Brabant ook aan jou.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb eigenlijk een hekel aan alles wat uit Brabant komt.
JIJ HEBT EEN GROOT PROBLEEM!quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie2.0 volgens mij heb ik een groot probleem, ik hoop dat je mij een beetje spaart.
Oh. Waarom?quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
GuusGodquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
Hoezo geen mention? Lulquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:50 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/info]
[info]![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka
Oké. Laatste waarschuwing dan. De volgende keer heb je een groot probleem.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry ik zal je de volgende keer meenemen
quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oké. Laatste waarschuwing dan. De volgende keer heb je een groot probleem.
Altijd al wakker willen worden met een discolicht op mijn plafon natuurlijkquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:50 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
![]()
[/info]
[info]![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka
Plafon... ik hoop maar dat je nu een uitspraak na doet..quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd al wakker willen worden met een discolicht op mijn plafon natuurlijk
Wel van recyle matriaal?quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd al wakker willen worden met een discolicht op mijn plafon natuurlijk
De Ed-meme niet begrijpen. Vind je het gek dat we je nooit accepteren?quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:56 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Plafon... ik hoop maar dat je nu een uitspraak na doet..
Mis ik daar wat aan in mijn leven?quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Ed-meme niet begrijpen. Vind je het gek dat we je nooit accepteren?
Jazekerquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:20 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Mis ik daar wat aan in mijn leven?![]()
Even wat minder. Druk enzo.quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
@:ggmm hoe gaat het met je computer spelletjes
Ik bedoel op de acceptatie van mensen hierquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:20 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Mis ik daar wat aan in mijn leven?![]()
Oh.quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:23 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik bedoel op de acceptatie van mensen hier
Nou zeg!quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:30 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Wat jij wil, kan er niet wakker van liggen.
Truste
onlonquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt wel mee.
De rest van die gifjes die onlon post zijn een stuk achterlijker.
Klummie niet in de lijst. Niet gestemd dus.quote:
Je trs zijn dan ook altijd onzinnigquote:Op maandag 19 augustus 2019 08:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je reageert nooit op mijn TR.
Nee. Donder gewoon op.quote:Op maandag 19 augustus 2019 08:25 schreef Rozevla het volgende:
Ik breng ook geen stem uit ( nog )
Overtuig mij maar!!!!
quote:Op maandag 19 augustus 2019 08:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je trs zijn dan ook altijd onzinnig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |