WELKE WEDDENSCHAP? VERTEL ME ALLES. (Dit is getypt met shift @Scrummie2.0 @GGMM )quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanavond de eerste wedstrijd aangaande onze weddenschap. Spannend!
ECHTE BAASquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WELKE WEDDENSCHAP? VERTEL ME ALLES. (Dit is getypt met shift @:Scrummie2.0 @:GGMM )
Stoer doen voor zijn vriendjesquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:05 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Jeetje, wat heb ik in vredesnaam misdaan?
Jeetje zeg. Jullie leven wel op het randje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
ECHTE BAAS
Max en ik hebben in de toto tegenovergestelde voorspellingen. Wie het meeste aantal punten haalt na deze speelronde mag de UI van de ander kiezen (voor de duur van een maand).
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:05 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Jeetje, wat heb ik in vredesnaam misdaan?
Jazeker.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jeetje zeg. Jullie leven wel op het randje.
@:GGMM
Ik heb je naam wel drie keer moeten lezen voor ik besefte dag het geen Russische naam is maar bestaat uit een kleur en een zuivelproduct.quote:
Ik heb even je post history bekeken en je bent welkom.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:10 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Gelukkig, was anders ook niet meer welkom hier...
Nieuwe start?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:09 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ik heb je naam wel drie keer moeten lezen voor ik besefte dag het geen Russische naam is maar bestaat uit een kleur en een zuivelproduct.
Dank, dank. Wordt gewaardeerd!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb even je post history bekeken en je bent welkom.
Geen jaar lang @Madame_Paon UI nemenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
ECHTE BAAS
Max en ik hebben in de toto tegenovergestelde voorspellingen. Wie het meeste aantal punten haalt na deze speelronde mag de UI van de ander kiezen (voor de duur van een maand).
Voel je welkom. En raak niet onder de indruk als iemand zegt dat je op moet donderenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:11 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Dank, dank. Wordt gewaardeerd!
Donder op.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:11 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Dank, dank. Wordt gewaardeerd!
Zeg het ze @Doublepainquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen jaar lang @:Madame_Paon UI nemen
Mietjes
Zal het proberen!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voel je welkom. En raak niet onder de indruk als iemand zegt dat je op moet donderen
Shit... Doe ik het toch.quote:
skklquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:16 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Zal het proberen!
[..]
Shit... Doe ik het toch.
Ja, uitloggen en nooit meer terugkomen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:19 schreef Arts-assistent het volgende:
Trouwens, mijn "versturen" knipt ontbreekt steeds op de mobiele site. Iemand een tip?
Iphone kopenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:19 schreef Arts-assistent het volgende:
Trouwens, mijn "versturen" knop ontbreekt steeds op de mobiele site. Iemand een tip?
Wees eens behulpzaam, waardeloze stinkmod.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, uitloggen en nooit meer terugkomen.
Het is niet jouw gymleven waar we het over hebbenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:[quote]
Op vrijdag 16 augustus 2019 18:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zware week achter de rug? Je mag er over praten.quote:
Vandaag geweest maat. Full body. Mokerhard.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is niet jouw gymleven waar we het over hebben
Klopt, niet in Nederlandquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:20 schreef KingRoland het volgende:
bedrijven als huawei en coca-cola hebben amper vacatures voor studenten of starters
ik snap dat niet
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:20 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
[..]
Zware week achter de rug? Je mag er over praten.
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaag geweest maat. Full body. Mokerhard.
Als student zijnde heb ik gewoon IphoneX kunnen halen hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:22 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Da's een dure unit potdomme. Zo veel verdien ik niet hoor...
Student zijnde...quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als student zijnde heb ik gewoon IphoneX kunnen halen hoor
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als student zijnde heb ik gewoon IphoneX kunnen halen hoor
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hater.
Apart. Dit leek me juist een spel voor jou. Hoewel, hierbij moet je nadenken. Laat maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |