quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Al bijna net zo'n zekerheidje als ijs_beer die door slotjes post.
Dat heb ik niet zo zeer met die mond op zich, maar met wat er uit komt.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:40 schreef Guanabana het volgende:
Als ik Kuzu zie praten, met dat mondje van hem, dat vind ik zó erg, dat voel ik gewoon fysiek.
Weet het al niet meer eerlijk gezegd of die echt nee heeft gezegd. Voor m'n gevoel zwegen hij en Dionne, dus geen nee en geen ja gezegd. Maar geen idee eigenlijk, er is een enorm deel langs me heen gegaan. Net als nu bij Marco. Tis niet keurig nee maar ik vind eigenlijk dat als z'n vrouw hem heeft vergeven dan ach, moeten zij weten. Misschien hebben ze wel een open huwelijk ofzo. Misschien had Humberto dat ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo grappig dat de ene BN'er er mee wegkomt en de ander niet... al zal het niet meehelpen dat Oemberto het in alle toonaarden probeerde te ontkennen
Mr. Frank Visser zat een keer achter me Zweedse gehaktballen achter z'n huig te stoppen bij een niet nader te noemen meubelgigant.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zag laatst Frits Sissing in het wild
Het probleem met dit soort dingen is dat Leontien van de samenleving helemaal niet mag bepalen hoe ze er mee omgaat. Misschien accepteert ze dit wel gewoon, maar dan zien veel mensen haar als zwak en zeggen dat ze geen gevoel voor eigenwaarde heeft.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb vandaag heel erg gelachen om VIVA:
"Terwijl het gewoon een feit is dat die zwetende veredelde pizzabakker op een griet heeft gelegen die zijn dochter had kunnen zijn. Maar goed als Leontien dat wil vergeven moet ze zelf weten. Ze is goed in bordjes omdraaien ik had zijn nek omgedraaid maar goed."
Heerlijk
Slotjes en spuitjes!quote:
Ja dat verschil snap ik ook echt niet. Maar ik begreep dat bij Marco op Instagram alle negatieve reacties direct werden gewist zodat het suikerzoete overbleef? Las ik in SHO geloof ik, heb nog niet gekeken.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:40 schreef Em31 het volgende:
Dat was Humberto vond iedereen dan weer wel verschrikkelijk en zijn schuld
Ik wilde 'nicequote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:43 schreef Em31 het volgende:
Ik ken ook een meisje dat Simon van Nick meerdere keren na een concert heeft gepijpt en ze vertelde ook doodleuk dat ze andere meisjes kent die dat ook hebben gedaan.
Huh, waar las je dat dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:43 schreef Em31 het volgende:
dat Simon Nick meerdere keren na een concert heeft gepijpt
Oké, dit wordt ineens juicyquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:43 schreef Em31 het volgende:
Ik ken ook een meisje dat Simon van Nick meerdere keren na een concert heeft gepijpt en ze vertelde ook doodleuk dat ze andere meisjes kent die dat ook hebben gedaan.
Oh ja!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:41 schreef Dave het volgende:
[..]
En was er toen ook niet eens zo'n ingelaste Boulevard uitzending over een zoenende Yolanthe in een parkeergarage of zo?
Kan zo een tv programma worden.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wilde 'nice![]()
' zeggen, erg toch.
Precies, niemand kent verder de details en die hoeft niemand verder ook te weten.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet het al niet meer eerlijk gezegd of die echt nee heeft gezegd. Voor m'n gevoel zwegen hij en Dionne, dus geen nee en geen ja gezegd. Maar geen idee eigenlijk, er is een enorm deel langs me heen gegaan. Net als nu bij Marco. Tis niet keurig nee maar ik vind eigenlijk dat als z'n vrouw hem heeft vergeven dan ach, moeten zij weten. Misschien hebben ze wel een open huwelijk ofzo. Misschien had Humberto dat ook.
Wauwquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:43 schreef Em31 het volgende:
Oh, jij doet posts altijd helemaal lezen?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat staat in de rest van haar post
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:43 schreef Em31 het volgende:
Er was een sneaky edit gepleegd.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat staat in de rest van haar post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |