Er ontvouwt hier zich een nieuw Ruinerwold's scenario.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:26 schreef Guanabana het volgende:
Die Tijs van den Brink schijnt bij mij in de wijk te wonen. Heb hem nooit gezien though.
Ik heb vandaag heel erg gelachen om VIVA:quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Wel smakelijk gelachen om Borsato-gate vandaag... er is er echt maar één die het zo weet te managen dat Leontien en heel NL hem bijna dankbaar is dat ie zijn lul in een vreemde sloot heeft ondergedompeld![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde net hetzelfde typenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Er ontvouwt hier zich een nieuw Ruinerwold's scenario.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb vandaag heel erg gelachen om VIVA:
"Terwijl het gewoon een feit is dat die zwetende veredelde pizzabakker op een griet heeft gelegen die zijn dochter had kunnen zijn. Maar goed als Leontien dat wil vergeven moet ze zelf weten. Ze is goed in bordjes omdraaien ik had zijn nek omgedraaid maar goed."
Heerlijk
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:27 schreef Em31 het volgende:
[..]Die eerste is een photoshop toch? Iets aan die verhoudingen klopt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ja waarom deze wel en anderen niet, vraag ik me vooral afquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb helemaal niets gelezen of gevolgd nog over Marco-gate, maar waarom is zoiets uberhaupt in de publiciteit?
Iedereen neukt er toch op los joh met iedereen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja waarom deze wel en anderen niet, vraag ik me vooral af
Omdat hij de ESF-deelnemer van volgend jaar heeft volgeblaft. (Snapt u de woordspeling, mensuh?)quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb helemaal niets gelezen of gevolgd nog over Marco-gate, maar waarom is zoiets uberhaupt in de publiciteit?
Omdat de Privé het heeft ontdekt geloof ik... en ik gok dat mevr Hond het zelf heeft gelekt omdat ze een programmaatje moet verkopenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:28 schreef Guanabana het volgende:
Volgens mij niet, op andere foto’s heeft ze ook zo’n figuur, lijkt het tenminstequote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:29 schreef Dave het volgende:
[..]
Die eerste is een photoshop toch? Iets aan die verhoudingen klopt niet.
Als ze dequote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We gaan toch niet alle smileys die lelijke kuzubek geven, toch?
Ja daaromquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Iedereen neukt er toch op los joh met iedereen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:27 schreef Em31 het volgende:
[..]"Allemaal uit volle borst, spraakwater lest de dorst"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Dat is dan niet zo erg neequote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ach het is slechts een spoiler voor de eerste aflevering, dus dat valt dan wel mee
Ga beginnen eraan dan joh
Komen er in die boeken ook ufo's voor dan? Kan ik me niet meer herinneren eigenlijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
Heb ook de eerste twee boeken al gelezen, dus zal sowieso wel al veel weten van personages en wat er met hen gebeurt. Al wijkt de serie ook wel van de boeken af, heb ik gehoord.
Frans zie ik daar dan weer totaal niet voor aan, maar dat kan naïef van me zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Frans Bauer bij Beau voorbij komen, zou hij nou ook wel eens zijn sateprikker in een andere bamischijf dan die van Maris geport hebben?
Ik ook niet, ik vind Frans sowieso altijd best seksloos qua uitstralingquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Frans zie ik daar dan weer totaal niet voor aan, maar dat kan naïef van me zijn
Die zat een keer in het resort waar ik ook vakantie aan het vieren was. Schranzen dat ie kan.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Frans Bauer bij Beau voorbij komen, zou hij nou ook wel eens zijn sateprikker in een andere bamischijf dan die van Maris geport hebben?
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Er ontvouwt hier zich een nieuw Ruinerwold's scenario.
Graag ook dequote:
Humberto ook toch? Volop?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja waarom deze wel en anderen niet, vraag ik me vooral af
Of beginnen jullie in een buffet-restaurant ook al bij het buffet te eten en proeven?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Die zat een keer in het resort waar ik ook vakantie aan het vieren was. Schranzen dat ie kan.
Misschien zit hij in een kelderquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:26 schreef Guanabana het volgende:
Die Tijs van den Brink schijnt bij mij in de wijk te wonen. Heb hem nooit gezien though.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien zit hij in een kelderNee hoor, want je was alweer spuit 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
Die ene is al te laat want die bestaat al eeuwen met die teleurgestelde pompons.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Graag ook de![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en
met rust laten.
Zo grappig dat de ene BN'er er mee wegkomt en de ander niet... al zal het niet meehelpen dat Oemberto het in alle toonaarden probeerde te ontkennenquote:
Al bijna net zo'n zekerheidje als ijs_beer die door slotjes post.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee hoor, want je was alweer spuit 11
Maarquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Graag ook de![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en
met rust laten.
Die hebben al vanaf hun 16e met elkaar en hebben elkaar nog ontmaagdquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Oh wat erg.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Of beginnen jullie in een buffet-restaurant ook al bij het buffet te eten en proeven?
Deze bedoel je?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene is al te laat want die bestaat al eeuwen met die teleurgestelde pompons.
Je moet Greys bij de Shabu eens zien!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Of beginnen jullie in een buffet-restaurant ook al bij het buffet te eten en proeven?
Ach die verkoopt zichzelf tenminste nog... ik zag gisteren een vrouw bij Editie NL voorbij komen, niveautje bijstandskippetje die haar 3-jarige dochter als een Instagram-model misbruikt, het arme kindje heeft 350000 volgersquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:38 schreef Dave het volgende:
Oh, en later zag ik een reportage van die vakantie in de Story of Privé of zo, waarschijnlijk gewoon betaalde gezinsvakantie dus.![]()
Ouwe schnabbelkoning.
Ach, hij eet na 30 jaar ook nog altijd Chinees, dus wat dat betreft.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die hebben al vanaf hun 16e met elkaar en hebben elkaar nog ontmaagd
Kan ook vervelen, dus weet het verder ook niet
Die gebruik ik nooit.quote:
Ik had nog ge-editquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee hoor, want je was alweer spuit 11
Oh, daar hadden ze ook al zo'n item over bij DWDD.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach die verkoopt zichzelf tenminste nog... ik zag gisteren een vrouw bij Editie NL voorbij komen, niveautje bijstandskippetje die haar 3-jarige dochter als een Instagram-model misbruikt, het arme kindje heeft 350000 volgers
Ik zag laatst Frits Sissing in het wildquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:26 schreef Guanabana het volgende:
Weer spuit 11 hequote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je moet Greys bij de Shabu eens zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |