We willen een expliciete beschrijvingquote:
Ik vind dat tegenwoordig gewoon best lastig en ken eigenlijk ook niet zoveel single mannen, op wat collega's na op dit momentquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien omdat ik louter mensen heb gedate die ik al kende voordat er sprake was van iets van een date. Dan weet je dat je met een leuk iemand date en weet je of het kans maakt.
Maar goed, ik heb gewoon overal altijd ja op gezegd geloof ik. Ik kan het me niet veroorloven om kritisch te zijn.
Tekst en foto's.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:13 schreef Solotovski het volgende:
heb je dan ook een tekst erbij of alleen pics?
Ja, op Tinder krijg ik aandacht. In de stad krijg ik te horen dat ik lelijke ben dan mijn broerquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:13 schreef Fok-it het volgende:
Daarom. Vrouwen hebben terecht over veel dingen te klagen, maar op het punt van aandacht is het shush
vast beter dan malaise williamsquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We willen een expliciete beschrijving
Weet ik veel. Zou mezelf niet per se omschrijven als Karbonkel ofzo.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
En ben je een beetje een knappe meid?
Hey lekker weertje he hahah nee hier niet tyfusregen haha o jeetje nou hier niet haha kom hier dan ok haha nou nueken dan haha okjaisgoed kom er aan ok haha nou snel geregeld he hahaha ja ok nou tot zo ok totzo doei haha doeiquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
vooral dat geforceerd een gesprek beginnen
heey haha vind jij ananas op je pizza ook zo stom haha ja ik ook
You can do better tudutudutuduquote:
En een tijdje alleen zijn?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind dat tegenwoordig gewoon best lastig en ken eigenlijk ook niet zoveel single mannen, op wat collega's na op dit moment
als t alleen pics waren ging ik altijd verder swipenquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tekst en foto's.
[..]
Ja, op Tinder krijg ik aandacht. In de stad krijg ik te horen dat ik lelijke ben dan mijn broer
Hoe is het met jou?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:14 schreef Solotovski het volgende:
vooral dat geforceerd een gesprek beginnen
heey haha vind jij ananas op je pizza ook zo stom haha ja ik ook
Krijgt je broer alle aandacht en jij niet als jullie samen zijn?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tekst en foto's.
[..]
Ja, op Tinder krijg ik aandacht. In de stad krijg ik te horen dat ik lelijke ben dan mijn broer
Kan er lang omheen draaien, mja, hè.quote:
Neh.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We willen een expliciete beschrijving
vind t eigenlijk alles behalve spontaanquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:15 schreef I. het volgende:
[..]
Hey lekker weertje he hahah nee hier niet tyfusregen haha o jeetje nou hier niet haha kom hier dan ok haha nou nueken dan haha okjaisgoed kom er aan ok haha nou snel geregeld he hahaha ja ok nou tot zo ok totzo doei haha doei
Ik had wel een leuke bio opzichquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:16 schreef Solotovski het volgende:
als t alleen pics waren ging ik altijd verder swipen
tyf op doe gvd moeite
wat krijg je dan meestal te horen?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?
Goed. Met jou?
Met mij ook goed.
Mooizo.
Waar kom je vandaan? Wat zoek je op Tinder?
En... done.
Goed punt.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
vind t eigenlijk alles behalve spontaan
Snap ik, zeg ook niet dat het oor iedereen mogelijk is. Alleen hoe ik erin stond.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind dat tegenwoordig gewoon best lastig en ken eigenlijk ook niet zoveel single mannen, op wat collega's na op dit moment
Ook toen je elkaar nog nooit gezien had?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van Loka wist ik wel eerder dat het iets zou worden, dat was gewoon wachten.
Nee, maar je gaat niet 4000 gesprekjes beginnen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:17 schreef Fok-it het volgende:
En wat je dan ook vaak ziet op die profielteksten van vrouwen: Ik begin niet met praten![]()
Uhh oke?_____ Ben je gehandicapt ofzo?
die moet je sws mijdenquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:17 schreef Fok-it het volgende:
En wat je dan ook vaak ziet op die profielteksten van vrouwen: Ik begin niet met praten![]()
Uhh oke?_____ Ben je gehandicapt ofzo?
Mijn broer en ik zijn ook beste vrienden en delen dezelfde vriendengroep. Ze denken wel eens dat we een stel zijn, puur en alleen omdat we dan met elkaar in gesprek zijn (slaat nergens op). Op een gegeven moment stapte er drie jongens op ons af en vroegen aan mij of dat mijn vriend was, dus ik zei; nee dat is mijn broer. Waarop zij antwoordden: oh we dachten al, hij is veel te knap voor jouquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
Krijgt je broer alle aandacht en jij niet als jullie samen zijn?
Poeh. Zou ik niet durven zeggen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke celeb lijkt ze het meeste op?
Zit wat in. Maar je begint al wel met een ik ga er geen moeite voor doen-houdingquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat niet 4000 gesprekjes beginnen.
I like to play this game called nap roulette. It's where I like to take a nap, but don't set the alarm. Will it be a 30 minute nap, 4 hours, or will I wake up tomorrow? It's risky, but I like it.quote:
waarom maatquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik was hier niet lang enzo, maar alsnog gezellig, ga m'n account anoniem gooien dus bedankt voor de soms gezellige gesprekken ofzo
ciao
kerel waaromquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik was hier niet lang enzo, maar alsnog gezellig, ga m'n account anoniem gooien dus bedankt voor de soms gezellige gesprekken ofzo
ciao
Succes verderquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ciao
komt door @I.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja vind hier niet zo leuk meer joh
Ga er toch niet op in man jezus christusquote:
ook zoiets, waarom niet gewoon nederlandsquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
I like to play this game called nap roulette. It's where I like to take a nap, but don't set the alarm. Will it be a 30 minute nap, 4 hours, or will I wake up tomorrow? It's risky, but I like it.
Tldrquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
I like to play this game called nap roulette. It's where I like to take a nap, but don't set the alarm. Will it be a 30 minute nap, 4 hours, or will I wake up tomorrow? It's risky, but I like it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |