abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189731437
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2019 16:37 schreef John_Rambo het volgende:

Zo klopt 'ie.
Ja, mij best hoewel ik er andere ideeen over heb als alleen maar een complotttheorie.
Wil wel even erop wijzen dat ik naar beste kunnen slechts een gestelde vraag heb beantwoord en dat niet ik dat pact dit topic in heb gesmokkeld wat men waarschijnlijk graag onder BNW wil weg verplaatsen.

Wat is jouw antwoord op de vraag dan ?
shift-knop defekt
pi_189731623
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  vrijdag 1 november 2019 @ 18:14:42 #279
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_189732845
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat in dat soort 'documentaires' (lees: speculatieve rommel) nogal wat karaktermoord plaatsvindt en een site als youtube geen zin heeft in rechtszaken van NASA.

Dat wil er bij complotdenkers maar niet in. In hun (infantiele) hang naar sensatie, een duidelijke, duistere elite, een spectaculaire boe-man, staan ze er niet eens bij stil dat ze met hun speculaties en valse beweringen steevast personen schaden, aantasten in hun eer dan wel simpelweg lasteren. Daar staat men niet bij stil, omdat het ze niet interesseert. Als het poppetje een beetje past in het scenario, gaat alle fatsoen het raam uit. Voorbeelden te over. Wat Flat Earthers betreft, lees gewoon hoe zij praten over een Neil Armstrong of Buzz Aldridge. Wat de moord op Kennedy betreft, het aantal karaktermoorden aldaar is niet meer bij te houden. En hetzelfde geldt voor 9/11. Men denkt simpelweg niet na en kakelt en speculeert een end weg.

Vaak is de lafheid ook nog dat men vooral dode lieden in een complot betrekt, die kunnen immers niet meer reageren. Hoewel, dacht men... want de 'estates' (familie, vrienden) van lieden die betrokken worden in de meest debiele theorieën beschermen terecht de eer van hun geliefde en schromen niet naar de rechter te stappen. Opnieuw, zeer terecht.

Dus nee, zaken worden niet geblocked omdat 'DE WAARHEID NIET GEZIEN MAG WORDEN!!!&&^^&!*!*!!_)(&&', maar omdat dat soort flutdocumentaires nogal eens tot (terechte) rechtszaken leiden.
Dit.
  vrijdag 1 november 2019 @ 18:19:30 #280
pi_189732919
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Persoonlijk vind ik de heropleving van antisemitisme, ook op Fok, zorgwekkender dan al die 'omvolkings'-meuk.
Het is griezelig te vernemen hoe dit soort Boekrollen van Zion-mafkezerij gemeengoed geworden is, allereerst op het internet (youtube inderdaad bijvoorbeeld), later gewoon terug te horen in de echte samenleving buiten het internet om.

Misschien is dat internet toch niet zo'n geweldige uitvinding, het zorgt voor zeer veel kwalijke zaken en juist de schreeuwers met hun zieke theorien vinden een platform op het internet, waar zij vroeger vrijwel nooit meer dan een stel mede-schreeuwers vonden in een donker cafeetje ergens in het land onder het genot van een borrel.

Nu is het halve land geinfecteerd met deze nonsens.
  vrijdag 1 november 2019 @ 18:31:31 #281
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189733170
quote:
Fake news.

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 1 november 2019 @ 18:49:42 #282
pi_189733508
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 00:57 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Ja natuurlijk
ik meen me nog te herinneren dat de auteur een christelijke zendeling is.
maar kom inmiddels al zo vaak blokkades tegen dat ik al snel opgeef om diep verder te zoeken.
zo zocht ik vanavond ook de video onder de trefwoorden 'europe white flight 2029' zonder resultaat.
tijd geleden stond die gewoon op yt, daarna lastig te vinden ergens anders en nu dus helemaal niet meer.
we gaan mao china achterna.
en het gaat sluipenderwijs zodat bijna niemand het opmerkt.
knabbel bij knabbel worden wij netizins weggeknabbeld.
maar misschien ben ik paranoïna en verbeeld ik het me maar.

Video is beschikbaar op rutube.ru
Ik ga de link niet posten, want ik heb de film gezien en snap waarom YT deze verwijderd heeft.

Европа в 2029 году

Volgens mij bedoel je deze.

Geen idee waarom ik extreem-rechts aan het helpen ben eigenlijk.
Rusland is namelijk het land waar de extreem-rechtse wodkadrinkende alfa-macho bleekscheet dronkenlap nog een toekomst heeft. Dus geen youtube raadplegen, maar rutube, spoetik.ru russiatoday en cursusje Russisch doet wonderen. FvD abonnement geeft wellicht korting op cursussen Russisch. :7

Lekker in Leningrad mensen met een niet-witte huidskleur in elkaar trimmen (in de regel daar uit Centraal-Aziatische ex-Sovjetstaten), daarna met je kameraden de kroeg in, varkensvet (salo) oppeuzelen, wodka drinken tot je erbij neervalt en je roes uitslapen in een trolleybushalte tot de militsia je weer naar huis knuppelt. Beetje borscht eten, de hele kool naar binnenwerken en alcohol en heel heel veel sigaretten. Af en toe je vrouw slaan, wat homo's in elkaar rossen. Kortom onbeperkt genieten! O+
  vrijdag 1 november 2019 @ 18:55:15 #283
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_189733575
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_189733681
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Ik ga de link niet posten, want ik heb de film gezien en snap waarom YT deze verwijderd heeft.

Европа в 2029 году

Wat vind jij er precies wel aan te snappen dat de video weggezuiverd moet worden ?

En hartelijk dank voor het vinden. Ik had al eerder eens gezocht en gevonden maar ben weer kwijt geraakt en ten tijde van mijn post die jij quoteert had ik daar even geen animo voor.

quote:
Geen idee waarom ik extreem-rechts aan het helpen ben eigenlijk.
Rusland is namelijk het land waar de extreem-rechtse wodkadrinkende alfa-macho bleekscheet dronkenlap nog een toekomst heeft. Dus geen youtube raadplegen, maar rutube, spoetik.ru russiatoday en cursusje Russisch doet wonderen. FvD abonnement geeft wellicht korting op cursussen Russisch. :7

Lekker in Leningrad mensen met een niet-witte huidskleur in elkaar trimmen (in de regel daar uit Centraal-Aziatische ex-Sovjetstaten), daarna met je kameraden de kroeg in, varkensvet (salo) oppeuzelen, wodka drinken tot je erbij neervalt en je roes uitslapen in een trolleybushalte tot de militsia je weer naar huis knuppelt. Beetje borscht eten, de hele kool naar binnenwerken en alcohol en heel heel veel sigaretten. Af en toe je vrouw slaan, wat homo's in elkaar rossen.
Kortom onbeperkt genieten! O+
Zoals je misschien gezien hebt, heb ik onlangs een topic geopend over censuur :

NWS / Neemt de censuur ook in Nederland toe ?

Dat is geen rechts/links ding in feite.

Eigenlijk ben ik niet eens rechts in de traditionele betekenis van het woord.
Het zit meer zo :
I didn't leave the left, the left left me.
En ja, een rode pil werkte ook als medicijn, toegegeven.

Maar nogmaals, tof dat je even hebt meegekeken ^O^
shift-knop defekt
  vrijdag 1 november 2019 @ 19:03:29 #285
pi_189733706
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 01:38 schreef TomLuny het volgende:

[..]

ik neem je niks kwalijk
ben niet zo voor de baby-race waar sultans zoals erdogan bevelen om 5 kinderen te ploppen.
hoop enkel dat je niet een schuldgevoel is aangepraat, maar gezien je kennis lijkt dat er niet op.

Jonathan Bowden’s “Western Civilization Bites Back”

https://www.counter-curre(...)lization-bites-back/

maar ik verval in herhaling

Duckduckgo

is dan nieuw voor mij

Een echt extreem-rechts figuur gebruikt natuurlijk geen Windhoos, Microsoft, Google en andere Amerikaans-Joodse prullen. Moet ik nu alles voorkauwen. :')

Duckduckgo inderdaad, yandex.ru heeft een zoekmachine, leer Russisch gast, dit kan echt zo niet ... Windows is een absolute NJET, dus Linux-distributie, geen smartphone die op Windows, Google of Apple werkt (eigen smartphone-software installeren dus, kameraad) ...

Ik spreek enigszins Russisch, het is een redelijk gecompliceerde taal, maar als je als blanke alfa-man wilt overleven zul je die taal moeten gaan leren. :7
pi_189733760
Geert Mak, het boegbeeld van de linkse immigratiecultuur, veranderd ook van mening en is nu fel tegenstander van de massale immigratie naar Europa.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189733810
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2019 19:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Een echt extreem-rechts figuur gebruikt natuurlijk geen Windhoos, Microsoft, Google en andere Amerikaans-Joodse prullen. Moet ik nu alles voorkauwen. :')

Duckduckgo inderdaad, yandex.ru heeft een zoekmachine, leer Russisch gast, dit kan echt zo niet ... Windows is een absolute NJET, dus Linux-distributie, geen smartphone die op Windows, Google of Apple werkt (eigen smartphone-software installeren dus, kameraad) ...

Ik spreek enigszins Russisch, het is een redelijk gecompliceerde taal, maar als je als blanke alfa-man wilt overleven zul je die taal moeten gaan leren. :7
Het zal je misschien verbazen maar ik heb een poging gedaan Russisch te leren.
Totdat het wat lastiger werd en ik me afvroeg, wat moet je er eigenlijk mee.
Dat was dan een mooi excuus om de handdoek in de ring te gooien.

Bitchute en altcensored vind ik wel voldoende om alternatief te gaan.
Altcensored is inmiddels ook al gekaapt door de arabieren dus kom toch meestal gewoon als nette burger gewoon op YT.
Zowiezo hoef ik toch geen afgehakte hoofden te zien om in opjut stand te belanden.
Dat doen de MSM al voor ons met verdronken kindertjes flink te fotograferen.
shift-knop defekt
pi_189733862
quote:
Geert Mak: ’Europa als honingval voor vluchtelingen’

Succesauteur Geert Mak staat te boek als boegbeeld van links. Sociaal, ruimhartig en Europa als hét antwoord op alle problemen. Maar tijdens het schrijven van zijn nieuwe boek heeft hij toch meer oog gekregen voor de rafelranden van de uitdijende Unie en de keerzijde van massale immigratie.

Twintig jaar na zijn bestseller In Europa (450.000 exemplaren in Nederland, vertaald in twintig talen) schreef Mak een vervolg: Grote Verwachtingen. Voor zijn hypotheek hoeft hij het niet te doen. Maar Mak wordt gedreven door zijn liefde voor Europa.

Het oude continent ligt er slechter bij dan rond de millenniumwisseling, stelt hij somber vast. Ontevredenheid rukt op. Mak merkte dat ook in hemzelf de pessimist terrein won, en ook de euroscepticus. De euro en de Schengenzone ziet hij als ’mooiweerconstructies’, die niet altijd goed werken. Net als de lekke buitengrenzen van de EU. Hij wil zijn ogen er niet voor sluiten.

Tijdens een gesprek in het tuinhuis van zijn Amsterdamse uitgever schiet de schrijver in de lach als het thema immigratie ter sprake komt. „Dit klinkt jullie als Telegraaf waarschijnlijk als muziek in de oren”, grinnikt hij. „Maar ik begon me soms nijdig te maken. Meningen over immigratie worden soms verkondigd door mensen die zelf nooit geconfronteerd worden met de gevolgen. Ik heb een diep respect voor al die mensen die vluchtelingen werkelijk proberen te helpen. Maar soms is goed doen en goed praten ook heel goedkoop.”

Mak reisde voor zijn boek naar vluchtelingenkampen op de Griekse eilanden. Op Samos zag hij de ratten tussen de tenten rennen. Europa zou miljoenen moeten steken in een massale tegencampagne in Afrika om migratie te ontmoedigen, vindt hij. Als tegenwicht tegen de stroom vals-positieve appjes die vluchtelingen naar het thuisfront sturen. Hij zag hen selfies maken voor de enige Mercedes op het eiland, om aan meebetalende familieleden maar niet te hoeven toegeven dat Europa helemaal geen paradijs was.

„Ik verzet me tegen de gedachte dat alle immigratie fout is. Maar je moet het wel goed regelen. Mensen moeten hier ook een kans hebben om voet aan de grond te krijgen.”

Bij Rita Verdonk dacht ik altijd: ’doe niet zo moeilijk’. Daarin ben ik de laatste jaren veranderd, zeker tijdens het reizen en de research van dit boek. Ook omdat de aantallen nu zo groot worden. Als iemand op de vlucht is, moet je royaal zijn. Maar je kunt dat onmogelijk volhouden als iedereen zich vluchteling noemt, ook een it’er uit Kabul die – begrijpelijk – hogerop wil. Dat ondermijnt het vluchtelingschap. Het draagvlak voor het immigratiebeleid brokkelt af. Mensen zijn niet slecht, die willen best een Syrisch gezin helpen. Maar het kan ook te veel worden. Van een jongen uit Soedan die nauwelijks Engels spreekt, kun je je afvragen: jongen, wat wordt het hier voor jou en wat moeten wij met jou? Ze betalen duizenden dollars aan mensensmokkelaars en uiteindelijk verkopen ze kraaltjes op het strand van Barcelona. Met zoveel geld kan zo’n jongen vaak ook in het thuisland iets opzetten.”

„Als rijk land moet je humaan zijn. Maar ook heel voorzichtig met signalen die je uitzendt, ook al zijn ze nog zo goed bedoeld. Ik vind het moeilijk om te zeggen, want vluchtelingen moeten worden opgevangen. Maar als je het nuchter bekijkt, werkt Europa nu als een honingval, waardoor duizenden mensen per jaar verdrinken. De immigratiedruk gaat niet meer weg, want Afrika blijft in beweging. Dat kunnen we als land alleen niet aan. We moeten dus vol inzetten op gezamenlijk Europees beleid en grensbewaking. Een oplossing is om vluchtelingen asiel te laten aanvragen in hun land van herkomst. Dan kunnen we selecteren wie mag komen en wie niet. Anders wordt immigratie een golf die je overspoelt. Je kunt best genereus en humaan zijn en toch denken in quota. En dus ook nee zeggen. Een oud-chef van Amnesty zei al eens: er zijn grenzen aan alles. Aan geld maar ook aan empathie. Wat er nu gebeurt heeft niets meer met humaniteit te maken, het is enkel een bende.”

„Het is een duivels dilemma. Een Deense schrijver zei: ’als we niemand toelaten dan verraden we onszelf, als we de grenzen wagenwijd open gooien, verraden we onszelf ook’. Dat is de kern. De stedelijke dynamiek in Amsterdam bestaat al eeuwen uit immigranten. De stad zou zichzelf verraden als ze zichzelf op slot zou gooien. Mensen denken bij immigranten aan vluchtelingen. Maar je hebt ook een grote groep expats. Die zoemen van dynamiek.”
https://www.telegraaf.nl/(...)l-voor-vluchtelingen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189734201
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 19:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Geert Mak, het boegbeeld van de linkse immigratiecultuur, veranderd ook van mening en is nu fel tegenstander van de massale immigratie naar Europa.
Omgekeerd gebeurt ook, een PVV'er die een groene halve maan-vormige pil slikt en ineens een fanatieke fundamentalistische salafist is geworden.
Je blijft je verbazen.

En tnx voor het delen van het Telegraaf bericht, wees echter bedacht op wolven in schaapskleren.
Ik zeg niet dat hij dat is maar het makkelijker maken om overal ter wereld asiel te kunnen aanvragen voor wat hij in nieuw spraak Europa noemt, terwijl het de EU is, en dat die overal binnen de EU verdeeld moeten worden, hetgeen dus betekent dat Hongarije e.d. gedwongen moeten worden hun land op te geven, geeft wel enige reden tot zorgen over in hoeverre hij nu werkelijk is omgekanteld.
shift-knop defekt
pi_189734394
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Fake news.

[ afbeelding ]
In alle gevallen is het mens volslagen krankzinnig.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  vrijdag 1 november 2019 @ 19:48:01 #291
pi_189734511
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:34 schreef Shaman het volgende:

[..]

Naar schatting zullen in 2050 zo'n 200 miljoen mensen op de vlucht zijn vanwege klimaatveranderingen. Volgens de studie “Climate Change in the Fertile Crescent and Implications of the Recent Syrian Drought” is er een duidelijk verband tussen het conflict In Syrië en de extreme droogte van 2006-2007, met 6,3 miljoen vluchtelingen tot gevolg. Rechts loopt daar vaak voor weg.
Dus als mensen minder vluchtelingen willen zullen ze toch naar Greta moeten luisteren. :D
  vrijdag 1 november 2019 @ 19:50:21 #292
pi_189734555
quote:
10s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
We kunnen proberen om alle mensen van het Afrikaanse continent op te vangen in Europa
Maar ik denk dat we dan toch echt in de problemen komen .
We moeten zeer zeker niet iedereen opvangen, dat kan niet en is absoluut onwenselijk. Behalve een Sylvana Simons of DENK zal ook niemand daadwerkelijk hier voorstander van zijn. En zelfs Sylvana of de Erdo-fanclub zullen hier uiteindelijk geen voorstander van zijn.
Dit is een stereotype beeld van links dat niets met de realiteit van doen heeft.
pi_189734569
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2019 19:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Dus als mensen minder vluchtelingen willen zullen ze toch naar Greta moeten luisteren. :D
We moeten vooral af van veelvliegers als Jetten die klimaatvluchtelingen niet alleen veroorzaken maar ook nog eens binnen willen halen.
  vrijdag 1 november 2019 @ 19:59:55 #294
pi_189734715
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 19:02 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Wat vind jij er precies wel aan te snappen dat de video weggezuiverd moet worden ?

En hartelijk dank voor het vinden. Ik had al eerder eens gezocht en gevonden maar ben weer kwijt geraakt en ten tijde van mijn post die jij quoteert had ik daar even geen animo voor.
[..]

Zoals je misschien gezien hebt, heb ik onlangs een topic geopend over censuur :

NWS / Neemt de censuur ook in Nederland toe ?

Dat is geen rechts/links ding in feite.

Eigenlijk ben ik niet eens rechts in de traditionele betekenis van het woord.
Het zit meer zo :
I didn't leave the left, the left left me.
En ja, een rode pil werkte ook als medicijn, toegegeven.

Maar nogmaals, tof dat je even hebt meegekeken ^O^
Ach ik denk graag mee en ik geloof niet dat je een slecht mens bent.

Je hebt bepaalde zorgen en als je de hele dag op breitbart of een aluhoedjesforum rondhangt is het ook logisch dat je zorgen kent of wellicht heb je iets naars meegemaakt aangaande dit onderwerp.

Dat we Europa niet moeten omvolken ben ik volledig met je eens, ik heb echter niet de indruk dat dit geschied.
Ik ben het overigens roerend met de titel van deze draad eens dat de normale partijen dit onderwerp serieus moeten aankaarten. In sommige wijken is het ook misgegaan, dan spreek ik over de Randstad. De zorgen van de burger moeten serieus genomen worden, maar indien de zorgen echt onterecht blijken en nergens door gestaafd kunnen worden, moet dit ook gezegd worden.

Ik ben zelf groot voorstander van veel meer censuur op het internet, het loopt helemaal uit de hand namelijk en het leidt soms tot daadwerkelijke bedreigingen bij bestaande personen op basis van speculaties op o.m. YT. Media is een krachtig wapen en ook een zekere Oostenrijkse schilder en ex-militair in WO I begon met o.m. terminologie als Lugenpresse.
  vrijdag 1 november 2019 @ 20:03:45 #295
pi_189734775
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 19:09 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Het zal je misschien verbazen maar ik heb een poging gedaan Russisch te leren.
Totdat het wat lastiger werd en ik me afvroeg, wat moet je er eigenlijk mee.
Dat was dan een mooi excuus om de handdoek in de ring te gooien.

Bitchute en altcensored vind ik wel voldoende om alternatief te gaan.
Altcensored is inmiddels ook al gekaapt door de arabieren dus kom toch meestal gewoon als nette burger gewoon op YT.
Zowiezo hoef ik toch geen afgehakte hoofden te zien om in opjut stand te belanden.
Dat doen de MSM al voor ons met verdronken kindertjes flink te fotograferen.
Privjet tawarietsj. :D

Otsjien charasjo!

Doet me deugd dat je je tracht te ontwikkelen, iets waarvoor ik ten alle tijde veel respect heb, ook van politieke opponenten.
Je lijkt me geen kwaad type, wellicht eerder zoekende.

Zet door met Russisch en bivakkeer eens een tijdje ergens in de voormalige Sovjet-Unie, van reizen - liefst wel per trein vanwege het milieu en klimaat, kan je zaken in heel ander perspectief gaan zien en kunnen dingen duidelijker worden.
pi_189734798
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Европа в 2029 году

Voeg er dit aan toe, maakt het vinden van een goede versie makkelijker.

Антон Мырзин

Misschien wel een waarschuwing toepasselijk, je hoeft het niet vanwege teveel geweld na te laten op te zoeken, maar met die russen heb je een behoorlijke virus-protectie nodig zo gaat het verhaal.

Mag ook opgemerkt worden dat de video al in 2009 is gemaakt en het zijn dus werkelijk bewezen profeten hoewel ze er in plaats van 2029 er beter 2020 van hadden gemaakt kunnen hebben.
Maar ach wie kijkt op een paar jaartjes.
shift-knop defekt
  vrijdag 1 november 2019 @ 20:09:35 #297
pi_189734861
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 20:05 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Voeg er dit aan toe, maakt het vinden van een goede versie makkelijker.

Антон Мырзин

Misschien wel een waarschuwing toepasselijk, je hoeft het niet vanwege teveel geweld na te laten op te zoeken, maar met die russen heb je een behoorlijke virus-protectie nodig zo gaat het verhaal.

Mag ook opgemerkt worden dat de video al in 2009 is gemaakt en het zijn dus werkelijk bewezen profeten hoewel ze er in plaats van 2029 er beter 2020 van hadden gemaakt kunnen hebben.
Maar ach wie kijkt op een paar jaartjes.
Virussen, vandaar ook de benaming viRUSSEN. Panemaoej? :P

Linux-distributie dus, geen Amerikaans naar product, maar vrije software. En geen virussen. Windhoos is tof voor mensen die graag virussen op hun pc wensen en pro-VS zijn.
pi_189734972
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2019 19:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Ach ik denk graag mee en ik geloof niet dat je een slecht mens bent.

Je hebt bepaalde zorgen en als je de hele dag op breitbart of een aluhoedjesforum rondhangt is het ook logisch dat je zorgen kent of wellicht heb je iets naars meegemaakt aangaande dit onderwerp.

Dat we Europa niet moeten omvolken ben ik volledig met je eens, ik heb echter niet de indruk dat dit geschied.
Ik ben het overigens roerend met de titel van deze draad eens dat de normale partijen dit onderwerp serieus moeten aankaarten. In sommige wijken is het ook misgegaan, dan spreek ik over de Randstad. De zorgen van de burger moeten serieus genomen worden, maar indien de zorgen echt onterecht blijken en nergens door gestaafd kunnen worden, moet dit ook gezegd worden.

Ik ben zelf groot voorstander van veel meer censuur op het internet, het loopt helemaal uit de hand namelijk en het leidt soms tot daadwerkelijke bedreigingen bij bestaande personen op basis van speculaties op o.m. YT. Media is een krachtig wapen en ook een zekere Oostenrijkse schilder en ex-militair in WO I begon met o.m. terminologie als Lugenpresse.
Ik lees van alles , van Breitbart tot Nos, van fenixx tot krapuul, van ejbron tot grenzeloos van jihadwatch tot wij blijven hier en etcetera.

Wat de Randstad betreft, je hebt de 5 minuten video bekeken neem ik aan.
Wat zijn de demografische cijfers nu , 10 jaar later waar op minuut 04:00 er gezegd wordt : You may disagree with this video now , but .... ?

En om alvast op je daarna geplaatste post te reageren (=#295), ik ga hier niet teveel persoonlijke info verspreiden maar ik kom niet net uit het ei.

Wat de censuur betreft daar nodig ik je voor uit om dat in het andere topic voort te zetten. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door TomLuny op 01-11-2019 20:21:34 ]
shift-knop defekt
pi_189735037
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2019 20:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Virussen, vandaar ook de benaming viRUSSEN. Panemaoej? :P

Linux-distributie dus, geen Amerikaans naar product, maar vrije software. En geen virussen. Windhoos is tof voor mensen die graag virussen op hun pc wensen en pro-VS zijn.
Niet iedereen is even technisch om windows te vermijden.
shift-knop defekt
  vrijdag 1 november 2019 @ 20:29:34 #300
pi_189735232
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 20:16 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Ik lees van alles , van Breitbart tot Nos, van fenixx tot krapuul, van ejbron tot grenzeloos van jihadwatch tot wij blijven hier en etcetera.

Wat de Randstad betreft, je hebt de 5 minuten video bekeken neem ik aan.
Wat zijn de demografische cijfers nu , 10 jaar later waar op minuut 04:00 er gezegd wordt : You may disagree with this video now , but .... ?

En om alvast op je daarna geplaatste post te reageren (=#295), ik ga hier niet teveel persoonlijke info verspreiden maar ik kom niet net uit het ei.

Wat de censuur betreft daar nodig ik je voor uit om dat in het andere topic voort te zetten. :)

Ik ga naar de webverwijzing kijken betreffende censuur, interessante materie.

Ik ben meer dan een decennium geleden overgestapt op Linux (Ubuntu, Lubuntu, Mint), het was inderdaad wennen, ik ben/was zelf ook niet erg technisch. Maar bij de baard van KarlMarx en Osho, wat bleek dat een verandering en verbetering van de kwaliteit van het internet en pc-gebruik t.o.v. het rampenplan en gatenkaasprogramma Windows.
Thans tracht ik een smartphone over te zetten op Linux-distributie, dit is mij helaas nog niet gelukt. Vrienden van me kunnen dit helaas ook niet. Derhalve o.m. zie ik af van gebruik van Smartphone totdat Linux mogelijk wordt op dat ding.

Bij Trotski, Lenin en Engels, ik zou echt nooit meer terug willen naar dat irritante Windows.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')