Er is vast ergens een poll met 53% approval.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat tweede klopt. Maar nee, zijn approval is niet 53%, zijn disapproval is dat...
[ afbeelding ]
Rasmussenquote:Op woensdag 25 september 2019 09:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Er is vast ergens een poll met 53% approval.
Niets. Er moet eerst een steming komen en een meerderheid zijn voor impeachment zijn in het Huis.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:15 schreef Bocaj het volgende:
Wat gaat er nu next gebeuren?
Een commissie gaat kijken of de bewijzen voldoende zijn om de afzetting in gang te zetten?
En wat voor commissie is dat?
Niemand die dit betwist, irrelevant voor wat het gerucht is wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:05 schreef dellipder het volgende:
[..]
Je moet vooral jouw eigen interpretatie geven aan mijn berichten.
Feit is dat een president executive privilige heeft en dus ruimte heeft om te om te onderhandelen met andere wereldleiders/buitenlands beleid mag uitzetten en vergaande bevoegdheden heeft(article II).
Ander feit is dat het bijzonder is dat een klokkenluider hier melding van maakt.quote:Ander feit dat ik zojuist aangeef is dat deze declassification vrij bijzonder is.
quote:Ander feit is dat de "klokkenluider" geen klokkenluider is, omdat hij zijn informatie die hij heeft gelekt uit tweeede en derde hand (hearsay) heeft verkregen.
Daar gaan we snel achter komen.quote:Een ander feit is dat er enkel uit de baggermedia theorieën als luchtballonnetjes zijn opgevoerd -enkel voorgesorteerd op een quid pro quo, maar dat er geen enkel bewijs is dat de klacht van deze leaker enig verband houdt met het telefoongesprek.
Deze aantijging is gebaseerd op niks. Verder wel gek dan dat ze een inquiry starten.quote:Feit is dat de looney Democrats willen impeachen zonder feitelijk bewijs.
Maar niet wat er nou precies is gebeurd, wat best relevant is als je het wil hebben over wat er nou gebeurd is. Verder zag ik dat je geen antwoord gaf op de vraag of je het dan eens was dat hij in die situatie uit het ambt gezet zou moeten worden?quote:Ik bedoel er is behoorlijk veel openbaar toegankelijke informatie aanwezig.
Mooie cherrypick.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Link dan even een echte poll he. Rasmussen:
[ afbeelding ]
http://www.rasmussenrepor(...)proval_index_history
Dat hoorde ik Refragmental in AMV ook al zeggen, blijkbaar omdat je alleen een klokkenluider kan zijn met informatie uit eerste hand.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dat maakt iemand niet tot geen klokkenluider. Waarom zou je dat denken?!
Lol, ze kunnen maar niet tegen hun verlies!twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 25-09-2019 om 04:55:52"They (Dems) are scrambling for a theme and narrative. They've gone everywhere from Russian Hoax to Russian Collusion...and now they've come to this...they think they should have won the 2016 election, they think in their bizarre brains that they did..." https://t.co/xqYFEAzT8D reageer retweet
Komt bij dat een 'leaker' ook gewoon over betrouwbare informatie kan beschikken. Dat hij een 'leaker' is, maakt zijn onthullingen niet per se minder relevant.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat hoorde ik Refragmental in AMV ook al zeggen, blijkbaar omdat je alleen een klokkenluider kan zijn met informatie uit eerste hand.
Klopt geen reet van verder, de informatie hoeft alleen maar 'geloofwaardig' (vrije vertaling) te zijn om wettelijke bescherming als klokkenluider te kunnen krijgen (en die informatie is al als geloofwaardig beoordeeld door degene waar het ingediend is), maar het zal wel onderdeel van het The_Donald-narratief zijn.
Ik heb even geen tijd om op alles te reageren, maar dit is wel degelijk relevant omdat het tegenhouden van financiering om bepaalde waarborgen te garanderen deel kan uitmaken van buitenlandse policy en dit valt binnen presidential executive privilige.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Niemand die dit betwist, irrelevant voor wat het gerucht is wat er gebeurd is.
Stel je voor dat Rutte een buitenlandse ambtsgenoot onder druk zet om Wilders te onderzoeken, omdat er vage verdenkingen bestaan rond zijn persoon, in een poging zijn eigen electorale winkansen te vergroten.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:21 schreef Loekie1 het volgende:
Het lijkt me juist goed voor het landsbelang als duidelijk wordt dat de presidentskandidaat voor de democraten corrupt blijkt te zijn, evenals zijn zoon. Dan mogen ze Trump dankbaar zijn.
Of zie ik dat verkeerd?
Is ook een beetje een frame, natuurlijk. Klokkenluider klinkt betrouwbaar omdat hij een misstand aan de kaak stelt in de publieke perceptie, iemand die informatie lekt is onbetrouwbaar.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Komt bij dat een 'leaker' ook gewoon over betrouwbare informatie kan beschikken. Dat hij een 'leaker' is, maakt zijn onthullingen niet per se minder relevant.
Ja ze laten zich wel heel erg kennen ja.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:55 schreef PzKpfw het volgende:
Wat blijven het toch een paar ontzettend slechte verliezers.
Stel je voor dat hooggeplaatsten in de regering Obama en hun vriendjes in de top van de veiligheidsdiensten een oppositionele presidentskandidaat en later de president-elect hebben geprobeerd zwart te maken met een dossier vol verzinsels en buitenlandse spionnen hebben ingezet om mensen uit het kamp van die oppositionele kandidaat uit te lokken misdrijven te plegen, met de intentie ze te kunnen gebruiken om de andere kandidaat te bespioneren?quote:Op woensdag 25 september 2019 09:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stel je voor dat Rutte een buitenlandse ambtsgenoot onder druk zet om Wilders te onderzoeken, omdat er vage verdenkingen bestaan rond zijn persoon, in een poging zijn eigen electorale winkansen te vergroten.
Hoe denk je dat onze Tweede Kamer op zoiets reageert?
Natuurlijk wat gek om enerzijds te spreken van een 'Russia hoax' om tegelijkertijd dit stukje ongefundeerde proza te omarmen.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Stel je voor dat hooggeplaatsten in de regering Obama en hun vriendjes in de top van de veiligheidsdiensten een oppositionele presidentskandidaat en later de president-elect hebben geprobeerd zwart te maken met een dossier vol verzinsels en buitenlandse spionnen hebben ingezet om mensen uit het kamp van die oppositionele kandidaat uit te lokken misdrijven te plegen, met de intentie ze te kunnen gebruiken om de andere kandidaat te bespioneren?
Hoe zouden de Democraten in het congres en de media daar op reageren?
O wacht.....
Jouw oogkleppen zijn echt enorm!quote:Op woensdag 25 september 2019 09:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk wat gek om enerzijds te spreken van een 'Russia hoax' om tegelijkertijd dit stukje ongefundeerde proza te omarmen.
En ja, ik weet dat er gekkie-bronnen zijn die jouw lezing ondersteunen. Maar dat zegt dan weer niet gek veel.
Klokkenluider heeft naast een positievere connotatie juridisch ook betekenis. Zo iemand kan vaak rekenen op extra juridische bescherming.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Is ook een beetje een frame, natuurlijk. Klokkenluider klinkt betrouwbaar omdat hij een misstand aan de kaak stelt in de publieke perceptie, iemand die informatie lekt is onbetrouwbaar.
Ja, maar ik ga er even niet vanuit dat The_Donald zich daar erg mee bezig houdt in dit soort dingen.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Klokkenluider heeft naast een positievere connotatie juridisch ook betekenis. Zo iemand kan vaak rekenen op extra juridische bescherming.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:55 schreef PzKpfw het volgende:
Wat blijven het toch een paar ontzettend slechte verliezers.
Tsja, dat gevoel is wederzijds. In jouw beleving is een Trump een uitstekende. oprechte president die op geen enkele wijze misstappen heeft begaan. Daar kan ik dan weer niet bij met m'n verstand.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Jouw oogkleppen zijn echt enorm!
quote:Op woensdag 25 september 2019 09:27 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ik heb even geen tijd om op alles te reageren, maar dit is wel degelijk relevant omdat het tegenhouden van financiering om bepaalde waarborgen te garanderen deel kan uitmaken van buitenlandse policy en dit valt binnen presidential executive privilige.
In die zin is ook de berichtgeving interessant dat de"klokkenluider" politiek partijdig is ten opzichte van een andere politieke partij aldus de inspector general.
WH to release document showing intel community watchdog found whistleblower had 'political bias,' official says
En jouw vraag over het uit het ambt zetten. Daar reageer ik niet op, omdat ik niet vooruit ga lopen op een uitkomst dat vooral gebaseerd is op wilde theorieën uit de baggermedia dat er wel sprake MOET zijn van een quid pro quo.
Nogmaals er is niet eens bewijs dat de klacht en het telefoongesprek verband houden me elkaar.
Dat zijn nogal wat claims van Giuliani.quote:"Democrat party is covering up a pattern of corruption involving high level members of the Obama cabinet," Giuliani wrote. "The multi-million and billion dollar pay-for-play is mind boggling. Biden Family sale of office to Ukraine was not the only one or the most egregious. Slimy Joe is not alone."
Giuliani added: "We know corrupt Ukrainian oligarch laundered $3 million to the Biden Family. But $3 to $4m more was laundered to Biden. So release all the financial records of all businesses involving Biden, Kerry’s stepson and notorious mobster Whitey Bulger’s nephew. ... Biden should agree to release records to see if he flew Hunter to China in Dec. 2013 on AF 2 to facilitate Hunter’s sale of his office to China for a total of $1.5 billion. Is there any doubt that China paid it to compromise VP. But they bought another pol as well. Guess?"
Net als Ed Snowden en Chelsea Manning zekerquote:Op woensdag 25 september 2019 09:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Klokkenluider heeft naast een positievere connotatie juridisch ook betekenis. Zo iemand kan vaak rekenen op extra juridische bescherming.
quote:Op woensdag 25 september 2019 09:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Net als Ed Snowden en Chelsea Manning zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |