Iets minder aluhoedje en iets meer bewijs zou het ondersteunen van je punt wel helpen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:08 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Kan het helaas niet terug vinden, zal wel ergens algoritmisch onderdrukt zijn.
Waarschijnlijk omdat in dat soort 'documentaires' (lees: speculatieve rommel) nogal wat karaktermoord plaatsvindt en een site als youtube geen zin heeft in rechtszaken van NASA.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 19:57 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Tja, dan kijk je niet.
Gaat er trouwens niet om of het platte aarde is, gaat erom dat het geblokt wordt voor de kijker.
dus vraag je af, waarom zou men platte aarde blokken als het toch pure onzin is.
ik zei toch, bewijs kan niet geplaatst worden want dat valt onder rechts terrorisme tegenwoordig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:21 schreef DireStraits7 het volgende:
Iets minder aluhoedje en iets meer bewijs zou het ondersteunen van je punt wel helpen.
Ik ontken geen problematiek rondom bepaalde bevolkingsgroepen, maar de problemen die een omvolkingstheorie (dit kan beter naar BNW verplaatst worden...) schetst zijn buitenproportionele onzin.
In geen enkele prognose komt dat eerder geschetste angstbeeld naar voren. En ook de geboortecijfers zijn daarin ook meegenomen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De geboortecijfers zijn wel degelijk een probleem. Niet alleen omdat die groter zijn, maar ook omdat de generaties elkaar sneller opvolgen.
Heeft ook met Joodse invloeden te maken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Waarschijnlijk omdat in dat soort 'documentaires' (lees: speculatieve rommel) nogal wat karaktermoord plaatsvindt en een site als youtube geen zin heeft in rechtszaken van NASA.
Dat wil er bij complotdenkers maar niet in. In hun (infantiele) hang naar sensatie, een duidelijke, duistere elite, een spectaculaire boe-man, staan ze er niet eens bij stil dat ze met hun speculaties en valse beweringen steevast personen schaden, aantasten in hun eer dan wel simpelweg lasteren. Daar staat men niet bij stil, omdat het ze niet interesseert. Als het poppetje een beetje past in het scenario, gaat alle fatsoen het raam uit. Voorbeelden te over. Wat Flat Earthers betreft, lees gewoon hoe zij praten over een Neil Armstrong of Buzz Aldridge. Wat de moord op Kennedy betreft, het aantal karaktermoorden aldaar is niet meer bij te houden. En hetzelfde geldt voor 9/11. Men denkt simpelweg niet na en kakelt en speculeert een end weg.
Vaak is de lafheid ook nog dat men vooral dode lieden in een complot betrekt, die kunnen immers niet meer reageren. Hoewel, dacht men... want de 'estates' (familie, vrienden) van lieden die betrokken worden in de meest debiele theorieën beschermen terecht de eer van hun geliefde en schromen niet naar de rechter te stappen. Opnieuw, zeer terecht.
Dus nee, zaken worden niet geblocked omdat 'DE WAARHEID NIET GEZIEN MAG WORDEN!!!&&^^&!*!*!!_)(&&', maar omdat dat soort flutdocumentaires nogal eens tot (terechte) rechtszaken leiden.
Mijn God...quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:30 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Heeft ook met Joodse invloeden te maken.
Schijnt nogal gevoelig punt te zijn.
maar ik begeef me nu al op glad ijs, ik laat het hierbij.
ondanks dat ik zelf al van nature sceptisch genoeg ben om niet alles voor zoete koek te slikken.
vind wel dat informatie beter open zou kunnen zijn zodat personen zelf hun conclusie eruit kunnen opmaken ipv bepaalde informatie tot taboe te verklaren.
KoMt DoOr MiGrAtIe.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Persoonlijk vind ik de heropleving van antisemitisme, ook op Fok, zorgwekkender dan al die 'omvolkings'-meuk.
Jij wordt ook met de dag inhoudelijk zwakker, hè. De relazen worden steeds langer maar ook kaler.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat in dat soort 'documentaires' (lees: speculatieve rommel) nogal wat karaktermoord plaatsvindt en een site als youtube geen zin heeft in rechtszaken van NASA.
Dat wil er bij complotdenkers maar niet in. In hun (infantiele) hang naar sensatie, een duidelijke, duistere elite, een spectaculaire boe-man, staan ze er niet eens bij stil dat ze met hun speculaties en valse beweringen steevast personen schaden, aantasten in hun eer dan wel simpelweg lasteren. Daar staat men niet bij stil, omdat het ze niet interesseert. Als het poppetje een beetje past in het scenario, gaat alle fatsoen het raam uit. Voorbeelden te over. Wat Flat Earthers betreft, lees gewoon hoe zij praten over een Neil Armstrong of Buzz Aldridge. Wat de moord op Kennedy betreft, het aantal karaktermoorden aldaar is niet meer bij te houden. En hetzelfde geldt voor 9/11. Men denkt simpelweg niet na en kakelt en speculeert een end weg.
Vaak is de lafheid ook nog dat men vooral dode lieden in een complot betrekt, die kunnen immers niet meer reageren. Hoewel, dacht men... want de 'estates' (familie, vrienden) van lieden die betrokken worden in de meest debiele theorieën beschermen terecht de eer van hun geliefde en schromen niet naar de rechter te stappen. Opnieuw, zeer terecht.
Dus nee, zaken worden niet geblocked omdat 'DE WAARHEID NIET GEZIEN MAG WORDEN!!!&&^^&!*!*!!_)(&&', maar omdat dat soort flutdocumentaires nogal eens tot (terechte) rechtszaken leiden.
Oke, maar zullen we het dan ook niet aan radicaal-links laten, zoals nu?quote:Laat migratie niet aan radicaal-rechts.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Persoonlijk vind ik de heropleving van antisemitisme, ook op Fok, zorgwekkender dan al die 'omvolkings'-meuk.
heb je het al, heb je het over joden en ben je meteen nazi.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:43 schreef Bocaj het volgende:
Inderdaad!
Joden hebben het verdomd moeilijk in Nederland... en volgens mij vooral in de grote steden! (A'dam)
De moslims haten hen maar ook extreem rechts...
het alternatief is om het een inside job te noemenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:12 schreef LelijKnap het volgende:
Volwassen mensen die het officiële 9/11-verhaal geloven zijn niet serieus meer te nemen anno 2019. Het zijn de flat-earthers van de 17e eeuw die Galileo odieus bejegend zouden hebben.
9/11 en de stikstof zijn gif voor de mensheidquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:56 schreef TomLuny het volgende:
[..]
heb je het al, heb je het over joden en ben je meteen nazi.
de joden in europa zijn zelf slachtoffer, één van de theorieén is bijvoorbeeld dat door al die oneindige oorlogen immigratie stromen op gang worden gebracht om de joden in europa, door toenemend anti-semitisme van toenemende aantallen moslims in europa, te laten bewegen om te verhuizen naar israel.
ik heb het hier bewust over een theorie want sceptisch als ik ben, nee ik slik niet alles meteen wat ik lees of zie.
Etto had het over 9/11.
Ik heb het destijds gevolgd, het aantal usual suspects loopt sinds die tijd tot circa een stuk of vijf.
Dus wie zit erachter ? Ik ga daar geen uitspraak over doen.
Wat ik wel zeg, het is wmb misdadig om informatie, zelfs verdenkingen, te gaan onderdrukken.
En dat zie je ook bij dit thema van massa-immigratie, vragenstellers worden gedemoniseerd, onderdrukt en voor rechter gesleept om hun bek te laten houden. En dat gebeurt meestal door de rood-groene alliantie, dus heeft niet eens of amper met joden te doen en groen is daarbij niet het groen van milieu. En nogmaals, waarom zulke dingen onder tapijtje schuiven als het toch voor iedereen duidelijk zichtbare onzin is ?
Uiteraard, stellen dat dit soort 'documentaires' geblocked worden omdat ze een heel gevaarlijke waarheid bevatten die 'de elite' wil verbergen is van veel inhoudelijker niveau.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jij wordt ook met de dag inhoudelijk zwakker, hè. De relazen worden steeds langer maar ook kaler.
Jij komt met 'Joodse invloeden'.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 20:56 schreef TomLuny het volgende:
[..]
heb je het al, heb je het over joden en ben je meteen nazi.
de joden in europa zijn zelf slachtoffer, één van de theorieén is bijvoorbeeld dat door al die oneindige oorlogen immigratie stromen op gang worden gebracht om de joden in europa, door toenemend anti-semitisme van toenemende aantallen moslims in europa, te laten bewegen om te verhuizen naar israel.
ik heb het hier bewust over een theorie want sceptisch als ik ben, nee ik slik niet alles meteen wat ik lees of zie.
Etto had het over 9/11.
Ik heb het destijds gevolgd, het aantal usual suspects loopt sinds die tijd tot circa een stuk of vijf.
Dus wie zit erachter ? Ik ga daar geen uitspraak over doen.
Wat ik wel zeg, het is wmb misdadig om informatie, zelfs verdenkingen, te gaan onderdrukken.
En dat zie je ook bij dit thema van massa-immigratie, vragenstellers worden gedemoniseerd, onderdrukt en voor rechter gesleept om hun bek te laten houden. En dat gebeurt meestal door de rood-groene alliantie, dus heeft niet eens of amper met joden te doen en groen is daarbij niet het groen van milieu. En nogmaals, waarom zulke dingen onder tapijtje schuiven als het toch voor iedereen duidelijk zichtbare onzin is ?
Het is inderdaad beter uit te gaan van een enorm complot, waarbij tot in de details alles perfect is verlopen, duizenden, zo niet tienduizenden mensen bij betrokken zijn die elkaar allemaal indekten en blijven indekken, en die aan de ene kant zo enorm intelligent en machtig zijn dat ze een dergelijk groot complot hebben kunnen uitvoeren, maar aan de andere kant kennelijk weer niet zo intelligent waren om door te hebben dat ze precies hetzelfde konden bereiken door de boel op te blazen en gewoon naar Osama te wijzen... zelfde effect, GIGANTISCH minder kans dat het complot mislukt of ontdekt wordt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 21:12 schreef LelijKnap het volgende:
Volwassen mensen die het officiële 9/11-verhaal geloven zijn niet serieus meer te nemen anno 2019. Het zijn de flat-earthers van de 17e eeuw die Galileo odieus bejegend zouden hebben.
Jij komt met 'Joodse invloeden'.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jij komt met 'Joodse invloeden'.
En je bent niet de enige. Er lopen hier wel meer types rond die hun antisemitische drek verpakken als een nobele zoektocht naar 'de waarheid'. Tragisch om te zien dat zelfs vandaag de dag nog men behoefte heeft aan de stereotype zondebok.
En onderdrukken van verdenkingen??? Zou al heel wat zijn als die 'verdenkingen' op feiten gebaseerd waren i.p.v. wat complotdenkers eigen is: speculatieve, agenda-gedreven bias.
Houd toch op man... je hebt niks.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:56 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Jij komt met 'Joodse invloeden'.
alsof israel geen enkele rol speelt op het wereldtoneel.
het is bikini-eiland ergens in de stille oceaan.
maar maakt niet uit, de tijd en het publiek is er niet rijp voor.
en was niet van plan de rijping erdoorheen te drukken.
prettige avond nog.
nou, dat kloptquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Houd toch op man... je hebt niks.
Lekker voor je houden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:00 schreef TomLuny het volgende:
[..]
nou, dat klopt
slechts verdenkingen, aan meerdere zijden
is niet geheel de onderzoekende methode dan.quote:
De onderzoekende methode begint dan ook niet met een bias.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:03 schreef TomLuny het volgende:
[..]
is niet geheel de onderzoekende methode dan.
als het goed is sluit ook de politie geen enkel scenario uit.
heb ik nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
De onderzoekende methode begint dan ook niet met een bias.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |