Oh zo. Bij mij werkt dat niet helemaal. Vier het altijd bij een oudtante met open keuken.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh jawel. Maar ik doe graag van niet. Dan laat men me gewoon met rust als ik dan lekker sta te koken in de keuken.Gezelligheid doe ik pas bij het eten dan weer.
Kuzuquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:19 schreef I het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort eens even gaan klussen.
Volgens mij is er al wel eenmet Turkse vlag van iemand anders.
Oh, daaaar had iemand het laatst over, ik snapte het al niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:18 schreef I het volgende:
[..]
Deze staat zelfs al een hele tijd in de OP
Ja, nee ik snap dat dan niet helemaal werkt nee.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh zo. Bij mij werkt dat niet helemaal. Vier het altijd bij een oudtante met open keuken.![]()
En zij is zelf niet altijd meer 100% helder, dus komt ze elke 5 minuten ongeveer naar me toe om te vragen of ze niet moet helpen om dan ook meteen naar pannen of messen te grijpen. Waarna ik haar dus weer vriendelijk doch resoluut terug de huiskamer in moet loodsen.![]()
Mooi hè, hertst.quote:
quote:
Wat ik me nog wel afvraag: zou ie d'r ook op z'n hondjes hebben gedaan?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Wel smakelijk gelachen om Borsato-gate vandaag... er is er echt maar één die het zo weet te managen dat Leontien en heel NL hem bijna dankbaar is dat ie zijn lul in een vreemde sloot heeft ondergedompeld![]()
Ik ging haar even opzoeken. Zelfs ik als vrouw kan maar naar één ding kijken (twee eigenlijk)quote:
Geen idee, maar hij heeft 'r ongetwijfeld gelikt als Lassiequote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat ik me nog wel afvraag: zou ie d'r ook op z'n hondjes hebben gedaan?
Twee veenlijken?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ging haar even opzoeken. Zelfs ik als vrouw kan maar naar één ding kijken (twee eigenlijk)![]()
![]()
En ik had ook niet door dat ze toen nog maar 21 was.
Ik moet nog aan Game of Thrones beginnen Guaan!quote:
We gaan toch niet alle smileys die lelijke kuzubek geven, toch?quote:
Ach het is slechts een spoiler voor de eerste aflevering, dus dat valt dan wel meequote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moet nog aan Game of Thrones beginnen Guaan!
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We gaan toch niet alle smileys die lelijke kuzubek geven, toch?
Inderdaad, ik vind die Fidan Ekiz eigenlijk wel een prima keuze... vond gisteren dat nieuwe Ladies Night eigenlijk ook wel prima wegkijken ondanks dat ik de doelgroep niet ben...quote:
Dat mij alleen de Rob-de-Nijs-achtige spleet en het rode microfoon-tasje op haar rug opvielen bewijst zeker wel het één en ander?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ging haar even opzoeken. Zelfs ik als vrouw kan maar naar één ding kijken (twee eigenlijk)![]()
![]()
En ik had ook niet door dat ze toen nog maar 21 was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |