Ja. Maar goed. Daar kom je toch niet achter.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je er wel achterkomt is het wel klaar wat mij betreft
"dat wordt dan 50 euro"quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kookwekkertje erbij "En jouw tijd zit erop"
Ja nee dat snap ik ook welquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:43 schreef I. het volgende:
[..]
Weet je toch niet. Alsof ze tegen jou gaat zeggen; Goedenavond nummer vier, vertel mij eens, wat maakt jou meer bijzonder dan de vorige drie?
Je bent nu een beetje politiek correct aan het doen I.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:45 schreef I. het volgende:
En ach, het is een eerste date, dan kan je nog niet verwachten dat iemand volledig 100% dedicated is naar jou toch.
Ook dat snap ik.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:45 schreef I. het volgende:
En ach, het is een eerste date, dan kan je nog niet verwachten dat iemand volledig 100% dedicated is naar jou toch.
40-45 cmquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel, wat is er zo aantrekkelijk aan deze boy?
Echt hequote:Op woensdag 10 juli 2019 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent nu een beetje politiek correct aan het doen I.
Ik ben ook heel politiek correct. Kan er niks aan veranderen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent nu een beetje politiek correct aan het doen I.
Gijpieeeequote:
Afhankelijk van wat ik met de man in kwestie zou doen, is een grote piem wel interessant natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou het zelf niet doen.Zou er ook geen tijd voor hebben. Op dit moment zou 1 date in de week al lastig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb zelf ook veel gedate, maar tegenwoordig is het redelijk stil op dat vlak
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Zonder waardeoordeel te willen vellen, snap ik niet goed dat mensen zo veel daten.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou er ook geen tijd voor hebben. Op dit moment zou 1 date in de week al lastig zijn
Heb zelf ook veel gedate, maar tegenwoordig is het redelijk stil op dat vlak
Is goed xxquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:47 schreef Solotovski het volgende:
Flip dm ff pic dan weet ik wanneer ik rechts moet swipen
Dat snap ik ook niet.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder waardeoordeel te willen vellen, snap ik niet goed dat mensen zo veel daten.
Hoe komt het dat het zo moeilijk is iemand te vinden die je leuk vindt?
Het wordt na een tijdje een gewoonte. In mijn geval voel(de) ik mij wel eens eenzaam op relatiegebied, dus dan ga je daten.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zonder waardeoordeel te willen vellen, snap ik niet goed dat mensen zo veel daten.
Hoe komt het dat het zo moeilijk is iemand te vinden die je leuk vindt?
Misschien omdat ik louter mensen heb gedate die ik al kende voordat er sprake was van iets van een date. Dan weet je dat je met een leuk iemand date en weet je of het kans maakt.quote:
Mja, ook al zou je geen 10/10 zijn, dan heb je toch ook gewoon recht om kritisch te zijn? het is wel, in het gunstige geval, een levenspartner waar het over gaat.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien omdat ik louter mensen heb gedate die ik al kende voordat er sprake was van iets van een date. Dan weet je dat je met een leuk iemand date en weet je of het kans maakt.
Maar goed, ik heb gewoon overal altijd ja op gezegd geloof ik. Ik kan het me niet veroorloven om kritisch te zijn.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, ook al zou je geen 10/10 zijn, dan heb je toch ook gewoon recht om kritisch te zijn? het is wel, in het gunstige geval, een levenspartner waar het over gaat.
Dat eerste begrijp ik. Maar kennelijk hebben al die dates dus niet geresulteerd in een lange termijn partner?quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het wordt na een tijdje een gewoonte. In mijn geval voel(de) ik mij wel eens eenzaam op relatiegebied, dus dan ga je daten.
Geen idee waarom, als ik dat toch eens wist.
Nee, ik ben nooit verder gekomen dan 2 dates.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat eerste begrijp ik. Maar kennelijk hebben al die dates dus niet geresulteerd in een lange termijn partner?
Je date ook nog niet lang.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik ben nooit verder gekomen dan 2 dates.
In totaal 20 ongeveer?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:01 schreef scrupuleus het volgende:
Hoeveel mannen in totaal?
Waarom willen ze niet door?
Passen ze bij je?
niks laten horen vind ik wel altijd zo lafquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
In totaal 20 ongeveer?
Geen idee waarom, meestal hoor ik niets meer van ze of komen ze met smoesjes.
Veel passen ook niet echt bij me, denk ik.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
niks laten horen vind ik wel altijd zo laf
Denk ik dat ik van die ca. 20 van uiteindelijk 4 of 5 ooit nog eens een appje heb gehad.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:03 schreef Solotovski het volgende:
niks laten horen vind ik wel altijd zo laf
Dat is jammer.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:02 schreef Kopjechino het volgende:
Veel passen ook niet echt bij me, denk ik.
heb nog nooit zoveel dates gehadquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Denk ik dat ik van die ca. 20 van uiteindelijk 4 of 5 ooit nog eens een appje heb gehad.
lieve woorden van scrup incoming in 3 2 1quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Hoe dat te veranderen?
Val je snel voor lieve woorden?
India, het afvoerputje van de wereldquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:06 schreef Fok-it het volgende:
Zo slecht hebben die Indiase mannen het toch niet. Gewoon uitgehuwelijkt worden. Met een beetje prima ouders weten die precies wat voor type je leuk vindt. Niks mis mee
Neequote:Op woensdag 10 juli 2019 21:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
lieve woorden van scrup incoming in 3 2 1
Mensen daten die wel beter bij me passen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:04 schreef scrupuleus het volgende:
Dat is jammer.
Hoe dat te veranderen?
Val je snel voor lieve woorden?
Niet alleen in Indiaquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:06 schreef Fok-it het volgende:
Zo slecht hebben die Indiase mannen het toch niet. Gewoon uitgehuwelijkt worden. Met een beetje prima ouders weten die precies wat voor type je leuk vindt. Niks mis mee
Bedoel meer dat ik zo weinig aanbod heb, dat als ik kritisch zou zijn ik nooit een date zou hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, ook al zou je geen 10/10 zijn, dan heb je toch ook gewoon recht om kritisch te zijn? het is wel, in het gunstige geval, een levenspartner waar het over gaat.
Nee truequote:
oeh, een naïef meisjequote:Op woensdag 10 juli 2019 21:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mensen daten die wel beter bij me passen.
Ja, te snel nog ben ik achtergekomen. Ik haaaaat mezelf dat ik er nog steeds intrap. Moet ook niet meer uitgaan van het beste in de mens.
Ik dus wel. En dit was allemaal na mijn ex.quote:
Jij vindt wel iemandquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mensen daten die wel beter bij me passen.
Ja, te snel nog ben ik achtergekomen. Ik haaaaat mezelf dat ik er nog steeds intrap. Moet ook niet meer uitgaan van het beste in de mens.
vrouwen krijgen sws makkelijker datesquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik dus wel. En dit was allemaal na mijn ex.
nee lulde maar watquote:
Naïef is iets wat ik zeker niet ben. Zo. Ken je mij al iets beterquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
nee lulde maar wat
ken je niet eens dus geen idee
quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Naïef is iets wat ik zeker niet ben. Zo. Ken je mij al iets beter
Met een gemiddeld uiterlijk haal je als vrouw op Tinder honderden matches, dat gaat je als gemiddeld uitziende man toch echt niet gebeurenquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
vrouwen krijgen sws makkelijker dates
ja, als toekomstig mod moet ik m'n onderdanen wel een beetje kennen tochquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Naïef is iets wat ik zeker niet ben. Zo. Ken je mij al iets beter
En anders neem ik 8 honden. Ook prima.quote:
Jij kan altijd nog op een piratenschip gaan varen en een Somalische trouwen als ze je ogen verneukt hebbenquote:
eigenlijk ordinaire vleeskeuringquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met een gemiddeld uiterlijk haal je als vrouw op Tinder honderden matches, dat gaat je als gemiddeld uitziende man toch echt niet gebeuren
Ook prima.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En anders neem ik 8 honden. Ook prima.
Zekerquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:09 schreef Solotovski het volgende:
ja, als toekomstig mod moet ik m'n onderdanen wel een beetje kennen toch
Gewoon een hele vloot aan slavinnen binnen hengelen en aan de Griekse kust blijven dobberen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan altijd nog op een piratenschip gaan varen en een Somalische trouwen als ze je ogen verneukt hebben
Ik had voor de grap Tinder gold. Had meer dan 4000 likesquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:09 schreef Fok-it het volgende:
Met een gemiddeld uiterlijk haal je als vrouw op Tinder honderden matches, dat gaat je als gemiddeld uitziende man toch echt niet gebeuren
heb je dan ook een tekst erbij of alleen pics?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik had voor de grap Tinder gold. Had meer dan 4000 likes
Daarom. Vrouwen hebben terecht over veel dingen te klagen, maar op het punt van aandacht is het shushquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Al dat geveeg, bah, idd.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:12 schreef Solotovski het volgende:
ik had dus voor t eerst tinder geïnstalleerd maar fucking vermoeiend man
En ben je een beetje een knappe meid?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ben je een beetje een knappe meid?
vooral dat geforceerd een gesprek beginnenquote:
We willen een expliciete beschrijvingquote:
Ik vind dat tegenwoordig gewoon best lastig en ken eigenlijk ook niet zoveel single mannen, op wat collega's na op dit momentquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien omdat ik louter mensen heb gedate die ik al kende voordat er sprake was van iets van een date. Dan weet je dat je met een leuk iemand date en weet je of het kans maakt.
Maar goed, ik heb gewoon overal altijd ja op gezegd geloof ik. Ik kan het me niet veroorloven om kritisch te zijn.
Tekst en foto's.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:13 schreef Solotovski het volgende:
heb je dan ook een tekst erbij of alleen pics?
Ja, op Tinder krijg ik aandacht. In de stad krijg ik te horen dat ik lelijke ben dan mijn broerquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:13 schreef Fok-it het volgende:
Daarom. Vrouwen hebben terecht over veel dingen te klagen, maar op het punt van aandacht is het shush
vast beter dan malaise williamsquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We willen een expliciete beschrijving
Weet ik veel. Zou mezelf niet per se omschrijven als Karbonkel ofzo.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
En ben je een beetje een knappe meid?
Hey lekker weertje he hahah nee hier niet tyfusregen haha o jeetje nou hier niet haha kom hier dan ok haha nou nueken dan haha okjaisgoed kom er aan ok haha nou snel geregeld he hahaha ja ok nou tot zo ok totzo doei haha doeiquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
vooral dat geforceerd een gesprek beginnen
heey haha vind jij ananas op je pizza ook zo stom haha ja ik ook
You can do better tudutudutuduquote:
En een tijdje alleen zijn?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind dat tegenwoordig gewoon best lastig en ken eigenlijk ook niet zoveel single mannen, op wat collega's na op dit moment
als t alleen pics waren ging ik altijd verder swipenquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tekst en foto's.
[..]
Ja, op Tinder krijg ik aandacht. In de stad krijg ik te horen dat ik lelijke ben dan mijn broer
Hoe is het met jou?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:14 schreef Solotovski het volgende:
vooral dat geforceerd een gesprek beginnen
heey haha vind jij ananas op je pizza ook zo stom haha ja ik ook
Krijgt je broer alle aandacht en jij niet als jullie samen zijn?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tekst en foto's.
[..]
Ja, op Tinder krijg ik aandacht. In de stad krijg ik te horen dat ik lelijke ben dan mijn broer
Kan er lang omheen draaien, mja, hè.quote:
Neh.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We willen een expliciete beschrijving
vind t eigenlijk alles behalve spontaanquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:15 schreef I. het volgende:
[..]
Hey lekker weertje he hahah nee hier niet tyfusregen haha o jeetje nou hier niet haha kom hier dan ok haha nou nueken dan haha okjaisgoed kom er aan ok haha nou snel geregeld he hahaha ja ok nou tot zo ok totzo doei haha doei
Ik had wel een leuke bio opzichquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:16 schreef Solotovski het volgende:
als t alleen pics waren ging ik altijd verder swipen
tyf op doe gvd moeite
wat krijg je dan meestal te horen?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?
Goed. Met jou?
Met mij ook goed.
Mooizo.
Waar kom je vandaan? Wat zoek je op Tinder?
En... done.
Goed punt.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
vind t eigenlijk alles behalve spontaan
Snap ik, zeg ook niet dat het oor iedereen mogelijk is. Alleen hoe ik erin stond.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind dat tegenwoordig gewoon best lastig en ken eigenlijk ook niet zoveel single mannen, op wat collega's na op dit moment
Ook toen je elkaar nog nooit gezien had?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van Loka wist ik wel eerder dat het iets zou worden, dat was gewoon wachten.
Nee, maar je gaat niet 4000 gesprekjes beginnen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:17 schreef Fok-it het volgende:
En wat je dan ook vaak ziet op die profielteksten van vrouwen: Ik begin niet met praten![]()
Uhh oke?_____ Ben je gehandicapt ofzo?
die moet je sws mijdenquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:17 schreef Fok-it het volgende:
En wat je dan ook vaak ziet op die profielteksten van vrouwen: Ik begin niet met praten![]()
Uhh oke?_____ Ben je gehandicapt ofzo?
Mijn broer en ik zijn ook beste vrienden en delen dezelfde vriendengroep. Ze denken wel eens dat we een stel zijn, puur en alleen omdat we dan met elkaar in gesprek zijn (slaat nergens op). Op een gegeven moment stapte er drie jongens op ons af en vroegen aan mij of dat mijn vriend was, dus ik zei; nee dat is mijn broer. Waarop zij antwoordden: oh we dachten al, hij is veel te knap voor jouquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
Krijgt je broer alle aandacht en jij niet als jullie samen zijn?
Poeh. Zou ik niet durven zeggen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke celeb lijkt ze het meeste op?
Zit wat in. Maar je begint al wel met een ik ga er geen moeite voor doen-houdingquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat niet 4000 gesprekjes beginnen.
I like to play this game called nap roulette. It's where I like to take a nap, but don't set the alarm. Will it be a 30 minute nap, 4 hours, or will I wake up tomorrow? It's risky, but I like it.quote:
waarom maatquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik was hier niet lang enzo, maar alsnog gezellig, ga m'n account anoniem gooien dus bedankt voor de soms gezellige gesprekken ofzo
ciao
kerel waaromquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik was hier niet lang enzo, maar alsnog gezellig, ga m'n account anoniem gooien dus bedankt voor de soms gezellige gesprekken ofzo
ciao
Succes verderquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ciao
komt door @I.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja vind hier niet zo leuk meer joh
Ga er toch niet op in man jezus christusquote:
ook zoiets, waarom niet gewoon nederlandsquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
I like to play this game called nap roulette. It's where I like to take a nap, but don't set the alarm. Will it be a 30 minute nap, 4 hours, or will I wake up tomorrow? It's risky, but I like it.
Tldrquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
I like to play this game called nap roulette. It's where I like to take a nap, but don't set the alarm. Will it be a 30 minute nap, 4 hours, or will I wake up tomorrow? It's risky, but I like it.
90% van de vrouwen hoeft dan ook geen moeite te doen om een date te krijgen of iets.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar je begint al wel met een ik ga er geen moeite voor doen-houding
Had haar wel eens gezien op een meet in Nijmegen, jaren daarvoor. Toen kende ik haar nog niet echt.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook toen je elkaar nog nooit gezien had?
quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga er toch niet op in man jezus christus
ja nu ook weer van die nare opmerkingenquote:
Echt hequote:Op woensdag 10 juli 2019 21:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ook zoiets, waarom niet gewoon nederlands
Vond het een leuke quote en had geen zin om te vertalen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:21 schreef Solotovski het volgende:
ook zoiets, waarom niet gewoon nederlands
Beetje compliment en belediging tegelijkquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn broer en ik zijn ook beste vrienden en delen dezelfde vriendengroep. Ze denken wel eens dat we een stel zijn, puur en alleen omdat we dan met elkaar in gesprek zijn (slaat nergens op). Op een gegeven moment stapte er drie jongens op ons af en vroegen aan mij of dat mijn vriend was, dus ik zei; nee dat is mijn broer. Waarop zij antwoordden: oh we dachten al, hij is veel te knap voor jou
Leuk wel
Waar zie jij het compliment in dan?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
Beetje compliment en belediging tegelijk
liever lui dan moequote:Op woensdag 10 juli 2019 21:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vond het een leuke quote en had geen zin om te vertalen.
Extra reden om te merken dat ik lui ben.
Lijkt me goed gevoel. Dat je iemand hebt gevonden waar je dat vertrouwen bij hebt. Zal er hoop onzekerheid van je af vallenquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
90% van de vrouwen hoeft dan ook geen moeite te doen om een date te krijgen of iets.
[..]
Had haar wel eens gezien op een meet in Nijmegen, jaren daarvoor. Toen kende ik haar nog niet echt.
Pas later toen ik haar leerde kennen via dm en fb wist ik het.
even beetje normaal doen tegen mij ui makerquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoop dat je oogoperatie finaal mislukt
En nee ik kom hier niet met een clown, nergens.
Ben het wel gewend van hem joh, dit is nog niks vergeleken met de verwensingen die ik via dm van hem kreeg.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
even beetje normaal doen tegen mij ui maker
Is toch wel beetje compliment als mensen je broer knap vindenquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waar zie jij het compliment in dan?
Voor je broer ja. Voor jou niet toch.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is toch wel beetje compliment als mensen je broer knap vinden
Waarom anoniem dan?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoop dat je oogoperatie finaal mislukt
En nee ik kom hier niet met een clown, nergens.
o srs jaquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:25 schreef I. het volgende:
[..]
Ben het wel gewend van hem joh, dit is nog niks vergeleken met de verwensingen die ik via dm van hem kreeg.
Want jij bent goedheilig lel, account gaat nu toch weg dus het boeit me ook niet zoveel.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:25 schreef I. het volgende:
[..]
Ben het wel gewend van hem joh, dit is nog niks vergeleken met de verwensingen die ik via dm van hem kreeg.
Leuk voor hem.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:25 schreef hemarookworst het volgende:
Is toch wel beetje compliment als mensen je broer knap vinden
Ja maar dan kom je nog terug soms toch, op deze manier kan dat helemaal niet meerquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom anoniem dan?
Je kunt toch ook gewoon niet meer inloggen, of niet meer reageren?
dm openbaren, trquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:25 schreef I. het volgende:
[..]
is stoerquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom anoniem dan?
Je kunt toch ook gewoon niet meer inloggen, of niet meer reageren?
wat is dat tussen julliequote:Op woensdag 10 juli 2019 21:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Want jij bent goedheilig lel, account gaat nu toch weg dus het boeit me ook niet zoveel.
Eeuwige maagd
Ok. Doei.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja maar dan kom je nog terug soms toch, op deze manier kan dat helemaal niet meer
Kort samengevat van mij kant:quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
wat is dat tussen jullie
ik wil alles weten
Flat heeft hulp nodigquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
wat is dat tussen jullie
ik wil alles weten
De gouden kooi fokstylequote:Op woensdag 10 juli 2019 21:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
wat is dat tussen jullie
ik wil alles weten
Later kechiequote:
Ja ze moeten m gwn snel dichtgooien lol, heb al gemaild allesquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:27 schreef Solotovski het volgende:
ja dan moet je wel meteen gaan OF2
na je afscheidspost moet het gewoon over zijn
Ben al veel te lang alleen. En dat heeft tot nu toe niets opgeleverd. Kan beter gewoon zorgen dat ik wat date ervaring hebquote:
Je laat het online leven jou toch niet zo beheersen?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kort samengevat van mij kant:
Zaten in een Discord server, die man kickt alles en iedereen wat hem niet aanstaat. Ik noem hem internetgekkie en dictator en hij kickt mij
het is maar internetquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zaten in een Discord server, die man kickt alles en iedereen wat hem niet aanstaat. Ik noem hem internetgekkie en dictator en hij kickt mij
Het blijft toch ook onlinequote:Op woensdag 10 juli 2019 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je laat het online leven jou toch niet zo beheersen?
Even luisteren maatquote:
met gouden kooi zou ik sws winnenquote:
Hoezo had je die eerst niet dan? Of gebruikte je vroeger geen datingapps?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben al veel te lang alleen. En dat heeft tot nu toe niets opgeleverd. Kan beter gewoon zorgen dat ik wat date ervaring heb
post tubgirlquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Later kechie
[..]
Ja ze moeten m gwn snel dichtgooien lol, heb al gemaild alles
Je hebt ergere dingen gezegd, dat weet jij ook wel.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Echt alleen bedoel ik, ook geen geneuk.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben al veel te lang alleen. En dat heeft tot nu toe niets opgeleverd. Kan beter gewoon zorgen dat ik wat date ervaring heb
quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
post tubgirl
was binnen paar min half jaar gebanned
Naderhand ja, maar ik zei daarvoor alleen dictator en internetgekkiequote:Op woensdag 10 juli 2019 21:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je hebt ergere dingen gezegd, dat weet jij ook wel.
Wat jij wil joh.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Naderhand ja, maar ik zei daarvoor alleen dictator en internetgekkie
janken
Dan ben ik gewoon mezelfquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Echt alleen bedoel ik, ook geen geneuk.
Wat gebeurt er dan met flips?
Je mag er gewoon zijn hoor, je lijkt mij een goede partner.
Nooit zo actief gebruikt neequote:Op woensdag 10 juli 2019 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo had je die eerst niet dan? Of gebruikte je vroeger geen datingapps?
Doe es ffe rustig en meld je anders gewoon anoniemquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Naderhand ja, maar ik zei daarvoor alleen dictator en internetgekkie
janken
Je zat er zelf in lol. Toen hij kickte ging ik schelden idd, ontken ik niet.quote:
Waarom ben ik een slet?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Je zat er zelf in lol. Toen hij kickte ging ik schelden idd, ontken ik niet.
Maar goed, log uit wel nu, dus later eh kech
Niks mis mee manquote:
Vind je haar wel slim genoeg?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Flips leuke meid hoor.
Als ik niet bezet was zou ik een poging wagen.
Ik weet alleen monkyyy en er was er nog 1quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:33 schreef Solotovski het volgende:
KLB / Noorsbloed is een eikel.
dit is trouwens king, mooiste fokrel die ik heb meegemaakt
quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Flips leuke meid hoor.
Als ik niet bezet was zou ik een poging wagen.
ken ik niet?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet alleen monkyyy en er was er nog 1
[..]
haha ja en er waren zelfs users die hem bloemen hadden gestuurd enzoquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
haha ja en er waren zelfs users die hem bloemen hadden gestuurd enzo
zeg gewoon 9 van de 10 artsen raden mij aanquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:37 schreef Solotovski het volgende:
ben mn sollicitatiebrief aan het typen voor modschap
post ff wat aanbevelingen dan kan ik die bijvoegen
Zou raken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:37 schreef Solotovski het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou raken.meer iets van ja solo is echt goede user, zou hem graag als mod zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Hij had liever geldinzamelingsactie gezien waarschijnlijkquote:
goeie tipquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij had liever geldinzamelingsactie gezien waarschijnlijk
een junkquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Flippiee , is WP geen optie?
Is een lieve jongen, en vrijgezel.
Komt goed.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:40 schreef Solotovski het volgende:
meer iets van ja solo is echt goede user, zou hem graag als mod zien
Solo offert zichzelf altijd belangeloos op om vrouwen met piemeltekort te hulp te schieten.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:37 schreef Solotovski het volgende:
denk altijd eerst aan anderenquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Solo offert zichzelf altijd belangeloos op om vrouwen met piemeltekort te hulp te schieten.
dit klopt trouwensquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Solo heeft eigenhandig een einde gemaakt aan de overstromingen in het Gobi gebied.
Nog mannen die je kan aanraden met mijn muzieksmaak, en/of een baard en tattoages?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Flippiee , is WP geen optie?
Is een lieve jongen, en vrijgezel.
Sinterklaas en de Kerstmanquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog mannen die je kan aanraden met mijn muzieksmaak, en/of een baard en tattoages?
Die hebben niet mijn muzieksmaak en tattoages.quote:
Dat weet jij heul nietquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die hebben niet mijn muzieksmaak en tattoages.
Is muzieksmaak zo belangrijk?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog mannen die je kan aanraden met mijn muzieksmaak, en/of een baard en tattoages?
Dat weet ik heul welquote:
Ja. Muziek is mijn leven.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is muzieksmaak zo belangrijk?
Wat is je muziek smaak?
mijn aarsvocht heeft trouwens ook een helende werkingquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Solo zijn aarsvocht wordt gebruikt om vanille ijs smaak te geven.
Heb je er nog meer nodig?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
mijn aarsvocht heeft trouwens ook een helende werking
vind dezelfde muzieksmaak toch ook wel redelijk belangrijkquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat weet ik heul wel
[..]
Ja. Muziek is mijn leven.
Van alles, echt van alles. Maar met name Rock en Metal.
hier moet het wel mee lukkenquote:
Metal, baard. Zou bijna mezelf aanraden.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat weet ik heul wel
[..]
Ja. Muziek is mijn leven.
Van alles, echt van alles. Maar met name Rock en Metal.
Wie?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:50 schreef Solotovski het volgende:
rock is liam gallagher liam gallagher is rock
liam
Nee, dat dus. Stel ik zeg the cure of Metallica, dan zou het leuk zijn als ze weten wie ik daarmee bedoelquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:48 schreef Solotovski het volgende:
vind dezelfde muzieksmaak toch ook wel redelijk belangrijk
hadden laatst een rave, was ook zo'n meisje. maar helemaal hardcore en hardstyle en meer niet jaa dan hoeft het voor mij al niet
quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Metal, baard. Zou bijna mezelf aanraden.
moet je t nog een keer lezen t staat er 3 keer inquote:
ja nou dat iddquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, dat dus. Stel ik zeg the cure of Metallica, dan zou het leuk zijn als ze weten wie ik daarmee bedoel
[..]
Snap dat bounty's niet voor iedereen zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, dat dus. Stel ik zeg the cure of Metallica, dan zou het leuk zijn als ze weten wie ik daarmee bedoel
[..]
Zelfde soort humor vind k ook wel belangrijkquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:56 schreef scrupuleus het volgende:
Ach al die voorkeuren
Een lief persoon is al heel wat.
Als dat je enige criterium is kun je net zo goed een King Charles Spaniël afschaffen en een pot pindakaas of niet?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:56 schreef scrupuleus het volgende:
Ach al die voorkeuren
Een lief persoon is al heel wat.
Is wel key idd.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zelfde soort humor vind k ook wel belangrijk
Ja daar lukt het ook wel mee.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als dat je enige criterium is kun je net zo goed een King Charles Spaniël afschaffen en een pot pindakaas of niet?
Ik zie niet in hoe een pot pindakaas emotionele kenmerken vertoont. Maar oke Uitstraling, okequote:Op woensdag 10 juli 2019 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als dat je enige criterium is kun je net zo goed een King Charles Spaniël afschaffen en een pot pindakaas of niet?
Beter leverpasteiquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor je pik vriend.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe een pot pindakaas emotionele kenmerken vertoont. Maar oke Uitstraling, oke
Fijn. Ik had die connectie ook na uitleg niet willen makenquote:
Bedankt stephaniequote:Op woensdag 10 juli 2019 21:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik vind chemie het belangrijkste en beetje op zelfde level zitten qua levenstyle en denken en doen
verder ja zal je meestal wel verschillen van je partner dusja lastig
Wel leuk om iemand mee te beledigen, weet je wat jij bent, een emotioneel potje pindakaas, meer niet, ga ik morgen een slachtoffer voor uitzoeken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe een pot pindakaas emotionele kenmerken vertoont. Maar oke Uitstraling, oke
In groep 8 hadden we een eindmusical en een van de liedjes van baas boven baas ik ben de baas en jij een potje pindakaasquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel leuk om iemand mee te beledigen, weet je wat jij bent, een emotioneel potje pindakaas, meer niet, ga ik morgen een slachtoffer voor uitzoeken.
Yes. Als je een beetje op het zelfde niveau qua levensstijl zit kan je heel veel dingen al afvinken. Gesprekken gaan soepeler, humor komt sneller overeen, klik is sterker enzo.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik vind chemie het belangrijkste en beetje op zelfde level zitten qua levenstyle en denken en doen
verder ja zal je meestal wel verschillen van je partner dusja lastig
Humor is ook heel belangrijk ja.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:57 schreef Solotovski het volgende:
Zelfde soort humor vind k ook wel belangrijk
Ja slim, stel dat je hond een pinda allergie heeft, leg dat maar eens uit met die roze lippenstift eruit.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Beter leverpastei
Heb ik van een vriend gehoord
Byequote:Op woensdag 10 juli 2019 22:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
gevoel is het belangrijkste
peace out![]()
Hoe zwarter en harder hoe beterquote:
je meent er geen zak van dus ja jammer weerquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer doen.
Het spijt me, je verdient beter.
Er zullen altijd wel verschillen zijn, ja soms niet heb je perfecte match maar dat is best zeldzaam.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:03 schreef I. het volgende:
[..]
Yes. Als je een beetje op het zelfde niveau qua levensstijl zit kan je heel veel dingen al afvinken. Gesprekken gaan soepeler, humor komt sneller overeen, klik is sterker enzo.
Waar is de leugendetector!?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je meent er geen zak van dus ja jammer weer
doei
Een beetje zwarte humor moet een vrouw wel kunnen waarderen ja.quote:
True. Denk juist dat dat de band weer sterker maakt. De verschillen, zodat je elkaar aanvult.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Er zullen altijd wel verschillen zijn, ja soms niet heb je perfecte match maar dat is best zeldzaam.
ik word giftig van jouquote:
Ik was de baas van de snoepwinkel of iets dergelijks, moest best veel zingen en dansen en gitaarspelen en ik had er me toch een schurft aan maar ja iedere leraar die ik ooit heb gehad zei, ja jij bent echt hopeloos en je groeit zeker op voor galg en rad maar je zou wel een geweldige rockartiest kunnen worden, zelfs mijn eigen oma zei dat trouwens iedere week wel een keerquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
In groep 8 hadden we een eindmusical en een van de liedjes van baas boven baas ik ben de baas en jij een potje pindakaas
Je quote mij altijd en dan gaat het altijd meteen over jouquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was de baas van de snoepwinkel of iets dergelijks, moest best veel zingen en dansen en gitaarspelen en ik had er me toch een schurft aan maar ja iedere leraar die ik ooit heb gehad zei, ja jij bent echt hopeloos en je groeit zeker op voor galg en rad maar je zou wel een geweldige rockartiest kunnen worden, zelfs mijn eigen oma zei dat trouwens iedere week wel een keer
Helemaal mooi, ik mag jou ook.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik word giftig van jou
maar mag je wel
doei scrup
quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je quote mij altijd en dan gaat het altijd meteen over jou
Wil je dat ie je gaat aaien ofzo?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je quote mij altijd en dan gaat het altijd meteen over jou
nee dat ie zegt van haha ja wat leuk noel was het leuk en wat deed jij in de musicalquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wil je dat ie je gaat aaien ofzo?
Ja maar oma's zijn dement en oud, die weten niet beter.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was de baas van de snoepwinkel of iets dergelijks, moest best veel zingen en dansen en gitaarspelen en ik had er me toch een schurft aan maar ja iedere leraar die ik ooit heb gehad zei, ja jij bent echt hopeloos en je groeit zeker op voor galg en rad maar je zou wel een geweldige rockartiest kunnen worden, zelfs mijn eigen oma zei dat trouwens iedere week wel een keer
Komt dat je als een lastig fruitvliegje bent bij een nieuwe mooie lamp.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
nee dat ie zegt van haha ja wat leuk noel was het leuk en wat deed jij in de musical
maar altijd meteen IK IK IK IK IK
Zo probeert hij contact te maken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
nee dat ie zegt van haha ja wat leuk noel was het leuk en wat deed jij in de musical
https://www.psyq.nl/perso(...)oonlijkheidsstoornisquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Deze oma was wel een matriarchale mastodont, twee meter vleesgeworden Boadicea.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar oma's zijn dement en oud, die weten niet beter.
ik vind je altijd wel een mooie woordenschat hebbenquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze oma was wel een matriarchale mastodont, twee meter vleesgeworden Boadicea.
Rood haar en ook verkracht door het Romeinse rijk?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Deze oma was wel een matriarchale mastodont, twee meter vleesgeworden Boadicea.
Wel rood haar.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Rood haar en ook verkracht door het Romeinse rijk?
Lekker bezig man.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:18 schreef Solotovski het volgende:
wow zie die stijgende lijn van m'n userscore. zou hem bijna opsnuiven
Nog gelukt met online shoppen?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Rood haar en ook verkracht door het Romeinse rijk?
is dat veel ja? en waar is het op gebaseerd die punten? als het gerelateerd is aan hilariteit dan snap ik het welquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:19 schreef I. het volgende:
[..]
Lekker bezig man.In een maand tijd 1k punten omhoog.
Denk het wel. Mijn userscore is niet heel extreem gestegen de laatste tijd.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
is dat veel ja? en waar is het op gebaseerd die punten? als het gerelateerd is aan hilariteit dan snap ik het wel
Ja, heb drie jurkjes en twee broeken. Wil eigenlijk ook nog nieuwe schoenen, maar weet niet of ik dat kan makenquote:
ik trek 'm ook helemaal leeg jaquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, heb drie jurkjes en twee broeken. Wil eigenlijk ook nog nieuwe schoenen, maar weet niet of ik dat kan maken
Arme bankrekening, ik trek 'm helemaal leeg de laatste tijd.
Jezelf af en toe verwennen joh, geen prijs is daarvoor te hoog.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, heb drie jurkjes en twee broeken. Wil eigenlijk ook nog nieuwe schoenen, maar weet niet of ik dat kan maken
Arme bankrekening, ik trek 'm helemaal leeg de laatste tijd.
was eens keer op lowlands, helemaal naar de tering en op de weg naar de camping zag ik gvd een stand van de hema waar ze halve rookworsten verkochten. was fucking blij toenquote:
LIAMGOD.quote:
Nee, maar mijn auto heeft veel geld gekost en nieuwe pc gekocht. Maar goed, heb hard gewerkt dus ik heb dit gewoon gedaan.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:30 schreef UitStraling het volgende:
Jezelf af en toe verwennen joh, geen prijs is daarvoor te hoog.
Heb ik zelf ook al te lang niet gedaan besef ik me ineens trouwens![]()
Je kunt de volgende vraag zelf al wel invullen neem ik aan?
Die opblaasrookworsten kwamen ook daar vandaan toch?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
was eens keer op lowlands, helemaal naar de tering en op de weg naar de camping zag ik gvd een stand van de hema waar ze halve rookworsten verkochten. was fucking blij toen
ben iig van plan om de notes van noel niet te evenarenquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hey bijna evenveel notes als ik user
(of mag ik dat niet zeggen)
Dat had ik met Graspop en de poffertjeskraamquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
was eens keer op lowlands, helemaal naar de tering en op de weg naar de camping zag ik gvd een stand van de hema waar ze halve rookworsten verkochten. was fucking blij toen
geen idee hoeveel dat er warenquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ben iig van plan om de notes van noel niet te evenaren
of het moeten positieve notes zijn
je moet supersonic eens kijken, docu over Oasis. Staat op netflix.echt aanraderquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
LIAMGOD.![]()
Staat ook in mijn nieuwe playlist (nummer 292911 ofzo)
[..]
Nee, maar mijn auto heeft veel geld gekost en nieuwe pc gekocht. Maar goed, heb hard gewerkt dus ik heb dit gewoon gedaan.
Nee, de geldautomaat heeft mijn pas nog niet ingeslikt huehue
nee, dat was de popup store van de hemaquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die opblaasrookworsten kwamen ook daar vandaan toch?
nee geen 450quote:
Ik moet nog zoveel kijkenquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:38 schreef Solotovski het volgende:
je moet supersonic eens kijken, docu over Oasis. Staat op netflix.echt aanrader
Ik bedoel dat die opblaasrookworst in lowlands voor het eerst was?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
nee, dat was de popup store van de hema
fucking sneu, stond die hele store vol met mensen, waar is dat feestje hier is dat feestje
ok man, veel plezier wij gaan wel gek op de camping
ja komt niks van terecht dusquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik moet nog zoveel kijken
Maar zal hem op de lijst zetten
het was stoppen bij 450 notes of bij 88.888 postsquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nog niet eens zo heel ver er vandaan dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |