abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189121212
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:29 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Ja hoor. Maar lees het zelf maar in die link. Hoef je mijn woord niet aan te nemen
De vraag blijft staan: wat heeft Biden misdaan?

Want een buitenlandse regering onder druk zetten om een openbare aanklager te ontslaan met als doel zijn zoon te redden, heeft hij dus niet gedaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 25 september 2019 @ 21:35:24 #227
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189121229
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zitting nemen in de Raad van Bestuur van een buitenlands bedrijf? Dat is een misdaad?
Je ziet het echt niet he :')

Kijk gewoon dat filmpje van Jensen. Dan snap je het misschien.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189121230
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:32 schreef KoosVogels het volgende:
Zitting nemen in de Raad van Bestuur van een buitenlands bedrijf? Dat is een misdaad?
Wel als je er aandelen in hebt en je pappie misbruikt zijn macht om dit bedrijf te laten voortrekken
pi_189121233
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:33 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

De VS was amper in oorlog. enkel op het laatst met Japan. En dat werd neergeslagen met 2 atoombommen waar niemand nog een antwoord op had. Dat kan iedereen.
Roosevelt sleepte Amerika door zowel de depressie als de oorlog; Eisenhower stabiliseerde de Koude Oorlog, Kennedy werkte aan burgerrechten en wendde Sovjet-agressie af, Johnson instigeerde de Great Society waardoor miljoenen Amerikanen hun levensstandaard zagen verbeteren, Nixon gooide relaties met China open en maakte een einde aan de Vietnam-oorlog...

Trump twittert vooral heel veel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189121241
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:24 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Of het terecht is of niet is niet belangrijk voor je? Je wilt ze er gewoon in zien slagen ook al is het terecht? Oei, jij bent eng zeg.
Of hij terecht verdacht is? Waarom niet? Hij heeft zelf al toegegeven over Biden gehad te hebben met een buitenlandse macht. Dat is op zichzelf eigenlijk al heel raar. En dan van die vage ontkenningen? Raar sowieso.
pi_189121255
quote:
6s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:35 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Je ziet het echt niet he :')

Kijk gewoon dat filmpje van Jensen. Dan snap je het misschien.
Nee, ik heb mij uitvoering ingelezen in deze kwestie. Daar heb ik een bevooroordeelde brulaap als Jensen niet voor nodig.
pi_189121258
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
Want een buitenlandse regering onder druk zetten om een openbare aanklager te ontslaan met als doel zijn zoon te redden, heeft hij dus niet gedaan.
Nee, dat onderzoek is onder druk van Biden in oekraine gestopt volgens mij.
pi_189121274
quote:
6s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:33 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Lekker stereotypes op mij projecteren? :') Slaat nergens op. De democraten zijn erger dan groenlinks. Kijk maar wat een halvegaren en anti witte mannen ze zijn.

Ik weet veel staten aan te wijzen hoor :)
Dat je niet eens weet dat de Democraten bestaan uit fracties rangerende van conservatief tot progressief, zegt al genoeg.

Maar goed, als we opnieuw die lekkere simpele denkwijze van je hanteren kunnen we de Republikeinen wegzetten als enge geloofsgekkies die een theocratie willen invoeren. Want ja, die zitten er tussen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189121277
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:35 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Wel als je er aandelen in hebt en je pappie misbruikt zijn macht om dit bedrijf te laten voortrekken
Maar dat is dus niet gebeurd. Althans, daar wijzen de nu bekende feiten niet op.

Natuurlijk wil Trump je anders doen laten geloven.
  woensdag 25 september 2019 @ 21:38:16 #235
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189121284
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:36 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Terecht dat nu er een nieuwe president is, dat hij vraagt om het onderzoek te heropenen.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 25 september 2019 @ 21:39:13 #236
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189121294
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar dat is dus niet gebeurd. Althans, daar wijzen de nu bekende feiten niet op.

Natuurlijk wil Trump je anders doen laten geloven.
Omdat er geen onderzoek gedaan is. Dankzij pappie
pi_189121298

Jensen legt t weer prima uit hier hoe het zit.
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 25 september 2019 @ 21:40:05 #238
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189121305
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:39 schreef Scarface88 het volgende:

Jensen legt t weer prima uit hier hoe het zit.
JA!!!!!!!!!!!!!!!
Jensen _O_ _O_ _O_
pi_189121330
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:36 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Nope. De betreffende openbare aanklager was niet zo'n frisse jongen en deed juist niks aan verdenkingen die werden geuit richting het concern waar Biden Jr in het bestuur zat. Zowel Europese landen als de VS wilden van hem af, zodat eindelijk eens wat werd gedaan aan corruptie in Oekraïne.

Biden was verder slechts een boodschapper van Obama, die wilde dat de openbare aanklager (net als heel West-Europa dus) werd ontslagen.
  woensdag 25 september 2019 @ 21:42:13 #240
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189121339
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, ik heb mij uitvoering ingelezen in deze kwestie. Daar heb ik een bevooroordeelde brulaap als Jensen niet voor nodig.
Nou. Als je je zo goed ingelezen hebt. Kijk dat filmpje eens en leg uit (met bronnen aub :) ) waarom en wat er fout is in de uitleg van Jensen.
pi_189121359
quote:
6s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:42 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Nou. Als je je zo goed ingelezen hebt. Kijk dat filmpje eens en leg uit (met bronnen aub :) ) waarom en wat er fout is in de uitleg van Jensen.
Jensen komt met zijn dikke harses niet op mijn mobiel.
  woensdag 25 september 2019 @ 21:44:32 #242
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189121376
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ok. Dat kan je dus niet :')

:W :W :W :W
pi_189121379
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trump twittert vooral heel veel.
Trump voert een heel nieuwe vorm van politiek en deelt veel met de burger Als een Democraat het zou doen dan werd die gehuldigd voor zijn/haar openheid. Maar bij Trump moet het natuurlijk juist negatief gezien worden.

trump heeft heel veel mensen aan een baan geholpen. Trump beschermt de VS tegen misbruikers van het systeem die illegaal in het land zitten. Trump zet China onderdruk omdat China de hele wereld oneerlijk beconcurreerd en bedrijven over ter wereld kapotgaan omdat China de wereld overspoelt met namaaktroep en electronica die onder de prijs wordt verkocht, China heeft daar veel te veel macht in en "westerse" landen merken dat bedrijven daar achter elkaar door kapotgaan.

AliBaba/Aliexpres is het paard van Troje van China. Het lijkt interessant en prachtig voor de consument. Maar het sloopt bedrijven en winkels in je land op den duur,.
  woensdag 25 september 2019 @ 21:44:57 #244
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_189121380
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

:')

Ben ook niet echt een Jensen fan (op de radio was hij wel geweldig) , maar hij legt het wel goed uit in dat filmpje
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 25 september 2019 @ 21:45:51 #245
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189121386
Over 15 minuten een persconferentie

pi_189121396
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:36 schreef IndoorKite het volgende:
Of hij terecht verdacht is? Waarom niet? Hij heeft zelf al toegegeven over Biden gehad te hebben met een buitenlandse macht. Dat is op zichzelf eigenlijk al heel raar. En dan van die vage ontkenningen? Raar sowieso.
O wat misdoet hij daarmee dan? Wat is er raar dan? Het is een kwestie die de VS en Oekraine behelst. Dus waarom is het raar dat de president van de VS het daar over heeft met dePresident van Oekraine?

Leg eenz uit hoe dat verraad is of waarom het raar is?
pi_189121401
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:32 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

REEEEEEEEEEEEEEEE!

Zo veel haat. MSM is one hell of a drug. Geeft je het gevoel constant in een andere wereld te leven.
Ook, vooral eigenlijk, als je buiten de MSM je informatie haalt kun je niet anders concluderen dan dat dit één van de slechtste presidenten ooit is. En zeker niet vergelijkbaar met voorgenoemde.
pi_189121405
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, ontkracht Jensen dan met jouw kennis!
  woensdag 25 september 2019 @ 21:48:26 #249
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189121426
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:47 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Ah, ontkracht Jensen dan met jouw kennis!
Hij wil Jensen zijn dikke harses niet op z'n mobiel. :')

Hij kan het dus niet ontkrachten.
pi_189121427
quote:
7s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:44 schreef Enchanter het volgende:

[..]

:')

Ben ook niet echt een Jensen fan (op de radio was hij wel geweldig) , maar hij legt het wel goed uit in dat filmpje
Kom op, het is niet alsof Jensen zelf de kwestie heeft onderzocht. Die heeft, net als ik, gewoon wat Amerikaanse bronnen gelezen. Alleen vertrouwt hij op twijfelachtige media die met veel kabaal claimen dat Biden de schurk is in deze.

En ik weet precies wat die media verkondigen. Waarom zou ik dan naar Jensen luisteren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')