quote:Europese waarden Verworvenheden in Europa komen onder druk te staan als nieuwkomers andere opvattingen hebben. Links loopt daar vaak voor weg, schrijft Maarten Boudry.
Bron: NRCquote:Bestaat er zoiets als een Europese identiteit? Is er iets ontastbaars dat de verschillende volkeren van Europa met elkaar verbindt, bovenop de vele instituties, verdragen en samenwerkingsverbanden? Progressieve intellectuelen zijn doorgaans allergisch voor die gedachte, zeker wanneer ze in verband wordt gebracht met migratie. Dat bleek bijvoorbeeld vorige maand, toen de nieuwe Europese Commissievoorzitter Ursula von der Leyen de beruchte nieuwe portefeuille ‘Commissaris voor de bescherming van onze Europese levenswijze’ bekendmaakte.
Mijn academische collega’s ter linkerzijde schoten meteen in de bekende kramp: een Europese Commissievoorzitter die zich inlaat met de Europese levenswijze, hoe bestaat het! Toen Von der Leyen ter verduidelijking over migratie begon, stond hun diagnose vast: een staaltje radicaal-rechtse xenofobie in de hoogste regionen van de Europese macht. „De populistische framing van migratie als een bedreiging [is] nu blijkbaar tot de bovenste etages van het Berlaymontgebouw doorgedrongen”, reageerde historicus Leo Lucassen in NRC.
De sociale wetenschapper Heleen Touquet, ironisch genoeg de houder van de leerstoel Europese Waarden van de Universiteit Antwerpen, schreef in De Standaard dat Von der Leyen het „taalgebruik van extreem-rechts overneemt”. In De Morgen noemde populisme-expert Cas Mudde het commissariaat „een perfect voorbeeld van hoe radicaal-rechts mainstream is geworden”.
Deze houding is bijzonder schadelijk. Als linkse intellectuelen de denkoefening over Europese identiteit in tijden van migratie met morele banvloeken overladen, dan is het niet verwonderlijk dat rechtse populisten ermee aan de haal gaan. Laten we het even concreet maken. Een tijdje geleden ging ik in gesprek met medewerkers van het Vlaams Agentschap voor Inburgering en Integratie, dat cursussen maatschappelijke oriëntatie organiseert voor nieuwkomers. Geen abstracte discussies over normen en waarden, wel concrete probleemgevallen.
Wat doe je met een cursist die in de les openlijk zegt dat ze ‘alle homo’s tegen de muur moesten zetten’? Hoe ga je om met jonge mannen die geloven dat kortgerokte vrouwen allemaal ‘hoeren’ zijn? Wat met een ex-moslim die bij aankomst in een Europees asielzoekerscentrum al opnieuw bedreigd wordt door precies dezelfde heethoofden als waarvoor hij gevlucht is?
Neem die homohaat. In West-Europese landen hebben we de laatste decennia belangrijke rechten verworven voor lhbt-minderheden. We vinden het normaal dat mensen vrij kunnen kiezen om samen te leven met wie ze willen, en dat ze hun seksuele geaardheid ook openlijk kunnen beleven, bijvoorbeeld door hand in hand te lopen of elkaar te kussen op straat. Noem het een Europese ‘levensstijl’.
Stel nu – bij wijze van gedachtenexperiment, dat uiteraard niets uitstaande heeft met de werkelijkheid – dat Europa een groep nieuwkomers ontvangt uit landen waar 90 procent van de bevolking homoseksualiteit onaanvaardbaar vindt, en waar homoseksuele handelingen zwaar bestraft worden. Is het dan vergezocht dat, naarmate die nieuwkomers in getal toenemen, bepaalde verworvenheden bij ons onder druk komen te staan, al is het maar in bepaalde wijken waar die nieuwkomers gaan samenwonen en de meerderheid uitmaken?
Dat wil uiteraard niet zeggen – en nu terug naar de werkelijkheid – dat de huidige migratiegolven een existentiële bedreiging vormen voor Europa, of dat we moeten vrezen dat homoseksualiteit binnenkort weer verboden wordt. Dat wil ook niet zeggen dat elke inheemse Europeaan homo’s een warm hart toedraagt. Deze hele discussie is een kwestie van getallen: van statistieken, peilingen, waarschijnlijkheden.
Of neem het heikele onderwerp van verkrachting. De stelling dat migranten of vluchtelingen vaker seksueel geweld plegen is „zonder enige moeite statistisch onderuit te halen”, blufte Heleen Touquet in haar opiniestuk, zonder enige bron. De schaarse beschikbare cijfers spreken haar tegen. Uit een rapport van het Duitse ministerie van Binnenlandse Zaken uit 2018 blijkt dat 12,2 procent van de verdachten bij zedendelicten migranten en vluchtelingen zijn, terwijl zij slechts 2 procent van de totale bevolking uitmaken. Een Zweeds politierapport uit 2016 wijst uit dat, van alle gevallen van aanranding in publieke zwembaden, 80 procent van de daders een vreemde origine hadden (een deel van de verklaring is dat migranten overwegend jonge mannen zijn).
Al decennia worden democratische politici die een verband durven leggen tussen migratie enerzijds en samenlevingsproblemen anderzijds (jihadisme, homohaat, antisemitisme, eremoorden) door weldenkende academici voor ‘extreem-rechts’ versleten, of het liefst gewoon ‘racistisch’. Het gevolg is dat niemand zijn mond meer durft open te doen over migratie, behalve natuurlijk de extreem-rechtse brulboeien die zich niks van morele intimidaties aantrekken.
Waarop kiezers vervolgens massaal op hen gaan stemmen, omdat zij de ‘zaken durven benoemen’. Dat mijn academische collega’s de extreem-rechtse complottheorieën willen bestrijden over omvolking en Eurabia (het doembeeld van een Europa onder de knoet van de islamitische sharia), is volkomen terecht. Maar de juiste manier om dat te doen is niet door zelf je kop in het zand te steken, en van Europese politici te eisen dat ze hetzelfde doen. Precies die struisvogelpolitiek heeft radicaal-rechts grootgemaakt. Wanneer zullen ze dat eindelijk eens leren?
Voeg daar meteen onderstaande artikelen maar aan toe.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:20 schreef TomLuny het volgende:
Een complot-theorie is slechts een theorie zolang het niet strookt met de feiten.
En ik blader net door dit artikel :
Around Two Million Swedish Residents Are Now Foreign-Born
According to newly released statistics, nearly 20 per cent of the Swedish population, or one in five people, were born outside of the country as of 2019, a new record.
https://www.breitbart.com(...)re-now-foreign-born/
Het doembeeld van sharia las ik toevallig ook net :
BBC broadcast 'Undercover With The Clerics Iraq's Secret Sex Trade' in October
Journalists caught clerics offering 'pleasure marriages' to girls as young as nine
In three weeks almost 20,000 have signed a petition demanding its deletion
Supporters say it is misleading and will lead to increased Islamophobia in UK
BBC won't delete the show 'saying it fully complies with Editorial Guidelines'
https://www.dailymail.co.(...)-sell-girls-sex.html
Xenofobie is een irrationele angst voor vreemdelingen.
Maar hoe irrationeel is het als immigranten keer op keer destructief bezig zijn ?
GREECE: SECOND MIGRANT CAMP UP IN FLAMES AFTER VIOLENCE ERUPTS
By Arthur Lyons. Voice of Europe, 17 October 2019
Hundreds have been left without shelter after fires broke out at an overcrowded migrant camp on the Greek island of Samos. The incident marks the second of its kind in less than a month.
https://gellerreport.com/(...)nd-camp-ablaze.html/
Met zulke gewelddadige incidenten zoals dit kan iedere dag vrijwel een heel topic volgeschreven worden.
dat is inmiddels met 50% toegenomenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:25 schreef Eiwitshake het volgende:
Voeg daar meteen onderstaande artikelen maar aan toe.
Omvolking is geen samenzwering, het is een feit.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)vooral-door-migratie
Het betreft een samenzwering omdat er wordt gesuggereerd dat het een plan is van hogerhand om de bevolking te vervangen. We hanteren een asielbeleid waarmee we mensen die in nood verkeren hier opvangen. Dat een gevolg is dat er op de lange termijn hier veel andere etniciteiten wonen en leven is wat anders dan dat dat de intentie is om de 'autochtone bevolking' te 'vervangen'.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:25 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Wat zijn dan die signalen waaruit blijkt dat het niet goed gaat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Je kan ook niet eindeloze duizenden opvangen en met succes integreren.
Mensen zijn groepsgebonden wezens, kiezen altijd voor de eigen soort.
Zo werkt het nou eenmaal.
Kleinschalig kan het prima overigens.
De geschiedenis wijst uit dat het ook niet anders is of kan.
Dat gaan we dus nog maar zien!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:39 schreef LXIV het volgende:
Het is eigenlijk zinloos om met de linksen in discussie te gaan over wel/geen omvolking. Want alhoewel het proces nog niet voltrokken is, is het al wel onomkeerbaar geworden.
De wil er iets aan te doen ontbreekt bij de politiek, er zijn allerlei juridische obstakels binnen de EU, het momentum is er al... Om het migratiesaldo alleen al gelijk te houden duurt zeker 10 jaar. Dan zijn er weer 1,2 miljoen migranten bij en 200.000 Nederlanders vertrokken. Als je het dan zou gaan afbouwen heb je in 2040 al gewoon een 50-50 verhouding gekregen en daarmee is de omvolking dan effectief voltrokken.quote:
Cijfers van het CBS aangrijpen om je omvolkingstheorie te bevestigen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:25 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
dat lijkt op deze, waar op zich wel iets in zit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:13 schreef DireStraits7 het volgende:
Cijfers van het CBS aangrijpen om je omvolkingstheorie te bevestigen.
Dan heb je het echt niet begrepen.
Probleem is, als je wel gedocumenteerde indicaties wil aanvoeren dan vind je die vrijwel enkel op bitchute, altcensored, 4chan etc.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:36 schreef Xa1pt het volgende:
Het betreft een samenzwering omdat er wordt gesuggereerd dat het een plan is van hogerhand om de bevolking te vervangen. We hanteren een asielbeleid waarmee we mensen die in nood verkeren hier opvangen. Dat een gevolg is dat er op de lange termijn hier veel andere etniciteiten wonen en leven is wat anders dan dat dat de intentie is om de 'autochtone bevolking' te 'vervangen'.
Nee, dit is je eigen verklaringen toepassen op de feiten i.p.v. andersom.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:17 schreef TomLuny het volgende:
[..]
dat lijkt op deze, waar op zich wel iets in zit.
quote:Aantal verkeersdoden stijgt fors, vooral in Noord-Brabant
Ook jouw reactie vind ik iets in zitten ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:22 schreef DireStraits7 het volgende:
Nee, dit is je eigen verklaringen toepassen op de feiten i.p.v. andersom.
Voorbeeld:
- Er is een geheime organisatie die autochauffeurs in Noord-Brabant om zeep wil helpen.
- Bewijs: https://nos.nl/artikel/22(...)n-noord-brabant.html
[..]
De boer moet niet het land uit, de veestapel moet krimpen. Dat is wat anders.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:17 schreef TomLuny het volgende:
[..]
dat lijkt op deze, waar op zich wel iets in zit.
[..]
Probleem is, als je wel gedocumenteerde indicaties wil aanvoeren dan vind je die vrijwel enkel op bitchute, altcensored, 4chan etc.
En wordt zo iemand meteen gekoppeld aan rechtse terroristen en vrij snel de post gewist.
Laat ik toevoegen, kijk om je heen wat er gebeurt.
De boer moet nu het land uit.
Dat zijn dus de moderne bison jagende indianen geworden.
quote:
http://www.europarl.europ(...)009-0251&language=ENquote:Recalls that projections presented by the Commission estimate the need for 60 million migrant workers by 2050 and this requires the opening-up of channels for legal migration; 14. Stresses the need for a comprehensive assessment of the EU’s skills and market needs; considers, however, that each Member State should retain control over the number of persons required for its labour market needs and take into account the principle of Community preference as long as transitional measures apply;
Uiteraard, maar omvolking suggereert dat het een bewust, vooropgezet plan is van een beperkte elite om het Nederlandse 'ras' (whatever that may be) 'om te volken'. Impliciet wordt daarmee vaak bedoeld dat er meer moslims komen. En dat terwijl het aantal moslims slechts 5% van de NLse bevolking is...quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:26 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Dus wat ik wil zeggen, het is bepaald beleid wat massa-immigratie tot gevolg heeft.
Zo zie ik het althans.
Ja okquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:28 schreef Xa1pt het volgende:
De boer moet niet het land uit, de veestapel moet krimpen. Dat is wat anders.
Ik ga hier geen documentaires erover plaatsen, je kunt ze zelf opzoeken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:29 schreef DireStraits7 het volgende:
Uiteraard, maar omvolking suggereert dat het een bewust, vooropgezet plan is van een beperkte elite om het Nederlandse 'ras' (whatever that may be) 'om te volken'. Impliciet wordt daarmee vaak bedoeld dat er meer moslims komen. En dat terwijl het aantal moslims slechts 5% van de NLse bevolking is...
https://nos.nl/artikel/21(...)aar-met-hoeveel.html
Omdanks massale immigratie uit voornamelijk moslimlanden blijft die 5% al jarenlang gelijk.. Vast..quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:29 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar omvolking suggereert dat het een bewust, vooropgezet plan is van een beperkte elite om het Nederlandse 'ras' (whatever that may be) 'om te volken'. Impliciet wordt daarmee vaak bedoeld dat er meer moslims komen. En dat terwijl het aantal moslims slechts 5% van de NLse bevolking is...
Er zijn ook moslims die zich ontwikkelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdanks massale immigratie uit voornamelijk moslimlanden blijft die 5% al jarenlang gelijk.. Vast..
Iemand anders gaat voor mij echt niet bepalen of mijn ‘angst’ irrationeel is, los van het feit dat ik niet bang ben maar wel zeker mijn zorgen heb.quote:Xenofobie is een irrationele angst voor vreemdelingen.
Klaver is samen met Wilders en Baudet een mooi voorbeeld dat mensen met een migratieachtergrond prima een bijdrage aan de samenleving kunnen leveren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:41 schreef Eendenkooi het volgende:
Blijft bizar dat tegen migratie zijn in sommige kringen nog steeds als een zonde gezien wordt. Dit doet mij concluderen dat ze niet helder kunnen of willen nadenken over migratie wat hun gedachtegoed een religie maakt, de ‘migratie is geweldig’ religie. Zelf voel ik me absoluut niet moreel bezwaard om tegen niet westerse migratie te zijn, en toch moet je dan oppassen met wat je zegt, zelf op FOK waar ik onlangs in POL een plagerige opmerking over Jesse Klaver maakte gerelateerd aan zijn migratie achtergrond en me uiteindelijk een ban heeft opgeleverd.
In het geval van Jesse is mij dat niet helemaal duidelijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:46 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Klaver is samen met Wilders en Baudet een mooi voorbeeld dat mensen met een migratieachtergrond prima een bijdrage aan de samenleving kunnen leveren.
Hij vertegenwoordigt toch een groot deel van de bevolking.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:49 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
In het geval van Jesse is mij dat niet helemaal duidelijk
Ben je voor of tegen (massa) migratie en waarom?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:53 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Hij vertegenwoordigt toch een groot deel van de bevolking.
Tegen, net als vrijwel iedereen in Nederland.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:54 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Ben je voor of tegen (massa) migratie en waarom?
De tactieken zijn doorzichtig; bij elke stelling vraagtekens plaatsen, met andere statistieken komen (je kunt al geweldig goochelen door je keuze voor een bepaalde periode), keihard ontkennen, of gewoon niet ingaan op bepaalde punten. Men sterft bijkans liever dan dat men de ”verkeerde” mening (een beetje) gelijk geeft.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:39 schreef LXIV het volgende:
Het is eigenlijk zinloos om met de linksen in discussie te gaan over wel/geen omvolking. Want alhoewel het proces nog niet voltrokken is, is het al wel onomkeerbaar geworden.
En dan ga je dus kijken of ze al terugkunnen of weiger je te kijken tot ze door het tijdsverloop een permanente verblijfsvergunning krijgen? Dat markeert het verschil tussen mensen in nood opvangen en het feit dat mensen in nood verkeren misbruiken voor economische massa-immigratie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het betreft een samenzwering omdat er wordt gesuggereerd dat het een plan is van hogerhand om de bevolking te vervangen. We hanteren een asielbeleid waarmee we mensen die in nood verkeren hier opvangen.
Als je mensen in nood wil helpen zorg je voor financiering van opvang in de regio, ipv die mensen in kampen te laten stikken. Als je zoveel mogelijk economische immigranten wil dan ga je hard roepen dat ze hartstikke welkom zijn zonder duidelijk onderscheid te maken en zonder enig criterium te communiceren.quote:Dat een gevolg is dat er op de lange termijn hier veel andere etniciteiten wonen en leven is wat anders dan dat dat de intentie is om de 'autochtone bevolking' te 'vervangen'.
Het woord fobie impliceert al dat iemand anders bepaald heeft wat anderen hun angst is, namelijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:46 schreef Eendenkooi het volgende:
Iemand anders gaat voor mij echt niet bepalen of mijn ‘angst’ irrationeel is, los van het feit dat ik niet bang ben maar wel zeker mijn zorgen heb.
Retorica part 1: zelf jouw waarheid tot de waarheid verheffen in de discussie, links doet het keer op keer.
Uiteraard zou ik zeggen, al ben ik het niet zo eens met je voorbeelden. Maar er zijn zoveel voorbeelden van dat het niet gaat dat je wel kunt vaststellen dat de massa-immigratie tot nu toe een plaag is gebleken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:46 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Klaver is samen met Wilders en Baudet een mooi voorbeeld dat mensen met een migratieachtergrond prima een bijdrage aan de samenleving kunnen leveren.
Het probleem is dan ook niet de etniciteit of huidskleur maar de religie/cultuur van bepaalde groepen mensen. Nationalisme, in het geval van de Turken bv.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:46 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Nationalisme is volgens mij niet de juiste term. Ik denk dat het meer om gedeelde normen en waarden gaat. Kijk maar eens hoe we met buurlanden om gaan; vroeger waren we toch wel negatiever over onze Duitse en Belgische buren dan nu.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Het probleem is dan ook niet de etniciteit of huidskleur maar de religie/cultuur van bepaalde groepen mensen. Nationalisme, in het geval van de Turken bv.
Dat is op zich prima beleid. Waar het mis gaat is dat er horden afgewezen asielzoekers rondlopen en illegalen rondlopen die niet meer weg gaan en niet meer weg te krijgen zijn. Die groep veroorzaakt veel overlast.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het betreft een samenzwering omdat er wordt gesuggereerd dat het een plan is van hogerhand om de bevolking te vervangen. We hanteren een asielbeleid waarmee we mensen die in nood verkeren hier opvangen. Dat een gevolg is dat er op de lange termijn hier veel andere etniciteiten wonen en leven is wat anders dan dat dat de intentie is om de 'autochtone bevolking' te 'vervangen'.
Ongefundeerde bangmakerij. In geen enkele prognose komt dat naar voren. Bovendien, wil je nu echt beweren dat het een grote homogene groep betreft?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:19 schreef Hoogslaper het volgende:
Deze discussie is zinloos, want het kwaad is al geschied. De strategie is simpel, het gastland zien binnen te komen en daarna zoveel mogelijk kinderen maken. Daarna heb je de meerderheid en kan je de democratie door middel van de democratie afschaffen. Gezellie![]()
Het zijn de geboortecijfers.
Onzin, de grootste immigratiegroepen komen uit niet-moslimlanden:quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdanks massale immigratie uit voornamelijk moslimlanden blijft die 5% al jarenlang gelijk.. Vast..
Tuurlijk joh, en als ik 'flat earth documentary' intyp krijg ik genoeg 'bewijs' voor een platte aarde.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:34 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Ik ga hier geen documentaires erover plaatsen, je kunt ze zelf opzoeken.
Type the great replacement of white genocide.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat zijn dan die signalen waaruit blijkt dat het niet goed gaat?
Dit doet dus letterlijk helemaal niet. Ondanks dat sommigen graag willen geloven. De IND heeft behoorlijk strenge toelatingseisen. Vandaar ook dat het allemaal wel meevalt met de zogenaamde tsunami aan vluchtelingen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je zoveel mogelijk economische immigranten wil dan ga je hard roepen dat ze hartstikke welkom zijn zonder duidelijk onderscheid te maken en zonder enig criterium te communiceren.
Tja, dan kijk je niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:36 schreef DireStraits7 het volgende:
Tuurlijk joh, en als ik 'flat earth documentary' intyp krijg ik genoeg 'bewijs' voor een platte aarde.
Kan het helaas niet terug vinden, zal wel ergens algoritmisch onderdrukt zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:35 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Onzin, de grootste immigratiegroepen komen uit niet-moslimlanden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik heb nooit beweerd dat die 5% gelijk blijft, ik heb nota bene een link geplaatst naar een bericht die stelt dat het aantal moslims toeneemt.
Alleen is het verschil tussen 4,9% en 5,0% een verwaarloosbaar klein aantal en rechtvaardigt bij lange na niet een idiote complottheorie als omvolking...
De geboortecijfers zijn wel degelijk een probleem. Niet alleen omdat die groter zijn, maar ook omdat de generaties elkaar sneller opvolgen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ongefundeerde bangmakerij. In geen enkele prognose komt dat naar voren. Bovendien, wil je nu echt beweren dat het een grote homogene groep betreft?
Iets minder aluhoedje en iets meer bewijs zou het ondersteunen van je punt wel helpen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:08 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Kan het helaas niet terug vinden, zal wel ergens algoritmisch onderdrukt zijn.
Waarschijnlijk omdat in dat soort 'documentaires' (lees: speculatieve rommel) nogal wat karaktermoord plaatsvindt en een site als youtube geen zin heeft in rechtszaken van NASA.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:57 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Tja, dan kijk je niet.
Gaat er trouwens niet om of het platte aarde is, gaat erom dat het geblokt wordt voor de kijker.
dus vraag je af, waarom zou men platte aarde blokken als het toch pure onzin is.
ik zei toch, bewijs kan niet geplaatst worden want dat valt onder rechts terrorisme tegenwoordig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:21 schreef DireStraits7 het volgende:
Iets minder aluhoedje en iets meer bewijs zou het ondersteunen van je punt wel helpen.
Ik ontken geen problematiek rondom bepaalde bevolkingsgroepen, maar de problemen die een omvolkingstheorie (dit kan beter naar BNW verplaatst worden...) schetst zijn buitenproportionele onzin.
In geen enkele prognose komt dat eerder geschetste angstbeeld naar voren. En ook de geboortecijfers zijn daarin ook meegenomen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De geboortecijfers zijn wel degelijk een probleem. Niet alleen omdat die groter zijn, maar ook omdat de generaties elkaar sneller opvolgen.
Heeft ook met Joodse invloeden te maken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Waarschijnlijk omdat in dat soort 'documentaires' (lees: speculatieve rommel) nogal wat karaktermoord plaatsvindt en een site als youtube geen zin heeft in rechtszaken van NASA.
Dat wil er bij complotdenkers maar niet in. In hun (infantiele) hang naar sensatie, een duidelijke, duistere elite, een spectaculaire boe-man, staan ze er niet eens bij stil dat ze met hun speculaties en valse beweringen steevast personen schaden, aantasten in hun eer dan wel simpelweg lasteren. Daar staat men niet bij stil, omdat het ze niet interesseert. Als het poppetje een beetje past in het scenario, gaat alle fatsoen het raam uit. Voorbeelden te over. Wat Flat Earthers betreft, lees gewoon hoe zij praten over een Neil Armstrong of Buzz Aldridge. Wat de moord op Kennedy betreft, het aantal karaktermoorden aldaar is niet meer bij te houden. En hetzelfde geldt voor 9/11. Men denkt simpelweg niet na en kakelt en speculeert een end weg.
Vaak is de lafheid ook nog dat men vooral dode lieden in een complot betrekt, die kunnen immers niet meer reageren. Hoewel, dacht men... want de 'estates' (familie, vrienden) van lieden die betrokken worden in de meest debiele theorieën beschermen terecht de eer van hun geliefde en schromen niet naar de rechter te stappen. Opnieuw, zeer terecht.
Dus nee, zaken worden niet geblocked omdat 'DE WAARHEID NIET GEZIEN MAG WORDEN!!!&&^^&!*!*!!_)(&&', maar omdat dat soort flutdocumentaires nogal eens tot (terechte) rechtszaken leiden.
Mijn God...quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:30 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Heeft ook met Joodse invloeden te maken.
Schijnt nogal gevoelig punt te zijn.
maar ik begeef me nu al op glad ijs, ik laat het hierbij.
ondanks dat ik zelf al van nature sceptisch genoeg ben om niet alles voor zoete koek te slikken.
vind wel dat informatie beter open zou kunnen zijn zodat personen zelf hun conclusie eruit kunnen opmaken ipv bepaalde informatie tot taboe te verklaren.
KoMt DoOr MiGrAtIe.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Persoonlijk vind ik de heropleving van antisemitisme, ook op Fok, zorgwekkender dan al die 'omvolkings'-meuk.
Jij wordt ook met de dag inhoudelijk zwakker, hè. De relazen worden steeds langer maar ook kaler.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat in dat soort 'documentaires' (lees: speculatieve rommel) nogal wat karaktermoord plaatsvindt en een site als youtube geen zin heeft in rechtszaken van NASA.
Dat wil er bij complotdenkers maar niet in. In hun (infantiele) hang naar sensatie, een duidelijke, duistere elite, een spectaculaire boe-man, staan ze er niet eens bij stil dat ze met hun speculaties en valse beweringen steevast personen schaden, aantasten in hun eer dan wel simpelweg lasteren. Daar staat men niet bij stil, omdat het ze niet interesseert. Als het poppetje een beetje past in het scenario, gaat alle fatsoen het raam uit. Voorbeelden te over. Wat Flat Earthers betreft, lees gewoon hoe zij praten over een Neil Armstrong of Buzz Aldridge. Wat de moord op Kennedy betreft, het aantal karaktermoorden aldaar is niet meer bij te houden. En hetzelfde geldt voor 9/11. Men denkt simpelweg niet na en kakelt en speculeert een end weg.
Vaak is de lafheid ook nog dat men vooral dode lieden in een complot betrekt, die kunnen immers niet meer reageren. Hoewel, dacht men... want de 'estates' (familie, vrienden) van lieden die betrokken worden in de meest debiele theorieën beschermen terecht de eer van hun geliefde en schromen niet naar de rechter te stappen. Opnieuw, zeer terecht.
Dus nee, zaken worden niet geblocked omdat 'DE WAARHEID NIET GEZIEN MAG WORDEN!!!&&^^&!*!*!!_)(&&', maar omdat dat soort flutdocumentaires nogal eens tot (terechte) rechtszaken leiden.
Oke, maar zullen we het dan ook niet aan radicaal-links laten, zoals nu?quote:Laat migratie niet aan radicaal-rechts.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Persoonlijk vind ik de heropleving van antisemitisme, ook op Fok, zorgwekkender dan al die 'omvolkings'-meuk.
heb je het al, heb je het over joden en ben je meteen nazi.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:43 schreef Bocaj het volgende:
Inderdaad!
Joden hebben het verdomd moeilijk in Nederland... en volgens mij vooral in de grote steden! (A'dam)
De moslims haten hen maar ook extreem rechts...
het alternatief is om het een inside job te noemenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:12 schreef LelijKnap het volgende:
Volwassen mensen die het officiële 9/11-verhaal geloven zijn niet serieus meer te nemen anno 2019. Het zijn de flat-earthers van de 17e eeuw die Galileo odieus bejegend zouden hebben.
9/11 en de stikstof zijn gif voor de mensheidquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:56 schreef TomLuny het volgende:
[..]
heb je het al, heb je het over joden en ben je meteen nazi.
de joden in europa zijn zelf slachtoffer, één van de theorieén is bijvoorbeeld dat door al die oneindige oorlogen immigratie stromen op gang worden gebracht om de joden in europa, door toenemend anti-semitisme van toenemende aantallen moslims in europa, te laten bewegen om te verhuizen naar israel.
ik heb het hier bewust over een theorie want sceptisch als ik ben, nee ik slik niet alles meteen wat ik lees of zie.
Etto had het over 9/11.
Ik heb het destijds gevolgd, het aantal usual suspects loopt sinds die tijd tot circa een stuk of vijf.
Dus wie zit erachter ? Ik ga daar geen uitspraak over doen.
Wat ik wel zeg, het is wmb misdadig om informatie, zelfs verdenkingen, te gaan onderdrukken.
En dat zie je ook bij dit thema van massa-immigratie, vragenstellers worden gedemoniseerd, onderdrukt en voor rechter gesleept om hun bek te laten houden. En dat gebeurt meestal door de rood-groene alliantie, dus heeft niet eens of amper met joden te doen en groen is daarbij niet het groen van milieu. En nogmaals, waarom zulke dingen onder tapijtje schuiven als het toch voor iedereen duidelijk zichtbare onzin is ?
Uiteraard, stellen dat dit soort 'documentaires' geblocked worden omdat ze een heel gevaarlijke waarheid bevatten die 'de elite' wil verbergen is van veel inhoudelijker niveau.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jij wordt ook met de dag inhoudelijk zwakker, hè. De relazen worden steeds langer maar ook kaler.
Jij komt met 'Joodse invloeden'.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:56 schreef TomLuny het volgende:
[..]
heb je het al, heb je het over joden en ben je meteen nazi.
de joden in europa zijn zelf slachtoffer, één van de theorieén is bijvoorbeeld dat door al die oneindige oorlogen immigratie stromen op gang worden gebracht om de joden in europa, door toenemend anti-semitisme van toenemende aantallen moslims in europa, te laten bewegen om te verhuizen naar israel.
ik heb het hier bewust over een theorie want sceptisch als ik ben, nee ik slik niet alles meteen wat ik lees of zie.
Etto had het over 9/11.
Ik heb het destijds gevolgd, het aantal usual suspects loopt sinds die tijd tot circa een stuk of vijf.
Dus wie zit erachter ? Ik ga daar geen uitspraak over doen.
Wat ik wel zeg, het is wmb misdadig om informatie, zelfs verdenkingen, te gaan onderdrukken.
En dat zie je ook bij dit thema van massa-immigratie, vragenstellers worden gedemoniseerd, onderdrukt en voor rechter gesleept om hun bek te laten houden. En dat gebeurt meestal door de rood-groene alliantie, dus heeft niet eens of amper met joden te doen en groen is daarbij niet het groen van milieu. En nogmaals, waarom zulke dingen onder tapijtje schuiven als het toch voor iedereen duidelijk zichtbare onzin is ?
Het is inderdaad beter uit te gaan van een enorm complot, waarbij tot in de details alles perfect is verlopen, duizenden, zo niet tienduizenden mensen bij betrokken zijn die elkaar allemaal indekten en blijven indekken, en die aan de ene kant zo enorm intelligent en machtig zijn dat ze een dergelijk groot complot hebben kunnen uitvoeren, maar aan de andere kant kennelijk weer niet zo intelligent waren om door te hebben dat ze precies hetzelfde konden bereiken door de boel op te blazen en gewoon naar Osama te wijzen... zelfde effect, GIGANTISCH minder kans dat het complot mislukt of ontdekt wordt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:12 schreef LelijKnap het volgende:
Volwassen mensen die het officiële 9/11-verhaal geloven zijn niet serieus meer te nemen anno 2019. Het zijn de flat-earthers van de 17e eeuw die Galileo odieus bejegend zouden hebben.
Jij komt met 'Joodse invloeden'.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jij komt met 'Joodse invloeden'.
En je bent niet de enige. Er lopen hier wel meer types rond die hun antisemitische drek verpakken als een nobele zoektocht naar 'de waarheid'. Tragisch om te zien dat zelfs vandaag de dag nog men behoefte heeft aan de stereotype zondebok.
En onderdrukken van verdenkingen??? Zou al heel wat zijn als die 'verdenkingen' op feiten gebaseerd waren i.p.v. wat complotdenkers eigen is: speculatieve, agenda-gedreven bias.
Houd toch op man... je hebt niks.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:56 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Jij komt met 'Joodse invloeden'.
alsof israel geen enkele rol speelt op het wereldtoneel.
het is bikini-eiland ergens in de stille oceaan.
maar maakt niet uit, de tijd en het publiek is er niet rijp voor.
en was niet van plan de rijping erdoorheen te drukken.
prettige avond nog.
nou, dat kloptquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Houd toch op man... je hebt niks.
Lekker voor je houden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:00 schreef TomLuny het volgende:
[..]
nou, dat klopt
slechts verdenkingen, aan meerdere zijden
is niet geheel de onderzoekende methode dan.quote:
De onderzoekende methode begint dan ook niet met een bias.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:03 schreef TomLuny het volgende:
[..]
is niet geheel de onderzoekende methode dan.
als het goed is sluit ook de politie geen enkel scenario uit.
heb ik nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
De onderzoekende methode begint dan ook niet met een bias.
zucht...quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:13 schreef TomLuny het volgende:
[..]
heb ik niet
ja, een bias voor me eigen volk
maar dat is dan ook alles
nou ja, lucht opquote:
Ik weet welk overzicht je bedoelt, ik kan hem ook nergens meer vinden. Een zeer interessante uiteenzetting van wat er met een samenleving gebeurt naarmate het percentage moslims groeit, er werden bij die percentages ook voorbeelden van situaties in landen genoemd kan ik me herinneren. Zonder waardeoordeel, het was gewoon statistiek. Laat je het weten als je hem hebt gevonden?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:26 schreef TomLuny het volgende:
[..]
ik zei toch, bewijs kan niet geplaatst worden want dat valt onder rechts terrorisme tegenwoordig.
en wat betreft die percentages, ik kan het nu niet terugvinden.
en gisteren ook niet.
zit ergens verstopt
maar nu zal ik wel te horen krijgen dat toegepaste algoritmisch bepaalde zoekpatronen ook een complot theorie is.
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 00:48 schreef kleinvogelijn het volgende:
Ik weet welk overzicht je bedoelt, ik kan hem ook nergens meer vinden. Een zeer interessante uiteenzetting van wat er met een samenleving gebeurt naarmate het percentage moslims groeit, er werden bij die percentages ook voorbeelden van landen genoemd kan ik me herinneren. Zonder waardeoordeel, het was gewoon statistiek. Laat je het weten als je hem hebt gevonden?
Sja, verbeelding of niet, de tijd zal het leren. Weet je toevallig nog uit welk jaar het was? Ik zal ook nog even zoeken en ook op mijn oude laptop, wellicht heb ik het ooit opgeslagen. Het was een verdomd interessant overzicht...nu moet ik 'm hebben ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 00:57 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Ja natuurlijk
ik meen me nog te herinneren dat de auteur een christelijke zendeling is.
maar kom inmiddels al zo vaak blokkades tegen dat ik al snel opgeef om diep verder te zoeken.
zo zocht ik vanavond ook de video onder de trefwoorden 'europe white flight 2029' zonder resultaat.
tijd geleden stond die gewoon op yt, daarna lastig te vinden ergens anders en nu dus helemaal niet meer.
we gaan mao china achterna.
en het gaat sluipenderwijs zodat bijna niemand het opmerkt.
knabbel bij knabbel worden wij weggeknabbeld.
maar misschien ben ik paranoïna en verbeeld ik het me maar.
tofquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:06 schreef kleinvogelijn het volgende:
Sja, verbeelding of niet, de tijd zal het leren. Weet je toevallig nog uit welk jaar het was? Ik zal ook nog even zoeken en ook op mijn oude laptop, wellicht heb ik het ooit opgeslagen. Het was een verdomd interessant overzicht...nu moet ik 'm hebben ook.
Edit: gevonden
What to Expect: The Effect Of Muslim Population Growth on a Society
http://shoebat.com/2011/0(...)growth-on-a-society/
Haha nou het was me een genoegen, ik slaap niet als ik ergens niet op kan komen! Duckduckgo was in dit geval mijn vriend, Google gaf andere resultaten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:23 schreef TomLuny het volgende:
[..]
tof
je bent een prima assistent internet zoek expert.
dat was m ja
ik wou net deze posten wat enigzins in de buurt komt voordat ik je edit zag
komt er dus eigenlijk op neer dat jij je benen moet spreiden
en niet voor een mona svp.
ik neem je niks kwalijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:30 schreef kleinvogelijn het volgende:
Haha nou het was me een genoegen, ik slaap niet als ik ergens niet op kan komen! Ik zal 'm morgen kijken, nu pitten *Sherlock mode off*
En ja ik weet het, maar ik wil het een kind niet aandoen om in deze wereld te moeten opgroeien, ik vind het zelf al erg genoeg worden. Gelukkig heb ik veel vriendinnen met allemaal 3+ kinderen dus die maken mijn kinderloosheid een beetje goed
Ik ben ook niet voor de babyrace hoor, integendeel. Het wordt hoog tijd dat de bevolkingsgroei stagneert. Geen, 1 of maximaal 2 kinderen. Maar dat zal nooit gebeuren omdat we helaas gebonden zijn aan een economisch groeimodel dat gevoed moet worden met steeds meer zieltjes, desnoods uit niet-westerse landen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:38 schreef TomLuny het volgende:
[..]
ik neem je niks kwalijk
ben niet zo voor de baby-race waar sultans zoals erdogan bevelen om 5 kinderen te ploppen.
hoop enkel dat je niet een schuldgevoel is aangepraat, maar gezien je kennis lijkt dat er niet op.
Jonathan Bowden’s “Western Civilization Bites Back”
https://www.counter-curre(...)lization-bites-back/
maar ik verval in herhaling
Duckduckgo
is dan nieuw voor mij
Het is helemaal niet relevant of er wel of geen vooropgezet plan is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 18:29 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dit intentie is niet relevant. De uitkomst wel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan kun je het ook geen samenzwering noemen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:41 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Dit intentie is niet relevant. De uitkomst wel.
Zie mijn voorgaande post.
Wie heeft het over een samenzwering dan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan kun je het ook geen samenzwering noemen.
Dat is waar de discussie over omvolking over gaat.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:12 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Wie heeft het over een samenzwering dan?
En daar ben je niet de enige in. Binnen de joodse gemeenschap vertrekken er steeds meer en meer mensen richting Israël.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat is de titel van dat lied, vrijdagavond en surfen gaan meestal niet samen en toen is dat er doorheen geslopen. Ik had me voorgenomen het bij het muziek topic te houden maar is niet helemaal gelukt. Gelukkig is de schade beperkt gebleven tot 1 post en heb het inmiddels verwijderd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:35 schreef kleinvogelijn het volgende:
Ik ben ook niet voor de babyrace hoor, integendeel. Het wordt hoog tijd dat de bevolkingsgroei stagneert. Geen, 1 of maximaal 2 kinderen. Maar dat zal nooit gebeuren omdat we helaas gebonden zijn aan een economisch groeimodel dat gevoed moet worden met steeds meer zieltjes, desnoods uit niet-westerse landen.
En ja, dat schuldgevoel is me jarenlang geprobeerd aan te praten maar daar ben ik - als egoïstische-kinderloze-geen-echte-vrouw-zijnde - inmiddels immuun voor geworden.
Interessante links wederom, dank. Wat is Helvegen?
Lees je anders eens in over wat de omvolkingstheorie daadwerkelijk omvat...quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:41 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Dit intentie is niet relevant. De uitkomst wel.
Zie mijn voorgaande post.
in juni 2018 was er een onderzoek gepubliceerdquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:21 schreef Gia het volgende:
Ik zie ook veel jonge moslims moderner worden. Jonge vrouwen in topfuncties en ook veel jonge mannen die de Islam de rug toekeren en genieten van de vrije westerse waarden.
Maar goed, ik vind het eigenlijk ook wel genoeg zo. De maatschappij wordt onbetaalbaar. Er is zoveel werkeloosheid onder moslims. Of mannen die meer vrouwen hebben, waarvan de vrouwen allemaal in de bijstand zitten, met minimaal 5 kinderen.
Het wordt tijd dat de kinderpremie (akw) wordt afgeschaft
Daar mag dan voor de lagere inkomens belastingaftrek voor in de plaats komen. En belasting kun je alleen aftrekken als je die ook betaald hebt, dus werkt, en alleen voor de kinderen die op hetzelfde adres wonen als degene die de aangifte indient.
Wat hebben Joden hiermee te maken aangezien die massaal Europa verlaten?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:30 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Heeft ook met Joodse invloeden te maken.
Schijnt nogal gevoelig punt te zijn.
maar ik begeef me nu al op glad ijs, ik laat het hierbij.
ondanks dat ik zelf al van nature sceptisch genoeg ben om niet alles voor zoete koek te slikken.
vind wel dat informatie beter open zou kunnen zijn zodat personen zelf hun conclusie eruit kunnen opmaken ipv bepaalde informatie tot taboe te verklaren.
volgens mij ben je een /s vergeten?quote:Op zondag 20 oktober 2019 10:44 schreef Lyrebird het volgende:
Ik snap de OP niet.
Massamigratie was toch de schuld van rechtse partijen zoals de VVD en het CDA? Maar de auteur heeft het over linkse academici. Die stemmen toch niet op dat soort partijen? Linkse academici en linkse users zijn toch tegen immigratie?
Komt goed uit dat je dit aanstipt want ik zat net over dit draadje na te denken.quote:Op zondag 20 oktober 2019 09:15 schreef HSG het volgende:
Wat hebben Joden hiermee te maken aangezien die massaal Europa verlaten?
VVD wil de bevolking van o.a. Amsterdam verdubbelen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 10:44 schreef Lyrebird het volgende:
Ik snap de OP niet.
Massamigratie was toch de schuld van rechtse partijen zoals de VVD en het CDA? Maar de auteur heeft het over linkse academici. Die stemmen toch niet op dat soort partijen? Linkse academici en linkse users zijn toch tegen immigratie?
Dan kun je ook niet alle Joden de schuld geven maar Joden krijgen sowieso overal de schuld van, met name van de moslims en links.quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:49 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Komt goed uit dat je dit aanstipt want ik zat net over dit draadje na te denken.
Laat ik met een voorbeeld beginnen, een F-16 krijgt van Rutte het bevel om een bom te gooien ergens in Irak. Daar kan je niet zomaar iedere Nederlander op straat voor aanspreken.
Zelfde met dat draadje, als je een verdenking uit voor wie er achter de massa-immigratie zitten (hetgeen trouwens een diverse combinatie van verschillende groepen zal zijn), en er zitten mogelijk een paar prominente joodse mensen bij (Barbara Lerner Spectre bijvoorbeeld), dan snap ik niet waarom iemand dan met beschuldigingen van anti-semitisme om de oren geslagen wordt.
Om bij jouw vraag te komen, die had ik al beantwoord min of meer
NWS / Laat migratie niet aan radicaal-rechts
Helaas waar. VVD denkt dat massa migratie goed is voor de economie, links dat het een verrijking is voor onze cultuur.quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:00 schreef TomLuny het volgende:
[..]
VVD wil de bevolking van o.a. Amsterdam verdubbelen.
Hun vrienden liepen vol binnen tijdens het verhuur van vakantieparken als AZC.
Al de nieuwe bewoners hebben Volker-Stevin huizen, Peugots, Ikea's, Unilevers, Bayers etc nodig.
Dat is dus indirekte staatssubsidie voor die mega-bedrijven.
Links wil de aarde redden en profiteert flink van asiel-industrie gerelateerde banen en veel daaromheen, taalklasjes, fietslessen, trauma psychologen, advocaten en etc.
Op het gebied van immigratie hebben links en rechts elkaar gevonden.
Vrouwen denken heel naïef, ze vinden bijvoorbeeld dat iedereen recht heeft op welvaart en een goed leven, en dat de aarde van iedereen is. Mooie gedachten, maar dodelijk bij het maken migratie beleid.quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:40 schreef Kippendief het volgende:
Het zijn vooral vrouwen die pro-immigratie stemmen. Dat immigranten 6 keer zo vaak vrouwen verkrachten en intimideren op straat dan autochtonen, vinden zij blijkbaar minder belangrijk.
Helemaal niks moois aan die gedachten dus, want je maakt de samenleving ermee kapot.quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:48 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Vrouwen denken heel naïef, ze vinden bijvoorbeeld dat iedereen recht heeft op welvaart en een goed leven, en dat de aarde van iedereen is. Mooie gedachten, maar dodelijk bij het maken migratie beleid.
Vrouwen!quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:48 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Vrouwen denken heel naïef, ze vinden bijvoorbeeld dat iedereen recht heeft op welvaart en een goed leven, en dat de aarde van iedereen is. Mooie gedachten, maar dodelijk bij het maken migratie beleid.
dan heb je daarnaast nog de red-green alliance.quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:44 schreef Eendenkooi het volgende:
Helaas waar. VVD denkt dat massa migratie goed is voor de economie, links dat het een verrijking is voor onze cultuur.
Het schuld geven was zeker niet de intentie maar misschien dat dit automatisch zo werd aangenomen.quote:![]()
Op zondag 20 oktober 2019 17:37 schreef HSG het volgende:
Dan kun je ook niet alle Joden de schuld geven maar Joden krijgen sowieso overal de schuld van, met name van de moslims en links.
Sommige vrouwen gaan wel erg ver, die lopen met bordjes om dat zij liever verkracht worden door een immigrant als hoffelijk de deur opgengehouden te worden door een 'extreem-rechtse'.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:07 schreef Gia het volgende:
Vrouwen!
Helemaal niet. Vooral jongeren denken zo, mannen en vrouwen.
Of worden verkracht en doen dan geen aangifte omdat de persoon in kwestie teruggestuurd wordt naar hun land van herkomst.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:22 schreef TomLuny het volgende:
Sommige vrouwen gaan wel erg ver, die lopen met bordjes om dat zij liever verkracht worden door een immigrant als hoffelijk de deur opgengehouden te worden door een 'extreem-rechtse'.
Maar ja , ik zeg het er alvast maar bij, niet met de intentie om te generaliseren.
Omdat je het Joodse invloeden noemt. Daarom.quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:49 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Komt goed uit dat je dit aanstipt want ik zat net over dit draadje na te denken.
Laat ik met een voorbeeld beginnen, een F-16 krijgt van Rutte het bevel om een bom te gooien ergens in Irak. Daar kan je niet zomaar iedere Nederlander op straat voor aanspreken.
Zelfde met dat draadje, als je een verdenking uit voor wie er achter de massa-immigratie zitten (hetgeen trouwens een diverse combinatie van verschillende groepen zal zijn), en er zitten mogelijk een paar prominente joodse mensen bij (Barbara Lerner Spectre bijvoorbeeld), dan snap ik niet waarom iemand dan met beschuldigingen van anti-semitisme om de oren geslagen wordt.
Om bij jouw vraag te komen, die had ik al beantwoord min of meer
NWS / Laat migratie niet aan radicaal-rechts
Lezen wij hetzelfde forum? Het zijn hier vooral je alt-rechtse 'omvolkings'-vriendjes die continu de Joden erbij slepen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:37 schreef HSG het volgende:
[..]
Dan kun je ook niet alle Joden de schuld geven maar Joden krijgen sowieso overal de schuld van, met name van de moslims en links.
'De vrouwen'...quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:40 schreef Kippendief het volgende:
Het zijn vooral vrouwen die pro-immigratie stemmen. Dat immigranten 6 keer zo vaak vrouwen verkrachten en intimideren op straat dan autochtonen, vinden zij blijkbaar minder belangrijk.
Als man boeit het mij dan ook niet meer, vrouwen willen dit zelf. Het enige wat ik belangrijk vind is dat ze zo snel mogelijk alle sociale voorzieningen uitkleden en de belastingen verlagen. Want ik heb totaal geen zin om ten gunste van zwartwerkende allochtonen de belastingen op te hoesten
Fake news.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:22 schreef TomLuny het volgende:
[..]
dan heb je daarnaast nog de red-green alliance.
dat is niet om te verrijken maar dient als stormram.
[..]
Het schuld geven was zeker niet de intentie maar misschien dat dit automatisch zo werd aangenomen.
[..]
Sommige vrouwen gaan wel erg ver, die lopen met bordjes om dat zij liever verkracht worden door een immigrant als hoffelijk de deur opgengehouden te worden door een 'extreem-rechtse'.
Maar ja , ik zeg het er alvast maar bij, niet met de intentie om te generaliseren.
Weet jij veel wat de ware intenties zijn van die vrouw? Misschien bedoelde ze wel degelijk wat door de fotoshop gesuggereerd wordt.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Fake news.
Je verwijst naar een aangepaste foto van een vrouw die een bord droeg waarop stond: "My door is open for refugees". Je vriendjes hebben dat gefotoshopt tot "My legs are open for refugees".
[ afbeelding ]
Zegt wel hoe snel jij je om de tuin laat leiden.
Aangezien jij een infantiel beeld over vrouwen hebt, snap ik dat je zo denkt. Hopelijk ben je ook zo 'open-minded' wanneer mensen iets over de intenties van je boys Trump, Baudet en Wilders zeggen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:55 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Weet jij veel wat de ware intenties zijn van die vrouw? Misschien bedoelde ze wel degelijk wat door de fotoshop gesuggereerd wordt.
zijn de zwarten en de communisten al genoemd ??quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ter inventarisering:
Tot nu toe zijn reeds Joden en vrouwen genoemd als schuldigen voor massa-immigratie. Nu nog wat pseudo-wetenschappelijk gel*l over ras en IQ en we zijn compleet.
Ah. Freudiaanse, onbewuste gevoelens spelen hier een rol. Je lijdt aan een vorm van penisnijd.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:55 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Weet jij veel wat de ware intenties zijn van die vrouw? Misschien bedoelde ze wel degelijk wat door de fotoshop gesuggereerd wordt.
Het is een vrouw. Die zijn labiel, dom, naïef... jeweetwel, hoe de doorsnee salafist alt-rechtser erover denkt.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah. Freudiaanse, onbewuste gevoelens spelen hier een rol. Je lijdt aan een vorm van penisnijd.
Beeld van de dame in kwestie is inderdaad niet hoogstaand nee.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aangezien jij een infantiel beeld over vrouwen hebt, snap ik dat je zo denkt. Hopelijk ben je ook zo 'open-minded' wanneer mensen iets over de intenties van je boys Trump, Baudet en Wilders zeggen.
Hoewel dat hoogstwaarschijnlijk als SJW-fake-news-demonisering geldt.
Natuurlijk niet, ze denkt anders over een bepaalde zaak dan jij. En het is een vrouw, dus die staat sowieso al een treetje lager in je hiërarchisch wereldbeeld.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:03 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Beeld van de dame in kwestie is inderdaad niet hoogstaand nee.
Ze staat bij mij altijd nog hoger dan jij, man heb je last van borderline of zo dat je zo debiel en agressief reageert.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ze denkt anders over een bepaalde zaak dan jij. En het is een vrouw, dus die staat sowieso al een treetje lager in je hiërarchisch wereldbeeld.
Debiel en agressief:quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:06 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Ze staat bij mij altijd nog hoger dan jij, man heb je last van borderline of zo dat je zo debiel en agressief reageert.
Precies, weg met die vieze sociale voorzieningen. Gewoon werken tot je dood of eindigen in de goot.quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:40 schreef Kippendief het volgende:
Als man boeit het mij dan ook niet meer, vrouwen willen dit zelf. Het enige wat ik belangrijk vind is dat ze zo snel mogelijk alle sociale voorzieningen uitkleden en de belastingen verlagen. Want ik heb totaal geen zin om ten gunste van zwartwerkende allochtonen de belastingen op te hoesten
Men wil rechts, men krijgt rechts.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Precies, weg met die vieze sociale voorzieningen. Gewoon werken tot je dood of eindigen in de goot.
Als je werkt, kan je gewoon je eigen pensioen sparen dus tot je dood gaat helemaal niet op. En als je niet werkt, rot je maar op in de goot inderdaad.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Precies, weg met die vieze sociale voorzieningen. Gewoon werken tot je dood of eindigen in de goot.
Je hebt niet alleen borderline als ik het zo zie. Meer aan de hand met jou.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Debiel en agressief:
Ja, ok, dat had ik zelf al genuanceerd :quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Omdat je het Joodse invloeden noemt. Daarom.
Spectre is voor immigratie en toevallig Joods. Afgezien van het gegeven dat haar 'macht' als Jodin binnen de Joodse gemeenschap nihil is, kunnen we met dezelfde redenering over 'Nederlandse invloeden' spreken wanneer een Nederlander voor immigratie is.
Heel vreemd dat zoveel vrouwen tegen hun eigen belang stemmen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:40 schreef Kippendief het volgende:
Er is een goede reden waarom 50 shades of grey zo populair is onder een bepaalde bevolkingsgroepquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:25 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Heel vreemd dat zoveel vrouwen tegen hun eigen belang stemmen.
Naïviteit of ziekelijke verkrachtingsfantasieën..?
Ja, dit ontbrak nog... Nu zijn we compleet. Dank, Hoogslaper.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:25 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Heel vreemd dat zoveel vrouwen tegen hun eigen belang stemmen.
Naïviteit of ziekelijke verkrachtingsfantasieën..?
Maar die discussie is gewoon relevant. Menig weldenkend mens kan zien dat het importeren van een nieuwe sociale onderklasse (want dat is onbetwisbaar als je alleen al kijkt naar de huidige positie van de laatste golf migranten uit dat soort regio's) alleen maar tot meer spanningen gaat zorgen en onze sociale voorzieningen onbetaalbaar gaan terwijl het ons leefgenot verlaagt.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:25 schreef Morrigan het volgende:
Over het onderwerp zelf, in de OP staat een interessant stuk over hoe we om zouden moeten gaan met immigranten die onze normen en waarden niet respecteren. Vervolgens gaat dit topic over omvolkingen en dat joden en vrouwen de schuldigen hiervan zijn.
Nee die was het niet , wel zoiets en ben met je eens dat zulke plaatjes heel makkelijk ander bordje opgeplakt kunnen krijgen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Fake news.
Je verwijst naar een aangepaste foto van een vrouw die een bord droeg waarop stond: "My door is open for refugees". Je vriendjes hebben dat gefotoshopt tot "My legs are open for refugees".
[ afbeelding ]
Zegt wel hoe snel jij je om de tuin laat leiden.
Ach, jij ziet in een bord met woordjes al hele diagnoses.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:20 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Je hebt niet alleen borderline als ik het zo zie. Meer aan de hand met jou.
Dit moet je stelling dat sommige vrouwen liever dit lot ondergaan dan 'de deur opengehouden worden door een hoffelijke rechtse man' onderbouwen?quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:43 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Nee die was het niet , wel zoiets en ben met je eens dat zulke plaatjes heel makkelijk ander bordje opgeplakt kunnen krijgen.
Deze is wel ruim gedocumenteerd
[ afbeelding ]
Nou je bent wel een tikje neurotisch en iemand die behoorlijk vaak in herhaling valtquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach, jij ziet in een bord met woordjes al hele diagnoses.
Geen dank, mijn boreale broederquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, dit ontbrak nog... Nu zijn we compleet. Dank, Hoogslaper.
Ja, misschien wel ja.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nou je bent wel een tikje neurotisch en iemand die behoorlijk vaak in herhaling valt
Ik word een draadje ingezogen dat ik niet begonnen ben.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dit moet je stelling dat sommige vrouwen liever dit lot ondergaan dan 'de deur opengehouden worden door een hoffelijke rechtse man' onderbouwen?
Leg eens uit.
Soort arbo-effect waarschijnlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:25 schreef Morrigan het volgende:
Over het onderwerp zelf, in de OP staat een interessant stuk over hoe we om zouden moeten gaan met immigranten die onze normen en waarden niet respecteren. Vervolgens gaat dit topic over omvolkingen en dat joden en vrouwen de schuldigen hiervan zijn.
Zo’n post met een beetje inhoud is al veel waardevoller dan al die one-liners. Ik denk dat veel mensen van mening zijn dat je niet massaal mensen moet gaan importeren. Zeker als je weet dat ze hier zo goed als geen kans hebben.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:42 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Maar die discussie is gewoon relevant. Menig weldenkend mens kan zien dat het importeren van een nieuwe sociale onderklasse (want dat is onbetwisbaar als je alleen al kijkt naar de huidige positie van de laatste golf migranten uit dat soort regio's) alleen maar tot meer spanningen gaat zorgen en onze sociale voorzieningen onbetaalbaar gaan terwijl het ons leefgenot verlaagt.
Dan krijg je dus een generatie en opvolgende generaties met taal-achterstanden, minder connecties in de samenleving, een lager opleidingsniveau, segregatie van de huidige bevolking en met een afwijkende cultuur en lagere welvaart.
Dan krijg je vervolgens weer een groep die gaat zeggen dat dat ook onze schuld is, omdat wij racistisch en discriminerend zijn. Nog meer spanning.
De vraag is dus inderdaad waarom wij uberhaupt migranten uit dit soort regio's toelaten en waarom de democratie niet functioneert en mensen tegen hun eigenbelang stemmen.
De huidige prognoses liegen niet en laten gewoon zien dat wij in 2050/60 kunnen verwachten dat meer dan de helft van de bevolking niet meer blank is maar gekleurd en een allochtone afkomst heeft. Als je je afvraagt of dat wenselijk is ben je echter meteen een neo-nazi.
Het enige wat er nu gaat gebeuren is dat spanningen verder oplopen en er een burgeroorlog dreigt bij de volgende economische recessie.
Je doet net alsof je me al jaren kent ?quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ach, jij ziet in een bord met woordjes al hele diagnoses.
Die post was niet aan jou gericht.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:01 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Je doet net alsof je me al jaren kent ?
Waarom doet de politiek dan het tegenovergestelde? Er kan gewoon gekeken worden naar het terugsturen van Syriers nu de burgeroorlog daar richting een einde gaat, maar dat is volledig uit den boze. Zoiezo snap ik niet waarom wij die mensen hier hebben opgenomen, dat brengt veel te veel problemen met zich mee. En iemand die dienstplicht ontduikt kun je amper als vluchteling bestempelen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:00 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zo’n post met een beetje inhoud is al veel waardevoller dan al die one-liners. Ik denk dat veel mensen van mening zijn dat je niet massaal mensen moet gaan importeren. Zeker als je weet dat ze hier zo goed als geen kans hebben.
Wat ik me oprecht afvraag is of jij echt gelooft dat er een burgeroorlog uitbreekt. En wie zijn dan diegene die beginnen? De meeste Nederlanders hebben het nog steeds erg goed om hun leven hiervoor op te geven.
Daarnaast graag je je af waarom mensen tegen hun eigenbelang stemmen. Zover ik weet doe mensen dat niet. Maar politiek gaat veel verder dan het onderwerp migratie. Dus mensen stemmen aan de hand van onderwerpen die hun het meest aantrekken.
Je hebt gelijk, heb ik niet goed opgelet.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Die post was niet aan jou gericht.
Ook vrij ruim gedocumenteerd : Zweden kreeg last van verkrachtingen op festivals.quote:
Komen onder druk te staan... waarom nu weer zo'n understatement?quote:Verworvenheden in Europa komen onder druk te staan als nieuwkomers andere opvattingen hebben. Links loopt daar vaak voor weg, schrijft Maarten Boudry.
Dat laatste gebeurde niet want dat was gewoon keiharde discriminatie.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:02 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Ook vrij ruim gedocumenteerd : Zweden kreeg last van verkrachtingen op festivals.
Eerste tegenmaatregel was een armbandje uitdelen aan vrouwen met tekst erop van 'handen thuis' zoiets.
Tweede maatregel kwam voort uit de redenatie van 'het zijn mannen die ons verkrachten, we gaan alle mannen verbieden een festival te bezoeken'
En dat gebeurde dus ook, of werd compleet afgelast, weet niet precies meer.
Zulke bewegingen hebben dus wel degelijk invloed.
Je kunt je gaan blindstaren of het al dan niet met op zet is, daar gaat het helemaal niet om. Het gaat zich om het feit omvolking. Niet de (samenzwerings)theorieën of oorzaken die daar aan ten grondslag zouden liggen, dat is in mijn optiek niet persé relevant.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:30 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Lees je anders eens in over wat de omvolkingstheorie daadwerkelijk omvat...
Natuurlijk wel. Tussen "de slinkse elite wil ons roomblanke mannen vervangen en ondermijnt onze samenleving, ze vormen een regelrechte bedreiging!" en "tussen nu en 30 jaar stijgt het percentage 'buitenlanders' met een x aantal procent" zit nogal een groot verschil.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:34 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Je kunt je gaan blindstaren of het al dan niet met op zet is, daar gaat het helemaal niet om.
Zit iets in, bij de eerste komt er soms een reactie gericht op doelen waarvan sommigen denken dat die doelen verantwoordelijk zijn voor de puinhopen en bij de tweede komt er soms een reactie van sommigen die uit onvrede wild om zich heen beginnen te slaan zonder goed te weten wie zij moeten treffen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:38 schreef Xa1pt het volgende:
Natuurlijk wel. Tussen "de slinkse elite wil ons roomblanke mannen vervangen en ondermijnt onze samenleving, ze vormen een regelrechte bedreiging!" en "tussen nu en 30 jaar stijgt het percentage 'buitenlanders' met een x aantal procent" zit nogal een groot verschil.
Dat eerste zorgt voor weer heel andere problemen.
Want dat is het niet wil je zeggen?quote:Op zondag 20 oktober 2019 23:28 schreef Peligrosso het volgende:
Ik zag de TT en dacht, dat lijkt me een interessant topic.
Blijkt het gewoon het zoveelste topic over omvolking te zijn.
Stropop.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ter inventarisering:
Tot nu toe zijn reeds Joden en vrouwen genoemd als schuldigen voor massa-immigratie. Nu nog wat pseudo-wetenschappelijk gel*l over ras en IQ en we zijn compleet.
Helaas gaat niemand op de interessante OP in. Nu te laat voor.quote:Op zondag 20 oktober 2019 23:28 schreef Peligrosso het volgende:
Ik zag de TT en dacht, dat lijkt me een interessant topic.
Blijkt het gewoon het zoveelste topic over omvolking te zijn.
Komt oa mss omdat ik die meteen in post#2 heb proberen te bekritiseren.quote:Op maandag 21 oktober 2019 02:15 schreef Fir3fly het volgende:
Helaas gaat niemand op de interessante OP in. Nu te laat voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... toen de nieuwe Europese Commissievoorzitter Ursula von der Leyen de beruchte nieuwe portefeuille 'Commissaris voor de bescherming van onze Europese levenswijze' bekendmaakte.
Nu moet ineens Leyen de nazi gaan voorstellen ofzo ?
wie trapt daarin
[ Bericht 3% gewijzigd door TomLuny op 21-10-2019 02:48:37 ]shift-knop defekt
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:30 schreef DireStraits7 het volgende:
Lees je anders eens in over wat de omvolkingstheorie daadwerkelijk omvat...
De islamitische gemeenschap wordt onrecht aangedaanquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:06 schreef Solstice1 het volgende:
Zou graag op een SP uit de jaren 80 stemmen. Sociaal zo links als de neten, hardliners op migratie. Pure armoede dat je voor dat thema alleen op Baudet of Wilders kunt stemmen tegenwoordig terwijl het overgrote deel van de bevolking gewoon klaar is met migratie.
Uh, nee. Dat is niet vernederend, behalve als je een dramaqueen bent.quote:Op maandag 21 oktober 2019 08:18 schreef TomLuny het volgende:
[..]
De islamitische gemeenschap wordt onrecht aangedaan
[..]
De toch al bescheiden geplande minaret moet verlaagd worden tot dezelfde hoogte als het gebedsgebouw.
Dit is ronduit vernederend.
Het lijkt alsof anderen een totaal andere OP hebben gelezen, apart.quote:Op maandag 21 oktober 2019 02:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Helaas gaat niemand op de interessante OP in. Nu te laat voor.
En dan in post één al direct met 'feiten' komen over omvolking.quote:Dat mijn academische collega’s de extreem-rechtse complottheorieën willen bestrijden over omvolking en Eurabia (het doembeeld van een Europa onder de knoet van de islamitische sharia), is volkomen terecht.
Grenzeloos schreef het.quote:Op maandag 21 oktober 2019 08:27 schreef thedeedster het volgende:
Uh, nee. Dat is niet vernederend, behalve als je een dramaqueen bent.
Sterker nog; het is een gotspe. Het is een jij-bak maar je hebt hier als moslim veel meer vrijheid dan een christen, agnost of atheïst in het Midden Oosten.
Dit gejank komt ronduit ondankbaar over.
Opkomen voor Westerse normen en waarden die je lief zijn is islamofobie, wist je dat niet?quote:Op maandag 21 oktober 2019 08:45 schreef incel het volgende:
Mensen die niet willen dat hier honderdduizenden moslims komen die onze
- cultuur haten
- vrouwen haten
- niet-moslims halen
- homo's haten
- joden haten
- wetgeving haten
- taal haten
als "rechts" bestempelenAlsof het iets slechts zou zijn.
Links maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op maandag 21 oktober 2019 08:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Opkomen voor Westerse normen en waarden die je lief zijn is islamofobie, wist je dat niet?
Neem het dan alsjeblieft niet persoonlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2019 08:48 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Grenzeloos schreef het.
Dit schreef weer iemand anders
Jesse Klaver: De boeren moeten weg zodat we woningen voor asielparasieten kunnen bouwen
videootje
http://fenixx.org/index.p(...)ieten-kunnen-bouwen/
en gaat niet om de boer (volkstuintje met 1 kip) maar om de grotere stallen die toch niet nodig zijn met 18 miljoen mensen en 8 miljard buren, die moeten weg
Dat is altijd een goede raad en eigenlijk heb ik niet veel gemeen met de boer want heb zelf een binnenvaart achtergrond dus om wat afstand te nemen kan geen kwaad. Maar ja, deze aangekondigde sanering is wel eén van de gevolgen die massa-immigratie hebben mede veroorzaakt. En dat dan een hele bevolkingsgroep moet gaan wijken, met eeuwenlange wortels in dit land, vind ik geen manier van doen. En daarnaast het broodnodige voedsel ook nog eens drastisch verminderen lijkt mij sowieso geen goed plan met de huidige wereldbevolkingsgroei.quote:Op maandag 21 oktober 2019 08:57 schreef thedeedster het volgende:
Neem het dan alsjeblieft niet persoonlijk.
Nee, wat een oerdom gezwets.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Tussen "de slinkse elite wil ons roomblanke mannen vervangen en ondermijnt onze samenleving, ze vormen een regelrechte bedreiging!" en "tussen nu en 30 jaar stijgt het percentage 'buitenlanders' met een x aantal procent" zit nogal een groot verschil.
Dat eerste zorgt voor weer heel andere problemen.
Ah, ja, want die discussie is nog nooit in de kamer gevoerd.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:24 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Nee, wat een oerdom gezwets.
Feit is dat er meer immigranten hier naartoe komen dan dat er een natuurlijke aanwas is.
We hebben geen slinkse elite die ons met opzet wil omvolken, we hebben incompetente slappe huilebakken die telkens de olifant in de kamer niet willen benoemen.
Met alleen babbelen komen we er niet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, ja, want die discussie is nog nooit in de kamer gevoerd._!
Logisch gevolg van decennia aan wegkijkerij.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En ondertussen is Alternative für Deutschland verdubbeld in aantal zetels in Thüringen, is het de tweede partij van de deelstaat en heeft het zelfs meer zetels dan de partij van Merkel.
Mooie verschuiving van de doelpalen wel. Chapeau, chapeau.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:46 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Met alleen babbelen komen we er niet.
Met daadkracht wel. Illegalen oppakken en uitzetten is een begin, ipv bed bad en brood regelingen.
Thx man!quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mooie verschuiving van de doelpalen wel. Chapeau, chapeau.
Hoezo niet?quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:58 schreef Duveldrinker het volgende:
helaas zie je toch dat heel veel mensen van andere culturen niet in Europa kunnen gedijen.
Omdat ze altijd hun eigen cultuur meenemen of geloof bij bijvoorbeeld moslims. Dat er in Europa andere wetten en regels gelden dat wilt men niet accepteren.quote:
Als je zo open staat voor andere culturen zal je moeten accepteren dat daarbij andere wetten en regels gelden.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Omdat ze altijd hun eigen cultuur meenemen of geloof bij bijvoorbeeld moslims. Dat er in Europa andere wetten en regels gelden dat wilt men niet accepteren.
Ik doe dat wel maar zo werkt dat niet. Ik heb in China gewerkt met veel Nederlandse Chinezen. Ik pas mij aan daar, maar zij willen dat niet hier. Alles uit China is beter volgens hun. Het is een soort misplaatste arrogantie die ik bij veel allochtonen herken.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:11 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Als je zo open staat voor andere culturen zal je moeten accepteren dat daarbij andere wetten en regels gelden.
Misschien is cultuurrelativisme zelf onderdeel van de westerse cultuur en dan is het juist onze arrogantie te denken dat het algemeengoed is.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik heb in China gewerkt met veel Nederlandse Chinezen. Ik pas mij aan daar, maar zij willen dat niet hier. Alles uit China is beter volgens hun. Het is een soort misplaatste arrogantie die ik bij veel allochtonen herken.
Je moet de zaken in verhouding bekijken. In Amerika is 2% van de bevolking Joods, toch hebben zij daar behoorlijke invloed in het bankwezen, media.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat je het Joodse invloeden noemt. Daarom.
Spectre is voor immigratie en toevallig Joods. Afgezien van het gegeven dat haar 'macht' als Jodin binnen de Joodse gemeenschap nihil is, kunnen we met dezelfde redenering over 'Nederlandse invloeden' spreken wanneer een Nederlander voor immigratie is.
Wat voor invloed? En hoe meet je precies de 'behoorlijkheid' ervan?quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je moet de zaken in verhouding bekijken. In Amerika is 2% van de bevolking Joods, toch hebben zij daar behoorlijke invloed in het bankwezen, media.
Ben ik het niet mee eens. Misschien vroeger wel. Zeker de oudere generatie hier.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:36 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Misschien is cultuurrelativisme zelf onderdeel van de westerse cultuur en dan is het juist onze arrogantie te denken dat het algemeengoed is.
Een meerderheid van de 2e kamer is volgens mij lid van partijen die cultuurrelativistisch zijn, oftewel een groot deel van de kiezers heeft die overtuiging.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Misschien vroeger wel. Zeker de oudere generatie hier.
quote:https://nl.wikipedia.org/wiki/Cultuurrelativisme
Cultuurrelativisme in ideologische zin gaat uit van de gelijkwaardigheid van culturen. Positief aan deze zienswijze is dat men uitgaat van een respectvolle houding tegenover vreemde culturen, waarbij men de eigen cultuur niet als superieur beschouwt. De vraag is of door deze visie sommige, door westerlingen universeel geachte waarden, niet ondergraven worden. Moet men bijvoorbeeld gebruiken, tradities, wetten en religieuze voorschriften die strijdig zijn met de rechten van de mens en de Westers democratische gebruiken als gelijkwaardig en respectabel beschouwen?
Uit filosofisch oogpunt kan daarnaast tegen het cultuurrelativisme worden ingebracht dat het zichzelf in de staart bijt. Het is een norm, een opvatting die alleen in bepaalde stromingen van de westerse cultuur voorkomt. Ook het cultuurrelativisme is dus cultuurgebonden en kan als zodanig volgens zijn eigen principes geen aanspraak maken op algemene geldigheid.
Ja sorry ik las je verkeerdquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Misschien vroeger wel. Zeker de oudere generatie hier.
Dit kun je herhalen tot je groen ziet, dit soort bange blanke mannen gelooft dat niet. Die zijn heilig ervan overtuigd, dat alle linkse partijen samenzweren om de boze bruine moslim binnen te halen, om wat voor reden dan ook en om die bruine moslim de plaats in te laten nemen van diezelfde bange blanke man.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:24 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
We hebben geen slinkse elite die ons met opzet wil omvolken, we hebben incompetente slappe huilebakken die telkens de olifant in de kamer niet willen benoemen.
Waar deze bange blanke mannen op zijn minst gelijk in hebben is dat links de problemen niet wil erkennen, niet optreedt, helemaal niets doet. Ze laten het op zijn beloop. Dat zal niet met een vooropgezet plan zijn, misschien zelfs met de beste bedoelingen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit kun je herhalen tot je groen ziet, dit soort bange blanke mannen gelooft dat niet. Die zijn heilig ervan overtuigd, dat alle linkse partijen samenzweren om de boze bruine moslim binnen te halen, om wat voor reden dan ook en om die bruine moslim de plaats in te laten nemen van diezelfde bange blanke man.
Oh, boehoehoe. Het is niet eerlijk! Waaaaahhhhhh! Mama!quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:32 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Waar deze bange blanke mannen op zijn minst gelijk in hebben is dat links de problemen niet wil erkennen, niet optreedt, helemaal niets doet. Ze laten het op zijn beloop. Dat zal niet met een vooropgezet plan zijn, misschien zelfs met de beste bedoelingen.
Maar diezelfde bange blanke man die zijn omgeving niet meer terug kent krijgt op een belerende toon te horen dat hij degene is die niet deugt, dat hij zich maar moet aanpassen en dat als hij dat niet wil hij een grote vuile smerige nazi fascist is.
Ondertussen krijgen nieuwkomers voorrang op de woningmarkt en zit er altijd een sociaal werker klaar om hen alle rechten in te fluisteren.
Ondertussen moet de bange blanke man jaren wachten om een woning te krijgen en staat hij er vaak alleen voor, geen gezellige corpulente dame in bloemetjesjurk en dreadlocks die mee gaat naar het gemeentekantoor om zaken voor hem te regelen.
Op zo'n manier dwing je mensen bijna om in complotten te gaan geloven omdat het alle logica te boven gaat. Het is de wereld op zijn kop.
Eens. Ik beschouw mijzelf als Xenofiel.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik doe dat wel maar zo werkt dat niet. Ik heb in China gewerkt met veel Nederlandse Chinezen. Ik pas mij aan daar, maar zij willen dat niet hier. Alles uit China is beter volgens hun. Het is een soort misplaatste arrogantie die ik bij veel allochtonen herken.
Jammer dat je niet inhoudelijk kunt/wil reageren.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh, boehoehoe. Het is niet eerlijk! Waaaaahhhhhh! Mama!
Klopt dat heb ik ook.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:45 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Eens. Ik beschouw mijzelf als Xenofiel.
Ik ga graag naar het buitenland, onttrek me van het massatoerisme en leer graag van de geschiedenis, cultuur en gebruiken van andere landen/volkeren.
Juist dat maakt de wereld zo'n mooie plaats om te ontdekken, de eigenheid van iedere cultuur en volk. De eigenheid van Nederland is minstens zo mooi als die van Jordanië, alleen anders.
Culturen die totaal los van elkaar zijn ontwikkeld vanuit verschillende etno-religieuze perspectieven.
Als ik in islamitische landen ben bezoek ik Moskees, verdiep ik me in hun historie, tradities, gebruiken etc. Tegelijkertijd ben ik tegenstander van het importeren van die cultuur naar hier.
Ik snap niet dat er in Nederland zo'n taboe heerst op het Nederlands houden van Nederland.
Er wordt net alsof gedaan dat dit vanuit een diepgewortelde haat naar andere culturen komt, terwijl dat juist uit voorliefde komt voor eigenheid, zoals ik dat ook bij anderen waardeer.
Wat is daar haatvol en fascistisch aan?
Het gaat om de manier waarop, he?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:45 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Ik ga graag naar het buitenland, onttrek me van het massatoerisme en leer graag van de geschiedenis, cultuur en gebruiken van andere landen/volkeren.
Juist dat maakt de wereld zo'n mooie plaats om te ontdekken, de eigenheid van iedere cultuur en volk. De eigenheid van Nederland is minstens zo mooi als die van Jordanië, alleen anders.
Culturen die totaal los van elkaar zijn ontwikkeld vanuit verschillende etno-religieuze perspectieven.
Als ik in islamitische landen ben bezoek ik Moskees, verdiep ik me in hun historie, tradities, gebruiken etc. Tegelijkertijd ben ik tegenstander van het importeren van die cultuur naar hier.
Ik snap niet dat er in Nederland zo'n taboe heerst op het Nederlands houden van Nederland.
Er wordt net alsof gedaan dat dit vanuit een diepgewortelde haat naar andere culturen komt, terwijl dat juist uit voorliefde komt voor eigenheid, zoals ik dat ook bij anderen waardeer.
Cryptische zinnen gaan dus jou antwoord op een lang betoog zijn?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop, he?
Daarom pleit ik voor topic bans. Kan je dit soort discussie saboteurs uit je topic weren.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:46 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Jammer dat je niet inhoudelijk kunt/wil reageren.
Statistiek. Net als met Nederlandse-Marokkaanse jongeren. In verhouding zitten die relatief vaak in criminele lijstjes.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat voor invloed? En hoe meet je precies de 'behoorlijkheid' ervan?
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop, he?
De rethoriek erachter. Bij elke overtreding van een migrant of moslim wordt om de doodstraf geroepen en alle andere migranten en moslims worden onmiddellijk met deelfde verf overgoten. Ze zijn prompt allemaal misdadigers, niet alleen diegenen die hier zijn maar overal ter wereld en ze moeten allemaal deaud, zo niet met bombardementen dan wel door ze vooraf al het recht te ontzeggen elders een bter leven te zoeken.quote:
Wie zegt dat nu weer?quote:Op maandag 28 oktober 2019 08:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De rethoriek erachter. Bij elke overtreding van een migrant of moslim wordt om de doodstraf geroepen en alle andere migranten en moslims worden onmiddellijk met deelfde verf overgoten. Ze zijn prompt allemaal misdadigers, niet alleen diegenen die hier zijn maar overal ter wereld en ze moeten allemaal deaud, zo niet met bombardementen dan wel door ze vooraf al het recht te ontzeggen elders een bter leven te zoeken.
Je hebt echt geen enkel benul van hoe het er hier in de praktijk aan toe gaat maar wel het godganse jaar door huilen over hoe oneerlijk het hier allemaal is.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:32 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Waar deze bange blanke mannen op zijn minst gelijk in hebben is dat links de problemen niet wil erkennen, niet optreedt, helemaal niets doet. Ze laten het op zijn beloop. Dat zal niet met een vooropgezet plan zijn, misschien zelfs met de beste bedoelingen.
Maar diezelfde bange blanke man die zijn omgeving niet meer terug kent krijgt op een belerende toon te horen dat hij degene is die niet deugt, dat hij zich maar moet aanpassen en dat als hij dat niet wil hij een grote vuile smerige nazi fascist is.
Ondertussen krijgen nieuwkomers voorrang op de woningmarkt en zit er altijd een sociaal werker klaar om hen alle rechten in te fluisteren.
Ondertussen moet de bange blanke man jaren wachten om een woning te krijgen en staat hij er vaak alleen voor, geen gezellige corpulente dame in bloemetjesjurk en dreadlocks die mee gaat naar het gemeentekantoor om zaken voor hem te regelen.
Hij heeft toch echt wel een punt hoor.quote:Op maandag 28 oktober 2019 08:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je hebt echt geen enkel benul van hoe het er hier in de praktijk aan toe gaat maar wel het godganse jaar door huilen over hoe oneerlijk het hier allemaal is.
Man man man.
Voorliefde voor eigenheid maar geen enkel benul hebben van de manier waarop de maatschappelijke opvang is vormgegeven, hoe commissies met urgentie-aanvragen omgaan en dat per regio nogal verschilt en ondertussen jammeren over buitenlanders die worden voorgetrokken en 'ons eigen volk' niet meer fatsoenlijk wordt geholpen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:45 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Het heeft allemaal niets met de praktijk van doen en wordt gebaseerd op wat er in de rechtse echokamers wordt rondgebazuind.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij heeft toch echt wel een punt hoor.
Incorrect, problemen die hij daar noemt komen juist in de praktijk voor.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het heeft allemaal niets met de praktijk van doen en wordt gebaseerd op wat er in de rechtse echokamers wordt rondgebazuind.
En dat baseer je waar precies op? Heb je überhaupt wel eens 1 dagdeel een nachtopvang of een voorziening binnen de maatschappelijke opvang van binnen gezien?quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Incorrect, problemen die hij daar noemt komen juist in de praktijk voor.
Op de praktijk. De asielindustrie draait op volle toeren. Daarnaast ook persoonlijke ervaring, hetgene nou juist zo belangrijk is voor de stereotype 'boze blanke man'. Als de wachtrij in je gemeente voor een sociale huurwoning ineens een jaar langer wordt, dat voel je.quote:
Dat 'asielzoekers kunnen rekenen op een woning' die voor hen klaarstaat slaat simpelweg nergens op. Regio's in de randstad doen dat weliswaar wel voor complete gezinnen, maar als 26-jarige Mohammed hier binnenkomt heeft hij geen garantie op urgentie maar mag zich melden als dakloze, in de nachtopvang verblijven en achterin de rij aansluiten bij de rest en wachten totdat er ergens plek is.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Goed 'argument'. Zoals gewoonlijk.
Hoe gaat het anders met 'vluchtelingen' hier? Defacto krijgen ze nog steeds overal voorrang op + allerlei hulp uit alle hoeken.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Met andere woorden: je hebt dat op internet gelezen. Goed verhaal wel.
Ga eens een avondje bij een willekeurige nachtopvang kijken. Dat alle asielzoekers met een verblijfsvergunning kunnen rekenen op urgentie slaat simpelweg nergens op.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe gaat het anders met 'vluchtelingen' hier? Defacto krijgen ze nog steeds overal voorrang op + allerlei hulp uit alle hoeken.
In de regel niet meer. Maar defacto krijgen het nog steeds voorrang. 'per gemeente geregeld' krijg je dan te horen uit den haag.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat 'asielzoekers kunnen rekenen op een woning' die voor hen klaarstaat slaat simpelweg nergens op. Regio's in de randstad doen dat weliswaar wel voor complete gezinnen, maar als 26-jarige Mohammed hier binnenkomt heeft hij geen garantie op urgentie maar mag zich melden als dakloze, in de nachtopvang verblijven en achterin de rij aansluiten bij de rest en wachten totdat er ergens plek is.
Dat ze een voorkeursbehandeling krijgen is ongefundeerde bullshit. Urgentie-aanvragen worden op individueel niveau behandeld en als je kinderen hebt dan weegt dat wat zwaarder dan wanneer je alleenstaand bent. Je nationaliteit maakt daarin niets uit.
Ik werk in de maatschappelijke opvang - in de randstad - en ik kan je verklappen dat er vrij veel mensen rondlopen die een verblijfsvergunning hebben en al langer dan een jaar gebruik maken van de nachtopvang en wachten totdat er ergens een plek vrijkomt. Net als de roomblanke Sjakie.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In de regel niet meer. Maar defacto krijgen het nog steeds voorrang. 'per gemeente geregeld' krijg je dan te horen uit den haag.
Ze hoeven helemaal niet achterin de rij en ze staan ook niet bij de daklozenopvang.
Laat echt goed zien dit, dat jij er helemaal niets van weet. Waar komt dan je grote mond vandaan richting iedereen?
Die zijn daar niet.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ga eens een avondje bij een willekeurige nachtopvang kijken. Dat alle asielzoekers met een verblijfsvergunning kunnen rekenen op urgentie slaat simpelweg nergens op.
Euh nee.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik werk in de maatschappelijke opvang - in de randstad - en ik kan je verklappen dat er vrij veel mensen rondlopen die een verblijfsvergunning hebben en al langer dan een jaar gebruik maken van de nachtopvang en wachten totdat er ergens een plek vrijkomt. Net als de roomblanke Sjakie.
Dat zeg ik dan ook niet. Beter lezen kereltje.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat 'asielzoekers kunnen rekenen op een woning' die voor hen klaarstaat slaat simpelweg nergens op.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook niet. Beter lezen kereltje.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:32 schreef Eiwitshake het volgende:
quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Incorrect, problemen die hij daar noemt komen juist in de praktijk voor.
En dat is ook zo. Er zijn nieuwkomers die voorrang krijgen.quote:
Voor gezinnen en in bepaalde regio's wel, ja. Voor individuele asielzoekers geldt dat dan weer niet. Die krijgen dezelfde behandeling en begeleiding als roomblanke Sjakie.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat is ook zo. Er zijn nieuwkomers die voorrang krijgen.
Ik heb geen enkel argument gezien behalve dan wat karikaturen en angstbeelden die niets met de praktijk hebben te maken. Waar dat allemaal op wordt gebaseerd is zelfs onduidelijk.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hmm, blijkbaar zijn je argumenten op.
Niks eraan doen gewoon meer van deze heren binnenhalen en laffe cursusjes geven voor de vorm.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:57 schreef Bocaj het volgende:
Wat doe je met een cursist die in de les openlijk zegt dat ze ‘alle homo’s tegen de muur moesten zetten’? Hoe ga je om met jonge mannen die geloven dat kortgerokte vrouwen allemaal ‘hoeren’ zijn?
Sterke reactie.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh, boehoehoe. Het is niet eerlijk! Waaaaahhhhhh! Mama!
Naar schatting zullen in 2050 zo'n 200 miljoen mensen op de vlucht zijn vanwege klimaatveranderingen. Volgens de studie “Climate Change in the Fertile Crescent and Implications of the Recent Syrian Drought” is er een duidelijk verband tussen het conflict In Syrië en de extreme droogte van 2006-2007, met 6,3 miljoen vluchtelingen tot gevolg. Rechts loopt daar vaak voor weg.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:57 schreef Bocaj het volgende:
Europese waarden Verworvenheden in Europa komen onder druk te staan als nieuwkomers andere opvattingen hebben. Links loopt daar vaak voor weg, schrijft Maarten Boudry.
Dat is in veel gemeentes simpelweg incorrect. Tot voor kort was het zelfs de wet dat individuen voorrang kregen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Voor gezinnen en in bepaalde regio's wel, ja. Voor individuele asielzoekers geldt dat dan weer niet. Die krijgen dezelfde behandeling en begeleiding als roomblanke Sjakie.
Ik zie geen enkele waarde toevoeging aan de discussie, behalve dan een ridiculisatie van de tegenstander.quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel argument gezien behalve dan wat karikaturen en angstbeelden die niets met de praktijk hebben te maken. Waar dat allemaal op wordt gebaseerd is zelfs onduidelijk.
Danku.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is in veel gemeentes simpelweg incorrect. Tot voor kort was het zelfs de wet dat individuen voorrang kregen.
Waarom niet idd?quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:06 schreef Eendenkooi het volgende:
Waarom zou migratie eigenlijk niet aan ‘radicaal rechts’ overgelaten mogen worden? Wat zou daar mis mee zijn?
Lees: die willen tenminste al die tyfus bruinen en moslims eruitgooien.quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom niet idd?
Daar zit op dit moment als enige het realisme over deze kwestie.
Dat ken je nou toch wel een keer? Steeds de moeite nemen om er op te reageren snap ik niet.quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele waarde toevoeging aan de discussie, behalve dan een ridiculisatie van de tegenstander.
Je kan het niet winnen op argumenten en gaat over tot uitdagen.
Jammer, heel jammer.
GL en Deugen 66: al die cultuur verijkende bruinen en moslims binnenhalen. What is the difference?quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Lees: die willen tenminste al die tyfus bruinen en moslims eruitgooien.
Dat is een behoorlijke aanname op een anoniem forum.quote:Op maandag 28 oktober 2019 08:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je hebt echt geen enkel benul van hoe het er hier in de praktijk aan toe gaat maar wel het godganse jaar door huilen over hoe oneerlijk het hier allemaal is.
Man man man.
Vanuit mijn beroep weet ik dat statistieken alles verklaren, op basis van statistieken wordt beleid gemaakt.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Voorliefde voor eigenheid maar geen enkel benul hebben van de manier waarop de maatschappelijke opvang is vormgegeven, hoe commissies met urgentie-aanvragen omgaan en dat per regio nogal verschilt en ondertussen jammeren over buitenlanders die worden voorgetrokken en 'ons eigen volk' niet meer fatsoenlijk wordt geholpen.
Het zijn platte en stompzinnige karikaturen die alsmaar herhaald blijven worden in de echokamers van de Calimero's in dit land. Met voorliefde heeft het verder niets van doen, dus noem het dan ook niet zo.
Hou je bij je leest dan. Want hoe het er in de maatschappelijke opvang aan toe gaat heeft niets met je karikaturen van doen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:16 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Vanuit mijn beroep weet ik dat statistieken alles verklaren, op basis van statistieken wordt beleid gemaakt.
Wat een oversimplificatie van de feiten.quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Lees: die willen tenminste al die tyfus bruinen en moslims eruitgooien.
Welke karikaturen?quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hou je bij je leest dan. Want hoe het er in de maatschappelijke opvang aan toe gaat heeft niets met je karikaturen van doen.
Dat je als dakloze of bijstandsgerechtigde niet of minder snel geholpen wordt met begeleiding of een slaapplek dan een asielzoeker.quote:
Die discussie hebben we al gevoerd.quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat je als dakloze of bijstandsgerechtigde niet of minder snel geholpen wordt met begeleiding of een slaapplek als een asielzoeker.
Hoe is dit geen karikatuur?quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:32 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Die discussie hebben we al gevoerd.
En dat is trouwens niet de definitie van een karikatuur maar goed.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:32 schreef Eiwitshake het volgende:
Dat is een karikatuur.quote:
Bij links is de christelijke schulderkenning en boetedoening nog heel aanwezig. Links ging fel tekeer tegen het christendom en bracht de ontkerkeling op gang. Maar daarvoor is niets in de plaats gekomen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:42 schreef NoPicNic het volgende:
Links is gewoon dom, naïef en onrechtvaardig wat immigratie betreft. 'Zielige' moslims en afrikanen hebben bij hen meer sympathie dan arme Nederlanders die hulp nodig hebben.
Dit zegt niemand.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:42 schreef NoPicNic het volgende:
Links is gewoon dom, naïef en onrechtvaardig wat immigratie betreft. 'Zielige' moslims en afrikanen hebben bij hen meer sympathie dan arme Nederlanders die hulp nodig hebben.
Jesse Klaver wil de grenzen opengooien voor ALLE zogenaamde vluchtelingen.quote:
Bron? Dus? Wat heeft dat te maken met je vorige opmerking?quote:Op vrijdag 1 november 2019 14:54 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Jesse Klaver wil de grenzen opengooien voor ALLE zogenaamde vluchtelingen.
Het is algemeen bekend dat Klaver en GroenLinks wegduiken voor het feit dat er kosten zijn verbonden aan het onbeperkt toelaten van migranten, voor zover die laaggeschoold zijn, moeite hebben om een vreemde taal te leren en beschikken over weinig relevante werkervaring. Klaver is leider van een achterlijk bolwerk van deugmensen met een misplaatst superioriteitsgevoel.quote:Op vrijdag 1 november 2019 14:56 schreef VoMy het volgende:
[..]
Bron? Dus? Wat heeft dat te maken met je vorige opmerking?
Bron? Relevantie voor de rest van links? Maar vooral, bron? Iets herhalen maakt het nog niet waar. Misschien Joost Niemoller of wie je inspirator ook is niet meer op zn blauwe ogen geloven?quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:02 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat Klaver en GroenLinks wegduiken voor het feit dat er kosten zijn verbonden aan het onbeperkt toelaten van migranten, voor zover die laaggeschoold zijn, moeite hebben om een vreemde taal te leren en beschikken over weinig relevante werkervaring.
Bron?quote:Klaver is leider van een achterlijk bolwerk van deugmensen met een misplaatst superioriteitsgevoel.
Wat nog altijd beter is dan Wilders, die leider is van een achterlijk bolwerk van niet-deugende mensen met een misplaatst superioriteitsgevoel.quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:02 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat Klaver en GroenLinks wegduiken voor het feit dat er kosten zijn verbonden aan het onbeperkt toelaten van migranten, voor zover die laaggeschoold zijn, moeite hebben om een vreemde taal te leren en beschikken over weinig relevante werkervaring. Klaver is leider van een achterlijk bolwerk van deugmensen met een misplaatst superioriteitsgevoel.
Nou, nou, nou.....quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat nog altijd beter is dan Wilders, die leider is van een achterlijk bolwerk van niet-deugende mensen met een misplaatst superioriteitsgevoel.
Zelfs als dat al zo zou zijn betekent dat natuurlijk niet hij zegt dat arme Nederlanders geen hulp nodig hebben. GroenLinks is volgens juist een partij die zich inzet voor meer gelijkwaardigheid op financieel vlak.quote:Op vrijdag 1 november 2019 14:54 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Ja, en? Dus? Maakt dat Wilders en zijn club mindere engnekken? Of zijn volgers?quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Gisteren heeft het PVV-Tweede Kamerlid dat zich altijd met asielzaken bezig hield, nog een lintje gekregen als Ridder in de
Als het de koningin behaagt iemand voor bewezen diensten te onderscheiden als Ridder in de Ordequote:Op vrijdag 1 november 2019 15:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, en? Dus? Maakt dat Wilders en zijn club mindere engnekken? Of zijn volgers?
Het is vooral een teken dat de PVV aan het aftakelen is. Het lukt Greetje kennelijk dus al niet meer om de mensen die de belangrijkste standpunten van de PVV uit moeten dragen binnenboord te houden.quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nou, nou, nou.....
Gisteren heeft het PVV-Tweede Kamerlid dat zich altijd met asielzaken bezig hield, nog een lintje gekregen als Ridder in de orde van Oranje-Nassau.
https://www.lc.nl/friesla(...)n-Haag-24976552.html
Beetje meer respect dus.
We hebben al een paar jaar een Koning, engnek. En nee hoor. Dat geeft alleen maar aan dat deze engenek het gelukt is om zijn echte gedachten te verstoppen of dat de Koning (of liever de instantie die de lintjes toewijst) zelf ook een engnek is.quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als het de koningin behaagt iemand voor bewezen diensten te onderscheiden als Ridder in de Orde
van Oranje-Nassau dan maakt dat hem inderdaad meer dan een engnek.
Behalve als je een auto hebt. Dan zul je leeggebloed worden!quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zelfs als dat al zo zou zijn betekent dat natuurlijk niet hij zegt dat arme Nederlanders geen hulp nodig hebben. GroenLinks is volgens juist een partij die zich inzet voor meer gelijkwaardigheid op financieel vlak.
Fritsma was wel een van de betere PVV'ers waarvan je niet meteen dacht dat ze uit een circus waren ontsnapt.quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nou, nou, nou.....
Gisteren heeft het PVV-Tweede Kamerlid dat zich altijd met asielzaken bezig hield, nog een lintje gekregen als Ridder in de orde van Oranje-Nassau.
https://www.lc.nl/friesla(...)n-Haag-24976552.html
Beetje meer respect dus.
Links gaat nog steeds fel tekeer tegen het christendom maar komen om de een of andere bizarre reden wel op voor de Islam. En dan vinden ze het gek dat door zo'n tactiek alles naar rechts opschuift.quote:Op vrijdag 1 november 2019 14:35 schreef Homey het volgende:
Bij links is de christelijke schulderkenning en boetedoening nog heel aanwezig. Links ging fel tekeer tegen het christendom en bracht de ontkerkeling op gang. Maar daarvoor is niets in de plaats gekomen.
Ik haak even in want hoe kan bewezen worden dat GL echt de grenzen wil opengooien ?quote:Op vrijdag 1 november 2019 14:56 schreef VoMy het volgende:
Bron?
De bizarre reden wordt wel de rood-groen alliantie genoemd, het pact tussen links en islam.quote:Op vrijdag 1 november 2019 16:13 schreef Harvest89 het volgende:
Links gaat nog steeds fel tekeer tegen het christendom maar komen om de een of andere bizarre reden wel op voor de Islam. En dan vinden ze het gek dat door zo'n tactiek alles naar rechts opschuift.
Misschien kunnen de GL'ers en PvdA'ers van deze wereld ons uitleggen waarom ze dit doen?
Zo klopt 'ie.quote:Op vrijdag 1 november 2019 16:35 schreef TomLuny het volgende:
[..]
De bizarre reden wordt wel de rood-groen alliantie genoemd, het pact tussen links en islam.
Red-green alliance heet het op zn Engels en gaat uit van het gegeven, of van de complottheorie zo je wil, dat islam en links verenigd zijn in hun obsessie om de westerse wereld de afgrond in te gooien.
En daarna gaan ze het onderling uitvechten wie er als Fenix uit de as zal herrijzen.
Er zijn nog wel meer oorzaken maar dit is er één van.
Ja, mij best hoewel ik er andere ideeen over heb als alleen maar een complotttheorie.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is griezelig te vernemen hoe dit soort Boekrollen van Zion-mafkezerij gemeengoed geworden is, allereerst op het internet (youtube inderdaad bijvoorbeeld), later gewoon terug te horen in de echte samenleving buiten het internet om.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Video is beschikbaar op rutube.ruquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 00:57 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Ja natuurlijk
ik meen me nog te herinneren dat de auteur een christelijke zendeling is.
maar kom inmiddels al zo vaak blokkades tegen dat ik al snel opgeef om diep verder te zoeken.
zo zocht ik vanavond ook de video onder de trefwoorden 'europe white flight 2029' zonder resultaat.
tijd geleden stond die gewoon op yt, daarna lastig te vinden ergens anders en nu dus helemaal niet meer.
we gaan mao china achterna.
en het gaat sluipenderwijs zodat bijna niemand het opmerkt.
knabbel bij knabbel worden wij netizins weggeknabbeld.
maar misschien ben ik paranoïna en verbeeld ik het me maar.
Wat vind jij er precies wel aan te snappen dat de video weggezuiverd moet worden ?quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Video is beschikbaar op rutube.ru
Ik ga de link niet posten, want ik heb de film gezien en snap waarom YT deze verwijderd heeft.
Европа в 2029 году
Volgens mij bedoel je deze.
Zoals je misschien gezien hebt, heb ik onlangs een topic geopend over censuur :quote:Geen idee waarom ik extreem-rechts aan het helpen ben eigenlijk.
Rusland is namelijk het land waar de extreem-rechtse wodkadrinkende alfa-macho bleekscheet dronkenlap nog een toekomst heeft. Dus geen youtube raadplegen, maar rutube, spoetik.ru russiatoday en cursusje Russisch doet wonderen. FvD abonnement geeft wellicht korting op cursussen Russisch.![]()
Lekker in Leningrad mensen met een niet-witte huidskleur in elkaar trimmen (in de regel daar uit Centraal-Aziatische ex-Sovjetstaten), daarna met je kameraden de kroeg in, varkensvet (salo) oppeuzelen, wodka drinken tot je erbij neervalt en je roes uitslapen in een trolleybushalte tot de militsia je weer naar huis knuppelt. Beetje borscht eten, de hele kool naar binnenwerken en alcohol en heel heel veel sigaretten. Af en toe je vrouw slaan, wat homo's in elkaar rossen.
Kortom onbeperkt genieten!
Een echt extreem-rechts figuur gebruikt natuurlijk geen Windhoos, Microsoft, Google en andere Amerikaans-Joodse prullen. Moet ik nu alles voorkauwen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:38 schreef TomLuny het volgende:
[..]
ik neem je niks kwalijk
ben niet zo voor de baby-race waar sultans zoals erdogan bevelen om 5 kinderen te ploppen.
hoop enkel dat je niet een schuldgevoel is aangepraat, maar gezien je kennis lijkt dat er niet op.
Jonathan Bowden’s “Western Civilization Bites Back”
https://www.counter-curre(...)lization-bites-back/
maar ik verval in herhaling
Duckduckgo
is dan nieuw voor mij
Het zal je misschien verbazen maar ik heb een poging gedaan Russisch te leren.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Een echt extreem-rechts figuur gebruikt natuurlijk geen Windhoos, Microsoft, Google en andere Amerikaans-Joodse prullen. Moet ik nu alles voorkauwen.![]()
Duckduckgo inderdaad, yandex.ru heeft een zoekmachine, leer Russisch gast, dit kan echt zo niet ... Windows is een absolute NJET, dus Linux-distributie, geen smartphone die op Windows, Google of Apple werkt (eigen smartphone-software installeren dus, kameraad) ...
Ik spreek enigszins Russisch, het is een redelijk gecompliceerde taal, maar als je als blanke alfa-man wilt overleven zul je die taal moeten gaan leren.
quote:Geert Mak: ’Europa als honingval voor vluchtelingen’
Succesauteur Geert Mak staat te boek als boegbeeld van links. Sociaal, ruimhartig en Europa als hét antwoord op alle problemen. Maar tijdens het schrijven van zijn nieuwe boek heeft hij toch meer oog gekregen voor de rafelranden van de uitdijende Unie en de keerzijde van massale immigratie.
Twintig jaar na zijn bestseller In Europa (450.000 exemplaren in Nederland, vertaald in twintig talen) schreef Mak een vervolg: Grote Verwachtingen. Voor zijn hypotheek hoeft hij het niet te doen. Maar Mak wordt gedreven door zijn liefde voor Europa.
Het oude continent ligt er slechter bij dan rond de millenniumwisseling, stelt hij somber vast. Ontevredenheid rukt op. Mak merkte dat ook in hemzelf de pessimist terrein won, en ook de euroscepticus. De euro en de Schengenzone ziet hij als ’mooiweerconstructies’, die niet altijd goed werken. Net als de lekke buitengrenzen van de EU. Hij wil zijn ogen er niet voor sluiten.
Tijdens een gesprek in het tuinhuis van zijn Amsterdamse uitgever schiet de schrijver in de lach als het thema immigratie ter sprake komt. „Dit klinkt jullie als Telegraaf waarschijnlijk als muziek in de oren”, grinnikt hij. „Maar ik begon me soms nijdig te maken. Meningen over immigratie worden soms verkondigd door mensen die zelf nooit geconfronteerd worden met de gevolgen. Ik heb een diep respect voor al die mensen die vluchtelingen werkelijk proberen te helpen. Maar soms is goed doen en goed praten ook heel goedkoop.”
Mak reisde voor zijn boek naar vluchtelingenkampen op de Griekse eilanden. Op Samos zag hij de ratten tussen de tenten rennen. Europa zou miljoenen moeten steken in een massale tegencampagne in Afrika om migratie te ontmoedigen, vindt hij. Als tegenwicht tegen de stroom vals-positieve appjes die vluchtelingen naar het thuisfront sturen. Hij zag hen selfies maken voor de enige Mercedes op het eiland, om aan meebetalende familieleden maar niet te hoeven toegeven dat Europa helemaal geen paradijs was.
„Ik verzet me tegen de gedachte dat alle immigratie fout is. Maar je moet het wel goed regelen. Mensen moeten hier ook een kans hebben om voet aan de grond te krijgen.”
Bij Rita Verdonk dacht ik altijd: ’doe niet zo moeilijk’. Daarin ben ik de laatste jaren veranderd, zeker tijdens het reizen en de research van dit boek. Ook omdat de aantallen nu zo groot worden. Als iemand op de vlucht is, moet je royaal zijn. Maar je kunt dat onmogelijk volhouden als iedereen zich vluchteling noemt, ook een it’er uit Kabul die – begrijpelijk – hogerop wil. Dat ondermijnt het vluchtelingschap. Het draagvlak voor het immigratiebeleid brokkelt af. Mensen zijn niet slecht, die willen best een Syrisch gezin helpen. Maar het kan ook te veel worden. Van een jongen uit Soedan die nauwelijks Engels spreekt, kun je je afvragen: jongen, wat wordt het hier voor jou en wat moeten wij met jou? Ze betalen duizenden dollars aan mensensmokkelaars en uiteindelijk verkopen ze kraaltjes op het strand van Barcelona. Met zoveel geld kan zo’n jongen vaak ook in het thuisland iets opzetten.”
„Als rijk land moet je humaan zijn. Maar ook heel voorzichtig met signalen die je uitzendt, ook al zijn ze nog zo goed bedoeld. Ik vind het moeilijk om te zeggen, want vluchtelingen moeten worden opgevangen. Maar als je het nuchter bekijkt, werkt Europa nu als een honingval, waardoor duizenden mensen per jaar verdrinken. De immigratiedruk gaat niet meer weg, want Afrika blijft in beweging. Dat kunnen we als land alleen niet aan. We moeten dus vol inzetten op gezamenlijk Europees beleid en grensbewaking. Een oplossing is om vluchtelingen asiel te laten aanvragen in hun land van herkomst. Dan kunnen we selecteren wie mag komen en wie niet. Anders wordt immigratie een golf die je overspoelt. Je kunt best genereus en humaan zijn en toch denken in quota. En dus ook nee zeggen. Een oud-chef van Amnesty zei al eens: er zijn grenzen aan alles. Aan geld maar ook aan empathie. Wat er nu gebeurt heeft niets meer met humaniteit te maken, het is enkel een bende.”
„Het is een duivels dilemma. Een Deense schrijver zei: ’als we niemand toelaten dan verraden we onszelf, als we de grenzen wagenwijd open gooien, verraden we onszelf ook’. Dat is de kern. De stedelijke dynamiek in Amsterdam bestaat al eeuwen uit immigranten. De stad zou zichzelf verraden als ze zichzelf op slot zou gooien. Mensen denken bij immigranten aan vluchtelingen. Maar je hebt ook een grote groep expats. Die zoemen van dynamiek.”
https://www.telegraaf.nl/(...)l-voor-vluchtelingen
Omgekeerd gebeurt ook, een PVV'er die een groene halve maan-vormige pil slikt en ineens een fanatieke fundamentalistische salafist is geworden.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Geert Mak, het boegbeeld van de linkse immigratiecultuur, veranderd ook van mening en is nu fel tegenstander van de massale immigratie naar Europa.
Dus als mensen minder vluchtelingen willen zullen ze toch naar Greta moeten luisteren.quote:Op maandag 28 oktober 2019 11:34 schreef Shaman het volgende:
[..]
Naar schatting zullen in 2050 zo'n 200 miljoen mensen op de vlucht zijn vanwege klimaatveranderingen. Volgens de studie “Climate Change in the Fertile Crescent and Implications of the Recent Syrian Drought” is er een duidelijk verband tussen het conflict In Syrië en de extreme droogte van 2006-2007, met 6,3 miljoen vluchtelingen tot gevolg. Rechts loopt daar vaak voor weg.
We moeten zeer zeker niet iedereen opvangen, dat kan niet en is absoluut onwenselijk. Behalve een Sylvana Simons of DENK zal ook niemand daadwerkelijk hier voorstander van zijn. En zelfs Sylvana of de Erdo-fanclub zullen hier uiteindelijk geen voorstander van zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
We kunnen proberen om alle mensen van het Afrikaanse continent op te vangen in Europa
Maar ik denk dat we dan toch echt in de problemen komen .
We moeten vooral af van veelvliegers als Jetten die klimaatvluchtelingen niet alleen veroorzaken maar ook nog eens binnen willen halen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dus als mensen minder vluchtelingen willen zullen ze toch naar Greta moeten luisteren.
Ach ik denk graag mee en ik geloof niet dat je een slecht mens bent.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:02 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Wat vind jij er precies wel aan te snappen dat de video weggezuiverd moet worden ?
En hartelijk dank voor het vinden. Ik had al eerder eens gezocht en gevonden maar ben weer kwijt geraakt en ten tijde van mijn post die jij quoteert had ik daar even geen animo voor.
[..]
Zoals je misschien gezien hebt, heb ik onlangs een topic geopend over censuur :
NWS / Neemt de censuur ook in Nederland toe ?
Dat is geen rechts/links ding in feite.
Eigenlijk ben ik niet eens rechts in de traditionele betekenis van het woord.
Het zit meer zo :
I didn't leave the left, the left left me.
En ja, een rode pil werkte ook als medicijn, toegegeven.
Maar nogmaals, tof dat je even hebt meegekeken
Privjet tawarietsj.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:09 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Het zal je misschien verbazen maar ik heb een poging gedaan Russisch te leren.
Totdat het wat lastiger werd en ik me afvroeg, wat moet je er eigenlijk mee.
Dat was dan een mooi excuus om de handdoek in de ring te gooien.
Bitchute en altcensored vind ik wel voldoende om alternatief te gaan.
Altcensored is inmiddels ook al gekaapt door de arabieren dus kom toch meestal gewoon als nette burger gewoon op YT.
Zowiezo hoef ik toch geen afgehakte hoofden te zien om in opjut stand te belanden.
Dat doen de MSM al voor ons met verdronken kindertjes flink te fotograferen.
Voeg er dit aan toe, maakt het vinden van een goede versie makkelijker.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Video is beschikbaar op rutube.ru
Ik ga de link niet posten, want ik heb de film gezien en snap waarom YT deze verwijderd heeft.
Европа в 2029 году
Volgens mij bedoel je deze.
Virussen, vandaar ook de benaming viRUSSEN. Panemaoej?quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:05 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Voeg er dit aan toe, maakt het vinden van een goede versie makkelijker.
Антон Мырзин
Misschien wel een waarschuwing toepasselijk, je hoeft het niet vanwege teveel geweld na te laten op te zoeken, maar met die russen heb je een behoorlijke virus-protectie nodig zo gaat het verhaal.
Mag ook opgemerkt worden dat de video al in 2009 is gemaakt en het zijn dus werkelijk bewezen profeten hoewel ze er in plaats van 2029 er beter 2020 van hadden gemaakt kunnen hebben.
Maar ach wie kijkt op een paar jaartjes.
Ik lees van alles , van Breitbart tot Nos, van fenixx tot krapuul, van ejbron tot grenzeloos van jihadwatch tot wij blijven hier en etcetera.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ach ik denk graag mee en ik geloof niet dat je een slecht mens bent.
Je hebt bepaalde zorgen en als je de hele dag op breitbart of een aluhoedjesforum rondhangt is het ook logisch dat je zorgen kent of wellicht heb je iets naars meegemaakt aangaande dit onderwerp.
Dat we Europa niet moeten omvolken ben ik volledig met je eens, ik heb echter niet de indruk dat dit geschied.
Ik ben het overigens roerend met de titel van deze draad eens dat de normale partijen dit onderwerp serieus moeten aankaarten. In sommige wijken is het ook misgegaan, dan spreek ik over de Randstad. De zorgen van de burger moeten serieus genomen worden, maar indien de zorgen echt onterecht blijken en nergens door gestaafd kunnen worden, moet dit ook gezegd worden.
Ik ben zelf groot voorstander van veel meer censuur op het internet, het loopt helemaal uit de hand namelijk en het leidt soms tot daadwerkelijke bedreigingen bij bestaande personen op basis van speculaties op o.m. YT. Media is een krachtig wapen en ook een zekere Oostenrijkse schilder en ex-militair in WO I begon met o.m. terminologie als Lugenpresse.
Niet iedereen is even technisch om windows te vermijden.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Virussen, vandaar ook de benaming viRUSSEN. Panemaoej?![]()
Linux-distributie dus, geen Amerikaans naar product, maar vrije software. En geen virussen. Windhoos is tof voor mensen die graag virussen op hun pc wensen en pro-VS zijn.
Ik ga naar de webverwijzing kijken betreffende censuur, interessante materie.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:16 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Ik lees van alles , van Breitbart tot Nos, van fenixx tot krapuul, van ejbron tot grenzeloos van jihadwatch tot wij blijven hier en etcetera.
Wat de Randstad betreft, je hebt de 5 minuten video bekeken neem ik aan.
Wat zijn de demografische cijfers nu , 10 jaar later waar op minuut 04:00 er gezegd wordt : You may disagree with this video now , but .... ?
En om alvast op je daarna geplaatste post te reageren (=#295), ik ga hier niet teveel persoonlijke info verspreiden maar ik kom niet net uit het ei.
Wat de censuur betreft daar nodig ik je voor uit om dat in het andere topic voort te zetten.![]()
Zo lijkt het wel inderdaad. Gecombineerd met een soort van diepgewortelde haat naar de eigen soort, aangejaagd door aangeprate 'Kollektivschuld'.quote:Op vrijdag 1 november 2019 14:35 schreef Homey het volgende:
[..]
Bij links is de christelijke schulderkenning en boetedoening nog heel aanwezig. Links ging fel tekeer tegen het christendom en bracht de ontkerkeling op gang. Maar daarvoor is niets in de plaats gekomen.
Bij links zie je ook een superioriteitsgevoel, maar dan een van wij zijn de nieuwe christus op aarde die de wereld komen redden. Breng alle zielige mensen naar onze omgeving (maar niet in hun eigen achtertuinen uiteraard) en wij verheffen die zielige mensen naar een hoger niveau.
Lees, alle zielige moslims en afrikanen, kom naar Nederland, en wij redden u. En daarmee kopen we meteen onze schuld af t.a.v. WO2. Het is een boetedoening, 'de gutmensch' uithangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |