Vluchtgedrag wellicht.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:26 schreef Solotovski het volgende:
Klinkt alsof je wanhopig op zoek bent
Of je bent een slet kan ook
Lijkt me vooral gewoon heel uitputtend.quote:
Nou nou nou.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:26 schreef Solotovski het volgende:
Klinkt alsof je wanhopig op zoek bent
Of je bent een slet kan ook
Ja wat mag ik dat niet zeggenquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:27 schreef I. het volgende:
[..]
Lijkt me vooral gewoon heel uitputtend.
[..]
Nou nou nou.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:20 schreef Flippiee het volgende:
Goed bezig jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
OEEEEEEH spannendDat hoop ik ook voor je
Jurkjes, een shirtje en twee broekenquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:25 schreef I. het volgende:
[..]![]()
Het is je gegund.Ga je weer voor jurkjes?
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Niceequote:Op woensdag 10 juli 2019 20:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jurkjes, een shirtje en twee broeken
Kon beter.quote:
Herkenbaar hoor. Ik geef haar groot gelijk!quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:34 schreef Fok-it het volgende:
Flips is geen slet.
Maar dat het overcompensating is dat lijkt me wel duidelijk ja, maar goed, zal Flips haar redenen wel voor hebben toch
Ja kan ik toch niet helpenquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:30 schreef I. het volgende:
[..]
Mwah, vind het nogal een statement op basis van de beperkte info die je verder hebt.
Hahahaquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zie vooruitgang, je lijkt daadwerkelijk ergens om te gaan geven.
Geen idee, ik zou het zelf niet doen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor. Ik geef haar groot gelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Heb je helemaal gelijk in hoor. Mensen noemen jou ook gewoon dikkie en drugsaddict.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja kan ik toch niet helpen
Dat heb je op een openbaar forum, dan reageren er mensen op
Lekker dan. Konden ze geen narcose doen?quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:34 schreef I. het volgende:
[..]
Kon beter.Ben twee keer bijverdoofd, voelde daarvoor gewoon alles, zeg maar.
Niet heel chill.
Maar daarna ging het redelijk vlot allemaal, en verliep het verder zonder complicaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |