abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  woensdag 6 november 2019 @ 07:51:22 #26
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189811497
registreer om deze reclame te verbergen
Meiske toch :*
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_189811541
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Op dit moment moet ik echt lachen om jouw profiel

quote:
OndertitelIk reageer niet op trollen
Signature
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
Groene zeep op je rug en af laten glijden
  woensdag 6 november 2019 @ 08:00:40 #28
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189811567
Ik ook om jou "dictatorkunde - betaald dictator" maar dat is offtopic geneuzel. Fijne dag nog meis!
  woensdag 6 november 2019 @ 09:24:11 #29
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189812274
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een trolletje ben je ook zeg...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_189813846
Studenten hebben een actie opgezet, om de installatie van 5G op de campus tegen te gaan. Daarbij hebben ze een foldertje uitgegeven met een aantal claims die worden ondersteund door een tiental wetenschappelijke publicaties.

Wetenschapper zijnde ga ik dan die publicaties na. Onderzoek naar mannen die minder sperma hebben tgv 4G? Uitgevoerd in een vruchtbaarheidscentrum. Methode: enquête. Confirmation bias? You bet. Correlatie of causatie?

Daarmee doe je weinig goeds voor de goede zaak.
The gravest, most persistent sin of mankind lies in not treating everyone as an individual - Mark Helprin
pi_189813891
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 11:28 schreef Lyrebird het volgende:
Studenten hebben een actie opgezet, om de installatie van 5G op de campus tegen te gaan. Daarbij hebben ze een foldertje uitgegeven met een aantal claims die worden ondersteund door een tiental wetenschappelijke publicaties.

Wetenschapper zijnde ga ik dan die publicaties na. Onderzoek naar mannen die minder sperma hebben tgv 4G? Uitgevoerd in een vruchtbaarheidscentrum. Methode: enquête. Confirmation bias? You bet. Correlatie of causatie?

Linkje? Kan dit niet vinden.
pi_189814021
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 11:28 schreef Lyrebird het volgende:

Whaha hah ja dat is echt de beste bron ever ja...
Groene zeep op je rug en af laten glijden
  woensdag 6 november 2019 @ 20:14:39 #33
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189821455
Ik denk dat ik het heb gevonden.
Maar op een andere manier.
Als ik Arrow classic rock op zet.
87.60 FM is er niks aan de hand..
Maar als ik op radio NL zet..93.30 FM dan krijg ik hoofdpijn.

Dit kan 2 dingen inhouden.
A. Ik heb schurft hekel aan NL talige muziek.
B. Dit komt omdat de radio frequentie van radio NL hoger is.

Hmmmm
Pope John Paul II shot first!!!
pi_189845325
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 20:14 schreef theguyver het volgende:
Ik denk dat ik het heb gevonden.
Maar op een andere manier.
Als ik Arrow classic rock op zet.
87.60 FM is er niks aan de hand..
Maar als ik op radio NL zet..93.30 FM dan krijg ik hoofdpijn.

Dit kan 2 dingen inhouden.
A. Ik heb schurft hekel aan NL talige muziek.
B. Dit komt omdat de radio frequentie van radio NL hoger is.

Hmmmm
Ik kan een Andre Hazes of zelfs een Tino Martin (ja, i know) op z'n tijd heel goed hebben dus ik denk toch echt dat het aan de frequentie ligt die jouw hersenen pijnigen. De conclusie kan dus ook niet anders zijn dat radiogolven toch schadelijk zijn op die frequentie. Laten we 5G dus maar gewoon verbieden, ok?
pi_189850719
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Wetenschappers waarschuwen voor potentiële gezondheidsrisico’s door 5G

Zodra de antennes waren geïnstalleerd, meldden vele bewoners en hele gezinnen in het centrum van Genève soortgelijke ongewone symptomen:

luid oorsuizen;
intense hoofdpijn;
ondraaglijke oorpijn;
slapeloosheid;
pijn op de borst;
vermoeidheid;
en zich niet goed voelen in het huis.

Tjah als je je bang hebt laten maken krijg je dat soort stress/angst gerelateerde klachten... En zo ongewoon zijn die klachten ook weer niet. Zeker 2 miljoen mensen in NL hebben al oorsuizen....
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')