abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189110480
quote:
7s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, maar ik ga er even niet vanuit dat The_Donald zich daar erg mee bezig houdt in dit soort dingen.
Hoho, laten we het genie van The Donald niet onderschatten.

Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189110517
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:49 schreef Loekie1 het volgende:
Democraten zijn bang dat Biden behalve handtastelijk, nu ook corrupt blijkt te zijn en misschien ook zijn zoon. Door veel heibel te maken richting Trump hopen ze de aandacht van een volgend schandaal voor de democraten, af te leiden.
Biden heeft meerdere concurrenten voor het presidentschap. Denk je niet dat die de mogelijkheid om hun belangrijkste tegenstrever met de grond gelijk te maken met beide handen aan zouden grijpen?
pi_189110540
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Biden heeft meerdere concurrenten voor het presidentschap. Denk je niet dat die de mogelijkheid om hun belangrijkste tegenstrever met de grond gelijk te maken met beide handen aan zouden grijpen?
Nee.
  woensdag 25 september 2019 @ 09:56:09 #129
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189110564
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:49 schreef Loekie1 het volgende:
Democraten zijn bang dat Biden behalve handtastelijk, nu ook corrupt blijkt te zijn en misschien ook zijn zoon. Door veel heibel te maken richting Trump hopen ze de aandacht van een volgend schandaal voor de democraten, af te leiden.
Biden en zijn zoon zijn al eerder onderzocht in deze kwestie.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 25 september 2019 @ 09:57:58 #130
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189110589
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Biden en zijn zoon zijn al eerder onderzocht in deze kwestie.
Door wie?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_189110605
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 23:17 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Elke dag 10 nieuwe leugens nog wel. Geef eens wat voorbeelden dan?
https://www.nrdc.org/trump-lies

https://www.washingtonpos(...)ng-claims-over-days/
  woensdag 25 september 2019 @ 10:02:17 #132
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189110642
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik denk dat wanneer 1 van hen Biden zou aanvallen hier op, deze er direct uit zou liggen. Dan zou diegene door de rest worden verketterd als Trumpvriendje. Voorlopig houden ze op dit gebied de rangen gesloten.

Misschien doet Tulsi het. Bernie blaft veel, maar bijt niet. Bleef zelfs openlijk Clinton steunen na hij door de DNC genaaid werd ten faveure van Clinton.
pi_189110653
Democraten moeten zelf beter hun kandidaten doorlichten. Als ze dat zouden doen, geven ze de tegenstanders geen kans om dit te doen.
pi_189110693
Democrats don't seem so sure that there's nothing to the Joe Biden-Ukraine corruption story
https://www.washingtonexa(...)ine-corruption-story
pi_189110791
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 10:02 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik denk dat wanneer 1 van hen Biden zou aanvallen hier op, deze er direct uit zou liggen. Dan zou diegene door de rest worden verketterd als Trumpvriendje. Voorlopig houden ze op dit gebied de rangen gesloten.

Misschien doet Tulsi het. Bernie blaft veel, maar bijt niet. Bleef zelfs openlijk Clinton steunen na hij door de DNC genaaid werd ten faveure van Clinton.
Neuh. Als zij Biden aanvallen en de beste man maakt een duikval in de peilingen, dan hebben zijn concurrenten daar logischerwijs profijt van.
pi_189110837
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:16 schreef Bocaj het volgende:

[..]

En daarna 8 jaar Ivanka!

[ afbeelding ]
Ze begint steeds meer op Hillary te lijken :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_189111072
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:26 schreef Bocaj het volgende:
realDonaldTrump twitterde op woensdag 25-09-2019 om 04:55:52 "They (Dems) are scrambling for a theme and narrative. They've gone everywhere from Russian Hoax to Russian Collusion...and now they've come to this...they think they should have won the 2016 election, they think in their bizarre brains that they did..." https://t.co/xqYFEAzT8D reageer retweet
Lol, ze kunnen maar niet tegen hun verlies! :D
Exact.

Begint een beetje zielig te worden om bij alles wat hij zegt 'afzetten!!!' te roepen.
Trump is een clown, de dems nog idioter.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_189111087
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:45 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Met het belerende betweterige vingertje.

Beide kampen tonen zich de afgelopen jaren echt van de slechtste kanten.

Zo enorm gepolariseerd.

Tering, je zult er maar wonen en op een normale partij willen stemmen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_189111512
quote:
10s.gif Op woensdag 25 september 2019 09:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De beste president die de VS ooit heeft gehad?

Lincoln maakte een einde slavernij, FDR leidde zijn land door de donkere dagen van WOII.

Trump loopt drie jaar te schelden, tieren en liegen op Twitter, roept hij dat 'in love' is met massamoordenaar Kim Jung Un en verklaart op het wereldtoneel dat hij meer waarde hecht aan de woorden van Poetin dan aan die van zijn eigen inlichtingendiensten. En volgens 'velen' maakt dan hem de beste president die de VS ooit hebben gehad.

M'kay.
Het is een goede komediant en het is een eerste klas troll, maar wat mij betreft zijn 4 jaar van dit echt wel genoeg en mag er nu weer wat serieuzers komen.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_189111682
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 10:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neuh. Als zij Biden aanvallen en de beste man maakt een duikval in de peilingen, dan hebben zijn concurrenten daar logischerwijs profijt van.
Als de DNC de betreffende kandidaat vervolgens net zo afserveert als dat ze met Bernie hebben gedaan de afgelopen verkiezingen schiet die kandidaat zichzelf in de voet met zo'n actie.
  woensdag 25 september 2019 @ 11:27:01 #141
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189111936
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 11:12 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Als de DNC de betreffende kandidaat vervolgens net zo afserveert als dat ze met Bernie hebben gedaan de afgelopen verkiezingen schiet die kandidaat zichzelf in de voet met zo'n actie.
De DNC zet in op kandidaten als Biden en Harris, die een voortzetting zijn van het gangbare beleid; links lullen - rechts vullen. Die zijn geen bedreiging voor de 'sponsors' van de DNC. Dan is er ook nog Warren, die zich redelijk progressief voordoet, maar steeds vaker in relatie met HRC staat. Of O'Rourke, die zich als progressieve halve latino voordoet, maar getrouwd is met de dochter van een miljardair. De echte progressieven moet er op tijd uit worden gewerkt, want een dergelijke kandidaat presenteren is en garantie voor Trumps herverkiezing.
pi_189112247
Democraten moeten misschien eens schoon schip maken met hun interne procedures, want blijkbaar krijgen goede kandidaten nu geen kans.
pi_189112419
JuddLegum twitterde op woensdag 25-09-2019 om 05:47:36 Oh. Trump wants to released a REDACTED version of the whistle-blower complaint. https://t.co/n7cWtEMbuL reageer retweet
Trump beloofde gisteren openheid van zaken te geven. Maar dat is blijkbaar toch niet het hele verhaal.....
pi_189112652
quote:
10s.gif Op woensdag 25 september 2019 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
JuddLegum twitterde op woensdag 25-09-2019 om 05:47:36 Oh. Trump wants to released a REDACTED version of the whistle-blower complaint. https://t.co/n7cWtEMbuL reageer retweet
Trump beloofde gisteren openheid van zaken te geven. Maar dat is blijkbaar toch niet het hele verhaal.....
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Trump zich zelf mag bemoeien met het redigeren en vrijgeven van een onderzoek naar hemzelf.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_189112676
quote:
11s.gif Op woensdag 25 september 2019 12:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Trump zich zelf mag bemoeien met het redigeren en vrijgeven van een onderzoek naar hemzelf.
Op dit moment sta ik nergens meer van te kijken.
  woensdag 25 september 2019 @ 12:14:41 #146
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189112823
quote:
10s.gif Op woensdag 25 september 2019 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien zijn er wel dingen besproken die als 'confidential' geclassificeerd zijn. Dan kunnen ze het unredacted gedeelte ter inzage geven aan de congressionele commissies.

Lijkt me vrij logisch dat er bepaalde onderwerpen niet geschikt zijn om met het publiek te delen.
pi_189112839
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 12:14 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Misschien zijn er wel dingen besproken die als 'confidential' geclassificeerd zijn. Dan kunnen ze het unredacted gedeelte ter inzage geven aan de congressionele commissies.

Lijkt me vrij logisch dat er bepaalde onderwerpen niet geschikt zijn om met het publiek te delen.
We gaan het meemaken.
  woensdag 25 september 2019 @ 12:22:13 #148
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189112944
Ook daar hebben ze een commissie stiekem. Geen reden waarom daarvoor iets geredigeerd zou moeten zijn.
pi_189112972
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 12:14 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Daar heb je de commissie stiekem voor
pi_189113523
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 september 2019 23:19 schreef dellipder het volgende:
Het zou zomaar kunnen, maar ik ben niet overtuigd dat dit de kwestie is.
Feit blijft -ik zoek het dichterbij- dat de Democrats zonder feitelijk bewijs willen impeachen. En ik zal het diplomatiek stellen; dit is een precedent (lees: lichtelijk van de pot gerukt).
Het is een precedent in een lange lijn van chaoscreatie. Politieke en sociale structuren, omgangsnormen, vertrouwen, discours, redelijkheid. Niets blijft overeind staan behalve de status quo waaraan ik refereerde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')