quote:[quote]
Op vrijdag 16 augustus 2019 18:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, uitloggen en nooit meer terugkomen.
Zware week achter de rug? Je mag er over praten.quote:
Vandaag geweest maat. Full body. Mokerhard.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is niet jouw gymleven waar we het over hebben
Klopt, niet in Nederlandquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:20 schreef KingRoland het volgende:
bedrijven als huawei en coca-cola hebben amper vacatures voor studenten of starters
ik snap dat niet
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:20 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
[..]
Zware week achter de rug? Je mag er over praten.
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaag geweest maat. Full body. Mokerhard.
Als student zijnde heb ik gewoon IphoneX kunnen halen hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:22 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Da's een dure unit potdomme. Zo veel verdien ik niet hoor...
Student zijnde...quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als student zijnde heb ik gewoon IphoneX kunnen halen hoor
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als student zijnde heb ik gewoon IphoneX kunnen halen hoor
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hater.
Apart. Dit leek me juist een spel voor jou. Hoewel, hierbij moet je nadenken. Laat maar
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:13 schreef onlogisch het volgende:
@:el-stinho @:maxi-mus Ik kwam op de site van Feyenoord om kaarten te bestellen voor de wedstrijd van donderdag...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:13 schreef onlogisch het volgende:
@:el-stinho @:maxi-mus Ik kwam op de site van Feyenoord om kaarten te bestellen voor de wedstrijd van donderdag...
[ afbeelding ]
erg slechte maand jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:30 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/tech/sl(...)s-november~a4352144/
@:aTypisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was er vanmorgen ookquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
BITTE WARTEN SIEquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was er vanmorgen ook
[ afbeelding ]
WANBELEID
Yes, ik had de correcte uitslag. @maxi-mus hield het bij 2-0.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij de voorsprong te pakken hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |