Ja. Maar goed. Daar kom je toch niet achter.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je er wel achterkomt is het wel klaar wat mij betreft
"dat wordt dan 50 euro"quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kookwekkertje erbij "En jouw tijd zit erop"
Ja nee dat snap ik ook welquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:43 schreef I. het volgende:
[..]
Weet je toch niet. Alsof ze tegen jou gaat zeggen; Goedenavond nummer vier, vertel mij eens, wat maakt jou meer bijzonder dan de vorige drie?
Je bent nu een beetje politiek correct aan het doen I.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:45 schreef I. het volgende:
En ach, het is een eerste date, dan kan je nog niet verwachten dat iemand volledig 100% dedicated is naar jou toch.
Ook dat snap ik.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:45 schreef I. het volgende:
En ach, het is een eerste date, dan kan je nog niet verwachten dat iemand volledig 100% dedicated is naar jou toch.
40-45 cmquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel, wat is er zo aantrekkelijk aan deze boy?
Echt hequote:Op woensdag 10 juli 2019 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent nu een beetje politiek correct aan het doen I.
Ik ben ook heel politiek correct. Kan er niks aan veranderen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent nu een beetje politiek correct aan het doen I.
Gijpieeeequote:
Afhankelijk van wat ik met de man in kwestie zou doen, is een grote piem wel interessant natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou het zelf niet doen.Zou er ook geen tijd voor hebben. Op dit moment zou 1 date in de week al lastig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb zelf ook veel gedate, maar tegenwoordig is het redelijk stil op dat vlak
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Zonder waardeoordeel te willen vellen, snap ik niet goed dat mensen zo veel daten.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou er ook geen tijd voor hebben. Op dit moment zou 1 date in de week al lastig zijn
Heb zelf ook veel gedate, maar tegenwoordig is het redelijk stil op dat vlak
Is goed xxquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:47 schreef Solotovski het volgende:
Flip dm ff pic dan weet ik wanneer ik rechts moet swipen
Dat snap ik ook niet.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder waardeoordeel te willen vellen, snap ik niet goed dat mensen zo veel daten.
Hoe komt het dat het zo moeilijk is iemand te vinden die je leuk vindt?
Het wordt na een tijdje een gewoonte. In mijn geval voel(de) ik mij wel eens eenzaam op relatiegebied, dus dan ga je daten.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zonder waardeoordeel te willen vellen, snap ik niet goed dat mensen zo veel daten.
Hoe komt het dat het zo moeilijk is iemand te vinden die je leuk vindt?
Misschien omdat ik louter mensen heb gedate die ik al kende voordat er sprake was van iets van een date. Dan weet je dat je met een leuk iemand date en weet je of het kans maakt.quote:
Mja, ook al zou je geen 10/10 zijn, dan heb je toch ook gewoon recht om kritisch te zijn? het is wel, in het gunstige geval, een levenspartner waar het over gaat.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien omdat ik louter mensen heb gedate die ik al kende voordat er sprake was van iets van een date. Dan weet je dat je met een leuk iemand date en weet je of het kans maakt.
Maar goed, ik heb gewoon overal altijd ja op gezegd geloof ik. Ik kan het me niet veroorloven om kritisch te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |