quote:Bij Democraten klinkt de roep steeds luider om een afzettingsprocedure te beginnen tegen president Trump. Zelfs de Democratische leider Nancy Pelosi, die tot nu niets moest weten van een impeachmentprocedure, lijkt langzaam te draaien.
Aanleiding is de waarschuwing van een klokkenluider van de Amerikaanse inlichtingendiensten. Die had bij een interne waakhond zijn zorgen geuit over een telefoongesprek van Trump met een buitenlandse leider. De waakhond concludeerde dat de klokkenluider terecht aan de bel had getrokken en sprak van een "urgent concern".
Aanvankelijk was niet duidelijk met wie Trump had gesproken en wat de inhoud van het gesprek was. Later bleek het om een telefoongesprek te gaan met de Oekraïense president Volodymyr Zelensky. The Wall Street Journal onthulde vorige week dat Trump Zelensky meerdere malen had gevraagd om een corruptieonderzoek te beginnen naar zijn rivaal, de Democratische presidentskandidaat Joe Biden.
Financiële steun stopzetten
Vandaag melden verschillende Amerikaanse media dat een paar dagen vóór het telefoongesprek, Trump de opdracht heeft gegeven om 391 miljoen dollar aan financiële steun voor Oekraïne te bevriezen. Het bedrag maakt onderdeel uit van een breder pakket aan militaire steun voor Oekraïne dat de VS heeft ingesteld nadat Rusland in 2014 de Krim had geannexeerd.
Trump ontkende aanvankelijk alles, maar hij heeft inmiddels toegegeven dat hij met de Oekraïense president heeft gesproken over Biden en corruptie. Hij ontkent dat hij Zelensky onder druk heeft gezet door financiële steun stop te zetten. "Ik had druk kunnen zetten, als ik dat wilde", zegt Trump. "Maar dat deed ik niet."
De Amerikaanse president wil dat Oekraïne een onderzoek begint naar Joe Biden en zijn zoon Hunter. Toen Biden nog vice-president was onder Obama, werkte Hunter Biden voor een Oekraïens energiebedrijf. Vice-president Biden had er bij de Oekraïense regering op aangedrongen om de toenmalige openbaar aanklager Viktor Shokin te ontslaan, die corruptie bij het energiebedrijf wilde onderzoeken. Biden dreigde zelfs financiële steun van Amerika te ontzeggen.
Volgens Trump heeft de voormalige vice-president zich hiermee schuldig gemaakt aan corruptie. Maar die beschuldiging is ongefundeerd. Er is geen enkel bewijs dat Biden Oekraïne onder druk heeft gezet om het onderzoek naar het bedrijf van zijn zoon stop te zetten. Het onderzoek naar het energiebedrijf van Hunter Biden lag bovendien al stil voordat Biden met zijn eis kwam.
Bron: NOSquote:Amerika en andere Europese landen wilden Viktor Shokin al langer weg hebben, omdat die zelf corrupt was. Ook het IMF had gedreigd financiële steun aan Oekraïne stop te zetten, zolang de openbaar aanklager in functie was. Een maand later stemde een meerderheid van het Oekraïense parlement voor het ontslag van Viktor Shokin.
Democraten in het Congres eisen inzage in het transcript van het gesprek tussen Trump en de Oekraïense president Zelensky. Na het oordeel van de interne waakhond was het Witte Huis verplicht die informatie door te geven aan het Congres, maar Trump weigert dat vooralsnog te doen.
Afzettingsprocedure krijgt meer steun
De Democratische leider Nancy Pelosi heeft de voorzitters van de belangrijkste parlementaire commissies bijeengeroepen voor spoedoverleg. Pelosi heeft zich tot nu toe verzet tegen een impeachmentprocedure, omdat ze weet dat elke poging sneuvelt in de Senaat, waar Republikeinen een meerderheid hebben. Bovendien is ze bang dat het Trump kan helpen bij zijn herverkiezing.
Maar volgens Amerikaanse media begint Pelosi steeds meer te draaien. Ze moet ook wel. De afgelopen dagen sprak het ene na het andere Democratische Congreslid steun uit voor een afzettingsprocedure. De overgrote meerderheid van de Democratische fractie in het Huis van Afgevaardigden is nu voorstander van impeachment. Een simpele meerderheid in het Huis van Afgevaardigden is voldoende om zo'n impeachmentprocedure te beginnen.
Dit dus.quote:Pelosi heeft zich tot nu toe verzet tegen een impeachmentprocedure, omdat ze weet dat elke poging sneuvelt in de Senaat, waar Republikeinen een meerderheid hebben.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:00 schreef Nikonlover het volgende:
Wat je alleen maar op TV ziet is een kleine schreeuwende minderheid die niet tegen hun verlies kunnen.
En daarna 8 jaar Ivanka!quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:07 schreef asco het volgende:
Hahahaha, die democraatjes toch. Zometeen nog eens 4 jaartjes huilen. Wat een genot. 👍
Niet met dit senaat, relatief dichtbij verkiezingenquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De procedure kan best gaan gebeuren.
Kop slaat dan ook op de Democraten in het Congres, slimmerd.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:00 schreef Nikonlover het volgende:
Steun groeit tegen afzettingsprocedure?![]()
FAKE NEWS!!!!!!!!!!!
Die stemmen niet over de procedure starten, alleen over wel of niet daadwerkelijk afzetten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:57 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Niet met dit senaat, relatief dichtbij verkiezingen
Dit gaat over de procedure, niet over het daadwerkelijk afzetten van Trump. De Democraten beschikken over de benodigde meerderheid om de procedure in gang te zetten. Daarna volgen talloze hoorzittingen met aan het einde van de rit een stemming over impeachment.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:57 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Niet met dit senaat, relatief dichtbij verkiezingen
quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die stemmen niet over de procedure starten, alleen over wel of niet daadwerkelijk afzetten.
Dat mag zo zijn, maar een kansloze procedure starten gaat de dems op dit moment niet helpen. Dus ik blijf bij mijn voorspelling.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit gaat over de procedure, niet over het daadwerkelijk afzetten van Trump. De Democraten beschikken over de benodigde meerderheid om de procedure in gang te zetten. Daarna volgen talloze hoorzittingen met aan het einde van de rit een stemming over impeachment.
Waar zou het ze mee moeten helpen?quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:07 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
[..]
Dat mag zo zijn, maar een kansloze procedure starten gaat de dems op dit moment niet helpen. Dus ik blijf bij mijn voorspelling.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 24-09-2019 om 20:12:09I am currently at the United Nations representing our Country, but have authorized the release tomorrow of the complete, fully declassified and unredacted transcript of my phone conversation with President Zelensky of Ukraine.... reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 24-09-2019 om 20:12:11....You will see it was a very friendly and totally appropriate call. No pressure and, unlike Joe Biden and his son, NO quid pro quo! This is nothing more than a continuation of the Greatest and most Destructive Witch Hunt of all time! reageer retweet
Er is al een meerderheid gevonden voor het in gang zetten van de procedure, dus het heeft er toch echt alle schijn van.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:07 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
[..]
Dat mag zo zijn, maar een kansloze procedure starten gaat de dems op dit moment niet helpen. Dus ik blijf bij mijn voorspelling.
Ja nog meer naar Israël in plaats van naar de VS.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En daarna 8 jaar Ivanka!
[ afbeelding ]
We gaan het meemaken. Dat Trump in de tegenaanval zou gaan, viel te verwachten. Dat is nou eenmaal zijn modus operandi.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:08 schreef Bocaj het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 24-09-2019 om 20:12:09I am currently at the United Nations representing our Country, but have authorized the release tomorrow of the complete, fully declassified and unredacted transcript of my phone conversation with President Zelensky of Ukraine.... reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 24-09-2019 om 20:12:11....You will see it was a very friendly and totally appropriate call. No pressure and, unlike Joe Biden and his son, NO quid pro quo! This is nothing more than a continuation of the Greatest and most Destructive Witch Hunt of all time! reageer retweet
Wil het wel eens zien allemaal.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is al een meerderheid gevonden voor het in gang zetten van de procedure, dus het heeft er toch echt alle schijn van.
Ik heb genoten van al die huilende meisjes die eerste avond, maar een president die iedere dag wel 10 nieuwe leugens de wereld instuurt verdient jouw respect niet.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:07 schreef Scarface88 het volgende:
Typisch links. Als het niet gaat zoals zij willen trekken ze alles uit de kast. Ze vinden democratie geweldig tot ze verliezen dan is het janken en schreeuwen.
Doen ze niet. Want als het mislukt (en dat zal het ook want er is niks) dan zijn de Democraten helemaal uitgescheten. Dus wat doen die gluiperds? Rekken en rekken, en nu vlak voor de nieuwe verkiezingen ineens doen alsof ze druk krijgen en ze het door moeten zetten en dan heel rustig aan zogenaamd voorbereiden en rekken tot de verkiezingen zodat het lijkt als of ze echt iets hebben.quote:
Typisch links! Als ze konden en mochten dan zouden ze Trump gewoon slaan en aan zijn haren trekken!quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:20 schreef Hendrik_Bever het volgende:
Het is echt een enorm toneelstuk. De democraten kunnen trump niet inhoudelijk verslaan dus schelden en fantaseren ze er op los. Meer hebben ze niet.
Niet netjes om je zo uit te laten over Jared Kushner.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:37 schreef Ciclon het volgende:
Dit drijft de kiezer alleen maar naar types zoals Trump, Orban etx. toe. De moraalridders graven hun eigen graf met die walgelijke arrogantie. Die anorexiapatient van een schoonzoon zal deze week ook wel bij Jinek aanschuiven.
Grappig, je weet best wie ik bedoel. En heb verder niks met cokesnuiver Donald.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet netjes om je zo uit te laten over Jared Kushner.
Ik denk niet dat er veel mensen (behalve het bekende groepje anti- en never-Trumpers, uiteraard) geloven dat Trump Oekraïne of all places nodig heeft om van Joe Biden te winnen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Als het klopt dat Trump geprobeerd heeft met belastinggeld Oekraine om te kopen zijn destijds meest waarschijnlijke politieke tegenstander in 2020 te dwarsbomen, zou het niet meer dan terecht zijn dat hij afgezet wordt.
Maar goed, met die Republikeinse kontenlikkers in de Senaat moet het nog maar blijken of dat zou gebeuren, als het al zover komt.
Niemand zinkt vrijwillig zo laag. Het kan toch niet anders dat het allemaal een poppenkast is met Trump in de hoofdrol. De grote afleidingshow.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:39 schreef dellipder het volgende:
Er bestaat niet zoiets als een impachment inquiry. Dit is fake procedureel. Eeen toneelstukje.
Je brengt een impeachment vote to the floor of niet. Het is een stemming waarin een meerderheid (in het algemeen is daarvoor een supermajority nodig) voor gevonden moet worden in zowel het Congres als de Senaat.
En de Democrats hebben dit al drie keer geprobeerd. En drie keer gefaald.
Efforts to impeach Donald Trump
Ze baseren het overgaan tot "impeachment" nu op dit gesprek. Dat Trump dit gewoon vrij geeft houdt in dat 't of gemanipuleerd is (lijkt me stug) of dat er niets in staat wat hem pijn kan doen. Lijkt me een gevalletje van het laatste. Dan staan de democraten toch behoorlijk in hun hemd dat ze zo hoog van de toren aan het blazen waren.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We gaan het meemaken. Dat Trump in de tegenaanval zou gaan, viel te verwachten. Dat is nou eenmaal zijn modus operandi.
Nogmaals, we gaan met meemaken. Trump roept ook al jaren dat hij zijn belastinggegevens openbaar gaat maken. Dat hij nu roept dat hij het transcript vrij gaat geven is een gevalletje eerst zien, dan geloven.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:50 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ze baseren het overgaan tot "impeachment" nu op dit gesprek. Dat Trump dit gewoon vrij geeft houdt in dat 't of gemanipuleerd is (lijkt me stug) of dat er niets in staat wat hem pijn kan doen. Lijkt me een gevalletje van het laatste. Dan staan de democraten toch behoorlijk in hun hemd dat ze zo hoog van de toren aan het blazen waren.
Daarnaast, ze gaan het echt niet door de senaat heen krijgen tenzij het een affaire is zoals bij Nixon.
Er is niks wat hem er van weerhoudt het per direct vrij te geven. Natuurlijk moet het nog maar blijken wat er in staat, maar als het net zo vrijgegeven wordt als zijn belastingaangifte vrijgegeven zou worden kunnen we nog wel even wachten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:50 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ze baseren het overgaan tot "impeachment" nu op dit gesprek. Dat Trump dit gewoon vrij geeft houdt in dat 't of gemanipuleerd is (lijkt me stug) of dat er niets in staat wat hem pijn kan doen. Lijkt me een gevalletje van het laatste. Dan staan de democraten toch behoorlijk in hun hemd dat ze zo hoog van de toren aan het blazen waren.
Daarnaast, ze gaan het echt niet door de senaat heen krijgen tenzij het een affaire is zoals bij Nixon.
Je moet even wat meer info geven wat je precies bedoelt.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Niemand zinkt vrijwillig zo laag. Het kan toch niet anders dat het allemaal een poppenkast is met Trump in de hoofdrol. De grote afleidingshow.
Ach, het is hoe dan ook prima vermaak. Het is vergelijkbaar met dat Brexit-drama. Als politieke junkie word ik momenteel op m'n wenken bediend.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Worden die democraten nou nooit eens moe van hunzelf?
Je weet niet waar je het over hebt, of wel?quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Worden die democraten nou nooit eens moe van hunzelf?
Dit vooral. Trump is een idioot, maar 't is wel constant popcorn time met die gast.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, het is hoe dan ook prima vermaak. Het is vergelijkbaar met dat Brexit-drama. Als politieke junkie word ik momenteel op m'n wenken bediend.
De werkelijke problemen, oftewel de status quo die door presidentstermijnen heen loopt. Zoals de alsmaar groeiende welvaartsongelijkheid ten bate van het grootbedrijf en de onophoudelijke nep-'war on terror' met een prijskaartje van 500 miljoen per dag.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:55 schreef dellipder het volgende:
[..]
Je moet even wat meer info geven wat je precies bedoelt.
"Afleidingshow"? Wat precies/welk onderwerp heeft afleiding nodig, volgens jou?
Leuke stropop.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt, of wel?
Elke dag 10 nieuwe leugens nog wel. Geef eens wat voorbeelden dan?quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb genoten van al die huilende meisjes die eerste avond, maar een president die iedere dag wel 10 nieuwe leugens de wereld instuurt verdient jouw respect niet.
Het zou zomaar kunnen, maar ik ben niet overtuigd dat dit de kwestie is.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De werkelijke problemen, oftewel de status quo die door presidentstermijnen heen loopt. Zoals de alsmaar groeiende welvaartsongelijkheid ten bate van het grootbedrijf en de onophoudelijke nep-'war on terror' met een prijskaartje van 500 miljoen per dag.
En overigens over leugens gesproken. Hillary was pas een leugenaar die zegt al helemaal nooit de waarheid. Net als Obama en Bush.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb genoten van al die huilende meisjes die eerste avond, maar een president die iedere dag wel 10 nieuwe leugens de wereld instuurt verdient jouw respect niet.
Hoewel je vaak niet met zekerheid kunt stellen of iets een leugen is, kun je wel stellen wanneer iets onwaar is.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En overigens over leugens gesproken. Hillary was pas een leugenaar die zegt al helemaal nooit de waarheid. Net als Obama en Bush.
Maargoed kom maar eens op met voorbeelden van de 10 leugens elke dag. Je zou er dan honderden moeten hebben maar ik neem genoegen met enkele.
12019 leugens geloof ik echt helemaal niks van. Trump dikt dingen wel soms wat overdreven aan maar het alternatief was Hillary die echt over alles liegt en zelfs dingen verzon als dat ze onder vuur lag door snipers in Bosnie.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hoewel je vaak niet met zekerheid kunt stellen of iets een leugen is, kun je wel stellen wanneer iets onwaar is.
12019 claims gerate als onwaar op 928 dagen. Je zult het er vast met enkele oneens zijn, maar van de laatste dag waarvoor dit gedaan is lijkt me dit bv. weinig controversieel:
5 augustus:
1) “China dropped the price of their currency to an almost a historic low” - onwaar.
2) “Based on the historic currency manipulation by China, it is now even more obvious to everyone that Americans are not paying for the Tariffs – they are being paid for compliments of China, and the U.S. is taking in tens of Billions of Dollars!” - onwaar, importtarieven worden betaald door degene die importeert.
3) “China is intent on continuing to receive the hundreds of Billions of Dollars they have been taking from the U.S. with unfair trade practices and currency manipulation. So one-sided, it should have been stopped many years ago!” - bullshit. Hij begrijpt niet wat een handelstekort is.
Je kunt zelf de rest nalezen.
Hillary is geen president.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:46 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
12019 leugens geloof ik echt helemaal niks van. Trump dikt dingen wel soms wat overdreven aan maar het alternatief was Hillary die echt over alles liegt en zelfs dingen verzon als dat ze onder vuur lag door snipers in Bosnie.
Ze had wel de meeste stemmen. Het had niet veel gescheeld. Het is dat Amerika zon achterlijk verkiezingssysteem heeft met kiesmannen anders was ze het. En mocht ze president geworden zijn denk je dat ze dan ineens zou stoppen met liegen. Hillary is een van de meest corrupte politici van t moment en dan was er allang weer ergens oorlog geweest ondertussen.quote:
Hillary is geen politicus dit moment, dus niet relevant.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ze had wel de meeste stemmen. Het had niet veel gescheeld. Het is dat Amerika zon achterlijk verkiezingssysteem heeft met kiesmannen anders was ze het. En mocht ze president geworden zijn denk je dat ze dan ineens zou stoppen met liegen. Hillary is een van de meest corrupte politici van t moment en dan was er allang weer ergens oorlog geweest ondertussen.
Ik geef je nota bene de link er naar zodat je het zelf kunt checken. Dan nog weiger je de simpele realiteit onder ogen te komen dat de man elke tweede zin onzin uitkraamt (of leugens, zoals jij noemt).quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:46 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
12019 leugens geloof ik echt helemaal niks van. Trump dikt dingen wel soms wat overdreven aan maar het alternatief was Hillary die echt over alles liegt en zelfs dingen verzon als dat ze onder vuur lag door snipers in Bosnie.
Het constant zwartmaken van Trump begint gewoon lachwekkend te worden. Op CNN ging het er laatst over dat Trump meer doden op zijn geweten zou hebben dan Hitler en Stalin. Hoe dan? Het begint echt zielig te worden en dat kan allemaal gewoon op CNN en andere traditionele media. Je kunt t met m oneens zijn maar het is wel een van de beste presidenten sinds jaren. De democraten proberen m echter van alle kanten te besmeuren en dat modder gooien begint nu echt trieste vormen aan te nemen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:57 schreef archito het volgende:
[..]
Hillary is geen politicus dit moment, dus niet relevant.
Wel een typische argument 'but Hillary'
Washingtonpost. Dat is hetzelfde als een link van de volkskrant sturen als het over Wilders of Baudet gaat.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik geef je nota bene de link er naar zodat je het zelf kunt checken. Dan nog weiger je de simpele realiteit onder ogen te komen dat de man elke tweede zin onzin uitkraamt (of leugens, zoals jij noemt).
Geen idee wat Clinton hier verder mee te maken heeft. Nee, ze was bij lange na niet zo’n leugenaar als Trump is wat ik verder niet nu wil bespreken, maar belangrijker, ze speelt geen enkele rol van betekenis op dit moment.
In welke wereld is jouw bericht een antwoord op mijn post? Of begin je op straat ook tegen willekeurige mensen je verhaal af te steken?quote:Op woensdag 25 september 2019 00:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het constant zwartmaken van Trump begint gewoon lachwekkend te worden. Op CNN ging het er laatst over dat Trump meer doden op zijn geweten zou hebben dan Hitler en Stalin. Hoe dan? Het begint echt zielig te worden en dat kan allemaal gewoon op CNN en andere traditionele media. Je kunt t met m oneens zijn maar het is wel een van de beste presidenten sinds jaren. De democraten proberen m echter van alle kanten te besmeuren en dat modder gooien begint nu echt trieste vormen aan te nemen.
Je post "But Hillary" is echt een dooddoener. Wat verwacht je daar op te horen dan? Trump is gewoon prima. De beste optie van de twee. Laat m gewoon lekker zn termijn afmaken.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:06 schreef archito het volgende:
[..]
In welke wereld is jouw bericht een antwoord op mijn post? Of begin je op straat ook tegen willekeurige mensen je verhaal af te steken?
Haha. Bijzonder dat je dit denkt. Nee, hij is echt een van de slechtsten allertijde. Maar goed, dat is natuurlijk geen reden voor impeachment. De mogelijke poging tot omkoping of afpersing van Oekraine met belastinggeld om een politieke tegenstander dwars te zitten is daar wat meer ontopic over.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je kunt t met m oneens zijn maar het is wel een van de beste presidenten sinds jaren.
Als je daar de discussie over wilt aangaan verwacht ik een argumentatie waarom 'but Hillary' wel een goed argument is in een discussie.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je post "But Hillary" is echt een dooddoener. Wat verwacht je daar op te horen dan? Trump is gewoon prima. De beste optie van de twee.
Ik heb je er al 3 van 1 dag gegeven. Daar stonden er 5. 1 vond ik wat knullig, 3 duidelijk onwaar, 1 ook onwaar maar daar zou jij het misschien niet mee eens zijn. Zelfs al zou het 3/5e zijn kom je nog op een gigantische hoeveelheid onwaarheden. Kom op... als je het een beetje volgt kan dit geen nieuws zijn.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Washingtonpost. Dat is hetzelfde als een link van de volkskrant sturen als het over Wilders of Baudet gaat.
Niet alleen wapo hoor. Vrijwel iedere onafhankelijke factchecker:quote:Op woensdag 25 september 2019 00:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Washingtonpost. Dat is hetzelfde als een link van de volkskrant sturen als het over Wilders of Baudet gaat.
Behalve dat ze elke leugen of onwaarheid aantonen met bronnen, natuurlijk. Met video's dat hij A zegt en bronnen dat B waar is. Had elke krant kun...had elke krant moeten doen.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Noem eens wat beleid dat er onder Trump is gekomen dat hem een van de beste presidenten maakt?quote:Op woensdag 25 september 2019 00:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je kunt t met m oneens zijn maar het is wel een van de beste presidenten sinds jaren.
HAHA, jij weet dus niet wat impeachment inhoudt. Het senaat beslist hier niet overquote:Op woensdag 25 september 2019 00:44 schreef Vader_Aardbei het volgende:
HAHA, er is helemaal geen steun in de Senaat, dus dit is complete bullshit. Het enige wat ze bereiken is dat Democraten in het midden straks zetels verliezen en dat Trump wordt herkozen.
Pelosi heeft het lang kunnen tegenhouden, maar de Dems zijn uit op zelfmoord blijkbaar.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 24-09-2019 om 23:17:42PRESIDENTIAL HARASSMENT! reageer retweet
Buitenlandse Zaken van Oekraïne heeft al verklaard dat er in het gesprek tussen de Amerikaanse president en Volodymyr Zelensky geen druk werd uitgeoefend.quote:Op woensdag 25 september 2019 08:07 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat er naar buiten komt vandaag. Als hij echt zijn macht heeft misbruikt, zal dat ook voor veel Republikeinen een probleem zijn. Founding Fathers waren al ernstig tegen het misbruik van het ambt voor persoonlijk gewin.
Dus Trump liet bewust de naam 'Biden' meerdere keren vallen tijdens zijn gesprek met Zelensky (heeft hij immers toegegeven), met als doel een klokkenluider uit de tent te lokken. Trump rekende er vervolgens op dat die aan de bel ging trekken, waarna er een hoop politieke ophef zou ontstaan met als climax een impeachmentpush van de Democraten. En dan net als de boel lijkt te ontploffen haalt Trump een transcript tevoorschijn die zijn onschuld aantoont. Het was dus allemaal een fucking set-up!quote:Op woensdag 25 september 2019 08:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Het ziet er naar uit dat de Democraten er weer in zijn getrapt. Ze gillen inmiddels al weer dagen lang impeachment en nu Pelosi eindelijk toegeeft, zal Trump de transcript openbaar maken en dan blijkt dat er niks aan de hand is. Vervolgens staan de Democraten weer voor lul en het publiek zal zien dat de Democraten geen zinnige en productieve oppositie voeren maar alleen maar op slinkse manieren proberen Trump te dwarsbomen.
Ik weet niet of er al klokkenluiders opstaan als je 'Biden' zegt. Misschien heeft hij hem toch een beetje onder druk gezet, maar dan alleen om de klokkenluider echt naar voren te laten stappen.quote:Op woensdag 25 september 2019 08:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus Trump liet bewust de naam 'Biden' meerdere keren vallen tijdens zijn gesprek met Zelensky (heeft hij immers toegegeven), met als doel een klokkenluider uit de tent te lokken. Trump rekende er vervolgens op dat die aan de bel ging trekken, waarna er een hoop politieke ophef zou ontstaan met als climax een impeachmentpush van de Democraten. En dan net als de boel lijkt te ontploffen haalt Trump een transcript tevoorschijn die zijn onschuld aantoont. Het was dus allemaal een fucking set-up!
Dat zou een sterk staaltje schaakwerk zijn van de heer Trump.
Er is een bak met 10 appels. Eerst kreeg jantje 2 appels en pietje 8. Nu krijgt jantje 4 appels, en pietje 6.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:00 schreef Nikonlover het volgende:
FAKE NEWS!!!!!!!!!!!
Nog steeds staat de meerderheid achter Trump.
Maar dan hooguit een heel klein beetje.quote:Op woensdag 25 september 2019 08:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik weet niet of er al klokkenluiders opstaan als je 'Biden' zegt. Misschien heeft hij hem toch een beetje onder druk gezet, maar dan alleen om de klokkenluider echt naar voren te laten stappen.
Dat moet ook niet. Het moet niet eens tot daar komen. Waar het omgaat is de stemming blijven kweken dat er reden is om Trump af te zetten. Dat is hun enige tool nog omdat dat racisme en white privilege gedoe amper nog mensen overhaalt er in te trappen. De democraten hebben al van alles geprobeerd om de boel op te hitsen. maar de steun aan de Democraten neemt alleen maar af.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:50 schreef Harlon het volgende:
Dat is 12D intergalactic schaak waar gewone stervelingen als jij en ik niet bij kunnen met onze beperkte hersentjes.quote:Op woensdag 25 september 2019 08:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dan hooguit een heel klein beetje.
Wel verdraaid slim om vervolgens ook Giuliani in te zetten als een of andere joker, die de boel in een stroomversnelling brengt.
Ik ook!quote:
Nou ja, een meerderheid van de Amerikanen heeft Trump nooit achter zich gehad en de republikeinen zijn het Huis verloren. In die zin een wat vreemde opmerking van Nikonlover.quote:Op woensdag 25 september 2019 08:45 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Er is een bak met 10 appels. Eerst kreeg jantje 2 appels en pietje 8. Nu krijgt jantje 4 appels, en pietje 6.
Het aantal appels van Jantje is gegroeid, maar Pietje heeft nog steeds de meerderheid van de appels.
twitter:
Kan allemaal, maar het lijkt erop dat je al klaar zit met je mening zoals zovelen hier in dit topic. Wacht gewoon af wat de feiten zijn van wat hij nou precies gedaan heeft en stel dan vast of je er wel of niet achter staat. Wat is er nou mis met dat de democraten en republikeinen willen weten wat deze whisleblower heeft gerapporteerd en waarom dat onder de pet gehouden moest worden?quote:Op woensdag 25 september 2019 08:53 schreef dellipder het volgende:
Ik bedoel dat het een precedent is dat Donald Trump zijn vertrouwelijke presidential privilige telefoongesprek tussen een andere wereldleider declassified en dat Oekraïne op haar beurt hun informatie hierover vrijgeven.
Dit is vrij bijzonder. Zo niet uniek.
Ik vermoed dus dat de Democrats way over their heads zijn en verwacht een shit storm epic backfire.
De beste president die de VS ooit heeft gehad?quote:Op woensdag 25 september 2019 08:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ook!
Mocht hij toch afgezet worden, dan heeft hij toch zeer goede dingen gedaan voor het land!
Hij zal altijd populair blijven en als hij weer terug in zaken gaat zal het hele president gebeuren hem geen windeieren leggen!
Volgens velen is hij nu al de beste president die Amerika ooit gehad heeft!
Maar eerst nog maar eens zien! Geloof er vooralsnog geen knars van dat de democraten the smoking gun hebben!
Of niet maar nog steeds heeft Trump de meerderheid en op deze manier gaat zijn aanhang groeien.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:00 schreef Nikonlover het volgende:
FAKE NEWS!!!!!!!!!!!
Nog steeds staat de meerderheid achter Trump.
Wat je alleen maar op TV ziet is een kleine schreeuwende minderheid die niet tegen hun verlies kunnen. Trump gaat 100% zeker herkozen worden. De niet extreme democraten stemmen dankzij dit soort sneue acties straks ook op Trump. Kom eens met een sterke kandidaat ipv al die achterlijke debielen.
Trump2020![]()
![]()
Je moet vooral jouw eigen interpretatie geven aan mijn berichten.quote:Op woensdag 25 september 2019 08:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Kan allemaal, maar het lijkt erop dat je al klaar zit met je mening zoals zovelen hier in dit topic. Wacht gewoon af wat de feiten zijn van wat hij nou precies gedaan heeft en stel dan vast of je er wel of niet achter staat. Wat is er nou mis met dat de democraten en republikeinen willen weten wat deze whisleblower heeft gerapporteerd en waarom dat onder de pet gehouden moest worden?
Mocht het zo zijn dat hij belastinggeld geoormerkt voor Oekraine heeft aangewend om Oekraine onder druk te zetten achter Biden aan te gaan, ben je het vast er mee eens dat de man afgezet moet worden, toch?
Slecht nieuws dus voor Biden en Barry Soetoro. Dat ze die boekendeals en Netflix deal maar eens goed onderzoeken. Of is het geen pay to play als de betaling achteraf is? Het is altijd zo moeilijl te achterhalen wat de regels zijn in de ogen van linkserds. Ze veranderen steeds en worden met volstrekte willekeur toegepast. Die verdomde dynamische slachtofferhierarchie ook!quote:Op woensdag 25 september 2019 08:07 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat er naar buiten komt vandaag. Als hij echt zijn macht heeft misbruikt, zal dat ook voor veel Republikeinen een probleem zijn. Founding Fathers waren al ernstig tegen het misbruik van het ambt voor persoonlijk gewin.
Obama heeft een uitgeverij en Netflix een voordeeltje gegeven zodat ze hem achteraf flink betalen om zijn biografie te publiceren?quote:Op woensdag 25 september 2019 09:06 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Slecht nieuws dus voor Biden en Barry Soetoro. Dat ze die boekendeals en Netflix deal maar eens goed onderzoeken. Of is het geen pay to play als de betaling achteraf is? Het is altijd zo moeilijl te achterhalen wat de regels zijn in de ogen van linkserds. Ze veranderen steeds en worden met volstrekte willekeur toegepast. Die verdomde dynamische slachtofferhierarchie ook!
Keihard groeien. Zijn approval rating is nu al 53%, en uit verschillende polls blijkt dat een meerderheid van de bevolking tegen impeachment is.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:02 schreef HSG het volgende:
[..]
Of niet maar nog steeds heeft Trump de meerderheid en op deze manier gaat zijn aanhang groeien.
Typisch links... de ideeën en denkwijze van iemand bevalt ons niet dus gaan hem maar afzetten. Zoiets doen ze in een dictatuur.
Dat tweede klopt. Maar nee, zijn approval is niet 53%, zijn disapproval is dat...quote:Op woensdag 25 september 2019 09:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Keihard groeien. Zijn approval rating is nu al 53%, en uit verschillende polls blijkt dat een meerderheid van de bevolking tegen impeachment is.
En bovendien is dit stompzinnige impeachment-gekakel niet eens een floor vote, maar dressed up make believe. Een zielige exercitie.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Keihard groeien. Zijn approval rating is nu al 53%, en uit verschillende polls blijkt dat een meerderheid van de bevolking tegen impeachment is.
Bovendien is de grond hiervoor ontzettend dun. Een klokkenluider die de info 2e hands heeft? Trump die de transcripts beloofd heeft openbaar te maken?Dit is het moment dat ze kiezen?
Ik vraag mij af of Pelosi dit serieus wil of dat ze wel MOET, omdat ze anders de voorzittershamer verliest. Extreemlinkse krachten bedreigen haar positie al maanden. Lijkt erop dat zij hebben gewonnen, en daarmee wint Trump, hij heeft ze succesvol het gezicht van de partij gemaakt.
Link dan even een echte poll he. Rasmussen:quote:Op woensdag 25 september 2019 09:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat tweede klopt. Maar nee, zijn approval is niet 53%, zijn disapproval is dat...
[ afbeelding ]
Er is vast ergens een poll met 53% approval.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat tweede klopt. Maar nee, zijn approval is niet 53%, zijn disapproval is dat...
[ afbeelding ]
Rasmussenquote:Op woensdag 25 september 2019 09:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Er is vast ergens een poll met 53% approval.
Niets. Er moet eerst een steming komen en een meerderheid zijn voor impeachment zijn in het Huis.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:15 schreef Bocaj het volgende:
Wat gaat er nu next gebeuren?
Een commissie gaat kijken of de bewijzen voldoende zijn om de afzetting in gang te zetten?
En wat voor commissie is dat?
Niemand die dit betwist, irrelevant voor wat het gerucht is wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:05 schreef dellipder het volgende:
[..]
Je moet vooral jouw eigen interpretatie geven aan mijn berichten.
Feit is dat een president executive privilige heeft en dus ruimte heeft om te om te onderhandelen met andere wereldleiders/buitenlands beleid mag uitzetten en vergaande bevoegdheden heeft(article II).
Ander feit is dat het bijzonder is dat een klokkenluider hier melding van maakt.quote:Ander feit dat ik zojuist aangeef is dat deze declassification vrij bijzonder is.
quote:Ander feit is dat de "klokkenluider" geen klokkenluider is, omdat hij zijn informatie die hij heeft gelekt uit tweeede en derde hand (hearsay) heeft verkregen.
Daar gaan we snel achter komen.quote:Een ander feit is dat er enkel uit de baggermedia theorieën als luchtballonnetjes zijn opgevoerd -enkel voorgesorteerd op een quid pro quo, maar dat er geen enkel bewijs is dat de klacht van deze leaker enig verband houdt met het telefoongesprek.
Deze aantijging is gebaseerd op niks. Verder wel gek dan dat ze een inquiry starten.quote:Feit is dat de looney Democrats willen impeachen zonder feitelijk bewijs.
Maar niet wat er nou precies is gebeurd, wat best relevant is als je het wil hebben over wat er nou gebeurd is. Verder zag ik dat je geen antwoord gaf op de vraag of je het dan eens was dat hij in die situatie uit het ambt gezet zou moeten worden?quote:Ik bedoel er is behoorlijk veel openbaar toegankelijke informatie aanwezig.
Mooie cherrypick.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Link dan even een echte poll he. Rasmussen:
[ afbeelding ]
http://www.rasmussenrepor(...)proval_index_history
Dat hoorde ik Refragmental in AMV ook al zeggen, blijkbaar omdat je alleen een klokkenluider kan zijn met informatie uit eerste hand.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dat maakt iemand niet tot geen klokkenluider. Waarom zou je dat denken?!
Lol, ze kunnen maar niet tegen hun verlies!twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 25-09-2019 om 04:55:52"They (Dems) are scrambling for a theme and narrative. They've gone everywhere from Russian Hoax to Russian Collusion...and now they've come to this...they think they should have won the 2016 election, they think in their bizarre brains that they did..." https://t.co/xqYFEAzT8D reageer retweet
Komt bij dat een 'leaker' ook gewoon over betrouwbare informatie kan beschikken. Dat hij een 'leaker' is, maakt zijn onthullingen niet per se minder relevant.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat hoorde ik Refragmental in AMV ook al zeggen, blijkbaar omdat je alleen een klokkenluider kan zijn met informatie uit eerste hand.
Klopt geen reet van verder, de informatie hoeft alleen maar 'geloofwaardig' (vrije vertaling) te zijn om wettelijke bescherming als klokkenluider te kunnen krijgen (en die informatie is al als geloofwaardig beoordeeld door degene waar het ingediend is), maar het zal wel onderdeel van het The_Donald-narratief zijn.
Ik heb even geen tijd om op alles te reageren, maar dit is wel degelijk relevant omdat het tegenhouden van financiering om bepaalde waarborgen te garanderen deel kan uitmaken van buitenlandse policy en dit valt binnen presidential executive privilige.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Niemand die dit betwist, irrelevant voor wat het gerucht is wat er gebeurd is.
Stel je voor dat Rutte een buitenlandse ambtsgenoot onder druk zet om Wilders te onderzoeken, omdat er vage verdenkingen bestaan rond zijn persoon, in een poging zijn eigen electorale winkansen te vergroten.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:21 schreef Loekie1 het volgende:
Het lijkt me juist goed voor het landsbelang als duidelijk wordt dat de presidentskandidaat voor de democraten corrupt blijkt te zijn, evenals zijn zoon. Dan mogen ze Trump dankbaar zijn.
Of zie ik dat verkeerd?
Is ook een beetje een frame, natuurlijk. Klokkenluider klinkt betrouwbaar omdat hij een misstand aan de kaak stelt in de publieke perceptie, iemand die informatie lekt is onbetrouwbaar.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Komt bij dat een 'leaker' ook gewoon over betrouwbare informatie kan beschikken. Dat hij een 'leaker' is, maakt zijn onthullingen niet per se minder relevant.
Ja ze laten zich wel heel erg kennen ja.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:55 schreef PzKpfw het volgende:
Wat blijven het toch een paar ontzettend slechte verliezers.
Stel je voor dat hooggeplaatsten in de regering Obama en hun vriendjes in de top van de veiligheidsdiensten een oppositionele presidentskandidaat en later de president-elect hebben geprobeerd zwart te maken met een dossier vol verzinsels en buitenlandse spionnen hebben ingezet om mensen uit het kamp van die oppositionele kandidaat uit te lokken misdrijven te plegen, met de intentie ze te kunnen gebruiken om de andere kandidaat te bespioneren?quote:Op woensdag 25 september 2019 09:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stel je voor dat Rutte een buitenlandse ambtsgenoot onder druk zet om Wilders te onderzoeken, omdat er vage verdenkingen bestaan rond zijn persoon, in een poging zijn eigen electorale winkansen te vergroten.
Hoe denk je dat onze Tweede Kamer op zoiets reageert?
Natuurlijk wat gek om enerzijds te spreken van een 'Russia hoax' om tegelijkertijd dit stukje ongefundeerde proza te omarmen.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Stel je voor dat hooggeplaatsten in de regering Obama en hun vriendjes in de top van de veiligheidsdiensten een oppositionele presidentskandidaat en later de president-elect hebben geprobeerd zwart te maken met een dossier vol verzinsels en buitenlandse spionnen hebben ingezet om mensen uit het kamp van die oppositionele kandidaat uit te lokken misdrijven te plegen, met de intentie ze te kunnen gebruiken om de andere kandidaat te bespioneren?
Hoe zouden de Democraten in het congres en de media daar op reageren?
O wacht.....
Jouw oogkleppen zijn echt enorm!quote:Op woensdag 25 september 2019 09:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk wat gek om enerzijds te spreken van een 'Russia hoax' om tegelijkertijd dit stukje ongefundeerde proza te omarmen.
En ja, ik weet dat er gekkie-bronnen zijn die jouw lezing ondersteunen. Maar dat zegt dan weer niet gek veel.
Klokkenluider heeft naast een positievere connotatie juridisch ook betekenis. Zo iemand kan vaak rekenen op extra juridische bescherming.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Is ook een beetje een frame, natuurlijk. Klokkenluider klinkt betrouwbaar omdat hij een misstand aan de kaak stelt in de publieke perceptie, iemand die informatie lekt is onbetrouwbaar.
Ja, maar ik ga er even niet vanuit dat The_Donald zich daar erg mee bezig houdt in dit soort dingen.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Klokkenluider heeft naast een positievere connotatie juridisch ook betekenis. Zo iemand kan vaak rekenen op extra juridische bescherming.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:55 schreef PzKpfw het volgende:
Wat blijven het toch een paar ontzettend slechte verliezers.
Tsja, dat gevoel is wederzijds. In jouw beleving is een Trump een uitstekende. oprechte president die op geen enkele wijze misstappen heeft begaan. Daar kan ik dan weer niet bij met m'n verstand.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Jouw oogkleppen zijn echt enorm!
quote:Op woensdag 25 september 2019 09:27 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ik heb even geen tijd om op alles te reageren, maar dit is wel degelijk relevant omdat het tegenhouden van financiering om bepaalde waarborgen te garanderen deel kan uitmaken van buitenlandse policy en dit valt binnen presidential executive privilige.
In die zin is ook de berichtgeving interessant dat de"klokkenluider" politiek partijdig is ten opzichte van een andere politieke partij aldus de inspector general.
WH to release document showing intel community watchdog found whistleblower had 'political bias,' official says
En jouw vraag over het uit het ambt zetten. Daar reageer ik niet op, omdat ik niet vooruit ga lopen op een uitkomst dat vooral gebaseerd is op wilde theorieën uit de baggermedia dat er wel sprake MOET zijn van een quid pro quo.
Nogmaals er is niet eens bewijs dat de klacht en het telefoongesprek verband houden me elkaar.
Dat zijn nogal wat claims van Giuliani.quote:"Democrat party is covering up a pattern of corruption involving high level members of the Obama cabinet," Giuliani wrote. "The multi-million and billion dollar pay-for-play is mind boggling. Biden Family sale of office to Ukraine was not the only one or the most egregious. Slimy Joe is not alone."
Giuliani added: "We know corrupt Ukrainian oligarch laundered $3 million to the Biden Family. But $3 to $4m more was laundered to Biden. So release all the financial records of all businesses involving Biden, Kerry’s stepson and notorious mobster Whitey Bulger’s nephew. ... Biden should agree to release records to see if he flew Hunter to China in Dec. 2013 on AF 2 to facilitate Hunter’s sale of his office to China for a total of $1.5 billion. Is there any doubt that China paid it to compromise VP. But they bought another pol as well. Guess?"
Net als Ed Snowden en Chelsea Manning zekerquote:Op woensdag 25 september 2019 09:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Klokkenluider heeft naast een positievere connotatie juridisch ook betekenis. Zo iemand kan vaak rekenen op extra juridische bescherming.
quote:Op woensdag 25 september 2019 09:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Net als Ed Snowden en Chelsea Manning zeker
Hoho, laten we het genie van The Donald niet onderschatten.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga er even niet vanuit dat The_Donald zich daar erg mee bezig houdt in dit soort dingen.
Biden heeft meerdere concurrenten voor het presidentschap. Denk je niet dat die de mogelijkheid om hun belangrijkste tegenstrever met de grond gelijk te maken met beide handen aan zouden grijpen?quote:Op woensdag 25 september 2019 09:49 schreef Loekie1 het volgende:
Democraten zijn bang dat Biden behalve handtastelijk, nu ook corrupt blijkt te zijn en misschien ook zijn zoon. Door veel heibel te maken richting Trump hopen ze de aandacht van een volgend schandaal voor de democraten, af te leiden.
Nee.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Biden heeft meerdere concurrenten voor het presidentschap. Denk je niet dat die de mogelijkheid om hun belangrijkste tegenstrever met de grond gelijk te maken met beide handen aan zouden grijpen?
Biden en zijn zoon zijn al eerder onderzocht in deze kwestie.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:49 schreef Loekie1 het volgende:
Democraten zijn bang dat Biden behalve handtastelijk, nu ook corrupt blijkt te zijn en misschien ook zijn zoon. Door veel heibel te maken richting Trump hopen ze de aandacht van een volgend schandaal voor de democraten, af te leiden.
Door wie?quote:Op woensdag 25 september 2019 09:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Biden en zijn zoon zijn al eerder onderzocht in deze kwestie.
https://www.nrdc.org/trump-liesquote:Op dinsdag 24 september 2019 23:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Elke dag 10 nieuwe leugens nog wel. Geef eens wat voorbeelden dan?
Ik denk dat wanneer 1 van hen Biden zou aanvallen hier op, deze er direct uit zou liggen. Dan zou diegene door de rest worden verketterd als Trumpvriendje. Voorlopig houden ze op dit gebied de rangen gesloten.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Biden heeft meerdere concurrenten voor het presidentschap. Denk je niet dat die de mogelijkheid om hun belangrijkste tegenstrever met de grond gelijk te maken met beide handen aan zouden grijpen?
Neuh. Als zij Biden aanvallen en de beste man maakt een duikval in de peilingen, dan hebben zijn concurrenten daar logischerwijs profijt van.quote:Op woensdag 25 september 2019 10:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer 1 van hen Biden zou aanvallen hier op, deze er direct uit zou liggen. Dan zou diegene door de rest worden verketterd als Trumpvriendje. Voorlopig houden ze op dit gebied de rangen gesloten.
Misschien doet Tulsi het. Bernie blaft veel, maar bijt niet. Bleef zelfs openlijk Clinton steunen na hij door de DNC genaaid werd ten faveure van Clinton.
Ze begint steeds meer op Hillary te lijkenquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En daarna 8 jaar Ivanka!
[ afbeelding ]
Exact.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:26 schreef Bocaj het volgende:
Lol, ze kunnen maar niet tegen hun verlies!twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 25-09-2019 om 04:55:52"They (Dems) are scrambling for a theme and narrative. They've gone everywhere from Russian Hoax to Russian Collusion...and now they've come to this...they think they should have won the 2016 election, they think in their bizarre brains that they did..." https://t.co/xqYFEAzT8D reageer retweet
quote:Op woensdag 25 september 2019 09:45 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met het belerende betweterige vingertje.
Beide kampen tonen zich de afgelopen jaren echt van de slechtste kanten.
Zo enorm gepolariseerd.
Tering, je zult er maar wonen en op een normale partij willen stemmen.
Het is een goede komediant en het is een eerste klas troll, maar wat mij betreft zijn 4 jaar van dit echt wel genoeg en mag er nu weer wat serieuzers komen.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De beste president die de VS ooit heeft gehad?
Lincoln maakte een einde slavernij, FDR leidde zijn land door de donkere dagen van WOII.
Trump loopt drie jaar te schelden, tieren en liegen op Twitter, roept hij dat 'in love' is met massamoordenaar Kim Jung Un en verklaart op het wereldtoneel dat hij meer waarde hecht aan de woorden van Poetin dan aan die van zijn eigen inlichtingendiensten. En volgens 'velen' maakt dan hem de beste president die de VS ooit hebben gehad.
M'kay.
Als de DNC de betreffende kandidaat vervolgens net zo afserveert als dat ze met Bernie hebben gedaan de afgelopen verkiezingen schiet die kandidaat zichzelf in de voet met zo'n actie.quote:Op woensdag 25 september 2019 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh. Als zij Biden aanvallen en de beste man maakt een duikval in de peilingen, dan hebben zijn concurrenten daar logischerwijs profijt van.
De DNC zet in op kandidaten als Biden en Harris, die een voortzetting zijn van het gangbare beleid; links lullen - rechts vullen. Die zijn geen bedreiging voor de 'sponsors' van de DNC. Dan is er ook nog Warren, die zich redelijk progressief voordoet, maar steeds vaker in relatie met HRC staat. Of O'Rourke, die zich als progressieve halve latino voordoet, maar getrouwd is met de dochter van een miljardair. De echte progressieven moet er op tijd uit worden gewerkt, want een dergelijke kandidaat presenteren is en garantie voor Trumps herverkiezing.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:12 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Als de DNC de betreffende kandidaat vervolgens net zo afserveert als dat ze met Bernie hebben gedaan de afgelopen verkiezingen schiet die kandidaat zichzelf in de voet met zo'n actie.
Trump beloofde gisteren openheid van zaken te geven. Maar dat is blijkbaar toch niet het hele verhaal.....twitter:JuddLegum twitterde op woensdag 25-09-2019 om 05:47:36Oh. Trump wants to released a REDACTED version of the whistle-blower complaint. https://t.co/n7cWtEMbuL reageer retweet
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Trump zich zelf mag bemoeien met het redigeren en vrijgeven van een onderzoek naar hemzelf.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
Trump beloofde gisteren openheid van zaken te geven. Maar dat is blijkbaar toch niet het hele verhaal.....twitter:JuddLegum twitterde op woensdag 25-09-2019 om 05:47:36Oh. Trump wants to released a REDACTED version of the whistle-blower complaint. https://t.co/n7cWtEMbuL reageer retweet
Op dit moment sta ik nergens meer van te kijken.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Trump zich zelf mag bemoeien met het redigeren en vrijgeven van een onderzoek naar hemzelf.
Misschien zijn er wel dingen besproken die als 'confidential' geclassificeerd zijn. Dan kunnen ze het unredacted gedeelte ter inzage geven aan de congressionele commissies.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
We gaan het meemaken.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel dingen besproken die als 'confidential' geclassificeerd zijn. Dan kunnen ze het unredacted gedeelte ter inzage geven aan de congressionele commissies.
Lijkt me vrij logisch dat er bepaalde onderwerpen niet geschikt zijn om met het publiek te delen.
Daar heb je de commissie stiekem voorquote:Op woensdag 25 september 2019 12:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel dingen besproken die als 'confidential' geclassificeerd zijn. Dan kunnen ze het unredacted gedeelte ter inzage geven aan de congressionele commissies.
Lijkt me vrij logisch dat er bepaalde onderwerpen niet geschikt zijn om met het publiek te delen.
Het is een precedent in een lange lijn van chaoscreatie. Politieke en sociale structuren, omgangsnormen, vertrouwen, discours, redelijkheid. Niets blijft overeind staan behalve de status quo waaraan ik refereerde.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:19 schreef dellipder het volgende:
Het zou zomaar kunnen, maar ik ben niet overtuigd dat dit de kwestie is.
Feit blijft -ik zoek het dichterbij- dat de Democrats zonder feitelijk bewijs willen impeachen. En ik zal het diplomatiek stellen; dit is een precedent (lees: lichtelijk van de pot gerukt).
Eigenlijk zou iedere keer als hij het toneel opkomt de "Trolololo song" als tune gedraaid moeten worden. Zijn tweet naar het klimaat meisje was ook zo'n parel.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een land is dit geworden zegquote:
Wil jij zeggen dat hij Gekke greta serieus moet nemen dan?quote:Op woensdag 25 september 2019 13:31 schreef Harlon het volgende:
Zijn tweet naar het klimaat meisje was ook zo'n parel.
Dit is dus het enige? Man man manquote:The other thing, There's a lot of talk about Biden's son,. that Eiden stopped the prosecution and a lot of people want to find out about that so whatever you can do with the Attorney General would be great. Biden went around bragging that he stopped the prosecution so if you can look into it... It sounds horrible to me
Het is alleen geen transcript.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:27 schreef Ludachrist het volgende:
Dat transcript is wel een pareltje hoor. Je zal maar zo'n gek aan de lijn krijgen.
Er is meer!!!!quote:Op woensdag 25 september 2019 16:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het is alleen geen transcript.
Niet verbatim, maar dichter bij een transcript ga je niet komen.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het is alleen geen transcript.
Jaquote:Op woensdag 25 september 2019 13:31 schreef Harlon het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedere keer als hij het toneel opkomt de "Trolololo song" als tune gedraaid moeten worden. Zijn tweet naar het klimaat meisje was ook zo'n parel.
Nou ja, dit is een vrij letterlijk verzoek aan een ander land om een onderzoek naar een politieke tegenstander te openen in samenwerking met de Amerikaanse regering. Dat is ook weer niet helemaal niks.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dit is dus het enige? Man man man.
Goeie samenvatting. Dit gaan de Democraten bezuren voor zover dat nog nodig was.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:58 schreef Cattivo het volgende:
Dus de zoon van Biden is een crimineel en trump is de badguy omdat hij er werk van wil maken. Top.
https://www.whitehouse.go(...)lassified09.2019.pdfquote:Op woensdag 25 september 2019 16:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
The other thing, There's a lot of talk about Biden's son
Ja, daar komt die quote vandaan.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:01 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
https://www.whitehouse.go(...)lassified09.2019.pdf
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 25-09-2019 om 16:58:08“Democrats wrote to the Ukrainian government in May 2018 urging it to continue investigations into President Donald Trump’s alleged collusion with Russia in the 2016 presidential campaign — collusion later found NOT TO EXIST.” https://t.co/wYdRmpfddk reageer retweet
Op basis van wat er nu bekend is, heeft Biden helemaal niets verkeerd gedaan. In het onderstaande artikel wordt het helder uitgelegd (al weet ik al dat je het niet gaat lezen).quote:Op woensdag 25 september 2019 17:03 schreef Hendrik_Bever het volgende:
Het grappige is dat men Trump schuldig vindt aan? Nou? Ik denk dat ze helemaal spijt gaan krijgen als ze gaan begrijpen waar het om gaat. Biden zit hier fout en Trump vraagt Oekraine om op te schieten met het onderzoek naar Biden en diens machtsmisbruik ten voordelen van zoonlief.
De Democraten voelen nattigheid als het uitkomt dat Biden misbruik heeft gemaakt van zijn positie. Dus de Democraten proberen de aandacht af te leiden van Biden naar Trump,
Het is echt zo zielig dit. Wat een debielen die Democraten. Wat een toneelstuk.
quote:What Happened in Ukraine?
Both Joe Biden and Donald Trump pressured the Ukranian government to act. But the similarities are only surface deep....
Ik zou het normaal gesproken met je eens zijn maar een maand terug werd er druk uitgeoefend op Weather Agencies of hoe het ook heet om toch maar te beweren dat Alabama een grote kans op een orkaan had dus je weet nooit.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Trump zich zelf mag bemoeien met het redigeren en vrijgeven van een onderzoek naar hemzelf.
Een voorbeeldige zoon in ieder geval;quote:Op woensdag 25 september 2019 16:58 schreef Cattivo het volgende:
Dus de zoon van Biden is een crimineel en trump is de badguy omdat hij er werk van wil maken. Top.
quote:Zijn zoon Hunter werd uit een marinefunctie ontslagen na cocaïnegebruik. Hij kreeg 2 maanden later, in april 2014, een duur betaalde topfunctie bij het Oekraïense gasconcern Burisma Holdings.
Het is meer in Oekraine's jurisdictie dan de Amerikaanse. Lijkt me toch logisch dat aan Oekraine te laten. Bovendien, Bidens zoon is niet de tegenstander van Trump.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:34 schreef Jabberwocky het volgende:
Het is trouwens niet zo dat Democraten wegkijken van Biden. Als daar onderzoek nodig is, doe het dan, maar doe het dan binnenlands en voor zover ik het nieuws kan volgen is dat nota bene al gebeurd. Maar dan ga je niet een ander land vragen om in ruil voor financiele steun je eigen politieke tegenstander te onderzoeken.
Er is een verschil tussen het aan Oekraine laten en het Oekraine actief vragen om te doen. Maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:26 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Het is meer in Oekraine's jurisdictie dan de Amerikaanse. Lijkt me toch logisch dat aan Oekraine te laten. Bovendien, Bidens zoon is niet de tegenstander van Trump.
De 'kwestie Biden' heeft dan ook niets om het lijf.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:30 schreef Loekie1 het volgende:
Nieuwsuur gisteren over dit onderwerp: helemaal niets inhoudelijk over de Kwestie Biden. Eenvandaag zonet: 1 zin. Het lukt de publieke omroep nog niet erg om meer objectief te worden.
Maar dan kan je nog wel uitleggen waarom men Biden wil onderzoeken?quote:Op woensdag 25 september 2019 20:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De 'kwestie Biden' heeft dan ook niets om het lijf.
quote:Op woensdag 25 september 2019 20:15 schreef IndoorKite het volgende:
Dit is eigenlijk niet eens een heel slechte zet van de Democraten.
"Er is een officieel onderzoek naar corruptie en incompetentie van de Trump administratie aan de gang" is een leuke extra klap die Democraten kunnen geven aan de Republikeinen.
Ondertussen krijgen ze door dit formeel verzoek meer macht om documenten van het WH te vergaren en alle gevonden vuile was op te hangen tijdens de campagne.
Trump hoeft niet eens afgezet te worden (zal wel niet met de Senaat voor de Republikeinen), maar de Democraten kunnen zo maandenlang extra pissen tegen de herkiezingscampagne van Trump.
En dan heel dichtbij de verkiezingsdag besluiten om daadwerkelijk de knoop door te hakken en te impeachen. Democraten hebben het Huis, dus de kans is significant dat ze de stemmen krijgen om Trump officieel impeached te krijgen. Krijg je op verkiezingsdag: "Trump impeached on corruption/incompetence".
Niet echt. Om Trump te impeachen hebben ze 50% van de stemmen nodig van het Huis. De Democraten zijn een meerderheid van het Huis, dus het ligt volledig in de handen van Democraten om Trump te impeachen. Denk je echt dat het een droom is? Want jij denkt dat Democraten zo van Trump houden?quote:
https://www.youtube.com/watch?v=9SwQ9iavJeI[quote]quote:Op woensdag 25 september 2019 20:15 schreef IndoorKite het volgende:
Dit is eigenlijk niet eens een heel slechte zet van de Democraten.
"Er is een officieel onderzoek naar corruptie en incompetentie van de Trump administratie aan de gang" is een leuke extra klap die Democraten kunnen geven aan de Republikeinen.
Ondertussen krijgen ze door dit formeel verzoek meer macht om documenten van het WH te vergaren en alle gevonden vuile was op te hangen tijdens de campagne.
Trump hoeft niet eens afgezet te worden (zal wel niet met de Senaat voor de Republikeinen), maar de Democraten kunnen zo maandenlang extra pissen tegen de herkiezingscampagne van Trump.
En dan heel dichtbij de verkiezingsdag besluiten om daadwerkelijk de knoop door te hakken en te impeachen. Democraten hebben het Huis, dus de kans is significant dat ze de stemmen krijgen om Trump officieel impeached te krijgen. Krijg je op verkiezingsdag: "Trump impeached on corruption/incompetence".
Als je het onderzoek eerst onder dreiging stop moet zetten, is het wel even fijn om eraan te worden herinnerd dat het nu wel okee is om criminele activiteiten te onderzoeken.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:53 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het aan Oekraine laten en het Oekraine actief vragen om te doen. Maar dat weet je zelf ook wel.
? Wat gaat niet gebeuren?quote:Op woensdag 25 september 2019 20:42 schreef Hendrik_Bever het volgende:
""A simple majority in the House would also determine whether the president is impeached. But conviction of the president can only happen in the Senate. For that to happen, at least two-thirds of the Senate, or 67 members, must vote to convict the president, resulting in his removal from office. Currently, the Senate has 53 Republicans, 45 Democrats and two independents who usually vote with the Democrats.""
Gaat dus niet gebeuren.
Precies wat ik zeg. Dus het gaat waarschijnlijk wel gebeuren. Hij hoeft niet daadwerkelijk veroordeeld te worden om "impeached" te zijn. Dat is niet hetzelfde. Maar "Trump administration impeached on corruption/incompetence" is al lelijk genoeg voor de gemiddelde Amerikaan.quote:A simple majority in the House would also determine whether the president is impeached.
Die trapt er niet in hoor. Dit gaat de Democraten alleen maar heel veel negativiteit opleverenquote:Op woensdag 25 september 2019 20:47 schreef IndoorKite het volgende:
Precies wat ik zeg. Dus het gaat waarschijnlijk wel gebeuren. Hij hoeft niet daadwerkelijk veroordeeld te worden om "impeached" te zijn. Dat is niet hetzelfde. Maar "Trump administration impeached on corruption/incompetence" is al lelijk genoeg voor de gemiddelde Amerikaan.
Weinig met "intrappen" te maken. "Impeached on corruption" is gewoon een lelijk brandmerk voor Trump die de Democraten zeker zullen gebruiken in hun voordeel.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:49 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Die trapt er niet in hoor. Dit gaat de Democraten alleen maar heel veel negativiteit opleveren
Dan moet hij eerst impeached worden. En als de Democraten het gaan proberen komt er heel veel vuile was naar buiten over JUIST Biden en zij corruptie. En niet over Trump. Want wat heeft Trump dan misdaan volgens jou?quote:Op woensdag 25 september 2019 20:51 schreef IndoorKite het volgende:
Weinig met "intrappen" te maken. "Impeached on corruption" is gewoon een lelijk brandmerk voor Trump die de Democraten zeker zullen gebruiken in hun voordeel.
Wat heeft Biden dan allemaal precies op z'n kerfstok?quote:Op woensdag 25 september 2019 20:57 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Dan moet hij eerst impeached worden. En als de Democraten het gaan proberen komt er heel veel vuile was naar buiten over JUIST Biden en zij corruptie. En niet over Trump. Want wat heeft Trump dan misdaan volgens jou?
De Democraten zijn degenen die het onderzoek willen starten naar de corruptie en incompetentie van de Trump administratie. Zij zijn degenen die het onderzoek en onderzoekonderwerpen gaan leiden. Waarom denk je dat dit richting Biden zal gaan? Dit verzoek voor impeachment gaat niet om Biden...quote:Op woensdag 25 september 2019 20:57 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Dan moet hij eerst impeached worden. En als de Democraten het gaan proberen komt er heel veel vuile was naar buiten over JUIST Biden en zij corruptie.
Een belangrijk doel van het onderzoek is om te kijken of er reden/bewijs genoeg is om de Trump adminstatie verdacht te maken van een samenzwering met een buitenlandse macht om een mede Amerikaan (en mogelijke kandidaat voor president) te ondermijnen.quote:En niet over Trump. Want wat heeft Trump dan misdaan volgens jou?
De gemiddelde Amerikaan wil alleen maar een goede economie en baanzekerheid, en geeft geen moer om impeachment. Vooral niet na het Mueller-fiasco.quote:Op woensdag 25 september 2019 20:47 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
? Wat gaat niet gebeuren?
[..]
Precies wat ik zeg. Dus het gaat waarschijnlijk wel gebeuren. Hij hoeft niet daadwerkelijk veroordeeld te worden om "impeached" te zijn. Dat is niet hetzelfde. Maar "Trump administration impeached on corruption/incompetence" is al lelijk genoeg voor de gemiddelde Amerikaan.
Als je een brandmerk te pas en te onpas gebruikt, verliest het iedere mening. Dan ben laat je zien niets anders te zijn dan een haatvol persoonquote:Op woensdag 25 september 2019 20:51 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Weinig met "intrappen" te maken. "Impeached on corruption" is gewoon een lelijk brandmerk voor Trump die de Democraten zeker zullen gebruiken in hun voordeel.
Lees op de vorige pagina het linkje maar even waar het gesprek in staatquote:Op woensdag 25 september 2019 21:09 schreef KoosVogels het volgende:
Wat heeft Biden dan allemaal precies op z'n kerfstok?
Als jij dat echt denkt dan heb je niets te vrezenquote:Op woensdag 25 september 2019 21:16 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
De gemiddelde Amerikaan wil alleen maar een goede economie en baanzekerheid, en geeft geen moer om impeachment. Vooral niet na het Mueller-fiasco.
En als de gemiddelde Amerikaan uit wil zoeken naar wie zijn stem moet, ziet bij Democraten niks anders dan impeachment. Geen partijpunten, niks, nada. Nare haatdragende en verdeeldheid zaaiende partij.
Gelukkig is Trump aan het roer, de beste president in de moderne geschiedenis. Als hij nog vier jaar krijgt, kan hij zich misschien nog wel bij Washington en Lincoln voegen.
Maar dan komt de reden van de vraag van Trump aan oekraine boven. En dat Biden zijn macht misbruikt heeft om een bedrijf te bevoordelen waar zoonlief Hunter aandelen in hadquote:Op woensdag 25 september 2019 21:09 schreef IndoorKite het volgende:
De Democraten zijn degenen die het onderzoek willen starten naar de corruptie en incompetentie van de Trump administratie. Zij zijn degenen die het onderzoek en onderzoekonderwerpen gaan leiden. Waarom denk je dat dit richting Biden zal gaan? Dit verzoek voor impeachment gaat niet om Biden...
Je moet al goede grond hebben om het te kunnen starten. Het enkel gebruiken om te kijken of er uberhaupt iets is, is niet de bedoeling van impeachmentquote:Op woensdag 25 september 2019 21:09 schreef IndoorKite het volgende:
Een belangrijk doel van het onderzoek is om te kijken of er reden/bewijs genoeg is om de Trump adminstatie verdacht te maken van een samenzwering met een buitenlandse macht om een mede Amerikaan (en mogelijke kandidaat voor president) te ondermijnen.
Goede economie en baanzekerheid. Nee, dan moet je inderdaad bij de Republikeinen zijn...quote:Op woensdag 25 september 2019 21:16 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
De gemiddelde Amerikaan wil alleen maar een goede economie en baanzekerheid, en geeft geen moer om impeachment. Vooral niet na het Mueller-fiasco.
En als de gemiddelde Amerikaan uit wil zoeken naar wie zijn stem moet, ziet bij Democraten niks anders dan impeachment. Geen partijpunten, niks, nada. Nare haatdragende en verdeeldheid zaaiende partij.
Gelukkig is Trump aan het roer, de beste president in de moderne geschiedenis. Als hij nog vier jaar krijgt, kan hij zich misschien nog wel bij Washington en Lincoln voegen.
Trump is dan ook de beste president ooit. Dat je dat niet ziet..... Tja.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nu word ik zelf een beetje moe van het chronische Trump gebash... maar dat er hier types zijn die Trump 'een van de', zo niet 'de beste president' aller tijden noemen...
Smakelijk gelachen...
Kijk maar eens hoe goed het gaat in de USAquote:Op woensdag 25 september 2019 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Goede economie en baanzekerheid. Nee, dan moet je inderdaad bij de Republikeinen zijn...![]()
"De beste president in de moderne geschiedenis"... Echt, ga eens echt wat boeken lezen.![]()
![]()
Of het terecht is of niet is niet belangrijk voor je? Je wilt ze er gewoon in zien slagen ook al is het terecht? Oei, jij bent eng zeg.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:20 schreef IndoorKite het volgende:
Ikzelf ben wel benieuwd wat het effect is als het de Democraten echt lukt om Trump te brandmerken als een verdachte voor "landverraad".
Je weet het dus niet?quote:Op woensdag 25 september 2019 21:19 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Lees op de vorige pagina het linkje maar even waar het gesprek in staat
Kan iemand het 112 equivalent voor psychiatrische hulp bellen?quote:Op woensdag 25 september 2019 21:16 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Dat jij dat denkt, snap ik... je hebt dan ook van bar weinig zaken echt verstand.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Trump is dan ook de beste president ooit. Dat je dat niet ziet..... Tja.
Jensen legt uit hoe en watquote:
Lincoln maakt een einde slavernij, FDR leidt zijn land door WOII.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Trump is dan ook de beste president ooit. Dat je dat niet ziet..... Tja.
Gaat het wel goed met jezelf?quote:Op woensdag 25 september 2019 21:25 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Kan iemand het 112 equivalent voor psychiatrische hulp bellen?
Deze man dient accuut opgenomen te worden.
Geef nou maar toe: voor jou zijn Republikeinen de goeien, want 'rechts', en rechts is vooral anti-islam en anti-buitenlanders, en logischerwijze heb je de Democraten gebombardeerd tot het equivalent van GroenLinks, en zo is je simpele wereldbeeld compleet, en veilig.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Kijk maar eens hoe goed het gaat in de USA
Jensen is zo mogelijk een nog grotere idioot dan Trump.quote:
1. Er zijn andere en legale kanalen om dit te doen.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:21 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Maar dan komt de reden van de vraag van Trump aan oekraine boven. En dat Biden zijn macht misbruikt heeft om een bedrijf te bevoordelen waar zoonlief Hunter aandelen in had
Vooral zijn zoon.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jensen is zo mogelijk een nog grotere idioot dan Trump.
Maar nogmaals: wat heeft Biden precies misdaan?
Nikon is zo'n type dat woedend een topic opent als het kabinet het eigen risico verhoogt, maar Trump geweldig vindt, terwijl die doodleuk getracht heeft de verzekering voor mensen met bestaande kwalen de nek om te draaien.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geef nou maar toe: voor jou zijn Republikeinen de goeien, want 'rechts', en rechts is vooral anti-islam en anti-buitenlanders, en logischerwijze heb je de Democraten gebombardeerd tot het equivalent van GroenLinks, en zo is je simpele wereldbeeld compleet, en veilig.
Amerika interesseert je verder geen hol. Je weet waarschijnlijk niet eens de verscheidene staten aan te wijzen op een landkaart.
Zitting nemen in de Raad van Bestuur van een buitenlands bedrijf? Dat is een misdaad?quote:
Dat maakt allemaal niet uit, want Trump gaat een muur bouwen om enge buitenlanders eruit te houden, en derhalve is het de plaatsvervanger van god op aarde.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nikon is zo'n type dat woedend een topic opent als het kabinet het eigen risico verhoogt, maar Trump geweldig vindt, terwijl die doodleuk getracht heeft de verzekering voor mensen met bestaande kwalen de nek om te draaien.
REEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op woensdag 25 september 2019 21:25 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Kan iemand het 112 equivalent voor psychiatrische hulp bellen?
Deze man dient accuut opgenomen te worden.
De VS was amper in oorlog. enkel op het laatst met Japan. En dat werd neergeslagen met 2 atoombommen waar niemand nog een antwoord op had. Dat kan iedereen.quote:
Een parallelle wereld inderdaad waarin Trump op een lijn staat met Washington en Lincoln.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:32 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
REEEEEEEEEEEEEEEE!
Zo veel haat. MSM is one hell of a drug. Geeft je het gevoel constant in een andere wereld te leven.
Lekker stereotypes op mij projecteren?quote:Op woensdag 25 september 2019 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geef nou maar toe: voor jou zijn Republikeinen de goeien, want 'rechts', en rechts is vooral anti-islam en anti-buitenlanders, en logischerwijze heb je de Democraten gebombardeerd tot het equivalent van GroenLinks, en zo is je simpele wereldbeeld compleet, en veilig.
Amerika interesseert je verder geen hol. Je weet waarschijnlijk niet eens de verscheidene staten aan te wijzen op een landkaart.
Biden zelf ook. Die heeft zijn macht misbruikt om zijn zoon buiten schot te houden en heel rijk te laten worden.quote:
De vraag blijft staan: wat heeft Biden misdaan?quote:Op woensdag 25 september 2019 21:29 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar lees het zelf maar in die link. Hoef je mijn woord niet aan te nemen
Je ziet het echt niet hequote:Op woensdag 25 september 2019 21:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zitting nemen in de Raad van Bestuur van een buitenlands bedrijf? Dat is een misdaad?
Wel als je er aandelen in hebt en je pappie misbruikt zijn macht om dit bedrijf te laten voortrekkenquote:Op woensdag 25 september 2019 21:32 schreef KoosVogels het volgende:
Zitting nemen in de Raad van Bestuur van een buitenlands bedrijf? Dat is een misdaad?
Roosevelt sleepte Amerika door zowel de depressie als de oorlog; Eisenhower stabiliseerde de Koude Oorlog, Kennedy werkte aan burgerrechten en wendde Sovjet-agressie af, Johnson instigeerde de Great Society waardoor miljoenen Amerikanen hun levensstandaard zagen verbeteren, Nixon gooide relaties met China open en maakte een einde aan de Vietnam-oorlog...quote:Op woensdag 25 september 2019 21:33 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
De VS was amper in oorlog. enkel op het laatst met Japan. En dat werd neergeslagen met 2 atoombommen waar niemand nog een antwoord op had. Dat kan iedereen.
Of hij terecht verdacht is? Waarom niet? Hij heeft zelf al toegegeven over Biden gehad te hebben met een buitenlandse macht. Dat is op zichzelf eigenlijk al heel raar. En dan van die vage ontkenningen? Raar sowieso.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:24 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Of het terecht is of niet is niet belangrijk voor je? Je wilt ze er gewoon in zien slagen ook al is het terecht? Oei, jij bent eng zeg.
Nee, ik heb mij uitvoering ingelezen in deze kwestie. Daar heb ik een bevooroordeelde brulaap als Jensen niet voor nodig.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je ziet het echt niet he
Kijk gewoon dat filmpje van Jensen. Dan snap je het misschien.
Nee, dat onderzoek is onder druk van Biden in oekraine gestopt volgens mij.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
Want een buitenlandse regering onder druk zetten om een openbare aanklager te ontslaan met als doel zijn zoon te redden, heeft hij dus niet gedaan.
Dat je niet eens weet dat de Democraten bestaan uit fracties rangerende van conservatief tot progressief, zegt al genoeg.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:33 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Lekker stereotypes op mij projecteren?Slaat nergens op. De democraten zijn erger dan groenlinks. Kijk maar wat een halvegaren en anti witte mannen ze zijn.
Ik weet veel staten aan te wijzen hoor
Maar dat is dus niet gebeurd. Althans, daar wijzen de nu bekende feiten niet op.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:35 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Wel als je er aandelen in hebt en je pappie misbruikt zijn macht om dit bedrijf te laten voortrekken
Terecht dat nu er een nieuwe president is, dat hij vraagt om het onderzoek te heropenen.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:36 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Nee, dat onderzoek is onder druk van Biden in oekraine gestopt volgens mij.
Omdat er geen onderzoek gedaan is. Dankzij pappiequote:Op woensdag 25 september 2019 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet gebeurd. Althans, daar wijzen de nu bekende feiten niet op.
Natuurlijk wil Trump je anders doen laten geloven.
JA!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 september 2019 21:39 schreef Scarface88 het volgende:
Jensen legt t weer prima uit hier hoe het zit.
Nope. De betreffende openbare aanklager was niet zo'n frisse jongen en deed juist niks aan verdenkingen die werden geuit richting het concern waar Biden Jr in het bestuur zat. Zowel Europese landen als de VS wilden van hem af, zodat eindelijk eens wat werd gedaan aan corruptie in Oekraïne.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:36 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Nee, dat onderzoek is onder druk van Biden in oekraine gestopt volgens mij.
Nou. Als je je zo goed ingelezen hebt. Kijk dat filmpje eens en leg uit (met bronnen aubquote:Op woensdag 25 september 2019 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik heb mij uitvoering ingelezen in deze kwestie. Daar heb ik een bevooroordeelde brulaap als Jensen niet voor nodig.
Jensen komt met zijn dikke harses niet op mijn mobiel.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:42 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nou. Als je je zo goed ingelezen hebt. Kijk dat filmpje eens en leg uit (met bronnen aub) waarom en wat er fout is in de uitleg van Jensen.
Ok. Dat kan je dus nietquote:Op woensdag 25 september 2019 21:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jensen komt met zijn dikke harses niet op mijn mobiel.
Trump voert een heel nieuwe vorm van politiek en deelt veel met de burger Als een Democraat het zou doen dan werd die gehuldigd voor zijn/haar openheid. Maar bij Trump moet het natuurlijk juist negatief gezien worden.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trump twittert vooral heel veel.
quote:Op woensdag 25 september 2019 21:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jensen komt met zijn dikke harses niet op mijn mobiel.
O wat misdoet hij daarmee dan? Wat is er raar dan? Het is een kwestie die de VS en Oekraine behelst. Dus waarom is het raar dat de president van de VS het daar over heeft met dePresident van Oekraine?quote:Op woensdag 25 september 2019 21:36 schreef IndoorKite het volgende:
Of hij terecht verdacht is? Waarom niet? Hij heeft zelf al toegegeven over Biden gehad te hebben met een buitenlandse macht. Dat is op zichzelf eigenlijk al heel raar. En dan van die vage ontkenningen? Raar sowieso.
Ook, vooral eigenlijk, als je buiten de MSM je informatie haalt kun je niet anders concluderen dan dat dit één van de slechtste presidenten ooit is. En zeker niet vergelijkbaar met voorgenoemde.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:32 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
REEEEEEEEEEEEEEEE!
Zo veel haat. MSM is one hell of a drug. Geeft je het gevoel constant in een andere wereld te leven.
Ah, ontkracht Jensen dan met jouw kennis!quote:Op woensdag 25 september 2019 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, ik heb mij uitvoering ingelezen in deze kwestie. Daar heb ik een bevooroordeelde brulaap als Jensen niet voor nodig.
Hij wil Jensen zijn dikke harses niet op z'n mobiel.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:47 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Ah, ontkracht Jensen dan met jouw kennis!
Kom op, het is niet alsof Jensen zelf de kwestie heeft onderzocht. Die heeft, net als ik, gewoon wat Amerikaanse bronnen gelezen. Alleen vertrouwt hij op twijfelachtige media die met veel kabaal claimen dat Biden de schurk is in deze.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:44 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ben ook niet echt een Jensen fan (op de radio was hij wel geweldig) , maar hij legt het wel goed uit in dat filmpje
Hoe meer Jensen hoe beterquote:Op woensdag 25 september 2019 21:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sorry ik had niet gezien dat jij het ook al gepost had.
Nee trump wil weten hoe het zit. Wat is daar mis mee? Biden is de meest waarschijnlijke kandidaat voor de Democraten dus er is een kleine kans dat hij p[resident wordt. Dan is het heel belangrijk om te weten of hij misbruik van zijn positie maakt.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
Maar dat is dus niet gebeurd. Althans, daar wijzen de nu bekende feiten niet op.
In de VS wordt het niet bepaald gewaardeerd wanneer je op deze wijze politieke tegenstanders probeert te ondermijnen. Een commentaar sprak op FOX zelfs al over een 'misdaad'.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:46 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
O wat misdoet hij daarmee dan? Wat is er raar dan? Het is een kwestie die de VS en Oekraine behelst. Dus waarom is het raar dat de president van de VS het daar over heeft met dePresident van Oekraine?
Leg eenz uit hoe dat verraad is of waarom het raar is?
Volgens mij schept Biden er toch zelf over op? Filmpje in de tweet. Of is dat normaal? De rest van het verhaal ken je, dit filmpje staat denk ik niet in je artikel of wel?quote:Op woensdag 25 september 2019 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
twitter:jason_howerton twitterde op woensdag 25-09-2019 om 19:43:54I do want to get this straight…There's vid of Joe Biden threatening to withhold $1B in loan guarantees to Ukraine unless they fired prosecutor who was investigating the corrupt company paying Hunter Biden $50K per month. And media didn’t think this was worth a follow up too??? https://t.co/qoRsRsoE5P reageer retweet
bronquote:And I remember going over, convincing our team, our leaders to—convincing that we should be providing for loan guarantees. And I went over, I guess, the 12th, 13th time to Kiev. And I was supposed to announce that there was another billion-dollar loan guarantee. And I had gotten a commitment from Poroshenko and from Yatsenyuk that they would take action against the state prosecutor. And they didn’t.
So they said they had—they were walking out to a press conference. I said, nah, I’m not going to—or, we’re not going to give you the billion dollars. They said, you have no authority. You’re not the president. The president said—I said, call him. (Laughter.) I said, I’m telling you, you’re not getting the billion dollars. I said, you’re not getting the billion. I’m going to be leaving here in, I think it was about six hours. I looked at them and said: I’m leaving in six hours. If the prosecutor is not fired, you’re not getting the money. Well, son of a bitch. (Laughter.) He got fired. And they put in place someone who was solid at the time.
De kans dat hij het gaat worden is sowieso klein want hij is een witte man.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:50 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Nee trump wil weten hoe het zit. Wat is daar mis mee? Biden is de meest waarschijnlijke kandidaat voor de Democraten dus er is een kleine kans dat hij p[resident wordt. Dan is het heel belangrijk om te weten of hij misbruik van zijn positie maakt.
Hij heeft een tijd in de states gewoond ,dus hij weet echt wel wat af van de Amerikaanse politiek.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom op, het is niet alsof Jensen zelf de kwestie heeft onderzocht. Die heeft, net als ik, gewoon wat Amerikaanse bronnen gelezen. Alleen vertrouwt hij op twijfelachtige media die met veel kabaal claimen dat Biden de schurk is in deze.
En ik weet precies wat die media verkondigen. Waarom zou ik dan naar Jensen luisteren?
Laat Oekraine het maar onderzoeken. Dan komen we er achter hoe het zitquote:Op woensdag 25 september 2019 21:41 schreef KoosVogels het volgende:
Nope. De betreffende openbare aanklager was niet zo'n frisse jongen en deed juist niks aan verdenkingen die werden geuit richting het concern waar Biden Jr in het bestuur zat. Zowel Europese landen als de VS wilden van hem af, zodat eindelijk eens wat werd gedaan aan corruptie in Oekraïne.
Biden was verder slechts een boodschapper van Obama, die wilde dat de openbare aanklager (net als heel West-Europa dus) werd ontslagen.
Nee, Trump wil een politieke tegenstrever aan het wankelen brengen en probeert daarvoor de hulp in te schakelen van een buitenlandse mogendheid.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:50 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Nee trump wil weten hoe het zit. Wat is daar mis mee? Biden is de meest waarschijnlijke kandidaat voor de Democraten dus er is een kleine kans dat hij p[resident wordt. Dan is het heel belangrijk om te weten of hij misbruik van zijn positie maakt.
Dit is niet waar. Bewijs maar dat dit zo is.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, Trump wil een politieke tegenstrever aan het wankelen brengen en probeert daarvoor de hulp in te schakelen van een buitenlandse mogendheid.
Ik moet Jensen ook niet. Kan zn rotkop ook niet zien. Maar als de info relevant is moet je je er maar even overheen zetten he? <aar ja. Denk dat Koosje het alleen als smoes gebruikt om er niet op in te hoeven gaan.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:48 schreef Nikonlover het volgende:
Hij wil Jensen zijn dikke harses niet op z'n mobiel.
Hij kan het dus niet ontkrachten.
Dat is al gebeurd en de conclusie luidde dat er niets aan de hand is:quote:Op woensdag 25 september 2019 21:51 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Laat Oekraine het maar onderzoeken. Dan komen we er achter hoe het zit
Ik denk dat men in de VS graag wil weten hoe het zit. En wat betreft politieke tegenstanders ondermijnen? Dat is precies juist wat de Democraten nu al jaren doen maar wat steeds faalt.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:50 schreef KoosVogels het volgende:
In de VS wordt het niet bepaald gewaardeerd wanneer je op deze wijze politieke tegenstanders probeert te ondermijnen
O ja? wie dan? en waar?quote:Op woensdag 25 september 2019 21:50 schreef KoosVogels het volgende:
Een commentaar sprak op FOX zelfs al over een 'misdaad'.
Fox's Napolitano: Trump already confessed to a crimequote:Op woensdag 25 september 2019 21:56 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Ik denk dat men in de VS graag wil weten hoe het zit. En wat betreft politieke tegenstanders ondermijnen? Dat is precies juist wat de Democraten nu al jaren doen maar wat steeds faalt.
[..]
O ja? wie dan? en waar?
Omdat dat niet zijn taak is? Elke "samenwerking" met een niet Amerikaanse instantie via niet officiele kanalen is, bijna per definitie, verdacht. Zeker met als doel een mede Amerikaan te ondermijnen die mogelijk een kandidaat is voor president. Dan ben je wel erg op glad ijs wat betreft of het landverraad is of niet (ik vind van wel). Zeker als je er ook van wordt verdacht de buitenlandse macht onder druk te zetten door buitenlandse hulp stop te zetten (een paar dagen voor zijn "verzoek"). Dit is pure misbruik van zijn macht.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:46 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
O wat misdoet hij daarmee dan? Wat is er raar dan? Het is een kwestie die de VS en Oekraine behelst. Dus waarom is het raar dat de president van de VS het daar over heeft met dePresident van Oekraine?
Idem voor Democraten en of Trump misbruik maakt van zijn macht. Snap je het nu?quote:Op woensdag 25 september 2019 21:50 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
White privilege en Democraten Altijd lachen. Zeg gaan steeds op hun bekquote:Op woensdag 25 september 2019 21:51 schreef Nikonlover het volgende:
De kans dat hij het gaat worden is sowieso klein want hij is een witte man.
White privilege en Democraten Altijd lachen. Zeg gaan steeds op hun bekquote:Op woensdag 25 september 2019 21:51 schreef Nikonlover het volgende:
De kans dat hij het gaat worden is sowieso klein want hij is een witte man.
Eeehm je bedoeld dat wat de Democraten keer op keer proberen? Dat moet nog blijken. Want Trump heeft waarschijnlijk wel grond om aan te nemen dat Biden corrupt is.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, Trump wil een politieke tegenstrever aan het wankelen brengen en probeert daarvoor de hulp in te schakelen van een buitenlandse mogendheid.
ook toen het Hilarious Clitnon was die het deed? Was je toen ook verontwaardigt? Of is je verontwaardiging selectief?quote:Op woensdag 25 september 2019 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
wil een politieke tegenstrever aan het wankelen brengen en probeert daarvoor de hulp in te schakelen van een buitenlandse mogendheid.
Een paar dagen geleden was het nog de doodstraf voor Trump. Zo ziek zijn sommigen.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:56 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Ik denk dat men in de VS graag wil weten hoe het zit. En wat betreft politieke tegenstanders ondermijnen? Dat is precies juist wat de Democraten nu al jaren doen maar wat steeds faalt.
[..]
O ja? wie dan? en waar?
En dat baseer je waarop precies?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:03 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
White privilege en Democraten Altijd lachen. Zeg gaan steeds op hun bek
![]()
[..]
Eeehm je bedoeld dat wat de Democraten keer op keer proberen? Dat moet nog blijken. Want Trump heeft waarschijnlijk wel grond om aan te nemen dat Biden corrupt is.
Wat heb ik met Clinton te schaften?quote:Zei je ook toen het Hilarious Clitnon was die het deed? Was je toen ook verontwaardigt? Of is je verontwaardiging selectief?
Afkomstig van een partijgenoot van Trump.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:04 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden was het nog de doodstraf voor Trump. Zo ziek zijn sommigen.
twitter:HeathaT twitterde op woensdag 25-09-2019 om 21:48:45*25-Sep-2019 03:40:17 PM - UKRAINE PRESIDENT SAYS THOUGHT ONLY US SIDE OF TRUMP CONVERSATION WAS GOING TO BE PUBLISHED reageer retweet
Deep State denk je?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Afkomstig van een partijgenoot van Trump.
Ja, is echt iets van de Democraten (kuch... Bill Clinton... kuch... Obama... kuch).quote:Op woensdag 25 september 2019 22:03 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
White privilege en Democraten Altijd lachen. Zeg gaan steeds op hun bek
![]()
[..]
Eeehm je bedoeld dat wat de Democraten keer op keer proberen? Dat moet nog blijken. Want Trump heeft waarschijnlijk wel grond om aan te nemen dat Biden corrupt is.
Zei je
[..]
ook toen het Hilarious Clitnon was die het deed? Was je toen ook verontwaardigt? Of is je verontwaardiging selectief?
Hij zegt dat het een misdaad is om als president hulp te vragen aan een een ander land om politieke concurrentie uit te schakelen. Maar dan kan een president dus nooit een een zaak behandelen als er een politieke concurrent betrokken is en het gaat om iets waar een ander land bij betrokken is.quote:Op woensdag 25 september 2019 21:59 schreef Treinhomo het volgende:
Andrew Napolitano, bij Shepard Smith.
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 25-09-2019 om 22:17:32I have informed @GOPLeader Kevin McCarthy and all Republicans in the House that I fully support transparency on so-called whistleblower information but also insist on transparency from Joe Biden and his son Hunter, on the millions of dollars that have been quickly and easily.... reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 25-09-2019 om 22:17:32....taken out of Ukraine and China. Additionally, I demand transparency from Democrats that went to Ukraine and attempted to force the new President to do things that they wanted under the form of political threat. reageer retweet
Oekraïne heeft al onderzoek gedaan naar de rol van de Bidens. Ik heb die link nota bene op jouw verzoek hier gepost.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:21 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Hij zegt dat het een misdaad is om als president hulp te vragen aan een een ander land om politieke concurrentie uit te schakelen. Maar dan kan een president dus nooit een een zaak behandelen als er een politieke concurrent betrokken is en het gaat om iets waar een ander land bij betrokken is.
Als dat werkelijk waar is dan is dat enorm scheef dus. De VS is er bij gebaat om te weten of Biden misbruik maakte van zijn macht. Dat hoort de hoogste prioriteit te hebben.
En je moet er van uitgaan dat de enige reden dat Trump dit doet is om Biden buiten spel te zetten en het belang van de VS om niet een President te krijgen die zijn macht misbruikt voor eigen gewin even vergeten.
Lees de link die ik gegeven heb. Daar zie je de President van Oekraine het beamenquote:Op woensdag 25 september 2019 22:06 schreef KoosVogels het volgende:
En dat baseer je waarop precies?
Nu het je ff niet uitkomt niks natuurlijk. Maar veroordeelde jij Hilarious Clitnon ook in 2016?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:06 schreef KoosVogels het volgende:
Wat heb ik met Clinton te schaften?
Bloombergquote:Op woensdag 25 september 2019 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oekraïne heeft al onderzoek gedaan naar de rol van de Bidens. Ik heb die link nota bene op jouw verzoek hier gepost.
Het is mij niet bekend dat Clinton er bij een buitenlandse leider op heeft aangedrongen dat Trump wordt onderzocht.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:24 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Lees de link die ik gegeven heb. Daar zie je de President van Oekraine het beamen
Nu het je ff niet uitkomt niks natuurlijk. Maar veroordeelde jij Hilarious Clitnon ook in 2016?
Maar dat onderzoek is niet afgerond volgens mij. Want het is gestopt onder druk van Biden.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
Oekraïne heeft al onderzoek gedaan naar de rol van de Bidens. Ik heb die link nota bene op jouw verzoek hier gepost.
Alleen de corrupte openbaar aanklager is vervangen toch? Bovendien is ‘onder druk van Biden’ misleidend, want het was beleid van de Obama regering - niet een persoonlijk Biden dingetje.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:26 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Maar dat onderzoek is niet afgerond volgens mij. Want het is gestopt onder druk van Biden.
Toevallig dat Bidens' zoon er dan zo enorm van profiteerde he?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bovendien is ‘onder druk van Biden’ misleidend, want het was beleid van de Obama regering - niet een persoonlijk Biden dingetje.
Misschien het stuk even lezen. Dateert van mei dit jaar. Dat gedoe met Biden speelde eind 2015.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:26 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Maar dat onderzoek is niet afgerond volgens mij. Want het is gestopt onder druk van Biden.
Hoe bedoel je? Wat heeft hij verkeerd gedaan?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:34 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Toevallig dat Bidens' zoon er dan zo enorm van profiteerde he?
Dit was de Oekraïense openbaar aanklager er zelf over zegt:quote:Op woensdag 25 september 2019 22:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Wat heeft hij verkeerd gedaan?
Het was nota bene ook niet alleen de Obama regering, maar ook bijvoorbeeld het IMF, die deze corrupte vent weg wilde hebben.
quote:“Hunter Biden did not violate any Ukrainian laws -- at least as of now, we do not see any wrongdoing. A company can pay however much it wants to its board.”
Die had aandelen in het bedrijf wat er van profiteerde. Dat bedrijf kreeg de deal.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoe bedoel je? Wat heeft hij verkeerd gedaan?
De aanklager die onder druk van de VS moest vertrekken ondernam juist geen actie tegen het betreffende bedrijf.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:42 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Die had aandelen in het bedrijf wat er van profiteerde. Dat bedrijf kreeg de deal.
Wat was er gebeurd met de corrupte openbaar aanklager denk je?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:42 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Die had aandelen in het bedrijf wat er van profiteerde. Dat bedrijf kreeg de deal.
quote:Op woensdag 25 september 2019 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
De aanklager die onder druk van de VS moest vertrekken ondernam juist geen actie tegen het betreffende bedrijf.
"" U.S. Navy Reservequote:Op woensdag 25 september 2019 22:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat was er gebeurd met de corrupte openbaar aanklager denk je?
Kan nooit kwaad om de zoon van de vice-president van de VS in je Raad van Bestuur te hebben, zullen die lui redeneren. Zeker in roerige tijden.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:49 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
[..]
"" U.S. Navy Reserve
In May 2013, Biden joined the U.S. Naval Reserve, receiving an age-related waiver since he was over the age cut-off of 42.[20] He received a second waiver because of a past drug-related incident. Biden was commissioned as an ensign, serving in a public affairs reserve unit based in Norfolk, Virginia.[21] In February 2014, Biden was discharged from the navy reserve after testing positive for cocaine use.[22] Biden claimed that he had ingested the cocaine involuntarily, but declined to contest the discharge before an appeals panel.[3]""
En boem jaartje later toppositie en kassa? Toeval natuurlijk niks aan de hand mensen
Hij was reservist hè, oftewel hij deed het erbij. Buiten het leger had hij er al een flinke carrière opzitten. O.a. Raad van bestuur bij Amtrak.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:49 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
[..]
"" U.S. Navy Reserve
In May 2013, Biden joined the U.S. Naval Reserve, receiving an age-related waiver since he was over the age cut-off of 42.[20] He received a second waiver because of a past drug-related incident. Biden was commissioned as an ensign, serving in a public affairs reserve unit based in Norfolk, Virginia.[21] In February 2014, Biden was discharged from the navy reserve after testing positive for cocaine use.[22] Biden claimed that he had ingested the cocaine involuntarily, but declined to contest the discharge before an appeals panel.[3]""
En boem jaartje later toppositie en kassa? Toeval natuurlijk niks aan de hand mensen
Onder druk wellicht?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
Kan nooit kwaad om de zoon van de vice-president van de VS in je Raad van Bestuur te hebben, zullen die lui redeneren. Zeker in roerige tijden.
Maar zijn naam was niet veel meer waard na die situatie. En even later was het kassa?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:53 schreef kipknots het volgende:
Hij was reservist hè, oftewel hij deed het erbij. Buiten het leger had hij er al een flinke carrière opzitten.
Nu ben je ongefundeerd aan het speculeren.quote:
Friends/family in high places wil vaak wel helpen. Maar je accepteert dat hij qua aandelen niet geholpen is hierdoor dus? En nu vind je dat er een heksenjacht moet plaatsvinden, om redenen?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:49 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
[..]
"" U.S. Navy Reserve
Hoezo? Coke gebruik komt genoeg voor in de financiële wereld dus daar zullen ze niet zo van onder de indruk zijn.quote:Op woensdag 25 september 2019 22:54 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Maar zijn naam was niet veel meer waard na die situatie. En even later was het kassa?
O jij speculeert niet over Trump? Democraten speculeren niet?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
Nu ben je ongefundeerd aan het speculeren.
Hoe is hij er gekomen precies op het juiste moment?quote:Op woensdag 25 september 2019 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
Nogmaals, welke misdaden heeft Hunter Biden op z'n geweten in z'n functie voor dat bedrijf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |