SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOKC’est Davie :o)
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:13 schreef ijs_beer het volgende:
En ik probeerde nog m'n macht te misbruiken door post 301 te verwijderen. Maar ja. Toen was er toch al een nieuw topic.
#giro555?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:13 schreef Dave het volgende:
Tevens zijn 555 suggesties welkom in de DM's van @:Greys of @:ijs_beer
Je bent niet zo van de kerst?quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:13 schreef ijs_beer het volgende:
En ik probeerde nog m'n macht te misbruiken door post 301 te verwijderen. Maar ja. Toen was er toch al een nieuw topic.
Oh jawel. Maar ik doe graag van niet. Dan laat men me gewoon met rust als ik dan lekker sta te koken in de keuken.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je bent niet zo van de kerst?
Wat kan ze zingen hequote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:13 schreef Dave het volgende:
Tevens zijn 555 suggesties welkom in de DM's van @:Greys of @:ijs_beer
Herkenbaar ditquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh jawel. Maar ik doe graag van niet. Dan laat men me gewoon met rust als ik dan lekker sta te koken in de keuken.Gezelligheid doe ik pas bij het eten dan weer.
Ik zal binnenkort eens even gaan klussen.quote:
Bran Stark?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
Gast, in het eerste hoofdstuk ging er bij mij al iemand dood door van een kasteel te denderen
Oh zo. Bij mij werkt dat niet helemaal. Vier het altijd bij een oudtante met open keuken.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh jawel. Maar ik doe graag van niet. Dan laat men me gewoon met rust als ik dan lekker sta te koken in de keuken.Gezelligheid doe ik pas bij het eten dan weer.
Kuzuquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:19 schreef I het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort eens even gaan klussen.
Volgens mij is er al wel eenmet Turkse vlag van iemand anders.
Oh, daaaar had iemand het laatst over, ik snapte het al niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:18 schreef I het volgende:
[..]
Deze staat zelfs al een hele tijd in de OP
Ja, nee ik snap dat dan niet helemaal werkt nee.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh zo. Bij mij werkt dat niet helemaal. Vier het altijd bij een oudtante met open keuken.![]()
En zij is zelf niet altijd meer 100% helder, dus komt ze elke 5 minuten ongeveer naar me toe om te vragen of ze niet moet helpen om dan ook meteen naar pannen of messen te grijpen. Waarna ik haar dus weer vriendelijk doch resoluut terug de huiskamer in moet loodsen.![]()
Mooi hè, hertst.quote:
quote:
Wat ik me nog wel afvraag: zou ie d'r ook op z'n hondjes hebben gedaan?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Wel smakelijk gelachen om Borsato-gate vandaag... er is er echt maar één die het zo weet te managen dat Leontien en heel NL hem bijna dankbaar is dat ie zijn lul in een vreemde sloot heeft ondergedompeld![]()
Ik ging haar even opzoeken. Zelfs ik als vrouw kan maar naar één ding kijken (twee eigenlijk)quote:
Geen idee, maar hij heeft 'r ongetwijfeld gelikt als Lassiequote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat ik me nog wel afvraag: zou ie d'r ook op z'n hondjes hebben gedaan?
Twee veenlijken?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ging haar even opzoeken. Zelfs ik als vrouw kan maar naar één ding kijken (twee eigenlijk)![]()
![]()
En ik had ook niet door dat ze toen nog maar 21 was.
Ik moet nog aan Game of Thrones beginnen Guaan!quote:
We gaan toch niet alle smileys die lelijke kuzubek geven, toch?quote:
Ach het is slechts een spoiler voor de eerste aflevering, dus dat valt dan wel meequote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moet nog aan Game of Thrones beginnen Guaan!
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We gaan toch niet alle smileys die lelijke kuzubek geven, toch?
Inderdaad, ik vind die Fidan Ekiz eigenlijk wel een prima keuze... vond gisteren dat nieuwe Ladies Night eigenlijk ook wel prima wegkijken ondanks dat ik de doelgroep niet ben...quote:
Dat mij alleen de Rob-de-Nijs-achtige spleet en het rode microfoon-tasje op haar rug opvielen bewijst zeker wel het één en ander?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ging haar even opzoeken. Zelfs ik als vrouw kan maar naar één ding kijken (twee eigenlijk)![]()
![]()
En ik had ook niet door dat ze toen nog maar 21 was.
Er ontvouwt hier zich een nieuw Ruinerwold's scenario.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:26 schreef Guanabana het volgende:
Die Tijs van den Brink schijnt bij mij in de wijk te wonen. Heb hem nooit gezien though.
Ik heb vandaag heel erg gelachen om VIVA:quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Wel smakelijk gelachen om Borsato-gate vandaag... er is er echt maar één die het zo weet te managen dat Leontien en heel NL hem bijna dankbaar is dat ie zijn lul in een vreemde sloot heeft ondergedompeld![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde net hetzelfde typenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Er ontvouwt hier zich een nieuw Ruinerwold's scenario.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb vandaag heel erg gelachen om VIVA:
"Terwijl het gewoon een feit is dat die zwetende veredelde pizzabakker op een griet heeft gelegen die zijn dochter had kunnen zijn. Maar goed als Leontien dat wil vergeven moet ze zelf weten. Ze is goed in bordjes omdraaien ik had zijn nek omgedraaid maar goed."
Heerlijk
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:27 schreef Em31 het volgende:
[..]Die eerste is een photoshop toch? Iets aan die verhoudingen klopt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ja waarom deze wel en anderen niet, vraag ik me vooral afquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb helemaal niets gelezen of gevolgd nog over Marco-gate, maar waarom is zoiets uberhaupt in de publiciteit?
Iedereen neukt er toch op los joh met iedereen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja waarom deze wel en anderen niet, vraag ik me vooral af
Omdat hij de ESF-deelnemer van volgend jaar heeft volgeblaft. (Snapt u de woordspeling, mensuh?)quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb helemaal niets gelezen of gevolgd nog over Marco-gate, maar waarom is zoiets uberhaupt in de publiciteit?
Omdat de Privé het heeft ontdekt geloof ik... en ik gok dat mevr Hond het zelf heeft gelekt omdat ze een programmaatje moet verkopenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:28 schreef Guanabana het volgende:
Volgens mij niet, op andere foto’s heeft ze ook zo’n figuur, lijkt het tenminstequote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:29 schreef Dave het volgende:
[..]
Die eerste is een photoshop toch? Iets aan die verhoudingen klopt niet.
Als ze dequote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We gaan toch niet alle smileys die lelijke kuzubek geven, toch?
Ja daaromquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Iedereen neukt er toch op los joh met iedereen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:27 schreef Em31 het volgende:
[..]"Allemaal uit volle borst, spraakwater lest de dorst"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Dat is dan niet zo erg neequote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ach het is slechts een spoiler voor de eerste aflevering, dus dat valt dan wel mee
Ga beginnen eraan dan joh
Komen er in die boeken ook ufo's voor dan? Kan ik me niet meer herinneren eigenlijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
Heb ook de eerste twee boeken al gelezen, dus zal sowieso wel al veel weten van personages en wat er met hen gebeurt. Al wijkt de serie ook wel van de boeken af, heb ik gehoord.
Frans zie ik daar dan weer totaal niet voor aan, maar dat kan naïef van me zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Frans Bauer bij Beau voorbij komen, zou hij nou ook wel eens zijn sateprikker in een andere bamischijf dan die van Maris geport hebben?
Ik ook niet, ik vind Frans sowieso altijd best seksloos qua uitstralingquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Frans zie ik daar dan weer totaal niet voor aan, maar dat kan naïef van me zijn
Die zat een keer in het resort waar ik ook vakantie aan het vieren was. Schranzen dat ie kan.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Frans Bauer bij Beau voorbij komen, zou hij nou ook wel eens zijn sateprikker in een andere bamischijf dan die van Maris geport hebben?
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Er ontvouwt hier zich een nieuw Ruinerwold's scenario.
Graag ook dequote:
Humberto ook toch? Volop?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja waarom deze wel en anderen niet, vraag ik me vooral af
Of beginnen jullie in een buffet-restaurant ook al bij het buffet te eten en proeven?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Die zat een keer in het resort waar ik ook vakantie aan het vieren was. Schranzen dat ie kan.
Misschien zit hij in een kelderquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:26 schreef Guanabana het volgende:
Die Tijs van den Brink schijnt bij mij in de wijk te wonen. Heb hem nooit gezien though.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien zit hij in een kelderNee hoor, want je was alweer spuit 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
Die ene is al te laat want die bestaat al eeuwen met die teleurgestelde pompons.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Graag ook de![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en
met rust laten.
Zo grappig dat de ene BN'er er mee wegkomt en de ander niet... al zal het niet meehelpen dat Oemberto het in alle toonaarden probeerde te ontkennenquote:
Al bijna net zo'n zekerheidje als ijs_beer die door slotjes post.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee hoor, want je was alweer spuit 11
Maarquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Graag ook de![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en
met rust laten.
Die hebben al vanaf hun 16e met elkaar en hebben elkaar nog ontmaagdquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Oh wat erg.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Of beginnen jullie in een buffet-restaurant ook al bij het buffet te eten en proeven?
Deze bedoel je?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene is al te laat want die bestaat al eeuwen met die teleurgestelde pompons.
Je moet Greys bij de Shabu eens zien!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Of beginnen jullie in een buffet-restaurant ook al bij het buffet te eten en proeven?
Ach die verkoopt zichzelf tenminste nog... ik zag gisteren een vrouw bij Editie NL voorbij komen, niveautje bijstandskippetje die haar 3-jarige dochter als een Instagram-model misbruikt, het arme kindje heeft 350000 volgersquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:38 schreef Dave het volgende:
Oh, en later zag ik een reportage van die vakantie in de Story of Privé of zo, waarschijnlijk gewoon betaalde gezinsvakantie dus.![]()
Ouwe schnabbelkoning.
Ach, hij eet na 30 jaar ook nog altijd Chinees, dus wat dat betreft.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die hebben al vanaf hun 16e met elkaar en hebben elkaar nog ontmaagd
Kan ook vervelen, dus weet het verder ook niet
Die gebruik ik nooit.quote:
Ik had nog ge-editquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee hoor, want je was alweer spuit 11
Oh, daar hadden ze ook al zo'n item over bij DWDD.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach die verkoopt zichzelf tenminste nog... ik zag gisteren een vrouw bij Editie NL voorbij komen, niveautje bijstandskippetje die haar 3-jarige dochter als een Instagram-model misbruikt, het arme kindje heeft 350000 volgers
Ik zag laatst Frits Sissing in het wildquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:26 schreef Guanabana het volgende:
Weer spuit 11 hequote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je moet Greys bij de Shabu eens zien!
En was er toen ook niet eens zo'n ingelaste Boulevard uitzending over een zoenende Yolanthe in een parkeergarage of zo?quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Al bijna net zo'n zekerheidje als ijs_beer die door slotjes post.
Dat heb ik niet zo zeer met die mond op zich, maar met wat er uit komt.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:40 schreef Guanabana het volgende:
Als ik Kuzu zie praten, met dat mondje van hem, dat vind ik zó erg, dat voel ik gewoon fysiek.
Weet het al niet meer eerlijk gezegd of die echt nee heeft gezegd. Voor m'n gevoel zwegen hij en Dionne, dus geen nee en geen ja gezegd. Maar geen idee eigenlijk, er is een enorm deel langs me heen gegaan. Net als nu bij Marco. Tis niet keurig nee maar ik vind eigenlijk dat als z'n vrouw hem heeft vergeven dan ach, moeten zij weten. Misschien hebben ze wel een open huwelijk ofzo. Misschien had Humberto dat ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo grappig dat de ene BN'er er mee wegkomt en de ander niet... al zal het niet meehelpen dat Oemberto het in alle toonaarden probeerde te ontkennen
Mr. Frank Visser zat een keer achter me Zweedse gehaktballen achter z'n huig te stoppen bij een niet nader te noemen meubelgigant.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zag laatst Frits Sissing in het wild
Het probleem met dit soort dingen is dat Leontien van de samenleving helemaal niet mag bepalen hoe ze er mee omgaat. Misschien accepteert ze dit wel gewoon, maar dan zien veel mensen haar als zwak en zeggen dat ze geen gevoel voor eigenwaarde heeft.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb vandaag heel erg gelachen om VIVA:
"Terwijl het gewoon een feit is dat die zwetende veredelde pizzabakker op een griet heeft gelegen die zijn dochter had kunnen zijn. Maar goed als Leontien dat wil vergeven moet ze zelf weten. Ze is goed in bordjes omdraaien ik had zijn nek omgedraaid maar goed."
Heerlijk
Slotjes en spuitjes!quote:
Ja dat verschil snap ik ook echt niet. Maar ik begreep dat bij Marco op Instagram alle negatieve reacties direct werden gewist zodat het suikerzoete overbleef? Las ik in SHO geloof ik, heb nog niet gekeken.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:40 schreef Em31 het volgende:
Dat was Humberto vond iedereen dan weer wel verschrikkelijk en zijn schuld
Ik wilde 'nicequote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:43 schreef Em31 het volgende:
Ik ken ook een meisje dat Simon van Nick meerdere keren na een concert heeft gepijpt en ze vertelde ook doodleuk dat ze andere meisjes kent die dat ook hebben gedaan.
Huh, waar las je dat dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:43 schreef Em31 het volgende:
dat Simon Nick meerdere keren na een concert heeft gepijpt
Oké, dit wordt ineens juicyquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:43 schreef Em31 het volgende:
Ik ken ook een meisje dat Simon van Nick meerdere keren na een concert heeft gepijpt en ze vertelde ook doodleuk dat ze andere meisjes kent die dat ook hebben gedaan.
Oh ja!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:41 schreef Dave het volgende:
[..]
En was er toen ook niet eens zo'n ingelaste Boulevard uitzending over een zoenende Yolanthe in een parkeergarage of zo?
Kan zo een tv programma worden.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wilde 'nice![]()
' zeggen, erg toch.
Precies, niemand kent verder de details en die hoeft niemand verder ook te weten.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet het al niet meer eerlijk gezegd of die echt nee heeft gezegd. Voor m'n gevoel zwegen hij en Dionne, dus geen nee en geen ja gezegd. Maar geen idee eigenlijk, er is een enorm deel langs me heen gegaan. Net als nu bij Marco. Tis niet keurig nee maar ik vind eigenlijk dat als z'n vrouw hem heeft vergeven dan ach, moeten zij weten. Misschien hebben ze wel een open huwelijk ofzo. Misschien had Humberto dat ook.
Wauwquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:43 schreef Em31 het volgende:
Oh, jij doet posts altijd helemaal lezen?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat staat in de rest van haar post
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:43 schreef Em31 het volgende:
Er was een sneaky edit gepleegd.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat staat in de rest van haar post
Nee maar deze wel hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, jij doet posts altijd helemaal lezen?
Liever Nick dan Simon inderdaadquote:
Je bedoelt niet allebei tegelijk? Nee dat is wel meteen een flinke stap inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Liever Nick dan Simon inderdaad
Het liefst allebei niet though
Eens met dit.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Het probleem met dit soort dingen is dat Leontien van de samenleving helemaal niet mag bepalen hoe ze er mee omgaat. Misschien accepteert ze dit wel gewoon, maar dan zien veel mensen haar als zwak en zeggen dat ze geen gevoel voor eigenwaarde heeft.
Of gewoon om interessant te doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:46 schreef Greys het volgende:
Maar kan dat meisje dat ook niet zeggen uit kift ofzo? Omdat ze hem niet heeft? Simon dus?Of is ze enorm betrouwbaar?
Precies. Ik ben al zo onschuldigquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bedoelt niet allebei tegelijk? Nee dat is wel meteen een flinke stap inderdaad.
In dat ene topic staat ook dat Marco na Symphonica iedereen in Arnhem heeft gedaan, maar dat heb ik maar even afgedaan als gerucht. Dat is me net een brug te ver.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:43 schreef Em31 het volgende:
Dito. Die vind ik wel sexy. BraafSexy ofzo. Met z'n geschaak en serieusheid. Maar toch.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Guana! Lluvia! We zijn het een keer eens!
Ja geloof me, enorm betrouwbaar. Anders zou ik het echt niet zeggenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:46 schreef Greys het volgende:
Maar kan dat meisje dat ook niet zeggen uit kift ofzo? Omdat ze hem niet heeft? Simon dus?Of is ze enorm betrouwbaar?
Nou en man.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, maar zo in een auto achter de Gelredome, dan ontbreekt de romantiek toch een beetje
Team Simon hierquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Liever Nick dan Simon inderdaad
Het liefst allebei niet though
Geweldige man. Heel intelligent. Goed in schaken inderdaad. Goede zanger, goede muzikant. Lekker beefy in a way.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito. Die vind ik wel sexy. BraafSexy ofzo. Met z'n geschaak en serieusheid. Maar toch.
Mijn vuistregel met bekende mensen is dat ze alleen binnen hun vak relevant zijn. Daarbuiten zijn het voor mij gewoon geen BN-ers. Dus een zanger die komt praten over een nobelprijs, een voetballer die een mening heeft over Palestina of een presentator die af en toe buiten de deur neukt.. voor mij zijn dat in die setting gewoon totaal niet-relevante mensen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eens met dit.
Verder snap ik natuurlijk ook wel hoe roddeljournalistiek werkt (ik smul er soms ook van), maar snap tegelijkertijd ook ergens weer niet waarom het per se nieuws is zoiets.
Ik bedoelde ook meer in het kader van 'doe dan maar Nick!', als je dan toch moet kiezen.quote:
Precies, als het nou nog iedereen in Veenendaal was oid. Dat is misschien nog wel te doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:49 schreef Dave het volgende:
[..]
In dat ene topic staat ook dat Marco na Symphonica iedereen in Arnhem heeft gedaan, maar dat heb ik maar even afgedaan als gerucht. Dat is me net een brug te ver.
Ja snap ikquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer in het kader van 'doe dan maar Nick!', als je dan toch moet kiezen.
*confetti dwarrelt neer op Simon*quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer in het kader van 'doe dan maar Nick!', als je dan toch moet kiezen.
Je hoeft me niet te geloven hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of gewoon om interessant te doen.
Zijn er zat die het enorm stoer vinden om zoiets te doen, dus zeggen zoiets te doen maakt dat anderen je dan ook stoer gaan vinden of zo.
Ohquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja geloof me, enorm betrouwbaar. Anders zou ik het echt niet zeggenIk stond ook een keer bij ze bij een concert van meerdere artiesten en Simon was erg blij toen hij haar zag
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
*confetti dwarrelt neer op Simon*
[..]
Ik vind het vooral gek dat jij daarvan weet Greys!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
Zouden ze dan nooit bang zijn dat zo'n meisje dan op de Insta van toch ook wel populaire MevrouwSimon iets gaat roepen? Zo van IK WEET VAN DIE MOEDERVLEK SCHUIN BOVEN ZN LINKER BAL HA!
[..]
Nee joh, Mevrouw Simon ligt waarschijnlijk dan weer de paling van de lokale visboer af te pellenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
Zouden ze dan nooit bang zijn dat zo'n meisje dan op de Insta van toch ook wel populaire MevrouwSimon iets gaat roepen? Zo van IK WEET VAN DIE MOEDERVLEK SCHUIN BOVEN ZN LINKER BAL HA!
Ik zeg niet dat ik het niet geloof, ik zeg alleen dat enige voorzichtigheid geboden is bij veel van dit soort berichten.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te geloven hoormaar ‘t is wel waar
Misschien was Greys toen ook wel in Arnhemquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het vooral gek dat jij daarvan weet Greys!
Of dat ie daar beneden net zo chagrijnig is als boven!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:53 schreef Dave het volgende:
Ik ben altijd bang dat je dan bij Simon 'daar beneden' ook van dat sluike vettige haar aantreft.
Thanks for the image.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:53 schreef Dave het volgende:
Ik ben altijd bang dat je dan bij Simon 'daar beneden' ook van dat sluike vettige haar aantreft.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:53 schreef Dave het volgende:
De dag dat ik Simon van Nick zou hebben gepepen gaat nooit komen, dat kan ik met de hand op m'n hart verklaren.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het vooral gek dat jij daarvan weet Greys!
Misschien heeft hij wel dat chaggo-hoofd zodat alle enthousiasme naar zijn broekpaling kan gaanquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Of dat ie daar beneden net zo chagrijnig is als boven!
Oh hij ook al!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]volgende maand weten we het... hij gaat toch naakt voor teelbalkanker voor een show op Net 5 met nog wat andere bekende mannen... al gok ik dat we op het moment supreme toch weer niets te zien krijgen, de laffaards
Ja zulke dingen vraag ik me dan ook afquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
Waarvan akte, en deze gaat met een magneetje op de SC-koelkast!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
De dag dat ik Simon van Nick zou hebben gepepen gaat nooit komen, dat kan ik met de hand op m'n hart verklaren.
(Echt liever Nick.)
Denk ik ook niet nee, daarvoor zal je waarschijnlijk toch in de zaal moeten zitten.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]volgende maand weten we het... hij gaat toch naakt voor teelbalkanker voor een show op Net 5 met nog wat andere bekende mannen... al gok ik dat we op het moment supreme toch weer niets te zien krijgen, de laffaards
Zo te horen wel, inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel dat chaggo-hoofd zodat alle enthousiasme naar zijn broekpaling kan gaan
Oh, met Kees dusquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja zulke dingen vraag ik me dan ook afmaar ze appte vooral met zo’n manager oid van ze.
Ik ben zelf totaal niet zo en helemaal niet toen ik jonger en preuts was en dit om mij heen gebeurde
Daarom in ieder geval respect voor de mensen die mee hebben gedaan aan Adam zkt Eva VIPS... als je naakt gaat moet je het wel full frontal doenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Denk ik ook niet nee, daarvoor zal je waarschijnlijk toch in de zaal moeten zitten.
En vermoedelijk zullen telefoons wel niet de zaal in mogen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel dat chaggo-hoofd zodat alle enthousiasme naar zijn broekpaling kan gaan
"Oh shit daar heb je Em"quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien was Greys toen ook wel in Arnhem
Nou Dave, wanneer gaan we de Krea-taart aansnijden?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:56 schreef Dave het volgende:
Ik lees net op m'n favoriete blog dat na die 'baby gender reveal' parties de 'big dick reveal' parties the next hype is op dat gebied.
Hahaquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
"Oh shit daar heb je Em"
[ afbeelding ]
Aloysquote:
Ik heb van meerdere kanten gehoord dat het 'volledig' gaat. Maar voor de zekerheid zou ik tickets kopen zodat je in de zaal kunt zitten.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:54 schreef TheVulture het volgende:
volgende maand weten we het... hij gaat toch naakt voor teelbalkanker voor een show op Net 5 met nog wat andere bekende mannen... al gok ik dat we op het moment supreme toch weer niets te zien krijgen, de laffaards
Ik moest zelf ook gieren.quote:
Ja! Dat was ‘mquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aloys
Waarom weet ik dit... .ik heb nooit met 'm geappt btw
Als ik zo lees over jouw pompoenvaardigheden weet ik niet of Kreator jou met een mes in de buurt wil hebben op zo'n soort feestje.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou Dave, wanneer gaan we de Krea-taart aansnijden?
Deze parties zijn niet met een taart, Aoibhin, maar ik dacht dat ik dat niet hoefde uit te leggen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou Dave, wanneer gaan we de Krea-taart aansnijden?
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
"Oh shit daar heb je Em"
[ afbeelding ]
De Zomer Voorbij gevolgd?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aloys
Waarom weet ik dit... .ik heb nooit met 'm geappt btw
één van de lekkerste deelnemers woont 2 straten verderopquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom in ieder geval respect voor de mensen die mee hebben gedaan aan Adam zkt Eva VIPS... als je naakt gaat moet je het wel full frontal doen
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik zo lees over jouw pompoenvaardigheden weet ik niet of Kreator jou met een mes in de buurt wil hebben op zo'n soort feestje.
Hier moest ik wel even over nadenken hoor!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:58 schreef Strani het volgende:
Als de één gepepen heeft, heeft de ander geboft.
Heb je al een straatverbod?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:59 schreef Peter het volgende:
[..]
één van de lekkerste deelnemers woont 2 straten verderop
Viggo?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Ja, maar op de een of andere manier blijven dit soort nutteloze feitjes altijd bij me hangen... en kan ik mijn boodschappen niet zonder lijstje halenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
De Zomer Voorbij gevolgd?
Aloys Buys idd. Zoon van Jaap.
Ik wist dat je 'm zou snappen (maar ben toch opgeluchtquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier moest ik wel even over nadenken hoor!![]()
Vader van Nick, Oom van Jan, zwager van Annie en neef van Carola. Die bedoel je?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterretje?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Em was er ook bij?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
"Oh shit daar heb je Em"
[ afbeelding ]
Ja daar waren ze dus ook een keer speciaal heengegaan en dan wachten bij het hotelquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Curt of Jeffrey?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Welke affaire van Barney heb je het nu over? Daar valt in te kiezenquote:
Wat was zijn uitspraak over de kwestie van de ballen, de kwaliteit en de hoeveelheid?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Mr. Frank Visser zat een keer achter me Zweedse gehaktballen achter z'n huig te stoppen bij een niet nader te noemen meubelgigant.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Ik gok op Jeffreyquote:
Hoeveel zou dat schuiven, een via-via-via over orale seks met Simon?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:01 schreef Em31 het volgende:
Nou dat was wel weer genoeg info voor een avond
Nee, we willen meerquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:01 schreef Em31 het volgende:
Nou dat was wel weer genoeg info voor een avond
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat was zijn uitspraak over de kwestie van de ballen, de kwaliteit en de hoeveelheid?
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Vader van Nick, Oom van Jan, zwager van Annie en neef van Carola. Die bedoel je?
Kunnen dat er niet alsnog meer zijn?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Vader van Nick, Oom van Jan, zwager van Annie en neef van Carola. Die bedoel je?
Stiekem heb ik het gewoon over mezelf, maarja dat is ook zo raar om te zeggen hequote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel zou dat schuiven, een via-via-via over orale seks met Simon?
Over Jeffrey gaan ook wel de nodige geruchten op dit gebied. Maar goed, hij heeft volgens mij geen relatie.quote:
Meer, meer, nog een ronde, nog een keer. [/Geilekreunstem[quote:
Gedeeld leed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bedankt, waarschijnlijk heb ik dit nu tot 2023 in mijn hoofd.
Ook wel makkelijk bij het vreemdgaan, kun je rustig Jan of Jaap in je telefoon zetten als je er al mee getrouwd bentquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Ik was met @:MissBliss in Volendam jaren geleden voor een EIC persdag en toen gingen we ergens wat eten en drinken en iedereen die daar aankwam riep 'he Jaap' of 'he Jan' tegen elkaar. Echt alles heet daar Jaap of Jan. Wel lekker makkelijk.
Het schrijven heeft nog niemand last van. Opnemen en uitbrengen, daar kan het vervelend wordenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Geweldige man. Heel intelligent. Goed in schaken inderdaad. Goede zanger, goede muzikant. Lekker beefy in a way.
Alleen jammer dat hij zulke kutnummers schrijft
Ik dacht dat het nog over deelnemers aan dat programma binnenkort ging waar Simon ook aan meedoet, die naakt gaan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Die deed toch niet mee aan Adam zkt Eva vips?
Daarvan hoorde je dat die wel avondjes in bepaalde donkere kamers was jah..quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Over Jeffrey gaan ook wel de nodige geruchten op dit gebied. Maar goed, hij heeft volgens mij geen relatie.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stiekem heb ik het gewoon over mezelf, maarja dat is ook zo raar om te zeggen he
ELKE KEEEER WEER EEN AAAANDERquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:05 schreef Dave het volgende:
Ik vraag me nu toch sterk af of de vriendin van @:Em31 Rosanne heet.
Maar dit terzijde.
Dat deuntje heb ik soms alsnog in mijn hoofdquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Meer, meer, nog een ronde, nog een keer. [/Geilekreunstem[
Nee, wel Rosannequote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:05 schreef Dave het volgende:
Ik vraag me nu toch sterk af of de vriendin van @:Em31 Rosanne heet.
Maar dit terzijde.
Ik kwam er vorige week achter dat die jongen waarmee hij in Adam zkt Adam zat nu de vriend is van een van de profdansers in DWTS, de danspartner van Tooske die er zo schandalig zijn uitgestemd zaterdagquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Over Jeffrey gaan ook wel de nodige geruchten op dit gebied. Maar goed, hij heeft volgens mij geen relatie.
Het verklaart wel veel...quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Ik was met @:MissBliss in Volendam jaren geleden voor een EIC persdag en toen gingen we ergens wat eten en drinken en iedereen die daar aankwam riep 'he Jaap' of 'he Jan' tegen elkaar. Echt alles heet daar Jaap of Jan. Wel lekker makkelijk.
Niet het lid van Jan Smit, maar de pik van Simon's Nickquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
De dag dat ik Simon van Nick zou hebben gepepen gaat nooit komen, dat kan ik met de hand op m'n hart verklaren.
(Echt liever Nick.)
Ik denk dat zij iets anders in de lucht gooien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nog over deelnemers aan dat programma binnenkort ging waar Simon ook aan meedoet, die naakt gaan.
*gooit armen in de lucht*
Ik ben hulpeloos zonde PI, dus ik ga er voor de zekerheid maar even van uit dat dit geheel serieus is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stiekem heb ik het gewoon over mezelf, maarja dat is ook zo raar om te zeggen he
IK HOOP HETquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk dat zij iets anders in de lucht gooien.
Maar meid, hier veroordelen we toch niemand? Je bent hier veilig!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat Adam Zoekt Eva beter was geweest met als titel Date in je blote reetquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom in ieder geval respect voor de mensen die mee hebben gedaan aan Adam zkt Eva VIPS... als je naakt gaat moet je het wel full frontal doen
De SOA-test resultaten?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk dat zij iets anders in de lucht gooien.
Zekerquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben hulpeloos zonde PI, dus ik ga er voor de zekerheid maar even van uit dat dit geheel serieus is.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet het lid van Jan Smit, maar de pik van Simon's Nick
Ken je Naked atraction?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat Adam Zoekt Eva beter was geweest met als titel Date in je blote reet
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar meid, hier veroordelen we toch niemand? Je bent hier veilig!
quote:
Sowieso gender neutraler. Of heette de aflevering met Jeffrey Adam zoekt Adam?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat Adam Zoekt Eva beter was geweest met als titel Date in je blote reet
In de comments staat dat dit door een NSF-deelneemster zou zijn ingezongen! #Ontopic!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat deuntje heb ik soms alsnog in mijn hoofd
Ik vind hem bij Lingo niet zo aantrekkelijk meer op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk bij dat stripprogramma overigens vooral uit naar Jan Versteegh... die vind ik woest aantrekkelijk
Hij is nu ook vader enzo toch? Dan begint de aftakeling al..quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik vind hem bij Lingo niet zo aantrekkelijk meer op de een of andere manier.
Maar goed, er gaan wel verhalen over bepaalde afmetingen, dus op dat vlak kijk ik daar ook wel naar uit.
Wordt nog steeds lastig als er iemand meedoet die zich geen van beide voelt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Sowieso gender neutraler. Of heette de aflevering met Jeffrey Adam zoekt Adam?
Ik ben geen vader, en die begon bij mij 30 jaar geleden ook gewoon hoor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:10 schreef Peter het volgende:
Hij is nu ook vader enzo toch? Dan begint de aftakeling al..
Huhuhuhu, die naamquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:10 schreef Peter het volgende:
[..]
In de comments staat dat dit door een NSF-deelneemster zou zijn ingezongen! #Ontopic!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er was eens een meisje uit Epe
Die had het niet zo goed begrepen
Ze vroeg na de daad
Met haar mond nog vol zaad
'Heb ik nou gepijpt of gepepen?'
Geleerd van een zeker roze moppenkonijn
Moet je nagaan hoe erg het was als je wel vader was.. kinderwagens zijn verkapte rollators!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ben geen vader, en die begon bij mij 30 jaar geleden ook gewoon hoor.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er was eens een meisje uit Epe
Die had het niet zo goed begrepen
Ze vroeg na de daad
Met haar mond nog vol zaad
'Heb ik nou gepijpt of gepepen?'
Geleerd van een zeker roze moppenkonijn
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:14 schreef Greys het volgende:
Grazz zit in andere esf topics te posten dus die ben ik ff naar hier aan het lokken met piemels.
Piemels mogen toch niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:14 schreef Greys het volgende:
Grazz zit in andere esf topics te posten dus die ben ik ff naar hier aan het lokken met piemels.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:14 schreef Greys het volgende:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Dit is te lastig voor dit tijdstipquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:16 schreef Dave het volgende:
Ik heb naar aanleiding van die limerick nog wel wat vragen:
- ik versta onder 'de daad' geen orale seks, dus
- ging het heen en weer,
- of was er een derde in het spel, zodat de limerick alsnog kan kloppen?
Bij voorbaat dank.
Als jij wilt dat er een derde in het spel is, dan gaan we dat gewoon voor je regelen Dave!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:16 schreef Dave het volgende:
- ging het heen en weer,
Bij voorbaat dank.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit is er één voor je afkortingenboekje, @:Aoibhin .
Het is maar waar je geil van wordtquote:Wet VPL
Voluit is dit de Wet aanpassing fiscale behandeling VUT- en prepensioenregelingen en introductie levensloopregeling.
Het was puur interesse. Ik was bij 'meisje' al afgehaakt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Als jij wilt dat er een derde in het spel is, dan gaan we dat gewoon voor je regelen Dave!
Mocht ik het betreffende roze konijn eens tegenkomen, dan zal ik het aan hem vragenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:16 schreef Dave het volgende:
- ging het heen en weer,
Bij voorbaat dank.
Ja maar als die derde dan een man is, heb je nog altijd 2/3e lol.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Het was puur interesse. Ik was bij 'meisje' al afgehaakt.
Je hebt Visible Penis Line nergens kunnen vinden?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Het is maar waar je geil van wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog 2 voor Dave en TV:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Je zegt dit zodat iemand dit doet, of niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar als die derde dan een man is, heb je nog altijd 2/3e lol lul.
Hij zat eerst in de oplader en loosde daarna een verdieping hoger.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:16 schreef Dave het volgende:
- ging het heen en weer,
Bij voorbaat dank.
Nou, ik zou dan geen lol kunnen hebben denk ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar als die derde dan een man is, heb je nog altijd 2/3e lol.
Nee, dit is 100% je eigen zieke geestquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je zegt dit zodat iemand dit doet, of niet?
In het Nederlands alleen maar saaie dingen over programmeertalen en pensionregelingen (waaronder een voor kleinmetaal) en in het Engels zie ik de Visible Panty Linequote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Je hebt Visible Penis Line nergens kunnen vinden?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:20 schreef Peter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog 2 voor Dave en TV:Gillen om die tweede met die bezem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:20 schreef Peter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog 2 voor Dave en TV:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Gadverdammequote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Er was eens een zanger uit Volendam
Die het met de trouw niet zo nauw nam
Hij liet zich pijpen door een vrouwelijke fan
Voelde zich na het orgasme helemaal zen
Zat na twee dagen met een extra champignon op zijn stam
Dus zélfs het gebit was weg?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er was eens een zanger Jan Smihit
Die had toch zo'n jeuk aan zijn lihid
Een oudere vrouw
Die hem helpen wou
Zei 'Ik doe het wel zonder gebit'
quote:
Is dat zo ja, van die jetsers?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De vader van de groep O'G3ne
Had een lekker mokkel gezien
''k denk dat ik haar ken
Ze is een groot fan
Haar jetsers die krijgen een tien'
Geen idee, maar het rijmt wel lekkerquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De vader van de groep O'G3ne
Had een lekker mokkel gezien
''k denk dat ik haar ken
Ze is een groot fan
Haar jetsers die krijgen een tien'
Oh ik ging al bijna googelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen idee, maar het rijmt wel lekker
Al gedaan. Prima jetsers, maar niet per se een 10. Die moet ze verdienenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |