Komt goed uit dat je dit aanstipt want ik zat net over dit draadje na te denken.quote:Op zondag 20 oktober 2019 09:15 schreef HSG het volgende:
Wat hebben Joden hiermee te maken aangezien die massaal Europa verlaten?
VVD wil de bevolking van o.a. Amsterdam verdubbelen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 10:44 schreef Lyrebird het volgende:
Ik snap de OP niet.
Massamigratie was toch de schuld van rechtse partijen zoals de VVD en het CDA? Maar de auteur heeft het over linkse academici. Die stemmen toch niet op dat soort partijen? Linkse academici en linkse users zijn toch tegen immigratie?
Dan kun je ook niet alle Joden de schuld geven maar Joden krijgen sowieso overal de schuld van, met name van de moslims en links.quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:49 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Komt goed uit dat je dit aanstipt want ik zat net over dit draadje na te denken.
Laat ik met een voorbeeld beginnen, een F-16 krijgt van Rutte het bevel om een bom te gooien ergens in Irak. Daar kan je niet zomaar iedere Nederlander op straat voor aanspreken.
Zelfde met dat draadje, als je een verdenking uit voor wie er achter de massa-immigratie zitten (hetgeen trouwens een diverse combinatie van verschillende groepen zal zijn), en er zitten mogelijk een paar prominente joodse mensen bij (Barbara Lerner Spectre bijvoorbeeld), dan snap ik niet waarom iemand dan met beschuldigingen van anti-semitisme om de oren geslagen wordt.
Om bij jouw vraag te komen, die had ik al beantwoord min of meer
NWS / Laat migratie niet aan radicaal-rechts
Helaas waar. VVD denkt dat massa migratie goed is voor de economie, links dat het een verrijking is voor onze cultuur.quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:00 schreef TomLuny het volgende:
[..]
VVD wil de bevolking van o.a. Amsterdam verdubbelen.
Hun vrienden liepen vol binnen tijdens het verhuur van vakantieparken als AZC.
Al de nieuwe bewoners hebben Volker-Stevin huizen, Peugots, Ikea's, Unilevers, Bayers etc nodig.
Dat is dus indirekte staatssubsidie voor die mega-bedrijven.
Links wil de aarde redden en profiteert flink van asiel-industrie gerelateerde banen en veel daaromheen, taalklasjes, fietslessen, trauma psychologen, advocaten en etc.
Op het gebied van immigratie hebben links en rechts elkaar gevonden.
Vrouwen denken heel naïef, ze vinden bijvoorbeeld dat iedereen recht heeft op welvaart en een goed leven, en dat de aarde van iedereen is. Mooie gedachten, maar dodelijk bij het maken migratie beleid.quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:40 schreef Kippendief het volgende:
Het zijn vooral vrouwen die pro-immigratie stemmen. Dat immigranten 6 keer zo vaak vrouwen verkrachten en intimideren op straat dan autochtonen, vinden zij blijkbaar minder belangrijk.
Helemaal niks moois aan die gedachten dus, want je maakt de samenleving ermee kapot.quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:48 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Vrouwen denken heel naïef, ze vinden bijvoorbeeld dat iedereen recht heeft op welvaart en een goed leven, en dat de aarde van iedereen is. Mooie gedachten, maar dodelijk bij het maken migratie beleid.
Vrouwen!quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:48 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Vrouwen denken heel naïef, ze vinden bijvoorbeeld dat iedereen recht heeft op welvaart en een goed leven, en dat de aarde van iedereen is. Mooie gedachten, maar dodelijk bij het maken migratie beleid.
dan heb je daarnaast nog de red-green alliance.quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:44 schreef Eendenkooi het volgende:
Helaas waar. VVD denkt dat massa migratie goed is voor de economie, links dat het een verrijking is voor onze cultuur.
Het schuld geven was zeker niet de intentie maar misschien dat dit automatisch zo werd aangenomen.quote:![]()
Op zondag 20 oktober 2019 17:37 schreef HSG het volgende:
Dan kun je ook niet alle Joden de schuld geven maar Joden krijgen sowieso overal de schuld van, met name van de moslims en links.
Sommige vrouwen gaan wel erg ver, die lopen met bordjes om dat zij liever verkracht worden door een immigrant als hoffelijk de deur opgengehouden te worden door een 'extreem-rechtse'.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:07 schreef Gia het volgende:
Vrouwen!
Helemaal niet. Vooral jongeren denken zo, mannen en vrouwen.
Of worden verkracht en doen dan geen aangifte omdat de persoon in kwestie teruggestuurd wordt naar hun land van herkomst.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:22 schreef TomLuny het volgende:
Sommige vrouwen gaan wel erg ver, die lopen met bordjes om dat zij liever verkracht worden door een immigrant als hoffelijk de deur opgengehouden te worden door een 'extreem-rechtse'.
Maar ja , ik zeg het er alvast maar bij, niet met de intentie om te generaliseren.
Omdat je het Joodse invloeden noemt. Daarom.quote:Op zondag 20 oktober 2019 15:49 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Komt goed uit dat je dit aanstipt want ik zat net over dit draadje na te denken.
Laat ik met een voorbeeld beginnen, een F-16 krijgt van Rutte het bevel om een bom te gooien ergens in Irak. Daar kan je niet zomaar iedere Nederlander op straat voor aanspreken.
Zelfde met dat draadje, als je een verdenking uit voor wie er achter de massa-immigratie zitten (hetgeen trouwens een diverse combinatie van verschillende groepen zal zijn), en er zitten mogelijk een paar prominente joodse mensen bij (Barbara Lerner Spectre bijvoorbeeld), dan snap ik niet waarom iemand dan met beschuldigingen van anti-semitisme om de oren geslagen wordt.
Om bij jouw vraag te komen, die had ik al beantwoord min of meer
NWS / Laat migratie niet aan radicaal-rechts
Lezen wij hetzelfde forum? Het zijn hier vooral je alt-rechtse 'omvolkings'-vriendjes die continu de Joden erbij slepen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:37 schreef HSG het volgende:
[..]
Dan kun je ook niet alle Joden de schuld geven maar Joden krijgen sowieso overal de schuld van, met name van de moslims en links.
'De vrouwen'...quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:40 schreef Kippendief het volgende:
Het zijn vooral vrouwen die pro-immigratie stemmen. Dat immigranten 6 keer zo vaak vrouwen verkrachten en intimideren op straat dan autochtonen, vinden zij blijkbaar minder belangrijk.
Als man boeit het mij dan ook niet meer, vrouwen willen dit zelf. Het enige wat ik belangrijk vind is dat ze zo snel mogelijk alle sociale voorzieningen uitkleden en de belastingen verlagen. Want ik heb totaal geen zin om ten gunste van zwartwerkende allochtonen de belastingen op te hoesten
Fake news.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:22 schreef TomLuny het volgende:
[..]
dan heb je daarnaast nog de red-green alliance.
dat is niet om te verrijken maar dient als stormram.
[..]
Het schuld geven was zeker niet de intentie maar misschien dat dit automatisch zo werd aangenomen.
[..]
Sommige vrouwen gaan wel erg ver, die lopen met bordjes om dat zij liever verkracht worden door een immigrant als hoffelijk de deur opgengehouden te worden door een 'extreem-rechtse'.
Maar ja , ik zeg het er alvast maar bij, niet met de intentie om te generaliseren.
Weet jij veel wat de ware intenties zijn van die vrouw? Misschien bedoelde ze wel degelijk wat door de fotoshop gesuggereerd wordt.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Fake news.
Je verwijst naar een aangepaste foto van een vrouw die een bord droeg waarop stond: "My door is open for refugees". Je vriendjes hebben dat gefotoshopt tot "My legs are open for refugees".
[ afbeelding ]
Zegt wel hoe snel jij je om de tuin laat leiden.
Aangezien jij een infantiel beeld over vrouwen hebt, snap ik dat je zo denkt. Hopelijk ben je ook zo 'open-minded' wanneer mensen iets over de intenties van je boys Trump, Baudet en Wilders zeggen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:55 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Weet jij veel wat de ware intenties zijn van die vrouw? Misschien bedoelde ze wel degelijk wat door de fotoshop gesuggereerd wordt.
zijn de zwarten en de communisten al genoemd ??quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ter inventarisering:
Tot nu toe zijn reeds Joden en vrouwen genoemd als schuldigen voor massa-immigratie. Nu nog wat pseudo-wetenschappelijk gel*l over ras en IQ en we zijn compleet.
Ah. Freudiaanse, onbewuste gevoelens spelen hier een rol. Je lijdt aan een vorm van penisnijd.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:55 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Weet jij veel wat de ware intenties zijn van die vrouw? Misschien bedoelde ze wel degelijk wat door de fotoshop gesuggereerd wordt.
Het is een vrouw. Die zijn labiel, dom, naïef... jeweetwel, hoe de doorsnee salafist alt-rechtser erover denkt.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah. Freudiaanse, onbewuste gevoelens spelen hier een rol. Je lijdt aan een vorm van penisnijd.
Beeld van de dame in kwestie is inderdaad niet hoogstaand nee.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aangezien jij een infantiel beeld over vrouwen hebt, snap ik dat je zo denkt. Hopelijk ben je ook zo 'open-minded' wanneer mensen iets over de intenties van je boys Trump, Baudet en Wilders zeggen.
Hoewel dat hoogstwaarschijnlijk als SJW-fake-news-demonisering geldt.
Natuurlijk niet, ze denkt anders over een bepaalde zaak dan jij. En het is een vrouw, dus die staat sowieso al een treetje lager in je hiërarchisch wereldbeeld.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:03 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Beeld van de dame in kwestie is inderdaad niet hoogstaand nee.
Ze staat bij mij altijd nog hoger dan jij, man heb je last van borderline of zo dat je zo debiel en agressief reageert.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ze denkt anders over een bepaalde zaak dan jij. En het is een vrouw, dus die staat sowieso al een treetje lager in je hiërarchisch wereldbeeld.
Debiel en agressief:quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:06 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Ze staat bij mij altijd nog hoger dan jij, man heb je last van borderline of zo dat je zo debiel en agressief reageert.
Precies, weg met die vieze sociale voorzieningen. Gewoon werken tot je dood of eindigen in de goot.quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:40 schreef Kippendief het volgende:
Als man boeit het mij dan ook niet meer, vrouwen willen dit zelf. Het enige wat ik belangrijk vind is dat ze zo snel mogelijk alle sociale voorzieningen uitkleden en de belastingen verlagen. Want ik heb totaal geen zin om ten gunste van zwartwerkende allochtonen de belastingen op te hoesten
Men wil rechts, men krijgt rechts.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Precies, weg met die vieze sociale voorzieningen. Gewoon werken tot je dood of eindigen in de goot.
Als je werkt, kan je gewoon je eigen pensioen sparen dus tot je dood gaat helemaal niet op. En als je niet werkt, rot je maar op in de goot inderdaad.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Precies, weg met die vieze sociale voorzieningen. Gewoon werken tot je dood of eindigen in de goot.
Je hebt niet alleen borderline als ik het zo zie. Meer aan de hand met jou.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Debiel en agressief:
Ja, ok, dat had ik zelf al genuanceerd :quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Omdat je het Joodse invloeden noemt. Daarom.
Spectre is voor immigratie en toevallig Joods. Afgezien van het gegeven dat haar 'macht' als Jodin binnen de Joodse gemeenschap nihil is, kunnen we met dezelfde redenering over 'Nederlandse invloeden' spreken wanneer een Nederlander voor immigratie is.
Heel vreemd dat zoveel vrouwen tegen hun eigen belang stemmen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:40 schreef Kippendief het volgende:
Er is een goede reden waarom 50 shades of grey zo populair is onder een bepaalde bevolkingsgroepquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:25 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Heel vreemd dat zoveel vrouwen tegen hun eigen belang stemmen.
Naïviteit of ziekelijke verkrachtingsfantasieën..?
Ja, dit ontbrak nog... Nu zijn we compleet. Dank, Hoogslaper.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:25 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Heel vreemd dat zoveel vrouwen tegen hun eigen belang stemmen.
Naïviteit of ziekelijke verkrachtingsfantasieën..?
Maar die discussie is gewoon relevant. Menig weldenkend mens kan zien dat het importeren van een nieuwe sociale onderklasse (want dat is onbetwisbaar als je alleen al kijkt naar de huidige positie van de laatste golf migranten uit dat soort regio's) alleen maar tot meer spanningen gaat zorgen en onze sociale voorzieningen onbetaalbaar gaan terwijl het ons leefgenot verlaagt.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:25 schreef Morrigan het volgende:
Over het onderwerp zelf, in de OP staat een interessant stuk over hoe we om zouden moeten gaan met immigranten die onze normen en waarden niet respecteren. Vervolgens gaat dit topic over omvolkingen en dat joden en vrouwen de schuldigen hiervan zijn.
Nee die was het niet , wel zoiets en ben met je eens dat zulke plaatjes heel makkelijk ander bordje opgeplakt kunnen krijgen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Fake news.
Je verwijst naar een aangepaste foto van een vrouw die een bord droeg waarop stond: "My door is open for refugees". Je vriendjes hebben dat gefotoshopt tot "My legs are open for refugees".
[ afbeelding ]
Zegt wel hoe snel jij je om de tuin laat leiden.
Ach, jij ziet in een bord met woordjes al hele diagnoses.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:20 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Je hebt niet alleen borderline als ik het zo zie. Meer aan de hand met jou.
Dit moet je stelling dat sommige vrouwen liever dit lot ondergaan dan 'de deur opengehouden worden door een hoffelijke rechtse man' onderbouwen?quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:43 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Nee die was het niet , wel zoiets en ben met je eens dat zulke plaatjes heel makkelijk ander bordje opgeplakt kunnen krijgen.
Deze is wel ruim gedocumenteerd
[ afbeelding ]
Nou je bent wel een tikje neurotisch en iemand die behoorlijk vaak in herhaling valtquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach, jij ziet in een bord met woordjes al hele diagnoses.
Geen dank, mijn boreale broederquote:Op zondag 20 oktober 2019 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, dit ontbrak nog... Nu zijn we compleet. Dank, Hoogslaper.
Ja, misschien wel ja.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nou je bent wel een tikje neurotisch en iemand die behoorlijk vaak in herhaling valt
Ik word een draadje ingezogen dat ik niet begonnen ben.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dit moet je stelling dat sommige vrouwen liever dit lot ondergaan dan 'de deur opengehouden worden door een hoffelijke rechtse man' onderbouwen?
Leg eens uit.
Soort arbo-effect waarschijnlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:25 schreef Morrigan het volgende:
Over het onderwerp zelf, in de OP staat een interessant stuk over hoe we om zouden moeten gaan met immigranten die onze normen en waarden niet respecteren. Vervolgens gaat dit topic over omvolkingen en dat joden en vrouwen de schuldigen hiervan zijn.
Zo’n post met een beetje inhoud is al veel waardevoller dan al die one-liners. Ik denk dat veel mensen van mening zijn dat je niet massaal mensen moet gaan importeren. Zeker als je weet dat ze hier zo goed als geen kans hebben.quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:42 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Maar die discussie is gewoon relevant. Menig weldenkend mens kan zien dat het importeren van een nieuwe sociale onderklasse (want dat is onbetwisbaar als je alleen al kijkt naar de huidige positie van de laatste golf migranten uit dat soort regio's) alleen maar tot meer spanningen gaat zorgen en onze sociale voorzieningen onbetaalbaar gaan terwijl het ons leefgenot verlaagt.
Dan krijg je dus een generatie en opvolgende generaties met taal-achterstanden, minder connecties in de samenleving, een lager opleidingsniveau, segregatie van de huidige bevolking en met een afwijkende cultuur en lagere welvaart.
Dan krijg je vervolgens weer een groep die gaat zeggen dat dat ook onze schuld is, omdat wij racistisch en discriminerend zijn. Nog meer spanning.
De vraag is dus inderdaad waarom wij uberhaupt migranten uit dit soort regio's toelaten en waarom de democratie niet functioneert en mensen tegen hun eigenbelang stemmen.
De huidige prognoses liegen niet en laten gewoon zien dat wij in 2050/60 kunnen verwachten dat meer dan de helft van de bevolking niet meer blank is maar gekleurd en een allochtone afkomst heeft. Als je je afvraagt of dat wenselijk is ben je echter meteen een neo-nazi.
Het enige wat er nu gaat gebeuren is dat spanningen verder oplopen en er een burgeroorlog dreigt bij de volgende economische recessie.
Je doet net alsof je me al jaren kent ?quote:Op zondag 20 oktober 2019 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ach, jij ziet in een bord met woordjes al hele diagnoses.
Die post was niet aan jou gericht.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:01 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Je doet net alsof je me al jaren kent ?
Waarom doet de politiek dan het tegenovergestelde? Er kan gewoon gekeken worden naar het terugsturen van Syriers nu de burgeroorlog daar richting een einde gaat, maar dat is volledig uit den boze. Zoiezo snap ik niet waarom wij die mensen hier hebben opgenomen, dat brengt veel te veel problemen met zich mee. En iemand die dienstplicht ontduikt kun je amper als vluchteling bestempelen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:00 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zo’n post met een beetje inhoud is al veel waardevoller dan al die one-liners. Ik denk dat veel mensen van mening zijn dat je niet massaal mensen moet gaan importeren. Zeker als je weet dat ze hier zo goed als geen kans hebben.
Wat ik me oprecht afvraag is of jij echt gelooft dat er een burgeroorlog uitbreekt. En wie zijn dan diegene die beginnen? De meeste Nederlanders hebben het nog steeds erg goed om hun leven hiervoor op te geven.
Daarnaast graag je je af waarom mensen tegen hun eigenbelang stemmen. Zover ik weet doe mensen dat niet. Maar politiek gaat veel verder dan het onderwerp migratie. Dus mensen stemmen aan de hand van onderwerpen die hun het meest aantrekken.
Je hebt gelijk, heb ik niet goed opgelet.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Die post was niet aan jou gericht.
Ook vrij ruim gedocumenteerd : Zweden kreeg last van verkrachtingen op festivals.quote:
Komen onder druk te staan... waarom nu weer zo'n understatement?quote:Verworvenheden in Europa komen onder druk te staan als nieuwkomers andere opvattingen hebben. Links loopt daar vaak voor weg, schrijft Maarten Boudry.
Dat laatste gebeurde niet want dat was gewoon keiharde discriminatie.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:02 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Ook vrij ruim gedocumenteerd : Zweden kreeg last van verkrachtingen op festivals.
Eerste tegenmaatregel was een armbandje uitdelen aan vrouwen met tekst erop van 'handen thuis' zoiets.
Tweede maatregel kwam voort uit de redenatie van 'het zijn mannen die ons verkrachten, we gaan alle mannen verbieden een festival te bezoeken'
En dat gebeurde dus ook, of werd compleet afgelast, weet niet precies meer.
Zulke bewegingen hebben dus wel degelijk invloed.
Je kunt je gaan blindstaren of het al dan niet met op zet is, daar gaat het helemaal niet om. Het gaat zich om het feit omvolking. Niet de (samenzwerings)theorieën of oorzaken die daar aan ten grondslag zouden liggen, dat is in mijn optiek niet persé relevant.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:30 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Lees je anders eens in over wat de omvolkingstheorie daadwerkelijk omvat...
Natuurlijk wel. Tussen "de slinkse elite wil ons roomblanke mannen vervangen en ondermijnt onze samenleving, ze vormen een regelrechte bedreiging!" en "tussen nu en 30 jaar stijgt het percentage 'buitenlanders' met een x aantal procent" zit nogal een groot verschil.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:34 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Je kunt je gaan blindstaren of het al dan niet met op zet is, daar gaat het helemaal niet om.
Zit iets in, bij de eerste komt er soms een reactie gericht op doelen waarvan sommigen denken dat die doelen verantwoordelijk zijn voor de puinhopen en bij de tweede komt er soms een reactie van sommigen die uit onvrede wild om zich heen beginnen te slaan zonder goed te weten wie zij moeten treffen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:38 schreef Xa1pt het volgende:
Natuurlijk wel. Tussen "de slinkse elite wil ons roomblanke mannen vervangen en ondermijnt onze samenleving, ze vormen een regelrechte bedreiging!" en "tussen nu en 30 jaar stijgt het percentage 'buitenlanders' met een x aantal procent" zit nogal een groot verschil.
Dat eerste zorgt voor weer heel andere problemen.
Want dat is het niet wil je zeggen?quote:Op zondag 20 oktober 2019 23:28 schreef Peligrosso het volgende:
Ik zag de TT en dacht, dat lijkt me een interessant topic.
Blijkt het gewoon het zoveelste topic over omvolking te zijn.
Stropop.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ter inventarisering:
Tot nu toe zijn reeds Joden en vrouwen genoemd als schuldigen voor massa-immigratie. Nu nog wat pseudo-wetenschappelijk gel*l over ras en IQ en we zijn compleet.
Helaas gaat niemand op de interessante OP in. Nu te laat voor.quote:Op zondag 20 oktober 2019 23:28 schreef Peligrosso het volgende:
Ik zag de TT en dacht, dat lijkt me een interessant topic.
Blijkt het gewoon het zoveelste topic over omvolking te zijn.
Komt oa mss omdat ik die meteen in post#2 heb proberen te bekritiseren.quote:Op maandag 21 oktober 2019 02:15 schreef Fir3fly het volgende:
Helaas gaat niemand op de interessante OP in. Nu te laat voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... toen de nieuwe Europese Commissievoorzitter Ursula von der Leyen de beruchte nieuwe portefeuille 'Commissaris voor de bescherming van onze Europese levenswijze' bekendmaakte.
Nu moet ineens Leyen de nazi gaan voorstellen ofzo ?
wie trapt daarin
[ Bericht 3% gewijzigd door TomLuny op 21-10-2019 02:48:37 ]shift-knop defekt
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:30 schreef DireStraits7 het volgende:
Lees je anders eens in over wat de omvolkingstheorie daadwerkelijk omvat...
De islamitische gemeenschap wordt onrecht aangedaanquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:06 schreef Solstice1 het volgende:
Zou graag op een SP uit de jaren 80 stemmen. Sociaal zo links als de neten, hardliners op migratie. Pure armoede dat je voor dat thema alleen op Baudet of Wilders kunt stemmen tegenwoordig terwijl het overgrote deel van de bevolking gewoon klaar is met migratie.
Uh, nee. Dat is niet vernederend, behalve als je een dramaqueen bent.quote:Op maandag 21 oktober 2019 08:18 schreef TomLuny het volgende:
[..]
De islamitische gemeenschap wordt onrecht aangedaan
[..]
De toch al bescheiden geplande minaret moet verlaagd worden tot dezelfde hoogte als het gebedsgebouw.
Dit is ronduit vernederend.
Het lijkt alsof anderen een totaal andere OP hebben gelezen, apart.quote:Op maandag 21 oktober 2019 02:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Helaas gaat niemand op de interessante OP in. Nu te laat voor.
En dan in post één al direct met 'feiten' komen over omvolking.quote:Dat mijn academische collega’s de extreem-rechtse complottheorieën willen bestrijden over omvolking en Eurabia (het doembeeld van een Europa onder de knoet van de islamitische sharia), is volkomen terecht.
Grenzeloos schreef het.quote:Op maandag 21 oktober 2019 08:27 schreef thedeedster het volgende:
Uh, nee. Dat is niet vernederend, behalve als je een dramaqueen bent.
Sterker nog; het is een gotspe. Het is een jij-bak maar je hebt hier als moslim veel meer vrijheid dan een christen, agnost of atheïst in het Midden Oosten.
Dit gejank komt ronduit ondankbaar over.
Opkomen voor Westerse normen en waarden die je lief zijn is islamofobie, wist je dat niet?quote:Op maandag 21 oktober 2019 08:45 schreef incel het volgende:
Mensen die niet willen dat hier honderdduizenden moslims komen die onze
- cultuur haten
- vrouwen haten
- niet-moslims halen
- homo's haten
- joden haten
- wetgeving haten
- taal haten
als "rechts" bestempelenAlsof het iets slechts zou zijn.
Links maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op maandag 21 oktober 2019 08:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Opkomen voor Westerse normen en waarden die je lief zijn is islamofobie, wist je dat niet?
Neem het dan alsjeblieft niet persoonlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2019 08:48 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Grenzeloos schreef het.
Dit schreef weer iemand anders
Jesse Klaver: De boeren moeten weg zodat we woningen voor asielparasieten kunnen bouwen
videootje
http://fenixx.org/index.p(...)ieten-kunnen-bouwen/
en gaat niet om de boer (volkstuintje met 1 kip) maar om de grotere stallen die toch niet nodig zijn met 18 miljoen mensen en 8 miljard buren, die moeten weg
Dat is altijd een goede raad en eigenlijk heb ik niet veel gemeen met de boer want heb zelf een binnenvaart achtergrond dus om wat afstand te nemen kan geen kwaad. Maar ja, deze aangekondigde sanering is wel eén van de gevolgen die massa-immigratie hebben mede veroorzaakt. En dat dan een hele bevolkingsgroep moet gaan wijken, met eeuwenlange wortels in dit land, vind ik geen manier van doen. En daarnaast het broodnodige voedsel ook nog eens drastisch verminderen lijkt mij sowieso geen goed plan met de huidige wereldbevolkingsgroei.quote:Op maandag 21 oktober 2019 08:57 schreef thedeedster het volgende:
Neem het dan alsjeblieft niet persoonlijk.
Nee, wat een oerdom gezwets.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Tussen "de slinkse elite wil ons roomblanke mannen vervangen en ondermijnt onze samenleving, ze vormen een regelrechte bedreiging!" en "tussen nu en 30 jaar stijgt het percentage 'buitenlanders' met een x aantal procent" zit nogal een groot verschil.
Dat eerste zorgt voor weer heel andere problemen.
Ah, ja, want die discussie is nog nooit in de kamer gevoerd.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:24 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Nee, wat een oerdom gezwets.
Feit is dat er meer immigranten hier naartoe komen dan dat er een natuurlijke aanwas is.
We hebben geen slinkse elite die ons met opzet wil omvolken, we hebben incompetente slappe huilebakken die telkens de olifant in de kamer niet willen benoemen.
Met alleen babbelen komen we er niet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, ja, want die discussie is nog nooit in de kamer gevoerd._!
Logisch gevolg van decennia aan wegkijkerij.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En ondertussen is Alternative für Deutschland verdubbeld in aantal zetels in Thüringen, is het de tweede partij van de deelstaat en heeft het zelfs meer zetels dan de partij van Merkel.
Mooie verschuiving van de doelpalen wel. Chapeau, chapeau.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:46 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Met alleen babbelen komen we er niet.
Met daadkracht wel. Illegalen oppakken en uitzetten is een begin, ipv bed bad en brood regelingen.
Thx man!quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mooie verschuiving van de doelpalen wel. Chapeau, chapeau.
Hoezo niet?quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:58 schreef Duveldrinker het volgende:
helaas zie je toch dat heel veel mensen van andere culturen niet in Europa kunnen gedijen.
Omdat ze altijd hun eigen cultuur meenemen of geloof bij bijvoorbeeld moslims. Dat er in Europa andere wetten en regels gelden dat wilt men niet accepteren.quote:
Als je zo open staat voor andere culturen zal je moeten accepteren dat daarbij andere wetten en regels gelden.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Omdat ze altijd hun eigen cultuur meenemen of geloof bij bijvoorbeeld moslims. Dat er in Europa andere wetten en regels gelden dat wilt men niet accepteren.
Ik doe dat wel maar zo werkt dat niet. Ik heb in China gewerkt met veel Nederlandse Chinezen. Ik pas mij aan daar, maar zij willen dat niet hier. Alles uit China is beter volgens hun. Het is een soort misplaatste arrogantie die ik bij veel allochtonen herken.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:11 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Als je zo open staat voor andere culturen zal je moeten accepteren dat daarbij andere wetten en regels gelden.
Misschien is cultuurrelativisme zelf onderdeel van de westerse cultuur en dan is het juist onze arrogantie te denken dat het algemeengoed is.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik heb in China gewerkt met veel Nederlandse Chinezen. Ik pas mij aan daar, maar zij willen dat niet hier. Alles uit China is beter volgens hun. Het is een soort misplaatste arrogantie die ik bij veel allochtonen herken.
Je moet de zaken in verhouding bekijken. In Amerika is 2% van de bevolking Joods, toch hebben zij daar behoorlijke invloed in het bankwezen, media.quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat je het Joodse invloeden noemt. Daarom.
Spectre is voor immigratie en toevallig Joods. Afgezien van het gegeven dat haar 'macht' als Jodin binnen de Joodse gemeenschap nihil is, kunnen we met dezelfde redenering over 'Nederlandse invloeden' spreken wanneer een Nederlander voor immigratie is.
Wat voor invloed? En hoe meet je precies de 'behoorlijkheid' ervan?quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je moet de zaken in verhouding bekijken. In Amerika is 2% van de bevolking Joods, toch hebben zij daar behoorlijke invloed in het bankwezen, media.
Ben ik het niet mee eens. Misschien vroeger wel. Zeker de oudere generatie hier.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:36 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Misschien is cultuurrelativisme zelf onderdeel van de westerse cultuur en dan is het juist onze arrogantie te denken dat het algemeengoed is.
Een meerderheid van de 2e kamer is volgens mij lid van partijen die cultuurrelativistisch zijn, oftewel een groot deel van de kiezers heeft die overtuiging.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Misschien vroeger wel. Zeker de oudere generatie hier.
quote:https://nl.wikipedia.org/wiki/Cultuurrelativisme
Cultuurrelativisme in ideologische zin gaat uit van de gelijkwaardigheid van culturen. Positief aan deze zienswijze is dat men uitgaat van een respectvolle houding tegenover vreemde culturen, waarbij men de eigen cultuur niet als superieur beschouwt. De vraag is of door deze visie sommige, door westerlingen universeel geachte waarden, niet ondergraven worden. Moet men bijvoorbeeld gebruiken, tradities, wetten en religieuze voorschriften die strijdig zijn met de rechten van de mens en de Westers democratische gebruiken als gelijkwaardig en respectabel beschouwen?
Uit filosofisch oogpunt kan daarnaast tegen het cultuurrelativisme worden ingebracht dat het zichzelf in de staart bijt. Het is een norm, een opvatting die alleen in bepaalde stromingen van de westerse cultuur voorkomt. Ook het cultuurrelativisme is dus cultuurgebonden en kan als zodanig volgens zijn eigen principes geen aanspraak maken op algemene geldigheid.
Ja sorry ik las je verkeerdquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Misschien vroeger wel. Zeker de oudere generatie hier.
Dit kun je herhalen tot je groen ziet, dit soort bange blanke mannen gelooft dat niet. Die zijn heilig ervan overtuigd, dat alle linkse partijen samenzweren om de boze bruine moslim binnen te halen, om wat voor reden dan ook en om die bruine moslim de plaats in te laten nemen van diezelfde bange blanke man.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:24 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
We hebben geen slinkse elite die ons met opzet wil omvolken, we hebben incompetente slappe huilebakken die telkens de olifant in de kamer niet willen benoemen.
Waar deze bange blanke mannen op zijn minst gelijk in hebben is dat links de problemen niet wil erkennen, niet optreedt, helemaal niets doet. Ze laten het op zijn beloop. Dat zal niet met een vooropgezet plan zijn, misschien zelfs met de beste bedoelingen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit kun je herhalen tot je groen ziet, dit soort bange blanke mannen gelooft dat niet. Die zijn heilig ervan overtuigd, dat alle linkse partijen samenzweren om de boze bruine moslim binnen te halen, om wat voor reden dan ook en om die bruine moslim de plaats in te laten nemen van diezelfde bange blanke man.
Oh, boehoehoe. Het is niet eerlijk! Waaaaahhhhhh! Mama!quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:32 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Waar deze bange blanke mannen op zijn minst gelijk in hebben is dat links de problemen niet wil erkennen, niet optreedt, helemaal niets doet. Ze laten het op zijn beloop. Dat zal niet met een vooropgezet plan zijn, misschien zelfs met de beste bedoelingen.
Maar diezelfde bange blanke man die zijn omgeving niet meer terug kent krijgt op een belerende toon te horen dat hij degene is die niet deugt, dat hij zich maar moet aanpassen en dat als hij dat niet wil hij een grote vuile smerige nazi fascist is.
Ondertussen krijgen nieuwkomers voorrang op de woningmarkt en zit er altijd een sociaal werker klaar om hen alle rechten in te fluisteren.
Ondertussen moet de bange blanke man jaren wachten om een woning te krijgen en staat hij er vaak alleen voor, geen gezellige corpulente dame in bloemetjesjurk en dreadlocks die mee gaat naar het gemeentekantoor om zaken voor hem te regelen.
Op zo'n manier dwing je mensen bijna om in complotten te gaan geloven omdat het alle logica te boven gaat. Het is de wereld op zijn kop.
Eens. Ik beschouw mijzelf als Xenofiel.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik doe dat wel maar zo werkt dat niet. Ik heb in China gewerkt met veel Nederlandse Chinezen. Ik pas mij aan daar, maar zij willen dat niet hier. Alles uit China is beter volgens hun. Het is een soort misplaatste arrogantie die ik bij veel allochtonen herken.
Jammer dat je niet inhoudelijk kunt/wil reageren.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh, boehoehoe. Het is niet eerlijk! Waaaaahhhhhh! Mama!
Klopt dat heb ik ook.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:45 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Eens. Ik beschouw mijzelf als Xenofiel.
Ik ga graag naar het buitenland, onttrek me van het massatoerisme en leer graag van de geschiedenis, cultuur en gebruiken van andere landen/volkeren.
Juist dat maakt de wereld zo'n mooie plaats om te ontdekken, de eigenheid van iedere cultuur en volk. De eigenheid van Nederland is minstens zo mooi als die van Jordanië, alleen anders.
Culturen die totaal los van elkaar zijn ontwikkeld vanuit verschillende etno-religieuze perspectieven.
Als ik in islamitische landen ben bezoek ik Moskees, verdiep ik me in hun historie, tradities, gebruiken etc. Tegelijkertijd ben ik tegenstander van het importeren van die cultuur naar hier.
Ik snap niet dat er in Nederland zo'n taboe heerst op het Nederlands houden van Nederland.
Er wordt net alsof gedaan dat dit vanuit een diepgewortelde haat naar andere culturen komt, terwijl dat juist uit voorliefde komt voor eigenheid, zoals ik dat ook bij anderen waardeer.
Wat is daar haatvol en fascistisch aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |