abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188107444
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:

[ afbeelding ]
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

[ afbeelding ]
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.

Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.

-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188107512
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 09:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Absoluut geen fan van Refragmental maar het is niet bepaald een geheim dat:
1. Pedofielen niet gewild zijn in de gevangenis;
2. Epstein blijkbaar veel weet over veel belangrijke personen;

De kans dat hij sterft acht ik eerlijk gezegd ook hoog in.
Volgens mij is het hele 'Epstein weet veel over belangrijke mensen' niet echt een feit. Hij ként veel belangrijke mensen, zeker, maar het idee dat hij voor al die mensen een pedofielenseksring runt is speculatie natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188107543
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2019 09:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Volgens mij is het hele 'Epstein weet veel over belangrijke mensen' niet echt een feit. Hij ként veel belangrijke mensen, zeker, maar het idee dat hij voor al die mensen een pedofielenseksring runt is speculatie natuurlijk.
Zag voorbijkomen dat Stephen Hawking met Epstein is meegevlogen. Zie die man eerlijk gezegd niet snel meedoen aan wilde sexfeestjes met minderjarigen meiden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 25 juli 2019 @ 09:39:36 #4
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_188107595
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juli 2019 09:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zag voorbijkomen dat Stephen Hawking met Epstein is meegevlogen. Zie die man eerlijk gezegd niet snel meedoen aan wilde sexfeestjes met minderjarigen meiden.
Nouja, Stephen Hawking, kind van 8... IPH man. ;(
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 09:40:02 #5
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188107599
jimsciutto twitterde op donderdag 25-07-2019 om 00:05:20 “We are fighting the president in the courts” says @SpeakerPelosi post-Mueller. Sounds like a “No” on impeachment for now. reageer retweet
Ze zal wel wachten op de resultaten van de polls. En de afgevaardigden gaan nu op reces. Tijd om met de achterban te praten. Ik denk dat het aantal pro-impeachment dems zal stijgen in de komende weken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 juli 2019 @ 09:44:10 #6
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_188107656
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 09:40 schreef Ulx het volgende:
jimsciutto twitterde op donderdag 25-07-2019 om 00:05:20 “We are fighting the president in the courts” says @:SpeakerPelosi post-Mueller. Sounds like a “No” on impeachment for now. reageer retweet
Ze zal wel wachten op de resultaten van de polls. En de afgevaardigden gaan nu op reces. Tijd om met de achterban te praten. Ik denk dat het aantal pro-impeachment dems zal stijgen in de komende weken.
Impeachment heeft toch geen zin dus waarom houden ze er niet een keer over op? :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 09:44:14 #7
3928 Ulx
pi_188107658
quote:

[..]

Stephen Hawking Builds Robotic Exoskeleton

Het zou kunnen. Hij zat niet vast aan zijn rolstoel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 25 juli 2019 @ 09:46:06 #8
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188107685
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 09:40 schreef Ulx het volgende:
jimsciutto twitterde op donderdag 25-07-2019 om 00:05:20 “We are fighting the president in the courts” says @:SpeakerPelosi post-Mueller. Sounds like a “No” on impeachment for now. reageer retweet
Die polls zouden dan beïnvloed moeten zijn door die hearing van gisteren? Daar was het imo toch echt niet spectaculair genoeg voor. Denk dat de gemiddelde burger er de schouders over ophaalt.

Maar goed, kan me vergissen natuurlijk.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 25 juli 2019 @ 10:05:25 #9
426493 crew  PippenScottie
pi_188107987
quote:

[..]

De theorie die ik las is dat hij evenementen organiseerde met mensen als Stephen Hawking als spreker.

Dit eindigt met een open bar op een tropisch eiland, waar ook gewillige minderjarige meisjes rondlopen. Een bijzonder perverse honey trap.

Als je erin trapt heeft Epstein kompromat en kan hij invloedrijke mensen aansturen aan wie daar maar het meest voor over heeft.

Geen idee of hier iets van waar is. Ik hoop dat de rechtsgang ditmaal niet gefrustreerd wordt en er daadwerkelijk namen worden genoemd.
My friends all drive horses
  donderdag 25 juli 2019 @ 10:20:10 #11
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188108185
quote:
Ik vind ook wel dat er wat makkelijk gedaan wordt over figuren die radicaliseren, mag dat niet benoemd worden? Ook al is het niet handig gezegd, ben je niet met mij eens dat er een behoorlijke opmars is van radicale blanke mannen (en vrouwen)?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator donderdag 25 juli 2019 @ 10:20:41 #12
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_188108194
quote:
Inhoudelijk heeft ze gewoon gelijk: er vallen meer doden door terreur van witte mannen in de VS dan door moslims.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  donderdag 25 juli 2019 @ 10:21:08 #13
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188108201
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:05 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

De theorie die ik las is dat hij evenementen organiseerde met mensen als Stephen Hawking als spreker.

Dit eindigt met een open bar op een tropisch eiland, waar ook gewillige minderjarige meisjes rondlopen. Een bijzonder perverse honey trap.

Als je erin trapt heeft Epstein kompromat en kan hij invloedrijke mensen aansturen aan wie daar maar het meest voor over heeft.

Geen idee of hier iets van waar is. Ik hoop dat de rechtsgang ditmaal niet gefrustreerd wordt en er daadwerkelijk namen worden genoemd.
Nah, de connecties van die vent zijn gewoon raar. Het is eigenlijk gewoon een nobody namelijk. Afgezien daarvan, die zgn 'sweetheart deal' uit 2008 waar Acosta nu over gestruikeld is, is ook compleet absurd. Niemand heeft ooit zoiets voor elkaar gekregen, daar zijn alle juridische experts het wel over eens, dus waarom hij wel?
  donderdag 25 juli 2019 @ 10:25:13 #14
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188108256
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:20 schreef Mike het volgende:

[..]

Inhoudelijk heeft ze gewoon gelijk: er vallen meer doden door terreur van witte mannen in de VS dan door moslims.
Klopt, helaas gaan dit soort gesprekken vaak eindigen in: "Ja maar de blanken hebben Amerika gebouwd'.
  Moderator donderdag 25 juli 2019 @ 10:27:34 #15
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_188108295
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Klopt, helaas gaan dit soort gesprekken vaak eindigen in: "Ja maar de blanken hebben Amerika gebouwd'.
Als er al een gesprek volgt. Dat filmpje heeft als titel Ilhan Omar contends that Americans "should be more fearful of white men."
Expres zo geframed dat het heel iets anders lijkt te zeggen en Twitter heeft aan die titel al genoeg om los te gaan.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 10:40:31 #16
3928 Ulx
pi_188108526
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 09:46 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Die polls zouden dan beïnvloed moeten zijn door die hearing van gisteren? Daar was het imo toch echt niet spectaculair genoeg voor. Denk dat de gemiddelde burger er de schouders over ophaalt.

Maar goed, kan me vergissen natuurlijk.
Wat had je verwacht? Een soort Kevin Costner in JFK die zijn theorie uitlegt, druk gebarend naar een papier met foto's aan de muur?

De reacties op een aantal vragen waren heel duidelijk. Dat zijn peima clips voor TV Spotjes. Helder, beheerst en vernietigend voor Trump.
  donderdag 25 juli 2019 @ 10:44:44 #17
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_188108594
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:40 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wat had je verwacht? Een soort Kevin Costner in JFK die zijn theorie uitlegt, druk gebarend naar een papier met foto's aan de muur?

De reacties op een aantal vragen waren heel duidelijk. Dat zijn peima clips voor TV Spotjes. Helder, beheerst en vernietigend voor Trump.
Vernietigend :') In jouw optiek wellicht maar dat is niks nieuws dan.
2019: The Great Awakening
pi_188108596
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dat is dan ook de hele opzet van Chivaz. Verwacht geen inhoudelijke discussie, zijn kruistocht is mensen als Omar en AOC als racisten af te beelden en daar is iedere frame, spin en leugen voor toegestaan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 25 juli 2019 @ 10:47:38 #19
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188108635
Ik snap ook niet helemaal dat het spectaculair moet. Blijkbaar moet politiek ineens spectaculair zijn, terwijl de gene die het wel weet maar niet dom kan schreeuwen als zwak wordt gezien. Feiten daar gaat het om.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 10:54:19 #20
3928 Ulx
pi_188108766
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:47 schreef Vis1980 het volgende:
Ik snap ook niet helemaal dat het spectaculair moet. Blijkbaar moet politiek ineens spectaculair zijn, terwijl de gene die het wel weet maar niet dom kan schreeuwen als zwak wordt gezien. Feiten daar gaat het om.
Mueller bevestigde dat McGahn de opdracht kreeg van Trump om het onderzoek te laten stoppen.
McGahn komt nu onder enorme druk te staan. Er loopt geloof ik nog een zaak om hem te dwingen te getuigen. Wat gisteren gebeurde zal een rechter meewegen.
pi_188108831
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:44 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Vernietigend :') In jouw optiek wellicht maar dat is niks nieuws dan.
De verklaring van Mueller zal inderdaad geen gevolgen hebben voor Trump. Maar niet omdat hij 'totally exonerated' is, zoals de beste man zelf beweert.
  donderdag 25 juli 2019 @ 11:00:17 #22
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188108878
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:40 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja, zoiets. En dat hij daarna een pistool zou trekken en ze allemaal dood schoot, nou goed?

quote:
Dat vinden de democraten ongetwijfeld ook, maar daar gaat het niet om, het gaat om Amerikanen die voor de hearing nog NIET overtuigd waren, die zie ik nu niet ineens van mening veranderen. Er is gewoon niets voorbij gekomen wat niet al lang bekend was.

Even dacht ik dat ze iets in handen hadden met Ted Lieu, maar dat werd later weer zorgvuldig onschadelijk gemaakt en daar kun je volgens mij ook niet zoveel mee.
  donderdag 25 juli 2019 @ 11:01:16 #23
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188108898
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:47 schreef Vis1980 het volgende:
Ja man, neem het letterlijk. Jezus christus zeg, het lijkt hier wel een kleuterschool.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 11:07:55 #24
3928 Ulx
pi_188109005
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:00 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Ja, zoiets. En dat hij daarna een pistool zou trekken en ze allemaal dood schoot, nou goed?
[..]

Dat vinden de democraten ongetwijfeld ook, maar daar gaat het niet om, het gaat om Amerikanen die voor de hearing nog NIET overtuigd waren, die zie ik nu niet ineens van mening veranderen. Er is gewoon niets voorbij gekomen wat niet al lang bekend was.

Even dacht ik dat ze iets in handen hadden met Ted Lieu, maar dat werd later weer zorgvuldig onschadelijk gemaakt en daar kun je volgens mij ook niet zoveel mee.
Mensen veranderen hun mening niet om één enkele reden. Het is altijd een opeenstapeling van redenen: Taxscam, corruptie, kinderen in kooien, met pedofielen kleine meisjes uitchecken, gelieg en ga zo maar door. En dan deze erbij.
  donderdag 25 juli 2019 @ 11:15:43 #25
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188109131
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:07 schreef Ulx het volgende:

[..]

Mensen veranderen hun mening niet om één enkele reden. Het is altijd een opeenstapeling van redenen: Taxscam, corruptie, kinderen in kooien, met pedofielen kleine meisjes uitchecken, gelieg en ga zo maar door. En dan deze erbij.
Nah, ik weet het nog zo net niet. Alles wat jij als voordeel ziet voor de Dems, zien anderen weer in het voordeel van de Reps. Clipjes maken en spinnen kunnen ze bij Fox trouwens ook heel goed, en dan hebben ze ook nog KellyAnne Conway met d'r grote bek en types als Jim Jordan en Jack Kingston die bij CNN lekker fact free hun gang mogen gaan... En dan vergeet ik vast nog een stel van die malloten.

Het is echt maar net waar je je nieuws vandaan haalt en wat je online bronnen verder zijn. Je weet zelf toch ook hoe dat werkt?
pi_188109177
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:07 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dan moeten de mensen die je wil overtuigen het wel te horen krijgen en daar lijkt het mis te gaan.

En in sommige gevallen zal het niet willen erkennen van de foute keuze ook mee kunnen spelen. Waarom dat ook op lijkt te gaan voor Nederlandse aanhangers van Trump, of zelfbenoemde aanhangers van Sanders ook al lijken al zijn uitspraken haaks te staan op de standpunten van Sanders, blijft wel een beetje vreemd.
  donderdag 25 juli 2019 @ 11:19:24 #27
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188109189
quote:
13s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:01 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Ja man, neem het letterlijk. Jezus christus zeg, het lijkt hier wel een kleuterschool.
Nou nou niet zo lelijk doen. Ik lees in diverse media dat het Mueller met niets kwam en het niet spectaculair was. Ik vind dat vreemd, omdat het juist daarover niet zou moeten gaan.
  donderdag 25 juli 2019 @ 11:19:40 #28
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188109201
Denk gewoon dat het inmiddels een beetje te laat is om nu nog te impeachen. Ze hadden het gewoon in maart gelijk moeten doen.

Nu kunnen de Republikeinen het zo spinnen dat het schandalig is van de Dems om zo 'kort' voor de verkiezingen nog een impeachment procedure te starten blablabla.., je weet toch hoe die lui zijn?
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 11:23:47 #29
3928 Ulx
pi_188109273
Daarom dus die soundbites pushen. En niet alleen over Trump. Maar ook Mueller die de acties van Rusland bevestigde en de GOP die dat negeerde.

Fatalistisch navelstaren schiet niet op.
pi_188109303
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:19 schreef kladderadatsch het volgende:
Denk gewoon dat het inmiddels een beetje te laat is om nu nog te impeachen. Ze hadden het gewoon in maart gelijk moeten doen.

Nu kunnen de Republikeinen het zo spinnen dat het schandalig is van de Dems om zo 'kort' voor de verkiezingen nog een impeachment procedure te starten blablabla.., je weet toch hoe die lui zijn?
Impeachment is een heilloze weg. De Democraten moeten zich richten op de verkiezingen.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 11:31:18 #31
3928 Ulx
pi_188109411
Impeachment is prima. Trek de beerput verder open en laat de Republikeinen in de Senaat vlak voor de verkiezingen maar on record gaan en Trump verdedigen. De Senaat is minstens zo belangrijk als het WH.

En kom nou niet aan met dat argument dat 'de Republikeinen' dan als een man achter Trump gaat staan.
Want dan zeg ik dat 'de Democraten' ook een tandje bijschakelen. Die worden namelijk ook heel pissig als de GOP een crimineel vrijspreekt.
  donderdag 25 juli 2019 @ 11:32:45 #32
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188109437
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:23 schreef Ulx het volgende:
Daarom dus die soundbites pushen. En niet alleen over Trump. Maar ook Mueller die de acties van Rusland bevestigde en de GOP die dat negeerde.

Fatalistisch navelstaren schiet niet op.
Het gaat ook om om de reikwijdte die je hebt, en hoe vervelend ik het ook vind, die is helaas in het voordeel van de Republikeinen. Bovendien hebben ze meer poen, ook nogal een dingetje in de VS. Het is gewoon kut, maar het is zoals het is.

Enige waar je op kunt hopen is dat er een zwijgende groep burgers is die je niet hoort of ziet maar die inmiddels koken van woede en desnoods over gebroken glas zullen kruipen om die lul in 2020 weg te stemmen.

Ik weet het niet. Soms krijg ik die indruk, soms denk ik dat mensen zo blasé zijn en zoveel andere dingen aan hun kop hebben dat het ze echt geen fuck meer kan schelen.
pi_188109519
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:20 schreef Mike het volgende:

[..]

Deze claim is zo absurd dat ik serieus denk dat je zit te trollen.
  donderdag 25 juli 2019 @ 11:40:32 #34
441440 aquawoman
Bitch please
pi_188109570
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Deze claim is zo absurd dat ik serieus denk dat je zit te trollen.
Hoezo? De meeste mass shooters zijn blanke amerikanen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_188109733
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:40 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Hoezo? De meeste mass shooters zijn blanke amerikanen.
Dat maakt het nog niet de gevaarlijkste bevolkingsgroep van de VS.
  donderdag 25 juli 2019 @ 11:54:01 #36
262 Re
Kiss & Swallow
pi_188109801
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 25 juli 2019 @ 12:01:45 #37
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188109933
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat maakt het nog niet de gevaarlijkste bevolkingsgroep van de VS.
Heb je een statistiek van pak hem beet de laatste 10 jaar van het aantal doden naar type extremisme in gevallen van “domestic terrorism” in de VS?
pi_188110024
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:54 schreef Re het volgende:
[ afbeelding ]
Russische dubbele adelaar?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 25 juli 2019 @ 12:08:32 #39
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188110051
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:54 schreef Re het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 25 juli 2019 @ 12:10:56 #40
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188110088
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Russische dubbele adelaar?
Dat niet alleen ;)
Onikaan ni ov dovah
pi_188110151
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat niet alleen ;)
De golfclubs :') 14.gif
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 25 juli 2019 @ 12:18:24 #42
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188110196
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:Y
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 25 juli 2019 @ 12:22:10 #43
262 Re
Kiss & Swallow
pi_188110245
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

en latijnse text blijkbaar: as es un tit os
  donderdag 25 juli 2019 @ 12:43:52 #44
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188110662
quote:
3s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:22 schreef Re het volgende:

[..]

Wat betekend dat? Of is het gibberish?
pi_188110755
quote:
3s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:22 schreef Re het volgende:

[..]

Spaans. 45 es un titere (Nummer 45 is een marionet (puppet)).
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  donderdag 25 juli 2019 @ 12:49:03 #46
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188110790
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:47 schreef nostra het volgende:

[..]

:D Goeie grap wel!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 25 juli 2019 @ 12:58:45 #47
426493 crew  PippenScottie
pi_188110956
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:43 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Wat betekend dat? Of is het gibberish?
Asses and tits. :{
My friends all drive horses
  donderdag 25 juli 2019 @ 13:00:36 #48
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
  donderdag 25 juli 2019 @ 13:13:14 #49
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188111204
quote:

[..]

_O-
  donderdag 25 juli 2019 @ 13:14:02 #51
262 Re
Kiss & Swallow
pi_188111217
quote:

[..]

dat is idd veel beter ja
  Moderator donderdag 25 juli 2019 @ 14:49:29 #52
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_188113349
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juli 2019 13:13 schreef kladderadatsch het volgende:
Wie heeft dit geflikt trouwens, en leeft 'ie nog?
Het is blijkbaar nog onduidelijk: https://www.thedailybeast(...)ia-and-golf?ref=home
pi_188113477
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Heb je een statistiek van pak hem beet de laatste 10 jaar van het aantal doden naar type extremisme in gevallen van “domestic terrorism” in de VS?
Dus ik mag 9/11 niet meerekenen?
  donderdag 25 juli 2019 @ 14:58:04 #54
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188113524
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 14:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ja hoor dat mag. Gelukkig wordt daar wat aangedaan aan al die Saudi's die daar achter zaten.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 15:05:12 #55
3928 Ulx
pi_188113692
quote:

[..]

Dat is geen domestic terrorisn.

Maar Oklahoma mag uiteraard wel.
  donderdag 25 juli 2019 @ 15:07:04 #56
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188113738
quote:

[..]

Lijkt me niet zinvol. Niet domestic, lang geleden, een enkel incident met veel slachtoffers wat een uitzondering is en dus weinig inzicht geeft. Je kunt het mee tellen als je wilt, maar dan ben je denk ik de boel wat aan het flessen.

[ Bericht 2% gewijzigd door ExtraWaskracht op 25-07-2019 15:38:52 ]
  donderdag 25 juli 2019 @ 15:08:59 #57
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188113945
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 15:08 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

It was not a fan of his, that I can tell you. :P
Een studentengrap? _O-
  donderdag 25 juli 2019 @ 15:16:42 #59
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
  donderdag 25 juli 2019 @ 16:16:18 #60
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_188115127
Weer wat peilingen:

2020 National Democratic Primary:

Biden 26%
Sanders 14%
Harris 10%
Warren 9%
Buttigieg 4%
O'Rourke 4%
Booker 2%
Castro 1%
Delaney 1%
Gillibrand 1%
Hickenlooper 1%
Klobuchar 1%
Yang 1%
Moulton 1%
Ryan 1%
Steyer 1%
@Harris_X_/@ScottWRasmussen 7/15-17

Biden 25%
Sanders 16%
Warren 16%
Harris 14%
Buttigieg 8%
O'Rourke 3%
Booker 3%
Castro 2%
Yang 2%
Klobuchar 1%
Ryan 1%
Gillibrand 1%
Williamson 1%
Gabbard 1%
de Blasio 1%
Bennet 1%
@SurveyMonkey/@NBCNews 7/2-16

Biden 25%
Warren 18%
Sanders 13%
Harris 9%
Buttigieg 7%
Castro 2%
Booker 2%
Gabbard 2%
O'Rourke 2%
Yang 2%
Bullock 1%
de Blasio 1%
Klobuchar 1%
Steyer 1%
@YouGovUS/@TheEconomist, RV, 7/21-23

Biden 33%
Sanders 18%
Warren 14%
Harris 13%
Buttigieg 5%
O'Rourke 3%
Booker 2%
Yang 2%
Klobuchar 1%
Bullock 1%
Castro 1%
de Blasio 1%
Delaney 1%
Gabbard 1%
Gillibrand 1%
Ryan 1%
Steyer 1%
Williamson 1%
Bennet 0%
Hickenlooper 0%
Inslee 0%
Moulton 0%
@MorningConsult Poll (7/15-21):
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_188115681
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Impeachment is een heilloze weg. De Democraten moeten zich richten op de verkiezingen.
Heilloze weg? Het lijkt mij gewoon de plicht van het Congres om een corrupte president te impeachen ongeacht de politieke gevolgen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 17:17:29 #62
3928 Ulx
pi_188116584
NBCPolitics twitterde op donderdag 25-07-2019 om 16:38:45 BREAKING: US government will resume executions after 16-year pause. https://t.co/FBaSuYaczl reageer retweet
Landverraad kan met de dood worden bestraft.
  donderdag 25 juli 2019 @ 17:21:34 #63
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188116674
De doodstraf invoeren voor corrupte politici en voor de rest afschaffen, dat lijkt me veel beter voor het land.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 17:23:52 #64
3928 Ulx
pi_188116720
  donderdag 25 juli 2019 @ 17:44:18 #65
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188117082
quote:

[..]

Als je naar de laatste 10 jaar kijkt sowieso niet nee.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 25 juli 2019 @ 17:48:23 #66
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188117144
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 17:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als je naar de laatste 10 jaar kijkt sowieso niet nee.
Het was met name geen binnenlandse aangelegenheid 😉
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 25 juli 2019 @ 17:51:26 #67
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188117198
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 17:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het was met name geen binnenlandse aangelegenheid 😉
En dat ja :)
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 25 juli 2019 @ 18:50:44 #68
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_188118206
quote:
House panel votes to authorize subpoenas for all White House work communications sent via personal email, cellphone

A bitterly divided House Oversight Committee voted along party lines Thursday to subpoena White House work communications sent via personal email and cellphone, amid questions about whether the president’s daughter, Ivanka Trump, and son-in law Jared Kushner violated federal record-keeping laws.

(..)

He [Cummings (D-Md.)] added in a statement that the committee “has obtained direct evidence that multiple high-level White House officials have been violating the Presidential Records Act. . . . What we do not yet know is why these White House officials were attempting to conceal these communications.”

(..)

Bron: WaPo
Dit krijgt ook weer een vervolg.
Géén kloon van tvlxd!
pi_188118357
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 18:50 schreef Montov het volgende:

[..]

Dit krijgt ook weer een vervolg.
Word uiteraard weer een rechtszaak waar de belastingbetaler voor op mag draaien.
  donderdag 25 juli 2019 @ 19:00:22 #70
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
  donderdag 25 juli 2019 @ 19:55:47 #71
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
  donderdag 25 juli 2019 @ 20:05:40 #72
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188119830
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 19:55 schreef kladderadatsch het volgende:
Hmmm, Adam Schiff blijkt ook van mening veranderd: https://www.washingtonpos(...)m_term=.0ab3abcf5a50 Nou, dan kunnen we het helemaal wel vergeten, denk ik.
Well, he's not wrong. Zolang de GOP achter Trump blijft staan heeft het geen kans van slagen.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 25 juli 2019 @ 20:13:41 #73
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188120029
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Well, he's not wrong. Zolang de GOP achter Trump blijft staan heeft het geen kans van slagen.
Nee, maar dat heeft het natuurlijk toch nooit gehad. Maar daar ging het ook niet om, want als ze er tijdig mee waren gestart dan hadden ze Trump wel finaal kunnen slopen.

Nu zit het imo gewoon te dicht tegen de verkiezingen aan en zullen de Republikeinen het juist in hun voordeel ombuigen. Ze hadden het onmiddellijk in maart moeten doen.

Denk dat het een tactische blunder van Pelosi is, hopelijk kost het ze niet de verkiezingen.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 20:21:59 #74
3928 Ulx
pi_188120247
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En de enige manier waarop het mogelijk is genoeg belastend bewijs te krijgen is door een impeachmentprocedure.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 20:25:32 #75
3928 Ulx
pi_188120354
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:13 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Nee, maar dat heeft het natuurlijk toch nooit gehad. Maar daar ging het ook niet om, want als ze er tijdig mee waren gestart dan hadden ze Trump wel finaal kunnen slopen.

Nu zit het imo gewoon te dicht tegen de verkiezingen aan en zullen de Republikeinen het juist in hun voordeel ombuigen. Ze hadden het onmiddellijk in maart moeten doen.

Denk dat het een tactische blunder van Pelosi is, hopelijk kost het ze niet de verkiezingen.
Waar komt dat hele "vrijspraak na impeachment is een voordeel" verhaal toch vandaan?

Hoe deden de Dems het bij de eerste paar verkiezingen na de impeachment van Clinton?

SPOILER
  donderdag 25 juli 2019 @ 20:28:03 #76
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188120417
Overigens gaat het argument andersom ook wel gebruikt worden... geen impeachment gestart --> kennelijk was er niks mis.
  donderdag 25 juli 2019 @ 20:29:27 #77
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188120450
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waar komt dat hele "vrijspraak na impeachment is een voordeel" verhaal toch vandaan?

Hoe deden de Dems het bij de eerste paar verkiezingen na de impeachment van Clinton?

SPOILER
Geen idee, waar heb je het precies over? Is namelijk totaal niet waar ik op doel zoals ik vanmiddag trouwens ook al zei, maar goed.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 20:38:26 #78
3928 Ulx
pi_188120676
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:29 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Geen idee, waar heb je het precies over? Is namelijk totaal niet waar ik op doel.
Je weet niet wat ik bedoel maar wel dat jij daar niet op doelt?

Eh?

Dat het impeachen van Trump met daarna een vrijspraak een voordeel is voor de GOP. Waar baseert nen dat op?
  donderdag 25 juli 2019 @ 20:42:53 #79
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188120776
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:38 schreef Ulx het volgende:

[..]

Je weet niet wat ik bedoel maar wel dat jij daar niet op doelt?

Eh?

Dat het impeachen van Trump met daarna een vrijspraak een voordeel is voor de GOP. Waar baseert nen dat op?
Nee, ik vraag waar je het over hebt, of liever gezegd, waarom je mij die vraag stelt naar aanleiding van wat ik schreef. Ik zie het verband niet.

{edit}
O wacht effe, je bedoeld Pelosi en Schiff of zo? Moet wel, want ik heb het er niet over gehad. Geen idee verder, blijkbaar heeft dat idee bij de Dem top postgevat.

[ Bericht 39% gewijzigd door kladderadatsch op 25-07-2019 20:49:25 ]
  donderdag 25 juli 2019 @ 20:44:52 #80
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188120828
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:21 schreef Ulx het volgende:

[..]

En de enige manier waarop het mogelijk is genoeg belastend bewijs te krijgen is door een impeachmentprocedure.
Dan moet de GOP daar nog steeds in mee gaan stemmen. Zolang die dat niet doen, heeft het 0 kans van slagen.
Onikaan ni ov dovah
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 20:50:02 #81
3928 Ulx
pi_188120957
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dan moet de GOP daar nog steeds in mee gaan stemmen. Zolang die dat niet doen, heeft het 0 kans van slagen.
En dus? Wachten tot iemand Lindsey Graham heeft weten te overtuigen? Is dat de oplossing?
  donderdag 25 juli 2019 @ 20:51:04 #82
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188120979
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:50 schreef Ulx het volgende:

[..]

En dus? Wachten tot iemand Lindsey Graham heeft weten te overtuigen? Is dat de oplossing?
De meest realistische optie lijkt me voorlopig helaas wegstemmen met de volgende verkiezingen, en hem dan keihard aanklagen voor alle shit die ondertussen bovenwater is gekomen.
Onikaan ni ov dovah
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 20:51:44 #83
3928 Ulx
pi_188120994
Of opzettelijk Trump nog vier jaar geven, maar wel de Senaat winnen en dan Trump impeachen met vier jaar Pence als resultaat?
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 20:52:53 #84
3928 Ulx
pi_188121015
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De meest realistische optie lijkt me voorlopig helaas wegstemmen met de volgende verkiezingen, en hem dan keihard aanklagen voor alle shit die ondertussen bovenwater is gekomen.
Dan geeft hij zijn hele kliek en zichzelf een Gerald-Fordje. Then what?
  donderdag 25 juli 2019 @ 20:57:49 #85
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188121125
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dan kan hij nog steeds op federaal niveau aangeklaagd worden voor 'tig andere zaken. Niet ideaal, maar beter dan niks, imo.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 20:57:53 #86
3928 Ulx
pi_188121127
kylegriffin1 twitterde op donderdag 25-07-2019 om 18:30:36 Mitch McConnell is blocking election security bills in Congress, according to Dems who are being rebuffed in attempts to advance the bills.Chuck Schumer is pledging to keep putting forward requests to vote on legislation, including a House-passed bill. https://t.co/LcN051REx0 reageer retweet
Eén dag nadat Mueller iets kwam vertellen.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 21:02:23 #87
3928 Ulx
pi_188121253
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:57 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Dan kan hij nog steeds op federaal niveau aangeklaagd worden voor 'tig andere zaken. Niet ideaal, maar beter dan niks, imo.
Op staatsniveau bedoel je.

En ben je niet bang dat de republikeinen dat spinnen als een bijltjesdag? Als hij wat misdaan had hadden de Dems net hun meerderheid in het Huis toch wel een impeachment kunnen starten? Als Trump de cel in moet, hebben de Dems dan wel hun werk gedaan?

"Pelosi laat crimineel lopen wegens angst voor zetelverlies."
pi_188121419
Als je het geluid kunt verdragen, anders ondertiteld.
Soms kom je pareltjes :X tegen: https://mobile.twitter.co(...)/1153706122056015872
  donderdag 25 juli 2019 @ 21:07:35 #89
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188121423
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

Meaning?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 25 juli 2019 @ 21:08:38 #90
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188121448
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:02 schreef Ulx het volgende:

[..]

Op staatsniveau bedoel je.
Haha, ja inderdaad.

quote:
En ben je niet bang dat de republikeinen dat spinnen als een bijltjesdag? Als hij wat misdaan had hadden de Dems net hun meerderheid in het Huis toch wel een impeachment kunnen starten? Als Trump de cel in moet, hebben de Dems dan wel hun werk gedaan?

"Pelosi laat crimineel lopen wegens angst voor zetelverlies."
Dat lijkt me een beetje vergezocht en vraag me af hoe succesvol dat gaat zijn terwijl er ik weet niet hoeveel uren aan beeldmateriaal bestaat waarop voor iedereen te zien is hoe juist de Reps er jarenlang alles aan hebben gedaan om Trump te beschermen en de hand boven het hoofd te houden. Kan me vergissen, maar ik denk dat zelfs Amerikanen hier niet in zullen trappen.
  donderdag 25 juli 2019 @ 21:12:52 #91
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188121552
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Meaning?
Een pardon, dat kan tot en met de laatste dag dat hij president is.
  donderdag 25 juli 2019 @ 21:13:25 #92
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188121563
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:12 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Een pardon, dat kan tot en met de laatste dag dat hij president is.
Van zichzelf?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 25 juli 2019 @ 21:14:20 #93
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188121588
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Van zichzelf?
Geen idee of dat kan, maar dat is volgens mij wel waar Ulx op doelde.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 21:15:07 #94
3928 Ulx
pi_188121606
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Van zichzelf?
Daar zal het SC over moeten beslissen. Oh....wacht....wat was daar ook alweer mee?
  donderdag 25 juli 2019 @ 21:17:59 #95
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188121689
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:15 schreef Ulx het volgende:

[..]

Daar zal het SC over moeten beslissen. Oh....wacht....wat was daar ook alweer mee?
In theorie zou hij eerst iedereen behalve zichzelf een pardon kunnen geven, vervolgens een dag eerder af treden, dan kan daarna Pence hem een pardon geven. Valt weinig tegen te doen volgens mij. Tevens eigenlijk maar een kleine variatie op wat Nixon heeft gedaan, al was dat dan geen dag van te voren.
  donderdag 25 juli 2019 @ 21:20:39 #96
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188121819
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:17 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

In theorie zou hij eerst iedereen behalve zichzelf een pardon kunnen geven, vervolgens een dag eerder af treden, dan kan daarna Pence hem een pardon geven. Valt weinig tegen te doen volgens mij. Tevens eigenlijk maar een kleine variatie op wat Nixon heeft gedaan, al was dat dan geen dag van te voren.
Het is sowieso in strijd met de algemene beginselen van behoorlijk bestuur. Je zou er iig in NL absoluut niet mee wegkomen bij de rechter. (In de hypothetische situatie dat een dergelijke bevoegdheid in NL zou bestaan)
zie email 27 oktober
  donderdag 25 juli 2019 @ 21:24:50 #98
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188121856
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:23 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Het is sowieso in strijd met de algemene beginselen van behoorlijk bestuur. Je zou er iig in NL absoluut niet mee wegkomen bij de rechter. (In de hypothetische situatie dat een dergelijke bevoegdheid in NL zou bestaan)
Yeah, it's pretty fucked up, maar het kan volgens mij wel in de VS.
  Overall beste user 2022 donderdag 25 juli 2019 @ 21:25:10 #99
3928 Ulx
pi_188121863
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:17 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Maar zal Trump vrijwillig aftreden terwijl hij zelf insinueert president voor het leven te willen zijn? Ik betwijfel of hij de verkiezingsuitslag zal respecteren als hij verliest.
  donderdag 25 juli 2019 @ 21:31:20 #100
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188122028
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar zal Trump vrijwillig aftreden terwijl hij zelf insinueert president voor het leven te willen zijn? Ik betwijfel of hij de verkiezingsuitslag zal respecteren als hij verliest.
Dat is inderdaad een reëel gevaar, maar daar gaat een impeachment hearing ook niet veel bij helpen. Of wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')