ELKE KEEEER WEER EEN AAAANDERquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:05 schreef Dave het volgende:
Ik vraag me nu toch sterk af of de vriendin van @:Em31 Rosanne heet.
Maar dit terzijde.
Dat deuntje heb ik soms alsnog in mijn hoofdquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Meer, meer, nog een ronde, nog een keer. [/Geilekreunstem[
Nee, wel Rosannequote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:05 schreef Dave het volgende:
Ik vraag me nu toch sterk af of de vriendin van @:Em31 Rosanne heet.
Maar dit terzijde.
Ik kwam er vorige week achter dat die jongen waarmee hij in Adam zkt Adam zat nu de vriend is van een van de profdansers in DWTS, de danspartner van Tooske die er zo schandalig zijn uitgestemd zaterdagquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Over Jeffrey gaan ook wel de nodige geruchten op dit gebied. Maar goed, hij heeft volgens mij geen relatie.
Het verklaart wel veel...quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Ik was met @:MissBliss in Volendam jaren geleden voor een EIC persdag en toen gingen we ergens wat eten en drinken en iedereen die daar aankwam riep 'he Jaap' of 'he Jan' tegen elkaar. Echt alles heet daar Jaap of Jan. Wel lekker makkelijk.
Niet het lid van Jan Smit, maar de pik van Simon's Nickquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
De dag dat ik Simon van Nick zou hebben gepepen gaat nooit komen, dat kan ik met de hand op m'n hart verklaren.
(Echt liever Nick.)
Ik denk dat zij iets anders in de lucht gooien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nog over deelnemers aan dat programma binnenkort ging waar Simon ook aan meedoet, die naakt gaan.
*gooit armen in de lucht*
Ik ben hulpeloos zonde PI, dus ik ga er voor de zekerheid maar even van uit dat dit geheel serieus is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stiekem heb ik het gewoon over mezelf, maarja dat is ook zo raar om te zeggen he
IK HOOP HETquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk dat zij iets anders in de lucht gooien.
Maar meid, hier veroordelen we toch niemand? Je bent hier veilig!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stiekem heb ik het gewoon over mezelf, maarja dat is ook zo raar om te zeggen he
Ik vind nog steeds dat Adam Zoekt Eva beter was geweest met als titel Date in je blote reetquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom in ieder geval respect voor de mensen die mee hebben gedaan aan Adam zkt Eva VIPS... als je naakt gaat moet je het wel full frontal doen
De SOA-test resultaten?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk dat zij iets anders in de lucht gooien.
Zekerquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben hulpeloos zonde PI, dus ik ga er voor de zekerheid maar even van uit dat dit geheel serieus is.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet het lid van Jan Smit, maar de pik van Simon's Nick
Ken je Naked atraction?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat Adam Zoekt Eva beter was geweest met als titel Date in je blote reet
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar meid, hier veroordelen we toch niemand? Je bent hier veilig!
quote:
Sowieso gender neutraler. Of heette de aflevering met Jeffrey Adam zoekt Adam?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat Adam Zoekt Eva beter was geweest met als titel Date in je blote reet
In de comments staat dat dit door een NSF-deelneemster zou zijn ingezongen! #Ontopic!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat deuntje heb ik soms alsnog in mijn hoofd
Ik vind hem bij Lingo niet zo aantrekkelijk meer op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk bij dat stripprogramma overigens vooral uit naar Jan Versteegh... die vind ik woest aantrekkelijk
Hij is nu ook vader enzo toch? Dan begint de aftakeling al..quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 00:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik vind hem bij Lingo niet zo aantrekkelijk meer op de een of andere manier.
Maar goed, er gaan wel verhalen over bepaalde afmetingen, dus op dat vlak kijk ik daar ook wel naar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |