abonnement Unibet Coolblue
pi_188107444
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:

[ afbeelding ]
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

[ afbeelding ]
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.

Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.

-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188107512
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 09:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Absoluut geen fan van Refragmental maar het is niet bepaald een geheim dat:
1. Pedofielen niet gewild zijn in de gevangenis;
2. Epstein blijkbaar veel weet over veel belangrijke personen;

De kans dat hij sterft acht ik eerlijk gezegd ook hoog in.
Volgens mij is het hele 'Epstein weet veel over belangrijke mensen' niet echt een feit. Hij ként veel belangrijke mensen, zeker, maar het idee dat hij voor al die mensen een pedofielenseksring runt is speculatie natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188107543
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2019 09:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Volgens mij is het hele 'Epstein weet veel over belangrijke mensen' niet echt een feit. Hij ként veel belangrijke mensen, zeker, maar het idee dat hij voor al die mensen een pedofielenseksring runt is speculatie natuurlijk.
Zag voorbijkomen dat Stephen Hawking met Epstein is meegevlogen. Zie die man eerlijk gezegd niet snel meedoen aan wilde sexfeestjes met minderjarigen meiden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 25 juli 2019 @ 09:39:36 #4
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_188107595
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juli 2019 09:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zag voorbijkomen dat Stephen Hawking met Epstein is meegevlogen. Zie die man eerlijk gezegd niet snel meedoen aan wilde sexfeestjes met minderjarigen meiden.
Nouja, Stephen Hawking, kind van 8... IPH man. ;(
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 09:40:02 #5
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188107599
jimsciutto twitterde op donderdag 25-07-2019 om 00:05:20 “We are fighting the president in the courts” says @SpeakerPelosi post-Mueller. Sounds like a “No” on impeachment for now. reageer retweet
Ze zal wel wachten op de resultaten van de polls. En de afgevaardigden gaan nu op reces. Tijd om met de achterban te praten. Ik denk dat het aantal pro-impeachment dems zal stijgen in de komende weken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 juli 2019 @ 09:44:10 #6
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_188107656
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 09:40 schreef Ulx het volgende:
jimsciutto twitterde op donderdag 25-07-2019 om 00:05:20 “We are fighting the president in the courts” says @:SpeakerPelosi post-Mueller. Sounds like a “No” on impeachment for now. reageer retweet
Ze zal wel wachten op de resultaten van de polls. En de afgevaardigden gaan nu op reces. Tijd om met de achterban te praten. Ik denk dat het aantal pro-impeachment dems zal stijgen in de komende weken.
Impeachment heeft toch geen zin dus waarom houden ze er niet een keer over op? :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 09:44:14 #7
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188107658
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juli 2019 09:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zag voorbijkomen dat Stephen Hawking met Epstein is meegevlogen. Zie die man eerlijk gezegd niet snel meedoen aan wilde sexfeestjes met minderjarigen meiden.

Stephen Hawking Builds Robotic Exoskeleton


Het zou kunnen. Hij zat niet vast aan zijn rolstoel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 juli 2019 @ 09:46:06 #8
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188107685
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 09:40 schreef Ulx het volgende:
jimsciutto twitterde op donderdag 25-07-2019 om 00:05:20 “We are fighting the president in the courts” says @:SpeakerPelosi post-Mueller. Sounds like a “No” on impeachment for now. reageer retweet
Ze zal wel wachten op de resultaten van de polls. En de afgevaardigden gaan nu op reces. Tijd om met de achterban te praten. Ik denk dat het aantal pro-impeachment dems zal stijgen in de komende weken.
Die polls zouden dan beïnvloed moeten zijn door die hearing van gisteren? Daar was het imo toch echt niet spectaculair genoeg voor. Denk dat de gemiddelde burger er de schouders over ophaalt.

Maar goed, kan me vergissen natuurlijk.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 25 juli 2019 @ 10:05:25 #9
426493 crew  PippenScottie
pi_188107987
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juli 2019 09:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zag voorbijkomen dat Stephen Hawking met Epstein is meegevlogen. Zie die man eerlijk gezegd niet snel meedoen aan wilde sexfeestjes met minderjarigen meiden.
De theorie die ik las is dat hij evenementen organiseerde met mensen als Stephen Hawking als spreker.

Dit eindigt met een open bar op een tropisch eiland, waar ook gewillige minderjarige meisjes rondlopen. Een bijzonder perverse honey trap.

Als je erin trapt heeft Epstein kompromat en kan hij invloedrijke mensen aansturen aan wie daar maar het meest voor over heeft.

Geen idee of hier iets van waar is. Ik hoop dat de rechtsgang ditmaal niet gefrustreerd wordt en er daadwerkelijk namen worden genoemd.
  donderdag 25 juli 2019 @ 10:20:10 #11
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188108185
quote:
Ik vind ook wel dat er wat makkelijk gedaan wordt over figuren die radicaliseren, mag dat niet benoemd worden? Ook al is het niet handig gezegd, ben je niet met mij eens dat er een behoorlijke opmars is van radicale blanke mannen (en vrouwen)?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator donderdag 25 juli 2019 @ 10:20:41 #12
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_188108194
quote:
Inhoudelijk heeft ze gewoon gelijk: er vallen meer doden door terreur van witte mannen in de VS dan door moslims.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  donderdag 25 juli 2019 @ 10:21:08 #13
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188108201
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:05 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

De theorie die ik las is dat hij evenementen organiseerde met mensen als Stephen Hawking als spreker.

Dit eindigt met een open bar op een tropisch eiland, waar ook gewillige minderjarige meisjes rondlopen. Een bijzonder perverse honey trap.

Als je erin trapt heeft Epstein kompromat en kan hij invloedrijke mensen aansturen aan wie daar maar het meest voor over heeft.

Geen idee of hier iets van waar is. Ik hoop dat de rechtsgang ditmaal niet gefrustreerd wordt en er daadwerkelijk namen worden genoemd.
Nah, de connecties van die vent zijn gewoon raar. Het is eigenlijk gewoon een nobody namelijk. Afgezien daarvan, die zgn 'sweetheart deal' uit 2008 waar Acosta nu over gestruikeld is, is ook compleet absurd. Niemand heeft ooit zoiets voor elkaar gekregen, daar zijn alle juridische experts het wel over eens, dus waarom hij wel?
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  donderdag 25 juli 2019 @ 10:25:13 #14
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188108256
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:20 schreef Mike het volgende:

[..]

Inhoudelijk heeft ze gewoon gelijk: er vallen meer doden door terreur van witte mannen in de VS dan door moslims.
Klopt, helaas gaan dit soort gesprekken vaak eindigen in: "Ja maar de blanken hebben Amerika gebouwd'.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator donderdag 25 juli 2019 @ 10:27:34 #15
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_188108295
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Klopt, helaas gaan dit soort gesprekken vaak eindigen in: "Ja maar de blanken hebben Amerika gebouwd'.
Als er al een gesprek volgt. Dat filmpje heeft als titel Ilhan Omar contends that Americans "should be more fearful of white men."
Expres zo geframed dat het heel iets anders lijkt te zeggen en Twitter heeft aan die titel al genoeg om los te gaan.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 10:40:31 #16
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188108526
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 09:46 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Die polls zouden dan beïnvloed moeten zijn door die hearing van gisteren? Daar was het imo toch echt niet spectaculair genoeg voor. Denk dat de gemiddelde burger er de schouders over ophaalt.

Maar goed, kan me vergissen natuurlijk.
Wat had je verwacht? Een soort Kevin Costner in JFK die zijn theorie uitlegt, druk gebarend naar een papier met foto's aan de muur?

De reacties op een aantal vragen waren heel duidelijk. Dat zijn peima clips voor TV Spotjes. Helder, beheerst en vernietigend voor Trump.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 juli 2019 @ 10:44:44 #17
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_188108594
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:40 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wat had je verwacht? Een soort Kevin Costner in JFK die zijn theorie uitlegt, druk gebarend naar een papier met foto's aan de muur?

De reacties op een aantal vragen waren heel duidelijk. Dat zijn peima clips voor TV Spotjes. Helder, beheerst en vernietigend voor Trump.
Vernietigend :') In jouw optiek wellicht maar dat is niks nieuws dan.
2019: The Great Awakening
pi_188108596
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Klopt, helaas gaan dit soort gesprekken vaak eindigen in: "Ja maar de blanken hebben Amerika gebouwd'.
Dat is dan ook de hele opzet van Chivaz. Verwacht geen inhoudelijke discussie, zijn kruistocht is mensen als Omar en AOC als racisten af te beelden en daar is iedere frame, spin en leugen voor toegestaan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 25 juli 2019 @ 10:47:38 #19
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188108635
Ik snap ook niet helemaal dat het spectaculair moet. Blijkbaar moet politiek ineens spectaculair zijn, terwijl de gene die het wel weet maar niet dom kan schreeuwen als zwak wordt gezien. Feiten daar gaat het om.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 10:54:19 #20
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188108766
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:47 schreef Vis1980 het volgende:
Ik snap ook niet helemaal dat het spectaculair moet. Blijkbaar moet politiek ineens spectaculair zijn, terwijl de gene die het wel weet maar niet dom kan schreeuwen als zwak wordt gezien. Feiten daar gaat het om.
Mueller bevestigde dat McGahn de opdracht kreeg van Trump om het onderzoek te laten stoppen.
McGahn komt nu onder enorme druk te staan. Er loopt geloof ik nog een zaak om hem te dwingen te getuigen. Wat gisteren gebeurde zal een rechter meewegen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188108831
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:44 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Vernietigend :') In jouw optiek wellicht maar dat is niks nieuws dan.
De verklaring van Mueller zal inderdaad geen gevolgen hebben voor Trump. Maar niet omdat hij 'totally exonerated' is, zoals de beste man zelf beweert.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 25 juli 2019 @ 11:00:17 #22
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188108878
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:40 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wat had je verwacht? Een soort Kevin Costner in JFK die zijn theorie uitlegt, druk gebarend naar een papier met foto's aan de muur?
Ja, zoiets. En dat hij daarna een pistool zou trekken en ze allemaal dood schoot, nou goed?

quote:
De reacties op een aantal vragen waren heel duidelijk. Dat zijn peima clips voor TV Spotjes. Helder, beheerst en vernietigend voor Trump.
Dat vinden de democraten ongetwijfeld ook, maar daar gaat het niet om, het gaat om Amerikanen die voor de hearing nog NIET overtuigd waren, die zie ik nu niet ineens van mening veranderen. Er is gewoon niets voorbij gekomen wat niet al lang bekend was.

Even dacht ik dat ze iets in handen hadden met Ted Lieu, maar dat werd later weer zorgvuldig onschadelijk gemaakt en daar kun je volgens mij ook niet zoveel mee.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  donderdag 25 juli 2019 @ 11:01:16 #23
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188108898
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:47 schreef Vis1980 het volgende:
Ik snap ook niet helemaal dat het spectaculair moet. Blijkbaar moet politiek ineens spectaculair zijn, terwijl de gene die het wel weet maar niet dom kan schreeuwen als zwak wordt gezien. Feiten daar gaat het om.
Ja man, neem het letterlijk. Jezus christus zeg, het lijkt hier wel een kleuterschool.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 11:07:55 #24
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188109005
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:00 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Ja, zoiets. En dat hij daarna een pistool zou trekken en ze allemaal dood schoot, nou goed?
[..]

Dat vinden de democraten ongetwijfeld ook, maar daar gaat het niet om, het gaat om Amerikanen die voor de hearing nog NIET overtuigd waren, die zie ik nu niet ineens van mening veranderen. Er is gewoon niets voorbij gekomen wat niet al lang bekend was.

Even dacht ik dat ze iets in handen hadden met Ted Lieu, maar dat werd later weer zorgvuldig onschadelijk gemaakt en daar kun je volgens mij ook niet zoveel mee.
Mensen veranderen hun mening niet om één enkele reden. Het is altijd een opeenstapeling van redenen: Taxscam, corruptie, kinderen in kooien, met pedofielen kleine meisjes uitchecken, gelieg en ga zo maar door. En dan deze erbij.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 juli 2019 @ 11:15:43 #25
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188109131
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:07 schreef Ulx het volgende:

[..]

Mensen veranderen hun mening niet om één enkele reden. Het is altijd een opeenstapeling van redenen: Taxscam, corruptie, kinderen in kooien, met pedofielen kleine meisjes uitchecken, gelieg en ga zo maar door. En dan deze erbij.
Nah, ik weet het nog zo net niet. Alles wat jij als voordeel ziet voor de Dems, zien anderen weer in het voordeel van de Reps. Clipjes maken en spinnen kunnen ze bij Fox trouwens ook heel goed, en dan hebben ze ook nog KellyAnne Conway met d'r grote bek en types als Jim Jordan en Jack Kingston die bij CNN lekker fact free hun gang mogen gaan... En dan vergeet ik vast nog een stel van die malloten.

Het is echt maar net waar je je nieuws vandaan haalt en wat je online bronnen verder zijn. Je weet zelf toch ook hoe dat werkt?
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188109177
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:07 schreef Ulx het volgende:

[..]

Mensen veranderen hun mening niet om één enkele reden. Het is altijd een opeenstapeling van redenen: Taxscam, corruptie, kinderen in kooien, met pedofielen kleine meisjes uitchecken, gelieg en ga zo maar door. En dan deze erbij.
Dan moeten de mensen die je wil overtuigen het wel te horen krijgen en daar lijkt het mis te gaan.

En in sommige gevallen zal het niet willen erkennen van de foute keuze ook mee kunnen spelen. Waarom dat ook op lijkt te gaan voor Nederlandse aanhangers van Trump, of zelfbenoemde aanhangers van Sanders ook al lijken al zijn uitspraken haaks te staan op de standpunten van Sanders, blijft wel een beetje vreemd.
  donderdag 25 juli 2019 @ 11:19:24 #27
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188109189
quote:
13s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:01 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Ja man, neem het letterlijk. Jezus christus zeg, het lijkt hier wel een kleuterschool.
Nou nou niet zo lelijk doen. Ik lees in diverse media dat het Mueller met niets kwam en het niet spectaculair was. Ik vind dat vreemd, omdat het juist daarover niet zou moeten gaan.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 25 juli 2019 @ 11:19:40 #28
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188109201
Denk gewoon dat het inmiddels een beetje te laat is om nu nog te impeachen. Ze hadden het gewoon in maart gelijk moeten doen.

Nu kunnen de Republikeinen het zo spinnen dat het schandalig is van de Dems om zo 'kort' voor de verkiezingen nog een impeachment procedure te starten blablabla.., je weet toch hoe die lui zijn?
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 11:23:47 #29
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188109273
Daarom dus die soundbites pushen. En niet alleen over Trump. Maar ook Mueller die de acties van Rusland bevestigde en de GOP die dat negeerde.

Fatalistisch navelstaren schiet niet op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188109303
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:19 schreef kladderadatsch het volgende:
Denk gewoon dat het inmiddels een beetje te laat is om nu nog te impeachen. Ze hadden het gewoon in maart gelijk moeten doen.

Nu kunnen de Republikeinen het zo spinnen dat het schandalig is van de Dems om zo 'kort' voor de verkiezingen nog een impeachment procedure te starten blablabla.., je weet toch hoe die lui zijn?
Impeachment is een heilloze weg. De Democraten moeten zich richten op de verkiezingen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 11:31:18 #31
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188109411
Impeachment is prima. Trek de beerput verder open en laat de Republikeinen in de Senaat vlak voor de verkiezingen maar on record gaan en Trump verdedigen. De Senaat is minstens zo belangrijk als het WH.

En kom nou niet aan met dat argument dat 'de Republikeinen' dan als een man achter Trump gaat staan.
Want dan zeg ik dat 'de Democraten' ook een tandje bijschakelen. Die worden namelijk ook heel pissig als de GOP een crimineel vrijspreekt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 juli 2019 @ 11:32:45 #32
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188109437
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:23 schreef Ulx het volgende:
Daarom dus die soundbites pushen. En niet alleen over Trump. Maar ook Mueller die de acties van Rusland bevestigde en de GOP die dat negeerde.

Fatalistisch navelstaren schiet niet op.
Het gaat ook om om de reikwijdte die je hebt, en hoe vervelend ik het ook vind, die is helaas in het voordeel van de Republikeinen. Bovendien hebben ze meer poen, ook nogal een dingetje in de VS. Het is gewoon kut, maar het is zoals het is.

Enige waar je op kunt hopen is dat er een zwijgende groep burgers is die je niet hoort of ziet maar die inmiddels koken van woede en desnoods over gebroken glas zullen kruipen om die lul in 2020 weg te stemmen.

Ik weet het niet. Soms krijg ik die indruk, soms denk ik dat mensen zo blasé zijn en zoveel andere dingen aan hun kop hebben dat het ze echt geen fuck meer kan schelen.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188109519
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:20 schreef Mike het volgende:

[..]

Inhoudelijk heeft ze gewoon gelijk: er vallen meer doden door terreur van witte mannen in de VS dan door moslims.
Deze claim is zo absurd dat ik serieus denk dat je zit te trollen.
  donderdag 25 juli 2019 @ 11:40:32 #34
441440 aquawoman
Bitch please
pi_188109570
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Deze claim is zo absurd dat ik serieus denk dat je zit te trollen.
Hoezo? De meeste mass shooters zijn blanke amerikanen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_188109733
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:40 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Hoezo? De meeste mass shooters zijn blanke amerikanen.
Dat maakt het nog niet de gevaarlijkste bevolkingsgroep van de VS.
  donderdag 25 juli 2019 @ 11:54:01 #36
262 Re
Kiss & Swallow
pi_188109801
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 25 juli 2019 @ 12:01:45 #37
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188109933
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat maakt het nog niet de gevaarlijkste bevolkingsgroep van de VS.
Heb je een statistiek van pak hem beet de laatste 10 jaar van het aantal doden naar type extremisme in gevallen van “domestic terrorism” in de VS?
pi_188110024
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:54 schreef Re het volgende:
[ afbeelding ]
Russische dubbele adelaar?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 25 juli 2019 @ 12:08:32 #39
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188110051
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:54 schreef Re het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 25 juli 2019 @ 12:10:56 #40
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188110088
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Russische dubbele adelaar?
Dat niet alleen ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_188110151
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat niet alleen ;)
De golfclubs :') 14.gif
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 25 juli 2019 @ 12:18:24 #42
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188110196
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

De golfclubs :') 14.gif
:Y
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 25 juli 2019 @ 12:22:10 #43
262 Re
Kiss & Swallow
pi_188110245
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

De golfclubs :') 14.gif
en latijnse text blijkbaar: as es un tit os
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 25 juli 2019 @ 12:43:52 #44
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188110662
quote:
3s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:22 schreef Re het volgende:

[..]

en latijnse text blijkbaar: as es un tit os
Wat betekend dat? Of is het gibberish?
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188110755
quote:
3s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:22 schreef Re het volgende:

[..]

en latijnse text blijkbaar: as es un tit os
Spaans. 45 es un titere (Nummer 45 is een marionet (puppet)).
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  donderdag 25 juli 2019 @ 12:49:03 #46
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188110790
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:47 schreef nostra het volgende:

[..]

Spaans. 45 es un titere (Nummer 45 is een marionet (puppet)).
:D Goeie grap wel!
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 25 juli 2019 @ 12:58:45 #47
426493 crew  PippenScottie
pi_188110956
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:43 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Wat betekend dat? Of is het gibberish?
Asses and tits. :{
  donderdag 25 juli 2019 @ 13:00:36 #48
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188110977
Ja hallo, wat is het nou? Een goeie grap, of een hele goeie grap?
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  donderdag 25 juli 2019 @ 13:13:14 #49
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188111199
Wie heeft dit geflikt trouwens, en leeft 'ie nog?
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188111204
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:47 schreef nostra het volgende:

[..]

Spaans. 45 es un titere (Nummer 45 is een marionet (puppet)).
_O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 25 juli 2019 @ 13:14:02 #51
262 Re
Kiss & Swallow
pi_188111217
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:47 schreef nostra het volgende:

[..]

Spaans. 45 es un titere (Nummer 45 is een marionet (puppet)).
dat is idd veel beter ja
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator donderdag 25 juli 2019 @ 14:49:29 #52
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_188113349
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juli 2019 13:13 schreef kladderadatsch het volgende:
Wie heeft dit geflikt trouwens, en leeft 'ie nog?
Het is blijkbaar nog onduidelijk: https://www.thedailybeast(...)ia-and-golf?ref=home
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_188113477
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Heb je een statistiek van pak hem beet de laatste 10 jaar van het aantal doden naar type extremisme in gevallen van “domestic terrorism” in de VS?
Dus ik mag 9/11 niet meerekenen?
  donderdag 25 juli 2019 @ 14:58:04 #54
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188113524
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 14:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus ik mag 9/11 niet meerekenen?
Ja hoor dat mag. Gelukkig wordt daar wat aangedaan aan al die Saudi's die daar achter zaten.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 15:05:12 #55
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188113692
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 14:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus ik mag 9/11 niet meerekenen?
Dat is geen domestic terrorisn.

Maar Oklahoma mag uiteraard wel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 juli 2019 @ 15:07:04 #56
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188113738
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 14:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus ik mag 9/11 niet meerekenen?
Lijkt me niet zinvol. Niet domestic, lang geleden, een enkel incident met veel slachtoffers wat een uitzondering is en dus weinig inzicht geeft. Je kunt het mee tellen als je wilt, maar dan ben je denk ik de boel wat aan het flessen.

[ Bericht 2% gewijzigd door ExtraWaskracht op 25-07-2019 15:38:52 ]
  donderdag 25 juli 2019 @ 15:08:59 #57
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188113774
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 14:49 schreef Mike het volgende:

[..]

Het is blijkbaar nog onduidelijk: https://www.thedailybeast(...)ia-and-golf?ref=home
It was not a fan of his, that I can tell you. :P
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188113945
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 15:08 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

It was not a fan of his, that I can tell you. :P
Een studentengrap? _O-
  donderdag 25 juli 2019 @ 15:16:42 #59
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188113952
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 15:16 schreef AnneX het volgende:

[..]

Een studentengrap? _O-
Lijkt er wel op he?
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  donderdag 25 juli 2019 @ 16:16:18 #60
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_188115127
Weer wat peilingen:

2020 National Democratic Primary:

Biden 26%
Sanders 14%
Harris 10%
Warren 9%
Buttigieg 4%
O'Rourke 4%
Booker 2%
Castro 1%
Delaney 1%
Gillibrand 1%
Hickenlooper 1%
Klobuchar 1%
Yang 1%
Moulton 1%
Ryan 1%
Steyer 1%
@Harris_X_/@ScottWRasmussen 7/15-17

Biden 25%
Sanders 16%
Warren 16%
Harris 14%
Buttigieg 8%
O'Rourke 3%
Booker 3%
Castro 2%
Yang 2%
Klobuchar 1%
Ryan 1%
Gillibrand 1%
Williamson 1%
Gabbard 1%
de Blasio 1%
Bennet 1%
@SurveyMonkey/@NBCNews 7/2-16

Biden 25%
Warren 18%
Sanders 13%
Harris 9%
Buttigieg 7%
Castro 2%
Booker 2%
Gabbard 2%
O'Rourke 2%
Yang 2%
Bullock 1%
de Blasio 1%
Klobuchar 1%
Steyer 1%
@YouGovUS/@TheEconomist, RV, 7/21-23

Biden 33%
Sanders 18%
Warren 14%
Harris 13%
Buttigieg 5%
O'Rourke 3%
Booker 2%
Yang 2%
Klobuchar 1%
Bullock 1%
Castro 1%
de Blasio 1%
Delaney 1%
Gabbard 1%
Gillibrand 1%
Ryan 1%
Steyer 1%
Williamson 1%
Bennet 0%
Hickenlooper 0%
Inslee 0%
Moulton 0%
@MorningConsult Poll (7/15-21):
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_188115681
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Impeachment is een heilloze weg. De Democraten moeten zich richten op de verkiezingen.
Heilloze weg? Het lijkt mij gewoon de plicht van het Congres om een corrupte president te impeachen ongeacht de politieke gevolgen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 17:17:29 #62
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188116584
NBCPolitics twitterde op donderdag 25-07-2019 om 16:38:45 BREAKING: US government will resume executions after 16-year pause. https://t.co/FBaSuYaczl reageer retweet
Landverraad kan met de dood worden bestraft.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 juli 2019 @ 17:21:34 #63
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188116674
De doodstraf invoeren voor corrupte politici en voor de rest afschaffen, dat lijkt me veel beter voor het land.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 17:23:52 #64
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188116720
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 juli 2019 @ 17:44:18 #65
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188117082
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 14:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus ik mag 9/11 niet meerekenen?
Als je naar de laatste 10 jaar kijkt sowieso niet nee.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 25 juli 2019 @ 17:48:23 #66
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188117144
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 17:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als je naar de laatste 10 jaar kijkt sowieso niet nee.
Het was met name geen binnenlandse aangelegenheid 😉
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 25 juli 2019 @ 17:51:26 #67
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188117198
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 17:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het was met name geen binnenlandse aangelegenheid 😉
En dat ja :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 25 juli 2019 @ 18:50:44 #68
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_188118206
quote:
House panel votes to authorize subpoenas for all White House work communications sent via personal email, cellphone

A bitterly divided House Oversight Committee voted along party lines Thursday to subpoena White House work communications sent via personal email and cellphone, amid questions about whether the president’s daughter, Ivanka Trump, and son-in law Jared Kushner violated federal record-keeping laws.

(..)

He [Cummings (D-Md.)] added in a statement that the committee “has obtained direct evidence that multiple high-level White House officials have been violating the Presidential Records Act. . . . What we do not yet know is why these White House officials were attempting to conceal these communications.”

(..)

Bron: WaPo
Dit krijgt ook weer een vervolg.
Géén kloon van tvlxd!
  Moderator donderdag 25 juli 2019 @ 18:58:38 #69
54278 crew  Tijger_m
42
pi_188118357
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 18:50 schreef Montov het volgende:

[..]

Dit krijgt ook weer een vervolg.
Word uiteraard weer een rechtszaak waar de belastingbetaler voor op mag draaien.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 25 juli 2019 @ 19:00:22 #70
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188118389
quote:
Tsja, het vervelende is alleen dat die mevrouw daar verder weinig over te vertellen heeft en deze wel: https://newrepublic.com/article/154523/nancy-pelosi-impeach
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  donderdag 25 juli 2019 @ 19:55:47 #71
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188119580
Hmmm, Adam Schiff blijkt ook van mening veranderd: https://www.washingtonpos(...)m_term=.0ab3abcf5a50 Nou, dan kunnen we het helemaal wel vergeten, denk ik.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  donderdag 25 juli 2019 @ 20:05:40 #72
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188119830
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 19:55 schreef kladderadatsch het volgende:
Hmmm, Adam Schiff blijkt ook van mening veranderd: https://www.washingtonpos(...)m_term=.0ab3abcf5a50 Nou, dan kunnen we het helemaal wel vergeten, denk ik.
Well, he's not wrong. Zolang de GOP achter Trump blijft staan heeft het geen kans van slagen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 25 juli 2019 @ 20:13:41 #73
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188120029
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Well, he's not wrong. Zolang de GOP achter Trump blijft staan heeft het geen kans van slagen.
Nee, maar dat heeft het natuurlijk toch nooit gehad. Maar daar ging het ook niet om, want als ze er tijdig mee waren gestart dan hadden ze Trump wel finaal kunnen slopen.

Nu zit het imo gewoon te dicht tegen de verkiezingen aan en zullen de Republikeinen het juist in hun voordeel ombuigen. Ze hadden het onmiddellijk in maart moeten doen.

Denk dat het een tactische blunder van Pelosi is, hopelijk kost het ze niet de verkiezingen.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 20:21:59 #74
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188120247
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Well, he's not wrong. Zolang de GOP achter Trump blijft staan heeft het geen kans van slagen.
En de enige manier waarop het mogelijk is genoeg belastend bewijs te krijgen is door een impeachmentprocedure.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 20:25:32 #75
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188120354
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:13 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Nee, maar dat heeft het natuurlijk toch nooit gehad. Maar daar ging het ook niet om, want als ze er tijdig mee waren gestart dan hadden ze Trump wel finaal kunnen slopen.

Nu zit het imo gewoon te dicht tegen de verkiezingen aan en zullen de Republikeinen het juist in hun voordeel ombuigen. Ze hadden het onmiddellijk in maart moeten doen.

Denk dat het een tactische blunder van Pelosi is, hopelijk kost het ze niet de verkiezingen.
Waar komt dat hele "vrijspraak na impeachment is een voordeel" verhaal toch vandaan?

Hoe deden de Dems het bij de eerste paar verkiezingen na de impeachment van Clinton?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 juli 2019 @ 20:28:03 #76
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188120417
Overigens gaat het argument andersom ook wel gebruikt worden... geen impeachment gestart --> kennelijk was er niks mis.
  donderdag 25 juli 2019 @ 20:29:27 #77
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188120450
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waar komt dat hele "vrijspraak na impeachment is een voordeel" verhaal toch vandaan?

Hoe deden de Dems het bij de eerste paar verkiezingen na de impeachment van Clinton?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, waar heb je het precies over? Is namelijk totaal niet waar ik op doel zoals ik vanmiddag trouwens ook al zei, maar goed.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 20:38:26 #78
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188120676
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:29 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Geen idee, waar heb je het precies over? Is namelijk totaal niet waar ik op doel.
Je weet niet wat ik bedoel maar wel dat jij daar niet op doelt?

Eh?

Dat het impeachen van Trump met daarna een vrijspraak een voordeel is voor de GOP. Waar baseert nen dat op?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 juli 2019 @ 20:42:53 #79
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188120776
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:38 schreef Ulx het volgende:

[..]

Je weet niet wat ik bedoel maar wel dat jij daar niet op doelt?

Eh?

Dat het impeachen van Trump met daarna een vrijspraak een voordeel is voor de GOP. Waar baseert nen dat op?
Nee, ik vraag waar je het over hebt, of liever gezegd, waarom je mij die vraag stelt naar aanleiding van wat ik schreef. Ik zie het verband niet.

{edit}
O wacht effe, je bedoeld Pelosi en Schiff of zo? Moet wel, want ik heb het er niet over gehad. Geen idee verder, blijkbaar heeft dat idee bij de Dem top postgevat.

[ Bericht 39% gewijzigd door kladderadatsch op 25-07-2019 20:49:25 ]
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  donderdag 25 juli 2019 @ 20:44:52 #80
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188120828
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:21 schreef Ulx het volgende:

[..]

En de enige manier waarop het mogelijk is genoeg belastend bewijs te krijgen is door een impeachmentprocedure.
Dan moet de GOP daar nog steeds in mee gaan stemmen. Zolang die dat niet doen, heeft het 0 kans van slagen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 20:50:02 #81
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188120957
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dan moet de GOP daar nog steeds in mee gaan stemmen. Zolang die dat niet doen, heeft het 0 kans van slagen.
En dus? Wachten tot iemand Lindsey Graham heeft weten te overtuigen? Is dat de oplossing?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 juli 2019 @ 20:51:04 #82
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188120979
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:50 schreef Ulx het volgende:

[..]

En dus? Wachten tot iemand Lindsey Graham heeft weten te overtuigen? Is dat de oplossing?
De meest realistische optie lijkt me voorlopig helaas wegstemmen met de volgende verkiezingen, en hem dan keihard aanklagen voor alle shit die ondertussen bovenwater is gekomen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 20:51:44 #83
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188120994
Of opzettelijk Trump nog vier jaar geven, maar wel de Senaat winnen en dan Trump impeachen met vier jaar Pence als resultaat?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 20:52:53 #84
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188121015
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De meest realistische optie lijkt me voorlopig helaas wegstemmen met de volgende verkiezingen, en hem dan keihard aanklagen voor alle shit die ondertussen bovenwater is gekomen.
Dan geeft hij zijn hele kliek en zichzelf een Gerald-Fordje. Then what?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 juli 2019 @ 20:57:49 #85
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188121125
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dan geeft hij zijn hele kliek en zichzelf een Gerald-Fordje. Then what?
Dan kan hij nog steeds op federaal niveau aangeklaagd worden voor 'tig andere zaken. Niet ideaal, maar beter dan niks, imo.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 20:57:53 #86
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188121127
kylegriffin1 twitterde op donderdag 25-07-2019 om 18:30:36 Mitch McConnell is blocking election security bills in Congress, according to Dems who are being rebuffed in attempts to advance the bills.Chuck Schumer is pledging to keep putting forward requests to vote on legislation, including a House-passed bill. https://t.co/LcN051REx0 reageer retweet
Eén dag nadat Mueller iets kwam vertellen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 21:02:23 #87
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188121253
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:57 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Dan kan hij nog steeds op federaal niveau aangeklaagd worden voor 'tig andere zaken. Niet ideaal, maar beter dan niks, imo.
Op staatsniveau bedoel je.

En ben je niet bang dat de republikeinen dat spinnen als een bijltjesdag? Als hij wat misdaan had hadden de Dems net hun meerderheid in het Huis toch wel een impeachment kunnen starten? Als Trump de cel in moet, hebben de Dems dan wel hun werk gedaan?

"Pelosi laat crimineel lopen wegens angst voor zetelverlies."
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188121419
Als je het geluid kunt verdragen, anders ondertiteld.
Soms kom je pareltjes :X tegen: https://mobile.twitter.co(...)/1153706122056015872
  donderdag 25 juli 2019 @ 21:07:35 #89
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188121423
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dan geeft hij zijn hele kliek en zichzelf een Gerald-Fordje. Then what?
Meaning?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 25 juli 2019 @ 21:08:38 #90
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188121448
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:02 schreef Ulx het volgende:

[..]

Op staatsniveau bedoel je.
Haha, ja inderdaad.

quote:
En ben je niet bang dat de republikeinen dat spinnen als een bijltjesdag? Als hij wat misdaan had hadden de Dems net hun meerderheid in het Huis toch wel een impeachment kunnen starten? Als Trump de cel in moet, hebben de Dems dan wel hun werk gedaan?

"Pelosi laat crimineel lopen wegens angst voor zetelverlies."
Dat lijkt me een beetje vergezocht en vraag me af hoe succesvol dat gaat zijn terwijl er ik weet niet hoeveel uren aan beeldmateriaal bestaat waarop voor iedereen te zien is hoe juist de Reps er jarenlang alles aan hebben gedaan om Trump te beschermen en de hand boven het hoofd te houden. Kan me vergissen, maar ik denk dat zelfs Amerikanen hier niet in zullen trappen.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  donderdag 25 juli 2019 @ 21:12:52 #91
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188121552
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Meaning?
Een pardon, dat kan tot en met de laatste dag dat hij president is.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  donderdag 25 juli 2019 @ 21:13:25 #92
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188121563
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:12 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Een pardon, dat kan tot en met de laatste dag dat hij president is.
Van zichzelf?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 25 juli 2019 @ 21:14:20 #93
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188121588
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Van zichzelf?
Geen idee of dat kan, maar dat is volgens mij wel waar Ulx op doelde.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 21:15:07 #94
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188121606
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Van zichzelf?
Daar zal het SC over moeten beslissen. Oh....wacht....wat was daar ook alweer mee?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 juli 2019 @ 21:17:59 #95
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188121689
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:15 schreef Ulx het volgende:

[..]

Daar zal het SC over moeten beslissen. Oh....wacht....wat was daar ook alweer mee?
In theorie zou hij eerst iedereen behalve zichzelf een pardon kunnen geven, vervolgens een dag eerder af treden, dan kan daarna Pence hem een pardon geven. Valt weinig tegen te doen volgens mij. Tevens eigenlijk maar een kleine variatie op wat Nixon heeft gedaan, al was dat dan geen dag van te voren.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  donderdag 25 juli 2019 @ 21:20:39 #96
3292 Tweek
Koffie graag!
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 25 juli 2019 @ 21:23:47 #97
408813 crew  trein2000
pi_188121819
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:17 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

In theorie zou hij eerst iedereen behalve zichzelf een pardon kunnen geven, vervolgens een dag eerder af treden, dan kan daarna Pence hem een pardon geven. Valt weinig tegen te doen volgens mij. Tevens eigenlijk maar een kleine variatie op wat Nixon heeft gedaan, al was dat dan geen dag van te voren.
Het is sowieso in strijd met de algemene beginselen van behoorlijk bestuur. Je zou er iig in NL absoluut niet mee wegkomen bij de rechter. (In de hypothetische situatie dat een dergelijke bevoegdheid in NL zou bestaan)
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 25 juli 2019 @ 21:24:50 #98
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188121856
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:23 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Het is sowieso in strijd met de algemene beginselen van behoorlijk bestuur. Je zou er iig in NL absoluut niet mee wegkomen bij de rechter. (In de hypothetische situatie dat een dergelijke bevoegdheid in NL zou bestaan)
Yeah, it's pretty fucked up, maar het kan volgens mij wel in de VS.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 21:25:10 #99
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188121863
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:17 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

In theorie zou hij eerst iedereen behalve zichzelf een pardon kunnen geven, vervolgens een dag eerder af treden, dan kan daarna Pence hem een pardon geven. Valt weinig tegen te doen volgens mij. Tevens eigenlijk maar een kleine variatie op wat Nixon heeft gedaan, al was dat dan geen dag van te voren.
Maar zal Trump vrijwillig aftreden terwijl hij zelf insinueert president voor het leven te willen zijn? Ik betwijfel of hij de verkiezingsuitslag zal respecteren als hij verliest.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 juli 2019 @ 21:31:20 #100
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188122028
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar zal Trump vrijwillig aftreden terwijl hij zelf insinueert president voor het leven te willen zijn? Ik betwijfel of hij de verkiezingsuitslag zal respecteren als hij verliest.
Dat is inderdaad een reëel gevaar, maar daar gaat een impeachment hearing ook niet veel bij helpen. Of wel?
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 25 juli 2019 @ 21:32:25 #101
408813 crew  trein2000
pi_188122059
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar zal Trump vrijwillig aftreden terwijl hij zelf insinueert president voor het leven te willen zijn? Ik betwijfel of hij de verkiezingsuitslag zal respecteren als hij verliest.
Daar is gelukkig wel een voorziening voor in het Amerikaanse staatsbestel. 20 januari is ie president af. Simpel.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 25 juli 2019 @ 21:36:38 #102
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188122181
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:32 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Daar is gelukkig wel een voorziening voor in het Amerikaanse staatsbestel. 20 januari is ie president af. Simpel.
Nou, daar zou ik niet zo zeker van zijn. Ulx is echt niet de enige die zich dat de afgelopen tijd heeft afgevraagd en daar zitten ook mensen bij die voor de US veiligheidsdienst gewerkt hebben.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 25 juli 2019 @ 21:37:49 #103
408813 crew  trein2000
pi_188122217
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:36 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Nou, daar zou ik niet zo zeker van zijn. Ulx is echt niet de enige die zich dat de afgelopen tijd heeft afgevraagd en daar zitten ook mensen bij die voor de US veiligheidsdienst gewerkt hebben.
De Amerikaanse wet biedt daar geen ruimte voor. Dus dan zal de sterke arm de wet moeten negeren...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 25 juli 2019 @ 21:43:13 #104
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188122338
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:37 schreef trein2000 het volgende:

[..]

De Amerikaanse wet biedt daar geen ruimte voor. Dus dan zal de sterke arm de wet moeten negeren...
Totalitarianism...
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 21:50:51 #105
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188122524
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:31 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een reëel gevaar, maar daar gaat een impeachment hearing ook niet veel bij helpen. Of wel?
Met hearings schakel je veel obstructiemogelijkheden uit. Dus komt er meer drek boven water.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 21:53:38 #106
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188122591
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:37 schreef trein2000 het volgende:

[..]

De Amerikaanse wet biedt daar geen ruimte voor. Dus dan zal de sterke arm de wet moeten negeren...
Hij kan uiteraard wel de complete transitie blokkeren. Zit je daar op te wachten?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188122865
Epstein ging op bezoek in het Witte Huis van President Bill Clinton. Ik begin er steeds meer voor te zijn om de AMV-subtitel 'Pedocracy' te herstellen. Het begint er meer en meer van weg te hebben dat B.Clinton en Epstein bff's waren.

Washington Examiner: Epstein visited the Clinton White House in the 1990s: Report

Business Insider: Jeffrey Epstein reportedly visited the White House several times while Bill Clinton was president
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 22:05:40 #108
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188122891
Zet die Bill Clinton maar snel af!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188123005
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:05 schreef Ulx het volgende:
Zet die Bill Clinton maar snel af!
Het kan je wel slecht uitkomen, maar vooralsnog is Bill Clinton veel langer dan Trump, niet enkel in het ambt als president, een politieke factor. Dat maakt het relevant om het over Clinton te hebben.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_188123124
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 17:17 schreef Ulx het volgende:
NBCPolitics twitterde op donderdag 25-07-2019 om 16:38:45 BREAKING: US government will resume executions after 16-year pause. https://t.co/FBaSuYaczl reageer retweet
Landverraad kan met de dood worden bestraft.
De pro-anchor baby en migrant invasion-Dems zullen dan wel trillen als rietjes.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  donderdag 25 juli 2019 @ 22:18:21 #111
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188123210
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:14 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

De pro-anchor baby en migrant invasion-Dems zullen dan wel trillen als rietjes.
Ah, spreken over een invasie ... je white supremacy lekt weer even naar buiten.
pi_188123240
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ah, spreken over een invasie ... je white supremacy lekt weer even naar buiten.
Neuh.. er komen nu eenmaal veel mensen de grens over via Mexico.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_188123382
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:19 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Neuh.. er komen nu eenmaal veel mensen de grens over via Mexico.
Ja de omvolking is in volle gang.

Invasie. Hou toch op man.
  donderdag 25 juli 2019 @ 22:23:57 #114
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188123396
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:19 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Neuh.. er komen nu eenmaal veel mensen de grens over via Mexico.
Dat is niet zomaar illegaal. :?

Het is geen invasie... wat normaal gesproken voorbehouden is aan een inval door een buitenlandse macht. Hou toch op zeg. Tsunami was nog een nettere verwoording geweest, maar ook dat verwijst onterecht naar een ramp.

Het lijkt ook stukken minder dan vroeger, gemeten aan het aandeel aanhoudingen:
pi_188123401
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:23 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Ja de omvolking is in volle gang.

Invasie. Hou toch op man.
Jij en ExtraWasKracht verbinden er allerlei woorden en projecties aan die ik niet heb gebruikt.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 22:25:38 #116
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188123438
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:10 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Het kan je wel slecht uitkomen, maar vooralsnog is Bill Clinton veel langer dan Trump, niet enkel in het ambt als president, een politieke factor. Dat maakt het relevant om het over Clinton te hebben.
Bill Clinton is een politieke factor achttien jaar na vertrek uit het WH en na jaren Trump als POTUS?

Zijn alleen Dems zo goed of is Bush ook nog een factor?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188123459
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Bill Clinton is een politieke factor achttien jaar na vertrek uit het WH en na jaren Trump als POTUS?

Zijn alleen Dems zo goed of is Bush ook nog een factor?
Is het volgens jou direct afgelopen met een presidentiële erfenis na diens aftreden?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  donderdag 25 juli 2019 @ 22:27:45 #118
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188123502
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:24 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Jij en ExtraWasKracht verbinden er allerlei woorden en projecties aan die ik niet heb gebruikt.
Ik kijk niet verder dan het woord invasie.

https://en.wikipedia.org/wiki/Dog-whistle_politics
pi_188123516
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik kijk niet verder dan het woord invasie.

https://en.wikipedia.org/wiki/Dog-whistle_politics
Oh ja, van die paranoïde zielen die overal een dog whistle in zien. BNW is verderop.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  donderdag 25 juli 2019 @ 22:28:16 #120
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188123519
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:26 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Is het volgens jou direct afgelopen met een presidentiële erfenis na diens aftreden?
Nee van Trump gaan we nog heel lang nagenieten ben ik bang.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 25 juli 2019 @ 22:28:56 #121
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188123545
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:28 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Oh ja, van die paranoïde zielen die overal een dog whistle in zien. BNW is verderop.
Nee, niet overal. Wel bij mensen die spreken over een invasie als het gaat over immigranten. Laatst zei je ook al dat de VS als blanke natiestaat geboren was, wat een mod bleek verwijderd te hebben. If it talks like a duck ...
pi_188123725
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:37 schreef trein2000 het volgende:

[..]

De Amerikaanse wet biedt daar geen ruimte voor. Dus dan zal de sterke arm de wet moeten negeren...
Dat doet de sterke arm in principe al een tijdje. Subpoena's mogen gewoon genegeerd worden. Obstructie tegen normale rechtsgang mag ook.
Normale mensen worden uit hun huis gesleept dan.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_188123779
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:10 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Het kan je wel slecht uitkomen, maar vooralsnog is Bill Clinton veel langer dan Trump, niet enkel in het ambt als president, een politieke factor. Dat maakt het relevant om het over Clinton te hebben.
Oh dat mag best. Ik hoop dat hij opgepakt wordt als hij zich schuldig aan pedofilie blijkt te hebben gemaakt ^O^

Stel dat ie wel nog president was geweest, vind je dan ook dat ie onschendbaar moet zijn tot hij president af is?
Mag hij dan ook alles doen om de rechtsgang te hinderen? Zijn aides opdracht geven tot liegen, onderzoekscomissies ontslaan enzo.

En stel he, dat het rapport uitwijst dat er best wat bewijs is dat ie met zijn vieze tengels aan jonge meisjes heeft gezeten, maar net niet genoeg voor een beyond reasonable doubt, mag hij dan ook roepen 'totally exonerated! witch hunt!' en ga jij hem dan ook verdedigen met 'Ze indicten hem niet, dus is hij volledig onschuldig?
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 22:39:06 #124
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188123807
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:26 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Is het volgens jou direct afgelopen met een presidentiële erfenis na diens aftreden?
Ja. Direct.

Leg naar uit waarom ik ongelijk zou hebben.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188123834
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:37 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Oh dat mag best. Ik hoop dat hij opgepakt wordt als hij zich schuldig aan pedofilie blijkt te hebben gemaakt ^O^

Stel dat ie wel nog president was geweest, vind je dan ook dat ie onschendbaar moet zijn tot hij president af is?
Mag hij dan ook alles doen om de rechtsgang te hinderen? Zijn aides opdracht geven tot liegen, onderzoekscomissies ontslaan enzo.
Over die onschendbaarheid: daar heb ik niet zoveel van te vinden, wat is nu eenmaal bij wet geregeld. Wat betreft de hindering van de waarheidsvinding en rechtsgang, als Trump zich daar inderdaad schuldig aan heeft gemaakt, dan moet hij uiteraard achter slot en grendel. Voorlopig staat er echter niets vast. Mueller maakte geen beste beurt.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_188123847
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:39 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja. Direct.

Leg naar uit waarom ik ongelijk zou hebben.
Nee, dan snap je er domweg niets van. Of ontken je dat er staand beleid is dat door vorige presidenten is uitgerold?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_188123858
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:40 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Over die onschendbaarheid: daar heb ik niet zoveel van te vinden, wat is nu eenmaal bij wet geregeld. Wat betreft de hindering van de waarheidsvinding en rechtsgang, als Trump zich daar inderdaad schuldig aan heeft gemaakt, dan moet hij uiteraard achter slot en grendel. Voorlopig staat er echter niets vast. Mueller maakte geen beste beurt.
En stel he, dat het rapport uitwijst dat er best wat bewijs is dat ie met zijn vieze tengels aan jonge meisjes heeft gezeten, maar net niet genoeg voor een beyond reasonable doubt, mag hij dan ook roepen 'totally exonerated! witch hunt!' en ga jij hem dan ook verdedigen met 'Ze indicten hem niet, dus is hij volledig onschuldig?

Mueller heeft immers gewoon letterlijk aangegeven dat Trump heeft staan liegen en obstructen, maar dat hij niet mocht indicten. dus total exoneration blijkbaar. Clinton is in dat geval dus ook totally exonerated?
beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 25 juli 2019 @ 22:42:45 #128
408813 crew  trein2000
pi_188123882
Ja stop maar weer met persoonlijk gedoe
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_188123884
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:41 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

En stel he, dat het rapport uitwijst dat er best wat bewijs is dat ie met zijn vieze tengels aan jonge meisjes heeft gezeten, maar net niet genoeg voor een beyond reasonable doubt, mag hij dan ook roepen 'totally exonerated! witch hunt!' en ga jij hem dan ook verdedigen met 'Ze indicten hem niet, dus is hij volledig onschuldig?
Nee, want dat is niet wat ik zeg, dat leg je mij in de vingers. In tegenstelling tot vele users hier doe ik niet alsof ik van de naad en de kous weet wat betreft de onderzoeken naar Trump. Ik heb niet voldoende informatie tot mij genomen om hem ervan te verdenken (on)schuldig te zijn.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_188123895
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:42 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Nee, want dat is niet wat ik zeg, dat leg je mij in de vingers. In tegenstelling tot vele users hier doe ik niet alsof ik van de naad en de kous weet wat betreft de onderzoeken naar Trump. Ik heb niet voldoende informatie tot mij genomen om hem ervan te verdenken (on)schuldig te zijn.
Ok. Duly noted.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 22:43:44 #131
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188123900
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:40 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Nee, dan snap je er domweg niets van. Of ontken je dat er staand beleid is dat door vorige presidenten is uitgerold?
Dus alle beleid van alle voorgaande presidenten moet weg?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 juli 2019 @ 22:46:33 #132
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188123953
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:43 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dus alle beleid van alle voorgaande presidenten moet weg?
Nee, alleen van Obama.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188123984
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:46 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Nee, alleen van Obama.
Waarom ben je die mening toegedaan?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_188124050
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:42 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Nee, want dat is niet wat ik zeg, dat leg je mij in de vingers. In tegenstelling tot vele users hier doe ik niet alsof ik van de naad en de kous weet wat betreft de onderzoeken naar Trump. Ik heb niet voldoende informatie tot mij genomen om hem ervan te verdenken (on)schuldig te zijn.
Volgens Mueller staat oa obstructie wel vast.
  donderdag 25 juli 2019 @ 22:53:23 #135
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188124138
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:50 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Volgens Mueller staat oa obstructie wel vast.
Dat denkt hij misschien wel, maar heeft hij niet zo gezegd. Ik denk ook wel dat hij dat denkt... daar niet van.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 22:59:27 #136
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188124314
ABCPolitics twitterde op donderdag 25-07-2019 om 22:29:03 North Korea launched two new versions of short-range missiles into the Sea of Japan on Thursday local time, according to South Korea's Joint Chiefs of Staff https://t.co/gPjgu9DhKI reageer retweet
Don! Je vriendje doet het weer!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator donderdag 25 juli 2019 @ 23:10:57 #137
54278 crew  Tijger_m
42
pi_188124603
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:14 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

De pro-anchor baby en migrant invasion-Dems zullen dan wel trillen als rietjes.
Anchor babies...oh de Trump kids?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_188124742
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 23:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Anchor babies...oh de Trump kids?
Ik moest ook even googelen. Kende de term niet maar het verbaast me niks in welke kringen die gebruikt wordt.

quote:
Trump, who campaigned heavily on restricting immigration to the US, has referred to citizens born to unauthorized immigrant parents as “anchor babies,” a term Democrats often seize upon as racist or xenophobic.

Business Insider
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 23:55:22 #139
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188125653
Trump heeft iets over een of andere rapper die in Zeeden in de lik zit te zeggen.

realDonaldTrump twitterde op donderdag 25-07-2019 om 23:24:21 Give A$AP Rocky his FREEDOM. We do so much for Sweden but it doesn’t seem to work the other way around. Sweden should focus on its real crime problem! #FreeRocky reageer retweet
Deze respons triggert echt comedy. Blijkbaar zijn Zweden niet zo dol op Trump's gebrul.

ChatByCC twitterde op donderdag 25-07-2019 om 23:37:56 @realDonaldTrump Hey Sweden, when President Trump tweets, people listen. #FreeRocky reageer retweet
Dikke Løl Drie Folköl natuurlijk:

KeasarNor twitterde op donderdag 25-07-2019 om 23:41:40 @ChatByCC @realDonaldTrump We Swedes don't. So, go away. reageer retweet
TiffanyTirral twitterde op donderdag 25-07-2019 om 23:44:01 @ChatByCC @realDonaldTrump He will never love you CC reageer retweet
JarodinCali twitterde op donderdag 25-07-2019 om 23:43:15 @ChatByCC @realDonaldTrump This will not age well. reageer retweet
epilepticidiot twitterde op donderdag 25-07-2019 om 23:40:45 @ChatByCC @realDonaldTrump How do you listen to a tweet?? I think you meant to say they “read it and laugh...then laugh some more”. reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 00:00:43 #140
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_188125756
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 23:55 schreef Ulx het volgende:
Trump heeft iets over een of andere rapper die in Zeeden in de lik zit te zeggen.

realDonaldTrump twitterde op donderdag 25-07-2019 om 23:24:21 Give A$AP Rocky his FREEDOM. We do so much for Sweden but it doesn’t seem to work the other way around. Sweden should focus on its real crime problem! #FreeRocky reageer retweet
Deze respons triggert echt comedy. Blijkbaar zijn Zweden niet zo dol op Trump's gebrul.

ChatByCC twitterde op donderdag 25-07-2019 om 23:37:56 @:realDonaldTrump Hey Sweden, when President Trump tweets, people listen. #FreeRocky reageer retweet
Dikke Løl Drie Folköl natuurlijk:

KeasarNor twitterde op donderdag 25-07-2019 om 23:41:40 @:ChatByCC @:realDonaldTrump We Swedes don't. So, go away. reageer retweet
TiffanyTirral twitterde op donderdag 25-07-2019 om 23:44:01 @:ChatByCC @:realDonaldTrump He will never love you CC reageer retweet
JarodinCali twitterde op donderdag 25-07-2019 om 23:43:15 @:ChatByCC @:realDonaldTrump This will not age well. reageer retweet
epilepticidiot twitterde op donderdag 25-07-2019 om 23:40:45 @:ChatByCC @:realDonaldTrump How do you listen to a tweet?? I think you meant to say they “read it and laugh...then laugh some more”. reageer retweet
Ik blijf het wel grappig vinden dat mensen steeds happen. Heerlijk dit en geniaal van Trump.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 00:03:31 #141
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_188125819
Wel goede komedie die achterlijke reacties op zijn tweet. Je blijft je soms wel afvragen wie er echt achterlijk is. De mensen die mad worden of Trump zelf.
pi_188125824
Zelfs Imans pakken Ilhan Omar aan.

Imamofpeace twitterde op donderdag 25-07-2019 om 18:23:30 This thread will be one of the most important threads I make on Twitter. The illegal case behind this will be exposed with full transparency, in full details. For now, I direct the following information to: @realDonaldTrump, @VP, @jaredkushner, @DonaldJTrumpJr, @seanhannity. #1 reageer retweet
Imamofpeace twitterde op donderdag 25-07-2019 om 18:23:48 I have sources for what I will say, and they are solid rock authentic. Many officials will criticize me for making this public, but I have a duty to do so. The public needs to know. I understand the potential consequences of this thread, and I accept them. #2 reageer retweet
Imamofpeace twitterde op donderdag 25-07-2019 om 18:24:20 I am willing to go to the fullest extent with this matter, even if I am required to testify in Congress. This is the beginning of the uncovering of what could be a giant scandal. The sensitive details of this matter will be shared in private, upon request.#3 reageer retweet
Imamofpeace twitterde op donderdag 25-07-2019 om 18:24:45 A Congresswoman is communicating indirectly, through an individual, with Qatar. The people she is talking to are a group close to Emir @TamimBinHamad, and they involve: @A_AlAthbah, @saifaalthani, @ahjh_althani and co. #4 reageer retweet
Imamofpeace twitterde op donderdag 25-07-2019 om 18:25:36 This Congresswoman, has confirmed to the above group of Qataris, that the recent investigations into her cases will not end well for her. They also fear that she’s in trouble. Now, they are coming after several people. I am one of those people, and their plan is as follows:#5 reageer retweet
Imamofpeace twitterde op donderdag 25-07-2019 om 18:26:37 This Congresswoman, along with a Palestinian female activist from Brooklyn, NYC, agreed on diverting the attention by planning to seek the assistance of @theintercept, Al-Jazeera, and The Middle Easy Eye, to fabricate the following scandal:#8 reageer retweet
Imamofpeace twitterde op donderdag 25-07-2019 om 18:27:07 They want to claim, that all of those criticizing this particular Congresswoman, are paid by Saudis and The UAE. And that it is a collusion against the Congresswoman. They are planning on separating me and @AdelleNaz in one case, and @DonaldJTrumpJr and the UAE in another.#9 reageer retweet
Hij gaat nog wel ff door. Best interessant.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 00:08:37 #143
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188125895
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 00:03 schreef epicbeardman het volgende:
Zelfs Imans pakken Ilhan Omar aan.

Hij gaat nog wel ff door. Best interessant.
Waar maak je uit op dat het Omar betreft en welke geloofwaardigheid heeft dit, voor mij random, twitter account?

Misschien ook goed om iets concreter te zijn over wat nou de aantijging is tegen deze onbenoemde vrouwelijke afgevaardigde zonder zomaar een of andere twitter-reeks te hoeven door lezen?
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 juli 2019 @ 00:11:01 #144
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188125931
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 00:00 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ik blijf het wel grappig vinden dat mensen steeds happen. Heerlijk dit en geniaal van Trump.
Zeg je nou dat Trump maar wat slap loopt te lullen terwijl een landgenoot wegkwijnt in een cel in een socialistisch hellhole?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188125961
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 00:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Waar maak je uit op dat het Omar betreft en welke geloofwaardigheid heeft dit, voor mij random, twitter account?

Misschien ook goed om iets concreter te zijn over wat nou de aantijging is tegen deze onbenoemde vrouwelijke afgevaardigde zonder zomaar een of andere twitter-reeks te hoeven door lezen?
Gewoon omdat het over al jazeera gaat en ze is daar net geweest. Klopt allemaal wat hij zegt. Plus hij heeft een fetish voor haar volgens mij.


The Squad zorgt er voor dat Trump makkelijk 2024 gaat halen. :'(
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 00:15:18 #146
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188126008
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 00:12 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Gewoon omdat het over al jazeera gaat en ze is daar net geweest. Klopt allemaal wat hij zegt. Plus hij heeft een fetish voor haar volgens mij.


The Squad zorgt er voor dat Trump makkelijk 2024 gaat halen. :'(
The squad staat heel niet op het ticket. :')

Maar wat is nou de aantijging dan?
  vrijdag 26 juli 2019 @ 00:18:46 #147
323401 Kijkertje
met filter
pi_188126058
Eerste zin bij Rational Wiki:

quote:
Mohammad Tawhidi (1982/1983–), also known as Imam Tawhidi or Imam of Peace, is an Iranian-Australian useful idiot for islamophobes and racists alike.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 juli 2019 @ 00:27:40 #148
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188126156

Trump Must Face Suit Over Alleged Multilevel Marketing Fraud


De klan probeerde weer eens mensen op te lichten.

quote:
President Donald Trump, his company and three of his children must face a class-action lawsuit in which people claim they were scammed into spending money on fraudulent, multilevel marketing ventures and a dubious live-seminar program.

U.S. District Judge Lorna Schofield in Manhattan ruled Wednesday that the case can go forward with claims of fraud, unfair competition, and deceptive trade practices. The decision likely opens the door for the plaintiffs to start gathering evidence from Trump and his company, including documents and testimony.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 00:28:09 #149
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188126163
Tja

quote:
“I would say our country should be more fearful of white men across our country because they are actually causing most of the deaths within this country, and so if fear was the driving force of policies to keep America safe, Americans safe inside of this country, we should be profiling, monitoring and creating policies to fight the radicalization of white men.”

— Rep. Ilhan Omar (D-Minn.), in an Al Jazeera interview from February 2018 that aired on Fox News, July 25, 2019

An old interview with Omar popped up on Fox News and the Daily Caller. That, in turn, prompted this tweet by Sen. Marco Rubio (R-Fla.), who just a week ago insisted the “outrage and response cycle” was “a stupid game I refuse to play.”

But there’s a problem: The video that Rubio tweeted was deceptively edited by the Daily Caller, removing a key part of Omar’s comment. Moreover, the headline on the original tweet misleadingly asserted: “Ilhan Omar contends that Americans ‘should be more fearful of white men.’"
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_188128386
Dit bericht is wel héél erg...duidelijk.
Zet dan alles gelijk in de Telegraaf.
https://mobile.twitter.com/atrupar/status/1154567847500242944

Resultaat van het ochtendrondje twitter.
..”Trump says he has granted Attorney General William Barr the ability to share classified intelligence documents pertaining to the Russia investigation with Devin Nunes..”

[ Bericht 15% gewijzigd door AnneX op 26-07-2019 09:38:11 ]
  vrijdag 26 juli 2019 @ 09:04:37 #151
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188128531
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:52 schreef AnneX het volgende:
Dit bericht is wel héél erg...duidelijk.
Zet dan alles gelijk in de Telegraaf.
https://mobile.twitter.com/atrupar/status/1154567847500242944

Resultaat van het ochtendrondje twitter.
Het is in steeds sneller tempo heel erg fout aan het gaan in de US of A.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 juli 2019 @ 09:12:15 #152
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188128615
De GOP is van mening dat de Dems niet goed omgaan met de Stars n Stripes. Dus sturen ze de vlag rond met de juiste instructies.

Dit is de eerste zin die de GOP in die instructies heeft gezet:

"In the recent weeks it has become increasingly clear the proper respect and handling for the United States flag is an issue for the Democrat Party."

Kandidaat Seth Moulton kreeg er ook eentje.

sethmoulton twitterde op donderdag 25-07-2019 om 23:10:04 Hey, @GOP thank you for mailing me the flag and a copy of the flag code. Next time, show some respect and fold it properly. https://t.co/7r2vp3fZ84 reageer retweet
En de Republikeinen zullen de Republikeinen niet zijn....Is het hun fout? Welnee. Het is de schuld van iemand anders.....


GOP twitterde op donderdag 25-07-2019 om 23:48:43 @sethmoulton You may want to call your office then, Congressman. We bought it from the House of Representatives. reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door Ulx op 26-07-2019 09:21:48 ]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 09:26:17 #153
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_188128828
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 09:12 schreef Ulx het volgende:
De GOP is van mening dat de Dems niet goed omgaan met de Stars n Stripes. Dus sturen ze de vlag rond met de juiste instructies.

Dit is de eerste zin die de GOP in die instructies heeft gezet:

"In the recent weeks it has become increasingly clear the proper respect and handling for the United States flag is an issue for the Democrat Party."

Kandidaat Seth Moulton kreeg er ook eentje.

sethmoulton twitterde op donderdag 25-07-2019 om 23:10:04 Hey, @:GOP thank you for mailing me the flag and a copy of the flag code. Next time, show some respect and fold it properly. https://t.co/7r2vp3fZ84 reageer retweet
En de Republikeinen zullen de Republikeinen niet zijn....Is het hun fout? Welnee. Het is de schuld van iemand anders.....

GOP twitterde op donderdag 25-07-2019 om 23:48:43 @:sethmoulton You may want to call your office then, Congressman. We bought it from the House of Representatives. reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondanks dat dit inderdaad weer een typisch geval van de hypocrisie van de GOP is, moet ik er wel bij zeggen dat die Amerikanen echt wel een fetisj voor hun vlag hebben.

Maar dat zie je vaak bij dat soort patriottistische landen (en vaak voor de onvermijdelijke 'val').
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 juli 2019 @ 09:47:59 #154
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188129170
De VS is militairistischer dan Pruisen in 1870.

Verder niks mis met regels over hoe een vlag te behandelen. Maar doe het zelf wel goed.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 juli 2019 @ 09:48:55 #155
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188129187
NBCPolitics twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 00:15:10 President Trump asked Republican senators for “flexibility” in responding to Turkey’s purchase of a Russian missile defense system, according to many who attended a private meeting at the White House. https://t.co/h9cFEUQ2HK reageer retweet
Typisch. Poetin zal boos zijn geworden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 juli 2019 @ 09:57:39 #156
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188129333
Weer een paar dems die voor impeachmenthearings zijn erbij.

kylegriffin1 twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 01:50:15 New. Democratic Rep. Lisa Blunt Rochester calls for impeachment proceedings: "Today, after careful consideration and with a profound sense of gravity, I now support opening impeachment proceedings against President Donald Trump." https://t.co/biuZdQohyz reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 03:15:47 Democratic Rep. Peter DeFazio calls for an impeachment inquiry: "I believe that the time has come for the Judiciary Committee to open a formal impeachment inquiry ... His presidency is a danger to our national security and a threat to our democracy." https://t.co/wTHuW81d6T reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 juli 2019 @ 09:58:54 #157
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188129354
En of het gokken op de verkiezingen van 2020 een goed idee is is te betwijfelen.

tribelaw twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 02:10:39 BREAKING NEWS: Bipartisan Senate panel concludes Russia penetrated all 50 States’ election systems and is poised to change vote tallies. But Trump & McConnell still block all defensive measures. Betraying national security and democracy. https://t.co/K6iUcUB1ax reageer retweet


[ Bericht 0% gewijzigd door Ulx op 26-07-2019 10:04:43 ]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 10:30:13 #158
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188129836
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 09:57 schreef Ulx het volgende:
Weer een paar dems die voor impeachmenthearings zijn erbij.

kylegriffin1 twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 01:50:15 New. Democratic Rep. Lisa Blunt Rochester calls for impeachment proceedings: "Today, after careful consideration and with a profound sense of gravity, I now support opening impeachment proceedings against President Donald Trump." https://t.co/biuZdQohyz reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 03:15:47 Democratic Rep. Peter DeFazio calls for an impeachment inquiry: "I believe that the time has come for the Judiciary Committee to open a formal impeachment inquiry ... His presidency is a danger to our national security and a threat to our democracy." https://t.co/wTHuW81d6T reageer retweet
Wat is de stand momenteel? Binnenkort zomerreces ook trouwens.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 10:37:36 #159
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188129944
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 09:57 schreef Ulx het volgende:
Weer een paar dems die voor impeachmenthearings zijn erbij.

kylegriffin1 twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 01:50:15 New. Democratic Rep. Lisa Blunt Rochester calls for impeachment proceedings: "Today, after careful consideration and with a profound sense of gravity, I now support opening impeachment proceedings against President Donald Trump." https://t.co/biuZdQohyz reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 03:15:47 Democratic Rep. Peter DeFazio calls for an impeachment inquiry: "I believe that the time has come for the Judiciary Committee to open a formal impeachment inquiry ... His presidency is a danger to our national security and a threat to our democracy." https://t.co/wTHuW81d6T reageer retweet
Ah, misschien kunnen Iraanse, Europese of Chinese hackers ook even helpen met die verkiezingen.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 juli 2019 @ 11:25:04 #160
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188130842
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 10:30 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Wat is de stand momenteel? Binnenkort zomerreces ook trouwens.
Iets van honderd voor. Wat het gaat zijn nadat ze met hun stemmers hebben gesproken tijdens het reces is afwachten. Ik denk dat er wel een paar bij komen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 12:19:07 #161
8369 speknek
Another day another slay
pi_188131892
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 09:58 schreef Ulx het volgende:
En of het gokken op de verkiezingen van 2020 een goed idee is is te betwijfelen.

tribelaw twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 02:10:39 BREAKING NEWS: Bipartisan Senate panel concludes Russia penetrated all 50 States’ election systems and is poised to change vote tallies. But Trump & McConnell still block all defensive measures. Betraying national security and democracy. https://t.co/K6iUcUB1ax reageer retweet
Zou dat de truc zijn? Expres de systemen laten compromitteren zodat, als de uitslag ze niet zint, ze de verkiezingen ongeldig kunnen laten verklaren?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 juli 2019 @ 13:07:37 #162
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188132598
Gokken op alleen de verkiezingen lijkt me niet heel handig van Pelosi. McConnell weigert maatregelen te nemen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 juli 2019 @ 13:52:22 #163
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188133435
Trunp vindt het okay dat Kim raketten test.

mkraju twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 04:51:44 North Korea said its missile tests were meant as a “solemn warning” to South Korea, but Trump excused Kim.“They haven't done nuclear testing, they really haven't tested missiles other than, you know, smaller ones. Which is something that lots test,” he told Hannity reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188133893
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 13:52 schreef Ulx het volgende:
Trunp vindt het okay dat Kim raketten test.

mkraju twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 04:51:44 North Korea said its missile tests were meant as a “solemn warning” to South Korea, but Trump excused Kim.“They haven't done nuclear testing, they really haven't tested missiles other than, you know, smaller ones. Which is something that lots test,” he told Hannity reageer retweet
Trieste vent. Noord-Koreaanse raketproeven bagatelliseren in een poging het beeld te houden dat hij een grote overwinning heeft behaald inzake Noord-Korea,

Maar goed, we moeten ons ervan bewust zijn dat deze uitspraken puur en alleen gericht zijn op Trumps achterban. De man is weliswaar een idioot, maar niet achterlijk. Hij weet ook wel dat dit een dikke blunder betekent voor hem. Maar zolang hij een of andere frame bedenkt, is er niets aan de hand. Zijn volgers slikken het toch voor zoete koek, die imbeciel van een Hannity incluis.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 26 juli 2019 @ 14:21:48 #165
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188133996
Hannity doet alsof. Die is niet compleet achterlijk, dat is vooral een amorele opportunist.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188134457
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 14:21 schreef kladderadatsch het volgende:
Hannity doet alsof. Die is niet compleet achterlijk, dat is vooral een amorele opportunist.
Dat is in feite nog erger. Wel beter weten, maar je bewust van de domme houden uit opportunistische overwegingen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188134479
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 14:38 schreef KoosVogels het volgende:
Dat is in feite nog erger. Wel beter weten, maar je bewust van de domme houden uit opportunistische overwegingen.
$ 36 miljoen per jaar krijgt hij voor die act van Fox, veel simpeler is het niet.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 juli 2019 @ 14:50:30 #168
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188134848
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 13:30:00 A Border Patrol chief testified that 18-year-old Francisco Erwin Galicia never claimed to be a U.S. citizen when he was in Border Patrol custody for 23 days.But that contradicts a DHS notice accusing Galicia of falsely claiming to be a U.S. citizen.https://t.co/XlCF4C2xBJ reageer retweet
Oeps.

tedlieu twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 13:53:28 Looks like either @CBP Chief of Law Enforcement Brian Hastings told me an untrue statement under oath, or @DHSgov made an untrue statement. #FridayThoughts https://t.co/fBGq6r8fgK reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 15:22:13 #169
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188135636
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 14:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is in feite nog erger. Wel beter weten, maar je bewust van de domme houden uit opportunistische overwegingen.
Het stikt van dergelijke figuren in de VS. Geloof trouwens dat Hannity oorspronkelijk bij Talk Radio vandaan komt, dat is helemaal een verhaal apart... :')

Het is ook echt geen wonder dat Amerikanen zo extreem zijn. Toen wij internet kregen hadden zij er al iets van 20 jaar Talk Radio opzitten! :D
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 juli 2019 @ 15:54:56 #170
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188136301
Wat economisch winnen.

jimsciutto twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 14:55:24 New: US economy grew at an annual rate of 2.1% in the second quarter, the Commerce Department announced Friday. Down from 3.1% in the first quarter. reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 16:16:39 #171
8369 speknek
Another day another slay
pi_188136827
Nog dat seal van eerder. Er stond dus 45 is een puppet in het Spaans.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 16:24:32 #172
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_188137114
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 16:16 schreef speknek het volgende:
Nog dat seal van eerder. Er stond dus 45 is een puppet in het Spaans.

[ afbeelding ]
In verdediging van Trump: ik zou het denk ik ook niet gemerkt hadden als ik maar met een halve blik naar dat scherm had gekeken.

Goede shop wel!
  vrijdag 26 juli 2019 @ 17:01:09 #173
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188138340
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 11:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Iets van honderd voor. Wat het gaat zijn nadat ze met hun stemmers hebben gesproken tijdens het reces is afwachten. Ik denk dat er wel een paar bij komen.
Nadler gaat zo een persconferentie houden, zou hier wel eens mee te maken kunnen hebben.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 juli 2019 @ 17:31:37 #174
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188139100
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 17:01 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Nadler gaat zo een persconferentie houden, zou hier wel eens mee te maken kunnen hebben.
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 16:35:12 Judiciary's Rep. Jamie Raskin suggests it's only a matter of time until the committee formally considers drafting articles of impeachment on its own. "Somebody has to write articles of impeachment. If not the Judiciary Committee, who is going to do it?" https://t.co/NgoNFnt93u reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 16:40:02 Raskin suggested this is where the process is inevitably heading. "The Constitution leaves it up to Congress how to structure impeachment proceedings. There are many different ways to get there. It can arise from floor action. It can arise within the Judiciary Cmte. itself." https://t.co/C7NfriaLU0 reageer retweet
Wow.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 18:01:41 #175
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188139726
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 17:31 schreef Ulx het volgende:

[..]

kylegriffin1 twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 16:35:12 Judiciary's Rep. Jamie Raskin suggests it's only a matter of time until the committee formally considers drafting articles of impeachment on its own. "Somebody has to write articles of impeachment. If not the Judiciary Committee, who is going to do it?" https://t.co/NgoNFnt93u reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 16:40:02 Raskin suggested this is where the process is inevitably heading. "The Constitution leaves it up to Congress how to structure impeachment proceedings. There are many different ways to get there. It can arise from floor action. It can arise within the Judiciary Cmte. itself." https://t.co/C7NfriaLU0 reageer retweet
Wow.
Hmmm, las net ook toevallig dit stuk: https://www.nytimes.com/2(...)id=nytcore-ios-share is van gisteren. Of was dat al gepost hier?
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188140370
Vergeldingsmaatregelen op de digitale tax van Frankrijk, zal wel weer een nieuw tariefje worden op Chardonnay.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  vrijdag 26 juli 2019 @ 18:42:38 #177
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188140476
Samenvattend gaan ze dus dieper onderzoeken met uitdrukkelijk de vraag op tafel of impeachment aanbevolen gaat worden. Echter willen ze het niet iets als "impeachment inquiry" oid noemen, omdat ze ook andere maatregelen zouden overwegen (en het lijkt me evident dat ze dat ook om politieke reden niet willen, omdat het op dit moment best wel impopulair is en het mss af leidt van thema's die als belangrijker ervaren worden door burgers)?
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 juli 2019 @ 19:05:10 #178
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188140871
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 18:32:42 France just put a digital tax on our great American technology companies. If anybody taxes them, it should be their home Country, the USA. We will announce a substantial reciprocal action on Macron’s foolishness shortly. I’ve always said American wine is better than French wine! reageer retweet
Trump drinkt niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 juli 2019 @ 19:12:04 #179
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188140983
MSNBC twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 14:21:23 .@JoeNBC on the latest Democratic presidential candidate poll, where Sen. Sanders is ahead of Pres. Trump: "If I'm Republican and I've been president for three years, and I lose to a socialist by 6 points, I think I'd just go home." https://t.co/T9sRLTRFmn reageer retweet
Goed punt. Dit is natuurlijk een afgang.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 juli 2019 @ 19:18:40 #180
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188141125
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 18:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Samenvattend gaan ze dus dieper onderzoeken met uitdrukkelijk de vraag op tafel of impeachment aanbevolen gaat worden. Echter willen ze het niet iets als "impeachment inquiry" oid noemen, omdat ze ook andere maatregelen zouden overwegen (en het lijkt me evident dat ze dat ook om politieke reden niet willen, omdat het op dit moment best wel impopulair is en het mss af leidt van thema's die als belangrijker ervaren worden door burgers)?
Dit?

jonathanweisman twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 18:18:33 In a huge escalation, the House Judiciary Committee will sue for Mueller grand jury documents, explicitly citing its efforts to decide whether to impeach President Trump. https://t.co/kFmSB3Myiw reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 19:28:41 #181
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188141295
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 19:18 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dit?

jonathanweisman twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 18:18:33 In a huge escalation, the House Judiciary Committee will sue for Mueller grand jury documents, explicitly citing its efforts to decide whether to impeach President Trump. https://t.co/kFmSB3Myiw reageer retweet
Ja, hoewel ik meen dat ze het wel breder trokken in de persco zonder direct heel concreet te worden.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 19:32:12 #182
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188141340
Tot 9 september zal er in ieder geval weinig gebeuren, want tot die tijd zijn ze met reces.

Hoewel...
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188141587
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 19:05 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 18:32:42 France just put a digital tax on our great American technology companies. If anybody taxes them, it should be their home Country, the USA. We will announce a substantial reciprocal action on Macron’s foolishness shortly. I’ve always said American wine is better than French wine! reageer retweet
Trump drinkt niet.
Bezit wél wijngaarden in Ca.
Althans de Organisatie, de kindertjes beheren dat. O-)
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 19:56:28 #184
54278 crew  Tijger_m
42
pi_188141681
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 19:05 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 18:32:42 France just put a digital tax on our great American technology companies. If anybody taxes them, it should be their home Country, the USA. We will announce a substantial reciprocal action on Macron’s foolishness shortly. I’ve always said American wine is better than French wine! reageer retweet
Trump drinkt niet.
Dus, even samenvatten, als Tech bedrijven winst maken in Frankrijk dan behoort dat toe aan de VS en niet aan Frankrijk.

Dat lijkt mij dan een casus om deze bedrijven dan te weren uit Frankrijk.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 20:07:51 #185
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188141823
Zullen wijndrinkers in de VS blij mee zijn, om over horeca gelegenheden maar te zwijgen.

Maar ik denk verder niet dat Frankrijk er lang wakker van zal liggen, Azië en met name China is een belangrijk afzetgebied tegenwoordig, die kopen dure Franse wijn bij containers tegelijk (ook als belegging!) en daardoor is er eerder schaarste dan overschot.
quote:
Jaarlijks worden ongeveer 300.000 flessen Franse topwijn geproduceerd. Door de strenge Franse wijnwetten kan de productie amper worden opgevoerd, terwijl elk jaar ook nog een deel wordt opgedronken.
Dus...
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 juli 2019 @ 20:21:10 #186
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188142017
100 nu....

kyledcheney twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 18:00:32 BREAKING: Rep. Mike Levin, a swing-district Democrat from California, announced support for an impeachment inquiry.This puts our count at 99 Dems who would vote for an inquiry if it comes to the floor. https://t.co/TWhA9boiFC reageer retweet
kyledcheney twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 18:03:36 JUST IN: Rep. Ann Kuster, a New Hampshire Dem, announces support for an impeachment inquiry. This puts my count at 100 members (99 Ds plus Amash) who would vote for an inquiry if it comes to the floor. https://t.co/IVHzCpWP7N reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juli 2019 @ 20:42:12 #187
862 Arcee
Look closer
pi_188142301
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 20:21 schreef Ulx het volgende:
100 nu....

kyledcheney twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 18:00:32 BREAKING: Rep. Mike Levin, a swing-district Democrat from California, announced support for an impeachment inquiry.This puts our count at 99 Dems who would vote for an inquiry if it comes to the floor. https://t.co/TWhA9boiFC reageer retweet
kyledcheney twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 18:03:36 JUST IN: Rep. Ann Kuster, a New Hampshire Dem, announces support for an impeachment inquiry. This puts my count at 100 members (99 Ds plus Amash) who would vote for an inquiry if it comes to the floor. https://t.co/IVHzCpWP7N reageer retweet
En hoeveel hebben ze nodig? 218?
pi_188142310
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 19:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dus, even samenvatten, als Tech bedrijven winst maken in Frankrijk dan behoort dat toe aan de VS en niet aan Frankrijk.

Dat lijkt mij dan een casus om deze bedrijven dan te weren uit Frankrijk.
De casus is an sich wel een heel belangrijke, omdat het hele concept van "winst maken in land X" met de globalisering en digitalisering een vrij archaïsch concept is geworden. Daarmee wordt winst belasten ook enorm lastig en zie je dat landen als Frankrijk (overigens heel begrijpelijk) dan maar noodgrepen toepassen als de omzet die gegenereerd wordt in Frankrijk (hoe je dat meet is al vrij lastig) te belasten. Die discussie escaleert natuurlijk enorm tussen individuele landen onderling, helemaal als je nationalistische idioten aan het roer van die landen hebt staan,
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_188142345
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 20:42 schreef Arcee het volgende:

[..]

En hoeveel hebben ze nodig? 218?
If it comes to the floor.

..“There are 235 Democrats in the House. When the number supporting impeachment reaches the 50% threshold, Pelosi will have to make a decision...”
pi_188142492
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 19:50 schreef AnneX het volgende:

[..]

Bezit wél wijngaarden in Ca.
Althans de Organisatie, de kindertjes beheren dat. O-)
https://pbs.twimg.com/media/EAasILGWkAA0mgL?format=jpg&name=small

Wáar? Ow dáar. B-)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juli 2019 @ 21:06:07 #191
862 Arcee
Look closer
pi_188142633
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 20:45 schreef AnneX het volgende:

[..]

If it comes to the floor.

..“There are 235 Democrats in the House. When the number supporting impeachment reaches the 50% threshold, Pelosi will have to make a decision...”
Maar daarna komt het natuurlijk nooit door de Senaat. Toch?
pi_188142923
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:06 schreef Arcee het volgende:

[..]

Maar daarna komt het natuurlijk nooit door de Senaat. Toch?
Lijkt mij ook.
Ms. daarom dat Pelosi niet positief is over de impeach procedure.

Er gebeurt zó veel slechts op zó veel fronten, dat ik “schrok” van oh ja, toen ik onderstaande las.
..”Absolutely absurd that Trump has reacted more angrily to the Prime Minister of Sweden over the arrest of a rapper than to Saudi Arabia over the vicious killing of U.S. resident and @washingtonpost writer Jamal #Khashoggi.

Signed, A Member of the "African American Community"...”
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:22:11 #193
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188142959
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:06 schreef Arcee het volgende:

[..]

Maar daarna komt het natuurlijk nooit door de Senaat. Toch?
Nou nooit... De kans is uiteraard groter dan 0 maar toch ook kleiner dan 1%, schat ik. :P
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:33:40 #194
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188143154
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:20 schreef AnneX het volgende:

[..]

Lijkt mij ook.
Ms. daarom dat Pelosi niet positief is over de impeach procedure.

Denk dat het daar niet zoveel mee te maken heeft, de kans is sowieso nihil, maar dat weet je van te voren.

Gaat er volgens mij meer om dat ze de Republikeinen zo min mogelijk ammo wil geven. Ze zal de calculatie gemaakt hebben dat de kosten wel eens hoger kunnen zijn dan de baten. Of ze daar gelijk in heeft weet ik natuurlijk niet. Wel dat ze vanzelf gelijk krijgt naarmate ze langer wacht. Hoe dichter op de verkiezingsdag zelf, hoe meer ammo je de Republikeinen geeft.

Het is hoog spel wat ze speelt, want als Trump herkozen word, dan kan zij net zo goed voor de trein springen denk ik.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 21:40:54 #195
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188143265
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:20 schreef AnneX het volgende:

[..]

Lijkt mij ook.
Ms. daarom dat Pelosi niet positief is over de impeach procedure.

Er gebeurt zó veel slechts op zó veel fronten, dat ik “schrok” van oh ja, toen ik onderstaande las.
..”Absolutely absurd that Trump has reacted more angrily to the Prime Minister of Sweden over the arrest of a rapper than to Saudi Arabia over the vicious killing of U.S. resident and @:washingtonpost writer Jamal #Khashoggi.

Signed, A Member of the "African American Community"...”
Ja maaaaarrrr, die betalen zoveel miljarden voor al die wapens, dus dan blijft Trump wel vriendjes met ze!
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 juli 2019 @ 21:54:04 #196
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188143527
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 20:42 schreef Arcee het volgende:

[..]

En hoeveel hebben ze nodig? 218?
Niet per se volgens mij. Het kan ook in een comité worden gestart.

https://www.buzzfeednews.(...)donald-trump-mueller

quote:
“There’s no formal or statutory or House rule for how an impeachment inquiry is to begin,” Rep. Jamie Raskin said. “A lot of people believe we’ve been in an impeachment inquiry since we started looking into high crimes and misdemeanors. Other people think an impeachment inquiry doesn’t begin until you have articles of impeachment. I would say we’re in an impeachment investigation.”



[ Bericht 42% gewijzigd door Ulx op 26-07-2019 22:00:54 ]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 23:14:05 #197
323401 Kijkertje
met filter
pi_188145170
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:54 schreef Ulx het volgende:

[..]

Niet per se volgens mij. Het kan ook in een comité worden gestart.

https://www.buzzfeednews.(...)donald-trump-mueller
[..]
Blijkbaar hoeft men idd niet officieel een 'impeachment inquiry' te openen om de benodigde bevoegdheden te verkrijgen die nodig zijn om verder onderzoek te doen/ informatie te verkrijgen. Men kan ook op andere manieren aan die informatie komen en in het kader daarvan is ook het verzoek ingediend bij de rechtbank om toegang te krijgen tot geheim 'grand jury material' (het achterliggende bewijsmateriaal voor de collusion/ obstructie dat Barr weigerde vrij te geven) om te bepalen of impeachment noodzakelijk is.

Nog een artkel hierover:



How Congress Can Access the Legal Powers of Impeachment Without a Formal Inquiry
quote:
Congress does not necessarily have to open a formal impeachment inquiry to exercise and obtain the benefits of its impeachment power. That proposition should inform the debate raging within the halls of Congress and elsewhere about whether to formally initiate an impeachment inquiry against President Donald J. Trump. There may be ample justification to do so in light of President Trump’s actions, but there’s reason to doubt that this step is necessary procedurally to enhance the investigatory powers that Congress is now seeking to vindicate through the courts.

A court petition brought by the House Judiciary Committee on Friday—to obtain grand jury material from the Mueller investigation—brings these issues to the fore.

The claim, advanced by some commentators, that Congress must take the step of a formal impeachment inquiry to acquire greater investigatory powers may have the unintended consequence of weakening Congress’s hand. Commentators, Congress, the Executive Branch, and, in particular, the courts, should instead recognize that the House has a strong claim that it is already operating in the zone of its impeachment authority.

The key argument that has been put forward in favor of opening an impeachment inquiry is that Congress would be able to claim much greater investigatory powers compared to regular oversight hearings. More specifically, this step would strengthen Congress’s hand against the administration’s efforts to withhold grand jury material in the Mueller investigation and against the administration’s invocation of executive privilege and absolute immunity. Mike Stern’s influential essay at Just Security (“How Impeachment Proceedings Would Strengthen Congress’s Investigatory Powers”) makes those points.

We agree that when Congress exercises its impeachment power, it strengthens Congress’s investigatory powers versus the Executive Branch. And we acknowledge that formally opening an impeachment inquiry would have that effect. We also note that every step the House takes toward considering impeachment enhances that effect as well. What we emphasize here is that the House does not necessarily have to formally open an impeachment inquiry to obtain some of those advantages, and courts should not require Congress to do so to claim that its powers of impeachment are at stake. Indeed, as a leading impeachment scholar, professor Michael Gerhardt recently told Congress in testimony, the Constitution has no prescribed rules for how the House should consider impeachment and there is a rich history of Committees considering impeachment without a vote to initiate a formal impeachment inquiry. Our point is that when the House operates within this zone of the exercise of its impeachment authority, it may already obtain extra powers of investigation that come with that authority.

In short, the impeachment power is not triggered by an on-off switch of opening an impeachment inquiry. Rather it is a continuum, and in some cases the House may be even more clearly along that continuum—for example if the House Judiciary Committee formally considers drafting Articles of Impeachment (see Greg Sargent’s analysis). This does not necessarily entail a sliding scale such that the greater degree to which the House has proceeded down the continuum, the greater investigatory authorities it obtains. Rather, the greater degree to which the House shows evidence that it has proceeded down that continuum, the more likely it is that courts will recognize the House is acting pursuant to Congress’s impeachment authority and recognize those powerful interests.

[..]


[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 26-07-2019 23:24:15 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 juli 2019 @ 23:17:23 #198
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188145251
tribelaw twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 20:16:42 The House has informed the federal court that it is now “conducting an investigation whose purposes include determining whether to recommend articles of impeachment.” As the petition says, “that is more than sufficient for purposes of Rule 6(e)’s ‘judicial proceeding’ exception.” reageer retweet
Barr had gezegd dat alleen voor impeachment mensen zich aan subpoena's moeten houden (of iets dergelijks).
Daar zijn we nu. Benieuwd wat de rechter gaat zeggen.

Mag het SC zeggen hoe het Huis haar werk moet doen? Kan het SC zeggen dat ze eerst moeten stemmen? Nee toch?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 juli 2019 @ 00:03:36 #199
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188146292
JakeSherman twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 21:01:10 BREAKING NEWS... @RepMarthaRoby is retiring. Roby, an Alabama Republican, was elected in 2010. This is the third house gop retirement this week. reageer retweet
Wanneer zouden ze gaan? Direct of gaan ze door tot het einde?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188146363
Iedereen zegt nu dat er in feite aan een impeachment procedure is begonnen maar het heet alleen officieel niet zo :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 27 juli 2019 @ 00:23:13 #201
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188146661
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:07 schreef Kijkertje het volgende:
Iedereen zegt nu dat er in feite aan een impeachment procedure is begonnen maar het heet alleen officieel niet zo :D
In zekere zin klopt dat ook wel toch? Althans, procedure... inquiry?
  zaterdag 27 juli 2019 @ 00:28:53 #202
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188146790
Begonnen met bewijs verzamelen voor of zo?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_188146792
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

In zekere zin klopt dat ook wel toch? Althans, procedure... inquiry?
Jazeker, ik moet er alleen om lachen. En hoe moeten we dit onderzoek nou noemen? -O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188146826
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:07 schreef Kijkertje het volgende:
Iedereen zegt nu dat er in feite aan een impeachment procedure is begonnen maar het heet alleen officieel niet zo :D
Lijkt me heel sterk.

Iedere volwassene die 5 maanden geleden z'n riedeltje deed bij de GOP om alle troep van Trump te verdedigen en onderbouwde punten naast zich neer heeft gelegd, zal dit tot het einde blijven doen.

Bovendien weten de democraten dat je in een hypothetische situatie in welke het zou lukken je aan POTUS Pence zo ongeveer van hetzelfde laken een pak hebt met z'n snoeiharde rechtse opvattingen.

edit: Ik heb Mueller z'n rapport niet gelezen maar bijna alle hoofdlijnen en ieder noemenswaardig detail zijn wel tot in den treure uitgekauwd in de media buiten de uitleg van Barr om. En als iemand schrijft wie of wat je in een document zo ongeveer kunt verwachten en hoe het bedoeld is, hoef ik de hoofdrolspeler niet in het bankje te zien die deze overbekende weg ook nog eens in Q&A vorm moet uitdragen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Beathoven op 27-07-2019 00:38:41 ]
pi_188146835
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Jazeker, ik moet er alleen om lachen. En hoe moeten we het dit onderzoek nou noemen? -O-
100 angry democrates. Lijkt me wel een mooie werktitel.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 00:32:11 #206
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188146846
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Jazeker, ik moet er alleen om lachen. En hoe moeten we het dit onderzoek nou noemen? -O-
Ah ja, hoe je het noemt zal erg afhangen van welk frame je wil zien? :D

Misschien iets als "House Trump-Russia inquiry"? Of "House Trump-Russia inquiry with possible impeachment proceedings"?
  zaterdag 27 juli 2019 @ 00:32:33 #207
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188146852
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:31 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

100 angry democrates. Lijkt me wel een mooie werktitel.
Haha, dat zou wel mooi zijn.
pi_188146998
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:30 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Lijkt me heel sterk.

Iedere volwassene die 5 maanden geleden z'n riedeltje deed bij de GOP om alle troep van Trump te verdedigen en onderbouwde punten naast zich neer heeft gelegd, zal dit tot het einde blijven doen.

Bovendien weten de democraten dat je in een hypothetische situatie in welke het zou lukken je aan POTUS Pence zo ongeveer van hetzelfde laken een pak hebt met z'n snoeiharde rechtse opvattingen.
Je begrijpt het niet denk ik. Als de onderliggende bewijzen van collusion/ obstruction (grand-jury material) door de rechter wordt vrijgegeven maakt dat de weg vrij voor getuigenissen van bv. McGahn die Barr dan niet langer kan tegenhouden.

En dat Pence geen betere optie is, is natuurlijk geen reden om een corrupte president niet ter verantwoording te roepen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 juli 2019 @ 00:45:40 #209
426493 crew  PippenScottie
pi_188147071
Ik kan me voorstellen dat een afweging is dat een impeachment procudere de Republikeinse achterban zo opzweept dat zij in grotere getale naar de stembus gaan.
Bij de midterms hebben de democraten onder andere zo hard huis gehouden omdat relatief veel Republikeinen thuis bleven.

Het zou jammer zijn als zo’n kille calculatie de reden is, en niet wat wettelijk moet gebeuren. Maar ik zou het wel kunnen begrijpen.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 00:45:55 #210
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188147078
quote:
Supreme Court Clears Trump to Build 100 Miles of Border Fencing

The U.S. Supreme Court cleared President Donald Trump’s administration to start using disputed funds to construct more than 100 miles of fencing along the Mexican border, letting him take his biggest step yet toward erecting his long-promised wall.

With four justices at least partially dissenting, the justices lifted a lower court freeze that was designed to block the spending while a lawsuit by the Sierra Club and another advocacy group went forward.

The Supreme Court’s order marks the first time it’s acted in the dispute over the national-emergency declaration Trump issued in February in a bid to free up federal money for the wall.

The wall segments in Arizona, New Mexico and California will give Trump a tangible achievement to tout in his campaign for re-election. Until now, congressional and court resistance had thwarted significant progress toward a stronger barrier on the almost 2,000-mile (3,200-kilometer) frontier. During his first campaign, Trump said Mexico would pay for the wall.

The 30-foot steel bollard fencing will replace barriers that the Trump administration says are dilapidated and ineffective. Some of those existing barriers are designed only to prevent vehicles from crossing and don’t stop pedestrians.

A federal trial judge in Oakland, California, blocked the Defense Department from diverting $2.5 billion originally appropriated for other purposes. The Pentagon sought to transfer the money into its counter-narcotics fund, saying it would build barriers in stretches of the border used heavily by drug smugglers.

A San Francisco-based federal appeals court agreed that the spending should be blocked while the litigation went forward.

Trump declared the emergency after Congress approved only $1.4 billion of the $5.7 billion he sought for the wall this fiscal year. The House and Senate both voted to cancel Trump’s plan but weren’t able to override his veto.

The $2.5 billion is the first chunk of almost $7 billion in Pentagon and Treasury Department funds that the emergency declaration was designed to tap.

Risk of Delay
U.S. Solicitor General Noel Francisco told the Supreme Court that the administration risked not being able to use the money at all if the order wasn’t lifted with enough time before the fiscal year ends Sept. 30.

“If the injunction remains in place, it may foreclose DOD’s ability to obligate the funds,” Francisco wrote. “If so, it may effectively operate as a final judgment.”

The solicitor general said the order “frustrates the government’s ability to stop the flow of drugs across the border in known drug smuggling corridors.”

The American Civil Liberties Union, representing the Sierra Club and the Southern Border Communities Coalition, said allowing the spending now would damage the environment, “dramatically upend the status quo,” and let the administration “irretrievably commit taxpayer funds in contravention of Congress’s considered spending judgment.”

The groups said the administration was seeking to “construct a permanent wall this summer -- before Congress has a chance to consider and pass another budget.”

The case is Trump v. Sierra Club, 19A60.
Ontwikkeling in het geld waarmee Trump schoof om wat hekwerk te plaatsen. Toegegeven, Mexico zou niet betalen voor hekwerk, maar voor een muur, maar dit zal ongetwijfeld een muur genoemd worden door Trump.

Dat zeteltje wat McConnell vrij heeft gehouden voor Neil Gorsuch loont wel in bepaalde zaken. Mochten democraten in 2020 senaat, huis en presidentschap winnen, zouden ze dat wel recht moeten zetten door 2 extra rechters toe te voegen imho. Liever nog het stelsel hervormen, omdat het nodig is, en om republikeinen mee te krijgen.
pi_188147121
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:41 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet denk ik. Als de onderliggende bewijzen van collusion/ obstruction (grand-jury material) door de rechter wordt vrijgegeven maakt dat de weg vrij voor getuigenissen van bv. McGahn die Barr dan niet langer kan tegenhouden.

En dat Pence geen betere optie is, is natuurlijk geen reden om een corrupte president niet ter verantwoording te roepen.
Ik vind het wel best. De soap houdt voorlopig niet op en er zijn al zoveel punten geweest waar de weg naar de grand final werd voorspelt.

Het is pas iets als de afbraak voor het volk en de wereld stopt en de trein in z'n vooruit gaat. Maar dat punt lijkt nog veel te ver verwijderd van nu.
pi_188147185
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:45 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kan me voorstellen dat een afweging is dat een impeachment procudere de Republikeinse achterban zo opzweept dat zij in grotere getale naar de stembus gaan.
Bij de midterms hebben de democraten onder andere zo hard huis gehouden omdat relatief veel Republikeinen thuis bleven.

Het zou jammer zijn als zo’n kille calculatie de reden is, en niet wat wettelijk moet gebeuren. Maar ik zou het wel kunnen begrijpen.
Mee eens. Aan de ene kant vind ik het een beetje laf en vraag ik me af of een kordaat optreden niet veel sneller was geweest. Komt bij dat het steeds uitvaardigen van subpoenas die doodleuk genegeerd worden ook de Democraten niet echt sterk deed overkomen.

Maar ja de tijd zal het leren.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 juli 2019 @ 00:53:00 #213
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188147186
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Jazeker, ik moet er alleen om lachen. En hoe moeten we dit onderzoek nou noemen? -O-
Afgeslankt.

Slimpeachment.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188147220
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:53 schreef Ulx het volgende:

[..]

Afgeslankt.

Slimpeachment.
Mooie voor de volgende TT iig :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 juli 2019 @ 00:56:15 #215
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188147225
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:45 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kan me voorstellen dat een afweging is dat een impeachment procudere de Republikeinse achterban zo opzweept dat zij in grotere getale naar de stembus gaan.
Bij de midterms hebben de democraten onder andere zo hard huis gehouden omdat relatief veel Republikeinen thuis bleven.

Het zou jammer zijn als zo’n kille calculatie de reden is, en niet wat wettelijk moet gebeuren. Maar ik zou het wel kunnen begrijpen.
En niets doen kan de Dems demotiveren zodat ze thuisblijven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 juli 2019 @ 01:00:44 #216
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188147294
joshrogin twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 20:37:58 DIA analysts say North Korea may have produced 12 nuclear weapons since the first Trump-Kim summit. Wow. https://t.co/tn2mLZSoCU reageer retweet
En Trump maar juichen dat hij in Noord-Korea was. Sukkeltje.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188147432
Om aan te tonen dat Stone heeft geprobeerd getuigen te beinvloeden een filmfragment gebruiken uit The Godfather als ondersteuning van bewijsmateriaal is wel eeehhh.... apart.

Ben benieuwd of dat toegelaten wordt.

Coming to a trial near you: ‘The Godfather Part II’

Prosecutors want to show a short clip from the famous Mafia movie to help bolster their accusation that Stone
tried to tamper with a witness.



[ Bericht 17% gewijzigd door Kijkertje op 27-07-2019 01:17:16 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 27 juli 2019 @ 01:45:55 #218
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188147723
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 01:12 schreef Kijkertje het volgende:
Om aan te tonen dat Stone heeft geprobeerd getuigen te beinvloeden een filmfragment gebruiken uit The Godfather als ondersteuning van bewijsmateriaal is wel eeehhh.... apart.

Ben benieuwd of dat toegelaten wordt.

Coming to a trial near you: ‘The Godfather Part II’

Prosecutors want to show a short clip from the famous Mafia movie to help bolster their accusation that Stone
tried to tamper with a witness.

[ afbeelding ]
Klinkt een beetje als een variatie op: "Will no one rid me of this turbulent priest?"
  zaterdag 27 juli 2019 @ 02:11:36 #219
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188147889
quote:
MITCH MCCONNELL RECEIVED DONATIONS FROM VOTING MACHINE LOBBYISTS BEFORE BLOCKING ELECTION SECURITY BILLS
https://www.newsweek.com/(...)urity-russia-1451361

Het is eigenlijk wel schokkend hoe het omkopen van 1 man de hele democratie in gevaar brengt voor 330 miljoen mensen.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 02:18:05 #220
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188147918
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 02:11 schreef Tweek het volgende:

[..]

https://www.newsweek.com/(...)urity-russia-1451361

Het is eigenlijk wel schokkend hoe het omkopen van 1 man de hele democratie in gevaar brengt voor 330 miljoen mensen.
Hier spreken over omkoping is mss beter gepast in BNW.

Ja, McConnell vind ook ik een eikel en een staatsgevaarlijke geniale gek. Hem boeit die machine-fabrikanten echt geen reet. Hij wil dat republikeinen winnen. Punt. Het enige waar hij voor leeft is macht.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 02:19:56 #221
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188147928
carlbildt twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 06:57:32 The rule of the law applies to everyone equally and is exercised by an independent judiciary. That’s the way it is in the US, and that’s certainly the way it is in Sweden. Political interference in the process is distinctly off limits! Clear? https://t.co/8iTc9Y0df3 reageer retweet
carlbildt twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 07:18:09 If @realDonaldTrump tries to obstruct justice in his own country he will be in deep trouble with the very principles of the US constitution. https://t.co/hN8TH9yXDh reageer retweet
Aldus de ex premier van Zweden. Het is al te genant voor woorden dat Trump aangeboden heeft om de borg van A$SAP Rocky te betalen, wat ze in Zweden ook niet kennen. Dat hij daarna ook nog als een kind gaat lopen janken om hem vrij te krijgen is helemaal zielig.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 02:21:52 #222
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188147932
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 02:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hier spreken over omkoping is mss beter gepast in BNW.

Ja, McConnell vind ook ik een eikel en een staatsgevaarlijke geniale gek. Hem boeit die machine-fabrikanten echt geen reet. Hij wil dat republikeinen winnen. Punt. Het enige waar hij voor leeft is macht.
Verschillen we in mening over dan, jij zegt macht ik zeg geld. Weet niet waarom mijn idee dan in BNW past en die van jouw niet?
  zaterdag 27 juli 2019 @ 02:23:19 #223
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188147941
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 02:21 schreef Tweek het volgende:

[..]

Verschillen we in mening over dan, jij zegt macht ik zeg geld. Weet niet waarom mijn idee dan in BNW past en die van jouw niet?
Omdat voor omkoping aanzienlijk meer stappen nodig zijn. Het is ook illegaaal bijvoorbeeld.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 02:26:59 #224
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188147960
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 02:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Omdat voor omkoping aanzienlijk meer stappen nodig zijn. Het is ook illegaaal bijvoorbeeld.
Ah op die manier, dan zijn we het toch eens, maar ben je het niet eens met mijn bewoording.

En het klopt ook wel. Mitch is natuurlijk niet omgekocht, maar doet graag wat de mensen willen die hem geld geven om zijn macht te behouden.

Mijn uitgangspunt was dat hij wel wat om democratie gaf.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 juli 2019 @ 02:32:19 #225
426493 crew  PippenScottie
pi_188147993
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 01:45 schreef Tweek het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als een variatie op: "Will no one rid me of this turbulent priest?"
Stochastisch terrorisme.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 07:17:45 #226
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188148335
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 00:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

En niets doen kan de Dems demotiveren zodat ze thuisblijven.
Wat Dems vooral zal bewegen om weer niet op te komen dagen is andermaal een corporate Democrat als nominee. Verder zit het met de motivatie wel goed heb ik de indruk.

Als Democratische stemmer zit je natuurlijk echt niet te wachten op nog eens 4 jaar Trump nu je daadwerkelijk hebt gezien wat dit voor je land betekent.

Denk verder ook niet dat de Dems nogmaals naar Chuck Schumer zullen luisteren, die er vorige keer compleet naast zat met z'n verwachting dat er genoeg moderate Republikeinen (die sowieso nauwelijks nog te bestaan) zouden zijn die liever op een Dem zouden stemmen dan op Trump, en dat ze deze keer dus wel degelijk campagne gaan voeren in staten die ze vorige keer als safe and in the pocket waanden, of gewoon niet de moeite waard vonden om al te veel tijd en geld in te steken, zodat ze de kiezer waar het werkelijk om gaat - de independent aka swing-voter - weer weten te bereiken.

[ Bericht 1% gewijzigd door kladderadatsch op 27-07-2019 07:45:07 ]
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 juli 2019 @ 09:17:32 #227
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188149060
Wat heeft een democraat liever?

Vier jaar Trump/Pence/McConnell of vier jaar een "corporate democrat"?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 09:22:58 #228
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188149091
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 09:17 schreef Ulx het volgende:
Wat heeft een democraat liever?

Vier jaar Trump/Pence/McConnell of vier jaar een "corporate democrat"?
Vraag het degenen die in 2016 thuis gebleven zijn.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 juli 2019 @ 09:48:49 #229
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188149248
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 09:22 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Vraag het degenen die in 2016 thuis gebleven zijn.
Dus iets als:

"Wat heeft U liever? Nog vier jaar Trump/Pence/McConnell of een vrouw met een vervelend stemgeluid aan de macht?"
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 juli 2019 @ 09:50:53 #230
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188149262
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 16:40:26 Q2 GDP Up 2.1% Not bad considering we have the very heavy weight of the Federal Reserve anchor wrapped around our neck. Almost no inflation. USA is set to Zoom! reageer retweet
Fantastisch! De groei loopt terug! Maar dat is goed! De groei was van een oud vrouwtje en heeft altijd in de garage gestaan!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188149621
Democraten weten uit Mueller te trekken dat je een president pas kunt indicten na zijn presidentschap. Media gaat ermee aan de haal, iedere democraat blij *O*
https://edition.cnn.com/p(...)385350a47b46c55bdafb
https://theweek.com/speed(...)after-leaving-office
https://www.vox.com/2019/(...)-trump-indict-office
etc
etc



bennyjohnson twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 22:40:37 🚨HOLY🚨Trump just now in the Oval Office:- Subpoena all of Obama's records.- Subpoena all of the records having to do with Hillary Clinton.- Subpoena the Clinton Foundation.- Look into the book deal that President Obama made.- GOP will hold House, Senate & White House. https://t.co/blRLP1k6fI reageer retweet
Altijd fijn wanneer de democraten deuren voor je open zetten.
Zou grappig zijn wanneer dezelfde juichende democraten nu opeens gaan janken dat je dit niet kunt maken :D
pi_188149630
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 09:50 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 16:40:26 Q2 GDP Up 2.1% Not bad considering we have the very heavy weight of the Federal Reserve anchor wrapped around our neck. Almost no inflation. USA is set to Zoom! reageer retweet
Fantastisch! De groei loopt terug! Maar dat is goed! De groei was van een oud vrouwtje en heeft altijd in de garage gestaan!
Dit gaat ze nog eens heel hard in de kont bijten. Ze hebben straks niets meer om de volgende crisis te lijf te gaan omdat Trump er een potje van maakt tijdens de boom die Obama heeft verzorgd en de cijfers min of meer kunstmatig hoog houdt of nog hoger probeert te stuwen. Veel te grote tax cuts, veel te lage rentes, veel te veel deregulering zodat cowboy-constructies weer de kop kunnen opsteken.

Hij heeft mazzel dat ie de democratische president van 2020 de schuld kan geven als de knal komt. Of gewoon de democraten als hij herverkozen wordt. Hij heeft het immers nooit zelf gedaan :{
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_188149644
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 10:29 schreef Refragmental het volgende:
Democraten weten uit Mueller te trekken dat je een president pas kunt indicten na zijn presidentschap. Media gaat ermee aan de haal, iedere democraat blij *O*
https://edition.cnn.com/p(...)385350a47b46c55bdafb
https://theweek.com/speed(...)after-leaving-office
https://www.vox.com/2019/(...)-trump-indict-office
etc
etc

[ afbeelding ]

bennyjohnson twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 22:40:37 🚨HOLY🚨Trump just now in the Oval Office:- Subpoena all of Obama's records.- Subpoena all of the records having to do with Hillary Clinton.- Subpoena the Clinton Foundation.- Look into the book deal that President Obama made.- GOP will hold House, Senate & White House. https://t.co/blRLP1k6fI reageer retweet
Altijd fijn wanneer de democraten deuren voor je open zetten.
Zou grappig zijn wanneer dezelfde juichende democraten nu opeens gaan janken dat je dit niet kunt maken :D
De democraten doen het omdat er een corrupte president zit die obstructie van de rechtsgang pleegt en onde ede liegt. En omdat Mueller daardoor nipt niet genoeg bewijs voor strafbare feiten vond om de indictment wat makkelijker te kunnen maken, maar Trump doet het out of spite. Maar goed, dat is zijn modus operandi.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_188149704
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 10:31 schreef Knipoogje het volgende:
Dit gaat ze nog eens heel hard in de kont bijten. Ze hebben straks niets meer om de volgende crisis te lijf te gaan omdat Trump er een potje van maakt tijdens de boom die Obama heeft verzorgd en de cijfers min of meer kunstmatig hoog houdt of nog hoger probeert te stuwen. Veel te grote tax cuts, veel te lage rentes,
Dat valt ook wel weer mee, de Amerikaanse rente staat juist op een normaal niveau, in tegenstelling tot waar we hier in Europa mee bezig zijn. Bovendien heeft Trump daar hoegenaamd niets over te zeggen, hoe pijnlijk dat ook voor hem moge zijn.

Het tekort op laten lopen in een hausse is inderdaad wel bijzonder tenenkrommend, maar leidt ook weer niet direct tot doomsday.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zaterdag 27 juli 2019 @ 10:55:59 #235
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188149883
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 10:29 schreef Refragmental het volgende:
Democraten weten uit Mueller te trekken dat je een president pas kunt indicten na zijn presidentschap. Media gaat ermee aan de haal, iedere democraat blij *O*
https://edition.cnn.com/p(...)385350a47b46c55bdafb
https://theweek.com/speed(...)after-leaving-office
https://www.vox.com/2019/(...)-trump-indict-office
etc
etc

[ afbeelding ]

bennyjohnson twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 22:40:37 🚨HOLY🚨Trump just now in the Oval Office:- Subpoena all of Obama's records.- Subpoena all of the records having to do with Hillary Clinton.- Subpoena the Clinton Foundation.- Look into the book deal that President Obama made.- GOP will hold House, Senate & White House. https://t.co/blRLP1k6fI reageer retweet
Altijd fijn wanneer de democraten deuren voor je open zetten.
Zou grappig zijn wanneer dezelfde juichende democraten nu opeens gaan janken dat je dit niet kunt maken :D
Witch Hunt!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 juli 2019 @ 10:56:24 #236
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188149887
En anders pak je gewoon de voedselbonnen af.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 juli 2019 @ 10:59:56 #237
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188149918
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 10:29 schreef Refragmental het volgende:
Democraten weten uit Mueller te trekken dat je een president pas kunt indicten na zijn presidentschap. Media gaat ermee aan de haal, iedere democraat blij *O*
https://edition.cnn.com/p(...)385350a47b46c55bdafb
https://theweek.com/speed(...)after-leaving-office
https://www.vox.com/2019/(...)-trump-indict-office
etc
etc

[ afbeelding ]

bennyjohnson twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 22:40:37 🚨HOLY🚨Trump just now in the Oval Office:- Subpoena all of Obama's records.- Subpoena all of the records having to do with Hillary Clinton.- Subpoena the Clinton Foundation.- Look into the book deal that President Obama made.- GOP will hold House, Senate & White House. https://t.co/blRLP1k6fI reageer retweet
Altijd fijn wanneer de democraten deuren voor je open zetten.
Zou grappig zijn wanneer dezelfde juichende democraten nu opeens gaan janken dat je dit niet kunt maken :D
Hij is lekker in paniek. Maar Bill Barr heeft zelf meerdere keren heel duidelijk aangegeven dat men bepaalde gegevens mag zien als er een impeachment inquiry is.
Die is er nu volgens Nadler. Wat is het probleem nu precies? De Dems doen toch precies wat Barr eist?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 11:09:20 #238
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188150011
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 10:55 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Witch Hunt!
Troll bait, more like...
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188150100
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 10:29 schreef Refragmental het volgende:
Democraten weten uit Mueller te trekken dat je een president pas kunt indicten na zijn presidentschap. Media gaat ermee aan de haal, iedere democraat blij *O*
https://edition.cnn.com/p(...)385350a47b46c55bdafb
https://theweek.com/speed(...)after-leaving-office
https://www.vox.com/2019/(...)-trump-indict-office
etc
etc

[ afbeelding ]

bennyjohnson twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 22:40:37 🚨HOLY🚨Trump just now in the Oval Office:- Subpoena all of Obama's records.- Subpoena all of the records having to do with Hillary Clinton.- Subpoena the Clinton Foundation.- Look into the book deal that President Obama made.- GOP will hold House, Senate & White House. https://t.co/blRLP1k6fI reageer retweet
Altijd fijn wanneer de democraten deuren voor je open zetten.
Zou grappig zijn wanneer dezelfde juichende democraten nu opeens gaan janken dat je dit niet kunt maken :D
Vind jij het positief als een president zelf beslist wie er vervolgd moet worden?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 juli 2019 @ 11:17:51 #240
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188150120
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 11:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Vind jij het positief als een president zelf beslist wie er vervolgd moet worden?
Dat hangt van de president af.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188150392
Waar wil hij Obama eigenlijk voor vervolgen? Being president while black?
pi_188150405
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 11:38 schreef Kansenjongere het volgende:
Waar wil hij Obama eigenlijk voor vervolgen? Being president while black?
Schijnbaar gewoon alle stukken opvragen, doornemen en dan iets zoeken wat illegaal was, als ik het goed begrijp.

Volkomen normaal in een democratie.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 11:50:42 #243
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_188150538
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 11:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Schijnbaar gewoon alle stukken opvragen, doornemen en dan iets zoeken wat illegaal was, als ik het goed begrijp.

Volkomen normaal in een democratie.
Het is tragisch dat het niet volkomen normaal is in Amerika. Gelukkig hebben ze daar kiesmannen die nog kunnen ingrijpen als het domme volk niet de goede keuze maakt.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 27 juli 2019 @ 11:59:06 #244
441440 aquawoman
Bitch please
pi_188150661
Ik vind het prima om de Clintons en Obama te onderzoeken, maar als er daar wat gevonden wordt heft het natuurlijk nog steeds zijn eigen wrong doings niet op.

Hij probeert de aandacht af te leiden en het lijkt me zinnig als de pers en de democraten daar op wijzen en zeggen: we maken eerst even af waar we nu mee bezig zijn.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 12:09:27 #245
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188150801
Het zijn dictatoriale tactieken om de oppositie te intimideren, heeft niets te maken met leveling the playing field of hoe ze het ook zullen verkopen.

Treurige is dat veel Amerikanen het nog zullen toejuichen ook, zo verziekt is de politiek daar inmiddels.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 12:15:37 #246
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188150904
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 12:09 schreef kladderadatsch het volgende:
Het zijn dictatoriale tactieken om de oppositie te intimideren, heeft niets te maken met leveling the playing field of hoe ze het ook zullen verkopen.

Treurige is dat veel Amerikanen het nog zullen toejuichen ook, zo verziekt is de politiek daar inmiddels.
Kinderachtig of niet, maar ben het helemaal met je eens.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 27 juli 2019 @ 12:19:35 #247
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188150975
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 12:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Kinderachtig of niet, maar ben het helemaal met je eens.
En dan notabene Clinton, geen politicus in de geschiedenis die zoveel is onderzocht als zij! Als ze nu nog niets hebben gevonden dan zal er gewoon niet veel zijn, eh. Lachwekkend gewoon...
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 juli 2019 @ 12:51:14 #248
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188151433
Volgens mij exploderen de meeste van dit soort plannen in het gezicht van de Republikein die het probeert. Het enige succes is dat de aandacht afgeleid is. Dan miet er weer iets nieuws worden verzonnen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 juli 2019 @ 12:53:50 #249
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188151473
Maar als men wil toegeven dat men niet capabel genoeg was om Clinton goed te onderzoeken, dat men best wel incompetent was, prutsers eigenlijk dus, mogen de Republikeinen dat uiteraard toegeven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 12:59:56 #250
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188151593
Treffend voorbeeld van ultra rechtse rechtspraak in de VS, met name waar het gaat om asielaanvraag.

Inside the Courtroom Where Every Asylum Seeker Gets Rejected

quote:
In February 2018, in a small courtroom in rural Louisiana, an Eritrean man was fighting an impossible battle. The man, whom I’ll call Abraham—he asked that his real name not be used—was trying to convince immigration judge Agnelis Reese that he should receive asylum in the United States. He told Reese he had been imprisoned for 12 years in Eritrea for refusing to complete his military service, and tortured—not only beaten but sexually assaulted. “What do you mean?” Reese asked.

Abraham, who did not have a lawyer, told Reese he was too ashamed to share what he had been through. She pressed him. “I’m not trying to force you,” she said, according to a transcript of the hearing, “but this type of harm would be important to your case.” With his future at stake, Abraham explained how two Eritrean prison guards had covered his nose with plastic before at least one of them put his penis in Abraham’s mouth, at which point he passed out. “Did they do anything else that was sexual molestation?” Reese asked.

“They also inserted a stick in my bottom,” Abraham said. Reluctantly, he recalled being sodomized at least three times in a bloodstained room “intended for suffering.”

When Abraham mentioned that he was a Pentecostal Christian and that his status as a religious minority had contributed to his mistreatment in Eritrea, Reese pounced. During an initial interview with an American asylum officer, Abraham had not mentioned being sexually assaulted. “When you lied to the asylum officers or failed to disclose your sexual abuse,” Reese asked, “what do you think Jesus thought about that?”

“I did not lie,” Abraham replied.

Reese rejected his asylum claim on narrow technical grounds. Abraham had stated, correctly, that the Eritrean government effectively controls the state church. Yet, Reese wrote, he did not produce documentation for this fact. Even if he somehow had been able to satisfy this requirement, Abraham probably never had a chance. Between 2011 and 2018, Reese denied every single one of the more than 200 asylum claims she heard.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.motherjones.c(...)eeker-gets-rejected/
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Moderator zaterdag 27 juli 2019 @ 13:14:54 #251
54278 crew  Tijger_m
42
pi_188151856
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 12:53 schreef Ulx het volgende:
Maar als men wil toegeven dat men niet capabel genoeg was om Clinton goed te onderzoeken, dat men best wel incompetent was, prutsers eigenlijk dus, mogen de Republikeinen dat uiteraard toegeven.
Kom er maar in Gowdy, Gohmert et al, 7 onderzoeken en ze stonden voor lul in de hearing.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 juli 2019 @ 13:35:20 #252
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188152146
#moscowmitch is trouwens trending geworden. Die bijnaam raakt hij voorlopig niet kwijt.

kylegriffin1 twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 04:25:15 The hashtag #MoscowMitch was trending on Twitter today after Mitch McConnell blocked two election bills designed to deter interference by Russia and other states.https://t.co/PKh6JKhydR reageer retweet
Nog een mening:

LincolnsBible twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 04:09:52 #MoscowMitch Mitch McConnell is a Russian asset - The Washington Post https://t.co/9SIg0lut2e reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator zaterdag 27 juli 2019 @ 13:38:08 #253
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_188152187
Het is ook onduidelijk wat die man bezielt om alle voorzorgsmaatregelen tegen te houden die de verkiezingen zouden moeten beschermen...echt heel vreemd.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 13:42:17 #254
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188152270
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 13:38 schreef Mike het volgende:
Het is ook onduidelijk wat die man bezielt om alle voorzorgsmaatregelen tegen te houden die de verkiezingen zouden moeten beschermen...echt heel vreemd.
Ik vind McConnel een nog veel grotere lul dan Trump, veel destructiever voor Amerika ook, maar dit vind ik vanuit zijn standpunt bezien nou juist helemaal niet vreemd.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Moderator zaterdag 27 juli 2019 @ 13:46:28 #255
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_188152345
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 13:42 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Ik vind McConnel een nog veel grotere lul dan Trump, veel destructiever voor Amerika ook, maar dit vind ik vanuit zijn standpunt bezien nou juist helemaal niet vreemd.
Dat ben ik ook zeker met je eens. Hij wil alleen maar winnen, tegen elke prijs. Ik denk dat zijn tegenhouden van de benoeming van Merrick Garland voor het Hooggerechtshof in de geschiedenisboekjes komt te staan als een van de smerigste streken ooit in de senaat.

McConnell heeft overigens al aangegeven dat als Trump in z'n laatste jaar zit en er zou een nieuwe rechter nodig zijn, dat ze die er gewoon doorheen zullen drukken.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 juli 2019 @ 13:49:15 #256
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188152393
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 13:38 schreef Mike het volgende:
Het is ook onduidelijk wat die man bezielt om alle voorzorgsmaatregelen tegen te houden die de verkiezingen zouden moeten beschermen...echt heel vreemd.
Hij is een russische asset. Wat dacht je daarvan? Meer winst op die manier.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 13:49:23 #257
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188152398
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 13:46 schreef Mike het volgende:

[..]

Dat ben ik ook zeker met je eens. Hij wil alleen maar winnen, tegen elke prijs. Ik denk dat zijn tegenhouden van de benoeming van Merrick Garland voor het Hooggerechtshof in de geschiedenisboekjes komt te staan als een van de smerigste streken ooit in de senaat.

McConnell heeft overigens al aangegeven dat als Trump in z'n laatste jaar zit en er zou een nieuwe rechter nodig zijn, dat ze die er gewoon doorheen zullen drukken.
Yep, en die McConnel is ook niet bepaald dom, een sociopaat, maar niet dom. Terwijl iedereen zich focust op Trump is hij achter de schermen bezig om het rechtssysteem compleet naar zijn hand te zetten. Daarvoor moet je natuurlijk wel de macht hebben cq behouden en als de Russen (of wie dan ook) daarbij kunnen helpen dan is dat natuurlijk mooi meegenomen.

Trouwens, dit heeft consequenties voor generaties waar hij mee bezig is. Long time strategy.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 13:55:53 #258
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188152492
Wat me enigszins verraste, maar toch ook weer niet echt is dat McConnell de minst geliefde senator is in zijn thuisstaat en dat ook nog nota bene in een staat met een "partisan lean" van R+23.

Zie bv hier

Dat een democraat wint in Kentucky lijkt me sterk, maar je zou toch hopen dat de man geprimaried zou worden in 2020...
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 juli 2019 @ 13:58:05 #259
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188152521
AynRandPaulRyan twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 00:00:02 This is devastating and horrible and hard to watch.Watch it anyway. #dontlookaway‘Do you know any 3yo's that are criminal or national security threats?’ @tedlieu had Border Patrol officials watch footage of what the separation is doing to families https://t.co/iIS7ltleoG reageer retweet
Het zijn niet echt prettige beelden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 14:01:09 #260
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188152564
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 13:58 schreef Ulx het volgende:
AynRandPaulRyan twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 00:00:02 This is devastating and horrible and hard to watch.Watch it anyway. #dontlookaway‘Do you know any 3yo's that are criminal or national security threats?’@:tedlieu had Border Patrol officials watch footage of what the separation is doing to families https://t.co/iIS7ltleoG reageer retweet
Het zijn niet echt prettige beelden.
Had ik al gezien. Ted Lieu is een van de allerbeste die ze hebben bij de Dems trouwens. Die moeten ze eigenlijk klonen op Amerikaanse bodem...
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 14:09:08 #261
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188152705
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 19:05 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 18:32:42 France just put a digital tax on our great American technology companies. If anybody taxes them, it should be their home Country, the USA. We will announce a substantial reciprocal action on Macron’s foolishness shortly. I’ve always said American wine is better than French wine! reageer retweet
Trump drinkt niet.
Trump: "I've always liked American wines better than French wines. Even though I don't drink wine. I just like the way they look." 8)7
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 juli 2019 @ 14:13:05 #262
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188152754
SikhProf twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 01:25:57 US immigration officials picked up a 9-year-old girl on her way to school — and they detained her for two days.It turns out that she is a US citizen. But even if she wasn’t, the way they’re treating kids is unconscionable. https://t.co/LgIuj5adUz reageer retweet
Je kunt wachten tot een boos familielid verhaal komt halen met een AR-15 of een blowtorch & a pair of pliers.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 juli 2019 @ 14:22:05 #263
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188152887
Anyway, mocht je nog examen aardrijkskunde moeten doen:

atrupar twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 23:10:27 Geography lessons with Trump: "Some people say Great Britain & some people remember -- a word you don't hear too much is the word 'England,' which is a piece of it." https://t.co/4C9gauCuS1 reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188153319
Who is talking? De Bully-inChief:

“Rep, Elijah Cummings has been a brutal bully, shouting and screaming at the great men & women of Border Patrol about conditions at the Southern Border, when actually his Baltimore district is FAR WORSE and more dangerous. His district is considered the Worst in the USA......

Kyle Cheney:...”Don’t forget: Cummings just received this week the authority to subpoena Ivanka and Jared’s email / communications >>>...”
  zaterdag 27 juli 2019 @ 14:52:00 #265
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188153424
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 14:47 schreef AnneX het volgende:
Who is talking? De Bully-inChief:

“Rep, Elijah Cummings has been a brutal bully, shouting and screaming at the great men & women of Border Patrol about conditions at the Southern Border, when actually his Baltimore district is FAR WORSE and more dangerous. His district is considered the Worst in the USA......

Alleen van de frasering moet ik al bijna kotsen, laat staan van het onderliggende frame.

Dit is classic Trump overigens, mensen aanvallen die het wagen om jouw beleid te bekritiseren, niet met valide argumenten, maar met whataboutisms.

[ Bericht 4% gewijzigd door kladderadatsch op 27-07-2019 15:11:33 ]
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188154091
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 14:52 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Alleen van de frasering moet ik al bijna kotsen, laat staan van het onderliggende frame.

Dit is classic Trump overigens, mensen aanvallen die het wagen om jouw beleid te bekritiseren, niet met valide argumenten, maar met whataboutisms.
Het is allemaal van het niveau 'je moeder stinkt'. Onbegrijpelijk dat deze man president is. Hoe irritant ik Clinton ook vind, het had een no brainer moeten zijn om haar te kiezen over Trump. Nu heb je een no brain als president.
pi_188154920
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 14:52 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Alleen van de frasering moet ik al bijna kotsen, laat staan van het onderliggende frame.

Dit is classic Trump overigens, mensen aanvallen die het wagen om jouw beleid te bekritiseren, niet met valide argumenten, maar met whataboutisms.
En regelrecht van fox.
https://mobile.twitter.com/mattgertz

neen, en ook Cummings is geen burgemeester, oetlul-in-chief.
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 juli 2019 @ 17:43:10 #268
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188157528
carlquintanilla twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 17:18:18 Kudlow to @CNBC, July 2018: "We are getting 3 [percent GDP growth] and it may be 4 for a quarter or two."#GDP since:* Q3 2018: 2.9%* Q4 2018: 1.1%* Q1 2019: 3.1%* Q2 2019: 2.1%https://t.co/IWhyChrBfD reageer retweet
* Q3 2018: 2.9%
* Q4 2018: 1.1%
* Q1 2019: 3.1%
* Q2 2019: 2.1%

Fail.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188160283
Als Trump het heeft over 'infested' 'rodents' en 'rats is dat altijd icm met de zwarte/ bruine bevolking




[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 27-07-2019 20:54:14 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 juli 2019 @ 20:15:49 #270
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188160541
If Trump don't like it, Trump should leave it.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 juli 2019 @ 20:18:30 #271
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188160584
Amy_Siskind twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 19:11:26 Rep. John Garamendi said the Trump regime is "teetering on the edge of the Posse Comitatus law," a 1878 federal law that prohibits the government from using military forces to act as a police force within U.S. borders.https://t.co/S0yYVJZ7VV reageer retweet
Goed punt. Is soldaten op straat trouwens niet een van de redenen dat met 2A wil houden?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188161387
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 13:42 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Ik vind McConnel een nog veel grotere lul dan Trump, veel destructiever voor Amerika ook, maar dit vind ik vanuit zijn standpunt bezien nou juist helemaal niet vreemd.
De republikeinen hebben er immers alle belang bij dat verkiezingen worden gemanipuleerd of dat voting results ongeldig kunnen worden verklaard ja. Demografisch zit het ze immers niet mee. En de landen die de boel willen manipuleren zijn op hun hand.

Bovendien hebben de Russen via via een paar honderd miljoen in de thuisstaat van Mitch gestopt. Voor wat hoort wat.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 juli 2019 @ 21:14:21 #273
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188161662

Trump Blames White House Air Conditioning on Obama



Deze al gezien?

"Vastgoedmagnaat krijgt airco in eigen kantoor in tweeënhalf jaar tijd niet werkend."
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188162384
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 15:21 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Het is allemaal van het niveau 'je moeder stinkt'. Onbegrijpelijk dat deze man president is. Hoe irritant ik Clinton ook vind, het had een no brainer moeten zijn om haar te kiezen over Trump. Nu heb je een no brain als president.
Mensen kiezen niet met hun verstand, en al helemaal niet als de politiek zo smerig is als in de VS. En wat smerige politiek betreft was Clinton het ideale doelwit.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 27 juli 2019 @ 22:14:32 #275
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_188162760
De broeders Koch besteden meer dan alle vakbonden bij elkaar

https://mobile.twitter.com/jacobinmag/status/1155195201092235264
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_188163574
Het enige voordeel van het twitter tijdperk, dat uiteindelijk alle nieuws en research per direct wordt gedeeld.

Bijvoorbeeld:
..”
Oh, and get this, folks: you know which "human beings" do live in Cummings' district? Several thousand people in the apartment complexes owned by one Jared Kushner, who fails to maintain the units and takes tenants to court to squeeze more $$ out of them...”

RT van Seth Abramson. 🇺🇸
pi_188166471
Als je de naam van een willekeurig 3e wereldland noemt in plaats van 'de Verenigde Staten' dan kun je al dit politieke geklooi een plaats geven en de kofferbak dicht doen om over een aantal jaren of decennia nog eens een kijkje te nemen of er wat ontwikkeling in zit.

Helaas zijn ze nogal dominerend.
  Overall beste user 2022 zondag 28 juli 2019 @ 08:36:49 #278
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188166766
De Baltimore Sun maakt gehakt van Trump.

Kijk, Trumpfans, dit is beledigen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188166857
Zit Baltimore niet al op z'n minst al 36 jaar in de houdgreep van de democraten onder Elijah Cummings?
Maar tis inderdaad de schuld van anderen dat het daar een puinhoop is.
  Overall beste user 2022 zondag 28 juli 2019 @ 09:08:05 #280
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188166948
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 08:53 schreef Refragmental het volgende:
Zit Baltimore niet al op z'n minst al 36 jaar in de houdgreep van de democraten onder Elijah Cummings?
Maar tis inderdaad de schuld van anderen dat het daar een puinhoop is.
Het lijkt de airco van het Witte Huis wel. Meneer de Vastgoedmagnaat kon die ook niet gerepareerd krijgen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 28 juli 2019 @ 09:11:48 #281
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188166966
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 08:53 schreef Refragmental het volgende:
Zit Baltimore niet al op z'n minst al 36 jaar in de houdgreep van de democraten onder Elijah Cummings?
Maar tis inderdaad de schuld van anderen dat het daar een puinhoop is.
Want wat trump heeft gezegd is wel ok?
  Overall beste user 2022 zondag 28 juli 2019 @ 09:15:13 #282
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188166984

Trump Restaurants In NYC Received “Critical” Health Code Violations — Including “Live Mice”


Trump trekt zelf ongedierte aan.


quote:
The conditions at the Trump Grill, for example, were apparently “conducive to attracting vermin” and “allowing vermin to exist” as of a July 2018 visit, per The Daily News.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188167013
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:11 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Want wat trump heeft gezegd is wel ok?
Hij legt wel een zeer pijnlijk punt bloot.
Beroepspolitici die al decennia lang hun eigen districts niet eens fatsoenlijk op orde krijgen, maar zelf wel zwemmen in het geld.
Ander goed voorbeeld is Maxime Waters en haar district.
Maar uiteraard, zal wel de schuld van anderen zijn, of beter nog, de schuld van republikeinen!!!

Dat hij hier nu opeens over begint in een soort whataboutism om af te leiden van zn eigen issues, tja, zo doet Trump dat nu eenmaal. En ook nog eens vrij effectief, kijkende naar alle media aandacht.
pi_188167065
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:08 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het lijkt de airco van het Witte Huis wel. Meneer de Vastgoedmagnaat kon die ook niet gerepareerd krijgen.
Nobody knew air conditioning could be so complicated.
  Overall beste user 2022 zondag 28 juli 2019 @ 09:33:14 #285
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188167118
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hij legt wel een zeer pijnlijk punt bloot.
Beroepspolitici die al decennia lang hun eigen districts niet eens fatsoenlijk op orde krijgen, maar zelf wel zwemmen in het geld.
Ander goed voorbeeld is Maxime Waters en haar district.
Maar uiteraard, zal wel de schuld van anderen zijn, of beter nog, de schuld van republikeinen!!!

Dat hij hier nu opeens over begint in een soort whataboutism om af te leiden van zn eigen issues, tja, zo doet Trump dat nu eenmaal. En ook nog eens vrij effectief, kijkende naar alle media aandacht.
Maar is een uitbater van restaurants waar de kakkerlakken en muizen door de niet-schoongemaakte keukens banjeren geloofwaardig als het om dit soort punten komt?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 28 juli 2019 @ 09:37:14 #286
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188167149
En als DeBlasio ingrijpt en deze New Yorkse zwijnestallen waar Trump zijn naam aan heeft verbonden laat sluiten, gaat Trump dan keihard gillen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188167402
Het blijft een bizarre gewaarwording. Stel je voor dat Rutte riep dat Groningen, Limburg of welke streek dan ook een 'rat infested' ellende was.

Dat doe je toch niet als leider van een land? :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188167426
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 08:53 schreef Refragmental het volgende:
Zit Baltimore niet al op z'n minst al 36 jaar in de houdgreep van de democraten onder Elijah Cummings?
Maar tis inderdaad de schuld van anderen dat het daar een puinhoop is.
Is Baltimore zo'n puinhoop dan. Ah al gevonden Nancy is er geboren vandaar dat Trump het over ratten heeft.

[ Bericht 5% gewijzigd door vipergts op 28-07-2019 10:12:03 ]
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 28 juli 2019 @ 10:06:36 #289
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188167437
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hij legt wel een zeer pijnlijk punt bloot.
Beroepspolitici die al decennia lang hun eigen districts niet eens fatsoenlijk op orde krijgen, maar zelf wel zwemmen in het geld.
Ander goed voorbeeld is Maxime Waters en haar district.
Maar uiteraard, zal wel de schuld van anderen zijn, of beter nog, de schuld van republikeinen!!!

Dat hij hier nu opeens over begint in een soort whataboutism om af te leiden van zn eigen issues, tja, zo doet Trump dat nu eenmaal. En ook nog eens vrij effectief, kijkende naar alle media aandacht.
Cummings zwemt niet in het geld, zijn totale vermogen, inclusief huis, wordt rond de 1 miljoen dollar geschat. Niet veel voor een 68 jarige jurist met een vrouw die ook werkt. Cummings is niet in schandalen verwikkeld en heeft zich zijn hele leven wel degelijk actief ingezet voor betere rechten voor werknemers en minderheden.

Tja, verdedigen dat dit soort mensen onder de gordel worden aangevallen? Ik persoonlijk zou mij daar een beetje voor schamen
pi_188167464
Het was toch love our country or leave? :? Verwarrend dit.
pi_188167472
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:05 schreef vipergts het volgende:

[..]

Is Baltimore zo'n puinhoop dan.
Het is ook een wat vreemde aanval, want:

quote:
"The White House has far more power to affect change in this city, for good or ill, than any single member of Congress including Mr. Cummings. If there are problems here, rodents included, they are as much his responsibility as anyone’s, perhaps more because he holds the most powerful office in the land," they added.

Bron
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188167536
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hij legt wel een zeer pijnlijk punt bloot.
Beroepspolitici die al decennia lang hun eigen districts niet eens fatsoenlijk op orde krijgen, maar zelf wel zwemmen in het geld.
Ander goed voorbeeld is Maxime Waters en haar district.
Maar uiteraard, zal wel de schuld van anderen zijn, of beter nog, de schuld van republikeinen!!!

Dat hij hier nu opeens over begint in een soort whataboutism om af te leiden van zn eigen issues, tja, zo doet Trump dat nu eenmaal. En ook nog eens vrij effectief, kijkende naar alle media aandacht.
Beetje vreemd argument. Het reilen en zeilen in een district is toch vooral de verantwoordelijkheid van de lokale overheden. Een congreslid is er één van de 435 die op federaal niveau wat kan proberen te bewerkstelligen dat zijn of haar district ten goede komt, maar de echte impact wordt toch op lokaal niveau gemaakt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 zondag 28 juli 2019 @ 10:27:37 #293
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188167664
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:03 schreef KoosVogels het volgende:
Het blijft een bizarre gewaarwording. Stel je voor dat Rutte riep dat Groningen, Limburg of welke streek dan ook een 'rat infested' ellende was.

Dat doe je toch niet als leider van een land? :')
Een week na een "love it or leave it" speech?

Mwoah....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188168004
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:05 schreef vipergts het volgende:

[..]

Is Baltimore zo'n puinhoop dan. Ah al gevonden Nancy is er geboren vandaar dat Trump het over ratten heeft.
Ja best wel.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cities_by_murder_rate
Baltimore plek 21, alleen St.Louis is gevaarlijker op plek 13.

https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
quote:
Of the 50 cities on the list, 42 are in Latin America. Fifteen were in Mexico, 14 in Brazil, and six in Venezuela. Two Colombian cities were on the list, as were two Honduran cities, and El Salvador, Guatemala, and Jamaica all had one. San Juan, the capital of Puerto Rico, was also on the list.

Four US cities were listed: St. Louis, Baltimore, Detroit, and New Orleans.
Baltimore plek 23 van meest gewelddadige steden ter wereld.

https://www.securitymagaz(...)ost-dangerous-cities

En volgens de laatste FBI statistieken:
https://www.worldatlas.co(...)e-united-states.html
5e plek voor Baltimore als meest gewelddadige stad in de VS.

Dus ja, wat mij betreft is Baltimore best wel een shithole.
  zondag 28 juli 2019 @ 10:56:24 #295
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188168028
Better to have a few rats than to be one

quote:
In case anyone missed it, the president of the United States had some choice words to describe Maryland’s 7th congressional district on Saturday morning. Here are the key phrases: “no human being would want to live there,” it is a “very dangerous & filthy place,” “Worst in the USA” and, our personal favorite: It is a “rat and rodent infested mess.” He wasn’t really speaking of the 7th as a whole. He failed to mention Ellicott City, for example, or Baldwin or Monkton or Prettyboy, all of which are contained in the sprawling yet oddly-shaped district that runs from western Howard County to southern Harford County. No, Donald Trump’s wrath was directed at Baltimore and specifically at Rep. Elijah Cummings, the 68-year-old son of a former South Carolina sharecropper who has represented the district in the U.S. House of Representatives since 1996.

....As proven last week during a Congressional tour, the Border is clean, efficient & well run, just very crowded. Cumming District is a disgusting, rat and rodent infested mess. If he spent more time in Baltimore, maybe he could help clean up this very dangerous & filthy place

— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) July 27, 2019
It’s not hard to see what’s going on here. The congressman has been a thorn in this president’s side, and Mr. Trump sees attacking African American members of Congress as good politics, as it both warms the cockles of the white supremacists who love him and causes so many of the thoughtful people who don’t to scream. President Trump bad-mouthed Baltimore in order to make a point that the border camps are “clean, efficient & well run," which, of course, they are not — unless you are fine with all the overcrowding, squalor, cages and deprivation to be found in what the Department of Homeland Security’s own inspector-general recently called “a ticking time bomb."

In pointing to the 7th, the president wasn’t hoping his supporters would recognize landmarks like Johns Hopkins Hospital, perhaps the nation’s leading medical center. He wasn’t conjuring images of the U.S. Social Security Administration, where they write the checks that so many retired and disabled Americans depend upon. It wasn’t about the beauty of the Inner Harbor or the proud history of Fort McHenry. And it surely wasn’t about the economic standing of a district where the median income is actually above the national average. No, he was returning to an old standby of attacking an African American lawmaker from a majority black district on the most emotional and bigoted of arguments. It was only surprising that there wasn’t room for a few classic phrases like “you people” or “welfare queens” or “crime-ridden ghettos” or a suggestion that the congressman “go back” to where he came from.

This is a president who will happily debase himself at the slightest provocation. And given Mr. Cummings’ criticisms of U.S. border policy, the various investigations he has launched as chairman of the House Oversight Committee, his willingness to call Mr. Trump a racist for his recent attacks on the freshmen congresswomen, and the fact that “Fox & Friends” had recently aired a segment critical of the city, slamming Baltimore must have been irresistible in a Pavlovian way. Fox News rang the bell, the president salivated and his thumbs moved across his cell phone into action.

As heartening as it has been to witness public figures rise to Charm City’s defense on Saturday, from native daughter House Speaker Nancy Pelosi to Mayor Bernard C. “Jack” Young, we would above all remind Mr. Trump that the 7th District, Baltimore included, is part of the United States that he is supposedly governing. The White House has far more power to affect change in this city, for good or ill, than any single member of Congress including Mr. Cummings. If there are problems here, rodents included, they are as much his responsibility as anyone’s, perhaps more because he holds the most powerful office in the land.

Finally, while we would not sink to name-calling in the Trumpian manner — or ruefully point out that he failed to spell the congressman’s name correctly (it’s Cummings, not Cumming) — we would tell the most dishonest man to ever occupy the Oval Office, the mocker of war heroes, the gleeful grabber of women’s private parts, the serial bankrupter of businesses, the useful idiot of Vladimir Putin and the guy who insisted there are “good people” among murderous neo-Nazis that he’s still not fooling most Americans into believing he’s even slightly competent in his current post. Or that he possesses a scintilla of integrity. Better to have some vermin living in your neighborhood than to be one.
Via Outline: https://outline.com/rFem6B (Effe op F5 drukken na aanklikken van de link)
Want de originele bron doet het niet vanuit Europa: https://www.tribpub.com/gdpr/baltimoresun.com/
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188168313
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is ook een wat vreemde aanval, want:
[..]

quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Beetje vreemd argument. Het reilen en zeilen in een district is toch vooral de verantwoordelijkheid van de lokale overheden. Een congreslid is er één van de 435 die op federaal niveau wat kan proberen te bewerkstelligen dat zijn of haar district ten goede komt, maar de echte impact wordt toch op lokaal niveau gemaakt.
Maryland is als sinds jaar en dag Democrat controlled.
https://en.wikipedia.org/wiki/Maryland#Elections

Gaan we landelijk kijken dan is het congress de afgelopen 40 jaar goed verdeeld geweest, met een lichte voordeel voor de democraten.
D's hebben 10 keer het senaat in handen gehad (van de 20), en 12 keer het huis (van de 20). (7 keer daarvan senaat en huis gelijktijdig, itt 6 keer voor de R's).
Check wiki voor 96th congress t/m 114th congress.

Het enige waar ze de afgelopen 40 jaar een achterstand lijken te hebben is dat er meer R-Presidenten zijn geweest. (4 R's, 3 D's)
Maar zoals gezegd, tis vooral een aangelegenheid voor lokale overheden.
pi_188168448
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]


[..]

Maryland is als sinds jaar en dag Democrat controlled.
https://en.wikipedia.org/wiki/Maryland#Elections

Gaan we landelijk kijken dan is het congress de afgelopen 40 jaar goed verdeeld geweest, met een lichte voordeel voor de democraten.
D's hebben 10 keer het senaat in handen gehad (van de 20), en 12 keer het huis (van de 20). (7 keer daarvan senaat en huis gelijktijdig, itt 6 keer voor de R's).
Check wiki voor 96th congress t/m 114th congress.

Het enige waar ze de afgelopen 40 jaar een achterstand lijken te hebben is dat er meer R-Presidenten zijn geweest. (4 R's, 3 D's)
Maar zoals gezegd, tis vooral een aangelegenheid voor lokale overheden.
Dit is een vrij zinloze discussie. Met vingers gaan wijzen, zonder inzicht te hebben in de oorsprong van de problematiek, is eerder contraproductief.

Stel dat de criminaliteit in mijn woonplaats toeneemt en dat de VVD, PvdA en het CDA gedurende die periode het college vormen, is dat dan de schuld van deze partijen? Hun beleidskeuzes kunnen een rol spelen, maar de realiteit is vaak een stuk complexer.

Voor wat betreft de opmerkingen Trump: Baltimore is onderdeel van de VS en valt dus onder zijn verantwoordelijkheid. Als het werkelijk zo beroerd is gesteld in dat district, moet hij er aandacht voor vragen en onderzoeken of er actie kan worden ondernomen. Want die macht heeft hij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188168552
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]


[..]

Maryland is als sinds jaar en dag Democrat controlled.
https://en.wikipedia.org/wiki/Maryland#Elections

Gaan we landelijk kijken dan is het congress de afgelopen 40 jaar goed verdeeld geweest, met een lichte voordeel voor de democraten.
D's hebben 10 keer het senaat in handen gehad (van de 20), en 12 keer het huis (van de 20). (7 keer daarvan senaat en huis gelijktijdig, itt 6 keer voor de R's).
Check wiki voor 96th congress t/m 114th congress.

Het enige waar ze de afgelopen 40 jaar een achterstand lijken te hebben is dat er meer R-Presidenten zijn geweest. (4 R's, 3 D's)
Maar zoals gezegd, tis vooral een aangelegenheid voor lokale overheden.
Dat doet niets af aan mijn punt natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 28 juli 2019 @ 11:59:40 #299
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188168806
In Maryland doen ze het trouwens best wel goed op veel vlakken, net als veel Democratische staten, waar de Republikeinse staten in verhouding shitholes zijn. https://en.wikipedia.org/(...)an_Development_Index
pi_188168923
Dit soort uitspraken ook gewoon weer verdedigen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 12:29:32 #301
54278 crew  Tijger_m
42
pi_188169206
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 08:53 schreef Refragmental het volgende:
Zit Baltimore niet al op z'n minst al 36 jaar in de houdgreep van de democraten onder Elijah Cummings?
Maar tis inderdaad de schuld van anderen dat het daar een puinhoop is.
Stemmen de burgers van Baltimore niet al 35 jaar op de Democraten? Of zijn stemmers dan ineens dom of zo? Jij was toch zo'n fan van democratie?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')