SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOKC’est Davie :o)
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:13 schreef ijs_beer het volgende:
En ik probeerde nog m'n macht te misbruiken door post 301 te verwijderen. Maar ja. Toen was er toch al een nieuw topic.
#giro555?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:13 schreef Dave het volgende:
Tevens zijn 555 suggesties welkom in de DM's van @:Greys of @:ijs_beer
Je bent niet zo van de kerst?quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:13 schreef ijs_beer het volgende:
En ik probeerde nog m'n macht te misbruiken door post 301 te verwijderen. Maar ja. Toen was er toch al een nieuw topic.
Oh jawel. Maar ik doe graag van niet. Dan laat men me gewoon met rust als ik dan lekker sta te koken in de keuken.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je bent niet zo van de kerst?
Wat kan ze zingen hequote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:13 schreef Dave het volgende:
Tevens zijn 555 suggesties welkom in de DM's van @:Greys of @:ijs_beer
Herkenbaar ditquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh jawel. Maar ik doe graag van niet. Dan laat men me gewoon met rust als ik dan lekker sta te koken in de keuken.Gezelligheid doe ik pas bij het eten dan weer.
Ik zal binnenkort eens even gaan klussen.quote:
Bran Stark?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
Gast, in het eerste hoofdstuk ging er bij mij al iemand dood door van een kasteel te denderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |