Nerdquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
Geef mij maar GearsBijna september
[ afbeelding ]
Bepaal jij niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
dat spelletje speelt niemand meer toch.
Wtf is ditquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.twitch.tv/drizzt_dourden Zo de EK-finale jongens!
Kampioenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.twitch.tv/drizzt_dourden Zo de EK-finale jongens!
Heeee caquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
Geef mij maar GearsBijna september
[ afbeelding ]
gelukkig niet.quote:
quote:
Kan ie niks aan doen.quote:
Nadenkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hater.
Apart. Dit leek me juist een spel voor jou. Hoewel, hierbij moet je nadenken. Laat maar
Juist minder vaak dan normale mensen dus deze opmerking raakt wederom kant noch wal. Ik stel voor om uit te loggen, het contact met de buitenwereld te verbreken en niemand meer tot last te zijn. Bij voorbaat dank.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kan ie niks aan doen.
Mensen met down hebben vaker van die agressie aanvallen.
Welke weddenschap?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanavond de eerste wedstrijd aangaande onze weddenschap. Spannend!
Dan lees je maar terug hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verklaart waarom jij uit het niks overal op aanvalt, toch?!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kan ie niks aan doen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan lees je maar terug hoor.Oh wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Jaaaaa, ik ben reuze benieuwd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanavond de eerste wedstrijd aangaande onze weddenschap. Spannend!
Rot gewoon opquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kan ie niks aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |