Nerdquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
Geef mij maar GearsBijna september
[ afbeelding ]
Bepaal jij niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
dat spelletje speelt niemand meer toch.
Wtf is ditquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.twitch.tv/drizzt_dourden Zo de EK-finale jongens!
Kampioenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.twitch.tv/drizzt_dourden Zo de EK-finale jongens!
Heeee caquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
Geef mij maar GearsBijna september
[ afbeelding ]
gelukkig niet.quote:
quote:
Kan ie niks aan doen.quote:
Nadenkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hater.
Apart. Dit leek me juist een spel voor jou. Hoewel, hierbij moet je nadenken. Laat maar
Juist minder vaak dan normale mensen dus deze opmerking raakt wederom kant noch wal. Ik stel voor om uit te loggen, het contact met de buitenwereld te verbreken en niemand meer tot last te zijn. Bij voorbaat dank.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kan ie niks aan doen.
Mensen met down hebben vaker van die agressie aanvallen.
Welke weddenschap?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanavond de eerste wedstrijd aangaande onze weddenschap. Spannend!
Dan lees je maar terug hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verklaart waarom jij uit het niks overal op aanvalt, toch?!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kan ie niks aan doen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan lees je maar terug hoor.Oh wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Jaaaaa, ik ben reuze benieuwd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rot gewoon opquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kan ie niks aan doen.
WELKE WEDDENSCHAP? VERTEL ME ALLES. (Dit is getypt met shift @Scrummie2.0 @GGMM )quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ECHTE BAASquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WELKE WEDDENSCHAP? VERTEL ME ALLES. (Dit is getypt met shift @:Scrummie2.0 @:GGMM )
Stoer doen voor zijn vriendjesquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:05 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Jeetje, wat heb ik in vredesnaam misdaan?
Jeetje zeg. Jullie leven wel op het randje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
ECHTE BAAS
Max en ik hebben in de toto tegenovergestelde voorspellingen. Wie het meeste aantal punten haalt na deze speelronde mag de UI van de ander kiezen (voor de duur van een maand).
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:05 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Jeetje, wat heb ik in vredesnaam misdaan?
Jazeker.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jeetje zeg. Jullie leven wel op het randje.
@:GGMM
Ik heb je naam wel drie keer moeten lezen voor ik besefte dag het geen Russische naam is maar bestaat uit een kleur en een zuivelproduct.quote:
Ik heb even je post history bekeken en je bent welkom.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:10 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Gelukkig, was anders ook niet meer welkom hier...
Nieuwe start?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:09 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ik heb je naam wel drie keer moeten lezen voor ik besefte dag het geen Russische naam is maar bestaat uit een kleur en een zuivelproduct.
Dank, dank. Wordt gewaardeerd!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb even je post history bekeken en je bent welkom.
Geen jaar lang @Madame_Paon UI nemenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
ECHTE BAAS
Max en ik hebben in de toto tegenovergestelde voorspellingen. Wie het meeste aantal punten haalt na deze speelronde mag de UI van de ander kiezen (voor de duur van een maand).
Voel je welkom. En raak niet onder de indruk als iemand zegt dat je op moet donderenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:11 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Dank, dank. Wordt gewaardeerd!
Donder op.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:11 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Dank, dank. Wordt gewaardeerd!
Zeg het ze @Doublepainquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen jaar lang @:Madame_Paon UI nemen
Mietjes
Zal het proberen!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voel je welkom. En raak niet onder de indruk als iemand zegt dat je op moet donderen
Shit... Doe ik het toch.quote:
skklquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:16 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Zal het proberen!
[..]
Shit... Doe ik het toch.
Ja, uitloggen en nooit meer terugkomen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:19 schreef Arts-assistent het volgende:
Trouwens, mijn "versturen" knipt ontbreekt steeds op de mobiele site. Iemand een tip?
Iphone kopenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:19 schreef Arts-assistent het volgende:
Trouwens, mijn "versturen" knop ontbreekt steeds op de mobiele site. Iemand een tip?
Wees eens behulpzaam, waardeloze stinkmod.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, uitloggen en nooit meer terugkomen.
Het is niet jouw gymleven waar we het over hebbenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:[quote]
Op vrijdag 16 augustus 2019 18:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zware week achter de rug? Je mag er over praten.quote:
Vandaag geweest maat. Full body. Mokerhard.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is niet jouw gymleven waar we het over hebben
Klopt, niet in Nederlandquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:20 schreef KingRoland het volgende:
bedrijven als huawei en coca-cola hebben amper vacatures voor studenten of starters
ik snap dat niet
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:20 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
[..]
Zware week achter de rug? Je mag er over praten.
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaag geweest maat. Full body. Mokerhard.
Als student zijnde heb ik gewoon IphoneX kunnen halen hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:22 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Da's een dure unit potdomme. Zo veel verdien ik niet hoor...
Student zijnde...quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als student zijnde heb ik gewoon IphoneX kunnen halen hoor
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als student zijnde heb ik gewoon IphoneX kunnen halen hoor
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hater.
Apart. Dit leek me juist een spel voor jou. Hoewel, hierbij moet je nadenken. Laat maar
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:13 schreef onlogisch het volgende:
@:el-stinho @:maxi-mus Ik kwam op de site van Feyenoord om kaarten te bestellen voor de wedstrijd van donderdag...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:13 schreef onlogisch het volgende:
@:el-stinho @:maxi-mus Ik kwam op de site van Feyenoord om kaarten te bestellen voor de wedstrijd van donderdag...
[ afbeelding ]
erg slechte maand jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:30 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/tech/sl(...)s-november~a4352144/
@:aTypisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was er vanmorgen ookquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
BITTE WARTEN SIEquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was er vanmorgen ook
[ afbeelding ]
WANBELEID
Yes, ik had de correcte uitslag. @maxi-mus hield het bij 2-0.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij de voorsprong te pakken hebt?
niet mijn probleemquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:09 schreef Gutanoth het volgende:
Ik ga vanmiddag lekker naar de Efteling
Ahquote:Het Amerikaanse ministerie van Justitie vroeg toestemming om het schip in beslag te nemen, maar de rechter behandelde dat verzoek niet. Nu hebben de Verenigde Staten toestemming van een Amerikaanse rechter om het schip, de 2 miljoen vaten olie aan boord en ruim 1 miljoen dollar (zo'n 900.000 euro) in beslag te nemen.
voor te kakkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:47 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch zet zichzelf weer eens voor te kakken
voor te kakkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:47 schreef Caland het volgende:
HAHAHAHAHA JE MAAKTE EEN FOUT. WAT DOM.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:47 schreef Caland het volgende:
Nee. Wat een kutwijf. Was er net nog namelijk!quote:
Mensen die onder een valse naam spelen hebben vaak een kleine piemel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee. Wat een kutwijf. Was er net nog namelijk!
Er was iemand bij haxball onder je naam. Daar heb ik even korte metten mee gemaakt waarna hij snel vertrok.
Wacht, krijg ik nou kritiek van jou op mijn grappen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:26 schreef onlogisch het volgende:
Een moedergrapje van René. Je verwacht het niet.
Dus jij heet in het echt ook GGMM?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die onder een valse naam spelen hebben vaak een kleine piemel.
Ik uh..quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus jij heet in het echt ook GGMM?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb net een respectievelijk puddingbroodje en een croissantje ophet was erg lekker.
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb net een respectievelijk puddingbroodje en een croissantje ophet was erg lekker.
Dat was het zeker vriendquote:
Dit is taalkundig niet zo'n beste zin. Daarnaast ben je een vieze big.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mad.quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik ben weer vrij
(huh, had je een ban dan?!?!1)
wat had je gedaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik ben weer vrij
(huh, had je een ban dan?!?!1)
Puddingbroodje bohquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik weet niet eens goed wat het is. Alleen dat ik laatst Nederland kampioen zag worden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Doe je volgende ronde mee met FM?
JIJ HAD EEN GROOT PROBLEEM.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:vanillekwark viesmad gemaakt. Onterechte ban uiteraard.
Football Manager waar iedereen die meedoet een speler aanmaakt, daarna worden er zo'n 20 seizoenen gesimuleerd en zien we wie de beste van allemaal wordtquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet niet eens goed wat het is. Alleen dat ik laatst Nederland kampioen zag worden.
2x Humberto Tan?quote:
Taiwan toch?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pics van je date.
Neem aan dat het een Koreaan(se) is.
Maar waar kwam ze nou vandaan? Ik dacht dat je met een Taiwanese bezig was.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:17 schreef KingRoland het volgende:
Pics stuur ik als ik thuis ben
Goed nieuws is dat ik niet in de friendzone ben beland
taiwanquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar waar kwam ze nou vandaan? Ik dacht dat je met een Taiwanese bezig was.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:40 schreef KingRoland het volgende:
aan diegene die ik een dm heb beloofd natuurlijk
hjbquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had ik het toch goed. Zo zie je wie er goed oplet bij wat je post en wie niet. @:onlogisch
@KingRoland en ik gaan way back. Dus ja, ik reken op picsquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, terecht als je niks krijgt. Of zie je jezelf als vriend van Roland?
makkerquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:KingRoland en ik gaan way back. Dus ja, ik reken op pics
Mooiquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:40 schreef KingRoland het volgende:
aan diegene die ik een dm heb beloofd natuurlijk
Jazeker. ZKH weer mogen ontmoeten vandaagquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe staat de leef? Nog wat meegemaakt vandaag?
Leeft die nog dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. ZKH weer mogen ontmoeten vandaag
Jij dan?
Doen ze dat peace teken ook ondersteboven tussen de beentjes?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Leuk meisje@:kingroland
Dat peace teken trouwens. Dat is wel echt een Aziaten dingetje he?
quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jij vandaag doet
Picsquote:Op zondag 18 augustus 2019 12:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]tjack
Ik huishouden doen, zo eerst douchen.
Ik wacht vol spanning af, zodra @El-Stinho zijn rekenkunstje heeft gedaan weten we het zeker!quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie2.0 volgens mij heb ik een groot probleem, ik hoop dat je mij een beetje spaart.
Ik weet al genoeg.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik wacht vol spanning af, zodra @:El-Stinho zijn rekenkunstje heeft gedaan weten we het zeker!
Je had AZ gelijk. En Willem 2 op winst.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Maar ik had vanmiddag ook alles fout volgens mij.
Dat komt vannacht of morgen pas.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik wacht vol spanning af, zodra @:El-Stinho zijn rekenkunstje heeft gedaan weten we het zeker!
Ah, wat ben ik toch een genie in voorspellen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je had AZ gelijk. En Willem 2 op winst.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah, wat ben ik toch een genie in voorspellen.
Nouja.
Heb jij ook zo'n hekel aan Roy Donders?
Ja ontzettend, ik zou echt enorm balen als dat mijn UI zou worden.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah, wat ben ik toch een genie in voorspellen.
Nouja.
Heb jij ook zo'n hekel aan Roy Donders?
quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ontzettend, ik zou echt enorm balen als dat mijn UI zou worden.
Brabant ook aan jou.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb eigenlijk een hekel aan alles wat uit Brabant komt.
JIJ HEBT EEN GROOT PROBLEEM!quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie2.0 volgens mij heb ik een groot probleem, ik hoop dat je mij een beetje spaart.
Oh. Waarom?quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
GuusGodquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
Hoezo geen mention? Lulquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:50 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/info]
[info]![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka
Oké. Laatste waarschuwing dan. De volgende keer heb je een groot probleem.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry ik zal je de volgende keer meenemen
quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oké. Laatste waarschuwing dan. De volgende keer heb je een groot probleem.
Altijd al wakker willen worden met een discolicht op mijn plafon natuurlijkquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:50 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
![]()
[/info]
[info]![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka
Plafon... ik hoop maar dat je nu een uitspraak na doet..quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd al wakker willen worden met een discolicht op mijn plafon natuurlijk
Wel van recyle matriaal?quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd al wakker willen worden met een discolicht op mijn plafon natuurlijk
De Ed-meme niet begrijpen. Vind je het gek dat we je nooit accepteren?quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:56 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Plafon... ik hoop maar dat je nu een uitspraak na doet..
Mis ik daar wat aan in mijn leven?quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Ed-meme niet begrijpen. Vind je het gek dat we je nooit accepteren?
Jazekerquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:20 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Mis ik daar wat aan in mijn leven?![]()
Even wat minder. Druk enzo.quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
@:ggmm hoe gaat het met je computer spelletjes
Ik bedoel op de acceptatie van mensen hierquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:20 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Mis ik daar wat aan in mijn leven?![]()
Oh.quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:23 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik bedoel op de acceptatie van mensen hier
Nou zeg!quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:30 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Wat jij wil, kan er niet wakker van liggen.
Truste
onlonquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt wel mee.
De rest van die gifjes die onlon post zijn een stuk achterlijker.
Klummie niet in de lijst. Niet gestemd dus.quote:
Je trs zijn dan ook altijd onzinnigquote:Op maandag 19 augustus 2019 08:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je reageert nooit op mijn TR.
Nee. Donder gewoon op.quote:Op maandag 19 augustus 2019 08:25 schreef Rozevla het volgende:
Ik breng ook geen stem uit ( nog )
Overtuig mij maar!!!!
quote:Op maandag 19 augustus 2019 08:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je trs zijn dan ook altijd onzinnig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |