dit klopt trouwensquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Solo heeft eigenhandig een einde gemaakt aan de overstromingen in het Gobi gebied.
Nog mannen die je kan aanraden met mijn muzieksmaak, en/of een baard en tattoages?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Flippiee , is WP geen optie?
Is een lieve jongen, en vrijgezel.
Sinterklaas en de Kerstmanquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog mannen die je kan aanraden met mijn muzieksmaak, en/of een baard en tattoages?
Die hebben niet mijn muzieksmaak en tattoages.quote:
Dat weet jij heul nietquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die hebben niet mijn muzieksmaak en tattoages.
Is muzieksmaak zo belangrijk?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog mannen die je kan aanraden met mijn muzieksmaak, en/of een baard en tattoages?
Dat weet ik heul welquote:
Ja. Muziek is mijn leven.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is muzieksmaak zo belangrijk?
Wat is je muziek smaak?
mijn aarsvocht heeft trouwens ook een helende werkingquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Solo zijn aarsvocht wordt gebruikt om vanille ijs smaak te geven.
Heb je er nog meer nodig?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
mijn aarsvocht heeft trouwens ook een helende werking
vind dezelfde muzieksmaak toch ook wel redelijk belangrijkquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat weet ik heul wel
[..]
Ja. Muziek is mijn leven.
Van alles, echt van alles. Maar met name Rock en Metal.
hier moet het wel mee lukkenquote:
Metal, baard. Zou bijna mezelf aanraden.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat weet ik heul wel
[..]
Ja. Muziek is mijn leven.
Van alles, echt van alles. Maar met name Rock en Metal.
Wie?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:50 schreef Solotovski het volgende:
rock is liam gallagher liam gallagher is rock
liam
Nee, dat dus. Stel ik zeg the cure of Metallica, dan zou het leuk zijn als ze weten wie ik daarmee bedoelquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:48 schreef Solotovski het volgende:
vind dezelfde muzieksmaak toch ook wel redelijk belangrijk
hadden laatst een rave, was ook zo'n meisje. maar helemaal hardcore en hardstyle en meer niet jaa dan hoeft het voor mij al niet
quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Metal, baard. Zou bijna mezelf aanraden.
moet je t nog een keer lezen t staat er 3 keer inquote:
ja nou dat iddquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, dat dus. Stel ik zeg the cure of Metallica, dan zou het leuk zijn als ze weten wie ik daarmee bedoel
[..]
Snap dat bounty's niet voor iedereen zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, dat dus. Stel ik zeg the cure of Metallica, dan zou het leuk zijn als ze weten wie ik daarmee bedoel
[..]
Zelfde soort humor vind k ook wel belangrijkquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:56 schreef scrupuleus het volgende:
Ach al die voorkeuren
Een lief persoon is al heel wat.
Als dat je enige criterium is kun je net zo goed een King Charles Spaniël afschaffen en een pot pindakaas of niet?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:56 schreef scrupuleus het volgende:
Ach al die voorkeuren
Een lief persoon is al heel wat.
Is wel key idd.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zelfde soort humor vind k ook wel belangrijk
Ja daar lukt het ook wel mee.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als dat je enige criterium is kun je net zo goed een King Charles Spaniël afschaffen en een pot pindakaas of niet?
Ik zie niet in hoe een pot pindakaas emotionele kenmerken vertoont. Maar oke Uitstraling, okequote:Op woensdag 10 juli 2019 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als dat je enige criterium is kun je net zo goed een King Charles Spaniël afschaffen en een pot pindakaas of niet?
Beter leverpasteiquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor je pik vriend.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe een pot pindakaas emotionele kenmerken vertoont. Maar oke Uitstraling, oke
Fijn. Ik had die connectie ook na uitleg niet willen makenquote:
Bedankt stephaniequote:Op woensdag 10 juli 2019 21:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik vind chemie het belangrijkste en beetje op zelfde level zitten qua levenstyle en denken en doen
verder ja zal je meestal wel verschillen van je partner dusja lastig
Wel leuk om iemand mee te beledigen, weet je wat jij bent, een emotioneel potje pindakaas, meer niet, ga ik morgen een slachtoffer voor uitzoeken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe een pot pindakaas emotionele kenmerken vertoont. Maar oke Uitstraling, oke
In groep 8 hadden we een eindmusical en een van de liedjes van baas boven baas ik ben de baas en jij een potje pindakaasquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel leuk om iemand mee te beledigen, weet je wat jij bent, een emotioneel potje pindakaas, meer niet, ga ik morgen een slachtoffer voor uitzoeken.
Yes. Als je een beetje op het zelfde niveau qua levensstijl zit kan je heel veel dingen al afvinken. Gesprekken gaan soepeler, humor komt sneller overeen, klik is sterker enzo.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik vind chemie het belangrijkste en beetje op zelfde level zitten qua levenstyle en denken en doen
verder ja zal je meestal wel verschillen van je partner dusja lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |