Als dat je enige criterium is kun je net zo goed een King Charles Spaniël afschaffen en een pot pindakaas of niet?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:56 schreef scrupuleus het volgende:
Ach al die voorkeuren
Een lief persoon is al heel wat.
Is wel key idd.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zelfde soort humor vind k ook wel belangrijk
Ja daar lukt het ook wel mee.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als dat je enige criterium is kun je net zo goed een King Charles Spaniël afschaffen en een pot pindakaas of niet?
Ik zie niet in hoe een pot pindakaas emotionele kenmerken vertoont. Maar oke Uitstraling, okequote:Op woensdag 10 juli 2019 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als dat je enige criterium is kun je net zo goed een King Charles Spaniël afschaffen en een pot pindakaas of niet?
Beter leverpasteiquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor je pik vriend.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe een pot pindakaas emotionele kenmerken vertoont. Maar oke Uitstraling, oke
Fijn. Ik had die connectie ook na uitleg niet willen makenquote:
Bedankt stephaniequote:Op woensdag 10 juli 2019 21:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik vind chemie het belangrijkste en beetje op zelfde level zitten qua levenstyle en denken en doen
verder ja zal je meestal wel verschillen van je partner dusja lastig
Wel leuk om iemand mee te beledigen, weet je wat jij bent, een emotioneel potje pindakaas, meer niet, ga ik morgen een slachtoffer voor uitzoeken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe een pot pindakaas emotionele kenmerken vertoont. Maar oke Uitstraling, oke
In groep 8 hadden we een eindmusical en een van de liedjes van baas boven baas ik ben de baas en jij een potje pindakaasquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel leuk om iemand mee te beledigen, weet je wat jij bent, een emotioneel potje pindakaas, meer niet, ga ik morgen een slachtoffer voor uitzoeken.
Yes. Als je een beetje op het zelfde niveau qua levensstijl zit kan je heel veel dingen al afvinken. Gesprekken gaan soepeler, humor komt sneller overeen, klik is sterker enzo.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik vind chemie het belangrijkste en beetje op zelfde level zitten qua levenstyle en denken en doen
verder ja zal je meestal wel verschillen van je partner dusja lastig
Humor is ook heel belangrijk ja.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:57 schreef Solotovski het volgende:
Zelfde soort humor vind k ook wel belangrijk
Ja slim, stel dat je hond een pinda allergie heeft, leg dat maar eens uit met die roze lippenstift eruit.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Beter leverpastei
Heb ik van een vriend gehoord
Byequote:Op woensdag 10 juli 2019 22:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
gevoel is het belangrijkste
peace out![]()
Hoe zwarter en harder hoe beterquote:
je meent er geen zak van dus ja jammer weerquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer doen.
Het spijt me, je verdient beter.
Er zullen altijd wel verschillen zijn, ja soms niet heb je perfecte match maar dat is best zeldzaam.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:03 schreef I. het volgende:
[..]
Yes. Als je een beetje op het zelfde niveau qua levensstijl zit kan je heel veel dingen al afvinken. Gesprekken gaan soepeler, humor komt sneller overeen, klik is sterker enzo.
Waar is de leugendetector!?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je meent er geen zak van dus ja jammer weer
doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |