Nee. Wat een kutwijf. Was er net nog namelijk!quote:
Mensen die onder een valse naam spelen hebben vaak een kleine piemel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee. Wat een kutwijf. Was er net nog namelijk!
Er was iemand bij haxball onder je naam. Daar heb ik even korte metten mee gemaakt waarna hij snel vertrok.
Wacht, krijg ik nou kritiek van jou op mijn grappen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:26 schreef onlogisch het volgende:
Een moedergrapje van René. Je verwacht het niet.
Dus jij heet in het echt ook GGMM?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die onder een valse naam spelen hebben vaak een kleine piemel.
Ik uh..quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus jij heet in het echt ook GGMM?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb net een respectievelijk puddingbroodje en een croissantje ophet was erg lekker.
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb net een respectievelijk puddingbroodje en een croissantje ophet was erg lekker.
Dat was het zeker vriendquote:
Dit is taalkundig niet zo'n beste zin. Daarnaast ben je een vieze big.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mad.quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik ben weer vrij
(huh, had je een ban dan?!?!1)
wat had je gedaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik ben weer vrij
(huh, had je een ban dan?!?!1)
Puddingbroodje bohquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik weet niet eens goed wat het is. Alleen dat ik laatst Nederland kampioen zag worden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Doe je volgende ronde mee met FM?
JIJ HAD EEN GROOT PROBLEEM.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:vanillekwark viesmad gemaakt. Onterechte ban uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |