisadres aan de zendmast bouwers geven en misschien kunnen ze wat rente/huur aanvragen om zo'n ding op hun dak of in hun tuin laten plaatsen. Misschien 'n gratis phone krijgen! Yippee! Cool man!
Of misschien 't allemaal NIMBY (not in my back yard) typetjes zijn.

Die staan overal vlakbij. 8)7 Interesseert me niks. Liever heb ik hem niet op mijn dak, dan is het bereik slechter, dan als ik hem op het dak van 'de buren' kan zien.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2020 19:35:08 ]
  Moderator maandag 20 april 2020 @ 19:33:37 #180
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192720320
quote:
13s.gif Op maandag 20 april 2020 19:07 schreef Tourniquet het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeetje...
A child is born with no state of mind.
pi_192720364
quote:
13s.gif Op maandag 20 april 2020 19:07 schreef Tourniquet het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dit echt walgelijk. Al moet ik aan het eind wel lachen om die links. Wie gaat dat nou over typen? 8)7
pi_192720406
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 19:36 schreef The_End het volgende:

[..]

Ik vind dit echt walgelijk. Al moet ik aan het eind wel lachen om die links. Wie gaat dat nou over typen? 8)7
Ja dat vond ik ook wel schattig eigenlijk. _O-

Was voor mij ook nieuw dat de EU nu blijkbaar uit 36 landen bestaat.
pi_192720520
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 19:38 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ja dat vond ik ook wel schattig eigenlijk. _O-

Was voor mij ook nieuw dat de EU nu blijkbaar uit 36 landen bestaat.
Dat had ik niet eens gezien... 8)7 Wat bedoelen ze met straling 100x groter en gevaarlijker? Ik zou eerder kleiner zeggen... (als je het zo moet verwoorden)
pi_192720549
quote:

[..]

Paar jaren terug was er 'n grote zendmast langs m'n wandeltje naar en van m'n werk geplaats.
Ik heb me nooit in m'n leven in zo'n korte tijd (a few days) zoveel dode vogels op straat gezien. En nee, niet plat in de weg van 'n ongelukje waren. And they didn't look sick either. They looked as if they had just fell from the sky.Binnen 5 dagen heb ik 'n stuk of 3 of 4 gezien. En sinds toen veel minder vogels in de gebied te zien zijn. Die weg heb ik 15 jarenlang gebruikt. Collega's van me had 't ook gemerkt.
Hadden die vogels ook van giftige besjes gesnoept just like those birds in The Hague?
pi_192720728
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 19:46 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Hadden die vogels ook van giftige besjes gesnoept just like those birds in The Hague?
Dat was in Den Haag wel de eerste gedachte, er is ook onderzoek gedaan door ze open te snijden.
Gezien de inwendige schade aan de vogels (bloedingen, zwellingen) zijn ze vermoedelijk toch gewoon te pletter geslagen op de grond.

Dat klinkt gek maar er zitten daar zo 10.000 spreeuwen in een groep, dus 1x de hoogte verkeerd inschatten of vluchten voor een roofvogel of een stuk vuurwerk en je hebt een paar honderd dode vogels.

Is vaker gebeurd, zal ook nog vaker gebeuren.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 20-04-2020 20:02:01 ]
pi_192720804
Mensen kennen altijd iemand die dode vogels in de buurt van een 5G mast hebben gezien.

Wat een overweldigend bewijs. :P
pi_192720896
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 19:58 schreef illusions het volgende:
Mensen kennen altijd iemand die dode vogels in de buurt van een 5G mast hebben gezien.

Sowieso knap aangezien er nog geen werkende 5G palen in Nederland staan, afgezien van de paar recente testlocaties (waarvan ik heb begrepen dat die alleen het 5G protocol testen en niet alle frequenties omdat die nog niet zijn geveild.

edit: aanvulling: behalve in Eindhoven waar met 26 en 60GHz getest is en Den Haag waar met 26GHz getest is. Die in Den Haag loopt 26 april af, die in Eindhoven is al afgelopen in november).

[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 20-04-2020 20:18:10 ]
pi_192720905
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 19:54 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat was in Den Haag wel de eerste gedachte, er is ook onderzoek gedaan door ze open te snijden.
Gezien de inwendige schade aan de vogels (bloedingen, zwellingen) zijn ze vermoedelijk toch gewoon te pletter geslagen op de grond.

Dat klinkt gek maar er zitten daar zo 10.000 spreeuwen in een groep, dus 1x de hoogte verkeerd inschatten of vluchten voor een roofvogel of een stuk vuurwerk en je hebt een paar honderd dode vogels.

Is vaker gebeurd, zal ook nog vaker gebeuren.
Ah oké, ik dacht dat het die besjes waren maar blijkbaar zijn de meningen verdeeld: https://www.ad.nl/den-haa(...)-botsingen~a06e7b5f/
pi_192720914
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:02 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Sowieso knap aangezien er nog geen werkende 5G palen in Nederland staan, afgezien van de paar recente testlocaties (waarvan ik heb begrepen dat die alleen het 5G protocol testen en niet alle frequenties omdat die nog niet zijn geveild).
Maar Tingo heeft natuurlijk jaren geleden al dode vogels gezien, en z'n collega's ook. _O-
pi_192720951
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 20:03 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ah oké, ik dacht dat het die besjes waren maar blijkbaar zijn de meningen verdeeld: https://www.ad.nl/den-haa(...)-botsingen~a06e7b5f/
Ja, meningen zijn idd verdeeld.

Maar dat ze zich te pletter vliegen is niets nieuws op zich, ik heb wel eens een krantenartikel uit de 80's gedeeld in BNW daarover maar ook in 2012 stond er een artikel over in het NRC.
Genoeg over te vinden.

https://www.nrc.nl/nieuws/2012/08/30/waarom-slaan-vogels-soms-te-pletter-12377998-a389906

Helaas kan je het artikel alleen lezen als abonnee of als je de URL door Google Translate haalt (Dutch tot Dutch :+ )
pi_192721021
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar Tingo heeft natuurlijk jaren geleden al dode vogels gezien, en z'n collega's ook. _O-
Naja, dat kan natuurlijk ook. Ik heb hier ook iedere lente dode mussen, pimpelmezen en koolmezen in de tuin. Die vliegen zich te pletter als ze vluchten.
Een enkele was knock-out en heb ik op een takje gezet.

Dode eenden zie je hier in de lente ook vaak bij bosjes op de wegen hier, meestal 2 mannetjes die "blind" achter een vrouwtje aangevlogen zijn (voortplantingsdriften) en aangereden.

Vorige zomer had ik nog een merel die ineens naast me op de grond lag, vermoedelijk tegen een raam gevlogen. Na een kwartiertje is hij wel weer weggevlogen.

pi_192721101
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:08 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Naja, dat kan natuurlijk ook. Ik heb hier ook iedere lente dode mussen, pimpelmezen en koolmezen in de tuin. Die vliegen zich te pletter als ze vluchten.
Een enkele was knock-out en heb ik op een takje gezet.

Dode eenden zie je hier in de lente ook vaak bij bosjes op de wegen hier, meestal 2 mannetjes die "blind" achter een vrouwtje aangevlogen zijn (voortplantingsdriften) en aangereden.

Vorige zomer had ik nog een merel die ineens naast me op de grond lag, vermoedelijk tegen een raam gevlogen. Na een kwartiertje is hij wel weer weggevlogen.

[ afbeelding ]
Tuurlijk kan dat, maar het zou wel dubbel zo bizar zijn als dat een paar jaar geleden door een 5G mast kwam. 8)7
pi_192721234
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 19:46 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Geen idee, gewoon 'n ware anekdote is.

Wat voor typen bessen vergiftige waren 't?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 20 april 2020 @ 20:20:26 #194
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192721290
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 19:36 schreef The_End het volgende:

[..]

Vooral veelzeggend: dat is waar complotdenkers hun bronnen vandaan halen.

Begint gevaarlijk te worden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192721379
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee,maar 'n paar jaar geleden,rond zelfde tijd toen er grote zendmast daar in buurt geplaats was.
I'll trust what I actually witnessed, thank you very much. I don't fuckin care what you or your cohorts think.
pi_192721413
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 19:58 schreef illusions het volgende:

I said it was a zendmast. I didn't say it was 5G or not.
pi_192721535
quote:

[..]

I'm on the fence with this as I don't know enough (and am not that interested) about either side of the argument right now. En ik wil m'n tijd niet aan 'n wandeltje op Distraction Street verspillen.
Either way – ik zou echt niet zo'n ding op m'n dak wil hebben.

pi_192721537
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

I said it was a zendmast. I didn't say it was 5G or not.
So what's the point of even mentioning it? :D

quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee,maar 'n paar jaar geleden,rond zelfde tijd toen er grote zendmast daar in buurt geplaats was.
I'll trust what I actually witnessed, thank you very much. I don't fuckin care what you or your cohorts think.
I know you don't care, i just find it fucking hilarious, the bullshit you spout. _O-

As usual, nothing concrete to mention. :')
pi_192721644
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Geen idee, gewoon 'n ware anekdote is.

Wat voor typen bessen vergiftige waren 't?
Taxus bessen, zie artikel in mijn post van 20:03.
pi_192721692
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:31 schreef illusions het volgende:

[..]

So what's the point of even mentioning it? :D
[..]

I know you don't care, i just find it fucking hilarious, the bullshit you spout. _O-

As usual, nothing concrete to mention. :')
Oh dear. Trying to start an argument about something which I did not write.
You are always in attack mode. Sociopathic personality trait.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')