Ohquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja geloof me, enorm betrouwbaar. Anders zou ik het echt niet zeggenIk stond ook een keer bij ze bij een concert van meerdere artiesten en Simon was erg blij toen hij haar zag
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
*confetti dwarrelt neer op Simon*
[..]
Ik vind het vooral gek dat jij daarvan weet Greys!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
Zouden ze dan nooit bang zijn dat zo'n meisje dan op de Insta van toch ook wel populaire MevrouwSimon iets gaat roepen? Zo van IK WEET VAN DIE MOEDERVLEK SCHUIN BOVEN ZN LINKER BAL HA!
[..]
Nee joh, Mevrouw Simon ligt waarschijnlijk dan weer de paling van de lokale visboer af te pellenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
Zouden ze dan nooit bang zijn dat zo'n meisje dan op de Insta van toch ook wel populaire MevrouwSimon iets gaat roepen? Zo van IK WEET VAN DIE MOEDERVLEK SCHUIN BOVEN ZN LINKER BAL HA!
Ik zeg niet dat ik het niet geloof, ik zeg alleen dat enige voorzichtigheid geboden is bij veel van dit soort berichten.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te geloven hoormaar ‘t is wel waar
Misschien was Greys toen ook wel in Arnhemquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het vooral gek dat jij daarvan weet Greys!
Of dat ie daar beneden net zo chagrijnig is als boven!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:53 schreef Dave het volgende:
Ik ben altijd bang dat je dan bij Simon 'daar beneden' ook van dat sluike vettige haar aantreft.
Thanks for the image.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:53 schreef Dave het volgende:
Ik ben altijd bang dat je dan bij Simon 'daar beneden' ook van dat sluike vettige haar aantreft.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:53 schreef Dave het volgende:
De dag dat ik Simon van Nick zou hebben gepepen gaat nooit komen, dat kan ik met de hand op m'n hart verklaren.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het vooral gek dat jij daarvan weet Greys!
Misschien heeft hij wel dat chaggo-hoofd zodat alle enthousiasme naar zijn broekpaling kan gaanquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Of dat ie daar beneden net zo chagrijnig is als boven!
Oh hij ook al!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]volgende maand weten we het... hij gaat toch naakt voor teelbalkanker voor een show op Net 5 met nog wat andere bekende mannen... al gok ik dat we op het moment supreme toch weer niets te zien krijgen, de laffaards
Ja zulke dingen vraag ik me dan ook afquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
Waarvan akte, en deze gaat met een magneetje op de SC-koelkast!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
De dag dat ik Simon van Nick zou hebben gepepen gaat nooit komen, dat kan ik met de hand op m'n hart verklaren.
(Echt liever Nick.)
Denk ik ook niet nee, daarvoor zal je waarschijnlijk toch in de zaal moeten zitten.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]volgende maand weten we het... hij gaat toch naakt voor teelbalkanker voor een show op Net 5 met nog wat andere bekende mannen... al gok ik dat we op het moment supreme toch weer niets te zien krijgen, de laffaards
Zo te horen wel, inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel dat chaggo-hoofd zodat alle enthousiasme naar zijn broekpaling kan gaan
Oh, met Kees dusquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja zulke dingen vraag ik me dan ook afmaar ze appte vooral met zo’n manager oid van ze.
Ik ben zelf totaal niet zo en helemaal niet toen ik jonger en preuts was en dit om mij heen gebeurde
Daarom in ieder geval respect voor de mensen die mee hebben gedaan aan Adam zkt Eva VIPS... als je naakt gaat moet je het wel full frontal doenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Denk ik ook niet nee, daarvoor zal je waarschijnlijk toch in de zaal moeten zitten.
En vermoedelijk zullen telefoons wel niet de zaal in mogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |