Nee. Wat een kutwijf. Was er net nog namelijk!quote:
Mensen die onder een valse naam spelen hebben vaak een kleine piemel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee. Wat een kutwijf. Was er net nog namelijk!
Er was iemand bij haxball onder je naam. Daar heb ik even korte metten mee gemaakt waarna hij snel vertrok.
Wacht, krijg ik nou kritiek van jou op mijn grappen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:26 schreef onlogisch het volgende:
Een moedergrapje van René. Je verwacht het niet.
Dus jij heet in het echt ook GGMM?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die onder een valse naam spelen hebben vaak een kleine piemel.
Ik uh..quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus jij heet in het echt ook GGMM?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb net een respectievelijk puddingbroodje en een croissantje ophet was erg lekker.
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb net een respectievelijk puddingbroodje en een croissantje ophet was erg lekker.
Dat was het zeker vriendquote:
Dit is taalkundig niet zo'n beste zin. Daarnaast ben je een vieze big.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mad.quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik ben weer vrij
(huh, had je een ban dan?!?!1)
wat had je gedaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik ben weer vrij
(huh, had je een ban dan?!?!1)
Puddingbroodje bohquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik weet niet eens goed wat het is. Alleen dat ik laatst Nederland kampioen zag worden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Doe je volgende ronde mee met FM?
JIJ HAD EEN GROOT PROBLEEM.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:vanillekwark viesmad gemaakt. Onterechte ban uiteraard.
Football Manager waar iedereen die meedoet een speler aanmaakt, daarna worden er zo'n 20 seizoenen gesimuleerd en zien we wie de beste van allemaal wordtquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet niet eens goed wat het is. Alleen dat ik laatst Nederland kampioen zag worden.
2x Humberto Tan?quote:
Taiwan toch?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pics van je date.
Neem aan dat het een Koreaan(se) is.
Maar waar kwam ze nou vandaan? Ik dacht dat je met een Taiwanese bezig was.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:17 schreef KingRoland het volgende:
Pics stuur ik als ik thuis ben
Goed nieuws is dat ik niet in de friendzone ben beland
taiwanquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar waar kwam ze nou vandaan? Ik dacht dat je met een Taiwanese bezig was.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:40 schreef KingRoland het volgende:
aan diegene die ik een dm heb beloofd natuurlijk
hjbquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had ik het toch goed. Zo zie je wie er goed oplet bij wat je post en wie niet. @:onlogisch
@KingRoland en ik gaan way back. Dus ja, ik reken op picsquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, terecht als je niks krijgt. Of zie je jezelf als vriend van Roland?
makkerquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:KingRoland en ik gaan way back. Dus ja, ik reken op pics
Mooiquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:40 schreef KingRoland het volgende:
aan diegene die ik een dm heb beloofd natuurlijk
Jazeker. ZKH weer mogen ontmoeten vandaagquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe staat de leef? Nog wat meegemaakt vandaag?
Leeft die nog dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. ZKH weer mogen ontmoeten vandaag
Jij dan?
Doen ze dat peace teken ook ondersteboven tussen de beentjes?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Leuk meisje@:kingroland
Dat peace teken trouwens. Dat is wel echt een Aziaten dingetje he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |