Nee maar deze wel hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, jij doet posts altijd helemaal lezen?
Liever Nick dan Simon inderdaadquote:
Mja, maar zo in een auto achter de Gelredome, dan ontbreekt de romantiek toch een beetjequote:
Je bedoelt niet allebei tegelijk? Nee dat is wel meteen een flinke stap inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Liever Nick dan Simon inderdaad
Het liefst allebei niet though
Eens met dit.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Het probleem met dit soort dingen is dat Leontien van de samenleving helemaal niet mag bepalen hoe ze er mee omgaat. Misschien accepteert ze dit wel gewoon, maar dan zien veel mensen haar als zwak en zeggen dat ze geen gevoel voor eigenwaarde heeft.
Of gewoon om interessant te doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:46 schreef Greys het volgende:
Maar kan dat meisje dat ook niet zeggen uit kift ofzo? Omdat ze hem niet heeft? Simon dus?Of is ze enorm betrouwbaar?
Precies. Ik ben al zo onschuldigquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bedoelt niet allebei tegelijk? Nee dat is wel meteen een flinke stap inderdaad.
In dat ene topic staat ook dat Marco na Symphonica iedereen in Arnhem heeft gedaan, maar dat heb ik maar even afgedaan als gerucht. Dat is me net een brug te ver.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:43 schreef Em31 het volgende:
Ik ken ook een meisje dat Simon van Nick meerdere keren na een concert heeft gepijpt en ze vertelde ook doodleuk dat ze andere meisjes kent die dat ook hebben gedaan.
Dito. Die vind ik wel sexy. BraafSexy ofzo. Met z'n geschaak en serieusheid. Maar toch.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Guana! Lluvia! We zijn het een keer eens!
Ja geloof me, enorm betrouwbaar. Anders zou ik het echt niet zeggenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:46 schreef Greys het volgende:
Maar kan dat meisje dat ook niet zeggen uit kift ofzo? Omdat ze hem niet heeft? Simon dus?Of is ze enorm betrouwbaar?
Nou en man.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, maar zo in een auto achter de Gelredome, dan ontbreekt de romantiek toch een beetje
Team Simon hierquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Liever Nick dan Simon inderdaad
Het liefst allebei niet though
Geweldige man. Heel intelligent. Goed in schaken inderdaad. Goede zanger, goede muzikant. Lekker beefy in a way.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito. Die vind ik wel sexy. BraafSexy ofzo. Met z'n geschaak en serieusheid. Maar toch.
Mijn vuistregel met bekende mensen is dat ze alleen binnen hun vak relevant zijn. Daarbuiten zijn het voor mij gewoon geen BN-ers. Dus een zanger die komt praten over een nobelprijs, een voetballer die een mening heeft over Palestina of een presentator die af en toe buiten de deur neukt.. voor mij zijn dat in die setting gewoon totaal niet-relevante mensen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eens met dit.
Verder snap ik natuurlijk ook wel hoe roddeljournalistiek werkt (ik smul er soms ook van), maar snap tegelijkertijd ook ergens weer niet waarom het per se nieuws is zoiets.
Precies, als het nou nog iedereen in Veenendaal was oid. Dat is misschien nog wel te doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:49 schreef Dave het volgende:
[..]
In dat ene topic staat ook dat Marco na Symphonica iedereen in Arnhem heeft gedaan, maar dat heb ik maar even afgedaan als gerucht. Dat is me net een brug te ver.
Ja snap ikquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer in het kader van 'doe dan maar Nick!', als je dan toch moet kiezen.
*confetti dwarrelt neer op Simon*quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer in het kader van 'doe dan maar Nick!', als je dan toch moet kiezen.
Je hoeft me niet te geloven hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of gewoon om interessant te doen.
Zijn er zat die het enorm stoer vinden om zoiets te doen, dus zeggen zoiets te doen maakt dat anderen je dan ook stoer gaan vinden of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |