Mijn ego is de reden. Zo van, kijk ik ben wel leuk voor om te daten.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:34 schreef Fok-it het volgende:
Flips is geen slet.
Maar dat het overcompensating is dat lijkt me wel duidelijk ja, maar goed, zal Flips haar redenen wel voor hebben toch
Voor wat voor doel zou je het dan wel doen? Seks? Lijkt me organisatorisch met 4 dates toch ook behoorlijk vermoeiendquote:
Oke. Well have funquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn ego is de reden. Zo van, kijk ik ben wel leuk voor om te daten.
En oké 1 x voor de seks wantDe andere drie, zie ik dan wel weer 😛
quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor wat voor doel zou je het dan wel doen? Seks? Lijkt me organisatorisch met 4 dates toch ook behoorlijk vermoeiend
quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn ego is de reden. Zo van, kijk ik ben wel leuk voor om te daten.
En oké 1 x voor de seks wantDe andere drie, zie ik dan wel weer 😛
Kun je ze beter alle 4 op een avond uitnodigen, ja. Kun je even een dagje bijkomen voordat je weer naar werk moet.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor wat voor doel zou je het dan wel doen? Seks? Lijkt me organisatorisch met 4 dates toch ook behoorlijk vermoeiend
Zwarte krulletjesquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel, wat is er zo aantrekkelijk aan deze boy?
Haha. Denken dat ik daar de conditie en het uithoudingsvermogen voor hebquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je ze beter alle 4 op een avond uitnodigen, ja.
Had gekund, maar was niet nodig volgens hun. Dan zou ik ook nuchter die kant op moeten, de hele dag daar moeten blijven, en dit was dan praktischer etc. Mja. Had achteraf wel gemogen ja.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker dan. Konden ze geen narcose doen?
quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je het nu over zijn schaamhaar?
Kookwekkertje erbij "En jouw tijd zit erop"quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je ze beter alle 4 op een avond uitnodigen, ja. Kun je even een dagje bijkomen voordat je weer naar werk moet.
Gewoon bottom zijn toch.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Denken dat ik daar de conditie en het uithoudingsvermogen voor heb
Weet je toch niet. Alsof ze tegen jou gaat zeggen; Goedenavond nummer vier, vertel mij eens, wat maakt jou meer bijzonder dan de vorige drie?quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:42 schreef Solotovski het volgende:
Zou balen als ik date nr 4 van de week was
Nr 6 dan?quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:42 schreef Solotovski het volgende:
Wat niet weet wat niet deertquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:42 schreef Solotovski het volgende:
Maar als je er wel achterkomt is het wel klaar wat mij betreftquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:43 schreef I. het volgende:
[..]
Weet je toch niet. Alsof ze tegen jou gaat zeggen; Goedenavond nummer vier, vertel mij eens, wat maakt jou meer bijzonder dan de vorige drie?
Lekker klinisch. Weten ze gelijk waarvoor ze er zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kookwekkertje erbij "En jouw tijd zit erop"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |