Football Manager waar iedereen die meedoet een speler aanmaakt, daarna worden er zo'n 20 seizoenen gesimuleerd en zien we wie de beste van allemaal wordtquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet niet eens goed wat het is. Alleen dat ik laatst Nederland kampioen zag worden.
2x Humberto Tan?quote:
Taiwan toch?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pics van je date.
Neem aan dat het een Koreaan(se) is.
Maar waar kwam ze nou vandaan? Ik dacht dat je met een Taiwanese bezig was.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:17 schreef KingRoland het volgende:
Pics stuur ik als ik thuis ben
Goed nieuws is dat ik niet in de friendzone ben beland
taiwanquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar waar kwam ze nou vandaan? Ik dacht dat je met een Taiwanese bezig was.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:40 schreef KingRoland het volgende:
aan diegene die ik een dm heb beloofd natuurlijk
hjbquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had ik het toch goed. Zo zie je wie er goed oplet bij wat je post en wie niet. @:onlogisch
@KingRoland en ik gaan way back. Dus ja, ik reken op picsquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, terecht als je niks krijgt. Of zie je jezelf als vriend van Roland?
makkerquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:KingRoland en ik gaan way back. Dus ja, ik reken op pics
Mooiquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:40 schreef KingRoland het volgende:
aan diegene die ik een dm heb beloofd natuurlijk
Jazeker. ZKH weer mogen ontmoeten vandaagquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe staat de leef? Nog wat meegemaakt vandaag?
Leeft die nog dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. ZKH weer mogen ontmoeten vandaag
Jij dan?
Doen ze dat peace teken ook ondersteboven tussen de beentjes?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Leuk meisje@:kingroland
Dat peace teken trouwens. Dat is wel echt een Aziaten dingetje he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |