Snap ik, zeg ook niet dat het oor iedereen mogelijk is. Alleen hoe ik erin stond.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind dat tegenwoordig gewoon best lastig en ken eigenlijk ook niet zoveel single mannen, op wat collega's na op dit moment
Ook toen je elkaar nog nooit gezien had?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van Loka wist ik wel eerder dat het iets zou worden, dat was gewoon wachten.
Nee, maar je gaat niet 4000 gesprekjes beginnen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:17 schreef Fok-it het volgende:
En wat je dan ook vaak ziet op die profielteksten van vrouwen: Ik begin niet met praten![]()
Uhh oke?_____ Ben je gehandicapt ofzo?
die moet je sws mijdenquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:17 schreef Fok-it het volgende:
En wat je dan ook vaak ziet op die profielteksten van vrouwen: Ik begin niet met praten![]()
Uhh oke?_____ Ben je gehandicapt ofzo?
Mijn broer en ik zijn ook beste vrienden en delen dezelfde vriendengroep. Ze denken wel eens dat we een stel zijn, puur en alleen omdat we dan met elkaar in gesprek zijn (slaat nergens op). Op een gegeven moment stapte er drie jongens op ons af en vroegen aan mij of dat mijn vriend was, dus ik zei; nee dat is mijn broer. Waarop zij antwoordden: oh we dachten al, hij is veel te knap voor jouquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
Krijgt je broer alle aandacht en jij niet als jullie samen zijn?
Poeh. Zou ik niet durven zeggen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke celeb lijkt ze het meeste op?
Zit wat in. Maar je begint al wel met een ik ga er geen moeite voor doen-houdingquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat niet 4000 gesprekjes beginnen.
I like to play this game called nap roulette. It's where I like to take a nap, but don't set the alarm. Will it be a 30 minute nap, 4 hours, or will I wake up tomorrow? It's risky, but I like it.quote:
waarom maatquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik was hier niet lang enzo, maar alsnog gezellig, ga m'n account anoniem gooien dus bedankt voor de soms gezellige gesprekken ofzo
ciao
kerel waaromquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik was hier niet lang enzo, maar alsnog gezellig, ga m'n account anoniem gooien dus bedankt voor de soms gezellige gesprekken ofzo
ciao
Succes verderquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ciao
komt door @I.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja vind hier niet zo leuk meer joh
Ga er toch niet op in man jezus christusquote:
ook zoiets, waarom niet gewoon nederlandsquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
I like to play this game called nap roulette. It's where I like to take a nap, but don't set the alarm. Will it be a 30 minute nap, 4 hours, or will I wake up tomorrow? It's risky, but I like it.
Tldrquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
I like to play this game called nap roulette. It's where I like to take a nap, but don't set the alarm. Will it be a 30 minute nap, 4 hours, or will I wake up tomorrow? It's risky, but I like it.
90% van de vrouwen hoeft dan ook geen moeite te doen om een date te krijgen of iets.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar je begint al wel met een ik ga er geen moeite voor doen-houding
Had haar wel eens gezien op een meet in Nijmegen, jaren daarvoor. Toen kende ik haar nog niet echt.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook toen je elkaar nog nooit gezien had?
quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga er toch niet op in man jezus christus
ja nu ook weer van die nare opmerkingenquote:
Echt hequote:Op woensdag 10 juli 2019 21:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ook zoiets, waarom niet gewoon nederlands
Vond het een leuke quote en had geen zin om te vertalen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:21 schreef Solotovski het volgende:
ook zoiets, waarom niet gewoon nederlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |