Opdonderen jijquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Leuk dat je al uitspraken overneemt van mij![]()
Koekoekjes !!!
Ga weg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Koekoekjes !!!
OPDONDERENquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Koekoekjes !!!
Op de een of andere manier komen die anekdotes van jou er niet helemaal uit hè.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:31 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
denk niet zwart wit... laat maar.
Als jij je eigen ondertitel research had gedaan was er geen miscommunicatie geweest.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier komen die anekdotes van jou er niet helemaal uit hè.
Anekdotes?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier komen die anekdotes van jou er niet helemaal uit hè.
Een anekdote is een vermelding van een triviale gebeurtenis waarvan het niet zeker is op welke feiten het berust. In het bijzonder is het een kortere of langere humoristische vertelling, die in het verleden tot het genre van de grappige sprookjes behoorde.quote:
Hopelijk weet JR voortaan waar ie het over heeftquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een anekdote is een vermelding van een triviale gebeurtenis waarvan het niet zeker is op welke feiten het berust. In het bijzonder is het een kortere of langere humoristische vertelling, die in het verleden tot het genre van de grappige sprookjes behoorde.
frank boeijengodquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:31 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
denk niet zwart wit... laat maar.
Zoute haring en broodje makreel gegetenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:22 schreef Charlotte3 het volgende:
Wat lunchen jullie op een vrijdag middag?
Jij als boerenjongen weet dat niet, maar in de stad is het wel chill hoor.quote:
Crackers. Hoezo?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:22 schreef Charlotte3 het volgende:
Wat lunchen jullie op een vrijdag middag?
Zeker. Met de trein geweest en chips gekregen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Lange_lans
Houdt je dochter nog van je?
ze heeft wel zakgeld verhoging afgedwongenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Lange_lans
Houdt je dochter nog van je?
Wat lief.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Met de trein geweest en chips gekregen.
Hier heb je mij. Wel TR geplaatst.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je een fiets koopt. Ook gezien je groeiende onderkin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |