Ik heb genoten van al die huilende meisjes die eerste avond, maar een president die iedere dag wel 10 nieuwe leugens de wereld instuurt verdient jouw respect niet.quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:07 schreef Scarface88 het volgende:
Typisch links. Als het niet gaat zoals zij willen trekken ze alles uit de kast. Ze vinden democratie geweldig tot ze verliezen dan is het janken en schreeuwen.
Doen ze niet. Want als het mislukt (en dat zal het ook want er is niks) dan zijn de Democraten helemaal uitgescheten. Dus wat doen die gluiperds? Rekken en rekken, en nu vlak voor de nieuwe verkiezingen ineens doen alsof ze druk krijgen en ze het door moeten zetten en dan heel rustig aan zogenaamd voorbereiden en rekken tot de verkiezingen zodat het lijkt als of ze echt iets hebben.quote:
Typisch links! Als ze konden en mochten dan zouden ze Trump gewoon slaan en aan zijn haren trekken!quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:20 schreef Hendrik_Bever het volgende:
Het is echt een enorm toneelstuk. De democraten kunnen trump niet inhoudelijk verslaan dus schelden en fantaseren ze er op los. Meer hebben ze niet.
Niet netjes om je zo uit te laten over Jared Kushner.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:37 schreef Ciclon het volgende:
Dit drijft de kiezer alleen maar naar types zoals Trump, Orban etx. toe. De moraalridders graven hun eigen graf met die walgelijke arrogantie. Die anorexiapatient van een schoonzoon zal deze week ook wel bij Jinek aanschuiven.
Grappig, je weet best wie ik bedoel. En heb verder niks met cokesnuiver Donald.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet netjes om je zo uit te laten over Jared Kushner.
Ik denk niet dat er veel mensen (behalve het bekende groepje anti- en never-Trumpers, uiteraard) geloven dat Trump Oekraïne of all places nodig heeft om van Joe Biden te winnen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Als het klopt dat Trump geprobeerd heeft met belastinggeld Oekraine om te kopen zijn destijds meest waarschijnlijke politieke tegenstander in 2020 te dwarsbomen, zou het niet meer dan terecht zijn dat hij afgezet wordt.
Maar goed, met die Republikeinse kontenlikkers in de Senaat moet het nog maar blijken of dat zou gebeuren, als het al zover komt.
Niemand zinkt vrijwillig zo laag. Het kan toch niet anders dat het allemaal een poppenkast is met Trump in de hoofdrol. De grote afleidingshow.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:39 schreef dellipder het volgende:
Er bestaat niet zoiets als een impachment inquiry. Dit is fake procedureel. Eeen toneelstukje.
Je brengt een impeachment vote to the floor of niet. Het is een stemming waarin een meerderheid (in het algemeen is daarvoor een supermajority nodig) voor gevonden moet worden in zowel het Congres als de Senaat.
En de Democrats hebben dit al drie keer geprobeerd. En drie keer gefaald.
Efforts to impeach Donald Trump
Ze baseren het overgaan tot "impeachment" nu op dit gesprek. Dat Trump dit gewoon vrij geeft houdt in dat 't of gemanipuleerd is (lijkt me stug) of dat er niets in staat wat hem pijn kan doen. Lijkt me een gevalletje van het laatste. Dan staan de democraten toch behoorlijk in hun hemd dat ze zo hoog van de toren aan het blazen waren.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We gaan het meemaken. Dat Trump in de tegenaanval zou gaan, viel te verwachten. Dat is nou eenmaal zijn modus operandi.
Nogmaals, we gaan met meemaken. Trump roept ook al jaren dat hij zijn belastinggegevens openbaar gaat maken. Dat hij nu roept dat hij het transcript vrij gaat geven is een gevalletje eerst zien, dan geloven.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:50 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ze baseren het overgaan tot "impeachment" nu op dit gesprek. Dat Trump dit gewoon vrij geeft houdt in dat 't of gemanipuleerd is (lijkt me stug) of dat er niets in staat wat hem pijn kan doen. Lijkt me een gevalletje van het laatste. Dan staan de democraten toch behoorlijk in hun hemd dat ze zo hoog van de toren aan het blazen waren.
Daarnaast, ze gaan het echt niet door de senaat heen krijgen tenzij het een affaire is zoals bij Nixon.
Er is niks wat hem er van weerhoudt het per direct vrij te geven. Natuurlijk moet het nog maar blijken wat er in staat, maar als het net zo vrijgegeven wordt als zijn belastingaangifte vrijgegeven zou worden kunnen we nog wel even wachten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:50 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ze baseren het overgaan tot "impeachment" nu op dit gesprek. Dat Trump dit gewoon vrij geeft houdt in dat 't of gemanipuleerd is (lijkt me stug) of dat er niets in staat wat hem pijn kan doen. Lijkt me een gevalletje van het laatste. Dan staan de democraten toch behoorlijk in hun hemd dat ze zo hoog van de toren aan het blazen waren.
Daarnaast, ze gaan het echt niet door de senaat heen krijgen tenzij het een affaire is zoals bij Nixon.
Je moet even wat meer info geven wat je precies bedoelt.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Niemand zinkt vrijwillig zo laag. Het kan toch niet anders dat het allemaal een poppenkast is met Trump in de hoofdrol. De grote afleidingshow.
Ach, het is hoe dan ook prima vermaak. Het is vergelijkbaar met dat Brexit-drama. Als politieke junkie word ik momenteel op m'n wenken bediend.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Worden die democraten nou nooit eens moe van hunzelf?
Je weet niet waar je het over hebt, of wel?quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Worden die democraten nou nooit eens moe van hunzelf?
Dit vooral. Trump is een idioot, maar 't is wel constant popcorn time met die gast.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, het is hoe dan ook prima vermaak. Het is vergelijkbaar met dat Brexit-drama. Als politieke junkie word ik momenteel op m'n wenken bediend.
De werkelijke problemen, oftewel de status quo die door presidentstermijnen heen loopt. Zoals de alsmaar groeiende welvaartsongelijkheid ten bate van het grootbedrijf en de onophoudelijke nep-'war on terror' met een prijskaartje van 500 miljoen per dag.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:55 schreef dellipder het volgende:
[..]
Je moet even wat meer info geven wat je precies bedoelt.
"Afleidingshow"? Wat precies/welk onderwerp heeft afleiding nodig, volgens jou?
Leuke stropop.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt, of wel?
Elke dag 10 nieuwe leugens nog wel. Geef eens wat voorbeelden dan?quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb genoten van al die huilende meisjes die eerste avond, maar een president die iedere dag wel 10 nieuwe leugens de wereld instuurt verdient jouw respect niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |