Iphone kopenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:19 schreef Arts-assistent het volgende:
Trouwens, mijn "versturen" knop ontbreekt steeds op de mobiele site. Iemand een tip?
Wees eens behulpzaam, waardeloze stinkmod.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, uitloggen en nooit meer terugkomen.
Het is niet jouw gymleven waar we het over hebbenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:[quote]
Op vrijdag 16 augustus 2019 18:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zware week achter de rug? Je mag er over praten.quote:
Vandaag geweest maat. Full body. Mokerhard.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is niet jouw gymleven waar we het over hebben
Klopt, niet in Nederlandquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:20 schreef KingRoland het volgende:
bedrijven als huawei en coca-cola hebben amper vacatures voor studenten of starters
ik snap dat niet
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:20 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
[..]
Zware week achter de rug? Je mag er over praten.
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaag geweest maat. Full body. Mokerhard.
Als student zijnde heb ik gewoon IphoneX kunnen halen hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:22 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Da's een dure unit potdomme. Zo veel verdien ik niet hoor...
Student zijnde...quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als student zijnde heb ik gewoon IphoneX kunnen halen hoor
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als student zijnde heb ik gewoon IphoneX kunnen halen hoor
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hater.
Apart. Dit leek me juist een spel voor jou. Hoewel, hierbij moet je nadenken. Laat maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |